A-PVP

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Velho
LD50

Re: A-PVP

Post by Velho » Sat 22 Oct 2016, 10:18

Oisko kellään mitää informaatiota ,että haistaako koirat tän vai oonko kuullut vain jonkinlaista ürbaanilegendaa? :doh: :foil:
Ja missä on törky-raja tässä?
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sun 23 Oct 2016, 07:39

10g puhdasta tuon olen jossain esimerkkitapauksessa kuullut
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Sun 23 Oct 2016, 12:08

Velho wrote:Oisko kellään mitää informaatiota ,että haistaako koirat tän vai oonko kuullut vain jonkinlaista ürbaanilegendaa? :doh: :foil:

Törkeän raja tän kaltaisissa aineissa varmasti vaihtelee tapauskohtaisesti, riippuu ihan kuinka paljon sun asianajaja pystyy vakuuttaa että menee vain omaan käyttöön. Törkeä tulee kyllä jo varmasti 10-20g väliltä puhdasta ainetta, koska tämä luokitellaan erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi.

Kiinni jäämisen varalta kuitenkin kannattaa varoa pitämästä hallussaan mitään myyntiin viittaavaa, kannattaa alusta loppuun vakuuttaa että tulee vain omaan käyttöön, hommata todisteita lääkäreiltä että omistat korkeat toleranssit kaikkeen, hommata hyvä asianajaja. Ja varmaan kannattaa itselleen vakuutella että 10g+ niin tulee jo varmasti törkeä tästä.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Mon 19 Dec 2016, 21:14

Onko kukaan koittanut plugaamalla? Mikä annostus? Kirveleekö? Mites nousut?

Oisko hyvää vinkkiä siihen, että kuinka tätä saisi "kotikonstein" poltettua? Miten se "hehkulamppu-vapo" tehdään? Varovasti pieni pala lampusta pois, kamat sinne maljaan ja kauempaa höyrystetään? Ei ole tuttu juttu mulle ollenkaan, enkä haluis noita vähiä alffojani pilata. Edelleen mietin tota sähkörööki-viritystä, onko kukaan kokeillut? Pellittäminen on mulle ihan liian hankalaa, en hallitse sitä enkä halua edes koittaa, koska ei oo hukkaan heitettäväksi..
Last edited by ferox on Tue 20 Dec 2016, 16:24, edited 1 time in total.
Reason: Topicit mergetty ja 2 postausta yhdistetty
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Thu 22 Dec 2016, 00:01

Isavela wrote:Onko kukaan koittanut plugaamalla? Mikä annostus? Kirveleekö? Mites nousut?

Oisko hyvää vinkkiä siihen, että kuinka tätä saisi "kotikonstein" poltettua? Miten se "hehkulamppu-vapo" tehdään? Varovasti pieni pala lampusta pois, kamat sinne maljaan ja kauempaa höyrystetään? Ei ole tuttu juttu mulle ollenkaan, enkä haluis noita vähiä alffojani pilata. Edelleen mietin tota sähkörööki-viritystä, onko kukaan kokeillut? Pellittäminen on mulle ihan liian hankalaa, en hallitse sitä enkä halua edes koittaa, koska ei oo hukkaan heitettäväksi..
Toimii samanlailla ku iv. Jos on putsia niin alota vaikka 10mg alkuun. jos ei oo vapoa niin bongista, älystä jopa tupakkaan sotkettuna toimii joposta

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Thu 22 Dec 2016, 07:39

JOHNSSON wrote:
Isavela wrote:Onko kukaan koittanut plugaamalla? Mikä annostus? Kirveleekö? Mites nousut?

Toimii samanlailla ku iv. Jos on putsia niin alota vaikka 10mg alkuun. jos ei oo vapoa niin bongista, älystä jopa tupakkaan sotkettuna toimii joposta
Kiitos infosta!
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

SadPanda
LD50

Re: a-pvp vaporisointi

Post by SadPanda » Thu 22 Dec 2016, 08:32

Meikä mielest se ei plugaamal nosue ni rajusti... tai siis jää se kunnon WOUUUUH siis se koko idea pois. ja tulee enemmän haittavaikutuksai tai siis sivuvaikutuksia ! aina ku oon ottanu alfaa nenää tai plugannu ni tulee vitusti nii sivuvaikutuksia. iv.nä ei niinkään tai niitä ei tajua tuntea :D

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Fri 23 Dec 2016, 08:37

Aaivan, se plugaaminen kyllä pehmentää ja rauhoittaa niitä nousuja varmasti, mutta mulle riittäisi ne parit hyvät AY CARAMBA WHAT SHIEEEET IS THIS- nousut, koska en toivo hirveästi reikiä taipeisiin.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 23 Dec 2016, 09:09

Isavela wrote:Aaivan, se plugaaminen kyllä pehmentää ja rauhoittaa niitä nousuja varmasti, mutta mulle riittäisi ne parit hyvät AY CARAMBA WHAT SHIEEEET IS THIS- nousut, koska en toivo hirveästi reikiä taipeisiin.
Voin sanoa 89% todennäköisyydellä että tulet pettymään. EI se ole lähelläkään sitä kyllä se peppealfa mitä iv alfa . olen kokeillut monet kerat siinä vaiheessa kun vaikea etsiä suonta--
Vedin yks kerta 0.5g pussin alfaa plugailemalla ja noh sitte vikat vedot päätin että otan isot ja ku ne sain vaivalla laitettua niin nousujen jälkeen alkoi suunattomassti vituttamaan ja tuli morkkis että miksi en kaikkia temponu iv.

