Metyylifenidaatti (Concerta, Ritalin, Equasym, Medikinet)

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
kirkas
Lepakko

Re: Metyylifenidaatti (Concerta, Ritalin, Equasym, Medikinet

Post by kirkas » Wed 01 Jan 2014, 20:09

Illuusio wrote:Krhm. Onko kellään kokemust savut + metyylifenidaatti ?

Esim, ite aina jos poltan yöl indikaa, niin tipahdan melkeen aina alle kahes tunnis. Mut esim jos tän medikinetin kans ottais ni sanoisko mitn ?

Nii ja siis oks kellää kokemust täst kombost ? Hyvä vai huono ? minkätyyppist vaikutust ?

Kysymysmerkkei kaikkial mut whatever. :oops:
Itellä on oikeastaan aina silloin harvoin kun medikinetteja vedän (niinkun juuri 10min sitten 20mg:n nopeen rykäsin, nyt jo melkein vituttaa, no ei ihan, mutta alle tunnissa alkaa itellä laskut ja ne on jopa yhdellä annoksella ja tämmösellä melko pienellä, aina melkosen kettumaiset, ite "olot" ei kestä kun ihan max 60min, mutta viel 4h päästä tästä on varmasti ns viree tila, vaikka sinänsä väsyttäis jne, ahdistusta ja säikkyy kaikkia ääniä helpolla). Eli siis lähti näemmä taas ajatus vaeltaan hehe, ite on pakko ottaa aina tämmösinä iltoina alkoo ja polttaa budia bongista pesällinen, sen jälkeen alkaa alko+ganja toimiin ja vie ahdistuksen ja lopulta saa nukuttuakin.

Eli lyhyt vastaus, ite tarvin tota komboo aina VARSINKIN metyylifenidaattilaskuihin.
Tai sit paljon bentsoja, mutta niitä koitan välttää käyttämästä nykyään yhtään liikaa.

ps. eipä tarvi taas toivottavasti koskaan mfenia vetää, mutta eiköhän tää taas vie vähintään vuodeks pariks "himot", viimeks vissiin jotain 1½v sitten..

kirkas
Lepakko

Post by kirkas » Wed 01 Jan 2014, 20:35

Illuusio wrote:Kyllä tää vaan vittu valvottaa silleen tosi ikävästi.

No heräsin lopullisesti puolneljä(aamuyöllä), ja siitä lähtien on ollut joko liian kuuma, liian kylmä tai liian hiestova. :/
Ehkä ikävin "sivuvaikutus," onko mitään miten ton sais kuriin ? Suihku varmaan jeesais, mutta ei kehtaa herättää kaikkia, myöhemmin sit.

Tiivistelmä2: Onko jotain vippaskonstia miten tän "Kylmä, kuuma hiestova" Olon saa pois ? (niiku mainitsin, suihkun kokeilen kohta mutta kysynpähän nyt kun postia jostain syystä väkerrän)

Tänks. :roll:
Kyllä itellä pistää just nopeista metyylifenidaatti hikoiluttaan varmaan eniten stimuista, perus laskuahdistuksien lisäks ärsyttävin sivuvaikutus, esim viimeks tunti vedoista kävin suihkussa, ei meinaa saada kuivattua itteensä kuivaks kun hikoo vaan, no sitten kun saa vaatetta päälle ja ottaa rauhassa himassa, koittaa jotain leffaa kattoo niin eiköhän hetkessä oo t-paita ja boxerit, sukat yms ihan litimärät melki aina, saa vaihtaa kaikki alusvaatteet tyyliin, vähenee tietysti kokoajan mitä kauemmin edellisestä annoksesta. Entiedä ite kyllä mitään apua tohon järjettömään hikoiluun, kesällä näitä ei enään tyyliin pysty ottaan edes.

Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja » Mon 13 Jan 2014, 21:57

Kauankohan kestää että tole laskee metyylifenidaatista nolliin ? viimeksi ehkä viikko sitte kiskasin yön aikana 72mg nokkiin ja sitä ennen käyttänyt säännöllisesti parin kuukauden ajan vähintään 6x 54mg nokkiin viikossa ja välillä jopa 11x 54mg. Isoin laini koskaan kerralla mitä oon rykiny yleensä on se 54mg. No tänään sitte taas sain 8x 54mg ja kiskasin yhen nokkii eikä sanonu paljoo mitään. toisen vedin about 1,5h senjälkee ja siitä sit nouski hiukan tukka pystyyn. Eka kerta ku on tarvinnu kiskoo enemmän ku yks 54 3 tunnin sisään. Tuntuis että alkaa toleranssi todellakin kehittyä ku kaverilla pureskelemalla yks 54mg pistää vipisemään viideksi tunniksi. Itellä ei käy mielessäkään syödä noita olojen toivossa, ellei sitte oikeesti ole sitä viittä, kuutta.

Vielä ehkä noin kuukauden ajan saan näitä ilmaseksi joka päivä yhen 54mg. Pitää nauttia vielä kun voi ilmasista herkuista. Ja tohon hikoiluun, niin itellä ei kyllä tällasta ongelmaa koskaan ollut. Ainut mikä on, nii suu kuivuu saharaks jos ottaa päivässä enemmän kuin sen 54mg. Saa nähä miten sitä tänään nukutaan kun kouluun pitäs kasiks päästä ja ehkä vähä päälle tunti sitte meni yks 54. Ja dropiksi mulla on vaan vittu yks kämänen melatoniini.. Toinen mahis olis valvoo koko yö, jälel 4 conuu ja kitkuiks säästän tai keräilen kuoret. Pelottaa vaan jos ne conut menee liia nopee ja laskut iskee koulussa.

