Nopeet ja hitaat!

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
mies74
Karvakuono

Nopeet ja hitaat!

Post by mies74 » Tue 14 May 2013, 14:00

Olen itse huomannut itsessäni sellaisen piirteen, et miltei aina, jos tavoittelen itselleni mieluisinta olotilaa, niin minulla se vaatii niin nopeeta, kuin hidastakin kemiaa sopivassa suhteessa. En ole viimeaikoina juurikaan perehtynyt nykypäivän comboiluun, joten tarvin apuanne rakkaat toverit eli mitkä kemiat sopivat toistensa kavereiksi ja tarkoitan myös mahdollisimman helppoa saatavuutta, koska jos pidätte metan ja herskan oikeasta yhdistyssuhteesta, niin saatavuus on tänä päivänä Suomessa miltei mahdotonta eli mielummin jokin järjestettävissä oleva jutska. Kiitän jo etukäteen!

cincemilla

JOHNSSON
Lepakko

Re: Nopeet ja hitaat!

Post by JOHNSSON » Tue 14 May 2013, 16:38

piri + subu

lyrica + piri

kukka + piri + subu + lyrica

frapathea

Post by frapathea » Tue 14 May 2013, 19:05

Oonko ainoa, jolla tramadoli + amfetamiini = takuuvarmaa laattailua seuraava kellonympärys? :mrgreen:

KarstaFari

Post by KarstaFari » Wed 15 May 2013, 07:01

frapathea wrote:Oonko ainoa, jolla tramadoli + amfetamiini = takuuvarmaa laattailua seuraava kellonympärys? :mrgreen:
Mulla subu + amfe = laattailua seuraavat 6h vähintään.
Siis sillast 5min välein oksentelua, vitun jeesii.. :D

Skilla
Lepakko

Post by Skilla » Wed 15 May 2013, 09:58

frapathea wrote:Oonko ainoa, jolla tramadoli + amfetamiini = takuuvarmaa laattailua seuraava kellonympärys? :mrgreen:
tramadoli + piri on järkyttävä kombo, eikä kovin turvallinenkaan

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Wed 15 May 2013, 20:50

Skilla wrote:
Kouristeluja odotettavissa jos vähänkää taipumusta ja se taipumus voi alkaa sitten koska vaan.
Parhaat karstat on pohjalla.

frapathea

Post by frapathea » Wed 15 May 2013, 22:15

Infitialis wrote:
Skilla wrote:
Kouristeluja odotettavissa jos vähänkää taipumusta ja se taipumus voi alkaa sitten koska vaan.
Näin oon myöhemmin käsittänyt. Villeinä nuoruusvuosina otin ton kombon useampaan otteeseen ja aina kävi niin, että loppupäivän tuli jonkun vartin välein sellanen älytön kuuma aalto jonka seurauksena lens laatta oikeastaan sitten ihan missä tahansa ja koska tahansa todella yllättäen.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 16 May 2013, 13:50

Tramali kait nopeiden kanssa helposti pistää niitä tärinöitä tuleen...

Mut oikeasti jos on pienet opiaatti tolet niin on aika normia oksennella suht koht pienistä annoksistakin sen tramalin, että bupren...

Itehän jos otan tramalia niin varmaan 900 milliäkin meni joskus ilman mitään ongelmaa, nyt jos kylmiltä ottaisin niin laatta saattais lentää, veikkaisin, että joku 600 mg vois olla parempi.

Jos otatte depotti tramaleja niin ne vaikutukset tosiaan kestää PIIIIIITKÄÄN. Melkein pari päivää jos ei usein ota opiaatteja eli siis joka viikko vähintään. 300 mg tramalia saattaa aiheuttaa jo tosi hyvän kuosin. Jos saa päättää ja ei paljoo sitä tramalia tai opiaatteja juuri sillä hetkellä käytä niin ottakaaa niitä nopeita ramboja ja tyyliin 150 mg alkuun. Sekin voi jo toimia yllättävän hyvin. Subun kanssa ihan sama ei tosiaan kandee mennä ottaan jotain milliä jos ei kauheen usein opiaatteja tai opioideja ota.

Yleensä noissa pitkään vaikuttavissa opiaateissa porukalla on kaksi perusmokaa
a) ei tää toimi vielä otanpa lisää vasta kahen tunnin päästä pitäis alkaa pikkaisen tuntuun, 6 tuntia on aika hyvä aika odottaa joskus depottien kanssa
b) juodaan alkoo, kun on niin tylsää sit loppuillasta jysähtää tramalit niin varmasti paska olo.

Toi piri tramali ainakin kandee ottaa sillai, että ottais sen pirin loppuun vasta sitä tramalia ainakin näin ite oon pystynyt ottaan, mut suosin kyl jättään väliin jos ei oo paljon kokemusta.

Subu ja piri taas itessään on loistava kombo, yleensä siitä jos rupee pugeen niin ottanut vain liikaa sitä subua omaan toleen. Ne tolet on PIENET JOS EI OTA TOSI USEIN.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Thu 16 May 2013, 15:35

Dexma wrote:
Itehän jos otan tramalia niin varmaan 900 milliäkin menis ilman oksentelua, mut sit saattais jo laatta lentää.
mitä sä jäbä selität? :mrgreen:

sitä vähän määkin ihmettelin. No kirjoitin siihen jotain tarkennusta... t. dexma
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Thu 16 May 2013, 17:56

Piri+subu on meikän peruscombo :up:
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

Rimbaud
Karvakuono

Post by Rimbaud » Sun 30 Jun 2013, 01:44

Mun on tehny mieli pitkää nopee-hidas-juttuu testaa, just jollai miedommil ku koksu tai herska :) En vaa nykyää enää diggaa subusta - en siks et laatta lentäis, vaan siks koska mulla se vaikutus kestää aina niin vitun pitkään (ennen just tän takia subu oli lempparia) ja mul on tosi herkät tolet siihen paskaan. Aina subuillan jälkee aamullaki on vielä oppariolot päällä, ja jos pitäs lähtee suorittaa velvollisuuksia se on ikävää olla niin velttona.

Eli: voisko joku kertoo millanen kombo ois amfe - tässä tapauksessa fluoroamfetamiini koska katupiriin en koske (kuultu lukemattomia kertoja kauppiaalta "tää on putsii" ja sitte ei sano 0,5 startit mitää :down: ) + oxycontti??? Ja IV:nä siis. Voiko nää tunkea samaa ruuttaan vaikka 5ml?

Vois ajatella näin mutulla että tulee joko ihanat rushit - oxyn omat ja vauhdin omat sekasin - tai sitte helvetin huono olo. Ja sit noi doset, et ku ei oo oxyyn toleja ja ku ottaa huomioo sen vauhdin ni varovasti joku 20mg? Ja sitä fluoroamfee 50 mg (tän annostelun tiedän hyvin, mutta vaikuttako oxy siihenkin jotenkin?)

Ei ole siis käsillä kumpaakaan, ihan hämärää tulevaisuuttani tässä valmistelen ja himojani lievitän fantasioilla..

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Mon 29 Jul 2013, 11:33

vielä reilu 2kk sitten, kun käytin älyttömiä määriä stimuja empatogeenej ja niin huomasin sen ku buprekoukussa olin niin oli pakko esim amfe tai sit mdpv päissään niin hommata sitä peliä (buprenorfiinia) että ne muut aineet alko toimimaan, joskus saattoi olla redosettamas pevekkiä 15min välein mut sitku otti subutöötit niin huomas miten aine alkoi toimia, ja joskus kauannkauan aikaa sitten kokeilin ensimmäisiä kertoja ihan toimivaa vauhtia ja subutexiä samaan klikkiin niin olihan se todella nautinnollinen kombinaatio :) rakastuin heti, myös esim essoissa euforia nousi aina 10x ku otti buprea päälle, mutta nyt, ku olen korvaushoidossa en ole käyttänyt nopeita enkänhitaita. suoralinjs ollut, mut KYLLÄ erittäin hyviä komboja noi yllämainitut, paitsi tramadolia en menis ottaan vaikks mikä olisi nopeiden kans!

lyrica on vähä iiikun kaakun, se kyllä boostii ihan kaikkia aineita, ja sopii kaiken kanssa, mut jännä että se on osaksi myös epilepsialääke, ja sitku otin kerran mdpv:n kera niin kouristin ja vedin epileptiset kohtaukset, joten varovaisuutta!
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Velho
OD

Post by Velho » Sat 10 Aug 2013, 15:47

Itsekkin pidän combottamisesta hitailla ja nopeilla kuten speedball(heroiini+metamfetamiini),snowball (heroiini+kokaiini) ja köyhän miehen speedball (amfe+subu) ja kaikki nuo combotettuna metyylifenidaatilla,metadonilla,amfetamilla,mdpv,4-fa sun muut :D ja tietysti välillä sekoittelen dissoja tai psykedeelejä noihin ja tietysti kannabista ja kannabioideja :up:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

odo
Karvakuono

Post by odo » Fri 16 Aug 2013, 08:50

subu + lyrica + piri.. ja voihan jotain vaikka jotain bentsookin tohon päälle napata.. tsädääm tulee kiva olo : ) malttia annostuksien kanssa sitten tytöt ja pojat, aina kantsii ottaa eka vaan vähän ja buustia sit tarpeen mukaan..!

edit. nii ja savua tietysti aina päälle : )

chameleon
Tuppisuu

Post by chameleon » Sun 03 Nov 2013, 00:34

Kokeilin tänään ekstaasi + kodeiini komboa, en tiedä sitten kuinka turvallista tuo yleisesti ottaen on, mutta ite ainakin tykkäsin. Yleensä mulle tulee esso-nousujen jälkeen jossain vaiheessa tosi levoton olo, sellanen ettei oikeen paikallaan pysty istumaan vaan menen vaan ja touhotan :D
Nyt otin siinä vaiheessa ku alko tuntua levottomalta 1x 30mg Panacod-poretabletin, ja n. puolen tunnin sisällä tuli paljon rauhallisempi ja aika euforinen fiilis. Noin tunti tämän jälkeen otin toisen samanlaisen, ja nyt on tosi hyvä fiilis, sellanen energinen mut samalla rauhallinen, en oikein osaa selittää :)
Noin viikko-pari tätä ennen kävi näin: Olin ottanu parit nokat amfea ja hammasta alkoi särkeä, niin otin sitten epähuomiossa Panacodin. Sitten tuli mieleen, mahtaako niillä jotain yhteisvaikutusta... Siinä meni varmaan joku ½-2 tuntia (en muista enää tässä vaiheessa :/ ) niin huomasin yhtäkkiä makaavani sängyllä ihan sekaisin, en pystynyt ihan kunnolla hengittämään ja sydän hakkas sataaviittäkymppiä. Päässä ei paljon muita ajatuksia liikkunut kuin että tähänkö mä nyt kuolen :( onneksi se kamala fiilis meni ohi, mutta olin koko illan/yön kyllä täysin sekaisin.
Googlailin aikaisemmin netistä näitä komboja, niin ilmeisesti tuo amfe+kodeiini kombo on tosissaan hengenvaarallinen. Oli kyllä sellainen kokemus, että uudestaan en halua kokea. Harmi vaan kun amfe ja naksut tekee niin pahaa hampaille, että noita särkyjä pakosti tulee välillä eikä mulla oikein normi buranat auta :/

KarstaFari

Post by KarstaFari » Sun 03 Nov 2013, 03:53

chameleon wrote:Kokeilin tänään ekstaasi + kodeiini komboa, en tiedä sitten kuinka turvallista tuo yleisesti ottaen on, mutta ite ainakin tykkäsin. Yleensä mulle tulee esso-nousujen jälkeen jossain vaiheessa tosi levoton olo, sellanen ettei oikeen paikallaan pysty istumaan vaan menen vaan ja touhotan :D
Nyt otin siinä vaiheessa ku alko tuntua levottomalta 1x 30mg Panacod-poretabletin, ja n. puolen tunnin sisällä tuli paljon rauhallisempi ja aika euforinen fiilis. Noin tunti tämän jälkeen otin toisen samanlaisen, ja nyt on tosi hyvä fiilis, sellanen energinen mut samalla rauhallinen, en oikein osaa selittää :)
Noin viikko-pari tätä ennen kävi näin: Olin ottanu parit nokat amfea ja hammasta alkoi särkeä, niin otin sitten epähuomiossa Panacodin. Sitten tuli mieleen, mahtaako niillä jotain yhteisvaikutusta... Siinä meni varmaan joku ½-2 tuntia (en muista enää tässä vaiheessa :/ ) niin huomasin yhtäkkiä makaavani sängyllä ihan sekaisin, en pystynyt ihan kunnolla hengittämään ja sydän hakkas sataaviittäkymppiä. Päässä ei paljon muita ajatuksia liikkunut kuin että tähänkö mä nyt kuolen :( onneksi se kamala fiilis meni ohi, mutta olin koko illan/yön kyllä täysin sekaisin.
Googlailin aikaisemmin netistä näitä komboja, niin ilmeisesti tuo amfe+kodeiini kombo on tosissaan hengenvaarallinen. Oli kyllä sellainen kokemus, että uudestaan en halua kokea. Harmi vaan kun amfe ja naksut tekee niin pahaa hampaille, että noita särkyjä pakosti tulee välillä eikä mulla oikein normi buranat auta :/
En kyllä keksi yhtään syytä miksi kodeiini + amfe olisi hengenvaarallinen combo :(
(keksikää te muut, edes yksi, ettei hänen hengenhätä ollut turhaa)

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Sun 03 Nov 2013, 11:25

No eipä tule mieleen, itse usein otan 10 kpl ja vedot. Eikä koskaan ole tapahtunut mitään tuollaista. Ihmiset ovat erilaisia, ehkäpä joku allerginen reaktio? Pevekinkin kanssa tuo kodeiini oli ihan ok.

E. yhden samantyylisen tapauksen muistan, silloin oli pevekki ja kodeiini combona eräällä kaverilla, jolla oli kuumetta. Uskon että tuolloin johtui kuume+pevekki combosta

jumalatjalassa
Lepakko

Post by jumalatjalassa » Sun 03 Nov 2013, 13:10

Mulle tuli mieleen, etteikö olisi vain joku psyykkinen juttu? Mulla ainakin stimut aiheuttaa toisinaan paniikkikohtauksia ja jos valmiiksi jo kuumotit, onko niillä joitain yhteisvaikutuksia, niin tuokin voisi olla selitys.

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Tue 05 Nov 2013, 18:16

20 mg oxycontti ja joku 0,3g hyvää vauhtia. Jeesus mikä euforia. Pidän kovasti. :love: :love:

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 12 Nov 2013, 10:35

Oletkohan lukenut väärin tai sitte ei kannata uskoa IHAN kaikkea mitä google kertoo :D ihan seiffi se on.. Just tuli ittelläki mieleen et jos toi kombo tai jompikumpi (kodeiini)? On aiheuttanu jonkinsortin allergisen reaktion. Tai sitte olet vaan vainottanu tai ottanu amfee liian paljo :)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Velho
OD

Post by Velho » Fri 22 Nov 2013, 21:30

Itse sain pahoja kouristuksia juuri samalla kun oksensin kombolla tramadoli+MDMA :doh:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

vauhtihirmu
Karvakuono

Post by vauhtihirmu » Fri 06 Dec 2013, 13:41

Minkälaisilla annoksilla porukka kombottaa pirii subun kans?
Never get a second chance to make a first impression

Acid
Karvakuono

Post by Acid » Mon 03 Feb 2014, 19:41

fiftyfifty dose
Last edited by Acid on Tue 04 Feb 2014, 16:37, edited 1 time in total.

NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero » Tue 04 Feb 2014, 12:19

En muista oonko sanonu jo mut Unikkonousut(mielellää WAHVAT semmoset) sit ku piikkaa niin MDPV vedot siihe päälle. Sanoisinko et annosten olles oikeet ja etenki unikolla riittävän iso niin oikein hyvä vaihtoehto Snowball(kola+heroiini). Alkuperänen varmaa kovempi +IV molemmat kerralla, mut tää kombo kyl rokkaa. Unikoilla kun tarpeeks ison doussin ottaa niin monet ulkomaisilla foorumeilla kuviallu heroiiini viboi vastaaviks, jotkut jopa paremmiks. En tie ei oo pollee tullu veettyy vielä.

Mut ku ne pevekit lyö siihe päälle (jos et rännää nii plugaaminen/pottaminen(muista vaarat poltettaessa, muuten poltaen on ehkä kovempi se rushi) niii AIIAIJJJAJIAJJAAIJJJAIJAAAA sitä oloo. Huhhuh ku muistelee joku vuosi viime kerrasta tota komboo. Hmmhmm pitää koittaa saada pevee ja testaa taas.

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Thu 06 Feb 2014, 12:29

Muistan kun aikoinaan otin Ardinexeja ja piriä sekasin, olin sekasin, :) mut punasia, kutittavia
näppylöitä tuli raavittua koko helvetin yö. Nousi kunnon paiseita. Muija veti samaa poretta, mut ei
ottanu arttuja niin sillä ei mitään.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

Travel
Psykonautti

Post by Travel » Sat 10 May 2014, 08:51

Subua + piriä + savua täällä. Aloitin tuolla subulla ja n. 3 tunnin päästä sitten vauhtia. Välillä melkoiset nuout ja välillä ihan kauheet energia puuskat :D Ihan kiva olo, ei valittamista. :up:
Kaikki mitä kirjoitan, on vain oman pääni sisäistä fiktiota, jossa todellisuus on kaukaa haettua.

Hupu
Psykonautti

Post by Hupu » Sat 24 Jan 2015, 12:49

JOHNSSON wrote:20 mg oxycontti ja joku 0,3g hyvää vauhtia. Jeesus mikä euforia. Pidän kovasti. :love: :love:
Niin tai Oxycontti ja Medikinet... Sehän on teoriassa lähimpänä aitoa speedballia, jossa on heroiinia ja kokaiinia.. Tossa lääkeversiossa on sen sijaan "hillybilly" heroiinina tunnettua oksikodonia ja "lasten kokaiinina" tunnettua metyylifenidaattia. ;)

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 24 Jan 2015, 14:26

Hupu wrote:
JOHNSSON wrote:20 mg oxycontti ja joku 0,3g hyvää vauhtia. Jeesus mikä euforia. Pidän kovasti. :love: :love:
Niin tai Oxycontti ja Medikinet... Sehän on teoriassa lähimpänä aitoa speedballia, jossa on heroiinia ja kokaiinia.. Tossa lääkeversiossa on sen sijaan "hillybilly" heroiinina tunnettua oksikodonia ja "lasten kokaiinina" tunnettua metyylifenidaattia. ;)
Olen jonkin tieteellisen tutkimuksen pätkän nähnyt, jossa erilaisten stimulanttien vaikutus dopamiiniin meni näin amfetamiini<kokaiini<metamfetamiini. Metyylifenidaattia ei tutkimuksessa ollut, mutta uskoisin, että se olisi vielä amfetamiiniakin "heikompi" stimulantti, jolloin tuo amfe+oksikodoni -kombo olisi miellyttävämpi. Siinä olet kyllä oikeassa, että metyylifenidaatin toimintatapa (dopamiinin takaisinoton esto) on lähempänä kokaiinin toimintatapaa kuin amfetamiinin toimintatapa (dopamiinin vapauttaminen).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

ferraari
Karvakuono

Post by ferraari » Mon 20 Jul 2015, 03:31

Kyllä mun mielestä hitaat ja nopeet ainakin mulla on kulkeneet käsikädessä :)
Aloittelin subutexin käytön samoihin aikoihin kun tuli ekoja amfetamiini vetoja kokeiltua. Sit tuli niihin aikoihin kuljettuu paljo baareissa ja ku vessas kävi tykittää niin sillon ISOT pojat neuvo että turhaa sä erikseen hakkaan käsiin kahta reikää ku saat paremmat ja euforisemmat olot sekoittamalla texin suoraan vauhti vetoihin.
Se oli vielä sitä aikaa ku subusta sai jotain irtikin, kyllä ne oli jotain niin mahtavia kokemuksia että :love:
Nyt kun olen useemman vuoden käyttänyt bubree ja ollut koukussa niin varsinkin huonoina aikoina rahat on menneet täysin hukkaan kun on suburefloissa mennyt jotai katuAmfe-sotkuja vetämään niin reflathan vaan jumalauta pahenee, mutta silti tämä on toistunut useaan kertaan. Kerran toki tuli tuolta länsinaapurista sitä amfetamiinia joka oli mulle luotu ja muutenkin kaikki siitä diggas kun 'unohdin' bentsot ja bubren joihin olen koukussa kahdeksi päivää täysin.
Nyt tilanne se että saan bubreni apteekista ja bentsot+lyricat päälle ja bubreannos päivässä on semmoinen että olen ajatellut niiden haittaavan amfetamiinin vaikutusta (blokkaavan) kun saa semmosia settejä rykiä.
Mun tän hetkinen lempi hidas-nopee favoritit on :
-metyylifenidaatti(vaikka 54mg concerttaa ja sinne sekaan 1 dormicum) :love:
-amfetamiini + metyylifenidaatti, mety antaa kunnon startin ja amfetamiini kantaa niin ei konsui tarvi tykittää
Ja mainittakoon vielä tähän että syön lyricaa säännöllisesti ja se on todella hyvä mauste joka komboon kun tietää mitä tekee, esimerkiksi tramal-voxra-lyrica= salettii kramppia. En näe ainakaan BUBREN aiheuttavan vaaraa nopeiden kanssa. Ite tasoittelen oloa bubrella kun stimuilla tulee lihasjännitystä tai ahdistusta.
Peace. -F
LEGALIZE IT

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Tue 27 Oct 2015, 21:11

Kola + halcion settii tulee otettuu aina ku reissus (tai riippuu tietenki missä reissaa, mut siis yleensä). Ja tietenki speedball=kola+koni aina ja iänkaikkisesti! Suomessakin ihan toteutettavissa jos kehtaa tääl ostaa kolaa. Ekan kerran kokeilin reissussa ihan sen takia et legendaarista settii, väittäsin et sit ku lähen pysyvästi reissuun nii tost tulee mun normisetti. Tai ei sentään, opioidiriippuvuus ei oikeen nappaa :shock:

Mitäköhän vauhti+tsolpideemi sanois?