Candyflip ja muut flipit

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
xammy
Karvakuono

Candyflip ja muut flipit

Post by xammy » Sat 08 Mar 2014, 10:30

Eli yleinen flipping threadi! Tarkoittaen siis MDMA:n kombottamista psykedeelien kanssa

Yleisimmät:

candyflip (LSD+MDMA)
hippyflip (sienet+MDMA)
honeyflip (2C-B+MDMA)

Itellä kokemusta vain sienistä ja mämmistä, oli kyllä uskomattoman euforista.

Aloitin noin 3 grammalla cubensiksia, ja kun ne peakkasi otin 120mg MDMA kapselissa. MDMA nousi todella lempeästi ilman rajuja nousuja, noin 30min kuluttua alkoi tuntumaan. Kaveri myös otti ensimmäistä kertaa MDMA joten set & settings oli loistava, oltiin rauhallisessa kotiympäristössä. Kaverin ensimmäiset sanat: "vittu että on rento olo" :D Tästä tiesin että nyt sillä alkaa toimimaan.

Redosetin about 1.5h kuluttua tosta mämmistä vielä 2g sieniä ja 50mg MDMA. Hikoilin euforiasta. Musiikki kuulosti ihan tajuttomalta. Sängyssä ja sohvalla makoillessa meni joku 5 tuntia.

Tuntuu vaan että MDMA overpowerasi sienet, psykedeliaa olisin ehkä kaivannut vielä lisää. Ihan kuin visuaalit olisivat kadonneet samalla kun MDMA alkoi nousemaan. Mutta ehkä euforisin huumekokemus tähän mennessä.

Edessä olisi candyflip viimeistään kesällä, odotan täydellistä hetkeä.

Kertokaa omia kokemuksia/suosituksia komboista, doseja, järjestyksiä, vinkkejä ja mitä ei kannata kombottaa.

porter

Re: Candyflip ja muut flipit

Post by porter » Sun 09 Mar 2014, 21:17

JediFlip sienet+lsd+mdma :mrgreen:

Porterflip sienet+mxp+suuret erinäiset pillerimäärät(lyrica, kourallinen d vitamiinia.. yms) + etanoli

Porterflipit omalla vastuulla sit
Last edited by porter on Mon 10 Mar 2014, 18:57, edited 1 time in total.

Hitler
Apteekki

Post by Hitler » Sun 09 Mar 2014, 22:53

^Porter flippiin kuuluu myös suuret määrät erinäisiä pillereitä ja etanolia? Ja sitä d-vitamiinia jäbä söi jostain syystä pari kourallista. Äijä jäi loppupeleissä puristuksiin mun sängyn väliin. Kerrankin muute toimi sienet kivasti kovasti, disson ne vaatii kylkeen kyä. Hyvät iltamat, jotain muistikuvaa et painittiin ja kaikki yritti riistää puukkoa toisiltaan enemmän tai vähemmän vitsillä:

"Se on mun puukko, anna se vittu tänne tai se on kyljessäs kohta"
"Ei vittu oo. Mä oon tehny tän puukon ja tapan teiät kaikki"
+ plus vähän jotai viiltelyy kaupungilla ja kohtaamisia lainvartijoiden kanssa. Mitään pahaa ei tapahtunu kellekkää. Ei enää niin nuoriaongelmavuoriavaihuoriapelkkiäkuoria.

totanoin oisko hitlerflip Meta + DOI + MXE
pirun hyvä nuolla kuorena

Acid
Karvakuono

Post by Acid » Mon 10 Mar 2014, 00:10

MekemeFlip :mrgreen:

Meskaliini+Ketamiini+Metamfetamiini

Kirjotin pitkän stoorin ja vituttaa paljon ku painoin vahingos jotai stanan nappulaa et kaikki teksti lähti enkä jaksa enää kirjottaa niin laitan lyhyesti

Uskomattomin kombo mitä olen kokenu.

