Nopeet ja hitaat!

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
poppers
Psykonautti

Re: Nopeet ja hitaat!

Post by poppers » Fri 30 Oct 2015, 03:14

Piri + subu <3 Subun puutteessa bentsotkin menee.
tajunta laajenee kunnes se hajoaa

Don
Lepakko

Post by Don » Fri 30 Oct 2015, 13:23

Ehkä vähän sivuaa aihetta, mutta olen huomannut kun piriä ottaa suburefloihin niin se ei oikein toimi kunnolla tms, puuttuu selvästi jokin juttu siitä silloin. Otsikon yhdistelmää tullut nokitettua paljonkin, mutten ole speedballina testannut, kun en heitä hihaan mitään. Eli lähinnä sitä köyhän miehen versioita piri+subu, joka toimi alussa todella mukavasti, mutta siitäkin tullut semmoinen jotenkin arkinen juttu.. Nyt kun on hyvää poretta, niin sitä melkeen enemmän haluaa nauttia siitä hyvästä amfen vaikutuksesta, kuin sotkea siihen mitään subuja sekaan. Muutamia kivoja comboja joita kokeillut

Unikkotee ja piri, ehkä paras
Subu ja piri, notkutti aluksi tosi paljon ja saatoin esim tuolilla säpsähtää kesken kaiken valvareista. Oli molempiin pitkä breikki silloin.
No sit tietty nää lyrica/bentsot - pirit, imo bentsot latistavat sen terävimmän fiiliksen pois amfesta mikä on huono juttu.

virtapiiri
Lepakko

Post by virtapiiri » Fri 30 Oct 2015, 13:29

Mä en oo oikein koskaan hiffannu tota nopsien ja jarrujen yhdistämistä..
Pitää ehkä joskus testata.. :)

Yleensä menee vaan niin et nopeilla ihan mutkalle, hirvee häsellys ja sit vähän ennen ku tekee mieli alkaa vetään kämpän sähköjä uudestaan (kyllä, oon joskus alottanut sellasenkin rempan piripäissäni muutaman päivän valvomisen jälkeen..)
Ni sit jarrua.. Bentsoja, savuja tai bupree ja unta.
I'm not crazy..
My reality is just different from yours.. :twisted:

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 31 Oct 2015, 10:20

virtapiiri wrote:Mä en oo oikein koskaan hiffannu tota nopsien ja jarrujen yhdistämistä..
.
Siis tämä on se paras.

Ei ole muuta tapaa tehdä tätä.
Mikään ei ole niin upeeta, kun vetää vähän liikaa sitä nopeeta ja sit jysäyttää kovaa jarrut pohjaan ja tuntea kuinka aivokemiat humahtaa päässä kuin aalto ja sen jälkeen vie mukanaan pientä lauttaa joka ei kaipaa enään mitään.

Sit voi sedatoitua eri tavoin mahdollisimman lähelle sitä pistettä joka on jokin maali jossain... hedonismin rajamailla.

Ainoastaan vain nopeita ja hitaita samalla vedettäessä voi päästä siihen tunteeseen, että päihtymys on ihan yhtä turhaa kuin kaikki muu... Muuten on aina kuosit niin pahasti kesken, että on pakko tuunata jotenkin kokoajan lisää.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

virtapiiri
Lepakko

Post by virtapiiri » Sat 31 Oct 2015, 19:28

No toi tulee joo kyl koettua aina, ku pitää pudottaa ittensä. Siinä on kyl se jännä hetki ku putoaa, mut ei vielä tipahda täysin..
Se on kyllä tosi jees fiilis.
Mä en vaan oo tota tarkoituksella tullu kokeilleeks, ku pelkään vaan, et putoo kokonaan ja herää seuraavana päivänä miettien, et meni hyvät kamat "hukkaan"..
I'm not crazy..
My reality is just different from yours.. :twisted:

