Metyylifenidaatti (Concerta, Ritalin, Equasym, Medikinet)

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
levylaatikko
Psykonautti

Re: Metyylifenidaatti (Concerta, Ritalin, Equasym, Medikinet

Post by levylaatikko » Mon 07 Oct 2013, 12:34

En osaa sanoa miksi, mutta jostain syystä minun kohdallani metyylifenidaatti potkii kyllä lujaa... 36mg Concerta veteen eroteltuna niin pari tuntia hypin, pompin, ja aivan hulluissa euforioissa niskavillat pystyssä... Minulla ei kai sitten ole ADD, tai jotain.. Mutta toimii paremmin eufoorisesti kuin essot, tosin eritavallakin, essot ovat serotonergisempia, mutta näistä saan kunnon jytkeen että hypin ja pompin aivan hulluna.

En tiedä miksi ne minun kohdallani toimivat niin että pidän enemmän kuin amfesta tai essoista.. Mutta näin se vain on. Respankin omistin vuoden, sitten lääkäri pisti poikki :(. Sinänsä hyvä, eivät ne elämääni eteenpäin yhtään vieneet; mutta hauskaa kyllä oli, _todella_ :shock: .

Toiset haukkuvat paskoiksi, kai sitten olen aivokemiallisesti jokin erikoistapaus :)
The mind is everything. What you think, you become. -Buddha :)

Velho
LD50

Post by Velho » Mon 07 Oct 2013, 12:50

levylaatikko wrote:En osaa sanoa miksi, mutta jostain syystä minun kohdallani metyylifenidaatti potkii kyllä lujaa... 36mg Concerta veteen eroteltuna niin pari tuntia hypin, pompin, ja aivan hulluissa euforioissa niskavillat pystyssä... Minulla ei kai sitten ole ADD, tai jotain.. Mutta toimii paremmin eufoorisesti kuin essot, tosin eritavallakin, essot ovat serotonergisempia, mutta näistä saan kunnon jytkeen että hypin ja pompin aivan hulluna.

En tiedä miksi ne minun kohdallani toimivat niin että pidän enemmän kuin amfesta tai essoista.. Mutta näin se vain on. Respankin omistin vuoden, sitten lääkäri pisti poikki :(. Sinänsä hyvä, eivät ne elämääni eteenpäin yhtään vieneet; mutta hauskaa kyllä oli, _todella_ :shock: .

Toiset haukkuvat paskoiksi, kai sitten olen aivokemiallisesti jokin erikoistapaus :)
Siltä vaikuttais, jos toimii eufoorisemmi ku essot :shock: Vaihetaa aivokkeet :!
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Don't drink and drive

Take LSD and teleport

Illuusio

Post by Illuusio » Wed 16 Oct 2013, 02:03

Krhm. Onko kellään kokemust savut + metyylifenidaatti ?

Esim, ite aina jos poltan yöl indikaa, niin tipahdan melkeen aina alle kahes tunnis. Mut esim jos tän medikinetin kans ottais ni sanoisko mitn ?

Nii ja siis oks kellää kokemust täst kombost ? Hyvä vai huono ? minkätyyppist vaikutust ?

Kysymysmerkkei kaikkial mut whatever. :oops:

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Wed 16 Oct 2013, 11:40

Ihan hyvä combo. Samanlainen kun piri + savu. Suosittelen

Illuusio

Post by Illuusio » Wed 16 Oct 2013, 17:18

Osaatko yhtää sanoo et mis suhtees, ja kumpi eka ?