Pyydän anteeksi kaikilta tiukkapipoilta tästä tekstistä, jossa ei ole mitään tärkeää asiaa ku turhaa kagaa. Pikkupohdintaa vaan kait. Ainii ja sen vielä toteen tähän loppuun, että concertat aiheuttaa ku pitkää käyttää ni aik inhottavii iho-ongelmii. Lihansyöjäfinnit iskee, vaikka yleensä itellä tosi harvoin. Tän vieestin vois kyl melkee jo stögiksen puolelle siirtää jos modet kattoo tarpeelliseks. Mä vaan tykkään niin tulla kirjottelemaan niitänäitä conupäidsää :D

e:okei vedän sanani takaisin tosta hikoiluhommasta. Just huomasin että mullahan on ain conupäissää kädet tosi hikiset, tai siis niinku kylmän nihkeet uknow.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani

Velho
OD

Post by Velho » Tue 21 Jan 2014, 11:30

En tiiä miten oot onniatunu nokittaa concertaa (koska muita valmisteita ei oo 54mg vahvusina)? :roll:

Ja joo tuo hikoilu on jotain käsittämätöntä etenki IVnä käytettynä. Mutta muuten tää on yks mun suosikki stimulanttilääke etenki nopeavaikutteiset ritalinit/medikinetit 20mg vahvusena ja IV
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Wed 22 Jan 2014, 18:34

Otin eka kertaa Concertaa, 2x 36mg. Iv:nä sen valkoisen osan. Ei sano yhtään mitään!!! Syön vielä nuo kuoret ja tumman ja keltasen osan ja katon sitten uudestaan. Ei siis yhtään mitään oloja. :roll:

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Fri 24 Jan 2014, 13:06

Eikö se tumma osa oo jonkin sortin hiili? Että sitä ei ehkä kannattais syyä.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

Velho
OD

Post by Velho » Tue 28 Jan 2014, 17:59

1-2 pientä lasikulhoa
isopropyylialkoholia (apteekista)
concerta pilleri, esim 36mg (näitä voi käyttää kaksi, mutta yhdellä on hyvä aloittaa)
mortteli tai vastaava jolla materiaalin saa hyvin jauhettua
askarteluveitsen terä tms. pillerin kuorimiseen
fimoja suodatukseen, mielellään micronifilttereitä
10ml ruisku
2ml ruisku+neula jos aikoo i.v:nä käyttää

Työvaiheet:

1. Kuori ja halkaise pilleri esim. bluelightin ohjeen mukaisesti. Huom! Kuoret sisältävät 20% vaikuttavasta aineesta, joten ne otetaan talteen ja voidaan käyttää oraalisesti.

2. Jauha vaikuttavaa ainetta sisältävä pillerin puolikas hienoksi, ja kippaa jauhe pieneen lasiastiaan.

3. Kaada päälle pakastinkylmää isopropyylialkoholia sen verran että jauhe peittyy, huljuttele hetki ja laita kippo jääkaappiin 5-10 minuutiksi.

4. Ota kippo jääkaapista, huljuttele muutama kerta ja imaise neste filtterin läpi 10ml ruiskuun. Jäljelle jäänyt töhnä heitetään menemään.

5. Ruiskauta neste toiseen pieneen puhtaasee kulhoon, tai jos käytät vain yhtä niin pese ja kuivaa edellisessä vaiheessa käytetty kippo tavaran ollessa vielä ruiskussa, ja käytä sitä.

6. Haihduta isopropyylialkoholi pois esim. lämpimässä vesihauteessa. Haihdutuksessa ei saa käyttää liikaa lämpöä kuten sinivalon ohjeessa tehtiin, muuten tavara muuttuu ruskeaksi ja myrkylliseksi. Mitä hitaammin haihdutus tehdään, sitä parempi on lopputulos, malttia siis tässä.

5. Kun kaikki alkoholi on haihtunut, kipossa pitäisi olla jäljellä läpikuultavaa/valkoista kiteytynyttä metyylifenidaattia. Lopputuloksen tulee olla täysin hajutonta, maku on kitkerä.

6. Ota steriili 2ml ruisku, ja imaise siihen 2ml kuumaa/lämmintä keitettyä vettä. Ruiskuta vesi kulhoon ja huljuttele jotta kaikki astiaan jäänyt tavara liukenee siihen.

7. Imaise vesi/metyylifenidaattiseos 2ml ruiskuun filtterin kautta, ja homma on valmis.

Kokeilin tähä sellast ku desoli nimist juttuu ja iha hyvo tuntui onnistuvan silläkin 8) tosin vissn sisältää jotai hoito ainetta ni se ei varmaa kovin hyvää tehny
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Neste
OD

Post by Neste » Wed 29 Jan 2014, 18:34

Velho wrote:isopropyylialkoholia (apteekista)
Tod. näk. saa halvemmalla tilaamalla esim. eBaystä.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Mon 03 Feb 2014, 04:44

Joo toissapäivänä eräs kokenut väsäilijä teki mulle noiden ohjeiden mukaan 2 x 36mg. Ei sanonut mitään. Puhuovat jopa että voisko mulla olla ADHD. Mutta en kuitenkaan tiedä, en ole koskaan miettinyt asiaa. Nyt kun lueskelin niin aika monet asiat kyllä sopii jne.

Illuusio

Post by Illuusio » Mon 03 Mar 2014, 00:50

ei voi kyl muut sanoo et 1 aliarvostetuimmista päihteistä mitä tiedän. Loistava.

E: Tässä oli aika pitkä ja turha stoori kuoseiskirjotettun, ja sitä ei voinu poistaa, joten laitoinpa koko 100rivin tarinan ainoan järkevän lausahduksen tähän editillä. :mrgreen: 8)
Last edited by Illuusio on Mon 03 Mar 2014, 19:22, edited 1 time in total.

Illuusio

Post by Illuusio » Mon 03 Mar 2014, 18:04

Btw. Montako mg on letaali ja/tai vaarallinen, haluaisin vähä kokeilla rajoja, ja pitää nyt ainaki viikon tauon, ja sit ottaa 200-250mg, kyllämä varmaan överit kestän, ja otan viel bentsoi messii, mut ihan mielenkiinnost kyselen, että voiks tommone annos jo olla vaarallinen, ku viikon pääst varmaa tolet nollis. En kumminkaa hengelläni jaksais leikkiä, tai edes kokea mitään tärinä-vaahtosuu-sikiöasento oloa. Tässäkin tietenkin yksilöllisii eroja, mutta koen järkevämpänä kysyä eka, ja sitten kokeilla.