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Sat 07 Jan 2017, 19:44

SadPanda wrote:
Isavela wrote:Aaivan, se plugaaminen kyllä pehmentää ja rauhoittaa niitä nousuja varmasti, mutta mulle riittäisi ne parit hyvät AY CARAMBA WHAT SHIEEEET IS THIS- nousut, koska en toivo hirveästi reikiä taipeisiin.
Voin sanoa 89% todennäköisyydellä että tulet pettymään. EI se ole lähelläkään sitä kyllä se peppealfa mitä iv alfa . olen kokeillut monet kerat siinä vaiheessa kun vaikea etsiä suonta--
Vedin yks kerta 0.5g pussin alfaa plugailemalla ja noh sitte vikat vedot päätin että otan isot ja ku ne sain vaivalla laitettua niin nousujen jälkeen alkoi suunattomassti vituttamaan ja tuli morkkis että miksi en kaikkia temponu iv.
Jäi se plugaaminen kokonaan, en vaa malttanut :roll: Ihmeen pitkäkestoista oli tää viimeisin tavara pari viikkoa sitten, hyvinkin maltoin olla 2,5h ottamatta lisää ja sydänoireet loisti poissaolollaan. Laski melko lempeästi ja untakin sain 5h viimeisistä vedoista, tosin reilun tunnin verran vaan, mutta kuitenkin. Liekö sirdaludilla ollut osuutta asiaan sekä lyricoilla... Kuitenkin pienikokoinen nainen olen kellä ei toleranssia mihinkään ja 0.25g meni putsia alfaa niin olisi luullut valvottavan ja laskuissa ahdistavan,mut onneksi ei. Ja mikä parasta, taisi sitä jäädä vielä jemmaankin,kunhan hyvä hetki koittaa ja saa pari päivää vapaata. Josko sitten testais ilman sitä lyricaa.

klikkikuppi
Psykonautti

Post by klikkikuppi » Tue 31 Jan 2017, 02:43

No moro kaikki psykonautit tai päihteettömät, nimettömät moralistilurkkaajat!

Tylsyyttäni, sekä ystävä-, ja tuttavakuntani kyllästyttyä jatkuvaan tilitykseni ja häiritsemiseeni, siirryin palstan puolelle aiheuttamaan pahennusta, sekä ehkä huumehöyryisten virheideni johdosta jopa auttaa/opettaakkin jotain ihmistä puolivahingossa.

No jooh, eli asiaan. Asiat ovat muuttuneet, eli mahdollisuuteni I.V käyttöön on 0% tällä hetkellä sattuneista syistä, eli itseaiheutetut komplikaatiot johtuen yleisestä idiotismista aiheuttaa sen, että nautin nyt tavaran nasaalisesti, oraalisesti ja mahdollisesti plugaamalla.
Eli vaihteeksi tolettomana, aloitin nasaalisesti noin 15-20milligrammalla, jonka jälkeen mietin, että ei tämä voi toimia vielä! Tuollanen 'nökkönen', joten lisäsin panoksia piippuun Clint Eastwoodin ottein suoraalla kädellä, ja napsaisin tolettomalle ehkäpä normaalisti liian suuren ~40mg lisäksi. Tästä puolisen tuntia, niin sanavarasto laajentui Shakespearemäisen tulkitsevaksi, kroppa eläytyi tähän ympärillä olevaan maailmaan samaan tapaan kuin olisin uudelleenelänyt Etelä-Amerikasta tutun tilanteen, eli sen perinteisen "onko nämä överit, vai onko elämä todella näin LUKSUSTA?" kun on nuuhkaissut paikallisten Diegojen ja Luisien ilmeiden jähmettyessä useamman tuuman pituisen kokkeliviivan, yksi toisensa perään, tai imenyt crackpiippua tiedottomuuden ja absoluuttisen psykoottisuuden rajamaille. Niin, ja tästä jatkan tuollaisilla 50mg boosteilla, sitten kun vaikutus ei miellytä enään, niin suosittelen lopettamaan. Voi olla, että 3-10pv käytön jälkeen on vitun kivaa, mutta se on enemmänkin poikkeus. Itsellä vaihtelee..

