Tietääkö kukaan..

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Micke
Psykonautti

Tietääkö kukaan..

Post by Micke »

Kun sain muutama vko aiemmin näitä tutkareita; kutsuttiin Super Crackeriks.. Sanottiin että puhtaana gemmi on 400 essoa.. Oli alle 0,1 ja sain siitä parit vedot.. Frendi oli vetänyt överit eikä päässyt vessasta puoleen tuntiin.. Ei ole kuulemma huumaus- eikä lääkeainelistalla.. Olisi vain hemmetin siisti tietää että mitä tuo voisi mahdollisesti olla?!? :doh: Sori huonoista tiedoista, en ole vain tutkareita suuremmin vedellyt kun kamankäyttö on aika finito ollut melko pitkään.. Onko se näitä Peeveli-johdannaisia?!? Yllättäen valkoista jauhoa ja tuli vähän essomainen olo. Oli valoisampaa, hymyili ilman syytä yms. Otin tarkoituksella pienellä annoksella, koska ei voi ikinä tietää mitä tulee.. :foil:

Lisäksi ainoa tieto jonka tuosta sai oli, että hihaan vain... :right: :left: :right: :roll:

Eli madman/amfen kaltainen tutkimuskemikaali jota kutsutaa super crackiks (tai suppa crakkii tms, kun ei tiedä myyjäkään virallista nimeä; mä tahtoisin tietää!).. En tiedä kuinka edes kirjoitetaan kun myyjätkään eivät tiedä.. Useampi huntti gemmi ja aloitusannos 0,05mg.. Tosin tuo nyt selkeästi jatkettua ja siksi paljon halvempaa yms. yms. Ei ole tullut vastaan mitään kamaa, jota verrattaisi essojen määrään per gempula... En itse enää pyöri narkkareiden kanssa joten voisin tilata tuota laman varalta jos tietäisi tarkkaan mitä se on..
Last edited by Micke on Thu 12 Jan 2012, 22:51, edited 1 time in total.
Still looking for something....
SynaKine
Psykonautti

Re: Tietääkö kukaan..

Post by SynaKine »

En edes ymmärrä viestiäsi.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Puhtaana gemmi sokeriakin on 400 paska essoa.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Uke
LD50

Post by Uke »

pv-johdannaisia :roll: hehh.... Yläpuolella sanottiinki jo hyvin, mut jos nyt puhutaan ees essoista mitkä toimii jotenkuten nii kyl noi numerot on ehkä vähän heitetty myyntimiehen puheilla :D
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Micke
Psykonautti

Post by Micke »

Juuh, jotain tutkareita.. Ilm. juuri näitä MXE-tyylisiä.. Itseasiassa voisin jopa uskoa että kyseessä ollut ketamiini-johdannaiset tai 5meo dmt/ diptit; niitä halutaan ostaa niin paljon kuin mahdollista! Eli joku vähän piristävä ja jonkun verran hallusinaatioita/essomaisia fiiliksiä antava tutkari, jota tarvitsee vain pienen dosen.. Miten voikin kuulostaa useammalta eri RC:ilta?!? Dose pienenee MXE:n kohdalla ainakin 250mg:stä puoleen jos vetää iv:sti.. Kuulin jälkikäteen.

Onko kukaan tietoinen mitä se "Crystal Love" oli.. Siis johon ne kaksi ihmistä kuolivat?

Kyllä sitä myyntimiehenä joo voi puhua vaikka mitä.. Voihan sitä myydä vaikka etyylifenidaattia tai Mephedronea juuri tällaisilla kuvauksilla.. Kukaan kun ei nimiä tai annoksia tiedä ja vetävät vielä hihaan nuo tutkarit!!! Onkohan kukaan vetänyt hihaan THC-johdannaisia?!? :doh: En voi käsittää että ihmiset vetävät mitä tahansa ilman että tietävät mitä suoniinsa työntävät! :doh: :roll: :left: :right: :foil:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Micke wrote:Dose pienenee MXE:n kohdalla ainakin 250mg:stä puoleen jos vetää iv:sti.. Kuulin jälkikäteen.
250mg on aika helvetinmoisesti MXE:tä, nauttimistavasta riippumatta. 125 milligrammaakin on minun mielestä tosi iso annos. Jos otan tyyliin aamuun saakka boostaten, niin ehkä yhteensä pääsee tuonne sadan paremmalle puolen. Mutta en ottaisi yli sataa milligrammaa kerralla, todellakaan. Tolettomana siis, nenän kautta tai sublinguaalisesti.

Joku 25-50 milligrammaa tuntuu aika hyvältä aloitusannokselta..
Velho
LD50

Post by Velho »

King Ink wrote:
Micke wrote:Dose pienenee MXE:n kohdalla ainakin 250mg:stä puoleen jos vetää iv:sti.. Kuulin jälkikäteen.
250mg on aika helvetinmoisesti MXE:tä, nauttimistavasta riippumatta. 125 milligrammaakin on minun mielestä tosi iso annos. Jos otan tyyliin aamuun saakka boostaten, niin ehkä yhteensä pääsee tuonne sadan paremmalle puolen. Mutta en ottaisi yli sataa milligrammaa kerralla, todellakaan. Tolettomana siis, nenän kautta tai sublinguaalisesti.

Joku 25-50 milligrammaa tuntuu aika hyvältä aloitusannokselta..
Aika törkee määrä MXE:tä itse maksimissaan vetäny +-100mg iv enkä suosittele
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Don't drink and drive

Take LSD and teleport
zerk

Post by zerk »

Nollatoleilla 100mg mexee on kyl jo todella iso annos. En ite ylittäis ensikertalaisena 25+25mg dosea nokkaan, mikä voi olla jo aika voimakas kokemus. IV/IM-käytöstä mulla ei ole mitään kokemuksia mut kuulopuheiden mukaan dosen saa ilmeisesti lähes puolittaa vrt. nokitettuun. Mexeen kasvaa kyllä tole mun mielestä tosi nopeesti ja jossain vaiheessa huomasinkin vetäväni lähes 300mg kerta-annoksia. Silloin tajus aika nopeesti pitää pitkän tauon.
farout
Psykonautti

Post by farout »

siinä on useita eri substansseja joita et tiedä ilman labtestereitä. :cheers:
Mind Explorer
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Micke wrote:Kun sain muutama vko aiemmin näitä tutkareita; kutsuttiin Super Crackeriks.. Sanottiin että puhtaana gemmi on 400 essoa..
RIKSRAKSPOKS! grammaan 400 essoa.. siis sanotaan nyt et essossa ois vaikka 100mg madamee per nappi. Siis tossa sun grammassa ois siis 40grammaa puhdasta mdaata? Eli toi aine on 40x tehokkaampaa ku mdma? ... Ok..
Micke wrote:Useampi huntti gemmi ja aloitusannos 0,05mg.. T
Alkaa tarviin kohtuu tarkan fiktin..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

mauseri wrote:
Micke wrote:Kun sain muutama vko aiemmin näitä tutkareita; kutsuttiin Super Crackeriks.. Sanottiin että puhtaana gemmi on 400 essoa..
RIKSRAKSPOKS! grammaan 400 essoa.. siis sanotaan nyt et essossa ois vaikka 100mg madamee per nappi. Siis tossa sun grammassa ois siis 40grammaa puhdasta mdaata? Eli toi aine on 40x tehokkaampaa ku mdma? ... Ok..
Mä sain sen käsityksen, että grammahinta on 400 euroa.

"Super Cracker" ei ilmeisesti ole mikään julkisesti tiedossa oleva kauppanimike. Diilerin omaa paskanjauhantaa MDPV:n myymiseksi?

Miltä se näytti? Miltä se maistui? Kuinka pitkään vaikutukset kestivät?
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Micke wrote:...Oli alle 0,1 ja sain siitä parit vedot...
...Lisäksi ainoa tieto jonka tuosta sai oli, että hihaan vain... :right: :left: :right: :roll:
Micke wrote:En voi käsittää että ihmiset vetävät mitä tahansa ilman että tietävät mitä suoniinsa työntävät! :doh: :roll: :left: :right: :foil:
Niinnoh... :roll:
Micke wrote:Juuh, jotain tutkareita.. Ilm. juuri näitä MXE-tyylisiä.. Itseasiassa voisin jopa uskoa että kyseessä ollut ketamiini-johdannaiset tai 5meo dmt/ diptit; niitä halutaan ostaa niin paljon kuin mahdollista! Eli joku vähän piristävä ja jonkun verran hallusinaatioita/essomaisia fiiliksiä antava tutkari, jota tarvitsee vain pienen dosen.. Miten voikin kuulostaa useammalta eri RC:ilta?!? Dose pienenee MXE:n kohdalla ainakin 250mg:stä puoleen jos vetää iv:sti.. Kuulin jälkikäteen.
Itsehän kuvailit vaikutusta "vähän piristäväksi ja jonkun verran hallusinaatioita/essomaisia fiiliksiä" eli ei kyllä todellakaan kuulosta noilta mitä arvelit, mistä ne oikein repäsit? MXE ym. ketamiinijohdannaiset on dissosiatiivejä ja pistää kyllä pikemminkin todella TUTKALLE eikä mitään piri/esso-fiiliksiä ja 5-meo-dmt piikitettynä aiheuttaa lähinnä nopean todella voimakkaan tripin jossa käyt jossain toisessa ulottuvuudessa... Mitkään tryptamiinipsykedeelit ei oikein todellakaan sovi kuvaukseen. Ja toi MXE annos on oikeesti ihan järjetön, 250mg tai jo 125mg IV:nä voi olla aika kohtalokasta ensikertalaiselle, sen verran iso dose, jos ei fyysisesti niin psyykkisesti sitten...

Kuulostais että sulle on vaan myyty ihan älyttömillä myyntipuheilla jotain noista lukuisista empatogeeni-stimulantti-tutkareista. Mahdoton oikeestaan tietää mitä, mut jos "useampi huntti gemmi" niin sua on varmaan kusetettu ihan huolella. Useimmat huumeet toimii puhtaina tosi pienillä annoksilla ja yleensä nää tutkarit mitä netistä tilataan on suht vahvoja ja puhtaita pitoisuuksiltaan, mutta niiden valmistus on oikeasti ihan järkyttävän halpaa ja hinta halvempi verrattuna johonkin katukaupassa pyöriviin "perinteisempiin" päihteisiin...

Kuulostaa kyl niin surulliselta kun porukka rätkii suoneen jotain tuntemattomia aineksia tietämättä annostuksia tai vaikutuksia... Tosi usein kyllä luonto korjaa nää tapaukset pois :doh: Oikeesti järki käteen, ihan jo senkin vuoksi että sua on vissiin nyt kusetettu ja oot menettänyt ehkä rahaa tms. ja vähän asioista selvää ottamalla välttyisit tällaiselta etkä ehkä kuolis siihen seuraavaan tuntemattomaan tutkariin jota heität hihaan.
Micke
Psykonautti

Post by Micke »

Kokeilin eritt. pienen määrän iv, loput otin oraalisesti; tuo oli niitä harvoja aikoja jolloin käytin iv. En sitä pientä määrää (jonka sain btw ilmaiseksi), en edes kerralla. Oli frendi vetän iv eikä todellakaan ollut päässyt ylös ½h:iin.. No menny muutaman krt itsekin typeränä pari kertaa kokeilemaan tutkareita iv eikä tod. toimi kuten oraalisesti.. Määrän tulee tietenkin olla sellainen että voin jättää osan jäljelle jos käy liikaa päähän, mikäli iv vedän.. Liekö hallut=essot, amfe-fiilis=piri, adhd:nä amfe ei oikein toimi..

Ihmettelen vain miten ihmiset eivät tiedä edes aineen nimeä. Viimeksi kun ite tilasin (toka ja vika kerta), annoin lapuille ja pussiin dosen, kun pyydettiin aiemmin yhtä tuotetta ja ajattelin "so what".. Ne samat tuotteet lantrattuna voivat olla 5. ihmisellä, ei voi tietää.. Ei suuria määriä, mutta "lopettajan" käsiin liikaa ja 4 tunnin päästä alkoi jo kaduttaa, toivoin että olisivat jääneet tulliin.. :shock: :left: :right: :down: EN voi luottaa itseeni asiassa, olen ollut nopeiden käyttäjä, sieniä saatan käyttää yhä, ganjaa tietenkin.. Omat lääkkeet joita vähennän.. Olen ehkä opetellut tarpeeksi tutkareista, mulle pääasia että menisin edeleen omat lääkkeet, elämän jatkuminen, ammatti-paperit, joskus ganja yms. mutta tarkoituksena selvä elämä.. Ei absolutisti, mutta kuitenkin.. Olen ehkä nähnyt tarpeeksi, en siedä edes humalaisia.. Oma kokemuskin on melko hyvin hankittu useasta aineesta.. :roll: Ei vuodet menneet turhaan, mutta eiköhän se puoli ole nähty ja riskit ovat liian suuret ikäänkin nähden, toisaalta en halua olla tuntematta kuka olen; mikäli vedän vauhtia tai hitaita, menee kauan kun huomaa olevansa taas samassa tilanteessa kuin aiemmin. En tahdo jäädä itse mihinkään koukkuun turhaan, se on koettu turhan monta kertaa.. Lisäksi se mitä ihmiset pyysivät, oli tuo mxe-johdannainen.. Liekö se tämä salaperäinen "400-essoa".. :shock: :mrgreen: :o Itse en todellakaan helpolla kaikkea usko, kuitenkin 10v käyttäjänä, 3 hoidossa.. ;)
horna
Kameleontti

Post by horna »

Ehkä ei kuitenkaan kannattaisi rännätä mitään ainetta, josta ei ole edes selvillä oikeaa nimeä. Yleensäkin tutkareiden kanssa kannattaa olla erittäin varovainen ja kaikki ahneiden paskavendorien tuntemattomat jauheet jättää kokonaan väliin. Niin vältytään turhilta kuolemilta ja paskalta mediajulkisuudelta.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Micke
Psykonautti

Post by Micke »

Mä olin kuullut jo että eräs oli vetänyt sellaisen määrän iv että ei tod. päässyt puoleen tuntiin pois vessasta.. En yleensä käyttäydy näin. Täällä tuo on NIIN yleistä.. :doh: