Ekstaasi-info

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Pot Head
Psykonautti

Ekstaasi-info

Post by Pot Head » Thu 06 Oct 2005, 17:42

Tehään tää topikki nyt sit tännekkin. Eli laittakaa tähän kokemuksia/mielipiteitä erinäköisistä vastaan tulleista nipsuista. Itse olen kiinnostunut tällä hetkellä aika paljonkin kokeilemaan essoja. Haluan vaan ensiks kuulla, et mitkä sisältää eniten oikeeta tavaraa, eikä esim. paljoa piriä. Tiedän toki, että tällä hetkellä hyvin pelittävistä nipsuista saattaa olla jo ensi kuussa hunompia kopioita liikkeellä, mut silti...

zero
Kameleontti

Post by zero » Thu 06 Oct 2005, 21:41

Yin yangei lahdessa ollu. Vitun paskoja, toimii puol tuntia IV:nä.

alypaa
Psykonautti

Post by alypaa » Fri 07 Oct 2005, 13:03

Essoja on tullut rouskittua aivan perkeleesti tässä parin viimevuoden aikana ja nyt on kyllä tahti ja kerrallasyötävät määrät tippuneet. Turha varmaan mainostaa enää niitä samoja mitä on tullut aiempii vaultteihin raportoitua,mutta mitä nyt saattaisi vielä olla liikenteessä niin
-Valkoinen V2 jossa ruskeita pilkkuja:Nykytasoon verrattuna voisi valitettavasti sanoa,että ihan normi munkkeja taitavat olla mutta eivät todellakaan mitään erikoisiakaan.
-Vihreät Shrekit:Aika samaa tasoa yllämainittujen kanssa. Kummassakin se kyllä ihan positiivista,etteivät mitenkään kovin piripitoisilta vaikuttaneet.
-Valkoiset eurot:Eivät mitenkään piripitoisia nämäkään eivätkä nyt mitenkään maata mullistavia,mutta ehdottomasti parhaita tästä kolmikosta

Ja nämä siis pääkaupunkiseudulla muutaman viikon sisällä.

alypaa
Psykonautti

Post by alypaa » Fri 07 Oct 2005, 13:05

zero wrote:Yin yangei lahdessa ollu. Vitun paskoja, toimii puol tuntia IV:nä.
Sinisiä? niihin ainakin tuli törmättyä täälläkin päin tuossa 6viikkoa sitten.

zero
Kameleontti

Post by zero » Fri 07 Oct 2005, 15:43

alypaa wrote:
Sinisiä? niihin ainakin tuli törmättyä täälläkin päin tuossa 6viikkoa sitten.
Valkosia.

Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head » Fri 07 Oct 2005, 15:45

alypaa wrote:Turha varmaan mainostaa enää niitä samoja mitä on tullut aiempii vaultteihin raportoitua,mutta mitä nyt saattaisi vielä olla liikenteessä niin
Kerro vaan niitä vanhoja samojakin, jos sattus tuleen vastaan ni tietää et kannattaako ostaa. En meinaan edes seurannut viellä III vaultilla sitä ekstaasi topikkia, kun ei löytynyt minkäänlaista kiinnostusta nipsuja kohtaan.

alypaa
Psykonautti

Post by alypaa » Fri 07 Oct 2005, 16:46

njoo voisihan niistä taas jossain vaiheessa tehdä kunnon luettelon vaikka vanhoja muistellekseen :roll:
Niitä nameja mitä aiemmissa vaulteissa on tullut mainostettua ei vaan tule enää näkymään... Tai samoja logoja voi tottakai tulla ja varmasti tuleekin,mutta ne satsit on kyllä popsittu aikapäiviä sitten...

-lalalaa-

Post by -lalalaa- » Sat 08 Oct 2005, 22:43

Mutta ihmiset.
Voisitteko pistää infoa tuonne? --> http://www.pillreports.com

Olisi ainakin tallessa sitten jos vaultti syystä tai toisesta sattuu taas "kuolemaan".

Kiitos.

bongzilla
Karvakuono

Post by bongzilla » Mon 10 Oct 2005, 13:35

Niitä oli luullakseni ainakin kahta erää, toiset huonompi, toiset hieman parempia. Tuulimyllyjä oli myös, piriä niissä myös, mutta laskuihin poltetut savut sai aikaan näkökentän vääristymistä & suht psaikedeelisen olon.

zero
Kameleontti

Post by zero » Mon 10 Oct 2005, 15:24

bongzilla wrote:

Niitä oli luullakseni ainakin kahta erää, toiset huonompi, toiset hieman parempia. Tuulimyllyjä oli myös, piriä niissä myös, mutta laskuihin poltetut savut sai aikaan näkökentän vääristymistä & suht psaikedeelisen olon.
Joo noi tuulimyllyt oli kyl ihan menevii. Aika oudon olon kyl sai kun niitä combotti 12 bissen + LSA:n kanssa.

benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat » Sun 23 Oct 2005, 00:27

aivoruoska wrote:
zero wrote: Joo noi tuulimyllyt oli kyl ihan menevii. Aika oudon olon kyl sai kun niitä combotti 12 bissen + LSA:n kanssa.
12? :shock:
Tarkoitti varmaan että kombotti nipsuja kahdentoista bissen kanssa. :wink:

alypaa
Psykonautti

Post by alypaa » Sun 23 Oct 2005, 18:00

Ja pari lisäystä:Eivät olleet mitään kummoisia nuo V2 toinen satsikaan. Parempia kyllä kuin ekat mutteivat silti mitään erikoisia.
Punaisia piissejä kaveri kehui ihan hyviksi,mutta itse en ole vielä maistanut. Ehkä tänään 8)

benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat » Sun 23 Oct 2005, 19:18

Juu minä kaipaisin infoa niistä punaisista piisseistä. Kaveri kertoi että nyt olisi saatavilla, mutta en viitsi ostaa ennenkuin kuulee jonkinlaista palautetta. Ovatko ne muuten designiltaan samanlaisia kuin ne mitä oli viimevuonna tarjolla tähän aikaan?

Rude

Post by Rude » Mon 24 Oct 2005, 00:05

Punainen peace=ketamiini

alypaa
Psykonautti

Post by alypaa » Tue 25 Oct 2005, 15:40

Keltaisia smailejakin tuli tossa maistettua ja taisivat ainakin jonkin verran poretta sisältää,mutta jokin niissä vähän hämäsi enkä osaa sanoa mikä.
Vittumaiset laskut niistä ainakin tuli :x

Maor
Kameleontti

Post by Maor » Wed 26 Oct 2005, 10:47

Viimetalvena söin yhden punaisen peacen, ja nenään otin 1/4 kyytipojaksi. Voin kyllä sanoa että madmaa ei paljoa sisältänyt, sen verran hurjasti toimi.
-:- We're All Mad Here -:-

-lalalaa-

smaili

Post by -lalalaa- » Sat 29 Oct 2005, 11:36

Kuvasta poiketen siis valkoisia/vaalean harmaita.
Olen värisokea, joten paha mennä sanomaan....
Smaili

Charly
Tuppisuu

Post by Charly » Fri 02 Dec 2005, 05:49

Itelläki tossa näitä vaalean harmaita ehkä vähä punertavia smaileja. Mulle kehuttiin noita pitkäkestosiks pitääköhä se paikkaansa?
Empäs ookkaan muuten syöny naksuja vuoteen :P
Sinisiä delfiininejä viimesks...

-lalalaa-

Post by -lalalaa- » Fri 02 Dec 2005, 17:43

Charly wrote:Itelläki tossa näitä vaalean harmaita ehkä vähä punertavia smaileja. Mulle kehuttiin noita pitkäkestosiks pitääköhä se paikkaansa?
Toisilla toiminut pitempään (~3h peak) kuin itselläni vaikutus loppui lyhyeen (alle 1h peak).

Charly
Tuppisuu

Post by Charly » Fri 02 Dec 2005, 19:13

Eli vois päätellä et jonku verran epätasa laatusia... :roll:

Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens » Fri 02 Dec 2005, 22:22

Charly wrote:Eli vois päätellä et jonku verran epätasa laatusia... :roll:
Tai sitten huomattava pitoisuus ja -lalalaa- on paatunut pitkäaikaiskäyttäjä taikka muuten tolerantti.
AD_HD @ synirc

-lalalaa-

Post by -lalalaa- » Sat 03 Dec 2005, 21:26

Delirium Tremens wrote:
Charly wrote:Eli vois päätellä et jonku verran epätasa laatusia... :roll:
Tai sitten huomattava pitoisuus ja -lalalaa- on paatunut pitkäaikaiskäyttäjä taikka muuten tolerantti.
Heh (:

Tähän täytyy todeta, etten hetkeen ennen tuota ollut nameihin koskenut.
Voi johtua kaiketi myös settingistä joka ei ollut paras mahdollinen...

