Candyflip ja muut flipit

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Velho
OD

Re: Candyflip ja muut flipit

Post by Velho » Wed 04 Feb 2015, 21:06

oha noita flippejä jos monen moista paras taitaa olla 30mg 4-AcO-DMT+1,4g kuivia cubensiksia+2C-E+ganja+alko+subu(loppu tripeillä) sit o sellaneki mega flippaus MDPV+MDMA+ketamiini+amfetamiini+subutex+sieniä+2C-E+rivoja ja ksanoreota saatto olla jotai muutaki lisänä ja sit sellane psykekombo LSD+MDMA+MDAI+4-FA+Amfe+bupre+ketamiini/MXE tuolloin vajosin johoki happokoomaa musta tuntu että oisin nukkunu. Ehkä rajuimmat ku on poltettus alviaa+5-meo-mipt jq DIPT tai ku oltii valvottu ja kiskottu kaike näköstä ni vetäsin ++-80mh mxe+0,4g katupiiskaa minkä piti olla metamf. ja joskus
comboilin DOC+2C-I-nBOMe+spicee ja metadonii.

DXM en jaksanu lisäillä/eritellä milloin sitäki olllu mukana mutta monet kerrat ja combot/flipit jne ni ollu DXM siellä pikku lisänä. Tarkotuis ois tost MXP ottaa kaikki irti tai jotahe
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 05 Feb 2015, 12:25

Velho on kyl loppupeleissä aika sankari kamaa. Siinä kohtaa pari sellaista narkkari ääripäätä. Eli siis ihan skarppi selväpäinen tyyppi ----> IHAN VITUN SEKAISIN

Mut mut
Hyvä kun oot hengissä vielä! :D

Ja mähän en ikinä oo hjuumeita käyttänyt. Kerran otin lsdeetä ja madmaa yhessä ja mulle tuli varmaan 6 tunnin verran puheluja siltä päivältä...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD » Mon 09 Feb 2015, 17:19

Lsd + Dmt ?
Kukaan kokeillu kyseistä comboa?

Aattelin et jos ottais 110ug LSD lapun ja n.1,5 tunnin päästä polttais joku 50-80mg DMT:tä?

Muutama bisse varuilla-
Puhelimet äänettömällä, hyvää musiikkia taustalla, pari hyvää frendiä ja sit vaa ihmettelis maailman menoo?
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 09 Feb 2015, 19:07

MethAciD wrote:Lsd + Dmt ?

Aattelin et jos ottais 110ug LSD lapun ja n.1,5 tunnin päästä polttais joku 50-80mg DMT:tä?

Ihan loistava idea itseni mielestä. Sopii aina.
lsd ja joku ketamiini on kans aika bueno :D
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Näätiäinen
Lepakko

Post by Näätiäinen » Tue 10 Feb 2015, 12:25

Lsd ja dmt oli mielestäni ihan vitun mahtava. Suosittelen lämpimästi kaikille.
"Taktisesti narkaten ja huoraten kohti maailmanloppua."
Kiibok zey ahrk hi fen koraav vahzen

MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD » Tue 10 Feb 2015, 16:08

Ookkei, kiitti vastauksista.
Täytynee laittaa kokeiluun ja pongahtaa kohti tuntematonta :up:
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.

Velho
OD

Post by Velho » Wed 11 Feb 2015, 15:07

Dexma wrote:Velho on kyl loppupeleissä aika sankari kamaa. Siinä kohtaa pari sellaista narkkari ääripäätä. Eli siis ihan skarppi selväpäinen tyyppi ----> IHAN VITUN SEKAISIN

Mut mut
Hyvä kun oot hengissä vielä! :D

Ja mähän en ikinä oo hjuumeita käyttänyt. Kerran otin lsdeetä ja madmaa yhessä ja mulle tuli varmaan 6 tunnin verran puheluja siltä päivältä...

