Bupropioni (Voxra)

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Hupu
Psykonautti

Re: Bupropioni

Post by Hupu » Tue 17 Jun 2014, 14:51

Onko tästä mahdollista saada mitään viihdettä irti, jos murskaa isomman määrän(300mg:sta ylöspäin) ja ottaa pommin..? Nokkiin tämän olen kyllä havainnut toimivan "pirinousu" tyylisesti lyhyen aikaa ihan ~150mg määrilläkin... Mutta se kirvelee ja ärsyttää nokkaa sen verran ikävästi ettei ole oikein sen arvoista.. Niin sillä tuli mieleen, että entäpä tämän syöminen murskattuna+jauhettuna. :roll:

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 17 Jun 2014, 20:40

Hupu wrote:Onko tästä mahdollista saada mitään viihdettä irti, jos murskaa isomman määrä
Ei oikeastaan.

Hyvä lääke tämä on. SIlti ei paljooo sitä 300 mgeetä isompia doseja kandee ottaa, koska aina on kouristusriskit.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

00000000
Psykonautti

Post by 00000000 » Tue 24 Jun 2014, 16:57

Mites onko kaikki Suomessa myytävät valmisteet Depotteja?

Itse en ole huomannut mitään vaikutusta suuntaan tai toiseen bentsojen kanssa, että ei ainakaan vähennä vaikutuksia kuten ylempänä joku sanoi. Entä mites toimii kovempien opioidien kanssa, esim. kotateen kanssa, vähentääkö vaikutusta?

Aika helvetin kallis lääke, omavatuuosuus on yli kaksikymppiä 30:n tabletin paketissa, eli kalliiksi tulee jos tätä syö masennukseen.

Mutta tähänasti käyttämistäni mielialalääkkeistä paras, positiiviset vaikutukset alkoivat tuntua jo muutaman päivän käytön jälkeen.

HunterToroson
Tuppisuu

Post by HunterToroson » Mon 14 Jul 2014, 15:32

Ostaako porukka näitä "kadulta" ja jos niin mihinköhän hintaan?
Jos jollain "tuttavalla" näitä pyöris kämpillä, niin vois joskus ostaa 2x150mg ja kokeilla yhen kerran(pitää tuo kerätä päihde-CV:seen :D vaikka oiskin shittiä..)

Ihan semmoseen keskittyneisyys oloon tähtäisi, että jaksais monta tuntia säveltää ja soitella kitaraa esim. tai pelata jotain reaktiota ja strategiaa vaativia pelejä. Mitään euforiaa en lähtis hakemaan, ja toki ihan vaan murskaamalla depot ja kitaan ois nauttimistapa toki. Ja pamia varmaa ottaa 5-10mg alle varmuuden vuoks.

Onko näillä millanen vaikutus tyttelöiden kanssa "nukkumiseen"?

00000000
Psykonautti

Post by 00000000 » Thu 17 Jul 2014, 06:13

Kannattaa muuten pureskella noi, piristää oikein mukavasti, itseasiassa parempi ottaa se lääkärin määrämä annos murskattuna kuin depottina, depottina ongelma voi olla illalla tuleva onettomuus, mutta jos murskaa niin aamu lähtee hyvin käyntiin ja illalla voi nukkua. EI näistä viihteeseen ole, mutta erittäin toimivia masennuslääkkeitä ja kahvia voimakkaampana stimulanttina. Depottina jos ottaa vaikka 600mg, niin ei tule mitään piristystä, mutta 300mg pursekeltuna vie aamuväsymyksen pois viiden minuutin sisään hyvin tehokkaasti. Suosittelen, varsinkin huonosti nukutun yön jälkeen.

Aika hyvi vie pois myös ahdistusta.

Pen
OD

Post by Pen » Thu 17 Jul 2014, 12:41

Eipä näitä oikeen kukaan ostele. Vähän ku köyhä miehen piriä/koksua. Ku heitätä hihaa ni kuulemma polttaa iha vitusti. Yks kaveri on parit suonet tällä tuhonnu joten IV ei todellakaan kannata.

