Koen, että stimulantit korostavat mukavasti suosikkiominaisuuksiani itsessäni.
Käytän amfetamiinia monesti silloin, kun lähden juhlimaan ja haluan jaksaa täysillä koko yön aina aamuun asti. En koe, että piri antaisi minkäänlaista erityistä euforiaa tai hyvänolontunnetta, mutta se boostaa mukavasti muutenkin vipattavaa tanssijalkaa, antaa kauhean ryöpyn ehtymätöntä energiaa ja sosiaalisuutta sekä hippusen itsevarmuutta. Tämän aineen kanssa joudun välillä vähän tappelemaankin. Kiva piriputki loppuu hyvin nihkeästi, kun se väsymättömyyden tunne ja nälän katoaminen on vaan niin voimaannuttavaa.
Essoja olen kokeillut kerran ja se oli kokemuksena jotain aivan käsittämättömän uskomatonta. Olin niin täynnä rakkautta, että en osaa edes kuvailla sitä sanoin. Tanssin koko illan baarissa ja suutelin kaverin kanssa, kosketus tuntui koko kropassa kuin pieninä sähköiskuina. Olin yliempaattinen ja hirveän huolehtivainen muista. Musiikki tuntui ihan saatanan hyvältä

Aamuyöllä kävelin ilman kenkiä puistoon tanssimaan ja kaikki oli aivan käsittämättömän ihanaa. Olin täynnä energiaa.
MDMA:ta sain käsiini eilen ja oletin ehkä samankaltaista ylienergistä rakkausmeininkiä kuin mitä sain essoista. Kaverilla tuli nimittäin juuri sellainen olo

Hän tanssi tuntikausia putkeen, eikä voinut olla parvekkeella toistelematta, miten se ilta oli hänen elämänsä paras

Itselleni tuli rauhallisempi fiilis, enkä juurikaan viihtynyt tanssilattialla. Olo oli ihan äärettömän hellyydenkipeä ja kosketus ei varmaan koskaan ole tuntunut niin kivalta. Käytännössä istuin koko illan ihmisten kainaloissa ja halailin kaikkia. Silitys sai kropan menemään ihan ylikierroksille. Ois ollut hauska testata, millaista seksi ois ollut siinä mielentilassa