Ja muuten, sain etäisesti tästä, ainakin minulle jumalaisesta tuotteesta euforiatasot todella korkealle, pystyessäni silti tekemään arkisia asioita ylireagoimatta typeriin pikkuseikkoihin, aiheuttamatta ihmetystä kanssaolijoissa, ja sain normaalisti vaikealta tuntuvia asioita hoidettua ilman stressaamista, sekä lähivuosina jo normalisoitunutta fraasia "mitähän nuo musta ajattelee?" -miettimisen nollattua. Luin internetistä useilta palstoilta asioita tästä aineesta, jotka ovat taas minulle olleet taas päinvastaisia. Vaikutukset siis. Haitta-, sekä hyötyvaikutukset. Jos nyt olet välttämättä tätä semivaarallista yliannostusboogiewoogieta kokeilemassa, niin älä lue liikaa muuta kuin dosetuksesta. Se on erittäin tärkeää, käyttökokemukset eroavat erittäin suuresti varsinkin vain kertakäytöllä.

Vastuuttomat nuoret, sekä vastuulliset aikuiset. Tai ketkä hyvänsä. Ei se ole iästä kiinni, kunhan provosoin. Aikuiset ne useasti dorkimpia on. Älkää rynnätkö ottamaan liian suurta dosea. Mielummin vaikka liian vähän. Jos et terveyttäsi ajattele, niin ajattele vaikka sitä, että re-dosettelu on jatkuvaa tämän kanssa. Jos otat aina niitä maksimi/"uskaltaisikohan" -määriä, niin kalliiksi se ainakin tulee, jos hengissä säilyt. Hahhah, kapinallisille tämä dosenpienentämisidea rahallisen menetyksen kautta voi jopa toimia!

Onko muilla tullut samanlaisia fiboja A-PVP:n nousuvaiheessa? Vastaava tunne minulla on ainakin tuo huippukokaiini juuri mennyt verenkiertoon, ja kakka on lähellä irrota lähtöalustasta.

Kuten nimimerkistä te vanhemmat foorumikonkarit huomaatte, olen uusi ja harvinainen tapaus täällä, mutta olen yllättynyt kuinka keskustelun taso sekä yleinen tietämys päihteistä on näin hyvällä tasolla! En tiedä, onko sääntöjen vastaista sisällyttää tätä paasausta jo muutenkin puoliksi offtopic-novelliin. Mutta saitte uuden aktiivin, sikälimikäli muistan nämä taasen skriivailleeni!

Loppu"neuvot" niille jotka tietoa etsivät. Koen tämän viestin tärkeäksi, kun nämä yleistyvät superduperhurjaa vauhtia, ja huumekuolemat eivät ainakaan edistä "kulttuuriamme" :)

- Älä ota liikaa. Yliannostusmäärät eivät liiku grammoissa. Eikä siellä päinkään, vaan milligrammoissa. Erowid on hyvä näissä tapauksissa, kun mietitään määriä vaarallisissa substansseissa.
- Älä ota useampaa päivää. Toleranssi nousee nopeasti. Tämä "neuvo" koskee eritoten niitä, jotka toteavat itsellään olevan huono psyyke.

-kuppi

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Thu 16 Feb 2017, 17:58

Joo, joku aika sitten testasin plugaamalla 35mg ja 3ml lämmintä vettä. Ja voin sanoa, että ei tullut mitään nousuja, ei niin mitään, hetken päästä vain totesin, että jaahas, se toimii, eli aika "hiipimällä" tuli vaikutus
Tosin olin aiemmin ottanut muutamat vedot ja yhdet nokat joten olin jo päihtynyt valmiiksi. Oli pettymys enkä varmaan koita enää, paitsi ihan selvään päähän voisi ehkä kokeilla vielä kerran :roll:

Mitä tän alfan kanssa voisi kombottaa turvallisesti? Ja mieluiten sellasta, ettei nostaisi sykettä hulluihin lukemiin.

Tuleeko muille laskuissa sellaista painontunnetta rintaan, että joutuu keskittymään hengittämiseen? Henki siis kulkee hyvin, eikä ahdista tms, uloshengitys vain hiukan hankalaa. Parista erästä tullut tollasta ja ei ole yhtään mukava tunne,kun yrität levätä ja rauhoittua saamaan edes hetken unta. Joistain seteistä ei taas tule ollenkaan tota hengitysongelmaa.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 16 Feb 2017, 23:05

MITÄ MÄ SANOIN ;) KAnattaa kuu´nella tutkareiden "ESI_ISÄÄ"

Ite oon kombottanut alfaa metadoni korvaushoitolääkkeen kanssa (90mg/vrk)
ööö. Methylonen kanssa. ( bk-mdma) , subun, bentsojsen kans. riva paras . xanori hyvä henkinen apu riva taas fyysinen koska on aika fyysinen bentso rentouttaja ja estää epilepia kohtausta- Sit tietty alkoholin kanssa. mitähän muuta AINI LYRICA ja GABAPENTIINI. Lyricaa kaveri otti va 300mg ja sen jälkee töött alfaa ja epilepsiakohtaus. Gabapentiini taas tuntuu boostaavan vaikutuksia suuresti ja tuo siihen jotenki Empatogeenisiä viboja..