Söin 200mg synteettisesti valmistettua meskaliinia, kun se alko vaikuttaa otin lainin missä oli meta ja ketamiini sekasi ja noin 30min päästä siitä istuin sohvalla ja puskin täyttä euforiaa ja uskomattomia visuaaleja, päässä pyöri keloja jotka tuntui täydellisiltä, silmät kiinni ketamiini alkoi viemään päin k-holea, meskaliinin jyllätessä samalla meno meni aika diipiksi, pääsin niin vitun hienolle matkalle silmät kiini, pystyin itse liikkumaan/elämään siellä täydellisellä saarella aivan todentuntuisesti, koin ja näin kaikennäköistä ja tapasin ihmisiä 'entisestä elämästäi' jotka sanoi että kaikki tää tulee oottamaan sua joskus, tuo on jääny mietityttämään.

En saa puettua sanoiksi läheskään sitä kaikkiea hienoa, se on vaan mun mieles.

Oli vaan niin helvtin kivaa että haluan jo uuusiksi!1!

porter

Post by porter » Mon 10 Mar 2014, 01:06

Hitler wrote: "Se on mun puukko, anna se vittu tänne tai se on kyljessäs kohta"
"Ei vittu oo. Mä oon tehny tän puukon ja tapan teiät kaikki"
+ plus vähän jotai viiltelyy kaupungilla ja kohtaamisia lainvartijoiden kanssa. Mitään pahaa ei tapahtunu kellekkää. Ei enää niin nuoriaongelmavuoriavaihuoriapelkkiäkuoria.
D vitamiinit oli ainoota mitä oli tarjolla ja hirveet mässyt :mrgreen: hahaha, muistaakseni joku meistä toveruksista sai myös mun suihkuttamasta OC kaasu putelista hiukan silmilleen, sen jälkeen samat heput paini lainvalvojien kanssa josta me saatiin ne jotenki puhuttua, jonka jälkee mxp+sieni nousuissa puukko hippaa sun kämpilläs :mrgreen:

Joo ton jälkeen tul id vitamiinit tai johki toho välii ja etanolia meni tasasesti kokoaika ja lyricaa :mrgreen:

Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku » Mon 10 Mar 2014, 03:28

xammy wrote: Tuntuu vaan että MDMA overpowerasi sienet, psykedeliaa olisin ehkä kaivannut vielä lisää. Ihan kuin visuaalit olisivat kadonneet samalla kun MDMA alkoi nousemaan.
Itselläni samanlaisia kokemuksia ensimmäisestä (ja toistaiseksi ainoasta) candyflipistä. Alla oli n. 300µg happoa, joka oli jyllännyt suunnilleen 4 tuntia. MDMA:n alkaessa vaikuttaa tuli ensin noin puoleksitunniksi överienerginen olo, ja huomasin kuinka hyvin nämä kaksi substanssia olojensa puolesta sopivat yhteen kuin ristityt kädet. Jälkeenpäin tätä kokemusta miettineenä huomasin että MDMA jyräsi hapon alleen melko tehokkaasti jo reilun tunnin päästä siitä kun oli alkanut vaikuttaa. (Tässä tosin MDMA:n kanssa yhtäaikaa nautittu L-tryptofaania)

Myös 2C-E + bk-MDMA (cheapflip?) tuotti vuosia sitten samanlaisen lopputuloksen; 2C-E:n päälle nautittu bk tuntui kokonaan ottavan olotilan haltuun eikä 2C-E:n vaikutusta huomannut enää ollenkaan.

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Mon 10 Mar 2014, 11:30

Otin tuossa joskus mämmilaskuihin sieniä jokusen gramman, vaikutukset oli kyllä tosi erilaiset. Menin totaalisen lukkoon sosiaalisesti, seurailin 3h tapahtumia sohvalta käsin ja kommunikointi ei juuri onnistunut. Savut juuri ja juuri sai poltettua joilla ei kyllä tuntunut olevan mitään efektiä. Mxe+mdma oli kyllä överiä, tosin ei turvallinen combokin. Mextroflip? :)
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

xammy
Karvakuono

Post by xammy » Wed 12 Mar 2014, 22:47

Lauantaina ois tarkotus candyflipata.

