Stimujen toleranssi & niiden laskeminen

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Juuseri
Karvakuono

Stimujen toleranssi & niiden laskeminen

Post by Juuseri »

Mors!

Oon kysässy tätä jo tuolla metyylifenidaatti-osiossa eli jos tämä on liikaa niin ylläpito voi poistaa..

Sit asiaan. Miten kauan pitää olla ilman/samalla annoksella (eli käyttänyt jonkin aikaa suurempaa eikä haluu kokonaan lopettaa) että tuo alkuperäinen annos alkaisi taas toimimaan kuten ennenkin? Oon kuullu et stimujen tolet laskis aika nopeestikkin mut en tiedä onko ihan huhupuhetta. Itseäni kiinnostaa nimenomaan tuo metyylifenidaatti kun sellainen on määrätty. Mun kaltaselle ihmiselle ei pitäs niitä ilman hakurajotteita määrätä kun käsistähän se lähti :P Mulle määrätty siis näistä tuo Concerta 135mg/vrk ja aika kauan meni enemmän. Nyt haluisin saada ne taas toimiin tuolla annoksella mut miten saisin toleja helpoiten tiputettua? Kokonaan ilman en pysty olemaan oikeestaan ees kokonaista päivää (mulle ei siis määrätty ADHD:hen vaan ahistukseen ja yks päivä ilman=helvetti). Jos jollakin on tästä tietoa niin olisin kiitollinen. Toki tässä voi keskustella muidenkin stimujen toleista, ainakaan tämän "stimulantit&empatogeenit" keskustelun alta en löytänyt juttua toleista.

Ainiin..Se piti vielä kysymäni että voiko nootropililla boostata Concertan vaikutusta? Jos voi niin kysäsen lekurilta jos se kirjottas sellasta lisäks. Se ei ymmärtääkseni oo "punasella reseptillä" määrättävä vaan saa ihan normirespalla. En sit tiiä miten lekuri noihin boostauksiin suhtautuu mut ainahan voi kysyä.

-J-
Juuseri
Karvakuono

Re: Stimujen toleranssi & niiden laskeminen

Post by Juuseri »

Pakko vähän nostaa tätä ja pyydella edes jotakin vastausta, edes vaikka mutu-tuntumalla jos ei oo kokemusta. Vastaus tähän olis mulle tosi tärkee kun ei tunnu teho palautuvan ja on todella vaikee pysytellä määrätyssä annoksessa. Jos tuo jostain lukemani asia eli se, että stimulanttien toleranssi putoaa nopeasti, niin jonkin aikaa olen valmis olemaan kokonaan ilman sen eteen. Vaikeaa se on, ja avokki valitettavasti joutuu katseleen pahoinvoivaa miestä, mutta jos saisin toleja tiputettua niin se olis sen arvosta.

Mahdollisista vastauksista kiittäen

-J-
maakari
Karvakuono

Post by maakari »

Juuseri
Karvakuono

Post by Juuseri »

Kiitos linkistä!

Hyödyllistä tietoo ja paljon. Monilla hakusanoilla koitin googlata mut ei tuota sivustoo antanut tuloksena..
DXM:ia (meniköhän tuo lyhennys ihan oikein :P ) en viitsi tähän sotkea, mutta pitää hankkia tuota magnesiumsitraattia,
se taitaa olla paras magnesium tähän asiaan mitä suomesta saa. Mag oxidia oon jo syönyt mut se taitaa olla aika
paskaa imeytyyn. Tänään löysin lääkekaapista myös calsiumia, joten lisätään se listaan ja katotaan tippuuko tolet niillä.
Ajattelin myös kysyä lekurilta jos se määräis parin viikon kuurin pameja ja koittais niiden avulla olla min. viikon kokonaan
ilman niin eiköhän sekin jo jeesaa. Saa nähä onnistuuko, ilman apuja ei tuu ilman olemisesta mitään. Tänään kokeilin,
mutta parin tunnin päästä heräämisestä oli jo pakko ottaa kun pumppu tuntu hakkaavan semmoset 140bpm. Jostain
syystä MPH laskee mun sykettä ja saa mut rauhottuun paremmin kun mikään muu lääke, periaatteessahan sen pitäis
vähän toimia päinvastoin. Lekuri sano viime kerralla et mulla on oudoimmat aivokemiat mitä se on kohdannu :D . Kaikki
mitkä pitäs auttaa pahentaa vaan oireita ja kaiken minkä ei pitäs auttaa toimii loistavasti :roll: .

-J-
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Alkoholin oon kuullu sanottavan laskevan stimutoleja eli muutaman päivän kännit.. Ammoniumkloridi taas toimii jonkinlaisena vasta-aiheena ainakin amfetamiinille.. Onko SAWA vääräs? :left:
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

Ymmärtääkseni kaikki NMDA-(ago?)nistit redusaa stimu/opa-toleja.
mm. dexmi, ketku, magnezium ja alkoholi.

Kandee kans muistaa et kaikki happamat heikentää amfen (stimujen?) vaikutuksii
Keep it unreal.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

heikentää? itse olen lukenut täysin käänteistä tietoa ?
Huiko
LD50

Post by Huiko »

^Emäksisitä on ollu puhetta buustaavana tekijänä ja happamista latistavana.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Juuseri
Karvakuono

Post by Juuseri »

Jatkan kyselyä vielä sen verran, että osaako kukaan sanoa kauanko pitäisi olla kokonaan ilman Concertaa, että tolet olis lähellä nollaa? Käsittääkseni se poistuu elimistöstä täysin 48 tunnissa, joten voisi olettaa ettei kovinkaan kauaa. Nyt viides päivä menossa täysin ilman ja tekis niin helvetisti mieli kokeilla onko tolet laskenu.. Mut jos hommaan sen purkin tonne kaappiin niin en takuulla pysty oleen erossa niistä. Magnesiumia ja calsiumia menee joka päivä jos se helpottais. Haluisin niin vitusti takasin sen vaikutuksen ja vaikutusajan mikä oli yhellä 54mg:n annoksella kun alotin käyttään. Käytin noin 5kk ja siitä osa tosiaan meni vähän reilummalla annoksella kun mitä oli määrätty.

-J-
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Viidessä päivässä tolet on varmaan laskenut HUOMATTAVASTI, jos sitä on siis paljon käyttänyt, mut käsittääkseni näissäkin kestää oikeasti ihan järjettömän pitkään ennenkuin aivot palaavat täysin... Epäilisin, että jos täysin haluaa aivojen palautuvan, pitäis venata kuukausia.
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

Käytännössä kait kahdessa viikossa palautuu 'normaaliin' ..? Psyykkisesti ei välttämättä ikinä.

Kolmea päivää olen pitänyt suhteellisen optimaalisena aikana pitää taukoa stimuista..

Viimeisenä mainittakoon kesto-toleranssi.. Ikinä ei palaudu samalle levelille enää mistä lähtikään.

Metyylifenidaatti siitä metka, etten oikein osaa sanoa.. mitä se oikein on.
Tiedän kyllä lääkkeen jne.. ..että se on stimulantti.. muttei oikein millääntapaa amfetamiini.
Ehkä se siitä tekeekin niin kummallisen.
Keep it unreal.