Tää kyl pitää oppia käyttää ja tottua itse aineesee jos viihdettä meinaa saada IMO.
Loppuvaiheiluihi auttaa alkoholi hiton hyvin.
Lienee ihan vain hallusinaatio niin kuin mikä tahansa muukin aistiharha. Bupropioni on aikas potentti dopamiini-inhibiittori.Zubs wrote:Ihan hauska kokemus, mutta toi raajojen "suureneminen" ei ollut kivaa. Tietääkö kukaan, mistä tämä mahtaisi johtua?
Sori, olin vähän epäselvä. Dopamiinin takaisinottoa estääpi siis, ei dopamiinia itseään.VXA wrote:nyt pitää kysyä että mitä meinaat dopamiini-inhibiittorilla?
Jep, mutta eri dopamiinin takaisin oton estämisen pitäisi aistiharhoja aiheuttaa. Oliko poltettu kannabis erityisen voimakasta tai takana valvomista?frapathea wrote:Sori, olin vähän epäselvä. Dopamiinin takaisinottoa estääpi siis, ei dopamiinia itseään.VXA wrote:nyt pitää kysyä että mitä meinaat dopamiini-inhibiittorilla?
Joo, huomannut just jotain tollasta wammasta. Vaikea selittää, mut tramali tuntuu vähän samalta päässä.MethAciD wrote:Yhdeltä ihmiseltä tuli kysymys että mitä oon vetäny ku kuulemma on silmät on lasittuneet, itse en ole huomannut. Onko joku muu huomannut tätä lääkettä käyttäessä mitään vaikutuksia silmiin?
Kerros lisää. Miten vertaisit tavallisiin ssri lääkkeisiin? Nyt kun oot syönyt niitä pidemmän aikaa, niin jos ottasit vaikka pari kipaletta kerralla, tulisko miten lisä energiaa touhuta?Ite rouskinu näitä jo kuukauden jollei ylikin päivät ja on jeesannu tosi hyvin masennukseen jonka epäilen olevan kaamosmasennustaensin meni 1x150mg jota ois pitäny syödä se 14vrk mut nostin ite suoraan 2x150mg 7vrk jälkeen. Kyllähän noista nollatolee ku otti ni jotkut täpinät sai
alkuun tuli jonkisortin visuaaleita kun tuntu et maa ja seinäs liikkuivat mutta se loppui kun alkoi tottumaan
Mulle määrättiin, vaikka merkinnät löytyy ja korvaushoito alkamassa. Sen jälkeen ku oltiin tuloksetta kokeiltu SSRI:t niin eräs psykiatri ehdotti tätä, ite ehdotin sitten tonne klinikan lääkärille ja sain respan. Eli ei ongelmaa sen suhteen ainakaan täällä päässä.narcocorrido wrote:Mitenkäs muuten suhtautuvat lääkärit tän kirjottamiseen? Jos on "h" merkintä, niin irtooko? Suhtautuvatko samalla tavalla kuin ssri ja muihin mielialalääkkeisiin?
Oon kuntouttavassa korvaushoidossa, niin mietin että tohtiiko kysyä näitä. Oon aijemmin syönyt lyhyitä aikoja ssri lääkkeitä, mutta ei enää innosta lähteä niitä syömään. Tää kuulostas varteenotettavalta vaihtoehdolta.
narcocorrido wrote:Kerros lisää. Miten vertaisit tavallisiin ssri lääkkeisiin? Nyt kun oot syönyt niitä pidemmän aikaa, niin jos ottasit vaikka pari kipaletta kerralla, tulisko miten lisä energiaa touhuta?Ite rouskinu näitä jo kuukauden jollei ylikin päivät ja on jeesannu tosi hyvin masennukseen jonka epäilen olevan kaamosmasennustaensin meni 1x150mg jota ois pitäny syödä se 14vrk mut nostin ite suoraan 2x150mg 7vrk jälkeen. Kyllähän noista nollatolee ku otti ni jotkut täpinät sai
alkuun tuli jonkisortin visuaaleita kun tuntu et maa ja seinäs liikkuivat mutta se loppui kun alkoi tottumaan
Mitenköhän muuten pitkällä aikavälillä, tekeekö kipeetä lopettaa?