Kuumottaa hieman :g

gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo » Thu 13 Mar 2014, 00:26

Tuli vedettyä mämmiä tossa kesällä päivästä saakka ja siinä joskus illan tullen lappua naamariin ja mämmin ryystö jatkui. Kohtuullisen härskisti musat soi päässä vaikka oli hiljasta ja silmillä pyöri hyvin värikkäät videot. :love: Erittäin mainio kombo ja vois varmaan tässä keväällä tai sitten syksyllä ottaa uusiksi vähän fiksummin eli eka laput ja sit vasta mämmit.

IdiotFlip eli meta + LSD oli aika mitäänsanomatonta, kevyttä syvyyttä vain toi happo. Päätin myös kyllä, että nyt vittu jotain rotia tähän touhuun. :D
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die

Pen
OD

Post by Pen » Thu 13 Mar 2014, 04:54

Monenlaista flippiä on tullut otettua. Ihan se LSD + MDMA ja siihen loppuun ketamiinia, toki tripin aikana vielä ganjaa pössytellen. Samat setit mutta hapon tilalla sienet. Ja sitten toki se jediflip eli LSD + sienet + MDMA.

Myös ketamiinia ja MXEtä oon usein yhistellyt LSD:n ja sienten kanssa. Ja sitten toki eri tryptamiinien combinaatiota joille ei liene flippejä ole edes nimetty. Toi 2CB + MDMA on kyllä kokematta ellen ole joskus jotain naksua syönyt jossa molempia ois (tuskin kun oon aina syönyt vain naksuja jotka on ollut 99% varmuudella ihan vaan sitä madmaa, eli about viittä eri naksua oon koittanut, mämmi on enemmän se oma juttu)

LSD + MDMA kyllä mielestäni on paras kokemus hyvällä seuralla höystettynä. Viimeksi uutenavuotena tuo porukalla otettiin ja sitten kunnon paukut - super lemon hazea ja white widowia sekasin niin kyllä näky värejä siinä puolen yön aikaan, aivan sama oliko silmät kiinni vai auki. Kivasti meni visuaalit musiikin tahtiin vaikka ganjan nykyään lähes pakollinen paniikkikohtaus/manuaalinen hengitys johon onneksi oon jopa jo tottunut iskikin.

Seura tossa candyflipissä on se, mikä siitä on tehny maagista. Muutaman kerran ollaan samalla kaveriporukalla otettu, kuunneltu musaa ja silitelty toisiamme (ei mitenkään homolla tavalla) tai kesällä lähdetty pihalle luontoon. Aivan mahtavaa. Jossain mökillä/maaseudulla siis, ihmisten keskellä betoniviidakossa liikaa häiriötekijöitä.

Nyt kun tääl otetaan omia flippehä niin PenFlip on selvästi joku 200µg LSD + pari grammaa sieniä + 200 mg MXE + savut. Siinä oli olo kuin astronautilla, eiku onkse psykonautti, no kumminki.

Dosetus noissa flipeissä on varsin tärkeää ja aika milloin sen nauttii, esim. se että ottaako mämmin vai deelin eka, kuinka kauan niiden välissä on aikaa vai ottaako samaan aikaan joka ei ainakaan karkkiflipatessa kannata ja kuinka paljon kumpaakin ratkasee. Myöskään isoja doseja en itsekään yleensä ota, ihan joku 150µg LSD + 100 mg MDMA riittää hyvin candyflippiin jos yksinään noita substansseja ottaisin tuplamäärän.