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Sun 01 Nov 2015, 23:19

Dexma kertoki sen, kyl hitaat tuntuu kaikkei parhaimmalt piripäivie jälkeen. Silti tykkään vetää sekasi nopeita ja hitaita. Bupre ja piri ainaki jees, molemmat vie molempie huonoja puolia pois, bupre vie piristä se kireyde pois ja piri kans bupreki tuntuu joltain. Tosin laskuis buprevedot on vitu jees. Vaik en juuri jarruja ole yli 1kk aikana enää käyttänyt, kärsin ne metadoni reflat aika pitkälti vaik kuosasi kokoaja mut en oppareil ku parina pvnä. 4 kertaa bupree reilu kk sisää ja kerra oksikodonia.

Kyl norspan vedot pireis teki höpöö mut laskuis oti yhet vedot ni ne kyl korjas kaike paskan olon, tolea ei jarruihi oo täl hetkel ni bupreki pisti nuokuttaa. Enkä kyl jarru koukkuu enää itteeni hanki, oon enemmä nopeitte kannal jos pitää valita. Hyvä piri on vaa epic juttu.

poppers
Psykonautti

Post by poppers » Wed 04 Nov 2015, 08:42

Don wrote:Ehkä vähän sivuaa aihetta, mutta olen huomannut kun piriä ottaa suburefloihin niin se ei oikein toimi kunnolla tms, puuttuu selvästi jokin juttu siitä silloin.
Mulla sama, ainaki se lämpö puuttuu, ku reflois on nii kylmä. Ja pää tuntuu muutenki olevan sekasin huonol taval.
tajunta laajenee kunnes se hajoaa

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Wed 27 Jan 2016, 04:10

Ooujea. Perus suomi speedball oloissa; eli A-vitamiini ja buprenorfiini. Alla 1mg rivatrilia. Piirrelly ja runkkaillu koko illan :mrgreen: Vittu mikä kiima tästä aina tulee. Huhhuh.

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Wed 27 Jan 2016, 17:30

Opiaate wrote:Ooujea. Perus suomi speedball oloissa; eli A-vitamiini ja buprenorfiini. Alla 1mg rivatrilia. Piirrelly ja runkkaillu koko illan :mrgreen: Vittu mikä kiima tästä aina tulee. Huhhuh.
Mulle toi "suomi speedball" on aina ollu = amfe+oxycontin, vaikkei mitään vikaa subu+piri kombossakaan. Mut miellyttävämpi oxyn kera.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Fri 29 Jan 2016, 20:32

rufftuff wrote:
Opiaate wrote:Ooujea. Perus suomi speedball oloissa; eli A-vitamiini ja buprenorfiini. Alla 1mg rivatrilia. Piirrelly ja runkkaillu koko illan :mrgreen: Vittu mikä kiima tästä aina tulee. Huhhuh.
Mulle toi "suomi speedball" on aina ollu = amfe+oxycontin, vaikkei mitään vikaa subu+piri kombossakaan. Mut miellyttävämpi oxyn kera.
Kyllähän tää köyhän miehen speedball on ihan ok , kun molempia sopivasti. :)
Silti tolet bupreen aiheuttaa sen , että tuntuu kuin jotain puuttuu.
:|

Personaes
OD

Post by Personaes » Wed 03 Feb 2016, 14:03

Joo kyllä itelle suomalainen, "köyhän miehen speed-ball" on aina ollut piri+subu samoissa vedoissa. On tuo ihan jees, mutta varmaan aika kaukana siitä aidosta herska+koksu speedballista.

Hitaat pitäisi olla pakollisena apuna aina kun on laskut päällä, ite vaan turhan paljon vetänyt ilman niitä hitaita ja sit hajoillut laskuissa. Ei hyvä.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Wed 03 Feb 2016, 15:49

Kyl tosiaan suosittelen sitä ehtaa speedballia testaan jos sattuu hoota ja koksua oleen yhtäaikaa päällä.

Suomessa oon saanu aika paskaa koksua aina niin ei montaa kertaa tullu vedettyä täällä. Ulkomailla sit asia erikseen ;) ihan mahtava kombo kyl ja olo sanoinkuvaamaton.

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Thu 04 Feb 2016, 01:41

Personaes wrote:Joo kyllä itelle suomalainen, "köyhän miehen speed-ball" on aina ollut piri+subu samoissa vedoissa. On tuo ihan jees, mutta varmaan aika kaukana siitä aidosta herska+koksu spe Eedballista.

Hitaat pitäisi olla pakollisena apuna aina kun on laskut päällä, ite vaan turhan paljon vetänyt ilman niitä hitaita ja sit hajoillut laskuissa. Ei hyvä.
Vammasta et tuo "köyhän miehen speedball" on oikeestaan helvetin kallista, kun vertaa siihen montako oikeeta speedballia sillä sais ulkomailla. :mrgreen:
Oon kyllä täysin samaa mieltä tuosta , että pitäis aina olla nuo laskuvarjot valmiina , ainakin nykysin.

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Thu 24 Mar 2016, 18:42

Hei mites oisko ketää kertoo kun en tällästä komboo oo testannu ja nyt ois ainekset kasassa niin miltä kuulostaa ja millä suhteella suht tolettoman kandeis koittaa:

dormicum 15mg
hyvä amfe
temgesic 0.4mg?

100mg pirii, 0.4 teukka ja n. 7.5mg kumia? oisko mitää vai liian kova pienellä tolella?

doof
Kameleontti

Post by doof » Thu 24 Mar 2016, 20:32

Paha sanoa kun amfetamiini voi olla laadultaan maan ja taivaan väliltä ja buprekin toimii yksilöillä erilailla. Tuosta huolimatta kehotan kuitenkin ottamaan 100mg piriä ja sen 0.4 temgesiciä, mutta jättämään dormicumin pois
rufftuff wrote:Hei mites oisko ketää kertoo kun en tällästä komboo oo testannu ja nyt ois ainekset kasassa niin miltä kuulostaa ja millä suhteella suht tolettoman kandeis koittaa:

dormicum 15mg
hyvä amfe
temgesic 0.4mg?

100mg pirii, 0.4 teukka ja n. 7.5mg kumia? oisko mitää vai liian kova pienellä tolella?

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Fri 25 Mar 2016, 13:16

doof wrote:Paha sanoa kun amfetamiini voi olla laadultaan maan ja taivaan väliltä ja buprekin toimii yksilöillä erilailla. Tuosta huolimatta kehotan kuitenkin ottamaan 100mg piriä ja sen 0.4 temgesiciä, mutta jättämään dormicumin pois
rufftuff wrote:Hei mites oisko ketää kertoo kun en tällästä komboo oo testannu ja nyt ois ainekset kasassa niin miltä kuulostaa ja millä suhteella suht tolettoman kandeis koittaa:

dormicum 15mg
hyvä amfe
temgesic 0.4mg?

Jees! No vittu mä onnistuin kuudesta 0.4mg teemusta hukkaamaan puolet niin jäi koko homma sit. Tuttu kombo kyllä bubre ja piri mut mietin et oisin soppaan lisänny dorkaa. No menin tiputtaa itteni aamusta yhellä teemulla ja parilla unilääkkeellä niin sain unta kuulaan kahdessa osassa. Kattoo jos toisen teemun menis lyömää tänään poreen sekaan sit. Viimeks kun olin viihteellä niin tein oxysta ja piristä tööttejä, ne on enempi mun mieleen. Nojoo eikai mul mitää tän tärkeempää tähän ollu.

Sen verta doof vielä että ootko kyseistä komboo testannu henk koht (dc,piri,bubre) ?

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Thu 31 Mar 2016, 14:51

Mä olin eilen ihan hyvissä vauhdeissa, ja otin 0,5mg subua siihen päälle. En huomannu mitään vaikutusta, paitsi silmäterät ei ollu enää niin laajentuneet. Otin vielä toiset 0,5mg ja sitten totesin että subun haaskausta.