Opiaatit hieman muuttaa tämän toimimista koska huomannut ainakin jos hti lääkkeen jälkeen ottaa alfatöötit niin se on euforisepaa mutta myös vään kesympää. Onhan nuo lääkärit VAROTELLU ett' metadonin kanssa on paha ottaa muita. mutta melkosta värisuoraa tullu otettua ja henki pihisee

Rolanderos
Karvakuono

Post by Rolanderos » Sat 25 Feb 2017, 05:52

Ohhoh, otin tätä eilen jonku 5mg testeriksi(nenukkaan), kun ei kokemusta aikaisemmin ollut. Sitä ennen pari viivaa subua/vauhtia + alkoa.

En oikein osaa muuta kuin että laskut olivat tavallista pahemmat.. tärinää, mitä ei minulla esiinny koskaan vauhtilaskuissa.

Kattoo ny, jos dosettais joku 15-10 mikrogrammaa selvään nuppiin.

Rolanderos
Karvakuono

Post by Rolanderos » Sun 26 Feb 2017, 08:40

Rolanderos wrote:Ohhoh, otin tätä eilen jonku 5mg testeriksi(nenukkaan), kun ei kokemusta aikaisemmin ollut. Sitä ennen pari viivaa subua/vauhtia + alkoa.

En oikein osaa muuta kuin että laskut olivat tavallista pahemmat.. tärinää, mitä ei minulla esiinny koskaan vauhtilaskuissa.

Kattoo ny, jos dosettais joku 15-10 mikrogrammaa selvään nuppiin.

Nautin tätä arviolta just ton 10 - 15 mg nasaalisesti. Iha hiki pukkas, sen verra kuitenki kolahti - ei ole muutenkaan toi stimujen toleranssi kummonen meikällä.

Tuolla dosella sain todella häiriintyneitä äänihalluja pariin otteeseen, lähinnä tuttavien puhetta/sorinaa. Sain ne kuitenkin aina ajattelemalla pois, mutta välillä tulivat takaisin ja ne alko vaa vituttaa, ku faija selittää jotain ihan päätöntä paskaa ja itse hakkaa tattiin. >:[

Tais muuten mennä äänihalluneitsyys samalla, tai en ainakaan moisia muista kuulleeni, mutta paha mennä sanomaan, koska välillä LSD + ketamiini ovat olleet sen verran sekavia reissuja.. eiköhän niitä joskus ole ollut, mutta eivät koskaan puhetta, vain ääniä.

Laskee muute sit tosiaan vittumaisesti.
Unta tuli kuitenki melko kivuttomasti napeilla (50mg Ketipinoria, 20mg diapamia ja 4mg sirkkoi + 2,5mg Fenatsepam.)

Yhteenvetona voisin todeta, että tuo dose ei kuitenkaan riittänyt viihteilyyn, ja jos kerta on suht' vaarallinen isoilla annoksilla + melkoa kallista niin viivan alle ei jäädä plussalle 8)

Mielummi spiidiä ja lsd:tä sekaisin, mikä on yllättävän hyvä kombo IMO.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sun 26 Feb 2017, 09:00

Minusta näiden pevekki yms alfojen ja alfa analogien todellinen luonne tulee esille vasta IV käytössä. valitettavasti. itse en ole muulla tavoin saanut aikaan kuin todella raskasta jumitusta aivoihin ja ajatuslooppia ja vittuuntuneisuutta. 8)

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Wed 01 Mar 2017, 12:19

SadPanda wrote:Minusta näiden pevekki yms alfojen ja alfa analogien todellinen luonne tulee esille vasta IV käytössä. valitettavasti. itse en ole muulla tavoin saanut aikaan kuin todella raskasta jumitusta aivoihin ja ajatuslooppia ja vittuuntuneisuutta. 8)
Pakko kompata,valitettavasti. Näissä se vaikutus ei ole The juttu vaan ne nousut :roll:

klikkikuppi
Psykonautti

Post by klikkikuppi » Fri 03 Mar 2017, 22:03

SadPanda wrote:Minusta näiden pevekki yms alfojen ja alfa analogien todellinen luonne tulee esille vasta IV käytössä. valitettavasti. itse en ole muulla tavoin saanut aikaan kuin todella raskasta jumitusta aivoihin ja ajatuslooppia ja vittuuntuneisuutta. 8)
Olin 1000% samaa mieltä kanssasi! Mutta sitten tuli maanantai 27.2.2017 ja olin liian laiska väsäämään, niin söin sellaisen sopivan kokoisen kivan kristallin. Nielaisin vain. Annoskoko noin 3x IV-doseen verrattuna. Aivan uskomattoman pitkäkestoinen, raju, sekava ym. olo. Vähän sama, kun ottaisi gramman 82% kokaiinia ja joisi 15 gin-tonicia. Suosittelen tuotakin, ei se nokkaan ollu nii näpeetä, tai sit tuo oli vaa puhtaampaa. Perkule, että tuli kiva olo.