Btw, on muuten jännä, et jos ottaa kerran-pari isomman annoksen kuin normaalisti, niin se aikasempi ei futaa läheskään niin kovaa kuin ennen. Ennen tykkäsin mefest 50-60mg dosel, nykyää 100mg on semmone mukava, vaik ois toletki seminollis.

Ja sit vielä, että uskallanko tarjota kaverille 100mg ja hää ei oo tätä ennen ottanu millään dosella ?
Koska, vaik ite en läheskään öyskytä siit dosest nollatoleil, mut oon kumminki ottanu tätä useemmin että tiedän vähän mitä tulevan pitää. :P

( Tohon ekaan kysymykseen kaipaisin ehkä kipeiten vastausta ) :roll:

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Mon 03 Mar 2014, 18:21

^ Miks ihmees kokemattomalle kaverille pitäis niin iso dose antaa! :x

Aina pitää aloittaa pienillä doseilla kun ei tiedä miten se ihmiseen vaikuttaa. Vähä järkee nyt.
Vaikkei se sulle oo paha niin ei se tarkota ettei muille ois. Onko stimulanteista kokemusta? Alottasin ite 18-36mg MAX.

Ihan perussääntö vastuulliseen päihteidenkäyttöön että alotetaan pienestä!
Lain edessä olet vastuussa jos annat kaverillesi mahd.letaalin annoksen. (pakko mainita vaikkei niin käviskään)

Edit. Eikä tossa ajattelemassas 200-250 mg annokses oo mitään järkee IMO, ei tarvitse edes perustella.
Mahdollisesti ikävät öyskyt ellei vittumaisempaa. Fataalisuudesta en tiedä, google?
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Illuusio

Post by Illuusio » Mon 03 Mar 2014, 19:36

Mushru wrote:^ Miks ihmees kokemattomalle kaverille pitäis niin iso dose antaa! :x

Aina pitää aloittaa pienillä doseilla kun ei tiedä miten se ihmiseen vaikuttaa. Vähä järkee nyt.
Vaikkei se sulle oo paha niin ei se tarkota ettei muille ois. Onko stimulanteista kokemusta? Alottasin ite 18-36mg MAX.

Ihan perussääntö vastuulliseen päihteidenkäyttöön että alotetaan pienestä!
Lain edessä olet vastuussa jos annat kaverillesi mahd.letaalin annoksen. (pakko mainita vaikkei niin käviskään)

Edit. Eikä tossa ajattelemassas 200-250 mg annokses oo mitään järkee IMO, ei tarvitse edes perustella.
Mahdollisesti ikävät öyskyt ellei vittumaisempaa. Fataalisuudesta en tiedä, google?
Siisno, onse sormilla laskettavilla luvuilla piriä kokeillu. Ja sentakia ajattelin, että muistan että kun otin 50mg(EKA KERTA VIIHTEESE!) niin en edes oikein tykännyt. jotenki nihkee, ja jostain kumman syystä tuli negatiivisii vaikutuksia enemmänku 100mg:llä.

Toinen syy, miks haluaisin antaa sille 100mg / mahd. hyvät olot, onse, että nään tätä kaveria aika harvoin ku se asustelee lappeenrannassa, ja huomennakin se tulee vaan käymään ja on tässä muutaman tunnin, ja taisin vähänniiku luvata hommata naksuja tai jotain muuta, mitä hän ei ole kokeillut. Ja se ei nyt sit natsaakkaan minusta riippumattamasta tilanteesta. Sanoin sit et mul ois tällästä, ja hää sanoi että okei, ja kysyi multa että paljon se uskaltais ottaa saavuttaaksen mahd. parhaan olon. Ja eihän mulla mitään muuta tietoa ole kun oma kokemus. Mut siis emmää sille mitää 200mg oo tarjoomas, eikä käsittääkseni 100mg pitäis olla vaarallinen, eikä edes välttämättä epämiellyttävä kun on penjoja. 18mg kuulostaa aika pieneltä annokselta minusta. Tietenkin voi redosettaa jne muttamutta.. Osittain kyllä itsekkin tiedän, että ainot oikea vastaus on että: Kokeilemalla se selviää, koska ylläripylläri, näissä asioissa yksilölliset erot ovat liian suuria. No, olet kyllä oikeassa siinä että kannattaa aloittaa pienellä, mutten myöskään haluais tuottaa suurta pettymystä Ko. tyypille :P

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Mon 03 Mar 2014, 19:52

^ Et kai sä tosissas oo sitä mieltä et, haluut antaa ison dosen kaverilles et ois mahd. hyvä fiilis kun hyvin mahdollinen vaihtoehto on et sille
tulee sietämättömän hirveä olo ja sen mukana paska kokemus? Ei ne benjot silloin ihan hirveesti jeesaa.

Jos sinä syöt lääkekäyttöön niin todennäköisesti sun kokemukset on valtavan erilaiset kuin sellaisella joka ei käytä.

Mutta oon sitä mieltä ettei niin isoo annosta, mut sehän on sun ihan oma valinta jos niin haluat tehdä, en voi estää.
Ei se välttämättä ole fataalia, mutta todennäköisesti kaveris öyskää. Jos ei niin hyvä, mutta kumpi on tosiaan parempi vaihtoehto?

Vituttais varmaan jos tuliskin sellanen tilanne, et pitäis ambulanssi soittaa. Siinä vaiheessa se on aivan sama oisko tullut hyvä kokemus.
Itelle ekalla kerralla 54mg oli överimäärä ja sen jälkeen meni kauan, ennenkuin uskalsin uudestaan kokeilla. Oksentelua ja tärinää, paniikkia ja kipua. Vitun jee.

No teet miten teet, hyvä jos kaverilles tulee hyvä kokemus! Jos kerran on stimulanteista kokemusta, niin 36 tai EHKÄ se 54.
Kuulostaa vaan typerältä ''Kun on luvannut meininkii'', niin antaa sit mahd. iso annos vaikka tietää että pitäisi pienestä alottaa kun kokeilee uutta. :roll:

Ja se on muutaman tunnin näät sitä? Jos se kokonaisena syö niin sehän kestää vähän pidempään? Sit jos öyskää niin sekin kestää pirun kauan.
Ja laskujahan iso osa porukasta täällä valittaa, sekin voi tulla hiton yllätyksenä.

Tässä lääkkeessä on se merkitys jos sitä lääkkeenä käyttää, sillä on erilaiset vaikutukset kuin niillä joiden ei tarvitse lääkekäyttäää ko. lääkettä!
. . . (--) °

Illuusio

Post by Illuusio » Mon 03 Mar 2014, 22:58

Mushru wrote:^ Et kai sä tosissas oo sitä mieltä et, haluut antaa ison dosen kaverilles et ois mahd. hyvä fiilis kun hyvin mahdollinen vaihtoehto on et sille
tulee sietämättömän hirveä olo ja sen mukana paska kokemus? Ei ne benjot silloin ihan hirveesti jeesaa.

Jos sinä syöt lääkekäyttöön niin todennäköisesti sun kokemukset on valtavan erilaiset kuin sellaisella joka ei käytä.

Mutta oon sitä mieltä ettei niin isoo annosta, mut sehän on sun ihan oma valinta jos niin haluat tehdä, en voi estää.
Ei se välttämättä ole fataalia, mutta todennäköisesti kaveris öyskää. Jos ei niin hyvä, mutta kumpi on tosiaan parempi vaihtoehto?

Vituttais varmaan jos tuliskin sellanen tilanne, et pitäis ambulanssi soittaa. Siinä vaiheessa se on aivan sama oisko tullut hyvä kokemus.
Itelle ekalla kerralla 54mg oli överimäärä ja sen jälkeen meni kauan, ennenkuin uskalsin uudestaan kokeilla. Oksentelua ja tärinää, paniikkia ja kipua. Vitun jee.

No teet miten teet, hyvä jos kaverilles tulee hyvä kokemus! Jos kerran on stimulanteista kokemusta, niin 36 tai EHKÄ se 54.
Kuulostaa vaan typerältä ''Kun on luvannut meininkii'', niin antaa sit mahd. iso annos vaikka tietää että pitäisi pienestä alottaa kun kokeilee uutta. :roll:

Ja se on muutaman tunnin näät sitä? Jos se kokonaisena syö niin sehän kestää vähän pidempään? Sit jos öyskää niin sekin kestää pirun kauan.
Ja laskujahan iso osa porukasta täällä valittaa, sekin voi tulla hiton yllätyksenä.

Tässä lääkkeessä on se merkitys jos sitä lääkkeenä käyttää, sillä on erilaiset vaikutukset kuin niillä joiden ei tarvitse lääkekäyttäää ko. lääkettä!
Nojoo, ehkä mä otan neuvosta vaarin ja teen Plan B, että alotetaan pienel annoksel, jos jää liika vajariks ni voi ottaa lisää. Ja siis en kyllä käytä lääkkeenä(paitsi joskus muinoin). Mutta että ambulanssi soittaa ? Oonkohan mä käsittäny ihan väärin. Mä oon aina kelannu että tyyliin se 100mg ei ees oo viel mikään kovin paha ees tolettomalle. Enkä mä nyt ihan niin typerä ole, että kuvittelisin että mitä isompi dose, sitä parempi fiilis. Eieiei. Muttajoo, kiitoksia mun väärän(??) dosekäsityksen oikaisemisesta. :) Ennen ensimmäistä postia, mietin onko se liiallista varovaisuutta kysyä edes onko se turvallista, koska olin niin varma että on, ja että tuskin on liikaa. :oops:

E: niin ja siis, eihän se haittaa jos lähtee kuoseissa pois, ideana tapaamisessa oli, että kuositellaan pitkästä aikaa pienellä porukalla ja hyvällä fiiliksellä edes sen pari tuntia, ja annan kyllä sille laskuihi niitä benjoja. Kun sanoit ettei bentsot auta öyskyihin niin se mun kyl on pakko kiistää, ainakin itellä ne on auttanut ihan vitusti JOS on tullu jotain nihkeitä laskuja tai öyskyjä(en kyllä pahoja mf öyskyjä ole kokenut)tms... mulle ei kyllä edes henk. koht tuu edes varinaisia laskuja, tai tulee, mutta ne laskut on sitten tietynlainen, ihan mukavakin "jälkitila". Tässä asiassa olen kyllä ainakin omasta kaveriporukasta ainot poikkeus, mutta mä nään ihan vitusti visuaaleja ja vääristymiä "Jälkitilan laskuista" tai laskujen laskuista :mrgreen: Huomannut tosin tässä yhteyden nukkumaan menemisessä. Esim: päivällä otettu mf ei oo potkinu tippaakaan pariin tuntiin, MUTTA kun laitan silmät kiinni, pääntyynyyn, avaan silmät --> Visuaaleja, vääristymiä, "hallusinaatioita" jne on niin paljon, etten erota lähes muuta kuin ne. Se on outoa, koska olo on muuten täysin normaali, mutta siitä huolimatta huoneessani on ollut esimerkiksi järkeviä lauseita muodostava olematon ihminen. Sanon sitä mielummin kyl silti visuaaliks ku halluks, koska ymmärrän heti että olematon mies, on oikeasti olematon. Eli en luule sitä aidoksi. Mutta nyt taisi taas karata aihe, ja pahasti. Itseasiassa olen nytkin "laskujen laskuissa" että tänäänkin tulee varmaan olematon mies huoneeseeni. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kysäisisin vielä, skeptisenä ihmisenä, että puhutko nyt vain omista kokemuksista ? Koska mf. Jos joku, on niin äärimmäisen yksilöllinen aine, ettei siitä mielestäni kyllä oikein edes voi muodostaa mitään faktapitoista tekstiä. Tiedän tapauksen joka otti 80mg ensimmäistä kertaa, ja hän sanoi ettei huomaa yhtään mitään.

