Bupropioni (Voxra)

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Happohuppu
Apteekki

Re: Bupropioni

Post by Happohuppu » Sun 29 May 2016, 17:45

Isavela wrote:En lukenut koko ketjua, joten sori jos tämä oli jo kerrottu, mutta bupropioni ainakin amfen blokkaa lähes täysin, ei mitään hyvää oloa saa eikä edes valvota. Se piri ei vaan toimi, ei millään annoksella. Ja tää ei pelkästään ole mun mielipide, vaan aika monen muunkin kertoman mukaan näin tapahtuu.
Tästä oon täysin eri mieltä. Oon käyttänyt Voxraa liki kaksi vuotta, ja mulla on piri toiminut ihan yhtä hyvin kuin ennenkin. Joko oot törmännyt tosi huonoon piriin tai sitten Voxra vaikuttaa eri ihmisillä _todella_ erilailla.

Menin aiemmin ketjussa sanomaan, että Voxra leikkaa mämmin tehoa. Perun puheeni. Olin vissiin aikaisemmin vaan saanut huonoa mämmiä tai jotain.
Looking for planet Gong...

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Tue 31 May 2016, 14:07

^ Lähes aina amfetamiini mitä vetelin, oli laadukasta ja suht vahvaakin (yli 50%) mut ei se vaan toiminut voxran päälle. 300mg oli päiväannos ja söin itsekin sitä pitkän aikaa. Myös 2 tuttua/kaveria söi voxraa myös ja heidänkin mielestään se vei pirin tehoa huomattavasti. Ei tullut nousuja, ei euforiaa, ei mitään. Nälän vei pois ehkä hetkeksi. Ilmeisesti se tosiaan toimii eri ihmisille eri lailla, nämä mun tutut on naisia, niknkuin itekin olen, oisko siinä osasyy? Erilainen hormonitoiminta ym?
Tosin voihan se olla siinäkin se vika, kun oli oikeastaan kaikil meillä ihan järjettömät tolet mdpv ja sitä tottunut vetämään lähinnä, niin se piri ei senkään vuoksi pelittänyt juurikaan. Mut oli siinä voxrallakin osuutta asiaan, koska ennen kuuria piri sentään piti liikkeellä, hereillä ja pysty hoitaa asioita ym.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Thu 09 Jun 2016, 10:17

Isavela wrote:^ Lähes aina amfetamiini mitä vetelin, oli laadukasta ja suht vahvaakin (yli 50%) mut ei se vaan toiminut voxran päälle. 300mg oli päiväannos ja söin itsekin sitä pitkän aikaa. Myös 2 tuttua/kaveria söi voxraa myös ja heidänkin mielestään se vei pirin tehoa huomattavasti. Ei tullut nousuja, ei euforiaa, ei mitään. Nälän vei pois ehkä hetkeksi. Ilmeisesti se tosiaan toimii eri ihmisille eri lailla, nämä mun tutut on naisia, niknkuin itekin olen, oisko siinä osasyy? Erilainen hormonitoiminta ym?
Tosin voihan se olla siinäkin se vika, kun oli oikeastaan kaikil meillä ihan järjettömät tolet mdpv ja sitä tottunut vetämään lähinnä, niin se piri ei senkään vuoksi pelittänyt juurikaan. Mut oli siinä voxrallakin osuutta asiaan, koska ennen kuuria piri sentään piti liikkeellä, hereillä ja pysty hoitaa asioita ym.
Olisko sun ja sun kavereiden kohdalla siis tolella suuri vaikutus? Vaikea uskoa että tää pelkästään sukupuolijuttukaan olisi. Itse oon käyttänyt piriä kohta pari vuosikymmentä, mutta niin satunnaisesti ettei tolea ole juurikaan tullut. Ja päiväannos Voxraa on 300mg.
Looking for planet Gong...

Black7343
Psykonautti

Re: Bupropioni (Voxra)

Post by Black7343 » Wed 02 Nov 2016, 12:40

Mulle määrättiin noita 150mg/vrk. No,tottahan se piti testaan. Nokkaan kirveli vitusti,sit syömällä ja äkkiä juomaa perään,maku karsea :doh: Vaan kun alkoi vaikuttaa,ni kovimpia euforioita mitä olin siihen mennessä kokenu. Tole nousi nopeesti, lopulta otin 10kpl kerralla ja heti tajusin,et liikaa. Toinen jalka alkoi vispaa hillitömästi,pystyi kävelee. Sitte alkoi se hytinä ja sitä kesti. Seuraavana päivänä kävely oli semmosta tökkivää. Kiitti riitti.