Kiits! :love: mäki sua! jottei menos officks nyt olis combona amfee+MDMA(+ varmaa jotai muutaki seas ehkä PMMA) :doh: 8) :up:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

veke
Psykonautti

Post by veke » Fri 10 Jul 2015, 18:54

xammy wrote:Eli yleinen flipping threadi! Tarkoittaen siis MDMA:n kombottamista psykedeelien kanssa

Yleisimmät:

candyflip (LSD+MDMA)
hippyflip (sienet+MDMA)
honeyflip (2C-B+MDMA)

Itellä kokemusta vain sienistä ja mämmistä, oli kyllä uskomattoman euforista.

Aloitin noin 3 grammalla cubensiksia, ja kun ne peakkasi otin 120mg MDMA kapselissa. MDMA nousi todella lempeästi ilman rajuja nousuja, noin 30min kuluttua alkoi tuntumaan. Kaveri myös otti ensimmäistä kertaa MDMA joten set & settings oli loistava, oltiin rauhallisessa kotiympäristössä. Kaverin ensimmäiset sanat: "vittu että on rento olo" :D Tästä tiesin että nyt sillä alkaa toimimaan.

Redosetin about 1.5h kuluttua tosta mämmistä vielä 2g sieniä ja 50mg MDMA. Hikoilin euforiasta. Musiikki kuulosti ihan tajuttomalta. Sängyssä ja sohvalla makoillessa meni joku 5 tuntia.

Tuntuu vaan että MDMA overpowerasi sienet, psykedeliaa olisin ehkä kaivannut vielä lisää. Ihan kuin visuaalit olisivat kadonneet samalla kun MDMA alkoi nousemaan. Mutta ehkä euforisin huumekokemus tähän mennessä.

Edessä olisi candyflip viimeistään kesällä, odotan täydellistä hetkeä.

Kertokaa omia kokemuksia/suosituksia komboista, doseja, järjestyksiä, vinkkejä ja mitä ei kannata kombottaa.
toi honey flip mulle kiitos ollu noi molemmat yksistään jo sellast ihkumeininkii et..:-)
...

soulmate
Lepakko

Post by soulmate » Wed 02 Sep 2015, 01:02

Aattelin tuossa ensi viikonloppuna candyflipata. Sitä tulin tähän kyselemään, että tiedän naksujen sisältävän mdma lisäksi myös piriä. Niin ajattelin varmistaa ettei tähän komboon liity mitään erityisempiä riskejä? Siis mämmi+amfe+about 200ug acid.
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Wed 02 Sep 2015, 01:14

soulmate wrote:mämmi+amfe+about 200ug acid.
Riskinä varmaan vain kova kuosi ja hyvä olo. Olen 99% varma ettei ole mitään vaarallisia yhteisvaikutuksia, tosin ainut se että itsellä ainakin pore ja MDMA boostaa toisiaan ja tää kantsii ottaa doseis huomioon, en tosin tiedä boostiiko ne kaikil toisiaan mut mul ainaki jonkin verran.

soulmate
Lepakko

Post by soulmate » Wed 02 Sep 2015, 14:00

Joo sieniä tuli nyt myös mukaan kuvioihin. Eli suunniteltu kombo on siis mdma+amfe+acid+sienet. Sienet ei ilmeisesti lisää serotoniinisyndrooman riskiä mämmin kanssa, kun niin monet sitä komboa käyttävät? Mietin vain kun muistelin, että psilosiini vaikuttaa serotoniinireseptoreissa ja muistuttaa serotoniinia rakeenteellisesti,, ja mämmikin sorkkii samoja juttuja?
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.