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Mon 03 Mar 2014, 23:26

Illuusio wrote:Kun sanoit ettei bentsot auta öyskyihin niin se mun kyl on pakko kiistää, ainakin itellä ne on auttanut ihan vitusti JOS on tullu jotain nihkeitä laskuja tai öyskyjä(en kyllä pahoja mf öyskyjä ole kokenut)
No niin, jos olisit niin tietäsit että silloin ne aika vähän jeesaa (onneksi edes vähän). Laskuihin ne jeesaa toki mainiosti.
Illuusio wrote:Kysäisisin vielä, skeptisenä ihmisenä, että puhutko nyt vain omista kokemuksista ? Koska mf. Jos joku, on niin äärimmäisen yksilöllinen aine, ettei siitä mielestäni kyllä oikein edes voi muodostaa mitään faktapitoista tekstiä. Tiedän tapauksen joka otti 80mg ensimmäistä kertaa, ja hän sanoi ettei huomaa yhtään mitään.
Liittyen mihin? Oletko lukenut esim. koko topikkia? Se riittää mun mielestä jo hyvin ''faktaksi''. Mulla ei ole tapana perustaa asioita vain omiin kokemuksiin. Toki on näitä yksilöllisiä vaikutuksia mutta juuri siksi pitäisi pikkuhiljaa kokeilla annoksia. Toisen vajari on toisen överi jne.

Ja mitä tohon ambulanssiin. Niin, kaikkien mielestä se on kuulostanut typerältä että niin kävis ennenkuin niin käy. (Enkä mä nyt liittänyt tätä vahvasti tähän aineeseen, vaan siihen varomattomuuteen kun testailee uusia aineita ja pelkkä paniikki saa soittamaan ambulanssin) Varsinaiset fataalit annokset on kieltämättä isompia kuin tuo, mutta ajatuksena kun ei tiedä miten ihminen tosiaan reagoi noihin aineisiin. Itse olen nääs turhankin varovainen toisinaan. (Vaikka ei taida olla semmosta kuin liiallinen varovaisuus?) ;)

Mutta toivottavasti löydätte yhdessä sopivan dosen. Neuvottele kaverisi kanssa asiasta mieluiten, ja kerro varsinaiset haittavaikutukset/mahdolliset öyskäysjutut. Yhdessä varmaan osaatte päättää hyvän dosen ja ehkä ensikerralla erilailla? :)
Kun siis minusta on hyvä neuvotella kaverin kanssa, normaali alottelijan annoksista ja siitä mitä sitten kaveris hakee.

Edit. Aa olin vaan jotenkin ymmärtänyt, että käytät tätä lääkkeenä? My bad.
. . . (--) °

Illuusio

Post by Illuusio » Mon 03 Mar 2014, 23:48

Mushru wrote: Liittyen mihin? Oletko lukenut esim. koko topikkia? Se riittää mun mielestä jo hyvin ''faktaksi''. Mulla ei ole tapana perustaa asioita vain omiin kokemuksiin. Toki on näitä yksilöllisiä vaikutuksia mutta juuri siksi pitäisi pikkuhiljaa kokeilla annoksia. Toisen vajari on toisen överi jne.
Edit. Aa olin vaan jotenkin ymmärtänyt, että käytät tätä lääkkeenä? My bad.
Hihhih. hassua sinänsä, että olin lisäämässä että jos esim lukee tän topicin, niin huomaa miten ristiriitaista informaatioaa tulee :D

Tosin on siitä jo aikaa kun luin kokonaan, etten välttämättä muista jotain muistamisen arvoista postia. Mutta sen ainakin muistan, että joku sanoi että tarvitsee 6x54mg concertaa oloihin. Tosin kun jotain (ehkä?) tiedän tästä nykyään, niin olen melko varma että hän syönyt sitä kauan ja isolla päiväannoksella lääkkeenä. Ja sen myös muistan, että sillonkun luin KOKO topicin, kokemattomana, niin piti erikseen kysyä että mikähän se hyvä dose nyt sitten oikeastaan on.

Munmielestä on jopa edesvastuutonta postata just että tarvitsee +300mg oloihin, MAINITSEMATTA TOLERANSSIA TAI LÄÄKINNÄLLISTÄ SYÖMISTÄ
Tai ei edes "jopa" edesvastuutonta, vaan erittäin. Koska joku vähän tyhmempi, tai sinisilmäisempi persoona voi ottaa siitä mallia. Tapauksen muistan siksi hyvin, että meinasin kuulua niihin tyhmiin ihmisiin, koska aloin jo purkaa Ko. 300mg annosta lätkistä, mutta sitten, luojan kiitos, päätin lukea vähän lisää.

Anyway taidan olla sulle kiitollisuuden velkaa, koska luultavasti olisin melko varmasti antanutkin hänelle sen 100mg, koska se on minulle lähes nollatoleilla passeli dose. :D

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Mon 03 Mar 2014, 23:57

^___^ Kieltämättä on ristiriitaista tietoa, mutta just siks kandee kysyä! Joka topikis on tyyliin noit hulluja annoksia postaavia ilman infoa toleista/kokemuksista ym. -__-

Toivotan hauskaa yhteisaikaa, toivottavasti ystäväsi saa hyvän kokemuksen. :)
. . . (--) °

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Tue 04 Mar 2014, 00:28

mefen letaali dose rotilla oli kyl joku ihan vitun iso, niin iso et jos sovellettais sitä ihmiseen ni ei kyllä huntilla oo mitään toivoa OD:stä, pienet tai isot öykyt on kyl täysin realistinen, sanoisin jopa todennäköinen skenaario.

MUTTA

Epäilenpä jopa että se rottien ld50-arvo saattais olla huonosti sovellettavissa ihmiseen, ehkä rotilla mefe vaikuttaakin jotenkin ihan eri tavalla, erilaista metaboliikkaa, tms. kun kyllä mefe kuitenkin on vahva stimulantti ja jos sen rottien ld50-arvon pohjalta laskis vaik 70 kg-miehen 50 % mahdollisuudella tappavan dosen, ni siinä tuntuu jäävän hillitön epäsuhta metyylifenidaatin terapeuttisen annoksen ja tappavan annoksen välille, jotain sellaista joka on tämäntyyppisille stimulanteille hyvin epätyypillistä.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis » Wed 05 Mar 2014, 15:03

VXA wrote:mefen letaali dose rotilla oli kyl joku ihan vitun iso, niin iso et jos sovellettais sitä ihmiseen ni ei kyllä huntilla oo mitään toivoa OD:stä, pienet tai isot öykyt on kyl täysin realistinen, sanoisin jopa todennäköinen skenaario.

