A-PVP

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
SadPanda
LD50

A-PVP

Post by SadPanda » Tue 25 Oct 2011, 07:15

Kokemuksia? Tätätulossa 1g esmethyl pyrovalerone, O-2387. ???
Last edited by ferox on Thu 22 Dec 2016, 16:06, edited 1 time in total.
Reason: väärä topic?
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

SadPanda
LD50

Re: A-PVP

Post by SadPanda » Sat 05 Nov 2011, 21:51

Oh! Yllätti kyllä helkutin positiivisesti. Tämä OLI kuin "oldshcool" mdpv:Tä! Otti vedot eyeballattuna about 10-50mg niin oksennus lensi heti ja hirvee pölinä ja puhe alko ja helkutimmoinen meno päällä. Laski myös nopiaa päästä ja piti re-dosetella 30-120min. välein.. :P MUT TYKKÄSIN! :love: laskuja en huomannu erillaisia ku otin myös mdpv & 4-mec samana päivänä. pientä masennusta ja perus ahistusta.

Lisää tätä! 8) :shock: 8)

SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI » Mon 06 Feb 2012, 14:57

Kertokaa lisää tästä, tai siis panda, onko idistä hankkia PV:n korvikkeeks?
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 09 Feb 2012, 14:38

SAWANISTI wrote:Kertokaa lisää tästä, tai siis panda, onko idistä hankkia PV:n korvikkeeks?
Siis tämä menee todellakin pevekin korvikkeena. Eikä koukuttanu samallailla. TÄä on verrattavissa siihen tan pv:seen..
Varovasti. Ite pari kertaa tyypannu ku meinas alkaa tekee mieli näki unii niinku real pv:stä :D

aika identtistä kamaa! :P vetää vaa vähä tunnekuolleeks. kombotin ite 4-mec:in kans nii oli tunteekki pelis :P annokset kannattaa tehä allergiatestistä ylöspäin 5mg etiäppäi ja hakee se oma =) itehän perus eyeballasin about 50mg ja hyvin kolis ja yli tietty niinku aina (elkää tehkö perässä) :P

SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI » Fri 10 Feb 2012, 14:58

Kiitos Panda, meinaatko tan pv:llä sitä rusehtavaa mikä toimi jotenki smuutimmin vai sitä valkosta whitepower natsikamaa mikä nousun jälkeen läpätin käy puoltuntii ja sit jo työnnetäänki uutta, niin kauan et säkki on loppu tai pää ;) .. ?
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...

horna
Kameleontti

Post by horna » Sat 11 Feb 2012, 02:11

Jossain toisella foorumilla oli juttua, että tätä olisi sotkettu ns. ensimmäisen sukupolven 6-APB nappeihin. Jos oli tämä kyseessä, niin ei mielestäni mitenkään mukava aine varsinkaan yhdistettynä 6-APB kanssa.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

Grower
Lepakko

Post by Grower » Mon 14 May 2012, 22:56

Vainottavaa tavaraa, olin joutua psykoosiin kahden yön jälkeen ja laskut kovat verrattuna vaikutuksiin. En suosittele.

Grower
Lepakko

Post by Grower » Thu 21 Jun 2012, 03:28

Nyt kun on oppinut käyttämään tätä niin on ihan mukava aine, pystyy valvomaan vähän liiankin pitkään. Smooth MDPV.

speis
Tuppisuu

Post by speis » Thu 21 Jun 2012, 13:27

Ei kyllä ollut mienkään erikoinen stimu mutta tulipahan testattua muutama gramma...ensimmäiset nokat toimi ihan hyvin mutta ei tällä hereillä yhtä yötä pidempään pysynyt.mdpv verrattuna paljon paljon miedompi.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Mon 01 Oct 2012, 13:16

Huhhuh. meinas tuntua että henki lähteee.. Paskavendorilta tilannu tätä joskus femman, toisaalta niin about 0,1 tarkal fikul otetttiin 300-400mg ja ei mitn, ja tuota vajaa eyeballasin 0,1 about niin lattialla kuolemanpeloissa pumppu veti zazazazaaata, nyt onneks tasottu, OLKAA VITTU VAROVAISIA NOIDEN VENDORIEN näköjään voi heittää laatu 100% melkeen, 40mg tuota alpha-pvp on just hyvä ja jos kettuilevat 10x enemmän ottaa touta niin100% hengenlähtö! varokaa.!

