Penta/Pentedrone

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
farout
Psykonautti

Penta/Pentedrone

Post by farout » Tue 25 Oct 2011, 17:18

2-(methylamino)-1-phenylpentan-1-one or α-methylamino-valerophenone

Tuollaista olisi tulossa testaukseen, aika minimaalisesti löytyy tietoa ja aika uusikin vielä.
Lähiten ehkä verrattavissa pevekkiin ainankin lukeman mukaan. Kellään kokemusta?
Ilmoitan kun tiedän enemmän.
Mind Explorer

farout
Psykonautti

Re: Penta/Pentedrone

Post by farout » Tue 08 Nov 2011, 22:25

Toimii alle 50mg dose iv, strong shit ja överöimällä saa kyllä paranoidiks ( kuten muillakin stimuilla ). Läheinen peven kanssa jos oloja mietitään, lyhyempi kesto.
Mind Explorer

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 15 Nov 2011, 15:30

Eyeballattuna 3-fa vetojen jälkeen about 10-50mg, ei mitään rajua nousua, eikä kyllä lähelläkään pv:tä. ei mitään paranoijaa hyvä vauhtimainen rauhallinen tasanen fiilis :D vajareis vai övereis. vajareis-> AINA :D se on se mentaalipuoli, OTA LISÄÄ OOT ANSAINU LISÄÄ! :) tykkän<3

ei oo semmosta rc:tä tullu mistä en tykkäis. khylllä" :love:
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

miymau
Lepakko

Post by miymau » Mon 19 Dec 2011, 15:43

Tästä olis kiva kyllä saada tietää lisää, itse en tästä oikeen mitään tiedä, ja mulla nyt tässä gramma tätä on. Millanen annos ok, mikä on liikaa? Ja kauanko vaikuttaa jne.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.

Grower
Lepakko

Post by Grower » Thu 05 Apr 2012, 14:14

Tätä on tulossa.. Eikö kukaan ole testannut enempää?

Grower
Lepakko

Post by Grower » Thu 12 Apr 2012, 17:16

Aika vauhtimainen, mutta rauhallinen olo. Sijottuu johonkin amfen ja mdpv:n välimaastoon, mutta ei ole niin vahvaa. Otin nenään joku 30mg. Hiukan vainoharhaisuutta myös.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 07 Jul 2012, 09:29

HÄH- Miten tätä voi edes verrata mdpv:seen, kysympä vaan. Emt tästä tulee euforiaa (toisinku pevekistä) ajtus luistaa (toisinku pevekissä) lämmin on mutta buprea laitoin vähän sekaan ja sirdaludia.. Mutta nuo viimiset random määrän otin ihan iv:nä yksistään...emt lämmittää, euforisoi, hyvä mieli, panettaa, ihan jees mut ei mun mielestä yhtää vauhtimainen olo,,lähinnä tuntuu niinku ois överi bentsoissa :)

kinky
Apteekki

Post by kinky » Thu 27 Sep 2012, 17:26

Ihme aine.
Eka kokeilu oli jauhemuodossa. Ekat vedot (silimäpallo, mutta jopa mun mittakaavalla tosi isolta näytti dose) yllätti positiivisesti.
Ei tullu sitä jumia joka nykyää meinaa tulla ihan kaikesta. Päin vastoin, kaveri ehdotti baariin menoa, ja yllätyksekseni ajatus ei kuulostanu ollenkaan hullummalta.
Nykyään ku tulee ähinöitten takia baareiltua ehkä kerran kahdessa vuodessa..
Noh, eihän siinä mihinkää baariin päässy, ku yhtäkkii huomas että oltii höpötetty viis tuntia putkeen yhillä re-doseilla.
Mulla on erityisesti tässä who knows ikuisessa stimutolessa häirinny se, ku mikään ei oo aikaansaanu enää vuosiin mitään puheripulia.
Toi sai, mutta kaksien ekavetojen jälkee alko tuttu jumi painaa taas päälle.
Ei kuitenkaan läheskään niin pahana, ku mikä muista myrkyistä tulee nykyään melkei samantien.

Kristallimuodossa oleva tavara oli mun mielestä aivan erilaista. TODELLA paljon vahvempaa, jos voi ees samaksi aineeksi sanoa.
Kokeilin tuota tosin viikon valvomisen jälkeen, mutta kaverit jotka oli iha normikunnossa ekoja doseja vetäessä oli kans samaa mieltä ku minä,
eli saatananmoista jumi-psykoosikamaa.. En muista ees millon ois viimeks tullu jostain aineesta laskut, nää oli aivan hirvittävät ja kesti järjettömän pitkään.
Yks kaveri jonka psyyke ollu kesän ajan "vähän" heikoilla vajos samantien sinne omaan sukellusmaailmaansa.
Ei hyvä kokemus ollenkaan, mutta varmaan tulee näitä molempia testattua vielä ihmismäisillä doseilla sitte ku kroppa ja pää o paremmassa kuosissa.
Jospa sit osais antaa tarkempaa raporttia esim noista doseista.
Do you really want to waste your time
Wake up and live your life
I want to be your chemical ride

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 28 Sep 2012, 12:17

Tämä ja 4-mec kombo on aivan täydellinen. Iv.nä joku 70% 4-mec esim 70mg ja 100mg pentaa tekee poikaa, Keikuttaa vetojen jälkeen ihana pilvimömmö-olo tuntuu essomaiselta aluks ja sit penta tulee esiin kuin ois vauhtipitosia essoja syöny. eipä täs. :)

anniina
Tuppisuu

Post by anniina » Mon 08 Oct 2012, 21:51

hei kaikki viisaammat valaiskaa mua hieman ku tilasin tota pentaa.. mitä luulette tuleeko perille? eikö se oo laitonta suomes vai?

anniina
Tuppisuu

Post by anniina » Mon 08 Oct 2012, 21:59

ja jos joku tietää jonku stimulantin joka on sen verran laillista että tulis perille asti postilootaan nii kertokaa ihmees =)

zerk
Moderator

Post by zerk » Tue 09 Oct 2012, 01:27

Pliis yrittäkää edes etsiä sitä tietoa ennen kysymistä. Noihin on vastattu täällä jo moneen kertaan.
^^@_

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 09 Oct 2012, 11:42

niin, ja tulee jos tulee ei tule jos ei tule, jos jää tulliin jumittelee niin eivät anna takas vaikka kuinka lailista . piste

anniina
Tuppisuu

Post by anniina » Tue 09 Oct 2012, 17:59

zerk wrote:Pliis yrittäkää edes etsiä sitä tietoa ennen kysymistä. Noihin on vastattu täällä jo moneen kertaan.
on kuule etsitty ja hyvin niukasti on netissä tietoa joistain stimuista! ja huomattu on että suurin osa jää tulliin ku tulis perille..

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Tue 09 Oct 2012, 19:12

Toi kysymykses kyllä putkahtelee täällä aika tasaiseen tahtiin uudelleen ja uudelleen ja oon siihen itsekin useemman kerran vastannut, eli siis, ei ole mitään väliä millä listalla tilaamas aine on, jos paketti näyttää jotenkin epäilyttävältä niin se avataan tullissa ja jos sieltä jotain jauheita/kristalleja/nappeja paljastuu niin ne menee laboratorioon tutkimuksiin ja vaikka paljastuisi että aine on tomusokeria niin et luultavasti saa muuta kuin lapun jossa ilmoitetaan aineen "kuluneen loppuun" tutkimuksissa. Se, että löytyykö aine huumaus ja/tai lääkeainelistasta merkkaa mitään vain rangaistuskäytännön osalta. Ja rangaistuksetkin saattavat olla hyvin erilaisia ihan riippuen paikasta ja siitä kuka sen rangaistuksen nyt sattuu antamaan. Joskus vähäinen määrä erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi luokiteltua ainetta voidaan jättää syyttämättä, ja taas toisessa ääripäässä ainakin teoriassa on mahdollista että jopa täysin sallitusta aineesta voidaan rankaista jos se satutaan "rinnastamaan huumausaineeseen" tjsp.

miymau
Lepakko

Post by miymau » Tue 23 Oct 2012, 00:20

Hmm ärsyttää, kun edellisen kerran tätä kun tilasin ja täältä sitä kyselin infoa, ei vastauksia tullut, mutta en sitten nähtävästi itsekään kirjoittanut kokemuksiani tänne! Nyt tätä taas tilasin, kun ton mun lempparin, 4-mecin, taso on alentunut melko paljon. Ja samoin käynyt 5-abp:lle, huomasi jo värittömyydestä ja hajuttomuudestakin. Melko jännä, kun samasta paikasta tilannut vuoden ja aina ollu ihan priimaa...