MUTTA

Epäilenpä jopa että se rottien ld50-arvo saattais olla huonosti sovellettavissa ihmiseen, ehkä rotilla mefe vaikuttaakin jotenkin ihan eri tavalla, erilaista metaboliikkaa, tms. kun kyllä mefe kuitenkin on vahva stimulantti ja jos sen rottien ld50-arvon pohjalta laskis vaik 70 kg-miehen 50 % mahdollisuudella tappavan dosen, ni siinä tuntuu jäävän hillitön epäsuhta metyylifenidaatin terapeuttisen annoksen ja tappavan annoksen välille, jotain sellaista joka on tämäntyyppisille stimulanteille hyvin epätyypillistä.
Ei noilla rottien arvoilla tosiaan usein tee muutaku vertaile niitä toisiinsa. Mefe on puolet seiffimpää ku koksu. Kokaiinin ld50 rotilla on 95mg/kg. Jos alkaa kelaa terapeuttista indeksiä noiden mukaan niin vituiks menee.
100mg on täysin mahdollinen dose starttaaman sydänkohtauksen.
Vaikka useat sen on handlannu ja isompiakin.
Parhaat karstat on pohjalla.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Thu 06 Mar 2014, 11:20

Infitialis wrote: Ei noilla rottien arvoilla tosiaan usein tee muutaku vertaile niitä toisiinsa. Mefe on puolet seiffimpää ku koksu. Kokaiinin ld50 rotilla on 95mg/kg. Jos alkaa kelaa terapeuttista indeksiä noiden mukaan niin vituiks menee.
100mg on täysin mahdollinen dose starttaaman sydänkohtauksen.
Vaikka useat sen on handlannu ja isompiakin.
Kyllä niistä ld50 arvoista jonkinlaista indikaatiota aineen turvallisuudesta ja terapeuttisesta indeksistä saa, eihän niitä muuten tehtäisikään. Ja väite, että 100mg metyylifenidaattia voi aiheuttaa sydänkohtauksen (mikäli on kyse henkilöstä, jolla ei ole mitään olemassa olevaa sydänvikaa) vaatii kyllä tuekseen jonkinlaisen lähteen. Epämiellyttävä kokemus se saattaa toki olla, mutta ei taatusti letaali tai edes sairaalahoitoa vaativa perusterveellä ihmisellä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Neste
OD

Post by Neste » Thu 06 Mar 2014, 22:48

Petri6 wrote: Ja väite, että 100mg metyylifenidaattia voi aiheuttaa sydänkohtauksen (mikäli on kyse henkilöstä, jolla ei ole mitään olemassa olevaa sydänvikaa) vaatii kyllä tuekseen jonkinlaisen lähteen.
En tuosta doussista osaa sanoa, mutta sivuhuomautuksena voisin lisätä että jos pitää paikkansa että MF on puolet kokaiinia turvallisempaa niin riski saada sydänkohtaus kasvaa 10 kertaiseksi (kolalla 20, amfetamiinilla taisi olla 5). Nuo tiedot pohjautuvat suht asiallisiin brittidokkareihin joiden tarkempia nimiä en muista.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

Ydinbongi
Tuppisuu

Post by Ydinbongi » Sat 08 Mar 2014, 08:09

Ei omasta mielestäni kyllä viihdekäyttöarvoa juuri ollenkaan. 4x54mg alza ja valvotti vaan koko viikonlopun putkeen (suurin osa ajasta kului tuijottaessa seinää tai tyhjää ruutua) ja sitku nukahti ni kunnon liskojen yö. Nopeet ei oo kyl ollenkaa meikäläisen juttu ja hyvä näin.

E: Tosiaan nuo oli juuri niitä pitkävaikutteisia et pitäkää se mielessä (2 aamulla 2 illalla)... ei kiva jos joku pääsee hengestään vetämällä 200mg nokkaan uudelleenkiteytettyä metyylifenidaattia.

Illuusio

Post by Illuusio » Tue 25 Mar 2014, 15:18

Olisin kiitollinen, jos joku osaisi sanoa jotain faktapohjaista tietoa, että voiko medikinet-nopeavaikutteisia nokittaa ilman mitään vakavia riskejä. Tai onko se edes kannattavaa? Lähinnä haluaisin kokea tästä nousut, koska rakastan tätä tuotetta. Joku sanoi, että nokittaminen on turhaa ja toimii samallatavalla kuin syömällä, joku sanoi että 5mg nokkaan toimii paremmin kuin 20mg syömällä. Joku sanoi että nenä turposi.. jne Mutta nämä ovat vaan päihdelinkin käyttäjän posteja, eikä niihin ollut kukaan ottanu oikein mitään kantaa. Enkä googlella löytänyt mitään järkevää vastausta. Ihmeen vaikea selvittää jotain tällästä, ehkä kinetit on vaan nii paljon harvinaisempia ku consut. (?)

Ainakin kun murskaa morttelilla, tulee ihan vähän kovemmat nousut kun kokonaisina, ja vaikutukset alkaa n.20min kohdalla ja epämääräinen olo ennen nousuja kesti vain hetken, syömällä kokonaisena se kestää about 15min. Mutta ei ainakaan hirveästi paljon eroa näyttäisi olevan.

Ps. Kokeilen puol-ironisesti ottaa nyt tähän päälle kofeiinitabletteja sekä vahvaa kahvia pari kuppia. Jos jotain raportoimisen arvoista tapahtuu, pistän tähän editillä.

Pps. Vittu että vituttaa nopee tolennousu ja pitkäaikaskäytön haittavaikutukset. Olis kuninganpäihde ilman niitä.