Nokituskin on perseestä. Pureskellu oon pari 300 mg ja pientä energibuustia siitä sai. Aika tylsää shittii. Tosiaan kaveril Voxra lääkkeenä ni silt otin ja testasin.

zero
Kameleontti

Post by zero » Fri 18 Jul 2014, 16:00

itteä kiinnostaisi lähinnä tän lääkinnällinen käyttö lekurin määräämällä annoksella. 10 vuotta söin kaikenmaailman sxri sun muita roskalääkkeitä. että auttaako oikeesti vaikka sitten pidemmällä tähtäimellä ahdistukseen ja masennukseen? tarviiko syödä pidempään vai auttaako jo ensimmäisel kerral? kokemuksia kiinnostais kuulla. ja miten demonisoitua on nykyään lekureitten keskuudessa, että saako kovin helposti? a-klinikalta tuskinpa missä ravaan mutta muuten. ja onko pkv-lääke, taitaa olla?
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

00000000
Psykonautti

Post by 00000000 » Fri 18 Jul 2014, 18:00

zero wrote:itteä kiinnostaisi lähinnä tän lääkinnällinen käyttö lekurin määräämällä annoksella. 10 vuotta söin kaikenmaailman sxri sun muita roskalääkkeitä. että auttaako oikeesti vaikka sitten pidemmällä tähtäimellä ahdistukseen ja masennukseen? tarviiko syödä pidempään vai auttaako jo ensimmäisel kerral? kokemuksia kiinnostais kuulla. ja miten demonisoitua on nykyään lekureitten keskuudessa, että saako kovin helposti? a-klinikalta tuskinpa missä ravaan mutta muuten. ja onko pkv-lääke, taitaa olla?
Ei ole PKV-lääke. Ihan terapeuttisella annoksella depottina itsellä tehos ahdistukseen ja masennuksen n. 1-2 viikossa. Sosiaalisuus on lisääntynyt, ei ahdista sosiaaliset tilanteet, oikeastaan ei ahdista kovin paljon ollenkaan enää, lisäksi mieliala on noussut huomattavasti, myös tyulltu energiseksi. Yleensä syön tuon lääkärin määräämään annoksen ihan nieltynä depottina, mutta jos jostais syystä nukkunut yön huonosti niin pureskelen sen ennen nielemistä, vie väsymyksen hyvin nopeasti pois ja antaa vielä kovemamt energiaboostit. Se voi olla että jotkut lääkärit ovat tietoisia tämän väärinkäyttöpotentiaalista, eivätkä siten mielellään määrää h-merkinnäisille (sairaalan rekisterissä). En suosittele missään nimessä piikittämään tai snorttamaan tätä, ymmärrän kyllä että tähänkni voi jonkinlainen koukku syntyä, sillä yhden kerran kokeilin oikein väsyneenä (unta alla 4h ja töissä pakko olla skarppi), niin pureskelin 600mg kahvin kanssa, siitähän tuli pariksi tunniksi melko pirimäinen olo ja ihan nousutkin, mutta sitten seurasi sellainen empatogeenin kaltainen laskutila, poreesta kun en ole laskuja saanut, mutta tästä lääkkeestä kylläkin, mutta vain isolla annokselal pureskeltuna.

Eli suosittelen vaan pyytämäänm 300mg annosta ja lopetat kaiken muun lääkityksen, jos parin viikos sisään ei muutosta tapahtu positiiviseen, niin ei sitten toimi sulla. Itsellä on läpkäytynä lähes kaikki yleisimmät SSRI-lääkkeet ja muutama SNRI, kaikki voat vain pahentaneet oloa, mutta tämä on oikeasti ensimmäinen mielialalääke josta on ollut hyötyä. Että en ainakaan jatka tuota yli 300mg annostelua, varmaan tyoleranssi nousis ennenpitkänä eikä enää toimis depottina mielialalääkkeenä.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 18 Jul 2014, 18:19

zero wrote: a-klinikalta tuskinpa missä ravaan mutta muuten
Kyl tuolta klinikalta jotkut on saanut tätä ihan.

