Concerta & Kokaiini combona?

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Juuseri
Karvakuono

Concerta & Kokaiini combona?

Post by Juuseri »

Noniin.. Nyt pääsen kysymään asiantuntijoiden mielipidettä tähän asiaan. Etsinnällä en suoraa vastausta tähän löytänyt, mutta jos sellainen on niin olisin kiitollinen linkistä. En voi omalla koneella alkaa etsimään vastausta googlella kun käytetään avokin kanssa samaa konetta :D Toki sivuhistorian voi pyyhkiä mutta selittele nyt siinä sitten miks oon niin tehny :foil:

Eli.. Mulla on lääkityksenä Concerta 135mg/vrk määrättynä vakavaan masennukseen ja ahdistukseen. Jotkut sanoo et tähän respat on kivenalla mut mun psykiatri kirjotti kerralla puolen vuoden annoksen ilman hakurajotteita vaikka tietää mun kymmenen vuoden ganjataustan :up: Offlabelinahan tätä käytetään joskus masennukseen jos mikään muu ei toimi. Mulla ennen tätä kokeiltu ainakin kahtakymmentä eri vitun nappia. Uneen mulla on myöskin Zyprexa, kun unettomuus niin paha ettei paljon tenoxit auta. Pakko siis vetää neuroleptejä vaikken todellakaan haluis niitä syödä.

Olis tuossa kuukauden päästä tarkotus lähtee frendin kans espanjaan. Siellä on töissä yks tuttu, joten saataisiin sen ystävien kautta kunnon kokkelia ja luultavasti sopivalla hinnalla. Kokkeli on ainoo huume, mitä haluan vielä kokeilla uudestaan kun vasta kerran oon sitä nokittanu. Mites on, onko tuo vaarallinen combo? Molemmat ymmärtääkseni vaikuttaa dopamiinia lisäävästi eli psykoosiriski taitaa olla aikamoinen. Jos sinne tulee lähettyä douppaamaan niin se douppaus ei tuu oleen pientä :D Puolen metrin viivat puolen tunnin välein nokkaan :P Jos löytyis linkkejä tähän kyssäriin niin olisin kiitollinen. Sen pitäisi myös olla suht luotettavaa tietoa ennen kun uskallan lähteä leikkimään. Jos pamahtais psykoosi espanjassa niin sit oltais kusessa. Siellähän ei kovin hyvin osata englantia ja selitä sit psykoosissa lekurille mitä on tullu tehtyä :D

Kiitos jo etukäteen vastauksista jos sellaisia saan!

-J-
lappilainen

Re: Concerta & Kokaiini combona?

Post by lappilainen »

Mitä jos jättäisit päivittäisen concerta-annoksesi ottamatta sinä päivänä kun meinaat koksua nokitella? Toleranssi näyttäisi olevan melko korkea, mutta kokaiinin luulisi poistavan vieroitusoireita lähes täydellisesti kun melko samantapaisesti toimii. Itse en ainakaan ottaisi noin korkeaa annosta metyylifenidaattia jos olisin kokaiiniakin siihen vielä sotkemassa. Yleensä koksu/piri/concerta- päissään alkoholikin on vastustamatonta, joten pidä varasi. :D
Juuseri
Karvakuono

Re: Concerta & Kokaiini combona?

Post by Juuseri »

Joo tolet on kyllä ihan katossa. Ei tunnu tuo hoitoannos ees vaikuttavan enää.. Jätän kyl reissun väliin, en mä pystyis kattoon vaan vierestä kun muut vetäis kokkelia. On valitettavasti sen verran päihteisiin menevä persoona :(

Yks kysymys tästä lisää. Koitin tuosta metyylifenidaatti threadista löytää mut ei osunu silmään vastausta. Eli, osaatteko sanoa kuinka kauan pitäisi olla ilman consua et tolet tippuis lähelle nollaa? Jostain oon kuullu et pari viikkoo riittäis mut mahtaakohan pitää paikkansa? Kaks viikkoo olis kyl itelle aika kidutusta kun kaikki ahistus ja depis palais ja kovana. Monet sanoo et consu ahistaa mut mulla se pyyhkii kaiken depiksen ja ahistuksen taivaan tuuliin. Edes mitään hirveitä laskuja ei oo tullu vaik joskus päihdekäyttönä kokeillu about 400mg. Aika kuumotus kyl tuli :foil: Olin sillon viel festareilla kauheen ihmismassan keskellä :D