No juuri samaa mieltä olen kanssasi asiasta, että noiden, tai yleensäkkään minkään pillereiden rännääminen ole todellakaan fiksua ja epätoivoinen olinkin tuolloin kun noita rätkin hihaan. Aivan vitun typerää touhua ja kamalaa kun näin vuoden jälkeen tuota touhua ajattelen.. Yritin sen tuossa omassa postissani juurikin kertoa. Respat tuohon lääkkeeseen olen repinyt ja heittänyt roskiin jo ajat sitten, koska masennusvaikutusta tuolla en edes testannut... Nuo oli vaan sekoiluaikoja, ja reseptin sain kusetettua kiireessä olevalta neurologilta nopeasti...Feya wrote:Tämä on kyllä aivan täydellinen masennuslääke. Antaa voimia ja piristää sekä latistaa pahimman ahdistuksen muttei latista tunteita sieltä toisesta päästä kuten SSRI/SNRI-lääkkeet.
Mutta tää bupropionin "viihdekäyttö" on kyllä vähän naurettavaa. Joo, kyllä siitä ehkä nousut saa jos tarpeeksi vetää nokkaan tai ränniin, mutta piristymisen lisäksi aika köyhät on olot. Pillereiden rännääminen ei muutenkaan ole erittäin fiksua, joten jos tätä on valmis sinne suoneen pistämään vaan että tuntee ees jonkun nousevan, niin siinä kohtaa saa olla aika epätoivoinen.
Ei ole tarkoitus heti ekassa viestissä alkaa negatiivisuutta levittämään, mutta vähän ihmettelen. Millähän helvetin kemian tohtorin ammattitaidolla tämäkin ohje on kasattu. Ei mitään vaikutusta tuohon kirvelevyyteen, vaan tuhoaa todellakin kovalla vimmalla limakalvoja eroteltunakin. Äkkiä arveltuna tässä erottelussa häviää ehkä enintään sen verran tuota ulointa depotin kuorta, joka ei ehdi tuossa 15 min liueta veteen. Wikipediakin osaa näköjään kertoo, että se syövyttävä ominaisuus on itse bupropionilla eikä ainakaan tähän V-alkuiseen ole lisätty mitään happoja - ei sitruuna eikä edes lysergidin deityyliamidia. Tajuais ees sieltä eka kattoo, kun luottaa johonki huumenyymiin.palez wrote:Noniin, elikkäs kokeilin tänään erotella bupropionin tableteista. Eroteltua tavaraa jää vähän, mutta se on sitäkin parempaa.
Eli:
1. Murskaa tabletit jauhoksi (100-200 mg)
2. Laita ne kylmään veteen ja jääkaappiin noin 15 minuutiksi
3. Kaada seos kahvifiltterin läpi toisen lasiin
4. Haihduta vesi parhaaksi katsomallasi tavalla
5. Kaavi jäljelle jäänyt tahna
6. Nokita
Pärisee! Eikä polta nenässä. Äsken tuli testailtua ja juuri tässä vaikutuksen alla kirjoittelen. Muistakaa kuitenkin tuo suosittelemani 750 mg maksimivuorokausiannos, sekä kouristusriski erityisesti henkilöillä, jotka ovat kouristuksille alttiita (epileptikot, anorektikot, suvussa kouristuksia, jne.)
Paljon otit? Ite oon ottanu päivittäisen 300mg depot + 2x 150mg pureskellen yhen illan aikana.Toveri wrote:Itsekkin tuli päihteiltyä näilä pari päivää aika rankasti, vieläpä täysin oraalisesti, ja tapahtui juurikin se ikävin, tajuttomuus-kouristuskohtaus.
Joten haluan vain elävänä tyhmyyden esimerkkinä ilmoittaa, käyttäkää kohtuudella!
Mites vavhempien opioidien kanssa? Kodeiinin ja tramadolin vaikutuksen voi blokata siitä syystä että estää sen metaboliitin joka muuttaa kyseiset kemikaalit psykoaktiivisiksi.Hupu wrote:Onko kukaan muu havainnut, että bupropioni kumoaa opiaattien/opioidien- ja bentsojen vaikutuksia?
Varsinkin kodeiini ja tramadoli ei toimi kunnolla, jos ollenkaan, kun ottaa bupropionin kanssa. Samaten bentsot. Tai ainakin diatsepaami, oksatsepaami ja klonatsepaami. Ei tuu ollenkaan ns. bentsopöhnää, kun ottaa bupropionin kanssa. Ei auta, vaikka söisi pienen tauonkin jälkeen. Eikä sekään, että ottaa normaalia isompia annoksia. Siitäkään huolimatta siinä mene muuta kuin muisti ja lopulta tipahtaa. Eikä siinä ole kyllä yhtään mitään hauskaa....