Mutta siis, enempääkö ei kokemuksia ole muilla kertynyt? Esim. kesto, tuleeko katupirin kaltasia ikäviä vaikutuksia, kuten hermostunut levottomuus ja leukojen jauhaminen...? Dose? Eikä mdpv-vertauksia, sitä en ole kokeillut kuin kerran kadulta ostettuna (ei mitään mainittavaa, mut hihattaessa verenkierrossa aineen edetessä tuntu jättävän jälkeensä palavia muurahaisia :D)
Kaikki on paskaa paitsi kusi.

veke
Psykonautti

Post by veke » Mon 12 Nov 2012, 11:28

i woke up this morning..otin 20mg..makoilin sängyl hiljallee alko tuntuu jotai muutki ku placeboot. nousin ylös aloin siivoo ihan lempee tuulahdus tuli sit vähän hiipu ihmettelin et onks tää näin lyhyt vaikutteist..otin 20mg lisää ny tuntuu toimivan vähä pitempää viel 40mg jäljel..ihan kivaa ja lepposaa settii ei nii levotont ku piri
...

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Mon 12 Nov 2012, 12:06

veke wrote:i woke up this morning..otin 20mg..makoilin sängyl hiljallee alko tuntuu jotai muutki ku placeboot. nousin ylös aloin siivoo ihan lempee tuulahdus tuli sit vähän hiipu ihmettelin et onks tää näin lyhyt vaikutteist..otin 20mg lisää ny tuntuu toimivan vähä pitempää viel 40mg jäljel..ihan kivaa ja lepposaa settii ei nii levotont ku piri
uskomattoman pienillä akkonsilla tuntuu tää? oikeasti. tääh, ite oon cristallimuotosta tätä tyypannu jotai 150m-200mg iv vetoja. yhet 200mg, tosin tossa vaiheessa oli tole jo kasvanu rutkasti, mut silti kyllä tätä ainaki kerralla se 100mg täytyy ottellä ottaa että saa toivottuja vaikutuksia ,, vedot nii humis korvissa ja tuli ihan mahtavan kevyt olo ja tuntu niinku ei ois painovoimaa tai ainaki osa siitä ois kadonu :D

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Mon 12 Nov 2012, 16:44

Niinno ootkin Panda ihan överjäbä näiden tutkarien kanssa, ja oot tainnu päätyy sairaalaankin pari kertaa..?

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 15 Nov 2012, 04:17

King Ink wrote:Niinno ootkin Panda ihan överjäbä näiden tutkarien kanssa, ja oot tainnu päätyy sairaalaankin pari kertaa..?
En oo joutunu kyl sairaaan koskaan muusta ko MDPV:stä. Enkä nyt vuojen sisälä kertaakaan, nytte kiskottii rammanpussi ja ei tullu taaskaa sairaalakäyntiä, vaikka oli iha överivetoij, tosin yks nuorempi sälli otti isompii eikä ees yökkiny ni harmitti ja mietin et onko panda tullu vanhaks :(

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Wed 08 Jan 2014, 21:48

Älkää ottako Pandan doseista ainakaan esimerkkiä. Jäbä on ollu sairaalassaki pari kertaa oodeissa..
Lisäksi kun tutkailee edes VÄHÄN tietoa OIKEISTA annoksista, niin ne voi olla jopa kymmenen kertaa
pienempiä, kuin Pandan tai joidenkin muiden täällä, annokset. Hyi helvetti että voi olla sisukalut paskana.
Siis ei Panda millään pahalla.

Moni voi kattoa esimerkkiä annoksista (kaikki ei jaksa/viitti/osaa tutkia ensin). Siksi vähä vituttaa hehkuttaminen.. Itse otan selvää ja katson monesti tutkimustietoja ja tiedän ihmisen välittäjäaineista ja reseptoreista, edes JOTENKIN miten eri aineet toimii. Monet ei välitä kattoo eikä oo niin kiinnostuneita et jaksais ottaa kunnolla selvää. Tietty omaa tyhmyyttä jos joku sokeesti uskoo ja seuraa perässä, mut oikeesti sellasia voi olla. Ja sitte pukataa överitöötit, piipaa-auto...

!!! mut silti kyllä tätä ainaki kerralla se 100mg täytyy ottellä ottaa että saa toivottuja vaikutuksia !!!
EI NÄIN PANDA!

