Bupropioni (Voxra)

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
NatiHero
Apteekki

Re: Bupropioni

Post by NatiHero » Fri 13 Sep 2013, 13:17

Määki voisin pitkäst aikaa tänne kirjotella. Joo tää bupropioni on ky oikeesti aika hiton jees tavallaa, mut sit taas samal iha perseest :D Jotenki friikisti jopa koukuttaa ja just ne NOUSUT! 300mg kerral nii kyä ainaki hönkäsee lol.

Tää kyl pitää oppia käyttää ja tottua itse aineesee jos viihdettä meinaa saada IMO.

Loppuvaiheiluihi auttaa alkoholi hiton hyvin.

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Fri 13 Sep 2013, 20:58

Ittellä kuin sattui olemaan noita reseptillä (300mg), niin tulihan niiden kans pelleiltyä. Ei loppupeleissä mun mielestä ole mikään hyvä PÄIHDE. Helkkarinmoiset nousut, jotka loppuu varsin nopeasti. Noita kun rätkii hihaan, niin suonet ärtyy aikalailla, mikä näkyy kyllä. Lisätäkseni vielä: Joku moka mulla sattu väsätessä että jäi sitä kuorta liikaa (ei sais oikeestaan edes jäädä ollenkaan) siihen klikkiin ja ambulanssikeikkahan siitä tuli.

Verenpaineet hirveän koholla, leposyke yli 100, kuumetta 39,5. huhhuh mikä olo. Eli horkat. Onhan näitä tarinoita, mut en oikein enää innostunu kyseisestä lääkkeestä tuon jälkeen. Lääkäri sit siihen että ne kuoret ärsyttävät suonia kun niissä on jotain ainetta mitä en nyt muista mikä tekee sen.

Sori sekava teksti oon gaboissa ja väsynyt plus hammaskipu on älytön. :x
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

Feya
OD

Post by Feya » Fri 11 Oct 2013, 13:50

Tämä on kyllä aivan täydellinen masennuslääke. Antaa voimia ja piristää sekä latistaa pahimman ahdistuksen muttei latista tunteita sieltä toisesta päästä kuten SSRI/SNRI-lääkkeet.

Mutta tää bupropionin "viihdekäyttö" on kyllä vähän naurettavaa. Joo, kyllä siitä ehkä nousut saa jos tarpeeksi vetää nokkaan tai ränniin, mutta piristymisen lisäksi aika köyhät on olot. Pillereiden rännääminen ei muutenkaan ole erittäin fiksua, joten jos tätä on valmis sinne suoneen pistämään vaan että tuntee ees jonkun nousevan, niin siinä kohtaa saa olla aika epätoivoinen.

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Fri 11 Oct 2013, 20:42

Niin tässä Bupropionissa (IV) ei juuri muuta vaikutusta ole, kuin ne vitunmoiset nousut ja hönkäsyt. Ei piristä kuin 15 minuutiksi ainakaan minulla. Väärinkäyttö perustuu siis noihin sairaisiin nousuihin. Itse vetäsin joskus 300mg ensimmäistä kertaa ja en meinannut pystyssä pysyä kun hönkäise niin rajusti. Ei näitä nyt työkseen käytä, mutta joskus kunnon kitkuissa menee. Joskus laitoin myös huvikseen pirin sekaan.

Zubs
Lepakko

Post by Zubs » Tue 15 Oct 2013, 21:46

Itse käytän tätä ahdistuneisuushäiriöön. Toimii hyvin ja pahin ahdistus on hävinnyt kokonaan. Tämä 300 mg/pv.

Jonkin verran myös viihteilty näillä. Hyvä piriste, huomattavasti parempi kuin kofeiini: saan todella pirteän, mutta luonnollisen olon ilman mitään tärinöitä ja pärinöitä. 8)

Viime lauantaina tuli pikku trippi näillä: 450 mg pureskeltuna + hatsia + 10 mg Risolidia. Käveltiin metsätietä kaverin kanssa ja alko tulee halluja. Ensin taivaalle muodostui sateenkaaria päällekkäin, joka muuttui monimutkaiseksi geometriseksi kuvioksi. Mukaan värejä ja se muuttui muistaakseni joksikin lohikäärmeeksi tai vastaavaksi..? :mrgreen: Näiden jälkeen keho meni turraksi ja raajat tuntuivat suurenevan. Tämä tapahtui lyhyinä aaltoina ja tuntui todella epämiellyttävältä. Loppui onneksi 15 min jälkeen ja sitten taas chillattiin. Halluja näkyi myöhään yöhön yhteensä 6 h. :D

Ihan hauska kokemus, mutta toi raajojen "suureneminen" ei ollut kivaa. Tietääkö kukaan, mistä tämä mahtaisi johtua?

frapathea

Post by frapathea » Tue 15 Oct 2013, 22:49

Zubs wrote:Ihan hauska kokemus, mutta toi raajojen "suureneminen" ei ollut kivaa. Tietääkö kukaan, mistä tämä mahtaisi johtua?
Lienee ihan vain hallusinaatio niin kuin mikä tahansa muukin aistiharha. Bupropioni on aikas potentti dopamiini-inhibiittori.