Milt kuulostais seuraava --> 23:00 5x10mg metyylifenidaattii ---> 00:00 savuille ( 0.2-0.3 )

Ja ilmeisesti oot tesminy, niin tarkotus olis kyhjöttää ihan sisällä yksin tai kaverin kans, että tuleeks tost kombost hirvee tarve liikkua ja rellestää ( Niiku mulle tukee pelkäst medikinetist )

Ja niiku aikasemmas tekstis kysyin et minkälaiset vaikutukset tulee ? Voihan se olla persoonallist ja tuleehan sekin tossa parin päivän pääst sit tesmittyy, mut ois mukava kuulla etukäteen vähän et mitä sit silt voi odottaa... :)

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Wed 16 Oct 2013, 17:47

diggailen täst kombost. piri peittää hatsin vaikutusta ihan liikaa, mefen kanssa hatsi potkii aina mukavasti. ei niin... jumittava ja sekava sitte se paukkutila, kun sitähän se usein on. aika innokas ja hyväntuulinen fiilis, toimiva olo. oon tykänny ottaa 10 mg pureskeltuna tai 5 ehkä ja sit kunnon paukut päälle. huom. mul on huomattava herkkyys metyylifenidaatille.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Wed 16 Oct 2013, 18:09

No yleensä oon concertat vetäny eka IV:nä ja sit samalla hatsia ja jättäny sit tietysti unisavut vielä.

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Thu 17 Oct 2013, 12:58

Hyy ite en tykkää sekotella hatsia nopeitten kaa,iskee älyttömät tykytykset pelkiltääkin.

Mut oon kai vähän herggä :foil:
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 17 Oct 2013, 17:35

Joo siis stimulantit ja savut = nogood! Hyi helvetti mitä vainotiloja, tykytyksiä, ajatuksia helvetistä, hyi itse sairaus tulee esille hyvinkin pauiuissa.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja » Fri 15 Nov 2013, 20:34

nonni pitkästä aikaa täräytin räpylää 36 constan huhheijjaaaa :love: aikaas mukavaa tavarraa iiveen mut ei kyl vissii iha terveelistä sitä liisteriä oo spiguttaa,,, mut jeesh siltu :love:
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani

Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja » Mon 18 Nov 2013, 20:26

nyt alkaa huomaan, että on helvetin koukuttavaa tavaraa varsinkin iv käytössä. Näitä concertoja nyt saanut ilmatteeksi enemmän kuin tarpeeksi ja sit vaik niit on ni miettii et tänää en kyl vedä, mut sit tapahtuu vituttava asia(henk koht asia en halua tänne selostaa) nii ei varmasti pystykkää pitämääb näppejä erossa kun on värkit ja conut taskussa kummittelemassa nii pakkoha se oli tööttää 72mg kahteen erään ettei liian liisteröidy. en oo varma, mut tais pikkase mennä ohi mut kaipa tuo lihaaksestaki imeytyy. fking nasty stuff
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Sun 24 Nov 2013, 18:21

Sivustakatsoja wrote:nonni pitkästä aikaa täräytin räpylää 36 constan huhheijjaaaa :love: aikaas mukavaa tavarraa iiveen mut ei kyl vissii iha terveelistä sitä liisteriä oo spiguttaa,,, mut jeesh siltu :love:
Miksi et väsää consertojas kunnolla kun siihen on ihan hyvät ohjeetkin olemassa? Suosittelen, ei sitä liisterii kantsi vedellä ehdoin tahdoin.

Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja » Thu 28 Nov 2013, 18:23

xxx-men wrote:
Sivustakatsoja wrote:nonni pitkästä aikaa täräytin räpylää 36 constan huhheijjaaaa :love: aikaas mukavaa tavarraa iiveen mut ei kyl vissii iha terveelistä sitä liisteriä oo spiguttaa,,, mut jeesh siltu :love:
Miksi et väsää consertojas kunnolla kun siihen on ihan hyvät ohjeetkin olemassa? Suosittelen, ei sitä liisterii kantsi vedellä ehdoin tahdoin.

aiijjaa voiks joku linkkaa oon laiska.

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Thu 28 Nov 2013, 19:07

Sivustakatsoja wrote:

aiijjaa voiks joku linkkaa oon laiska.
No alota vaik tän ketjun viidenneltä sivulta. Hakukin on keksitty.