Grower
Lepakko

Post by Grower » Sun 07 Oct 2012, 09:04

Jos 0,1 oot ottanu niin ei ihme että pumppu pettää. 10-20mg on ihan riittävästi. Paska aine mutta koukuttaa ja on mukavaa, mutta silti paskaa :D Koska menee psykoosiin liian herkästi, mutta se lähtee pois aina kun on nukkunut.

tsundere
Lepakko

Post by tsundere » Sun 04 Nov 2012, 22:54

yleensä nautin tätä nokittamalla, tai sit jos ei nenä enää kestä (rupeaa aivastuttamaan tosi helposti!) niin kielen alta.. mutta asiaan: nykyään kun otan dosen niin aina välähtää näkökentän rajalla sellainen valkoinen valo... ja tuota valoa näkee aika usein muutenkin tän kanssa valvoessa. onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia? ylipäänsä stimulanttien kanssa? en nopealla googlaamisella löytänyt mitään. muutenkin mulla tulee tästä selvimpiä hallusinaatioita mitä mistään psykedeelistäkään ei ole aikaisemmin tullut.

ihan jees aine mun mielestä, mutta semi koukuttavaa ja tekee mieli ottaa viel sillonki ku ei tolejen puolesta enää edes toimi juurikaa.. jonkinlaisia "vieroitusoireita" tulee kanssa.. esim. kun käyn nyt koulua samalla, niin pitää jättää stimuskitsoilut viikonlopuille.. yleensä menee se pari päivää että kunnolla huomaa että aine on poistunut kehosta täysin ja sit alkaa jalat tärisee ja muutenki heikko olo... mut näihin fiiliksiin sit ku juo vaikka yhden kupin kahvia tai energiajuoman, niin ne tuntuu nousevan samalla tavalla ku pvp :D nykyään en voi ees juoda yhtä kuppia kahvia, tai muuten valvon väh. 36h.
vastatkaa vihaan rakkaudella

Bsonen
Karvakuono

Post by Bsonen » Mon 18 Feb 2013, 12:35

Miten seulojen laita tämän substanssin kanssa? Tarvis nopean :) vastuksen, kiitos, kun sample tulossa.edit. Mistähän tuo hymiö ilmaantu

EDIT2: Ei näkynyt perus kusiseulassa kuten ei myöskään vähän tarkemmassa, jossa näkyy muiden lisäksi trisykliset masennuslääkkeet(triptyl jne.), Joka oli jostain syystä positiivinen vaikka en tryptamiineja ole syönyt. PS. Pohjalla myös 2C-E ja 2C-P, jotka ei myöskään näkynyt, mutta saattoivat vaikuttaa trisyklisten näkymiseen. Ei edes puolittanut annosta, kun korvaushoidossa olen, eikä lähettäneet laajennettuihin ns. hesan seuloihin, joissa ei kuulemma näy 2C-E ainaskaan. sry OFFtopic
Jos olet eri mieltä kanssani, olet väärässä.
Jos olet samaa mieltä kanssani, olet perseen nuolija.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sun 24 Feb 2013, 00:02

Mä olen nyt tutustunut tähän alpha-PvP:seeen *LAADUKKAASEEN* nimeltämainitsemattomalta luottovendorilta, ja oon tullu siihen lopputulokseen että tämä nousee helvetin lujaa, ja laskee vielä nopeampaa, ja yksistään tämä ei oikein riitä, jotain puuttuu, jää vajaaks vaikka ottais reilut vedot ja tuntuu yksistään todella vaaralliselta ku alkaa esim 10-20mg iv vetojen jälkee huippaamaan ja itselläni puskee kuolemanpelkoa ja muuta kivaa vainoa siihen pääle ettei nousuista ehdi nauttia ja ne ovat tämän aineen kohdalla juurikin se hienous.

Joten: Neuvon että ostatte 4-mec:iä tälle seuralaiseksi, sekotatte sopivan miksin tai sitten otatte esim 300mg 4-mec pommi & sittenkun se alkaa hiipivästi pikkuhiljaa nousta niin siihen töräyttäkää alpha-PVP vedot niin voin sanoa että täydellistä ja se alpha-pvp:n nonadrenaliinintakaisinesto muuttuu 4-mecin ansiosta jotenkin niin euforiseksi ja empaattiseksi että nämä kaksi ainetta täydentävät niin hyyvin toisiaan ku mahdollista. (myös mdpv& a-pvp on kuulemma mdpv.2) mutta sitä en ole vielä testannut.