Kaveri paukutti hihaan 30kpl\vrk. Voi vittu sen käsi meni semmoseks,et arveltiin amputaation olevan ainoa vaihto ehto.
Jotkut yrittävät,toiset suunnittelevat,minä teen.

Chess
Karvakuono

Post by Chess » Wed 02 Nov 2016, 15:34

No mä en kyllä ymmärrä miten jotkut repii näistä jotain viihdettä. :shock:
Ja kai se ny kirvelee nokassa kun siinä on muunmuassa sitruunahappoa. :doh:
Tiien kans yhen tyypin joka vetelee/veteli iv:nä voxraa.. Haavautumia kasvoissa yms. Oon täst tainnu sanookki jossai.
Eli jokainen voi siitä päätellä onko järkevää rännätä tupakoinninlopettamislääkettä. (Siihen käyttöön itsekkin kokeillut, siinä tää toimii!)
Elämä on vähänkuin shakkia, pitää miettiä siirtoja ja ottaa huomioon miten se vaikuttaa kaikilla osa-alueilla pelikenttään.
Harvoin menee asiat niinkuin aluksi suunnittelee, pitää myös tietää mitä vastustaja suunnittelee, pitää varoa ansoja sekä kannattaa pohtia erilaisia tapoja reagoida muutokseen pelikentässä, ottaa huomioon mahdolliset riskit, hyödyt ja haitat, ja vasta sitten päättää. Surullista kyllä, vaikka olisi hyväkin pelaaja, voi peli loppua yhden virhesiirron jälkeen hyvin lyhyeen.

Velho
LD50

Post by Velho » Wed 02 Nov 2016, 18:39

Tälleen vuoden jälkee lopettamisesta voi sanoa että ihan vitun turha låäkemasennukseen tai etes dopingiin... Iv: tuhoo suonet + positiiviset vaikutukset jää "nousuihin" jonka jälkeen re-dose ja armoton katumus että "miksi minä, aina minä". Nasaalinen polttaaa niin vitusti ja tulee tyhjä ja tyhmä olo. Syötynäkään aiheuttanut muutakuin ahdistusta ja syke oli 150-160bpm
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Musta8
Lepakko

Post by Musta8 » Fri 02 Dec 2016, 14:15

Suoneen vedettynä sekä syömällä molemmilla turhaa paskaa. Ei enään vaikka tulis eteen. Mäntä pohjassa -> 5min puhaltelua -> Uusia väsäämään. Yks kaveri roippas näitä 2 kerralla räpylään ja tipahti maahan sätkimään. Ollu tsägää ettei omalle kohalle sattunut ku emännän kaa näitä kännistimunitkuissa vedeltii 3 kerrallaan ja perään uutta klikkiin... Joo-o..
Hi..!

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Wed 04 Jan 2017, 13:38

Voxra buustaa kivasti mämmiä:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25655950
Bupropion reduced the MDMA-induced elevations in plasma norepinephrine concentrations and the heart rate response to MDMA. In contrast, bupropion increased plasma MDMA concentrations and prolonged its subjective effects. Conversely, MDMA increased plasma bupropion concentrations. [...] the use of MDMA during therapy with bupropion may result in higher plasma concentrations of both MDMA and bupropion and enhanced mood effects but also result in lower cardiac stimulation.
Mämmi futaa pidempään, lujempaa, pienemmillä fyysisillä sivuvaikutuksilla.

Dirtydiana
Tuppisuu

Post by Dirtydiana » Thu 19 Jan 2017, 00:08

Mulla on ollut voxra nyt kolmisen kuukautta masennuslääkkeenä 150mg annoksella. Ekat pari viikkoa oli sen verran hirveitä et meinasin kokonaan jättää lääkkeen ja haistattaa lääkärille vitut. Ihan järkyttävä päänsärky ja pahoinvointi. Sit pikkuhiljaa noi molemmat alko menee ohi. En oikeesti osaa sanoa onko parantanu oloa mihinkään suuntaan, mutta ruokahalu kadonnut mulla ihan täysin kokonaan tän lääkkeen takia ja nyt punnitsen vaihtoehtoja et haluanko laihtua vielä enemmän vai kärsiä mahdollisista oireista lääkkeen lopetettuani :/

Mutta asiaan, pureskelemalla 300mg tuli ehkä pienet nousut ja pirtee olo. Mutta ei kyllä poikennu oikeestaan mitenkään siitä fiiliksestä mikä tuli kun otti ekan kerran ihan kokonaisena vaan. Tätä keskustelua luettuani tuli pieni himo kokeilla nokittaa tätä :mrgreen: mut tuntuu kyllä et taidan jättää kuitenki väliin.

Poreen vaikutukseen en kyllä oo huomannu että olis ollu mitään vaikutusta voxran syömisellä.
LSD can make you lose weight. It's kind of hard to get to the fridge when there's a dragon guarding it.

Masis
Psykonautti

Post by Masis » Fri 27 Jan 2017, 01:12

Dirtydiana wrote:En oikeesti osaa sanoa onko parantanu oloa mihinkään suuntaan, mutta ruokahalu kadonnut mulla ihan täysin kokonaan tän lääkkeen takia ja nyt punnitsen vaihtoehtoja et haluanko laihtua vielä enemmän vai kärsiä mahdollisista oireista lääkkeen lopetettuani :/
Ruokahalu lähtee kyllä todella tehokkaasti. Itse sanoisin, että pitkällä aikavälillä haitat selkeästi ylittävät hyödyt mitä tähän lääkitykseen tulee. Suosittelisin lopettamaan lääkityksen, mutta en ole lääkäri.
Nokittamalla voi ihan hyvän olon saada, siis ihan vaan muutamaksi minuutiksi. Sitten alkaa kaduttaa välittömästi, alkaa sellaiset stimukiristykset ja ahdistus. Kannattaa jättää väliin.

Dirtydiana
Tuppisuu

Post by Dirtydiana » Sun 29 Jan 2017, 13:04

Masis wrote:Nokittamalla voi ihan hyvän olon saada, siis ihan vaan muutamaksi minuutiksi. Sitten alkaa kaduttaa välittömästi, alkaa sellaiset stimukiristykset ja ahdistus. Kannattaa jättää väliin.
Olihan se pakko kokeilla ja vittu mitä paskaa en suosittele :doh:
150mg toiseen sieraimeen, en huomannu mitään nousuja ja parin minuutin päästä alko sellanen kirvely nenässä ja nielussa ku sitä alko valuu sinne. Sit aivastelin ehkä 10min putkeen. nenä valuu enemmän ku laki sallii.

Ei mitään järkeä ei kannata kokeilla :D
LSD can make you lose weight. It's kind of hard to get to the fridge when there's a dragon guarding it.

KarstaFari

Post by KarstaFari » Fri 03 Feb 2017, 00:31

Kahteen otteeseen olen 2-3 tablettia rätkässyt, ei edes poltellut suonessa. Kivat nousut sai hetkeksi ja "toimi" sitten hetken aikaa tasaisesti.
Lääkkeen laskettua masensi ja ahdisti reippaasti. Näin itsellä, ei jtkoon!

PabloC
Karvakuono

Post by PabloC » Fri 14 Apr 2017, 03:33

Tätä tuli jossain vaiheessa nokitettua urakalla ns. pirin korvikkeena ettei vetäis sitä aa:ta. Pisin yhtäjaksoinen putki varmaan oli 2-3 vko:a joka pv. Täytyy sanoa, että niitä pikkunousuja rupes diggaamaan vaikka joka ilta se sama ajatus, että minkä vitun takia näitä kiskoo? Pv annokset oli jotain 600-1800mg. Ei siinä auttanu kuin hommata sitä piriä, että loppui tämän paskan veto :) Loput meni viemäriin. Sinänsä ymmärrän pointin linnahuumeena (esim. Kanadassa) kun tarjolla ei ole muuta ja tylsyyttä pitäisi tappaa. Mutta se nousu ei ollut sen arvoista. Ehkä aamulla kahvin kanssa nokat tuntui herättävän paremmin kuin ilman. Onneks tätä ei ole enää varastossa.
"I don't do drugs, I am drugs"

puhallus
Karvakuono

Post by puhallus » Mon 15 May 2017, 06:38

Tätä tulee syötyä masennukseen, ja siihen toiminutkin kuin junan vessa. Potkii perseelle ylös sängystä mars. Olen suorastaan yllättynyt miten stimuloivaa jo oikein nautittu 150mg on. Nokkahommia tuli sitten uteliaisuudesta kokeiltua ja noh...ei sen arvoista. Polte ei ole niin paha kuin väitetään, mutta turhaa sekin näin lyhyiden nousujen vuoksi. Säästän ohjeiden mukaan nautittavaksi.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Wed 24 May 2017, 00:37

Pitihän se kokeilla, 450mg IV. Potkasee kyllä, antaa paljon voimakkaammat nousut kuin esim. amfetamiini (jääden kuitenkin kauas metamfetamiinista), mut kestää todella lyhyen aikaa ja aiheuttaa todella ikävät laskut. IV:nä kuin (todella) köyhän miehen kokaiinia.