Illuusio

Post by Illuusio » Tue 25 Mar 2014, 16:28

Sori, että oon spämmänny tähän topicciin aika paljon viimeaikoina kuosiposteja, kuvittelen aina kykeneväni pysymään raiteilla. Anyway, nyt ylitän itseni ja yritän selittää pidentelemättä tämän idean, enkä editoinutkaan aikaisempaan postiin niinkuin alunperin piti, koska olotila muuttui enemmän mitä kuvittelin.

Keksin typerän idean vähän aikaa sitten, halusin testata mitä tapahtuu jos otan 90mg mefen päälle erittäin suuren annoksen kofeiinia, ja olen lievästi kofeiiniherkkä ja juon kahvia ehkä kerran-2 kuukaudessa. On minulla siihen ihan pari järkevää selitystä, nimittäin muistelisin että joskus junnuna, jolloin en tiennyt mitään päihteistä, söin metyylifenidaattia lääkityksellisesti, enkä edes tiennyt väärinkäytöstä. Aikaa siitä on jo yli 7vuotta. Jostain mielen syövereistä tuli mieleen, että silloin kun söin tuota lääkkeenä, ja olin kaverilla yötä, juotiin pari kuppia kahvia että pysyttäisiin hereillä. Se ilta oli erittäin hauska. Naurettiin kaikelle turhalle joskus 10minuuttia lattialla kierien putkeen. Naurukohtauksia tuli erittäin monta, ja olokin oli hyvä. Toinen syy sille on se, että kerran otin pirin päälle kofeiinia, ja tuntui että pirimäinen "selvempi kuin selvinpäin" katosi, ja tuntui boostaavaan päihtymystä paljon.

14:25-14:35 välisenä aikana nautin 2kofeiinitablettia, viinilasillisen verran kermalikööriä, sekä 4.5kuppia erittäin vahvaa ja mustaa kahvia. Olo muuttui yllättävän paljon, en tiedä negatiiviseenko vai positiiviseen, mutta ei ainakaan sekaisemmaksi hirveästi. Otin myös reilun teelusikallisen valkoista sokeria per kuppi, vältän sitä, mutta stevia muutti kahvin aivan liian makeaksi ja vaahdotti sitä oudosti.

about 14:40 Luulin ensiksi, että oletin oikein, ettei mitään ihmeellistä tapahdu, koska en huomannut muuta muutosta kuin sydämensykkeen kiihtymisen, ja sen aistimisen voimakkaasti. Pelästyin vähän ajan kuluttua, koska tuntui että se kirjaimellisesti räjähtää tai tulee mahan läpi, sydän siis. Otin vähän vielä kermalikööriä ja harkitsin rauhottavia, mutta sydän alkoi rauhoittumaan melko pian, ja nyt tasan 15:00 se on normaali. Liikkumisen tarve lisääntyi hetkeksi ihan järkyttävästi, enkä pystynyt olemaan hetkeäkään paikalla, aloin siivoamaan, siirtelemään tavaroita oikeille paikoille, ja laittamaan kahvinkeitintä valmiiksi seuraavaan käyttökertaan. Wut ? Normaalisti mefepäissäni siivoaminen jne on lastenleikkiä ja kaikki menee täydellisesti ja ylikin, sekä nopeasti. Nyt kumminkin tapahtui niin, että kun aloin siivoamaan, sotkin enemmän kuin siivosin ja toimin epäloogisesti. Vitun kofeiini. Normaalisti tavaroiden laittamisessa oikeille paikoille menisi 30sec. Nyt meni yli 5min. Olin laittamassa sokeria jääkaappiin 2kertaa, mutta älysin heti ettei se sinne kuulu. Hetki meni, että muistan mihin sokeri pitää laittaa, tutussa talossa. :mrgreen: Sitten pöydällä oleva maitopurkki, jonka unohdin laittaa kahviin lentää yläpuolella olevaan astiakaappiin, koska luulin sen olevan täynnä maitoa, vaikka siellä oli vain hiukan, ja nostin sitä liiallisella voimalla, hups. Maitoa lattialla.

Haen vessapaperia siivoakseni maidot, mutta kun tulen takaisin keittiöön huomaan ensimmäiseksi pöydällä kahvirinkulat, jotka tulee joskus kun pitää kahvikuppia pöydällä(tiedätte varmaan) Siivoan ne, ja unohdat maidot parkettilattialle. Tää "stoori" on itseasiassa aika realityaikaa, vaikka kirjotankin imperfektimuodossa. Huomasin siis että maidot on lattialla n. minuutti sitten kun pidin paussia tämän kirjoittamisesta, ja kävin juomassa. Hups, kahvinkeittimen tippalukko oli auki, ja kahvipannu pöydällä. Kahvinkeitin suhisi aika kovasti, ja sieltä tuli höyryä koska siihen kuumalle kohdalle tippui kahvia pieniä tippoja kokoajan. Laitoin sen jo kyllä pois päältä, sekä tippalukon kiinni.

Mutta koska en pysty hillitsemään itseäni tarinoimisessa, niin en enempää sano kuin että suosittelen ja en suosittele kofeiinia tämän kanssa. Vähän ristiriitaista, mutta se on ainakin varmaa ja oli tarinan pointti, että suuri määrä kofeiinia yhdistettynä metyylifenidaattiin, tekee ainakin minusta järkyttävän sählärin. Tuossa oli vain murto-osa sählingeistäni tässä vartin sisällä. Ärsytttävintä tällä hetkellä on se, että unohdan että muusiikkia tulee jo kauijuttimista ja kovaa, mutta silti vaihdan biisiä koneelta kokoajan ja ihmettelen sekasortoa, joka tapahtuu kun 2 erilaista biisiä on samaan aikaan päällä. Ehkä vähän tyhmää tehä niinkin lievästä stimusta kun kofeiinista jotain "stooria" mutta koska omaan lievän kofeiiniherkkyyden halusin kokeilla, ja raportoida siitä tänne. Tyhmää.