Ei tän päihdepotentiaali nyt niin korkee ole. Mun mielestä ehottomasti paras masennuslääke mitä oon testannut jos ei nyt puhuta siitä, että käyttäis opiaatteja siihen tai sellasii.

Piristää päiviä just pikkaisen silloin, kun on muuten kokoajan niin stressaantunut, ettei jaksa. Hyvä myös stimu kahvin korvikkeeksi itellä.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

zero
Kameleontti

Post by zero » Fri 18 Jul 2014, 18:36

jeps kiitti. täytyy maanantaina ottaa puheeksi.

Hupu
Psykonautti

Post by Hupu » Fri 25 Jul 2014, 18:54

Kyllä minä alan olla vahvasti sitä mieltä, että tämä jossain määrin blokkaa vahvojen opioidien ja bentsojen toimintaa. Sillä silloin, kun olen ollut 2-3pvä ilman Voxraa niin kyllä metadoni ainakin on silloin paremmin toiminut... Tuskin noi tuntemukset placeboakaan ovat. Kysymys edelleen kuuluukin, että onko kukaan muu huomannut samaa Voxran, vahvojen opioidien ja tai bentsojen kanssa? :roll:

maakari
Karvakuono

Post by maakari » Fri 01 Aug 2014, 01:54

Minullekin ehdottomasti paras ja selkeästi toimiva masennuslääke. Kesti kyllä sellaisen 3-4 kuukautta, ennen kuin huomasin tämän. Pari muutakin kivaa juttua tapahtui sinä aikana, jonka jälkeen olen sitten enempi piristynyt.
Hupu wrote:...Kysymys edelleen kuuluukin, että onko kukaan muu huomannut samaa Voxran, vahvojen opioidien ja tai bentsojen kanssa? :roll:
Noin 7 kk päivittäin 300mg syöneenä ei ainakaan minulla bentsoja blokkaa. Lähinnä bentsot blokkaa tätä. Ei ole se kiva pirteä olo välttämättä parina päivänä ryyneilyn jälkeen. Opioideihin en ota sen suuremmin kantaa kun olen niin kokematon niiden kanssa (vasta tämän lääkityksen aikana ottanut enempi), mutta sama tuntemus näillä kokemuksilla.
Varmaanki yksilökohtaista kuten niin moni asia tai sitten mitä ainetta on kuinkakin pitkään käyttänyt voi olla yks tekijä.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 16 Aug 2014, 15:09

Hupu wrote:Onko kukaan muu havainnut, että bupropioni kumoaa opiaattien/opioidien- ja bentsojen vaikutuksia?
Käyttää samoi maksan entsyymejä. Tuskin se bentsojen toimimattomuutta selittää, varsinkaan oksatsepaamin kun ei maksametaboliaa tarvitse.
Veikkaisin että bentsojen 'toimimattomuutta' selittää adrenergiset vaikutukset, eli saattaa tuntua heikommalta vaikutus.

Jostain muuten luin että bupropionissa on kohonnut riski maksavaurioon.
Keep it unreal.

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Mon 13 Oct 2014, 15:49

Itse käytän Voxraa 300mg enkä ole koskaan saanut siitä mitään huumaavia oloja. Mieliala on kyllä hieman kohentunut eikä sivuvaikutuksia ole ollut, joten toimiva mielialalääke minulle.

Vituttaa vaan kun se leikkaa essojen tehoa.
Looking for planet Gong...

Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius » Sat 20 Dec 2014, 23:02

alkukesästä 1200~~mg voxraa ja epilepsiakohtaus...taju säily koko-vitun-ajan.huusin lanssikuskeille et lyökää taju pois mutta ei ne lyönyt.elämäni helposti kivuliain kokemus....ambulanssikuskit vaan ihmetteli kun ei taju mennyt mut ei vittu voinut edes tajua tällätä pois.homot.koko slaagipaska kesti n.1h jonka jälkeen todella voimakkaita visuaaleja(heti kun pysty silmät pitää auki ilman et alko aivan hillitön vatkaus)

melko HC settiä.

tosin tramaleista joskus kanssa sain slaagin mutta ei taju pysynyt.1,5G> annoksella.

