Noh, 20min meni että alkoi tuntua yhtään mitään. Ehkä _ihan hieman_ sosiaalisempi olo, pupillit tottakai lautaset, ja parhaimmillaan jopa hiki puski vähän pintaan. Mutta en todellakaan tuntenut mitään empatogeenisiä vaikutuksia. Ei edes seksi kiinnostanut yhtään. Ajattelin vain että voi kristus, ei olisi pitänyt ottaa.
Vaikutus kesti 3-4 tuntia. Mistäköhän voisi johtua ettei toimi kuten kuuluu? Normaalisti mämmipäissään olen helvetin sosiaalinen, panettaa aivan järkyttävästi, sekä euforia on aivan uskomaton ja on yksiselitteisesti aivan loistava olo. Mutta ei tällä kertaa todellakaan. Oli tosi inhottava olo. Kukkaakin siinä tuli polteltua siinä toivossa että jos futaisi paremmin, mutta eipä se juurikaan auttanut.
Olin syönyt viikon verran lyricoita 600mg/pv. Varmuuden vuoksi jätin kuitenkin lyricat ottamatta tuona päivänä kun tätä naksua päätin testata. Koitin googlettaa "lyrica + mdma" ja ei käsittääkseni pitäisi vaikuttaa mämmin toimivuuteen kovinkaan paljoa, ellei yhtään.
Minulla oli puoli vuotta käytössä varmuuden vuoksi Risperdal lääkitys lihakseen pistettynä, (psykoosin estoon) käsittääkseni tämä blokkaa mämmin vaikutuksen, mutta kys. lääkitys on minulla lopetettu yli 2kk sitten.
Pelottavaa edes kysyä tätä, mutta onko risperdal voinut "tuhota" aivokemiani jotenkuten niin, ettei MDMA toimi?