EDIT: Eli pointtina se että älkää hehkuttako et, joo tätä ja tätä kannattaa vettä helvetillisellä
alkudosella jotta alkaa toimiin, vaan esim. timeline, alkudoset, allergiatestit, missä NE ON!?
Niin ja: Pentedronella suositellaan annokseksi 10mg-100mg. Draks-voorumilla.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 09 Jan 2014, 10:03

Kylsänyt totally vedät överiks mitä sä ikinä teetkään.... Siis mä kirjotan aina et hox dose on moninkertainen ja ettei kannate. Ja todellakin, ota pentaa 0, 1 niin salee jää vajariks. Mul alkaa koht oikeesti toisun provosointi nakertaa.. Itse tilaan aina labrakamaa ja en ala omist käyttödoseist valehteleen..

Edit: ^gansteri^ taitaa itte ottaa juurikin näit treshold tasoi mistä ei kiinosta edes rsporttei lukea. Ja toisaalt joo. Kylnsun nicnjää mieleen et jos sä kirjotat jonku dosen jolleki aineele kii mä tos näk 5x sen koska ootko huomannu tätä topiccii lukies. Joku pistää 20mg pentaa oraalisest ja miettii miks vaikutukset jäi vajaaks? Lol. Siis pentan perusdose on 70-150mg luokkaa 0, 2-0, 3 alkaa oleen hc dose. Shut your mouthnplz and leave me alone.
Edit2: Ja olen myös maininut toleransistani ja siitä et mun ottamat annokset todnäk on hengenvaaralisia välillä ja ei kannata ottaa mallia.Et jooh, ei millään pahalla mut tahalaan.

Niin ja juu. Vois alkaa täst lähtien iteki vetää treshold tasoi ja valittaa ko mikää ei toimi. Aaaw. Siinäpä sitte luettavaa.

Edit3: Jalisätäkseni ettei menis totally offtopiciks niin pentaa on myös monenlaista, kristallina ja pulverina ja pulveri doset on kristallidoseista huomattavammasti isommat elikä powderii pystyy kakomatta vetää 0, 2 ja kristali muodoso toi 0, 1 varmasti yllättää...

Ja ^gansteri^ luuleks et mä laitan tänne esim hehkutuksia sellaisista doseista mistä oon joutunu sairaalaan,, enköhän mä ennemminki painota niis sitä et oli liikaa.. Ja vielä lisätäkseni tohon sun "mul on kemia kymppi ylässteel" tai siis et tiedät noist yhisteist jne. Mä veikkaan ettet kovin pitkälle pääse jos tiedät kirjatietona ja jostai agonisteist yms mitkä mul ei sinäänsä kiinosta.. Mä luulen et ihan kokeilemalla ku pistää ittensä peliin niin saa vähä enempi infoo ja tietoo miten nää substansit toisiensa kanssa futaa, ja tollo pitää olla jos alkaa ottaa perus tappo komboi maoi mdma yms ...

Mut täähän ei ollukka mikää kilpailu.Mut itsepähä alotit ton provosointis. Mut jättäkää modetnplz nää nyt tähän ettei kukaan mene ottaa mallii mun tsppodoseist ja kuole viel.. Ha! Mä en voi myös eri vendorien laatuun vaikuttaa.

Nyt menee offics mut ittellä ollu yks kuolemanrajatapaus a.pvp kans ku saksalaisen vendorin alphaa pysty huoleti vetää 0.2 ja sit toisen lafkan alphaa alotin 0, 1 mikä öyskäs kunnolla ja meinasi henki lähtee.. Joten eiköhän jokainen jotka näitten kans pelaa niin tajua löytää oman substansin, oman annoksen, oman kuosin niistä! Vaikka mikä tulis niin en koskaan alota esim uutta mdov patchia ottamal perusvetoi vaan aina tyyliin tsekkaan laadun, ja löydän sitä kautta oman ihanne dosen. Peace

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Thu 09 Jan 2014, 13:50

No hohhoijaa, arvasin että vittuunnut. Vittuilu ei ollu mun viestin tarkotus.
Lisäksi tarkotin täällä muitakin kirjottelevia kertomaan infoa selkeämmin, kokemuksiaan
aikajanoilla ja asiallisesti aineita testaten. Se oli muin pointti.
Onneksi editoin alkuperäistä viestiäni. Se oli PALJON provosoivampi, mutta kun
ajattelin että otat vittuiluna, niin... no nyt ollaan tässä että otit tuonki pahalla.
Sori ei OIKEASTI ollu tarkotus.