Yhteenveto tästä: Kofeiini tuo esille liikaa negatiivisia puolia, sekä pistää hikoiluttamaan ja ylirasittumaan herkästi, ainakin 2x enemmän kuin normaalisti metyylifenidaatin kanssa. Ainoa positiivinen asia tässä on, että päihtymystilan aistii helpommin, ja kun lähtee edes kävelemään yli 100m, tajunnantaso laskee. Tuskin kukaan nyt vaulttilaisista näin vammasen kuulosta "comboa" edes kokeilee, mutta kyllä täällä vaultissakin on anonyymejä, ja käytän tätä foorumia ehkä vähän tökerösti omana "muistiinpanona" mutta en usko, että kukaan siitä ahdistuu. Jos joku ahdistuu minusta/mun jutuistanu, niin voi huomauttaa siitä ja vähän sanoa että mikä.

Ps. Luulen kokoajan pystyväni olemaan normaalisti, ja kirjoittaminen on jopa tavallista helpomaa ja hauskempaa, mutta en ole oma itseni nyt. Itseni hallitseminen on tällä hetkellä vaikeaa, tai mahdotonta, koska mefeoloja vastaan on vaikea taistella. Vaikeampaa kuin esim dissoja, koska mefe muuttaa ainakin minua hetken ihmisenä, ihan toisenlaiseksi. Ymmärrän sen itsekkin, mutta sen seikan muuttaminen on yhtä mahdotonta, kun että kuolisin ja yrittäisin herätä. Wat. Valehtelen itselleni mefeissä kokoajan, enkä edes huomaa sitä. Nyt saatana loppu.

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Wed 26 Mar 2014, 02:12

eipä kannata nokittaa. voi aiheuttaa talkoosia.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

xammy
Karvakuono

Post by xammy » Fri 28 Mar 2014, 17:05

Toimiiko nää concertat paremmin opiskeluun kuin amfetamiini?

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 28 Mar 2014, 18:09

VXA wrote:eipä kannata nokittaa. voi aiheuttaa talkoosia.
Noissa nopeavaikutteisissa Medikineteissä ei ole talkkia.

Concertat eivät toimi opiskeluun amfetamiinia paremmin, molemmat ovat mielestäni siihen huonoja.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Illuusio

Post by Illuusio » Mon 12 May 2014, 15:13

Hey, sup?

Itsellä menee metylifenidaatti tai juuri NIMENOMAAN medikinet aina järjettömän nopeasti. Concsuista en ees tykkää enkä ota vaik saisin ilmasiks, en tiie mist johtuu.

Anyway, mul alkaa olee toleranssi ihan helvetin korkealla, vaikka pidin 3viikkoa täysin poissa tämän substantin niin eilen meni melkein 200mg ja tänään on menny alle kolmessa tunnissa 210mg oraalisesti(120mg+ 1h päästä100mg) ja 30mg nokat samalla.

Pieni vinkki: Jos päätät nauttia nasaalisesti tämän, älä tee mitään isoja laineja. Oli lähes kidutusta eilen 10min kun otin 7x10mg kinettilainin. Jos kumminkin nokitat(Ja se kannattaa, vaikka jotku väittäiski vastaa, terveysasioista tosin en 100% varmaa faktaa tiedä terveysvaikutuksista, joten en tiedä uskallanko suositella) Niin tehkää monta pientä lainia niin se ei ole niin paha, vaikka onse inhottavampaa kun semihyvän lirpakan nokitus.

Niin, osaisiko kukaan sanoa että laskeeko tähän ikinä toleranssi nollille, tai edes nollan holleille. Alkaa jo hirvittää nämä määrät kun miettii että samat fiilikset sain ennen 70mg annoksella neljäksi tunniksi. Nyt tekee mieli redosettaa aina 2h ekan dosen jälkeen. Jos tästä viel nousee tolet ni aika paha hinta alkaa tulemaan kun 300mg tätä maksaa apteekissa 15e. :roll: Käytän metyylifenidaattia yleensä 2-4päivän putkia ja sen jälkeen olen ilman yleensö 2-4viikkoa. Putken aikana menee yleensä 500-800mg, joskus 1000mg. Vaik tää vielki toimii ihan vitusti mulla, niin pelkään sitä että jonain päivänä ei enään toimi ainakaan yhtä kovaa ihansama mikä dose on. Onko nyt pidemmän tauon paikka jos haluaa säilyttää hohdon ?. Kauankos pitäis toleja lasketella, tuleeko tähän permanttitole? Sori kysymystulvasta.

Ps. Uskallan väittää, että jos on sitä mieltä että metyylifenidaatti on paskaa ja on kokeillu vain concertaa, mielipide voi muuttua jos lähtee kokeilemaan näitä nopeavaikutteisia. Niin itsellänikin kävi. Vaikka consun pureskelis niin se on paljon epäpuhtaampi "kuosi" ja enemmän sivuvaikutuksia. Yksilöllisiä eroja tietty voi olla ja se on vain minun (vahva) mielipide.

Hihi: http://gyazo.com/4f05a6526d175841cb112dee2c411d91 2x 15mg tiedätte kyllä mitä ;).

Offtopic: Voiko vaulttiin enään ladata kuvia? Tuli vain mieleen koska en löydä sitä kohtaa mihin se laitetaan vaikka ennen olen kyllä laittanut kuvia... Onko se poistunut ? Kuvassa ois ollu myös 27pakettia tyhjiä kinettipaketteja. :D ... Mefe auttaa keskittymään... Epäolennaisiin asioihin... :mrgreen: :mrgreen: :roll: :left: :P

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 12 May 2014, 22:46

Illuusio wrote: Jos kumminkin nokitat(Ja se kannattaa, vaikka jotku väittäiski vastaa, terveysasioista tosin en 100% varmaa faktaa tiedä terveysvaikutuksista, joten en tiedä uskallanko suositella)
Noissa depot-kapseleissa ainakin on talkkia, joten niiden nokittelu on ehdottoman vaarallista. Noissa nopavaikutteisissa tableteissa ei talkkia ole, mutta minkään tablettien nokitteleminen ei terveydelle ole varmasti hyväksi, sillä pieni osa jauhosta päätyy kuitenkin keuhkoihin.