Itse yleensä otan sen hapon eka, sit pari tuntia sen jälkeen mämmit. Pajaria siinä pitkin kokemusta jos siltä tuntuu. Toi pajari hieman vaihtelee, se kun tekee haposta usein sekavaa. Sillä on mukavempi lähinnä tuoda oloja takaisin kun alkaa jo laantumaan loppuvaiheessa. Loppuun on kiva ottaa ehkä jotain opparia jos siltä tuntuu ellei unikaan tule tai jotain muuta "rauhoittavaa".

rlsmooth
Apteekki

Post by rlsmooth » Thu 13 Mar 2014, 15:32

Candyflippi on kyllä rento. Kerran olen vetänyt, oisko ollut 2010 metsäfesteillä. Notkea rotta kuulosti ainakin hyvältä, tuli nähtyä ääniä ja kuultua värejä:D
En oikeastaan muista, kuin yksittäisiä tapahtumia, koska totta kai festareilla tulee myös juotua ja hiisattua, mutta olin kuulemma vetänyt myös laineen kasperin lämmittelyn aikana 5minuutin räbäytys freestylen, ja en osaa selvinpäin räpätä ollenkaan. Suosittelen :mrgreen:

MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD » Fri 14 Mar 2014, 04:03

Ite kokeillut "Candyflippiä" Lsd+ 2 naksua..ei paljon muista , mut olin kuulemma todella kuistilla :D

Myös Lsd+salvia comboa kokeillut joskus, pettymys...oli kyl liian mietoa salviaa(5x), ja lappu oli hiukan vajaa joten vajariks jäi ja pahasti, mut kyl jakso nussia :D
Mikähä ton lsd+salvia combon nimi on?

Kaikilla kerroilla on kyl tainnu olla myös alkoholia juotu, et en tiiä lasketaanko .
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.

Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku » Sun 30 Mar 2014, 00:58

MethAciD wrote: Mikähä ton lsd+salvia combon nimi on?
Dimensionflip? :D

anaganja
Psykonautti

Post by anaganja » Mon 31 Mar 2014, 01:33

Lsd+dxm ja savua päälle. Oli oikein avartavaa.

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Wed 02 Apr 2014, 11:48

Salvia+MDMA? Anyone?
Millasta oli? Hazards?

Skitzle
Psykonautti

Post by Skitzle » Thu 10 Apr 2014, 23:49

Candyflippiä kokeilimme viime kesänä kaverin kanssa ja oli kyl todella jännä ja ihana kokemus. Tällä hetkellä lempicombo.
Telepaattista, energistä ja todella euforista. Hoffmanin bike ride (150µg), sininen party flockki (200mg) ja pari grammaa sativaista budia.
Samaistuttiin kaverin kanssa joka asiassa, hikeä puski ihan vitusti ja alkoholi ei maistunut ollenkaan. :)
Loppupuolella alkoi masentamaan, kun savut ei enää toiminu ja tuli todella vainoharhainen olo.

Mieleenpainuva kokemus oli myös 2C-B + LSD. En ole ikinä nähnyt yhtä hienoja visuaaleja.
Näin ääniä silmät kiinni ja muuta kivaa. Euforia oli todella kova ja laskutkin olivat sen mukaiset.
Sit kerran otin pienen määrän MXE:tä mämmilaskuihin. Tuli ihan helevetin outo olo ja näky reikiä joka puolella.
Ei pystynyt olemaan paikoillaan, välillä ei pystynyt liikkumaan ja kaverikin sanoi et olin ihan fucked up. :D
Sit on tullut muutaman kerran kokeiltua näitä shitflippejä. 25i-nbome + LSA, sun muita. Ei ikinä enää.

Ens viikolla aattelin kokeilla tuota karkkiflippiä uudestaan, mutta paremmalla annostuksella ja settingillä.
Varmaankin 200µg LSD, siihen päälle joku 100mg MDMA ja runsaasti savuja, enkä tällä kertaa lähde baariin,
vaa chillailen kämpillä kuunnellen musiikkia, piirrellen ja kirjoittaen.