RisThor
Psykonautti

Post by RisThor » Wed 16 Dec 2015, 03:01

Tulipa tuossa juuri pari viikkoa sitten viikonloppuna otettua hippiflippi.
Olo oli kyllä aika priima, buustasi sienten visuaalista puolta aika herkullisella tavalla tuo mämmi. Sosialisointia ei ihan niin paljoa, kun pelkissä mämmeissä. (Luultavasti johtui myös runsaasta hatsin poltosta ja pitkästä tauosta hatsiin ennen tätä) Halailtua tuli kyllä, ja tunnusteltua rakkautta. :D
Välillä tuli ihan vitun vainoharhasia ajatuksia. (Voi johtua myös pitkästä tauosta mihinkään päihteisiin ennen tätä.)
Välillä jos joku sanoi jotain, yritin automaattisesti yhdistellä sitä johonkin, hakea johtopäätöstä, tai muuten vaan kelasin että tämä liittyy nyt minuun jotenkin.
Toisaalta se sai mut jälkeenpäin kelaamaan sitä, että eihän mun tarvitse vittujakaan välittää vaikka kaikki liittyisi minuun jotenkin, ja tuskin liittyy.

Oli kyllä miellyttävää, jos noita vainoharhaisuuksia nyt ei lasketa mukaan. Mut eipä koskaan voi olla pelkästään hauskaa. ;)

Niin ja ennen nukkumaan menoa sydän jytkytteli niin pirun nopeeta tempoa. Toisaalta ehkä kuumottelin koska olin aika hatseissa.

Annos tais olla jtn 1g sieniä ja sit tunnin pääst 115mg naksu (puolikas 230mg naksusta) naamaan.
Sinne minne nenä nenä näyttää ja tuuli tuuli kuljettaa.

Chronic123
Lepakko

Post by Chronic123 » Wed 10 Feb 2016, 20:52

Kertokaas mikä ois hyvä dose ekakertalaiselle candyflippiin.

Kokemusta on mdma:sta n.7 kertaa mutta aitoa lsd:tä en ole kokeillut. Muita psykedeelejä tosin menny paljonkin esim. Nbomet, DOC, 5-meo-mipt, 2c-x. Onko aito happo sitten hirvestä noista edellä mainituista poikkeavaa?

Kaikki vinkit otetaan vastaan :cheers:

Ghostica
Psykonautti

Post by Ghostica » Thu 11 Feb 2016, 18:46

Tuli kokeiltua 20mg 2C-B:tä ja visuaalien/värikorostuksien rauhoituttua nappasin sinisen timantin (~200mg), aika mieletöntä :D Silmät meni ihan jotain omaa hedelmäpeliään ja onnellisuus pursusi kyyneleiden kautta ulos. Naksut itessään ei oikeen enää tuo mitään mahtavia fiiliksiä mut tän 2cb:n kanssa toimi. :up:
It's always darkest before the dawn

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Thu 11 Feb 2016, 21:26

Chronic123 wrote:Kertokaas mikä ois hyvä dose ekakertalaiselle candyflippiin.

Kokemusta on mdma:sta n.7 kertaa mutta aitoa lsd:tä en ole kokeillut. Muita psykedeelejä tosin menny paljonkin esim. Nbomet, DOC, 5-meo-mipt, 2c-x. Onko aito happo sitten hirvestä noista edellä mainituista poikkeavaa?

Kaikki vinkit otetaan vastaan :cheers:
Itselläni on kokemusta 25i-NBOMesta ja haposta. Visuaalitykityksen osalta tuskin tulee hirveän suurta yllätystä, mutta happo vaikutta kyllä NBOMea paljon enempi mieleen. NBOMen myötä tuli myös melkoinen bodyload. Edes vahva annos happoa ei ole tehnyt fyysistä oloa epämukavaksi.