Ainiin, ja eräs vendori möi sellaista blendiä kun "ice crystals" missä oli kristallia A-pVp & 4-mec, jotenki valmistusvaiheessa kiteytetty toisiinsa. Sellaisia isoja kristalleja. Mutta se oli tosi superia!
Jostain pitäisi kaivaa määrät noille heittäkääs ehdotuksia vaikka edes lonkalta että mikä olisi htyvä suhde sekoittaa nuo 2 ainetta samaan pussiin ja käyttää pakastimessa että "kiteytyvät" :D tai emt onko sillä väliä käyttääkö mut kuitenki. sekottaa hyvin.
Ja jos löydätte netistä tuon "ice crystals " blendin ohjeen että missä suhteessa siinä on 4-mec ja alpha-pvp. mä veikkaisin kuitenki et aika paljo reilummin 4-mec ja sit hiukan a-pvp. taino tottakai se on niin maalaisjärelläkinku ajattelee.

Olispa jo maanantai, en malta odottaa.:P vois ajan kuluks itsekki googletella tuon ice crystallin suhdetta että paljon onko se tyyliin 70/30 4mec/a-pvp vaiko jopa 90/10 .Noh anyways olen kokeillut tuota komboa useamman kerran ja alpha-pvp kuuluu komboiluun, ei yksikseen. Yksikseen täysin turha, laskee päästä about 20min päästä kun ne nousupanikoinit on menny ohi ja sit pitää re-dosetella,,, vähä niiinku se vanha mdpv sillo joskus mutta tätä saa todellakin yksikseen re-dosettaa sen 10-15min välein.

Mutta. SUOSITTELEN KOKEILEEN KOMBOILUUN AINAKIN 4-MECIN KANSSA, miksipä ei esim .methylonen kanssa myös?

Ensiviikolla laitan testiin methylone cristallit & mdpv kombinaation. Ajattelin jättää pevekit hihaamatta ja tlyyliin nakata 0,25 methylonea ja 70mg mdpv:tä. Kyllä se pommilla ainakin omalla tolella kestää tuommosen määrän, saattaa jopa jäädä vajaaks. Ohhoh nyt meni kyl offics. alöan nukkuu

bom
Lepakko

Post by bom » Sun 03 Mar 2013, 08:15

Helsinkiläisen yökerhon ympäriltä paljastui huumevyyhti

"Yökerhossa levitettiin Alpha PVP -nimistä muuntohuumeetta, jota sekä myyjät että käyttäjät luulivat ekstaasiksi."
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki

anjovis
Tuppisuu

Post by anjovis » Fri 24 May 2013, 09:48

Päätin haittojen vähentämisen periaatteella informoida, että suuren a-pvp:n käytön ja sydänlihastulehdusten välillä on havaittu korrelaatiota ja tästä ollaan nyt tekemässä joku seurantatutkimus. Postaan tulokset sitten joskus kuukausien (vuosien?) päästä kun ne valmistuvat. Mutta tämä on hyvä pitää mielessä ja kohtuus käytössä.

Retiisi
Karvakuono

Post by Retiisi » Tue 28 May 2013, 00:12

Hämärämpinä aikoina on tullut kokeiltua :D Nousuista pidin, laskut oli harvinaisen perseestä. Ei kiitos uudestaan.
...and all turned into nonsense...

DJRollerz
Psykonautti

Post by DJRollerz » Sat 09 Nov 2013, 06:18

Helvetin hyvä aine mun mielestä :) Varsinki ku saa laadukkaana... Toleranssi tosin kasvanu aivan perkeleesti vasta 4 päivän putken aikana... Rupesin eilen käyttämään IV:nä et sais paremmi irti :P

Kokeilua suosittelen, mutta radottamista en :/
¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ĎĴ ŔŐĹĹĔŔŹ °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸

KarstaFari

Post by KarstaFari » Sat 09 Nov 2013, 07:11

DJRollerz wrote:Helvetin hyvä aine mun mielestä :) Varsinki ku saa laadukkaana... Toleranssi tosin kasvanu aivan perkeleesti vasta 4 päivän putken aikana... Rupesin eilen käyttämään IV:nä et sais paremmi irti :P

Kokeilua suosittelen, mutta radottamista en :/
En ois koskaan kuvitellut että vinkuisin iiveest jotain, enkä kyllä vingukaan :)
Nauttimistapahan se vain, se on aivan sama meneekö hihaan vai nokkaan, taikka pyllyyn.