Pen
OD

Post by Pen » Fri 11 Apr 2014, 00:59

^ MDMA ja MXE on muuten vaarallisia yhdessä, siltä varalta ettet ole tietoinen

Skitzle
Psykonautti

Post by Skitzle » Tue 15 Apr 2014, 02:29

Pen wrote:^ MDMA ja MXE on muuten vaarallisia yhdessä, siltä varalta ettet ole tietoinen
Joo kyl mie aina googlettelen ennen kuin tuommosia comboja alan vetelemään. :D
Serotoniinisyndrooman vaara, johon voi kuolla. Tietoisesti kyllä kokeilin.
Sen takia testasin todella pienellä määrällä, kun ekstaasi oli jo laskenut.

Enää en siis tämmöisiä idiootticomboja vetele, koska arvostan nykyään henkeäni.

veke
Psykonautti

Post by veke » Thu 05 Jun 2014, 11:31

hui 2 CB ja madma...ton ko0mbon alasen ois varmaa aika kiva mielimusiikkii kuunnella :P
...

gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo » Wed 13 Aug 2014, 22:50

Auotie ikkunan alla ei ole koskaan kuulunut korviini niin kolmiulotteisesti kuin nautittuani n. 0,2 mämmiä ja pari satasen lappua. Kaiken kaikkiiaan uskomattoman lämmin ja kaunis kokemus. Mitään kovin erikoista en muistaakseni tehnyt, mutta kaikki tuntui kovin uniikilta. Öinen keväinen maisema taloineen ja valoineen näytti kuin erittäin kirkkaalta ja tarkalta piirrokselta välillä täysin menettäen "todellisen" merkityksensä ja muotonsa. Pelkkä ikkunasta tuijottelu, kun luonnonvalo muuttui siniseksi ja keinovalot hohtivat kirkkaina, oli hienointa ikinä. 4. 0,1 pommi mämmiä lappujen jo laskiessa oli turha ollessani jo kovin nälkäinen ja ryytynyt, muttei kuitenkaan aiheuttanut suurempia komplikaatioita. Täytynee yrittää järjestellä tämä uudelleen mahdolliseksi. :cheers:
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die

Landmark

Post by Landmark » Sat 23 Aug 2014, 12:34

En muista tarkkaan mut välillä meni reissussa about tollasia komboja/saman päivän aikana otettuja;
Kokaiini-LSZ-Meskaliini-Pajari
Sienet-Happo-Pajari-MDMA
Oopium-Ketamiini-Pajari
MDMA-Amfetamiini-Pajari-LSD
Oopium-Changa-Pajari
4-aco-dmt+pajari
LSD-MDMA-Pajari

Skitzle
Psykonautti

Post by Skitzle » Thu 28 Aug 2014, 06:32

Tuli tuossa vasta vedettyä uudenlainen sateenkaari taas vaihteeksi. Ekana kaverin kanssa hiisattiin snadit karstat, sit vedin pienet nokat DXM-pulveria ja heti perään 150µg LSD:tä.
Ei todellakaan mikään miellyttävin kombo, oikeastaan todella pelottava ja överipsykedeelinen. Tuntui niinku ne aineet vaan taisteli keskenään, välillä oli reikä päässä ja välillä puskee
euforisia sähköimpulsseja. Välillä tuli hetkiä, että nyt vedin överit, kuolin ja jäin lopullisesti looppaamaan kiirastuleen, kokoajan päräyttäviä valaistuksia, sit välillä taas rauhoittu ja uus ralli alkaa.
Nenä alkoi vuotamaan verta, välillä juttelin itsekseen kaverin keittiössä. Keho kävi todella ylikuumana, bisse rauhoitti mukavasti, mut kappas kummaa se pääs sit loppumaan kesken kaiken ja alkoi tulla paniikki.
Aloin sit runoilemaan, luovuudelle ei ollut mitään stoppia, iha vitu häröjä riimejä tuli kirjotettua. :)

Juotiin kahvia, poltettiin röökiä ja sit se alko se siinä muutaman tunnin jälkeen rauhottumaan, kunnes kaveri sai suostuteltua minut ottamaan hassispaukut kyykästä. Todella maaninen olo, koko kämppä alkoi elämään, seinillä lenteli violetteja yksisarvisia, demonit alkoi syöttään ajatuksia mun päähän, robotanssiminen oli kyllä todella jees ja musiikki sai ihan uuden ulottuvuuden, mut ei siitä hirveesti pystynyt nauttimaan, ku tärisytti vaa nii helevetisti. Onneksi jumala sit päätti lahjoittaa loput deksmit kaverille ja sitä päätöstä en kadu. :D Aika tasan tarkkaan 12 tuntia kesti pahin trippi, sit chillailin pari tuntia silmät kiinni, vihreä valoshow, aamukuudelta lähdin kävelemään kämpille, liikunta tuntui todella mukavalta ja virkistävältä, olin osa kaupunkia, mut ens kerralla otan kyl sukat messiin, ku tuli aika pahat rakot jalkoihin. :D Hain sit muutaman bissen, menin kotiin, hardstylet soimaan ja sohvalle nukkumaan. Pari päivää oli semi kärähtänyt, flipahtanut ja vähän ylistimuloitunut olo, mut ei mitään ihmeellistä.

Mites onko kellään kokemusta MDMA ja DMT komboilusta? En hirveemmin oo negatiivisia kokemuksia lukenut, joten pakkohan se on tyyppailla.
Aattelin 20-vuotis synttäreillä kokeilla jotain uutta. Jos sitä kokeilis piriä ränniin, sniffailis putsia kolaa, sit kasa diatsepaamia ja pössytellä jotain oikeen spessunugettia, sit vaa poreammeeseen makoilemaan. :3

Landmark

Post by Landmark » Thu 28 Aug 2014, 13:05

Skitzle wrote: Mites onko kellään kokemusta MDMA ja DMT komboilusta? En hirveemmin oo negatiivisia kokemuksia lukenut, joten pakkohan se on tyyppailla.
Aattelin 20-vuotis synttäreillä kokeilla jotain uutta. Jos sitä kokeilis piriä ränniin, sniffailis putsia kolaa, sit kasa diatsepaamia ja pössytellä jotain oikeen spessunugettia, sit vaa poreammeeseen makoilemaan. :3
Mä olen saanut sellaisen käsityksen että tää ois vaarallinen kombo?

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Thu 28 Aug 2014, 13:26

riippuu siitä että vetääks mao-i:tä dmt kanssa?
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

Pen
OD

Post by Pen » Fri 29 Aug 2014, 08:09

Pelkkä DMT+MDMA ei oo, mutta pharmahuasca+MDMA on

armon
Karvakuono

Post by armon » Wed 14 Jan 2015, 18:02

Missä järjestyksessä suosittelisitte kokeilemaan MDMA+sieniä ja millaisina annoksina? Ja millä aikavälillä? MDMA:ta löytyy nappeina.

Kummastakaan ei yskinään ole huonoja kokemuksia ollenkaan. Molemmista tykkään ihan hirveästi.
MDMA:n laskuissa on saattanut välillä alkaa ärsyttämään, kun tietää, että hauskuus loppuu kohta.
I realized that if my body broke, I would break into blossom.

rlsmooth
Apteekki

Post by rlsmooth » Wed 14 Jan 2015, 19:43

Itse tuli heitettyä mämmit naamaan noin 30min sienien ottamisesta. Tässä kohtaa sienet alkaa nousemaan, ja peak ajoittuu samoille ajankohdille, kuin madman nousut. Itselläni madma peitti aika hyvin sienten vaikutukset, mutta kunhan nousut olivat tasantuneet sienitrippi puski erittäin smuuthisti esiin rollin alta. Hyvät substanssit, koska molemmat kestää about yhtä pitkään.

D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S » Thu 15 Jan 2015, 20:01

armon wrote:Missä järjestyksessä suosittelisitte kokeilemaan MDMA+sieniä ja millaisina annoksina? Ja millä aikavälillä? MDMA:ta löytyy nappeina.

Kummastakaan ei yskinään ole huonoja kokemuksia ollenkaan. Molemmista tykkään ihan hirveästi.
MDMA:n laskuissa on saattanut välillä alkaa ärsyttämään, kun tietää, että hauskuus loppuu kohta.
Ite ottaisin semmoisen perusannoksen sieniä, olkoon vaikka 2g cubenista, ja siihen 100mg~ MDMA:ta, annosteltuna joku pari tuntia sienien ottamisen jälkeen. Itsellä tuntuu ainakin että sienten kanssa nautittuna vähemmän MDMA on enemmän... Riippuu tietenkin mitä hakee, mutta yli 100mg annokset esim. hapon kanssa combotettuna tuntuu vetävän maihin tosi tehokkaasti. Eli ihan jees jos kaveriporukalla jossain kämpillä niin makoilla siellä maassa ja jorista jotain sekavaa, mutta esim. bileissä ei välttämättä niin toivottava asia jos haluaa tanssia/sekoilla tanssilattialla ^_^.

Toki voi ottaa lähes samaan aikaan molemmat päihteet, jolloin saa aikaan naamaa vääntävät vitulliset nousut, mutta silloin tod. näk. mdma laskee kun olet vielä tripillä, josta voi tulla tosi orpo olo.
"Taste

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Wed 21 Jan 2015, 00:36

D.E.S wrote:
armon wrote:Missä järjestyksessä suosittelisitte kokeilemaan MDMA+sieniä ja millaisina annoksina? Ja millä aikavälillä? MDMA:ta löytyy nappeina.

Ite ottaisin semmoisen perusannoksen sieniä, olkoon vaikka 2g cubenista, ja siihen 100mg~ MDMA:ta, annosteltuna joku pari tuntia sienien ottamisen jälkeen. Itsellä tuntuu ainakin että sienten kanssa nautittuna vähemmän MDMA on enemmän... Riippuu tietenkin mitä hakee, mutta yli 100mg annokset esim. hapon kanssa combotettuna tuntuu vetävän maihin tosi tehokkaasti. Eli ihan jees jos kaveriporukalla jossain kämpillä niin makoilla siellä maassa ja jorista jotain sekavaa, mutta esim. bileissä ei välttämättä niin toivottava asia jos haluaa tanssia/sekoilla tanssilattialla ^_^.

Toki voi ottaa lähes samaan aikaan molemmat päihteet, jolloin saa aikaan naamaa vääntävät vitulliset nousut, mutta silloin tod. näk. mdma laskee kun olet vielä tripillä, josta voi tulla tosi orpo olo.
Mulle trippailu sienillä ja hapolla on vähän pelottavaa, joten otan mämmiä aina alle. Viimeksi hapotellessa otin ensin 150mg mämmiä ja kun se alkoi nousemaan niin otin happoa. Kun huomasin mämmin alkavan laskemaan, otin toiset 150mg. Tripin loppuvaiheilla otin vielä 150mg. Tykkään olla essoissa koko tripin ajan. Tohon päälle vielä muut huumeet joita tuli vedettyä niin oli ihan kiva trippi. Noi määrät voi tuntua jonkun mielestä isoilta, mut minkäs teet kun tole on mitä on.
Looking for planet Gong...

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Wed 21 Jan 2015, 12:59

Mä tykkään silleen että eka mämmi ja sit deeli ku tuntuu että MDMA alkaa laskeen, tuntuis itellä ainaki tulevan uudet "mämminousut" visuaalihöystettynä. 8)