Outoa, että IV-käytössä tunne oli tasaisempi, kuin syömällä :o vai onkohan mun aivot mennyt sekaisin.... noh, oli miten oli mutta kivaa oli.

-klikkiz

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 04 Mar 2017, 14:31

hmmmm tuota vois kokeilla. Muistan joskus kun söin mdpv.tä capselin mihin frendi oli laittanut jotku 4:jät iv vedot ja se nousi joma MDMA tyylisesti. tai mefedrone tyylisesti. gmm mikseise voisi alfanin kohdalla wörkiä. mmm okei :) Pitä pistää korvan taakse jos tätä joskus ksiinsä saa taqas

klikkikuppi
Psykonautti

Post by klikkikuppi » Sun 05 Mar 2017, 23:31

SadPanda wrote:hmmmm tuota vois kokeilla. Muistan joskus kun söin mdpv.tä capselin mihin frendi oli laittanut jotku 4:jät iv vedot ja se nousi joma MDMA tyylisesti. tai mefedrone tyylisesti. gmm mikseise voisi alfanin kohdalla wörkiä. mmm okei :) Pitä pistää korvan taakse jos tätä joskus ksiinsä saa taqas
Joo, yllätti kunnolla! Kaverit sanoivat, että "MITÄ SÄ TUHLAAT SITÄ" ja olin aivan kuutamolla enkä buustinu lähellekään yhtä usein kun I.V:nä.. laskut tuntuivat kovemmalta jostain syystä. En tiedä onko tuohon jotain faktasyytä vai onko harhakuvaa...

klikkikuppi
Psykonautti

Post by klikkikuppi » Sun 05 Mar 2017, 23:34

Velho wrote:Oisko kellään mitää informaatiota ,että haistaako koirat tän vai oonko kuullut vain jonkinlaista ürbaanilegendaa? :doh: :foil:
Riippuu tuotteen puhtaudesta. Kulkee lähes käsi kädessä heroiinin kanssa, eli aivan överihelposti saa törkeän. Ja todella helposti linnatuomio, vaikka todistaisitkin kovan oman käytön kuuluisteluissa. Tutkareista tulevat tuomiot nousevat, ja esimerkkejä halutaan tehdä. Joskus vuoden päästä on varmaan fiksumpi alkaa tätä kuskaamaan. Tämä, lukuunottamatta ekaa lausetta, on omaa ajatusta. Ensimmäinen rikoskomisarion suusta.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 08 Mar 2017, 07:18

"Kun valot sammuu niin sä kaiken näät Kun valot sammuu niin sä valvomaan jäät Suljet silmäsi ja hengität Kyllä kaikesta sä vielä selviät Joku voimas vei vaik sä huusit ei Tää on hulluuden highway Avaat silmäsi ja hengität, ehkä huomenna sä ymmärrät Vielä elossa oot! Vielä elossa oot!"

Mun mielestä toi sopii aika hyvin ku vetä' alfaa biisi on haloo helsingin hulluuden highway ja sit taas se rakas biisin sanat ihan ku kertois omasta suhteesta tähän aineeseen :
" Se oli sun lämpö jolla mut koukkuun sait Siihen suureen tunteeseen ei koskaan päde lait Sitten saapui se loputon kaunopuheisuus jos olin poissa sekunnin se oli sulle ikuisuus Me oltiin niin lähellä sitä täydellistä rakkautta jossa roikkui vain se mutta joka nieltiin.
"Täydellinen rakkaus me oltiin kai toinen vallan kahvana, toinen saranapuolen sai Sä rajoitit kaiken sen mitä mulla oli elämässä Ei sormus rakkautta tuo kädessä, joka raivoaa"
TOhon sopis vaan et ei rakkautta tuo piikki kädessä joka raivoaa :D
....

Mulla on semone tunne et ratatatatata rallaa kutsuu mua iha pian.

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Mon 10 Apr 2017, 17:24

Olkaa jumalauta varovaisia, näin aika karsean överin äsken ja säikäytti kyllä aika lailla! Mun kaveri veti tätä pari päivää ja piti päivän tauon. Tosin oli myös opiaattirefloissa joten heikommassa kunnossa, kuin normaalisti. Tänään sitten oli kotonaan vetänyt (asuu alle puolen kilsan päässä) ilmeisesti jotain 70-90mg vedot ja hetken oli ollut "hyvä" olo, mutta sitten oli alkanut näkymääm vilkkuvia valoja, ihmishahmoja jne, ja robottimaisia ääniä sekä kuulumaan puhetta ja tappouhkauksia ja hän juoksi mun luo hädissään. Kaatui suorilta jaloilta mun päälle ja alkoi kouristella ja huutaa suoraa huutoa jotain sekavaa älämölöä ja et hän tuli sanomaan hyvästit kun hänet tapetaan ja että saa sydänkohtauksen. Jouduin kaikin voimin pitämään isoa miestä päälläni lattialla ettei hakkaa päätään seinään. Tunsin myös ihan älyttömän nopean sykkeen, varmaan 170-180 ja yritin rauhoitella puhuttamalla ja vakuuttamalla ettei ole hätää (vaikka pelkäsin itsekin ettei se hänen sydän kestä) ja että menee ohi.

Viitisen minuuttia sätki, itki, huusi ja ähisi ja kiljui, siis kyllä, KILJUI suoraa huutoa ja pelkäsin jo naapurien soittavan poliisit ja olin itsekin aikeissa hakea puhelimen ja soittaa ambulanssin, mutten päässyt nousemaan lattialta kun pidin hänen päätä sylissä ja käsiä rinnan päällä ettei paukuta nyrkeillä seiniä. Molemmilta valui hiki ja meinas jo epätoivo iskeä, kun en uskaltanut nousta ja jättää edes hetkeksi toista yksin. Onneksi sain lopulta rauhoiteltua ja puhumalla pitämään kiihtymättä enempää. Vielä 20min pidin vaan siinä sylissä seinään nojaten ja kävin hakemassa maitoa sekä suolaa ja sain juotettua ne hälle. Yritettiin nousta ylös, mut ei siitä meinannut tulla mitään, kun ei hänellä jalat kantaneet ja pyörtyi pieneksi hetkeksi ja rojahti kyykystä kyljelleen. Hetken päästä uusi yritys ja sain hänet talutettua tuolille istumaan ja näytti siltä ko toinen olis ollut kännissä. Sain soitettua toisen, luotettavan ihmisen hakemaan hänet luokseen toipumaan, koska en voinut jättää mun asunnolle yksin. Lopulta tää mun kaveri pyysi itse, että vedän ne sen alfat viemäriin, koska muuten se vetää lisää..

Aivan kauhea tilanne siis, koska tuli niin puskista ja itse selvinpäin, lähdössä kauppaan. Ihan puistattaa mitä ois voinut tapahtua jos en olis ollut kotona. Tää kaveri on joskus munkin kanssa vetänyt alfaa ja ne hänen annokset on ihan järjettömän vastuuttomia ja yritin aina puhua järkeä ettei vedä övereitä.
Kaveri taitaa muutenkin olla aika herkkä tälle, koska joka käyttökerran jälkeen parin selvän päivän päästä sillä kuoriutuu suikaleina/isoina "laattoina" sormista sekä varpaista ja kantapäistä nahat, samoin huulista ja jopa suun sisältä! Päänahkaan hällä tulee nokkosihottumaa, samoin rintakehään ja kasvoihin jonkin verran. Oisko jopa allerginen reaktio. On melko diipissä koukussa alfaan, vetää monen päivän putkia (1-4g) syömättä ja nukkumatta. Nyt sit viime aikoina alkanut jo pää levitä ja joka kerran psykoosissa vaaraksi itselleen. Oli jokin aika sitten verenmyrkytyksen takia kuolla ja sairaalassa iv-antibiootissa viikon jne. Huolettaa milloin vetää ne kohtalokkaat vedot. Oli jopa merisuolaa ja seinälaastia rätkiny ihon alle/lihakseen kun oli luullut et se oli alfaa. Kaivelee lattioilta roskia nelinkontin ja roskapusseja ym, et oisko vielä jossain jotain, tuntikausia. Tää siis toistuu ja toistuu.. Mut tää tämänpäiväinen oli selkeästi eka kerta jo todellinen yliannostus. Oon tällasta nähnyt vaan joissain youtube-videoissa, ois voinu tosiaan luulla jonkun demonin riivaamaksi..!

Niin, pointti mulla tässä oli et älkää vetäkö eyeballina tätä, älkää vetäkö yksin ainakaan isoja annoksia. Todellakin pelottavan voimakas aine, jolle voi olla jollain tavalla yliherkkä/allerginen, mikä ei näy heti vaan useamman kerran jälkeen keho ja mieli herkistyy enemmän ja enemmän. Varsinkin iv-käytössä helvetin vaarallista jos on itsetuhoisuuteen taipuvainen ja toki muutenkin.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 11 Apr 2017, 09:44

Nuo stimuhallut on tuttuja.-

ITELLÄ PALO 5g TÄTÄ JUURI: miettikäää odotin postilla luki että "läghetystä kuljetetaan vastaanottajalle. noh mä odotin ett millon ovikello soi.

Noh myöhemmin luki että lajitteluvirhe. kysäsin chät palvelusta: Se on luovutetu viranomaisile. ET JEE: karma? vitun ihanaaa.. sori ku en edelistä luikenu loppuun nyt niin vituttaat

NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero » Tue 11 Apr 2017, 13:15

Sää tiet Panda mihin tää aine vie sut. Kannattaako se?

