Miksi pidät stimulanteista?

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
liuotinvapaa
Tuppisuu

Re: Miksi pidät stimulanteista?

Post by liuotinvapaa » Fri 02 Oct 2015, 16:17

Mulla on kaksuuntanen mielialahäiriö, ja lukeman perusteella stimulanttien vaikutus on aikalailla sama mitä mania on. En oo koskaan stimulantteja kokeillu, enkä uskallakkaan ko todenäkösesti laukasee manian päälle, ja mulla ne on lopulta päätyneet psykoosiin.
Mutta kyllä se mania vaan tuntuu hyvältä. Euforiaa, energiaa, ajatukset lentää ja fiilis ku olis maailman huipulla. ja se voi kestää viikkoja..
Mutta ne laskut :( mania-laskut eli masennus kestää jopa puol vuotta :| +maniassa törttöilyt vie vararikkoon...

Onko täällä muita "bipo-päitä" joilla olis kokemusta verrata maniaa ja stimuja?

Edit: Netistä löytyi: Mania is like cocaine.
Olen fiktiivinen virtuaaliolento.

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Mon 08 Feb 2016, 23:10

Tykkään stimuista illanvietto lisukkeena , ja satunnaisena viihteenä nykyisin.
Mukavasti tuo euforiaa ja lisää myös rauhallisuutta , sekä parantaa aisteja.
Silläkin tykkään stimu kuosista , etten tykkää alkoholia juoda samaan tapaan kuin aikaisemmin.
Siispä otan vähän stimua , kun muut juo alkoholia , monet tekee toki molempia , ja en täysin juomatta oo itekkään.

Ennen tykkäsin stimuttaa itteeni turraksi etenkin Metan kans.
Nykysin perus Amfe tai vähän Madamea tuo hyvää oloa enemmän , kun en pakene tunteitani niinkuin ennen.
:P

Isavela
Lepakko

Post by Isavela » Tue 29 Mar 2016, 11:25

Tuttua tuo, mitä kasiko kirjoitti, että ennen tykkäsin turruttaa ja jäädyttää tunteeni ja pääni reippaaseen tahtiin annostelluilla stimulanteilla. Nykyään taas ei ole enää tarvetta turtua liikaa, eikä paeta murheita ja tunteita. Elämän saanut sillä tavoin kuntoon, että päihteet on siinä mausteena satunnaisesti, muttei enää itse tarkoitus koko hommassa. Stimulanteista pidän siksi, kun se skarppi, rauhallinen ja seksuaalinen olo on todella miellyttävää, varsinkin kaikessa rauhassa omassa kodissaan, voi tehdä rästiin jääneitä juttuja, piirtää, maalata, kirjoittaa, pelata. Päiväaikaan taas pieni stimuannos antaa helvetisti potkua aerobiseen liikuntaan, tai kunnon panosessioihin..
Alkoholia en niin hirveesti tykkää juoda, kun mun krapulat on iän myötä vaan pahentuneet ja ne kestävät pahimmillaan monta vrk. Siksipä ennemmin harvakseltaan muita päihteitä.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Tue 29 Mar 2016, 16:23

Stimulanteista en ole oikeastaan muuta kokeillut kuin amfetamiinia (tai no myös ekstaasia), joten mitään kaikenkattavaa yleisvastausta en ketjun mukaiseen kysymykseen osaa antaa. Amfetamiinia en ole kuitenkaan koskaan käyttänyt ensisijaisesti päihtymismielessä. Se antaa mukavasti potkua kuosaamiseen, jaksaa dokata ja pössytellä vaikka kuinka paljon. Amfe on myös silloin hyvä, kun väsyttää eikä yksinkertaisesti huvita mennä nukkumaan. Kahvi ei minulla tehoa juurikin syystä joka on tässäkin uutisessa mainittu. Olen elämäni aikana juonut niin paljon kahvia, ettei kupponen tai pari edes piristä minua. Pitää juoda vähintään pannullinen että kahvi alkaisi stimuloida, mutta siinä menee vain vatsa sekaisin ja pärinä alkaa olla epämiellyttävä. Vauhtia jos otan väsymyksen poistoon niin se on hyvin satunnaista, ja silloin tykkään nimenomaan sen yksinkertaisen piristävästä vaikutuksesta, joka ainakin itselläni on aika mutkaton. Sen verran mutkaton, etten edes koe sitä "huumeena".

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Sat 25 Jun 2016, 03:54

Parkkihallien, kellareiden, maalin, bensan (ikinä impannut en ole), kumin jne hajun jumaloiminen kertoo toki sen että kunnon amfen hajua jumaloi ;) Se onkin stimuista ainoa (noh, kola) joista pidän vaikka aika herkkä näille olenkin kahvin lisäksi. Ai niin, ja nikotiini ja...

Sopiva dose amfea jotenkin on kahvia huomattavasti parempi esim. kaikenkarvaiseen jutteluun (itselläni ei mene koskaan agreksi eikä kutsumillani ystävilläkään (niillä joilla menee, he eivät näihin iltoihin ole kutsuttuja)) ja ajatuksenvaihtoon sopiva, mutta mitään viikon valveilla-kokemusta en etsi - keep it as it is set to be!

Khattia tai kookalehteä en ole kokeillut mutta ilmeisesti sama vaikutus.

Toki välillä on kiva olla maailman kuningas ;) Mutta kuten sanoin, agreksi ei kohdallani meno mene. Oikeastaan aika sääntö, että holeissa riehuvat riehuvat myös stimuissa.

Lukuunottamatta pinkkejä diamondeja aikoinaan (puhdas MDMA meiän pilsuissa) ei "MDMA" ole ollenkaan tuottanut myönteisiä kokemuksia vaikka kui on "hyvää mämmiä" ollut eikä timanttien tila ollut edes hirveämmin stimulanttinen. Kaikki metasetti, pevekki jne on juuri tuota viikon valvomista ja vähää euforiaa jota en näe syytä testailla enempää.

Aina ainakin mulla syytä olla biniä/tai/ja rauhoittavia laskuihin!

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Tue 28 Jun 2016, 02:13

Funktionaalisten vaikutustensa takia lähinnä. En koe esim. amfetamiinia kovin viihteellisenä, menee samaan luokkaan bentsojen kanssa. Suuremmilla annoksilla en koe muuta kuin lisääntyneitä sivuvaikutuksia. Työntekoon, opiskeluun se soveltuu pienissä määrissä loistavasti. Lisäksi sen avulla voi tehdä esim. MDMA:sta bilehuumeen, kun muuten musta se soveltuu lähinnä kotisohvalla möllöttämiseen partnerin ja musiikin kanssa. Kumoaa myös mukavasti alkon vaikutuksia - tykkään bissestä, vihaan humalaa. Piri paitsi hidastaa juomatahtia, pitää myös pään skarpimpana.

Kokaiini on poikkeuksellinen stimu; se päihdyttää ja euforisoi, toisin kuin amfetamiini, ja vaikutus on dramaattinen nousu-lasku - varsinkin poltettuna tai suoneen, miten yleensä sen nautinkin. Nokitettu koksu on melko lame vaikka olis hyvääki settii.

Isavela
Lepakko

Post by Isavela » Sat 02 Jul 2016, 12:28

Mulle amfetamiini on liian "mietoa", vaikka se olis hyvää ja vahvaa. Se ei mulla lisää oikeastaan euforiaa lainkaan, tulen vaan vähän aktiivisemmaksi sosiaalisesti, mutta en juuri nauti siitä vaikutuksen alaisena olosta. Mun juttu on katinonit/mdpv/a-pvp. . Se meno on niin skitsofreenista, kieroutunutta, estotonta ja sairaan hauskaa omalla tavallaan. Joko tykkää tai ei. Mie tykkään. Siis se järjetön panetus on jo niin euforista, että ei mitään rajaaah! Ja se, että voit olla ihmisten ilmoilla ihan ok, eikä sekaisin oleminen ole niin silmiinpistävää (puhun nyt vain itsestäni ja omasta kokemuksestani) ja vaikka olisikin, niin siitä ei kuumottele yhtään.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

Hirmumyrskymieli
Psykonautti

Post by Hirmumyrskymieli » Mon 01 Aug 2016, 14:17

Koen, että stimulantit korostavat mukavasti suosikkiominaisuuksiani itsessäni.

Käytän amfetamiinia monesti silloin, kun lähden juhlimaan ja haluan jaksaa täysillä koko yön aina aamuun asti. En koe, että piri antaisi minkäänlaista erityistä euforiaa tai hyvänolontunnetta, mutta se boostaa mukavasti muutenkin vipattavaa tanssijalkaa, antaa kauhean ryöpyn ehtymätöntä energiaa ja sosiaalisuutta sekä hippusen itsevarmuutta. Tämän aineen kanssa joudun välillä vähän tappelemaankin. Kiva piriputki loppuu hyvin nihkeästi, kun se väsymättömyyden tunne ja nälän katoaminen on vaan niin voimaannuttavaa.

Essoja olen kokeillut kerran ja se oli kokemuksena jotain aivan käsittämättömän uskomatonta. Olin niin täynnä rakkautta, että en osaa edes kuvailla sitä sanoin. Tanssin koko illan baarissa ja suutelin kaverin kanssa, kosketus tuntui koko kropassa kuin pieninä sähköiskuina. Olin yliempaattinen ja hirveän huolehtivainen muista. Musiikki tuntui ihan saatanan hyvältä :D Aamuyöllä kävelin ilman kenkiä puistoon tanssimaan ja kaikki oli aivan käsittämättömän ihanaa. Olin täynnä energiaa.

MDMA:ta sain käsiini eilen ja oletin ehkä samankaltaista ylienergistä rakkausmeininkiä kuin mitä sain essoista. Kaverilla tuli nimittäin juuri sellainen olo :D Hän tanssi tuntikausia putkeen, eikä voinut olla parvekkeella toistelematta, miten se ilta oli hänen elämänsä paras :D Itselleni tuli rauhallisempi fiilis, enkä juurikaan viihtynyt tanssilattialla. Olo oli ihan äärettömän hellyydenkipeä ja kosketus ei varmaan koskaan ole tuntunut niin kivalta. Käytännössä istuin koko illan ihmisten kainaloissa ja halailin kaikkia. Silitys sai kropan menemään ihan ylikierroksille. Ois ollut hauska testata, millaista seksi ois ollut siinä mielentilassa :D
Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista, aikataulust, duunista
Mä kaipaan jotain suurempaa, ei riitä tää nykynen systeemi
Kyynisyys tappoi maailmasta mysteerit
Ja vaik tää on vaan yhen miehen utopiaa, mä pidän omas maailmassa tosi kivaa

Kitty
Karvakuono

Post by Kitty » Wed 10 Aug 2016, 23:56

Essokokeilusta en oikein muista mitään mutta piri :D . Se on minulle vähän samaa kuin hypomania, sillä saan tehosiivottua koko kämpän, energiaa on vaikka muille jakaa ja olen hyvin sosiaalinen ja se lisää itsevarmuuttani. Lisäksi pystyn keskittymään paljon paremmin ja asioiden aloitus on paljon helpompaa. Euforiaa en oikeastaan saa mutta yleisen hyvän fiiliksen kummiski. Tuntuu että olen se minä joka olisin jos olisin normaali enkä bipo fibromyalgialla.

tropic
Apteekki

Post by tropic » Sat 13 Aug 2016, 10:37

Stimulantteja tulee nykyisin käytettyä ainoastaan seksiin, lähinnä metamfetamiinia ja mdpv sekä a-pvp tuotteita. Ne ovat jumalallisen mahtavia buustereita siihen tarkoitukseen. Muutaman kerran vuodessa korkeintaan, mutta niistä kerroista sitten kaikki irti.
Can it be all so simple?

Kimurantti
Psykonautti

Post by Kimurantti » Sun 14 Aug 2016, 03:11

Piri on kätevää jos pitää lähteä ryyppäämään eikä halua olla liian kuosissa. Kunhan vaan kattoo ettei vedä ihan silmät lautasena pitkin kyliä. Nimimerkillä alkoholin väärinkäyttäjä, tai no voiko sitä nyt pidemmän päälle mitenkään oikein järkevästi käyttääkään, itselle tuottaa ainakin hankaluuksia.
The music was new
black polished chrome
And came over the summer
like liquid night.

STRN
Psykonautti

Post by STRN » Wed 14 Sep 2016, 15:10

Piri on niin ihanaa että voisin vetää sitä joka päivä jos haluaisin olla psykoosissa koko loppuelämän. Mä oon ihan rakastunu siihen aineeseen. Parin päivän putken jälkee se ei enää toimi ja sittenku nukkuu vähän nii on vaikeeta olla ilman. Perkele. Sitten pitää poltella tai vähän tissutella eipä taida kovin montaa täysin selvää päivää olla viikossa kun perjantaista sunnuntaihin asti perinteisesti otetaan kaikkia mahollisia kemikaaleja ja juodaa kun puliukot. Arkipäivät on ihan tuskaa kun pitäisi levätä, nukkua, tehä ruokaa ja siivota ja kouluunkin pitäis vielä mennä. Jos yrittää vähän aikaa olla ilman päihteitä niin se kostautuu moninkertasena.

EDIT: Niin siis miksi pidän stimulanteista on se että en uskalla olla sosiaalinen ilman sitä ja kun sitä ottaa niin pystyy keskustelemaan ihan normaalisti. Toisaalta taas kun ottaa lisää niin niissä keskusteluista lähtee monesti pointti ja on vaikeeta olla hiljaa ja kuunnella muiden juttuja.
4:20pm

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Thu 15 Sep 2016, 06:42

Mää oon oppinu diggaileen amffesta ihan uudella tavalla. Nykyinen muija, jolla siis paha adhd jota ei hoideta, on tykästynyt kovin satunnais käytössä. Näin ollen on tullut hankittuaa useammin kuin mitä ite monee vuoteen. Kerta kerralta täs puolen vuoden aikana, alkanu tuntuu tutummalta ja paremmalta. En mää yli kahden yön putkia vedä ja niitäkäänä ku kerraN-pari kuussa. Aikoinaan vetelin paljon pevekkii ja ulkomaisia amffeja ja metukoita, niin vaatii vähän et säväyttää, mikään katupaska ei edes innosta ollenkaan edes hankkimaan paremman puutteessa. Viimeset kaks satsii ollu tosi hyviä. Toinen oli jonkin sortin sulffaa, toimi todella pitkään ja tasasesti, ei mainittavia sivuvaikutuksia. Toinen oli sellasta rusehtavaa tahnaa jota ei ollu liikaa leikattu kans. Se ei kohahtanu oikee pistäes eikä tullu rushei, todella voimakas amfetamiinin maku tuli suuhun kyl. Jälkimmäinen oli ehdottomasti parhaimpia settei mitä oon suomes saanu. Ilta kymmeneltä otetut vedottoimi kun ei mitään ois laskenu vielä 12h päästä.

Tää viimesimpänä mainittu Oli siis just sitän mitä mää amfelta voin toivoo. Oli chillii vaan jutella, mut tuli myös fyysine stimulaatio, mikä multa jää monesti uupuun. Ei minkään laisiä negatiivisiä vaikutuksii. Sitä vetäneenä mietin tätä, et miks tykkään stimulanteista. Noh, mää tykkään ku on niin pirun sanavalmis ja nokkela suustaan. Tykkään kun mul on pehmee stimuloitunu olo, räpin kirjottaminen sujuu hyvin ja seksi on mahtavaa. Nautin yleisesti iha siitä olosta, nyt kun oon "oppinu oleen pireissä". Ennen mua vaivas pienetkin sydämen tykytykset ja liikkumine yhtää kauemmas, mut nykyään osaan ottaa chillisti. Osasin mää aikanaan ottaa kans chillisti, mut en yhtä taitavasti kun tänä päivänä.

Siis tykkään stimuista, täl hetkel eniten perus amfesta, koska oon oppinu käsittelee sitä oloo ja saamaan näin paljon enemmän irti kokemuksesta. Vauhtiveikkoa musta ei kyl tuu, tykkään niin vitusti enemmän hitaista.

Tää vähä luistelee aiheestaan tää viesti, vedin just porefimoista liukkarit, niin huomaa heti että tekstiä tulee ku ittestää. Poisti muuten hyvin väsymyksen ja tuli jopa iha hyvä olo, noista filsuista. Toivottavasti saatte selvää ja löydätte tästä mun pointin.

Tähän väliin haluisin viritellä keskustelua siitä, että osaatko olla nopeissa ja mitä se sulle tarkottaa. Saatan kirjottaa aiheesta itekin lisää jossai vaihees.

soulmate
Lepakko

Post by soulmate » Mon 14 Nov 2016, 23:15

Stimulanteista pidän yksinkertaisesti siitä syystä, että auttavat keskittymään mihin tahansa tekemiseen intensiivisesti ja pitkään. Toki myös se fyysinen virta on hyödyksi esim pidemmissä tanssimismeiningeissä. Todella harvoin tulee nykyään käytettyä.
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.

maskissa
Psykonautti

Post by maskissa » Wed 16 Nov 2016, 00:59

Oon niin pelokas ja keskittymishäiriöinen/ärsykeherkkä siihen pisteeseen asti että se nostaa kynnyksen ihmistenilmoille menemiseen varsin korkealle. Stimut helpottaa huomattavasti jossain vilkkaassa ja sosiaalisessa ympäristössä olemista ja sitä ettei oo niin piinaavan ahdistunut kokoajan. Harvemmin tulee silti kiskottua... :p Enimmäkseen tulee käytettyä sillon tällön siihen että saa hoidettavat asiat hoidettua tehokkaasti ilman turhaa haahuilua ja kakoilua.

PabloC
Karvakuono

Post by PabloC » Sat 29 Apr 2017, 07:34

Amfetamiini sopii lähes joka tilanteeseen itsellä. Paitsi nukkumiseen:D Yön läpi kestävä terapiasessio luotettavan ystävän kanssa on parasta. Ainaki omasta mielestä itsetunto ja stressin sietokyky parantanut huomattavasti myös selvänä ollessa. Onko se siitä etten juon itseäni enää huonoon kuntoon kymmeniä kertoja vuodessa, koska A on vähentänyt sen max 5x vuodessa. Juhlimiseen se ei enää itsellä oikein käy, kun ei huvita olla kuin pienissä porukoissa käyttäessä enemmän. Sosiaalinen elämäni vaatii jonkun päihteen. Ennen join juhlat aina penkin alle ja olin se mulkku. Nykyään olen se rauhallinen kaveri nurkkapöydässä :D Hyviin sekä huonoihin puoliin lukeutuvat että A:ta käyttäessä saa ikävät tunteet pois 100% mielestä tai niitä käsittelee yli viisaana/vahvana. Myös sillä voi elää ilman että on mitään ns. elämää vaan se täyttää tyhjät aukot ja enemmänkin. Työ/luovuus/opiskelu hommissa se käy vain pienellä annostuksella. Liian isoilla ei saa tehtyä mitään vaan jämähtää. Mut tärkein kai se on addiktio ja yritän käyttää itselle vähiten fyysisesti/henkisesti rasittavaa. Kun on tilanne että rupeen arpomaan että nyt tarvii päihteitä pidemmälle vapaalle niin se on amfetamiini tai tramadoli. Olin hirveä juoppo ennenkuin löysin Aan siihen tilalle. Se kävi vahingossa kun ekaa kerta ei ollut saatavana juomista yöllä, niin huomas ettei tarvii edes. Siitä alkoikin 2kk täysin tipaton. Nykyisin juon jonkun verran tasotukseen kun lähden baariin
"I don't do drugs, I am drugs"

Kimurantti
Psykonautti

Post by Kimurantti » Sun 30 Apr 2017, 05:25

PabloC oletko minä? :D ... Sen verran samoilla fiiliksillä siis. Tosin muutaman kerran mennyt parin vuorokauden duuniputket ja ihan omaksikin yllätykseksi saanu jopa jotain ihan järjellistä aikaan ihan porepäissään.
The music was new
black polished chrome
And came over the summer
like liquid night.

hupiukko
Tuppisuu

Post by hupiukko » Mon 01 May 2017, 23:24

Se versio minusta joka amfen jälkeen syntyy on vaan niin paljon parempi. Kun pidin useamman päivän tauon, tuntui sietämättömältä miten hidas, tyhmä ja säikky olin, ja säälin aiempaa itseäni joka oli joutunut kärsimään tuosta vuosia. Voisipa olla aina näin parhaimmillaan, niin nistiltä kuin se kuulostaakin :)

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Fri 28 Jul 2017, 11:08

Stimut oli ehkä suurin rakkaus huumeista, etenkin amfetamiini. Jota kiskoin todella paljon joskus. Olen ADHD, uskon että se vaikuttaa. Onneksi on metyylifenidaatti. Vie himoja pois.