Nopeet ja hitaat!

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
NatiHero
Kameleontti

Re: Nopeet ja hitaat!

Post by NatiHero » Sat 22 Dec 2018, 09:03

SadPanda wrote:
Thu 06 Dec 2018, 07:59
Mä huomasin aikaa sitten, että mikään stimulantit ei toimi yhtä hyvin jos on radioissa. Ja nyt kun metadon kh.ssa (annos 100mg) tuntuu, että kaikki stimut toimii visusti paremmin :)
Mää oon lukenut tän monta kertaa, mutta en vieläkään keksi, et mitä tarkoittaa "olla radioissa".

Vai oonko mä vaan tyhmä? :D

Velho
LD50

Post by Velho » Thu 10 Jan 2019, 08:46

NatiHero wrote:
Sat 22 Dec 2018, 09:03
SadPanda wrote:
Thu 06 Dec 2018, 07:59
Mä huomasin aikaa sitten, että mikään stimulantit ei toimi yhtä hyvin jos on radioissa. Ja nyt kun metadon kh.ssa (annos 100mg) tuntuu, että kaikki stimut toimii visusti paremmin :)
Mää oon lukenut tän monta kertaa, mutta en vieläkään keksi, et mitä tarkoittaa "olla radioissa".

Vai oonko mä vaan tyhmä? :D
Oiskoha refloissa :D ite huomannu saman et jos on refloissa ja vetää jtn stimuu ni ei futaa nii hyvi ku ois terveenä :foil:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Thu 10 Jan 2019, 19:49

^Jep, sama homma myös mulla.
Se vielä pahentaa refloja, kun stimut buustaa kehon metaboliaa, niin se pieni määrä mitä jarruista on vielä elimistössä, katoaa nekin pois.

NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero » Thu 10 Jan 2019, 20:25

No niin tietysti. Ihan looginen vastaus, mikälie aivopieru ollu ku en hoksannu :D

Komppaan itekin, pari kertaa kun jäänyt metadoni saamatta(ei ollu bussirahaa) ja sitten vetänyt piriä. Niin ohan se jeesannu siihen yhteen vuorokauteen ettei tuntunut refloja yhtää. Mut ei se piri kyl kauheen erikoiselta oo tuntunut. Et ei juurikaa mitää euforiaa tai "vauhdikasta oloa"

Mutta sellasen kans oon huomannut, että metkun aloituksen jälkeen on pitänyt melkeen tuplata piridoset saadakseen toivotut vaikutukset. Samaa muutama muukin metkulainen sanonu. Mistähän johtuu?

Oon siis metkulla, haittoja vähentävässä hoidossa. Eli saan ns. Luvan kanssa käyttää douppia, mut tietenkin hyvä jos ei vedä, että olis oikee suunta ainakin.

Meillä on klinikalla muuten HVH jengillä sellanen systeemi, et kuhan ei tuu puhalluksia tai muuta törttöilyä niin saa sit viikonlopun lääkkeet kotiin. Sit jos vaikka mää alkaisin antaan seuloa ja sovittais että vaikka kannabis olis ainoo mikä saa näkyy, niin siihen sitoutumalla voi saada kolmannen lomapäivän viikkoon :) aika kiva porkkana IMO. Oon täältäkin lukenu, et jossain päin Suomea on tyylii nollatoleranssi ohikäyttöön myös haittoja vähentävässä hoidossa? Miten se sit eroaa kuntouttavasta? Lähinnä pandalta kysyn tätä, vai oonko mää ymmärtänyt väärin jotain..?

Velho
LD50

Post by Velho » Fri 11 Jan 2019, 10:15

^ Ainakaan täällä päin ei tyyliin oo ees HVH vaan kuntouttavaa ja vaik mullaki menny jo 3 hoitokertaa vituix ni silti joudun nyt jo ennen hoitoo antaa putsei seuloi et vaa joku oppari näkyy ja kuulemma joku tosi nipottaja lekuri tullu ja täs vuoden sisäl on moni lentäny vittuu
hoidosta tosi hepposil perusteil.

Ei oo helppoo tälläne toiminta ja mitä huomannu et ei oo sellasii yhteisii sääntöjä vaa menee naama kertoimella sanktiot kuten esim viime hoito kerral jouduin 1/2 doselle iha yxkax vaik en mitää erikoisempaa ollu tehny paitsi et näky trml seulois yhten päivän ja sit olin 14vrk sillä puolikkaalla annoksella vaikken ollu tramalii ottanu kertaakaan ja se näky useemman kerran hoidonaikana ja kertaakaan en ollu ottanu sitä ja vaa yhen kerran tehtiin B -tikku mikä oli nega sit kuiteki ja THL varmistukset oli aina negat tramaleist mut muute ei suostuttu tekee toista tikkua ku näky vaik oli selkeesti aina muuten ollu negatiivinen varmistuksessa ja olin sanonu etten oo ottanu taaskaan mut sit jätettii ilma lääkettä joka kerta. Menipä offix mut oon funtsinu et muuttais johoki muualle mis pääsis hetkeks ees HVH :doh:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Avaruuskoira
Karvakuono

Post by Avaruuskoira » Sat 19 Jan 2019, 06:53

Eilen pääsin kotiin Psyk.osastolta ja kämpillähän ootti 0,2 kristallimetaa + #3heroiiniä ja palladonia niitten voimin tässä menty vittu ku valvottava aine tuo meta ei tipu sitten millään pillerillä eilen päivällä ottanu startti speedball vedot ~0.003g metaaa ja saman verran #3 brunoo ja huhhuh mikä olo, no nyt on sitten morkkikset jostain syystä et menin vetään, kh vaihtuu haittoja vähentävään hoitoon mut kai tuntuu että oon pettänyt ittensä murskatessa vielä palladonia pari milliä edellä mainittujen lisäksi vetoihini nyt illalla.
"All i need is 8ball and 9 to do it"