Mulla tää toimii parhaiten masennuslääkkeenä ja lievänä stimulanttina; 300mg pureskeltuna (en syö depotteina, kun bupropionin ja sen aktiivisten metaboliittien puoliintumisaika on kuitenkin helvetin pitkä) piristää ja antaa selvästi fokusta.

puhallus
Karvakuono

Post by puhallus » Thu 29 Jun 2017, 05:43

Paremman puutteessa tullut taas imuroitua näitä. Ekat 300mg tuo oikeastaan melkot kivat nousut ja energiaa 1-2 tunniksi. Siitä eteenpäin menee aivan turhaksi, sydän rupee pomppimaan ennen ku huomaa mitään positiivista. Polttelu ei häiritse enää yhtään, mutta tukkoisuus ja limaneritys kylläkin. Tepsii iltapäiväväsymykseen aika hyvin, mutta pidemmät sessiot menee jo surkeiksi. Pureskeltuna ei jännä kyllä tunnu missään, ja lääkinnällistä annosta en huomaa enää ollenkaan. Toisaalta sama kai se on syödä, sillä tämä on ensimmäinen kokeilemani masennuslääke ilman negatiivisia sivuvaikutuksia. Ja nyt saa kyllä loppua tää limakalvojen rääkkäys.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Tue 04 Jul 2017, 05:06

Kaveri sotkee näitä tarkotuksel omiin pirkkavetoihin. Sanoo ettei kuulma pirist saa kyllin hyvii nousui, mut taas Voxran laskut on helevettii - eli ratkaisu on rätkästä molempii yht'aikaa. Voxra pärähtää, ja sillon ku normaalisti tulis laskut, jatkuu olo smuutisti amfena.

... pakko sanoa, et on tossa hitunen järkee, pitäs melkeen koklaa.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 04 Jul 2017, 08:44

Suboxoneprinssi wrote:
... pakko sanoa, et on tossa hitunen järkee, pitäs melkeen koklaa.
Myös älyttömän typerältä ja epätoivoiselta...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Fri 07 Jul 2017, 10:08

Lääkkeenä mielialaan hyvä. Alunperin määrättiin ADHDseen, nyt siihen on Concerta. Mutta Voxra jäi koska nosti mielialaa ja ehkä vei vähän ahdistusta. Annos 150 mg.

Joskus kolme vuotta sitten rännäsin yhden, ei mitään järkeä. Pienet olot ja hirveä päänsärky.

PabloC
Karvakuono

Post by PabloC » Fri 07 Jul 2017, 11:27

Näitten ansiosta lähti pirihimo uudelleen käyntiin. Olin jo ollu pirittömänä joku 2kk eikä aine himoittanut. Niin määrättiin Voxria, niin tutkin netistä mikä lääke kyseessä. Luin wikipedian sivuilta, että nuuskattuna etäisesti crackiä muistuttava. Noh, kokeilemaan ja siinä menikin pitempi aika nenä tukossa :D Viimeisen purkin sisältö meni kokonaan vessanpöntöön, koska ei muuten nuuskaus loppunut. Vihasin laskuja mut kuitenki vedin niitä sen 10min ilon takia. Nyt vedetään taas piriä sit.
"I don't do drugs, I am drugs"

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Thu 17 Aug 2017, 14:04

Voitaisko perustaa Amfebutamoni topic tälle lääkkeelle?
================================================
Se oli vaikuttavan aineen nimi aiemmin kun lääkettä suunniteltiin vielä, mutta vaikuttavan aineen nimi muutettiin
luultavasti, ettei käyttäjät ymmärtäisi lääkeaineen todellista koostumusta. Ehdotan tätä, että Voxra (bupropioni) -topic
poistetaan ja käyttökokemukset siirrettäisiin, tai alotettais puhtaalta pöydältä tämä aihe, Amfebutamoni-topicissa.
Täällä missä asun, niin mullekin jaetaan korvaushoidon sijalla Voxrat klinikalta joka vitun päivä yksi nappi valvotusti.
Ja kyllä epäilin jo vuosia sitten, että hoitajat selailevat tätäkin foorumia. Tai siis sitä entistä mustaa, you know.

Itse ainakin kuorin napit huolellisesti (kuoren erottaa kyllä irrottaessa hyvin), koska siinä on paljon haitallisia aineita elimistölle
suonensisäisesti käytettynä. Pitkästä aikaa kokeilin taas. Oikealla tavalla kun homman hoitaa, niin ei kovionkaan polttele suonia,
eikä muutenkaan suonisto pala, käsi turpoa, tule horkkia, tai mitään muuta kun nousut, ja kiva stimulaatio muutamaksi tunniksi.

Miten olisi? Uusi Amfebutamoni -topikki?
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Sat 26 Aug 2017, 15:14

Itsellä 150 mg Voxraa. Aloitettiin ADHDseen, ei auttanut siihen. Jätettiin mielialalääkkeeksi silti, kun kerroin lääkärille paremmasta mielialasta. Concertan kanssa kyllä antaa puhtia päivään, yksinäänkin auttoi.

Hihaan vuosia sitten vedin yhden ja sain massiivisen päänsäryn, en uskalla enää edes kokeilla. Pureskelin sitä edeltävänä päivänä jonkun 10 tablettia, ihan kiva pöhinä oli. Tosin poltin blossea samalla ja söin jotain ryynejä.

Summa summarum: Lääkkeenä erinomainen monille useisiin aiheisiin, väärinkäytettynä vaarallinen ja suhteellisen turha. (Vaarallinen esim. ison kouristusriskin takia ja pistämällä menee kädet paskaksi.)

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 29 Aug 2017, 13:24

Juu mulla on nyt yks ystävä muunmuassa tämän tykittelystä suboxonen ja norspanin alkoholi/liima settien myötä isossa leikkauksessa. Hänen käsi oli mennyt jotenki "hiipivästi" kuolioon. Ja kävi näyttämässä tätä lääkärille 1kk sitten kun patistin hänet sairaalaan.. Sieltä hän sai kuitenkin vaan Kefexin kuurin ja että ei ole mitään vakavaa (oli ollut nuori lääkäri)

Summasummarum: Niinkuin MentalHell sanoi tämä on hyvä' lääke. Mutta väärinkäytettynä TAPPAVA. ja damagea aiheuttava. Käsittääkseni kaverilla oli aina välillä saattanut mennä tätä hieman ohi ja iho oli "palanut" aiheuttaen semmosen RUVEN tyylisen jutun siihen... MUn mielestä tämä hänen käsi HAISI jo sillon 1kk sitten että siinä ei ole kaikki hyvin...

Myös toisella kaverillla on näitä rakkuloita tullut kun tätä on mennyt ohi. ilmeisesti siinä oleva sitruunahappo mm polttaa ihoa ja tekee todella vakavaa damagea suonistolle.. :G
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Thu 31 Aug 2017, 13:05

Joo, itsekkin aikoinaan pelleilin tän kans, ja jopa hehkutin tätä kyseistä masislääkettä IV-käytössä. :down:
Nyt vanhempana ja viisaampana syön 300mg tabletin yhden aamuisin. :up:
Toimii siillai jos haluaa olla aktiivisempi, kun itselläni vihdoin ja viimein tämä lääke laitettiin essitalopraamin (mulla ainoa toimiva SSRI-lääke)
rinnalle. Auttaa siihen että saa paremmin essitalopraamista hyötyä, ettei ole niin "tunkkanen" :) ja Voxra omalla voimallansa auttaa myös että
saa paremmin asioita tehtyä, jos elämäänsä tarvii joskus vähän extrapotkua. Essitalopraamista olen huomannu, että kannattaa pitää välillä
esim. vaikka viikon tauko ja sit jatkaa samalla annostuksella, mun kohalla toimii silloin parhaiten nostaen mielialaa. Mut tollai hyvä kombo masikseen.

dopE
Lepakko

Post by dopE » Sat 09 Sep 2017, 17:56

Näitä kävin pyytämässä masennukseen ja täytyy sanoa että sen suhteen petyin kyllä kovasti. Ei tämä kyllä syötynä vaikuta ollenkaan niinkuin voisi luulla, jos iv käyttöä miettii (kauan sitten kokeilin)

Näläntunne katoaa täysin ja ainakin itselleni tekee todella hämmentyneen, ahdistuneen ja antisosiaalisen olon. Onko normaalia? Ei ole kyllä yhtään kivaa, sillä kärsin myös lievästä paniikkihäiriöstä, ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa on myös. Parisen viikkoa söin näitä; alkuun 150-600mg/pv on tullut kokeiltua.

