Noniin.. Nyt pääsen kysymään asiantuntijoiden mielipidettä tähän asiaan. Etsinnällä en suoraa vastausta tähän löytänyt, mutta jos sellainen on niin olisin kiitollinen linkistä. En voi omalla koneella alkaa etsimään vastausta googlella kun käytetään avokin kanssa samaa konetta

Toki sivuhistorian voi pyyhkiä mutta selittele nyt siinä sitten miks oon niin tehny
Eli.. Mulla on lääkityksenä Concerta 135mg/vrk määrättynä vakavaan masennukseen ja ahdistukseen. Jotkut sanoo et tähän respat on kivenalla mut mun psykiatri kirjotti kerralla puolen vuoden annoksen ilman hakurajotteita vaikka tietää mun kymmenen vuoden ganjataustan

Offlabelinahan tätä käytetään joskus masennukseen jos mikään muu ei toimi. Mulla ennen tätä kokeiltu ainakin kahtakymmentä eri vitun nappia. Uneen mulla on myöskin Zyprexa, kun unettomuus niin paha ettei paljon tenoxit auta. Pakko siis vetää neuroleptejä vaikken todellakaan haluis niitä syödä.
Olis tuossa kuukauden päästä tarkotus lähtee frendin kans espanjaan. Siellä on töissä yks tuttu, joten saataisiin sen ystävien kautta kunnon kokkelia ja luultavasti sopivalla hinnalla. Kokkeli on ainoo huume, mitä haluan vielä kokeilla uudestaan kun vasta kerran oon sitä nokittanu. Mites on, onko tuo vaarallinen combo? Molemmat ymmärtääkseni vaikuttaa dopamiinia lisäävästi eli psykoosiriski taitaa olla aikamoinen. Jos sinne tulee lähettyä douppaamaan niin se douppaus ei tuu oleen pientä

Puolen metrin viivat puolen tunnin välein nokkaan

Jos löytyis linkkejä tähän kyssäriin niin olisin kiitollinen. Sen pitäisi myös olla suht luotettavaa tietoa ennen kun uskallan lähteä leikkimään. Jos pamahtais psykoosi espanjassa niin sit oltais kusessa. Siellähän ei kovin hyvin osata englantia ja selitä sit psykoosissa lekurille mitä on tullu tehtyä
Kiitos jo etukäteen vastauksista jos sellaisia saan!
-J-