Aiheeseen: en ole tästä lukenut paljoa, muutakuin negatiivistä palautetta.
Aikeina oli tilata, mutta jätin väliin.. Miten must jotenkin tuntuu etnä kaikki tutkaristimut on vitullisia psykoosipommeja?
Tai ainahan stimulaskuissa jonkunasteen psykoosissa on, tai ei aina, en tiedä, en omaa vuosien kokemusta, rajoittuu yhden vuoden rankkaan stimuputkeen. Hups, menee selittämiseksi taas :doh:

Onkstä vetämisen arvoista, sillaisenaan, hihaan? En nyt jaksa uusiksi käyä googlia lävitte, mut muistaakseni ulkomaalaisilla foorumeilla seliteltiin, että yksinään ei olisi niin ihmeellinen, mutta combotellessa aivan mahtavaa..
Mä mitään tiedä..

DJRollerz
Psykonautti

Post by DJRollerz » Mon 11 Nov 2013, 01:25

ON! Mut kannattaa ottaa iisisti ku viimeyöllä jouduin tilaa ambulanssin kämppikselle ja tokalla kerralla veivät päivystyksee.

KarstaFari

Post by KarstaFari » Mon 11 Nov 2013, 06:09

DJRollerz wrote:ON! Mut kannattaa ottaa iisisti ku viimeyöllä jouduin tilaa ambulanssin kämppikselle ja tokalla kerralla veivät päivystyksee.
Syystä? Paniikkikohtaus, vai oliko hätä todellinen?

DJRollerz
Psykonautti

Post by DJRollerz » Mon 11 Nov 2013, 23:58

Paniikkikohtaus :/ Mut ei siit onneks mitää pahempaa tullu

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 12 Nov 2013, 08:35

Mä olen tämän aineen takia ollu ketarat ojossa lattialla muutaman kertaa. "Öyskät" tällä vetää helpommin mitä mdpv :llä ja lisäisin tähän et tää on yksistään erittäin lyhyt kestoista mut nousut on sitäki rajummat.. Laskut tulee nopiaa ja redosettelu tarpeelista 20-60min välein. Täydellistä komboteltuna muiden pvanalogien kans. Mdpv + a-pvp on ihan uskomattoman tajunnanräjäyttävä yhistelmä mutta kannattaa annostella huolella vähä alakanttiin molempia koska myös psykoottisia tiloja tuo kombo tuo tullessaan jos annokset menevät tyyliin jo yli 30mg.
Myös kesällä testasin a-pvp :tä mdma nousuissa niin huhhuh että meni ihmetiloihin vitun euforista mut söi myös vähän mdma onnellisuusefektejä :D kombotim myös vielä yhen pvanalogin kans (4-meppp) ja pamahti uskomattomiin vainoihin :D

Sopiva startti tätä a-pvp on iv:nä jotai 10-15mg tasoa ja sitku tole nousee hyvin nopeeta niin voi nostaa iltaa mennes hyvinki sinne +- 40-60mg tienoille. Mutta varovaisesti, suosittelen alotteleen niin pienillä kukuppiin saa ja nostamaan oman annoksesa ihanuustaasolle, koska ne vainot iskee ja sivuvaikutukset helposti

kinky
Apteekki

Post by kinky » Fri 13 Dec 2013, 15:25

Mun mielestä tää on ihan ylihypetetty aine. Ainaki täälläpäin.
Mulla harmittaa, ku tää on syrjäyttäny vanhan kunnon pv:n melkeinpä kokonaan.
Aina vaan alfaa. Aargh. :D Kylhän tätä siis vetää oikeen mielellään, en mä sillä.
Pitää vaan vetää aivan jäätävän kokosia annoksia, ja ei oikeen meinaa toimia,
ellei tuu ekaks minuutiks semmone olo et saa jännittää, lähtikö henki vai ei.
Sama homma mul on kyl muidenki PV-analogien kaa, että vika voi olla meikässäki.

Yleisesti ottaen tässä mun mielestä on pysyny laatu aika samanlaisena,
vaikka eri vendoreilta tullu testattuu paljon eri satseja.
Normi peeveeseen verrattuna mun mielestä tässä on suurin ero siinä,
et kyllä tästä nousut saa, hyvätkin kun tarpeeks ottaa, mutta mulla se olo jää aina siihen.
Ihan sama mitä doseja nyt ottaa, niin korkeintaan puol tuntii ja pakko ottaa tasurit
tai jäätyy pää ihan täysin ja tulee muutenki vaan nii se perus yleinen paska horkkaolo.
Peeveessä siis mun mielestä tulee sama olo nousujen kans, mut ei laske samantien läheskään.
Kuvailisin tätä siis kai niin, että niinku MDPV, mutta vaikutus jää nousuihin ja kaikki kiva siinä olossa loppuu ennen ku ehtii alkaakaan.
Do you really want to waste your time
Wake up and live your life
I want to be your chemical ride