Azee
Psykonautti

Post by Azee » Fri 29 Nov 2013, 17:02

Yks parhaista kokemuksista on Concertan kanssa viime syksyltä. Reissattiin kavereiden kanssa yhden kaverin luokse joka opiskeli toisessa kaupungissa. Kaverit ei päihteisiin oo koskaan koskenutkaan. Tän lisäksi näiden kyseisten tyyppien kanssa harvoin sietää olla yli neljää tuntia omien sosiaalisten taitojen riittämättömyyden takia. Sen lisäks usein jutut niiden kanssa on tosi kilpailuhenkistä ja pätemispiirteistä. Concertat jotenkin jelppas mua uskomattoman paljon, oli uskomattoman hyvä fiilis vaikka ei mitään kummempia tehtykään. Onnistuin osittain tartuttamaan fiiliksen toisiinkin. Iltaa täydensi Gambinapullo, pizza ja Al Caponen pikkusikarit. Se ilta oli ainoa elämässäni jolloin olen mennyt nukkumaan nauraen ja taisin oikeesti nukahtaa hymy huulillani.

Sehän se taitaa tässäkin olla että muutenkin hyvät fiilikset nousee potenssiin kun taas vitutuspäissään kiskotut napit maksimissaan hieman nostaa mielialaa ja auttaa selviämään.
No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.

gerhes
Psykonautti

Post by gerhes » Sat 30 Nov 2013, 12:04

3x36mg sellasenaan nieltynä. Aah! Ja kyllä muuten on nousut. Ihanku pienet essot ois päällä. Hampaita kiristää, janottaa ja hyvä olo.
Loppupäivä meneekin ei niin erikoisissa fiiliksissä.
Käytän satunnaisesti ettei tole nouse.
Ekan kerran kolmesta tuli laskuissa semi lievä hedari.

Aluks kokeilin 1x 36 nieltynä, seurauksena kohtalaista mahakipua.
Sama pureskeltuna.

2x nieltynä pieni surina. 3x vitun hyvä mulle.
Kannattaisko seuraavaks koittaa 4 nieltynä tai vaikka 2 puteskeltuna ja yks alle?

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sun 01 Dec 2013, 19:08

gerhes wrote:3x36mg sellasenaan nieltynä. Aah! Ja kyllä muuten on nousut. Ihanku pienet essot ois päällä. Hampaita kiristää, janottaa ja hyvä olo.
Loppupäivä meneekin ei niin erikoisissa fiiliksissä.
Käytän satunnaisesti ettei tole nouse.
Ekan kerran kolmesta tuli laskuissa semi lievä hedari.

Aluks kokeilin 1x 36 nieltynä, seurauksena kohtalaista mahakipua.
Sama pureskeltuna.

2x nieltynä pieni surina. 3x vitun hyvä mulle.
Kannattaisko seuraavaks koittaa 4 nieltynä tai vaikka 2 puteskeltuna ja yks alle?
Jos toi kolme on passeli annos, niin neljä sellaisenaankin nieltynä saattaa jo olla liikaa, ts. en muuttais toimivaa kaavaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Illuusio

Post by Illuusio » Fri 06 Dec 2013, 08:10

Kyllä tää vaan vittu valvottaa silleen tosi ikävästi.

Tais olla joskus seittämän(illalla) jälkeen ku napostelin 6x10mg.

Taidan olla yliherkkä, menin siinä kahentoista jälkeen nukkumaan.. Seuraksena vitusti visuaaleja!! :shock: :shock:

Musta hansikas muuttui pimeässä jänikseksi joka hyppeli seiniä päin.. Ja jos siristin silmiä niin mun ympäri meni mustia viivoja, ja tajunnantaso oli muutoin normaali mutta kun visuaaleja tuli niin se laski hieman. Outoa, ei näistä käsittääkseni niitä pitäisi tulla, mutta kyllä vaan tuli. Kätenikin tuntui olevan jonkun muun.

Nukahdin onneks loppujenlopuks, pariks tunniks. Unet oli outoja, en muista muuta kuin että jotain vaultin tyyppejä neuvoi minua tappamaan unessa :D Ja "sadpanda" kertoi unessa miksi mun pitää tappaa kaikki ihmiset planeetalta =D en kyllä muista syytä, mutta kun yritin tappaa "yondalaria"(ircissä) niin eihän se kuollut, naureskeli vain. Jotain muutakin vaulttilaisia unissa oli, mutta en muista ketkä.