Paljonko sitä subua sitten pitäis ottaa, että vaikutus jotenkin tulis pirin läpi?

Ai niin, olihan siinä se hyvä puoli, että ei kusettanut koko ajan eikä maha ollut löysällä.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Fri 16 Sep 2016, 01:55

renttuni wrote:Mä olin eilen ihan hyvissä vauhdeissa, ja otin 0,5mg subua siihen päälle. En huomannu mitään vaikutusta, paitsi silmäterät ei ollu enää niin laajentuneet. Otin vielä toiset 0,5mg ja sitten totesin että subun haaskausta.

Paljonko sitä subua sitten pitäis ottaa, että vaikutus jotenkin tulis pirin läpi?

Ai niin, olihan siinä se hyvä puoli, että ei kusettanut koko ajan eikä maha ollut löysällä.
Mielestäni ilman vahvoja antihistamiineja, Lyricaa tai bentsoja, tai sitten jos ei ole kivuissaan tai oparefloissa, subun vaikutus on todella huomaamaton - välillä raapasee nenää, hikoaa astetta helpommin, ei pysty niin helposti laukee. Jos on hyvissä vauhdeissa tuo subu ei ainakaan mulla oo tarpeeks tehokas jarru sellasenaan.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 16 Sep 2016, 04:41

Suboxoneprinssi wrote:
renttuni wrote:Mä olin eilen ihan hyvissä vauhdeissa, ja otin 0,5mg subua siihen päälle. En huomannu mitään vaikutusta, paitsi silmäterät ei ollu enää niin laajentuneet. Otin vielä toiset 0,5mg ja sitten totesin että subun haaskausta.

Mielestäni ilman vahvoja antihistamiineja, Lyricaa tai bentsoja, tai sitten jos ei ole kivuissaan tai oparefloissa, subun vaikutus on todella huomaamaton - välillä raapasee nenää, hikoaa astetta helpommin, ei pysty niin helposti laukee. Jos on hyvissä vauhdeissa tuo subu ei ainakaan mulla oo tarpeeks tehokas jarru sellasenaan.
Tätä en pahallani sano, vaan kokemuksen luomasta syvästä antipatiasta tätä ainekomboa kohtaan.
Mutaniin.. Onhan se ihan eri asia subunistinä kiskoa pirin päälle subua.. Taikka ylipäätään opparinistinä, kiskoa pirin päälle opparei, mut.. Nyt tässä puhun pelkästään bupresta. Hyvä kombo amfe&hitaat ei helpolla ole muutenkaan. Mulla tulee aina tosi ristiriitanen olo kehoon, toisaalta toinen aine kunnostaa kehon taistelutilaan, ja toinen aine väliinpitämättömyyden turtaan. Siinä ei paljoa fjongilla ole asian kanssa mitään tekemistä, mutta vieteriukkona jos tätä samaa lähtisi vertaamaan, niin se vieteri kiristyisi vähänniinkun jokapäästä, etenkin päästä.

ELi. Hyi saatana millasia helvetillisiä tiloja kokenut, kun pirikuurin huipulla ottanut mikromillimillimillimikronanomillin buprea, ja.. Ensinnäkin kehon kiristys menee niin äärimmilleen et alkaa miettiin voiko sitä ihmispoloinen luhistua kasaan kuin musta aukko tällaseen komboon vaan. Ihan kamala tunne.

Toinen ahdistuksentekijä on kun bupre toimii ku piri.. ja piri laskut toimii kuin hyperpiri. Ja hyperpiri+piripiri, on Supermies yli voimien, mut jaksaa jaksaa, kun ei uskalla edes hengähtää ku ei tiedä hengittäökö ja kramppaako koko kroppa sen mustan aukon alle.

Muistan joskus kun vietin puolisen vuorokautta kiskoen tällasen setin päälle kahvia-piriä-kahvia-piriä-tupakkaa-piriä-piriä.. etten vaan 'delais'.. No luulisin et se oli tunne vaan, mut niin saaatanan todellinen ja ahdistusta aiheuttava et... Sen jälkeen en bupreen o kajonnut.