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 14 Apr 2017, 11:33

Aivan hurjan sekasi menin ku enhä mä tajunnu että jauhemuodossa vähä voi aluks kokeilla että ku kristallina pitkän aikaa eyeballaillu ni no siin kävi sit nii ette ehtiny vessast ulos ku siis kaikki värit ja mihin katoin meni semmoseksi muovisen näköseksi :D sitte kauhea siiis huippas meikä oli kyl aika varma et vähintää epilepsiakohtaus tuli ku tuntu ni samalta ku aina ennen ku tuli "vahingossa" liikaa :DD voi vittu oikeasti . Noi oli niiinku pitkstä aikaa semmoset vedot mitä ite haen tältä aineelta. Aika psykedeelimäine isoilla annoksilla... Ja uskon että tässä ku "psyykkaa" itteä nousuissa niin se jotenki boostaa sitä adrenaliiinia ja eiks tää joteki ole sen takaisinotonestäjä & ja dopamiinin. mut siis kuitenki aivan vittu se oli lhinnä muovailuvaha se miltä kaikki näytti. ja sitku tasottu ni voi vittu että panetti. siis mä olin vesssassa ja site yhtäkkiä siellä oli disko!! ja sitte hommasin budia ja voi vittu sitte sitä vasta mentiinki ihme saatanan ihmetiloihinn :DD Aina piti sitte kiskoa lisää aalfaa ku poltti hitit ku tuli möröt päähä. ja sitte paukuissa ku pisti ja iv tuntu oikeassti todella siiistiltä. siis ihan kunnon paukkuövereissä vedot tuntu tosissiisteiltä ... Olin aiiiiivan sekasi. siis tiiättekö miltä näyttää simpsonit sienissä? tai mikä se on se muovailuvaha lastenohjelma... ¨¨

JA MUN SYDÄNTÄ LÄMMITTÄÄ ETTÄ MEITÄ "PEVEPÄÄTOVEREITA" on vielä jälelllä.. eikä kaikki oo kuolu. vaan pevekipää ymärtää pevekkipäätä. Moni tekee pevekkipäästä sen todella epäkohteliaan, sydämettömän paskiaisen joken ta ihan tarkotuksella aina kävelee värkit kädes että tökkääis johoki. en oo muute koskaa tökänny ja aina se olen muka minä joka o ni vitu sekasi esim 5hengen porukassa. ja minä oon se joka tekee toiselle annokset väärin. aina liian vähä tai sitte liikaa. ku ei mikää oo tyytyväine ja aina laitan kyllä iha tarkotuksella vähä että ei tapahdu mitn.. Ni sitte jos itele teen isoja ni monesti kuullu että "se ku on siinä tilassa ni se ei ajattele yhtä paljo laittaa toisille" voi vittu kyllä ajattelen. Miks siitä kaikista sekavammasta tyypistä pitää tehä se siviiliuhri.. miksei se vaan voi olla rauhassa siinä tilassa ilman jotai turhaa vitun paskaa siitä miten huono ihminen on. Mä kyl en usko enää että substanssin piikkiin voi laittaa mitään... siis jotenki liian paljo sitä demonisoi näitä päässsä juuri muka sen takia että ku se o vaa aiheuttanu pahaa..

VITTTU MÄ MUISTAN TOMMOSET NOUSUT IKINÄ! MIETTIKÄÄÄ NYT :D monestikko piristeistä alkaa näkee mdma tyylisesti mutta kaikki on muovailuvahaa... Hengitin silllai että e oikee ollu varma hyperventiloinko vai oliko mun hapetus todella pieni. varmaa niiku yriti puhua ni se hiiki mikä valu silmii kirveli ni vitusti . hyi. nam hy nam.

Tällä kertaa pidin huolen että tein kaiken vesssassa (se on uolevilta kiellety alue koska se repii ne viemärikaivot aina irti ne ritilät ja kerran hajutulpanki repi irti " :D n siis siellä teeen kaiken.. silti skitsosin että onko mula jalan mukana kulkeutuun ja luutusin sit lattiat ja sit emt... löysin löylykauhastä äsken jauhetta.. en kehannu vetää iv mut plugasin ni yhtäkiä mä ihmettelen että kauan vitttu mä olen kirjottanu tätä.. ku viwssiii se löylykauha oli joku "jemma"mut iha sama täs vaihees metadoni autto pahimpii ahinoihin ja näköjää se toimii.. tuli ni hyä olo. Mut joo. Ehkä KERRA VUODES V OI OTTAA TOMMOSET YLLÄRI NOUSUT. siis oikeasti. en edes tajunnut laittavani siihe __VITUSTI. ku mietin vaa että noooh kaajetaampa nyt ku jauhemuodos vittu eipä silä ole näköjää muuta eroa ku et toi powder apvp nousi aivan vittu erilailla mitä ne kristalit. jotenkkii tos oli enemmä sitä vanhaa apvp mäisyytttä mitä tilasin joskus ku se tuli. noi kristallit o aina ollu vähä erillaisia ja tämä jauhe oli kyllä pitkäst aiaka aTAJUNNANRÄJÄYTÄVÄÄ: jeah. mut laskut on maksettava. jeesukella oli varmaa tämmöne tuska ku mulla ku kävelin aamulla lääkkeelle ja takas LASKUIS ja pajaa imeny yön . ni itähä siitä olin selittämässä. NII että ei sitä oo bilettäny tai toiminu kama jos ei tuu olo paha. miks mä en laihdu vaikka tällä vkolla syöny juustohapurilaisen ja emt vittu mikä viikko yt edes on :D NO VHÄLLL RUOALLA ja maha vaa kasvaa :D