EDIT: Niin, ja miksi joku VALITTAIS täällä että ei toimi, jos ensin testaa vaikka sen 20mg Pentaa.
Sehän on vaan merkki siitä, että 20mg ei ole vielä tarpeeksi aktiivinen määrä,
ja lisää vaan annosta, WTF?

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Thu 09 Jan 2014, 19:26

Mutta eipä näistä jaksa tapella, eihän? ;)
Kokemuksia tästä aineesta laitan kun saan haltuun.

EDIT: Tai empä tiedä otanko haltuun. Vaikuttaa taas vain yheltä uudelta
paniikkikohtaukselta pussissa. :/

Tarvis löytää joku Kokaiinin/Metamfetamiinin/MDMA/MDA:n kaltainen stimulantti.
Noi on ne parhaimmat stimulantit ollu tähän mennessä.
Vaikka puhtaassa MDMA:ssa sitä stimuvaikutusta ei niin paljoa ole, mut kuitenkin. Euforiaa.
Euforinen stimulantti. Sellanen. MDPV ollu ainoa, paras RC:istä tähän mennessä.
Sellasta "saumatonta menoa", :) Ei yhtään töki.
Mutta en usko että tuo munkaan vendori myy AITOA MDPV:tä.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 11 Jan 2014, 11:12

Jees no en mä kyl suuttunut edes...

Meinaatko että tänki päihde foorumin/ yhteisön pitäis kieltää hehkutukset,
Että lukis joka topicis et (poistettu hehkutusta ylläpidonntoimesta tms niinku plinkis?

Eiköhän jokainen joka näitten kans pelaa nii ota huomioon useamman kuin ekaks silmään pistävän dosen.
Ja tosta aikajanasta et itte en pysty kellon aikoi yms sillon ku on sekasi ja aine toimii niin kirjottelee..
Mutta hyvä että myös jotkut harrastaa sitä koska ku uusi substanssi esim niin näkee vähä miten re-dosettaa yms.

Penta on mun mielestä aika metamfetamiini + lievä empatogeeni ominaisuuksilla. Tyyppinen aine.
Tai no re-dodetteleen joutuu nopeemin peakist ja useemmin mitä vaik nyt metamfetamiinia. Samanlailla ku noita
muitakin cathinonei :P Täydellistä komboiluun 4-mec kans suhteella penta 30% ja 4-mec 70% ;,)
Tuota myös myy jotkut vendorit valmiina mixinä. Musta vaan tuntuu et tätäki myydää niin monena muuna paskakemikaalina ku ite Pentedronena :) !

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Sat 11 Jan 2014, 16:19

Joo. Oon ittekki aika varuillaan esim. MDPV:n kans noilla myyntimestoilla. En usko että on aitoa tavaraa.

Mut jos on liian noradrenaliinia kuin dopamiinia tuottava, niin ei sovi mulle (esim. 3,4-CTMP). Mut sitten ei liian serotonerginenkaan. Kun täs muistelen, niin esim. aMT ei ollu niin mukavaa mitä kuvittelin sen olevan. Pelkkää serotoniinivaikutusta, ei stimulaatiota ollenkaan ...

Olisko 4-mec mun mieleen kun tykkään metasta tai MDPV:stä Panda? Vai ennemin se Pentedrone?
En tiedä uskallanko alkaa noita molempia kombottaan keskenään ku en käytä juuri lainkaan huumeita enää... Toleranssit nollissa vähän kaikkeen...

EDIT: Ja ehkä tämä mun tutkimustyö vaatii sen että tilaan bentsoja kylkeen.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 11 Jan 2014, 20:52

Penta... 4-mec o puhdas empatogeeni penta enemän stimulantti.

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Sat 11 Jan 2014, 21:05

Joo, vois laittaa vaikka femman tuleen... Jos en tykkää, niin kyllä joku tykkää... ;)
Kiitti neuvosta Panda! :up:

peemies
Lepakko

Post by peemies » Sat 18 Jan 2014, 04:20

^Gangsteri^ wrote:Joo, vois laittaa vaikka femman tuleen... Jos en tykkää, niin kyllä joku tykkää... ;)
Kiitti neuvosta Panda! :up:
Joo tuuha tarskaa ;)
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Sat 25 Jan 2014, 18:21

Kyllä nyt on jääny Pentedronet yhen tietyn maan tulliin.
VAHVA epäilys, kun posti ei ole liikkunut siitä maasta viikkoon.

EDIT: Nyt kahteen viikkoon.

Vittujen kevät. Nyt jämähti PALJON.

... ainaki MUN mittakaavassa...