silokkisalaatti
Karvakuono

Post by silokkisalaatti » Mon 05 Dec 2005, 17:41

Nyt ois tuossa pari noita keltasia noNAMEJA :), noista on kuullu sellasia huhuja että sisältäs pääosin ketamiinia :roll: . Ehkä tänään huuhdon ne kurkusta alas, kerron tänne sitten oman näkemykseni mitä näissä vois olla :shock:

EDIT2:
hahahah otin ekan nipsun tuossa klo 11 ja nukahdin saman tien , nyt heräsin just silmät lautasina ja otin toisen :D piriä näissä ainakin on ja kyllä se MDMA pelitti kanssa. Laskuja ei tullu minkään laisia, päivällä kyllä pari kertaa aaltoili joku esine vähän vaikka oli jo vaikutukset laskenu.. johtu kai valvomisesta. Nii ja halluja tuli jonku verran tyyliin kaverin naama näytti ihan joltain avaruus oliolta, sitte yks jännä oli kun katoin että mistä tohon on järvi tullu, se paljastuikin koulurakennukseksi :wink:
Last edited by silokkisalaatti on Wed 07 Dec 2005, 21:28, edited 1 time in total.

silokkisalaatti
Karvakuono

Post by silokkisalaatti » Wed 07 Dec 2005, 21:17

Onko kellään kokemuksia noista E-Z Testi seteistä. Sellasen aattelin hankkia ihan perus mallin, näkis aina että mitä suurinpiirtein on syömässä.

-lalalaa-

Post by -lalalaa- » Fri 09 Dec 2005, 19:17

silokkisalaatti wrote:Onko kellään kokemuksia noista E-Z Testi seteistä. Sellasen aattelin hankkia ihan perus mallin, näkis aina että mitä suurinpiirtein on syömässä.
Mul on käytös EZ-test marquis.
Ihan hyvä perustesti joka ilmaisee MD**, 2C-*, DXM ja amfetamiinit.

On kyllä ihan hintansa arvoinen, niin tietää suunnilleen mitä napit sisältää..
Tosin suosittelen ostamaan suoraan tuon täyden testikitin, niin voi olla varma siitä mitä suuhunsa tunkee.

Maor
Kameleontti

Post by Maor » Mon 12 Dec 2005, 19:09

Paljonkos ihmiset ovat keltasista maksaneet?

alypaa
Psykonautti

Post by alypaa » Tue 13 Dec 2005, 13:18

Kymppiä,mutta itse en maksaisi paskoja kun mielestäni olivat.

Maor
Kameleontti

Post by Maor » Tue 13 Dec 2005, 16:04

Ahaa, täälläpäin joku pyysi jopa 15 NONAMEsta! Itse en tuota kyllä maksa, ja ajattelin josko vkonloppuna olisi testannut mutta mutta... Kyllä kaveri täällä kehui että rokkaa mutta miten on?

Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head » Thu 15 Dec 2005, 17:47

Keltasia "e" merkillä varustettuja nipsuja mulle tyrkytettiin. Onko kokemuksia? Vai onkohan ihan samoja ku noi keltaset no-name:t, mutta onnistuneella painatuksella.

silokkisalaatti
Karvakuono

Post by silokkisalaatti » Thu 15 Dec 2005, 18:05

Maor wrote:Ahaa, täälläpäin joku pyysi jopa 15 NONAMEsta! Itse en tuota kyllä maksa, ja ajattelin josko vkonloppuna olisi testannut mutta mutta... Kyllä kaveri täällä kehui että rokkaa mutta miten on?
Kyllä MUN mielestä voi 15e maksaa, itellä rokkas nuo namit nimittäin aika kivasti :wink: 4kpl oli melkosta meininkiä joku 6h hyvä etten purru hampaita hajalle, näkökenttä tärisi kun ois ollu mikäki tsunami järistys :D Toleranssia ei mulla kyllä todennäköisesti ollu mihinkään napin sisaltäneeseen aineeseen kun en oo muuta tehny ku polttanu savuja monta kuukautta.
Pot Head wrote:Keltasia "e" merkillä varustettuja nipsuja mulle tyrkytettiin. Onko kokemuksia? Vai onkohan ihan samoja ku noi keltaset no-name:t, mutta onnistuneella painatuksella.
Aika varmasti samoja nappeja, itse asiassa yhdestä omastani luulin erottavani pikku "e" kirjaimen. Joissakin näytti ihanku olevan jakouurre toisella puolella ja kaveri näki niissä auringon :wink: