No niin tietysti. Ihan looginen vastaus, mikälie aivopieru ollu ku en hoksannu
Komppaan itekin, pari kertaa kun jäänyt metadoni saamatta(ei ollu bussirahaa) ja sitten vetänyt piriä. Niin ohan se jeesannu siihen yhteen vuorokauteen ettei tuntunut refloja yhtää. Mut ei se piri kyl kauheen erikoiselta oo tuntunut. Et ei juurikaa mitää euforiaa tai "vauhdikasta oloa"
Mutta sellasen kans oon huomannut, että metkun aloituksen jälkeen on pitänyt melkeen tuplata piridoset saadakseen toivotut vaikutukset. Samaa muutama muukin metkulainen sanonu. Mistähän johtuu?
Oon siis metkulla, haittoja vähentävässä hoidossa. Eli saan ns. Luvan kanssa käyttää douppia, mut tietenkin hyvä jos ei vedä, että olis oikee suunta ainakin.
Meillä on klinikalla muuten HVH jengillä sellanen systeemi, et kuhan ei tuu puhalluksia tai muuta törttöilyä niin saa sit viikonlopun lääkkeet kotiin. Sit jos vaikka mää alkaisin antaan seuloa ja sovittais että vaikka kannabis olis ainoo mikä saa näkyy, niin siihen sitoutumalla voi saada kolmannen lomapäivän viikkoon

aika kiva porkkana IMO. Oon täältäkin lukenu, et jossain päin Suomea on tyylii nollatoleranssi ohikäyttöön myös haittoja vähentävässä hoidossa? Miten se sit eroaa kuntouttavasta? Lähinnä pandalta kysyn tätä, vai oonko mää ymmärtänyt väärin jotain..?