Eli.

Sekakäyttö on syytä muistaa aina näissä tällasissa. Olkaa nyt saatana itellenne edes rehellisiä mitä kiskotte, eiks jeh? Ja olkaahan nätisti, pysykää kärryillä mitä vedätte.. tai kiskotte. tai käytätte.
Mut mun mielestä lähtökohtaisesti jo hidas-nopee kombo vaatii bentsoa 'väliin' tasoittamaan ahinoita, ja toistensa kanssa riiteleviä risteymiä. Toinen vetää toiseen suuntaan, ja toinen toiseen. Kummatkin lopulta henkiseen lamaan. Vakuumipakattuun hapettomaan apatiaan.

**

Laskut on erikseen.. Stimulaskuihin opparit on joskus aivan helmi. (bupre ei) .

**
Keep it unreal.

Black7343
Psykonautti

Post by Black7343 » Tue 20 Sep 2016, 21:46

Yleensä en hirveesti kombottele,mut joskus subu+piri tai subu+lyrica.
Tramalin kans kävi kerran moka,unohdin bentson ja lyricaa päälle 900mg. Kunnon kramppihan siitä seurasi. Tradolan depotia otin 1800mg,ni pitkästä aikaa siitä sai olot,mut muistin kyl heittää 40mg diapamia alle.

Bentso ja kodeiini ainakin minulla laskee pirin vaikutusta. Mutta henk.koht.juttuihan nämä. Suboxonen kans oikeestaan turha muuta ottaa,se naloksoni blokkaa vissiin kahvista alkaen kaiken,texiä jos subua meinaa.
Jotkut yrittävät,toiset suunnittelevat,minä teen.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Fri 23 Sep 2016, 03:47

Black7343 wrote:Suboxonen kans oikeestaan turha muuta ottaa,se naloksoni blokkaa vissiin kahvista alkaen kaiken,texiä jos subua meinaa.
Täh? Mitäs naloksoni blokkaa "kahvista alkaen"? Naloksoni blokkaa opioidiagonisteja, joskaan ei itse buprenorfiinia tai sufentaniilia korkeamman reseptoriaffiniteettinsa takia.

Muita opioideja ei siis kannata kombottaa, joka olisi ilman naloksoniakin järjetöntä. Buprenorfiinin kanssa yleensä mielestäni kannattaa kombottaa muita hitaita (kuin opioideja), kohtuudella, koska muuten se on niin lälly aine.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 24 Sep 2016, 23:34

Nopeet&hitaat..

Tää on paradoksi.

Periaatteen tasolla, jos kaks vastakkain vaikuttavaa ainetta törmää kehossa (lamaava&stimuloiva) keho joutuu aika koville.

Kokemuksesta kumminkin osaan sanoa, et amfetamiinin kanssa jarrut on huono idis (samaan aikaan otettuna).
Takaisinotonestäjien (kuten mf, kokaiini...) on oikeestaan aika muikee kombo.

Jos jollain tähän ois syvempää viisautta, niin arvostaisin tietoa.

Mulla on vaan kokemuksen viisaus. Ja tieteellinen pohja lähinnä ymmärtämään riskejä.
Keep it unreal.

Rolanderos
Karvakuono

Post by Rolanderos » Sat 17 Dec 2016, 13:05

Unikkotee ja vauhti + pari xanttua alle, muutama bisse tuo ihan mielenkiintoiset olot. Jotenkin niin "tasaisen olon"

Kimurantti
Psykonautti

Post by Kimurantti » Wed 30 Aug 2017, 14:28

Menee vähän haudankaivuuksi tän topicin kanssa, mutta menköön (modet sitten poistelee ja siirtelee, sori siitä). Lieneekö huono idea kuosailla toista / kolmatta vuorokautta vauhti + alko + sekalaisilla benjoilla? Entä jos ottaa noita heikompivaikuteisia oxazepameja jonkun muutaman? Tää nyt on joo varsinainen köyhän miehen versio, mutta kaverille kyselen :P

Edit: käsittääkseni laskuvarjoina ja jotenkin pienissä määrin opamoxit ja alkot on ihan sama, korjatkaa jos oon väärässä. Yhtiömme kiittää. Lisätään tähän vielä että oisko suosituksia tennareiden, rivojen, perus pamien tai xanorien osalta? Eiköhän tässä tullut tärkeimmät, kiitän :doh:
The music was new
black polished chrome
And came over the summer
like liquid night.