Kovasti harmittaa. Masennus on aivan hirveä. En saa juurikaan mistään mielihyvää, paitsi tupakoinnista ja kahvin juonnista (näin normaali arjessa), mikään ei motivoi, mikään ei kiinnosta. Piriä tekisi mieli vetää kokoajan, mutta nykyisin tulee suht. harvoin vedettyä kamaa kun olen parisuhteessa.

Ainoastaan bentsoista on apua..Olen juuri muuttanut uudelle paikkakunnalle joten harmikseni en ihan heti niitä mistään saa. :roll:

Trapped
Psykonautti

Post by Trapped » Tue 28 Nov 2017, 07:26

Kyl tää stimuloi!
Vedin äske 150mg molempii sieraimii ja heti pakko tulla tänne suoltaa vaik kello on 6...
Eisii kahvit tulil bo2 pystyy ja ootellaa et ka erit herää
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.

Trapped
Psykonautti

Post by Trapped » Wed 29 Nov 2017, 01:42

^Gangsteri^ wrote:
Thu 19 Apr 2012, 11:57
En enää koske tohon shittiin. Viimeks .. pari viikkoa sitten, meni 7-8 nappia yössä aamulla tuntu että kuolen kohta. Että pumppu pettää. Huhhuh.
Aika samat on olotilat atm...
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Tue 24 Apr 2018, 15:23

Tää forumin Voxra-osio menee väärään suuntaan. Kun on vaan niin huonoksi sulle, eikä paljoa perusteluja että miks, ni sitä on sit pakko kokeilla.
Niin on, paskaa vetää tätä muutenkuin lääkkeenä. Kroppakin ilmottaa siitä hyvin nopeeta parin pilsun jälkeen viimeistään. Lisäksi kaverillakin käsi turvoksissa nyt ja suunnittelee lopttavansa kaiken iv-käytön, mikä on hyvä juttu, mut vaikka menny täysin suoneen vedot.
Mulla, kroppa ainakin ilmottelee. Viimeistään ilmottelee kyllä vaikka 40c:n kuumeella niinkuin kerran
kävi. Oon aina luvannu ittelleni, etten tätä enää vedä, mut sit kun näit on kaapis, ni tulee sillon tällön vedettyy...

No, oon tällanen välillä ;) mut olis hyvä kun tähän topiciin laitettais kaikkea haittoja vähentävää. Ja oikeeta infoa. Miltä tuntuu, kannatiko
sit lopuksi, vaarat ja vaaratilanteet, kaikki muut tuntemukset mitä keksittekin.

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Tue 24 Apr 2018, 15:39

Oletteko huomanneet muut näitä vedelleet, että näistä saatat kuulla parin 300mg pillerin jälkeen ihan selvää puhetta.
Kävin tossa kolme päivää sitten viemäs roskat, ni kuulin aivan selvästi sellasta samanlaista naisten supatusta nimenomaan
minusta ... huomasin et se oli harhaa, kun poistuin kerrostalojen sisäpihalta, kun uka luulin että "ne" jotku naiset
puhu meikästä. Sanoista en saanu selvää, mut kun tulin porttikongista ulos niin se seuras samankaltasena luuppina mun vasemman
korvan vieres. Ja aloin sit miettiin myös et jos en saa edes sanoista selvää, niin miksi ne puhuu minusta...

Nyt kun sorruin, niin kuulin selvästi että mun puhelin soi, ja yhtään puhelua ei ollu tullu. Lähinnä sekavaa. Ei negatiivista mut ei
niin viihdytävääkään. Lähinnä huvittava asia, mikä tulee mulla nykyään joka kerta (siis vasta alkanut tuleen, vedän harvoin näitä),
kun oon saanu männän pohjaan.

Muistakaa ´, jos erehdytte vetään tätä, niin se sitruunahappo on suurimmaksi osaksi siinä kuoren alla. Ensihoitaja sanoi kerran mulle noin.
Silloin en kuorinut näitä, ja sain horkat, 40 asteen kuume, vilttiä päälle oli kylymä, ja kaveri juotti väkisin melkein vettä, kun tiättehän
suu, tai kieli puutuu näistä. Ei mulla muuta.

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Thu 31 May 2018, 15:14

Onko Voxra aiheuttanut teille koskaan vääriä positiivisia seuloissa amfetamiinin kohdalla?