No heräsin lopullisesti puolneljä(aamuyöllä), ja siitä lähtien on ollut joko liian kuuma, liian kylmä tai liian hiestova. :/
Ehkä ikävin "sivuvaikutus," onko mitään miten ton sais kuriin ? Suihku varmaan jeesais, mutta ei kehtaa herättää kaikkia, myöhemmin sit.

Ja niinkun aina, tulen kysymään yhtä kysymystä mutta loppujenlopuksi niitä tulee sata + muuta aiheeseen liittymätöntä höpönpöppöä.

Elikkä oonko ainoa jolla ko aine tuottaa visuaaleja? Melatoniinilla on tuskin asiaan vaikutusta.. :roll:
Ne oli kyllä vähän Lame, mutta erittäin todellisille näyttäviä. Näin positiivisen energian, valopallo joka huokui hyvyyttä ---> Ei reaktiota. Näin kun hämähäkit yrittää kiivetä sänkyyni ---> Ei reaktiota.

Voi olla että se vaikuttaa asiaan että tuntui liian selväpäiseltä ja tiedostin erittäin hyvin ettei näkemäni ole totta.

Taidan muuten tehdä kohta ennätysten turhien ja outojen postien kirjottelemisessa lyhyessä ajassa, taino.. en sentään :mrgreen:

Aika hyvä olen ainakin pitkittämään posteja, yhdessä lauseessa tämänkin olisin voinut tehdä. :oops:

Tiivistelmä: Onko jollain muullakin tullut visuaaleja tästä?
Tiivistelmä2: Onko jotain vippaskonstia miten tän "Kylmä, kuuma hiestova" Olon saa pois ? (niiku mainitsin, suihkun kokeilen kohta mutta kysynpähän nyt kun postia jostain syystä väkerrän)

Tänks. :roll:

peemies
Lepakko

Post by peemies » Sun 08 Dec 2013, 20:13

Illuusiolle: Catapresan vois jeesata tohon kylmä-kuumahommaan. Oppareista vieroittujille sitä ainakin monasti määrätään juuri tota varten.
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 08 Dec 2013, 21:31

peemies wrote:Illuusiolle: Catapresan vois jeesata tohon kylmä-kuumahommaan. Oppareista vieroittujille sitä ainakin monasti määrätään juuri tota varten.
Itellä ei tulis minkään stimun kanssa tämä mieleen, kummiskin vaikuttaa verenkiertoon tuntuu vähän hurjalta ottaa tota stimujen jälkeen. Itellä ainakin tulee tosi rankkoja sivuoireita catapresanista, monesti toimii hiton hyvänä unilääkkeenä, kun tää pudottaa mut 6 tunniksi samalla, kun tulee törkee jano ja tärinä.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja » Sun 15 Dec 2013, 15:07

huhheijaa tuossa torlautaa selailin, niin kehtaavat pyytää sataa euroa kolmestakymmenestä 36mg conuista :D täysin naurettava hinta. Itse kun noita 54mg ilmaseksi saan niin ei tulisi mieleenkään maksaa kolmekutosista enempää kuin 50centtiä kappaleelta. Tosin en kyllä maksaisi sitäkään, kun ei noi rahan arvosia täälläpäin ole. kerran kaveri kitkuissa meni maksamaan viidestä 18mg conuista 10e. Ryöväystä sanon minä, varsinkin ku tämä myyjä ei itse edes maksa lääkkeistään vaan sossu.

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Mon 16 Dec 2013, 18:09

Vielä naurettavempaa on että ne menee toho hintaan kaupaks varmaanki ihan easy. :D
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

Pen
OD

Post by Pen » Mon 16 Dec 2013, 20:35

magiclymagical wrote:Vielä naurettavempaa on että ne menee toho hintaan kaupaks varmaanki ihan easy. :D
Sama mies myi tyyliin
10 x 10 mg pami 100€
10 x 2 mg mutteria (2mg xanorit) 120e
10 x 2mg rivaa 80e
10 x 150mg tramal 35€ jne jne..

Mut sori offtopic, hirveitä riistäjiähän tuolla on kun F2F ei oo meininki.

Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja » Tue 17 Dec 2013, 19:54

höhh tulipa taas vähä sählättyä. vedin tossa tunti sitte vedot conuista ja meni ihan vähän ohitte. tohon vähän taipeesta alespäin vedin ja se kohta on ihan vähän turvonnu mut ei huomattavasti. mietin tässä vaan että mitähän tuo lihas tykkää tosta liisteristä. ei siihen kyllä menny paljoo varmaa 0.2 milliä kahesta ja puolesta. Noh pitää seurata situationii

Petri6
OD

Post by Petri6 » Wed 18 Dec 2013, 00:12

Sivustakatsoja wrote:huhheijaa tuossa torlautaa selailin, niin kehtaavat pyytää sataa euroa kolmestakymmenestä 36mg conuista :D täysin naurettava hinta. Itse kun noita 54mg ilmaseksi saan niin ei tulisi mieleenkään maksaa kolmekutosista enempää kuin 50centtiä kappaleelta. Tosin en kyllä maksaisi sitäkään, kun ei noi rahan arvosia täälläpäin ole. kerran kaveri kitkuissa meni maksamaan viidestä 18mg conuista 10e. Ryöväystä sanon minä, varsinkin ku tämä myyjä ei itse edes maksa lääkkeistään vaan sossu.
Itse asiassa tuo on vielä halpa hinta, täällä päin 54mg huudetaan kuulemma yli kympinkin hintoja.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja » Wed 18 Dec 2013, 19:05

jeajea ttaas hihaan conuuu !??! :D noista eilisistä ohi menneistä pikkuvedoista ei näköjään tullu mitään pahaa ei oo enää lihaskaa kippee eikä turvota. Mutta äsken ku taas vedin niin meni TAAS OHI tälläkertaa kahteen settiin peräkkäin vedin viisnelkun valkosen ja sen keltasen osan. meni ihan vähän tuskin huomaakasn tohon haukkariin ja taipeeseen toisilla peräkkäisillä vedoilla meni taipeeseenki sitte pikkase enemmän. Mikähän vittu siinä on ku laitan neulan sisään, pakit, verta tulee eli osui. Sitte ku vähänaikaa ehtii mäntää painaa nii alkaa turpoon. No tuskin tosta mitään kuolioo tuu. En tiiä auttaako ite ainaki teen aina sillai et ku huomaa et alkaa turpoo ku neula sisäs nii täysii pakkia et ottaakohan se sitte sitä ohimennyttä shittiä takas siihe pumppuu?

Alkaa olemaan jo jonkin asteinen koukku noihin constiin ku saan joka päivä yhden viisnelkun ja monta päivää ku sen saan nii perhana pakko se on hihaan heittää. Alkaa doussit nousee, aluks riitti puol viisnelosta yhteen fixiin, tänään vasta heitin kokonaisen keltasine osineen 4 milliin kiehutettuun veteen blandattuna kaks pumpullista. Olis aika läppä ku sais psyvaulttii virallisen concertahirmu leiman :D Oon tällane koe-kaniini, kattokaas rätkin tota liisterii tai oon rätkiny nyt vast kolme päivää putkee, sitä enne nokkii ja syömäl varmaa 2kk sillotällö hihuu. Nii oon koekaniini siinä mielessä et testaan tekeekö toi liisteri oikeesti hallaa paljon vedettynä. Ainakaa ei oo hengenvaarallista vaikka vähän menee ohi. Kyllä se tuntuis sieltä ihan hyvin imeytyvän, ja pieni turvotus laskee päivässä. Mutta en TODELLAKAAN KEHOITA KETÄÄN PIIKITTÄMÄÄN concertoja lihakseen, tai edes suoneen vaikka itse niin teen. Tuntuis et ku heittää tätä hihaan ,nii te jotka ote kokeillu, tiiätte kuin hitaasti sen männän voi pohjaa painaa, nii ei humahda heti, vaan vasta parin minan päästä kolisee kunnolla. Toki johtuu myös varmaan siitä että sitä mäntää ei vaan yksinkertasesti saa painettua nopeaan pohjaan.En henk. koht usko että tuo liisteri mitään tosi pahaa tee. Lähinnä vituttaa ku joutuu hikihatussa täysin voimin sitä mäntää painaa. Hehhe muistu mieleen ku ekoja vetoja väsäsi vieläpä viileeseen veteen, kokonainen viisnelkku piti sekotella 25min ja kirjaimellisesti hiki hatussa paino sitä mäntää pohjaan ihmetellen että missä mättää.

No nyt on tekstiä, pahoittelen epäselvyyttä ja asioitten hyppimistä toiseen. Avasin näes vaultin heti vetojen jälkee.

KAIKKI LAPSET JA MUUT VAULTIN LUKIJAT, ÄLKÄÄ SEURATKO MALLIANI !! CONCERTAT KUULUVAT SUUHUN, EI MINNEKKÄÄN MUUALLE.

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Thu 19 Dec 2013, 01:26

nyt kiinnostaa että miksi mieluummin rännäät liisteriä kuin vähän fiksummin väsättyä concertaa?
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Thu 19 Dec 2013, 18:48

VXA wrote:nyt kiinnostaa että miksi mieluummin rännäät liisteriä kuin vähän fiksummin väsättyä concertaa?
Osa narkkareista ei välitä, vaan tärkeintä on mahdollisimman nopeasti saada aine vedettyä hihaan.

Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja » Sat 21 Dec 2013, 20:46

ei oo vaivan arvosta väsäillä tota. kerran kokeillu kaverin väsäämää, ei toiminu. Enkä enää rännää. Syöminen paras keino.

Cogliostro
Tuppisuu

Post by Cogliostro » Sat 28 Dec 2013, 00:36

Alkuillasta meni pilvee ja 2 pamia. Mut siinä kohtaa kun sain m.fenidaattia vedot niin hyvä ilta oli taattu (olin juur pitäny puolen vuoden tauon mistään nopeista).. Mäntä pohjaan. Huhhh. Jostain syystä tuli vähän lannan hajun tapanen hönkäsy. Tukka alko nouseen pystyyn.Päätä kuumottaa. Pirun siisti fiilis. Nyt on taas se siisti olo;keskittyny ja (oikeesti) kiinnostunut asioista, mistä vaan, tykkään lukea esim. historiaa tai kitaralla koitan uusia riffejä keksiä, tai sanotuksia.

Oon suburiippuvainen ollu pitkään ja metyylifenidaatti on ollu loistava lääke siihen subun aiheuttamaan mielen turtumiseen ja tyhjään oloon. Sytytän röökin ja laitan jotain -60-70 lukujen helmiä soimaan ja seuraavaks löysinki itseni kirjottamasta tätä viestiä.

Nousuja häiritsi kylläkin outo kirvelyn tapainen tunne, sattu aika paljonkin. Se tuntu eka kädessä, ja hiljalleen siirtyi rintaan ja sydämen kohdalle, ja se ei siis ollut iho jota kirveli vaan jostain sisältä se kirvely ja kipu tuli. outo juttu koska ei oo ikinä moista tullut, ja kuitenkin equasymejä ja concertoja ja myös etyylifenidaattia monet kerrat nauttinut. nyt olo on jo normaali, alotin tän kirjottamisen yli tunti sitten.
Eikä minkään muunkaan aineen kohdalla oo tullut tommosta. Jos jollakulla on tullut samanlaisia oireita tai osaisi selittää mitä ne oireet olis voinut olla niin kiinnostais tietää =)

Anteeksi viestin sekä mieleni sekavuus :P
I'm nobody
I'm a tramp, a bum, a hobo
I'm a boxcar and a jug of wine
And a straight razor ...if you get too close to me