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Wed 30 Aug 2017, 15:21

Kimurantti wrote:
Wed 30 Aug 2017, 14:28
Menee vähän haudankaivuuksi tän topicin kanssa, mutta menköön (modet sitten poistelee ja siirtelee, sori siitä). Lieneekö huono idea kuosailla toista / kolmatta vuorokautta vauhti + alko + sekalaisilla benjoilla? Entä jos ottaa noita heikompivaikuteisia oxazepameja jonkun muutaman? Tää nyt on joo varsinainen köyhän miehen versio, mutta kaverille kyselen :P

Edit: käsittääkseni laskuvarjoina ja jotenkin pienissä määrin opamoxit ja alkot on ihan sama, korjatkaa jos oon väärässä. Yhtiömme kiittää. Lisätään tähän vielä että oisko suosituksia tennareiden, rivojen, perus pamien tai xanorien osalta? Eiköhän tässä tullut tärkeimmät, kiitän :doh:
No, ei toi ole koskaan erityisen fiksu kombo, mutta monet sitä harrastaa.
Joillain on tietysti tapana flipata bentsojen ja alkoholin yhteisvaikutuksesta jo pienelläkin annostuksella.
Annostus on kombotuksessa kaiken a ja o.

Kimurantti
Psykonautti

Post by Kimurantti » Fri 08 Sep 2017, 02:37

Sidney wrote:
Wed 30 Aug 2017, 15:21
Kimurantti wrote:
Wed 30 Aug 2017, 14:28

No, ei toi ole koskaan erityisen fiksu kombo, mutta monet sitä harrastaa.
Joillain on tietysti tapana flipata bentsojen ja alkoholin yhteisvaikutuksesta jo pienelläkin annostuksella.
Annostus on kombotuksessa kaiken a ja o.
Joo noinhan se on. Hieman väkevämpää poretta kerran vahingossa testanneena tuli otettua hieman liikaa niin mm. tällaseen tilanteeseen joku nopeevaikutteinen bentso + vaaka-asento jalat pystyssä lattialla akuutisti hengitellen laski sykkeen ja verenpaineet jostain 160:sta järkilukemiin kun rauhottuu ja tietää ettei ehkä välttämättä pumppu leikkaakaan samantien kiinni. Säästäisin ehkä itse bentsot siis lääkkeiksi, ainakin plasebovaikutus on rauhottava kun tietää että jotain lääkitystä skitsotusoloihin saatavilla. No tässähän näitä viisauksia taas tulikin, jatketaan harjoituksia.
The music was new
black polished chrome
And came over the summer
like liquid night.

Velho
OD

Post by Velho » Fri 11 May 2018, 10:57

On muute ihanteelline combo toi snowball aka heroiini+kokaiini IV sellasta taivaallista notkua kunnes kola pärähtää ja sit ollaa taivaassa :love: :love: pitäis kokeilla isommalla määrällä heroiinia joskus :up:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Tue 22 May 2018, 19:09

Kerran testasin MDPV + heroiini samassa ruutassa. Oli muuten hyvät nousut. Eyeballina molempia netistä tilattuja tuotteita ja vittu mikä euforia. Oksennuskin lensi mutta psykoosia ei tullu, mikä yleensä ainakin loppu vekkki aikoina tuli ekoista vedoista ( eyeballlasin aina yläkanttiin)

en suosittele kellekkään. Vittu alko tehä mieli niitä pevekki nousuja :down: