Ite olin täysin vakuuttunut että perisynnillä ihmiskunnan saastuttaminen oli mun omaa syytä, olin siitä vastuussa ja saisin siitä vielä saman illan aikana rikosta vastaavan rangaistuksen jumalalta.
Välillä taas mietin että olenko jeesuksen narkkari reankarnaatio, jolla on kämmen arpien sijaan taivissa arvet mutta sama kohtalo. Uskoin että saisin sydänkohtauksen milloin tahansa, jonka jälkeen joutuisin
hirvittävään paikkaan kokemaan tuskaa, kidutusta ja puhdasta pahuutta ehkä jopa tuhansiksi vuosiksi.
Teoriat laajeni siihen että miten Juutalaiset kansana ovat oikeasti vihamielisen muukalaisrodun "viides kolonna", joka järjestelee ja soluttautuu planeetalla tämän muukalaisrodun etujen mukaisesti. Esim. Ottammalla
Haltuun rahalaitoksia jne.
Tapahtui kaikkea hullua, syytin isääni puhelimessa Yahweh:ksi ja tenttasin että miten hän on voinut tuottaa niin paljon pahaa ja kärsimystä jne. Laitoin FB:ssä privaviestiä superkauniille lapsuuden kaverille, jossa selvitin hänelle että olen raivoissani että hän, "paha enkeli" sai minut yllytettyä syömään sen omenan hyvän ja pahan tiedon puusta(ja näin aloittamaan perisynnin), mutta että annan hänelle anteeksi sen jne...
Facebookki oli täynnä kaikenlaisia ihme horinoita ties mistä ja olin varma että olin nähnyt vilauksen totuutta, universaalia mysteeriä. Sen mukaan universumi toimii pahuudella, puhtaalla mutta välttämättömällä pahalla. Ilman sitä, ei olisi mitään. Universumi on siis vaan eksponentiaalisesti kasvava kärsimys kone, jonka tehtävä on kasvaa ja saada mahdollisimman monta tietoisuutta sen orjaksi. Mitä kuolemaan tulee, niin se on iänkaikkinen(tietoisuus säilyy), valitettavasti.
Nyt onneksi tajuan että kaikki tuo oli hullun puhetta... Vai oliko? Olisko ironista, jos todellisuuden luonteen havainnointi vaatisi mielisairaan henkilön, "terveet" ihmiset taas elävät illuusiossa. Todellisuushan koostuu energiasta joka värähtelee tietyllä taajuudella. Einsteinin mukaan jos taajuutta muuttaa, saa toisenalaisen todellisuuden. Ehkä mielisairaan aivot on jotenkin kilahtanut ottamaan informaatiota joltain toiselta taajuudelta?

Ufoista en jaksa aloittaakkaan, mutta tottakai nekin oli harhoissa mukana. Oli aika hiljasena mun päihdetyöntekijä kun selittelin mun teoriota sille. teehee

MDPV, one hell of a drug...