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Fri 14 Apr 2017, 18:00

Mulla kans kissat repii lattiakaivon kannen pois kylppäristä :D Joo se on aika huima fiilis, ku alkaa näkökenttä mennä suppilomaiseksi, kaikki keinuu ja alkaa välähdellä ja säristä. Tulee tunne ettei ympäristö ole sitä minkä sen kuuluisi olla vaan joku rinnakkaistodellisuuden omituinen sarjakuvaversio.
Miun ketään kavereista ei tykkää näistä pevekeistä/katinoneista ym, ja tuttu tunne sekin, että jossain pippaloissa ei viiti edes naamaansa näyttää hyvissä seteissä, ku tulee aika paheksuvia katseita.
Siksi mieluiten radottelen yksin/kaksin jonkun kanssa, ja sen toisen on oltava pevekkipää, ku ei sitä "kuplaa" muissa aineksissa voi mitenkään ymmärtää 8) Multa ei kukaan ees ikinä pyydä vetoja/nokkia tms, kun ei minun sörsselit kelpaa, mut jos pyytäs niin kyllä itsekkn mieluummin alakanttiin laittasin ihan turvallisuuden vuoksi.

Joskus on tuo jauhemainen yllättäny itsenikin aika positiivisesti, joskus ei, ja joskus on alkuun ollu kristallia, mut sitten jauhautunut pulveriksi pussissa pyöriessään... Kyl tekis itelläki mieli, muttei nyt ole oikein tilaisuutta ja vapaata, kun pitäs se pari päivää kuitenki olla jotta kerkii palautua ennen arkeenpaluuta. Just ois sopivasti monta pyhää tässä jne.

Ootteko muuten millä tiputtaneet ittenne valvomista seuraavana yönä, muilla kuin bentsoilla? Mulla meinaa valvottaa vielä vuorokauden lisää viimeisten vetojen jälkeen, vaikken ois edes paljoa ottanut. Ainakin ketiapiini (käytän sitä muutenkin joka ilta 50mg uneen) nostaa sykkeet niin hurjiin lukemiin että meinaa pyörtyä, eikä se edes meinaa tipauttaa kunnolla, mites olantsapiini/mirtatsapiini sopis? Bentsot, savut tms on täysin poissuljettu vaihtoehto.

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Wed 24 May 2017, 09:07

Mistähän johtuu, että jossain vaiheessa iltaa alkaa silmät vuotaa ihan älyttömästi ja samoin nenä? En nokita, ni ei siitäkään johdu. Onko toi joku allerginen reaktio? Vai joku muu?
Ja jos erehdyn oraalisesti nauttimaan tätä niin loppuyöstä takuulla oksennan ja tosi huono olo, iv ei koskaan okseta. Taitaa käydä mahalle aika lailla?

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 27 May 2017, 07:44

Isavela wrote:Mistähän johtuu, että jossain vaiheessa iltaa alkaa silmät vuotaa ihan älyttömästi ja samoin nenä? En nokita, ni ei siitäkään johdu. Onko toi joku allerginen reaktio? Vai joku muu?
Ja jos erehdyn oraalisesti nauttimaan tätä niin loppuyöstä takuulla oksennan ja tosi huono olo, iv ei koskaan okseta. Taitaa käydä mahalle aika lailla?
MÄ OLEN HUOMANNUT TÄYSIN SAMAN. ja sit se silmistä vuotava neste jotenki kirvelee silmiä. ihanku siinä olis alfaa. (pitäpä ottaa kemikaalikyyneleet talteen nextime niin tota jos se ylimääräne alfa poistuuki sitä kauttaulos. mielummin silmävuotonestettä iv ku räkää :D ) :DD"

viitsi viiiitsi. mut joo saman huomannu. kokoajan joutuu niiskuttaaa perkele..

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Sun 28 May 2017, 09:18

Toinen on et kuolaakin alkaa valua suusta :mrgreen: Noloa porukassa ku olo on ihan hyvä, mut silmät vuotaa, räkä on poskella ja kuola valuu. Sit ku yrität sanoa jotain ni täytyy ensin niistää, ryystää ja räpytellä :mrgreen: