camfetamine

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
SadPanda
LD50

camfetamine

Post by SadPanda »

Entäs tämä? Onko kokemuksia? Omalla heikolla enkkutaidolla lueskelin sinivalosta että olis stimulantti opioidi efekteillä tjsp. :D
Hmmm. Mielenkiintoinen nimi ainaki :D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
SadPanda
LD50

Re: camfetamine

Post by SadPanda »

Nonniiin tulihan se sample. Aika kidemäistä settiä, ja laitoin mpa:n sekaan niin iv:nä aivan loistavat olot. suu käy ja kiva jutustella kavereitten kanssa ja muutenki niin onnellinen olo. ehkä mdailla on asiaan asiaaa. Mut pitäs kokeilla pelkästään. Mutta iv:nä positiivinen, JUTTUA RIITTÄÄ NOMNOM . naureskellaan ja höpötellään. peace ioyut <3
Makoo

Post by Makoo »

Millasta annosta oot ottanu ?

Olis kiva kuulla tästä lisää.
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Kuinkahan paljon kustantaa? Onko sen arvoista? :roll: hmm hmm..
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

anaganja wrote:Kuinkahan paljon kustantaa? Onko sen arvoista? :roll: hmm hmm..
Onkai tämä hintansa arvosta kombotteluun.. En ole pelkkää itessään camfetamineaottanu että komboiluunKIVAA:) :)
doof
Kameleontti

Post by doof »

Mulla joskus oli tätä pieni sample, vai olik se jotai muuta? kyl se tätä oli.. Olin shoppaalees ku nokitin 30mg(?) ja tuntus iha mukavalt stimult siihe touhuu, semmone kevyt stimuolo. Teki kyl järkyttävä kipeetä nenulle eikä pommia eikä muita tullu koitettua.

Sinivalossa luiskelin et jokku käyttäny päivittäi hyötykäyttöön, ja siihe se on sopinu kö nenäpäähä.
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Kumpaa suosittelette mpaata vai tätä? Tarkotus olis löytää joku stimuloiva juttu iha ihmisten kans pyörimiseen. Eli emmä hae mitää kuosituspääjäässärännirännäysrännitystä vaa smuutimpaa pommittelua, alkaa välillä vähä vituttaan olla koko ajan vitun sekasi jos lähtee pystyapinoiden ilmoille.
pirun hyvä nuolla kuorena
JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON »

Mpa. Camfetamine ei ainakaan itsellä vaikuttanut ollenkaan (ensin 50mg, sitten 50mg, ja lopulta 400mg). Mpa tosin itsellä aiheutti välillä kuumotuksia yleisillä paikoilla.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Nojoo siis mpa. Ei tästä ole kuin pieni lisä mpa vetojen sekaan :) turhaa ja kallista paskaa..