Candyflippiä en ole kokeillut, mutta itse ainakin kokeilisin aineita yksittäin ennen niiden kombottamista. Mutta jos kuitenkin päätät lähteä candyflippailemaan ensiksi niin happoa voi huoletta ottaa 150-200 ug. Ainakin itselläni tuon luokan doset ovat antaneet sellaisen tripin, joka tarjoaa tarpeeksi laajentuneen tajunnan ja nautittavan määrän visuaaleja, mutta tripin saa vielä pidettyä hyvin kontrollissa ja on kaikkiaan hyvä fiilis. Mämmiä voi varmaan siihen päälle ottaa sellaisen annoksen, jonka itse koet hyväksi! :)

Itselläni ainoat kokemukset "flipeistä" on, kun kombosin NBOMe-trippiä ja mämmiä THJ-018:lla. Mämmin se veti psykedeelisempään suuntaan ja tarjosi lieviä visuaaleja, jotka olivat verrattavissa pieneen annokseen happoa. NBOMe-trippi oli THJ-018-savujen jälkeen tajutonta visuaalitykitystä, jonka fiilis oli kuin olisi avaruudessa kiitänyt. Tripin ainoa "mindfuck" tulikin savujen myötä, kun ymmärrys asioihin meni hetkellisesti enkä meinannut ymmärtää puhuttua suomea. :P

Mekstori
Psykonautti

Post by Mekstori » Sun 06 Mar 2016, 08:04

Ghostica wrote:Tuli kokeiltua 20mg 2C-B:tä ja visuaalien/värikorostuksien rauhoituttua nappasin sinisen timantin (~200mg), aika mieletöntä :D Silmät meni ihan jotain omaa hedelmäpeliään ja onnellisuus pursusi kyyneleiden kautta ulos. Naksut itessään ei oikeen enää tuo mitään mahtavia fiiliksiä mut tän 2cb:n kanssa toimi. :up:
Tää on ainoo näistä "flipeistä" mitä ite oon kokeillu. Omalla kohalla paras vaikutus on ollu kun on ottanu aluks mämmiä ja sit vellonu siinä euforiassa ja sit ku huomaa et alkaa mämmi laskee ni 2CB naamariin. Annokset ollu joku 120mg MDMA ja 15mg 2CB. Kerran kokeilin sillain että otin samaan aikaan 2cb ja mämmin ja ne kyl taisteli kropassa keskenään, enkä oikeen tykänny. Oon muualtakin lukenu ettei kannata ottaa samaan aikaan. Mielummin mämmi eka ja sitten vasta lopuks 2cb ja sit voi käsitellä niitä euforioita/fyysisiä tuntemuksia joita mämmistä tulee ni paremmin :up:

Mulle mämmi ei oo kyl koskaan olllu mikään niin hieno juttu, mut silti tekis mieli ainanki seuraavat kombot kokeilla: LSD + MDMA, sienet + mdma. Noihin vielä ku lisäis jonku disson päällle ni uskon et sit oltais kunnnon sfääreissä 8) Sienet+ketamiini ja 2cb + ketamiini on tullu kyllä testattua ja jälkimmäinen on aika helppo karkkimaailma. Jotenki uskon et disssot vois auttaa sillonki jos alkaa ahistaa deeeleissä omat ajatukset ku ne taas vie niin kauas avaruuteeen pois omasta ittestään :D

Candyflipissä mua vaan eniten mietityttää se ajotus, koska vois olla vähän paskamaista jos tulee kunnnon laskut mämmistä kesken trippailun. Minkälainen olis sopiva ajotus ja onkos esim. ketamiinin lisääminen tohon LSD+MDMA komboon kuinka turvallista?

Pikkuhippi
Tuppisuu

Post by Pikkuhippi » Tue 26 Apr 2016, 21:53

Olisi tarkoitus ottaa sieniä ja mdma:ta. Olisiko 2g kuivattuja golden teachereitä ja 0,1g mdma sopiva annos? Sienistä ei ole paljoa kokemusta ja mämmiä olen alle 10kertaa ottanut. Mämmiä olen yleensä ottanut 0,2-0,4g yksistään. Aikaa olisi tarkoitus viettää kotibileissä tai ulkona nuotion ääressä aika isolla porukalla. Hapon kanssa itselläni on vain sellainen, en nyt sanoisi ongelma mutta kuitenkin... eli hapoissa ollesani olen todella huono puhumaan, monesti koko happotripin aikana en puhu liki mitään, paitsi toki jos joku jotain kysyy mutta silloinkin on puhuminen epämiellyttävää. Mietin vain, että onko 2g sieniä liian iso määrä verrattuna tuohon määrään mdma:ta? Että pystynköhän kommunikoimaan ihan hyvin? Tiedän kyllä että kaikki on mahdollista mutta sillä vain kysyn että jos jollain olisi kokemusta.

D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S » Wed 27 Apr 2016, 10:45

Pikkuhippi wrote:Olisi tarkoitus ottaa sieniä ja mdma:ta. Olisiko 2g kuivattuja golden teachereitä ja 0,1g mdma sopiva annos? Sienistä ei ole paljoa kokemusta ja mämmiä olen alle 10kertaa ottanut. Mämmiä olen yleensä ottanut 0,2-0,4g yksistään. Aikaa olisi tarkoitus viettää kotibileissä tai ulkona nuotion ääressä aika isolla porukalla. Hapon kanssa itselläni on vain sellainen, en nyt sanoisi ongelma mutta kuitenkin... eli hapoissa ollesani olen todella huono puhumaan, monesti koko happotripin aikana en puhu liki mitään, paitsi toki jos joku jotain kysyy mutta silloinkin on puhuminen epämiellyttävää. Mietin vain, että onko 2g sieniä liian iso määrä verrattuna tuohon määrään mdma:ta? Että pystynköhän kommunikoimaan ihan hyvin? Tiedän kyllä että kaikki on mahdollista mutta sillä vain kysyn että jos jollain olisi kokemusta.
Mun mielestä toi kakkonen sienii ja 0,1g mäiskettä kuulostas aika passelilta annokselta, luultavasti kyllä lävähtää aika tutkallekin. Tai MDMA combotettuna psykedeelin kanssa tuntuu vaa niin paljon voimakkaammalta, ja omaan makuun miellyttävämmältä etten sitä ilman jotain psykedeeliä syö.

Ja niin, tosi paha mennä sanomaan suoraan X-annoksesta huumeita, onko se just sulle sellanen että pystyt kommunikoimaan mukavasti yms, mut ainakin toi MDMA pistää jututtamaan vaikka sienet vähä sisääpäin kääntäiski. Eri asia sitte onko mitää järkevää sanottavaa :P
Jos mietityttää, ni ota sit vähä vähempi sienii? Mut emt, ite tykkään deelimämmicombosta niin että mielummin enemmän deeliä vähemmän mämmiä :P
"Taste

Pikkuhippi
Tuppisuu

Post by Pikkuhippi » Sun 29 May 2016, 11:30

Otin tuossa perjantaina noin viiden aikoihin 250mikkiä happoa ja itse happo oli todella mahtavaa ja nautin siitä. Noin kymmenen aikoihin otin noin 125mg mdma:ta joka nousi todella hitaasti ja alkoi ihan normaalisti mutta jossain vaiheessa alkoi älytön paniikki ja rupesin kuvittelemaan, että ihmiset ympärilläni puhuivat kaikkea mahdollista, ja luulin että olin jossain psykoosissa tai että olin flipannut lopullisesti, tässä vaiheessa olin todella ahdistunut ja kävelin vain edestakaisin. Kaikki mitä tapahtui tuntui jotenkin epätodelliselta ja olin kyllä todella peloissani. Tilanne hieman rauhoittui kun poltin jointin ja ystäväni vei minut toiseen asuntoon, jossa hän rauhotteli minua. Jossain vaiheessa luulin että olin oikeasti kuollut ja kuvittelen vain kaiken mitä tapahtuu, että oikeasti makoilen jossain lattialla kuolleena, hyi oli kyllä pelottavin kokemus mitä minulle on tapahtunut. :/ Tosin kokemus oli myös aivan hurjan opettavainen, mutta en kyllä samanlaista olotilaa haluaisi ehkä kokea.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 29 May 2016, 14:32

Madma-paniikki. Se on ihan tuttu ilmiö.
Vaikutushan ei ala kovin hiipien, vaan melko yhtäkkisesti se läväyttää akuuteimmat nousut.
Mä luulen et kyse on siitä miten keho reagoi (stimulanttihan madma on).

Muistan kun ekan kerran madamea otin, ja.. yhtäkkiä hirveä paniikki kun alkoi nousemaan.
Siltä istumalta ryntäsin veteen kahlaamaan - loppu olikin sulaa hyvyttä ja empatiaa.

Itse en juurikaan ole nauttinut madamesta komboissa tai flippereissä.
Jotenkin se miten se kaappaa koko fysiikan 'äärirajoille', tekee sen et omana aineenaan se on melkeinpä best.
Muut aineet joko kadottaa tai sekoittaa vaikutuksen ja kehon niin solmuun, et hukkaa vähän sen mistä madmassa on kyse.

Kokaiini on hienostunut poikkeus med madma.
Luulisin tarkoittavani tasoittavien kanssa. Ehkä on en muista.
Keep it unreal.

regentropfen
Tuppisuu

Post by regentropfen » Tue 02 Aug 2016, 06:50

Tarvitsisin neuvoja! Oon tässä miettinyt lääkitystä erääseen tapahtumaan ja kelaillut, että candyflip saattaisi olla hyvä vaihtoehto. Happoa nyt ainakin olisi tarkoitus ja MDMA tuli mieleen, koska viimeksi hapoissa (tai no se ainoa kerta jolloin oikeasti vaikutti, toisella kerralla oli hyvin pieni määrä) turvauduin vain toiseen kun käytiin varovasti ihmisten ilmoilla. Silloinkaan ei ollut kovin suuri annostus, en tiedä tarkoista määristä mutta saattoi olla jopa lähempänä puolikasta kuin kokonaista lappua. Nyt toki ympäristö olisi aivan erilainen, viime kokemukseni mukaan hyvin vastaanottavainen ja trippailun kannalta turvallinen. Luontoa, musiikkia, ihmisiä joita ei todellakaan haittaa muiden lääkitykset, kavereita ja kumppani.

Happoa ajattelin ottaa ehkä vähän enemmän kuin silloin aiemmalla kerralla, olisi kiva saada hieman paremminkin vaikutuksia nyt kun kokemustakin on jo ehtinyt hieman deeleistä kertyä. MDMA:ta oon ottanut muutamaan kertaan aiemmin, en koskaan kovin isoa annosta mutta nyt ehkä vielä vähän pienempi annos voisi olla? Ei tulisi haittavaikutuksia ehkä sitäkään vähää mitä yleensä, se nostaa esimerkiksi mun valmiiksi vähän korkeahkoa sykettä. Miltä teistä kuulostaisi sellainen, että ensin LSD - ehkä jopa kokonainen lappu mutta tuskin enempää - ja sitten jossain vaiheessa (milloin kannattaisi aikaisintaan?) ihan vähän mämmiä, jos tuntuu että oon kauhea ujopiimä sosiaalisesti. Ja entä jos onkin ottanut mämmin niin aikaisin, että sen vaikutus alkaa laskea hapon ollessa edelleen päällä, niin olisiko typerää vai jopa kannattavaa ottaa hieman lisää?

En siis vieläkään ole hirmuisen kokenut, ja oon oikeastaan aina ottanut vaan melko pieniä määriä. Ai niin, jännitän normaalisti myös pimeää vähän enkä tiedä miten LSD reagoi vieressä olevan metsän pimeyteen. Toki pimeyden laskeutuessa olisin ehkä jo ehtinyt tottua trippiin, ja mämmin alaisena pimeys ei pelota samalla tavalla. Hmmmm. Joo, mietin mahdollisesti liikaa mutta kaikenlainen apu olisi kiva tämän kanssa. :D

Pikkuhippi
Tuppisuu

Post by Pikkuhippi » Wed 03 Aug 2016, 21:46

Onko kenelläkään kokemusta lsd:n ja dxm:n yhdistelmästä? Olen ymmärtänyt että ei olisi vaarallista mutta kokemuksia kenelläkään?

Rolanderos
Karvakuono

Post by Rolanderos » Sat 17 Dec 2016, 13:00

Candyflip oli kyllä paras kombo ever.

Nappasin 250ug happoa, mikä pitkän tauon jälkeen toimi älyttömän hyvin.

En tiedä kaunko aikaa oli kulunut, ehkä 2h mutta pystyin nousemaan sängystä pois ja heitin huuleen puolikkaan suht' vahvan esson, joihin minulla ei ole minkäänlaista toleranssia.

Visuaalit olivat sanoin kuvaamattomia, tietokoneen näyttö + pelit näyttivät uskomattomilta ja porno näytti niin aidolta! Välillä näkökenttäni näytti vain tietokoneen kuvaa, köyhän miehen VR-lasit? :P

Pari kertaa nyt tullut tätä kokeiltua, kattoo ny maistuuko pelkkä LSD enää tämän jälkeen :shock:

LSD + vauhti on myös ihan mielenkiintoinen yhdistelmä parantuneen keskittymiskyvyn takia.

Dissonautti
Karvakuono

Post by Dissonautti » Mon 27 Feb 2017, 05:26

Ahhh, candyflip ja hippieflip 8) varsinkin hippiflippi :love:

Testasin tossa jouluna hippieflippiä ja täytyy sanoa että oli yks elämäni hienoimmista päihdekokemuksista. Annostelu oli luokkaa 1 g Golden Teachereita (jäi vajariks, ois pitäny enemmän popsia. Seuraavalla kerralla siiten) ja noin 45 min sienten popsimisen jälkeen 0,12g mämmipommi ja voin sanoo et huhhuhh mikä euforinen värikaruselli kyseinen trippi oli :mrgreen: Huoneeni jouluvaloista alkoi puskemaan sateenkaaren värejä , jokasesta valonlähteestä lähti kauniita erivärisiä valosäteitä ( vähän niinku joku prisma, ku siihen osuva valo taittuu ja jakautuu sateenkaaren väreiks). MDMA tosiaan buustasi visuaaleja , ja vei myös samalla kaikki negatiiviset fiilikset ja ajatusloopit (aina kun mä syön tatteja pelkästään, niin tulee näit ajatuslooppeja, I fuckin hate it) tripistä poies. Pystyin todella sujuvasti kommunikoimaan ihmisten kanssa ja käydä ulkona ihastelemassa maailmaa.Musiikin kuuntelu oli myös todella taivaallista. Eikä edes laskut ollut niin kovin sekavia ku oli hiukan ganjaa tasottamassa laskuoloja :roll:

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Thu 06 Apr 2017, 23:05

MethAciD wrote:Lsd + Dmt ?

Muutama bisse varuilla-
Puhelimet äänettömällä, hyvää musiikkia taustalla, pari hyvää frendiä ja sit vaa ihmettelis maailman menoo?
Loistava idea. Jos on valmiiks tryptamiineis ni yleensä DMT:llä saa breakthroughn helposti joka kerta yhellä tai kahella hatsilla - paljon helpommin kuin selvään päähän.

Candy- ja hippieflip on kyl hauskaa, mut loppupeleis tykkään ennemmin ottaa isomman deeliannoksen. Mut mämmi on parempi kuin mikään bentso lopettamaan pahan tripin.

Paras kaikista on Jedi Flip - LSD, sieniä, MDMA. Kerran ottanu. Poltin siihen päälle vielä DMT:tä. Voin kertoo että oli aivan saatananmoinen päräytys.