vauhtihirmu
Karvakuono

Post by vauhtihirmu » Fri 10 Jan 2014, 16:09

daaamn. Tätä settii on nyt tarjottu, muttakun en ollu mitään kuullu moisesta alffapeeveepeestä, niin en uskaltanu testereitä ostaakkaan ja nyt siitä infoa hakiessani ei hirmuisesti positiivista palautetta oo tullu esiin, niiin tuskimpa lähden rahojani tähän tuhlaamaankaan.
Never get a second chance to make a first impression

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 18 May 2014, 04:00

Jotenkin tässä, kun tätä vedellyt niin tuntuu, että annokset riittää pienempinä mitä mdpveessä. Ite lähinnä poltellut tätä, kun olen tyhmä. Täs mdpv ja apvp juttuna mulla nykyään on aika pitkälle nopeet nousut.

Jotenkin myös tuntuu, että tätä kun vetää niin ei ihan niin pitkään kestä laskut. Oikeastaan kun tämä vain laskee pikkaisen pois ja sydänsykkeet kevenee niin on yllättävän nopeesti tulee ok olo ja pienillä laskuvarjoilla niin aika kevyeksi saa olonsa ja helposti.

Ite tänään poltellut tätä... No ihan tarpeeksi. Pienilaini subua, pari milliä rivaa ja pari bissee niin aika inhimillinen on jo olo. Kuhan nukkuun jaksan vielä kohta mennä niin sit on varmaan ilta ihan pulkassa taas.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Pen
OD

Post by Pen » Wed 28 May 2014, 02:36

Tätä on 200 mg pussi josta 70 mg annoin kaverille ja loput jätin itelle pyöriny varmaan viime vuoden puolelta nurkissa.

Nyt päätin vihdoin ottaa 20 mg lainit joka ei pitäisi iso dose olla, mut parasta aina aloittaa varovasti. 5-10 mg IV kehotti vendor mutta enemmän stimuja käyttävät varmaan ottaa monta kertaa tuon. Noh, ite en paljon stimuja käytä joten heitän 2x ton dosen nenään.

20 min sisään vaikutukset on lähinnä että hieman hiki, mutta ei aivan tuli, mutta katsotaan mitä ilta tuo tullessaan. Parit redoset 10-20 mg otan ja jos ei mitään sano, annan niille joilla toimii paremmin, ei jaksa tota koko sampleakaan tuhota.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 28 May 2014, 07:40

Pen wrote: 10-20 mg otan ja jos ei mitään sano
SMOKE DA SHIT

Oikeesti.
Se on vitun typerää ja vaarallista, mut sillä saa just mageimman tukkanousee pystyyn viban :D
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

zerk
Moderator

Post by zerk » Wed 28 May 2014, 21:33

Tää oli kyllä poltettuna hitsin euforista. Voisin jopa harkita tän hankkimista nyt.
^^@_

Pen
OD

Post by Pen » Thu 29 May 2014, 02:44

3 x 20-30 mg lainia otin, kiva euforia mutta vittu tä pistää selittämään asiat niin yksityiskohtasesti ettei koskaan pääse pointtiin. Joku 45 min kirjottaa mailii johon normisti menis 5 min. Sit Pitääki redosee. :D
Kaveria kateltiin ku se IVtti tätä parin valvotun yön jälkeen joskus kuukaus sitten ja hyvä et osas puhua. Mulla oli yhen valvotun yön ja parin nasaalidosen kaa samoi vaikutteita, kuulemma reikäpää kuvastaa hyvin. Artikulointi kieltämättä vaikeeta ku funtsii kokoaja et "oiskoha toi ollu parempi/kuvastavampi sana" tai muuta vastaavaa.

Kokemisen arvoinen mut EF ja meta on mukavempia. Mut hei, tä toimi mulla - alkaakohan mulla stimut vaikuttaa, aivokemiat seonnu ku EF yhtäkkiä toimi toisinku pari vuotta sitten ja tämäkin.

50 mg nasaalinen dose ois ollu varmaan sopiva, tosin en tiedä, jotenki fiilis et ehkä liikaa. 40 mg? Selvinnee ens kerralla jos vielä uusiksi otan.