ainiin ja ei ole todettu minkäänsortin epilepsiaa ja epileptisiä kohtauksia en ole muuten saanut.
-=€ukataforia eis pathoS=-

eerika11
Karvakuono

Post by eerika11 » Wed 08 Apr 2015, 16:03

kun mää aloitin voxran niin mää aloin oksentaan jo pullollisesta viiniä. tää ei tapahdu joka kerta mut vituttaa saakelisti. ku on toimiva masennuslääke

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 16 May 2015, 08:21

Joo ei kande rännäillä. Kyllähä tostq hönkäsyt saa ja ihan jonkinlaisena nousunki mut se tuntu hyvältä vaan ainoastaan silmon ku ekakertaa tätä testas iv eikä uskonut ettätulisi mitn, kaveri söi 300 mg/vrk. Ja sai kouristuksen vaikkauhan depottina söi! Nyt vrk annos 150mg suboxonen kanssa ja emt eipähän oo valittanu olevansa mase tunu, varmastinallll better thabbssri! Ite masennuksee !
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

ferraari
Karvakuono

Post by ferraari » Sat 25 Jul 2015, 19:25

Käsittääkseni tässä se sitruunahappo polttaa ne suonet eikö? Jos ja kun tätä Stuffia porukka hihaan kiskoo niin onko missään olemassa jotain erottelu ohjetta että jäisi pelkkä bupropioni talteen?
Tässä ketjussa oli yksi konsti että kylmään ja suodattimen läpi, mutta toimiiko todella ja mikä on hävikki, paljon ainetta menee hukkaan? Tiedän porukkaa jotka kiskoo niin paskaa poretta ja maksavat ittensä kipeeksi siitä, niin tässä olis sille porukalle varsin hyvä lääke.
Muutenkin oikein käytettynä vaikuttaa varsin hyvältä lääkkeeltä. :up:
En ole saanut itse vielä ad/HD diagnoosia enkä käynyt vielä testeissä, mutta olen kyllä 99,9% varma että
Joku tarkkaavaisuushäiriöistä minulla on :twisted:
LEGALIZE IT

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sun 26 Jul 2015, 05:36

ferraari wrote:Käsittääkseni tässä se sitruunahappo polttaa ne suonet eikö? Jos ja kun tätä Stuffia porukka hihaan kiskoo niin onko missään olemassa jotain erottelu ohjetta että jäisi pelkkä bupropioni talteen?
Tässä ketjussa oli yksi konsti että kylmään ja suodattimen läpi, mutta toimiiko todella ja mikä on hävikki, paljon ainetta menee hukkaan? Tiedän porukkaa jotka kiskoo niin paskaa poretta ja maksavat ittensä kipeeksi siitä, niin tässä olis sille porukalle varsin hyvä lääke.
Muutenkin oikein käytettynä vaikuttaa varsin hyvältä lääkkeeltä. :up:
En ole saanut itse vielä ad/HD diagnoosia enkä käynyt vielä testeissä, mutta olen kyllä 99,9% varma että
Joku tarkkaavaisuushäiriöistä minulla on :twisted:
Ei tuo edes sisällä sitruunhappoa (toisin kuin esim. Suboxone). Sen sijaan se sisältää esim. silikonidioksidia, joten varmasti aivan helvetin terveellistä käyttää mitenkään muuten kuin ohjeen mukaan (eikä siltikään, koska sisältää merkittävän epileptisen kohtauksen riskin).

Pirin korvikkeeksi tuosta paskasta ei ole, plain and simple. Vertautuu stimulanttina paremminkin johonkin kofeiiniin höystettynä epileptisillä kohtauksilla, have fun. Masennuslääkkeenä saattaa oikeasti jopa toimiakin ainoana suoraan dopamiiniin vaikuttavana masislääkkeenä (tosin siihenkin joku palstalla väitti saavansa off labelina Concertoja, jotka oikeasti olisivatkin sitten varmaan kaikin tavoin parempia vaihtoehtoja).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Masis
Psykonautti

Post by Masis » Thu 03 Sep 2015, 04:25

Ilmeisesti eniten väärinkäytetty lääke Yhdysvaltojen vankiloissa? Tulipahan kokeiltua. Ensimmäisellä kerralla tuli itse asiassa ihan miellyttävä olo, mutta vain kahdeksi tai kolmeksi minuutiksi. Menee myös nokka tukkoon päivän ajaksi ja kyllä se nokka vuosi vertakin... että että. Turhaa tavaraa päihdekäytössä. Oraalisesti tosin ihan mukava stimulantti, noin kahvin tasoa, mutta pystyy keskittymään paremmin.

zero
Kameleontti

Post by zero » Tue 08 Sep 2015, 11:50

valvottaaks tää teit kovasti, vaikka olis ne unilääkkeetki pykäläs, heti aamusta otettaes? ite söin jonkin aikaa tota 150mg/vrk, eikä ehditty nostamaan edes 300mg kun syönti oli satunnaista, ts. unohtu/jäi lääkkeet niin ku lääkkeillä on tapana. ja ne kenellä olis valvottanutkin, jos 150mg/vrk ei vielä auttanut, auttoko nosto 300mg:een? kohta kuntoutukseen taas lähdössä ja yks mahdollisuus ois tietty testaa uuestaa tätä. en luovuta niin helpolla mahdollisen passiivisen avun suhteen :)

edit:
Masis wrote:Menee myös nokka tukkoon päivän ajaksi ja kyllä se nokka vuosi vertakin... että että.
mulla kävi samallailla kun nokitin, verta tuli. kerran menin viisaana hihattamaanki kaverin mukana ku se noita niin himoili. lääkekäyttöön vain tämä!

poppers
Psykonautti

Post by poppers » Sat 10 Oct 2015, 14:57

Oli tätä masennukseen ja pitihän se kokeilla... Eikä joo todellakaan ollut sen arvoista. :D Mulla tää ei antanut lääkekäytössäkään mitään efektiä, mut oon muilta ihmisiltä kuullut kyllä paljon positiivista palautetta, joten uskon, et tää voi olla ihan toimiva vaihtoehto niiden kaikkien SSRI-lääkkeiden rinnalle. Siks mä tätä aikoinaan lääkärille ehdotin, kun oli ainoo lääke mitä suostuin kokeilemaan.
tajunta laajenee kunnes se hajoaa

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sat 13 Feb 2016, 21:23

Kävin lääkärillä ahdistuneisuuden takia. Kerroin lääkehistoriaa ja oireistohistoriaa yms. Todettiin yhdessä ettei SSRI/SNRI-lääkkeet sovi. Rivatriliä eikä Xanoria ei suostunut määräämään, ja pamit jo ennestään illaksi rauhoittamaan/unen saantiin, niin ei sitten muitakaan bentsoja määrännyt. Pitkän mietinnän jälkeen sitten tarjosi Voxraa. Mietin, että tutun kuuloinen nimi mutta en nyt ihan muista mitä lääkeryhmää edustaa. No, lääkäri kertoi että käyttää itse silloin tällöin jos tarvitsee "buustia" yöpäivystykseen. Sanoi että tällä saa vähän niin kuin kuningas olon ja jaksaa touhuta, mutta voi alkuun aiheuttaa ahdistuneisuutta. Outo kommentti lääkäriltä. :shock:

Minulla on todettu aikuisiän ADD, johon olen syönyt Concertaa kahteen vaiheeseen. Nyt ollut pari vuotta ilman, koska kyllästyin sivareihin. No, lääkäri sanoi että tämä Voxra voi toimia minulla eri tavalla koska on tuo ADD. Testasin sitten aamulla 150mg pillerin ja odotin piristystä. No, mitä sitten kävi? Tunnin päästä en meinannut millään pysyä hereillä, ja piti töihin lähteä. Koko päivän sitten pilkin töissä ja taistelin autoa ajaessa etten nukahda. Koko päivän oli myös aivan karsea "brain fog". Tämä toimii minulla siis helvetin tehokkaana unilääkkeenä! :shock:

Kärsin myös kroonisesta unettomuudesta, mihin on kokeiltu kaikkea mahdollista; mindfullnessia, luonnotuotteita, melatoniinia, neuroleptejä, trisyklisiä ja tetrasyklisiä masennuslääkkeitä ja bentsoja. Tällä hetkellä 10-15mg diatsepaamia, 7.5mg mirtatsapiinia ja 3mg melatoniinia. Ehkä tätä Voxraa pitäisi koittaa sitten ottaa iltaisin.

PS. Sori sekavasta tekstistä, lauantai ja pieni kuosi päällä. :cheers:
Cogito, ergo sum

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Mon 28 Mar 2016, 17:44

Olen tätä nyt syönyt 1x 150mg päivässä muistaakseni 4-5 päivää, eli ihan siis ohjeen mukaan aamulla ja nieltynä eikä pureskeltuna. Mitään energiaa tai stimulaatiota tämä ei minulle aiheuta, johtuen varmastikin ADD:sta ja siten ikään kuin luontaisesta toleranssista stimulantteihin. Pienet annokset lähinnä aiheuttavat raukean olon, kohtalaiset annokset vain rauhoittavat. Isommilla annoksilla kyllä stimulaatio puskee läpi, eli kyllä minullakin stimulantit toimii.

Sain tänään kuningasidean, kun pitää nyt pari päivää olla ilman "oikeita" huumeita, ja fiksasin yhden 150mg pillerin. Yksi pilleri oli jo alla siis per os. Minuutin pieni nousu ja lievä hyvän olon tunne, sitten vartin kokonaisvaltainen kummallinen epämukava olo. Ei siis oksettanut, eikä särkenyt mihinkään, ei myöskään ahdistanut eikä pumpun kanssa mitään ongelmia. Jotenkin vain kumma olo, että keho antoi vinkkiä että älä tee tätä uudestaan. Ei siis juuri mitään viihdekäyttöpotentiaalia ainakaan minun mielestäni. Joillainhan nämä potkivat kovastikin, mutta ADDit ja AD/HD-heput tuskin näistä saa mitään irti.

Olin tietoinen että nämä eivät ole putkille hyväksi, joten laitoin yhteen pieneen ja lähes koskemattomaan putkeen jota en normaalisti käytä rotaatiossa. Saa nähdä mitä tämä yksi kerta tekei tuolle suonelle.

HUOM! Eli hommatkaa mieluummin vaikka metyylifenidaattia ja SYÖKÄÄ ne. Tai sitten kadulta sitä kurapiriä, miten vaan. Voxraan on turha tuhrata aikaa, rahaa ja terveyttään.

PS. Vinkkinä lääkäreille jotka saattavat näitä ketjuja lukea, en olisi huolissaan Voxran väärinkäytöstä. ;)
Cogito, ergo sum

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Tue 29 Mar 2016, 17:11

Hyh, kärsimättömänä odotelle huomisen eväitä otin jälleen bupropionia IV, tällä kertaa 300mg sen aamuisen 150mg PO päälle. Nousut alkoivat männän aloittaessa matkansa kohti pohjaa, ja loppuivat perillä. Pistin hitaasti, eli nousut tässä tapauksessa 10-15s. Täysin hyödytöntä siis. Nyt jäljelle jäi liian ison metyylifenidaattiannoksen (voiko tuo olla yhdyssana.?.?.) omainen pumppu-hakkaa-rintaa-ja-päätä-puristaa-hötkyily -fiilis.

Voisi melkein sanoa, että kehossa hieman myrkyllinen olo, muuten ihan ok. Kyllähän tämä kuitenkin selkeästi piristi, mistä ei ole ollenkaan haittaa masentuneelle. Toisaalta tämä on hiukan soveltaen "damokleen miekka"; pitkällä tähtäimellä päihteistä on haittaa masennuksen kanssa, lyhyellä aikavälillä päihteistä saa helpotusta masennuoireisiin.
Cogito, ergo sum

Isavela
Lepakko

Post by Isavela » Tue 29 Mar 2016, 19:15

En lukenut koko ketjua, joten sori jos tämä oli jo kerrottu, mutta bupropioni ainakin amfen blokkaa lähes täysin, ei mitään hyvää oloa saa eikä edes valvota. Se piri ei vaan toimi, ei millään annoksella. Ja tää ei pelkästään ole mun mielipide, vaan aika monen muunkin kertoman mukaan näin tapahtuu. Mdpv toimi jollain lailla, mutta heikommin, kuin normaalisti. Mulla oli itselläni voxra pariin otteeseen päälääkkeenä, kunnes yli vuosi sitten lopetin tarpeettomana. Noihin opiaatteihin sen verran, että jollain lailla tuntui, että jo pitkään käyttämäni bupreannos ei kantanut seuraavaan päivään kunnolla, olin jo aamusta vähän nihkeänä, kunnes sain sulatettua päivän lääkkeet. Normisti annos kantoi hyvin ja ei ollut mitään kiirettä sulattaa. Tiiä sitten, mistä johtui, mutta lopetettuani voxran tämäkin asia korjaantui.
Voxra on hyvä lääke masennukseen, ainut mikä itselläni on toiminut oikeasti ja ilman vittumaisia sivuoireita mitä ssri-lääkkeillä on (seksuaaliset ongelmat, lihominen, passivoituminen, turtumus ja väsymys jne), voxrasta pikemminkin sai takaisin sen energisyyden ja aloitekyvyn, sai taas aikaiseksi normaalit arkiasiat ym.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Sun 24 Apr 2016, 07:02

Mulllakin on tämä joskus ollut ahdistukseen lääkityksenä , mutta silloin oli myös 8mg xanoria per päivä , joten vaikea erotella vaikutuksia ahdistuksen hoitoon. Tais olla annoksena justiinsa se 300mg 1-2kpl pävässä. Väärinkäytöksihän se meni , kun oli epävakaa tilanne kaikin puolin. IV käytössä antoi tosiaan ne pienet nousut , mutta oli niin pahoja tuntemuksia suonissa , että en todellakaan voi kellekkään suositella. Itellä loppuikin tämän käyttö melko äkkiä ennen kuin ehti oikeen alkaakaan. Tähän oli suurin syy , että jouduin sairaalaan rouhittua ja tykiteltyä tätä järkyttävän isot määrät eräiden parin päivän aikana.
Eli varovaisuutta ehdotan päihdekäytössä , mihin tämä ei omasta mielestä sovi. Sekasin tällä toki ittensä saa ja tajuttomuus kohtaukset , mutta ainoat kiksit on ne muutaman senkunnin nousut.

Sitten tietenki jos ihan lääkkeenä toimii joillakin niin se on täysin eri asia.

Isavela
Lepakko

Post by Isavela » Wed 27 Apr 2016, 11:13

Miulla paloi suonet ihan käyttökelvottomaksi voxran rännäämisestä ihan parin kerran jälkeen, enkä todellakaan enää koskaan ottaisi kyseistä lääkettä iv. Vaikka ennen sitä ne oli ihan ok ja sai pistettyä hyvin. Tästä aikaa useampi vuosi eikä palautumista ole tapahtunut. Ne meni kerrasta paskaksi. Yks ainut suoni enää, mikä toimii normaalisti taipeessa, sekin ohut ja turhauttavassa paikkaa. Tosin en enää tarvitsekaan niitä ns toimivia suonia, kun en enää mitään jatkuvasti käytä.

Mulla voxra aiheutti aika voimakasta hiustenlähtöä ja ihon kuivumista, piti lopettaa lääkitys tai kärsiä pälvikaljusta... Joten pakko oli lopettaa, naisena kaljuus ei houkuttele :D !
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Tue 03 May 2016, 09:31

HAHAHHAHAHA, ratkesin rännää tätä. Yhen 150mg vedin, iha hyvät nousut ja tekis mieli vetää lisää, mut paskoo suonet nii tehokkaasti, ettei onneks oo enempää.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Tue 03 May 2016, 16:13

Hyi hitto mitä tavaraa. Taas piti mennä testaamaan kun ei muutakaan "tekemistä". 2 x 150mg IV ja sitä sain mitä tilasinkin: lyhyet nousut ja sen jälkeen huono olo. Näistä jää myös kirjaimellisesti paska maku suuhun...

En suosittele kenellekään.
Cogito, ergo sum