VXA
Kameleontti

Post by VXA » Tue 15 Oct 2013, 22:56

nyt pitää kysyä että mitä meinaat dopamiini-inhibiittorilla?
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.

frapathea

Post by frapathea » Wed 16 Oct 2013, 01:15

VXA wrote:nyt pitää kysyä että mitä meinaat dopamiini-inhibiittorilla?
Sori, olin vähän epäselvä. Dopamiinin takaisinottoa estääpi siis, ei dopamiinia itseään. :D

Petri6
OD

Post by Petri6 » Thu 17 Oct 2013, 03:24

frapathea wrote:
VXA wrote:nyt pitää kysyä että mitä meinaat dopamiini-inhibiittorilla?
Sori, olin vähän epäselvä. Dopamiinin takaisinottoa estääpi siis, ei dopamiinia itseään. :D
Jep, mutta eri dopamiinin takaisin oton estämisen pitäisi aistiharhoja aiheuttaa. Oliko poltettu kannabis erityisen voimakasta tai takana valvomista?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

barongutenberg
Tuppisuu

Post by barongutenberg » Thu 17 Oct 2013, 03:53

Halluista tiedä, mutta ei tuota snortata voi. 75mg murskaa sai täysin "rikki" sieraimen esim. Mutta kyllähän nää jotenkin vaa piristää.:) Voi kun toivoisin, että tämä viimein olisi SE.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 20 Nov 2013, 19:53

Amfebutamoni, aka bupropioni on pääasiassa noradrenaliinin & dopamiinin takaisinoton estäjä.
Sen lisäksi se vaikuttaa adrenaliiniin ja histamiinin, tupakointi-reseptoriin, sekä vaikuttaa 5-HT-reseptoriin (joka voisi selittää visuaaliharhat, joita itsekin huomannut)

Loppujenlopuksi kyseenalaista koko pelkkien reseptoreiden tai välittäjäaineiden osoittelu.
Kehossa kaikki vaikuttaa kaikkeen, eikä mikään yksittäinen aine ole vastuussa yhtään mistään, ja pienikin poikkeama jonkin aineen saturaatiossa voi hyvinkin aiheuttaa kummia.

Aineen viihteellisyys ei tule imo päihdyttävyydestä.. Suhteessa kouristuskynnys tulee vastaan ennen kuin pärisee euforiat.
Jos tykkää mieltä tasaavasta stimulantista, niin ihan loistava aine.
Pidemmän päälle toimi kuin masnnukseen. Siihen yksi parhaita mitä kokeillut.

Korvien soiminen on ehkä vittumaisin häiritsevyysvaikutus.
MethAciD wrote:Yhdeltä ihmiseltä tuli kysymys että mitä oon vetäny ku kuulemma on silmät on lasittuneet, itse en ole huomannut. Onko joku muu huomannut tätä lääkettä käyttäessä mitään vaikutuksia silmiin?
Joo, huomannut just jotain tollasta wammasta. Vaikea selittää, mut tramali tuntuu vähän samalta päässä.

Hatsin kanssa saattaa pistää todella psykooseihin. Tästä on myös muuallakin raportoitu.
Kaikki eivät tietenkään moista tunnusta, mutta kannattaa olla tietoinen asiasta.
Olen kyllä onnistuneesti pieniä määriä hatsia poltellut ja ollut toisinaan jopa tosi jees. Helposti vaan lähtee tosi dissosiatiiviseksi.
Last edited by tRip on Sat 23 Nov 2013, 14:58, edited 6 times in total.
Reason: Poistin tieteellistä humppaa.. se kun ei perustu kuin oletettuihin faktoihin.
Keep it unreal.

Hitler
Apteekki

Post by Hitler » Thu 12 Dec 2013, 21:24

Kai sitä vois ottaa kopalakin nätisti käteen vaivaisukkona julkisella.

"Mulla on rasitusastma (faktaa) en voi polttaa paperossia (fiktiota) en voi mennä töihin jos en saa jatkuvasti nikotiinihöminöitä (fakta) olen ammatiltani poliisi en nuokahdella tutkanvarressa (fiktiota) Veli lekuri laske ruttonaamari mikroskooppisilmiltäsi ja auta syntits ä miestä mäesä (fiktiota)"

Massi-L moisen lääkityksen, hän käytti kaikki karkit suonensisäisesti ja kehoitti lämpimästi muakin seuraamaan esimerkkiään. "Nää ei toimi jos et laseta ränniin." Taisin plugata sen tai jotain mut en huomannu juur eroa silloiseen kaaottiseen määkimiseen. Vedin vissiin liian vähän kun en päässyt taivaseen :( Massi-L taas vaikutti mielestäni niinä päivinä hieman kouristelevammalta, rauhaton nälkänen rakkikoira. Reikänen muistini kertoo Massi-L:n selvineen tästä tilasta osittain syventymällä koraanin teksteihin.

Eihän se pakosti menny niin, romantisoin tämmöttii juttui 6-0
Onhan se vähän hölmöä
pirun hyvä nuolla kuorena

kinky
Apteekki

Post by kinky » Fri 13 Dec 2013, 15:05

Mul alko tänää bupropioni- lääkitys tolla 150mg päivässä.
Vois raporttia kirjottaa tänne, jos tommosella dosella nyt mitään vaikutusta tuun huomaamaan.
Mikähän tässä on se maksimiannos, mitä vois päivässä saada?
Do you really want to waste your time
Wake up and live your life
I want to be your chemical ride

Personaes
OD

Post by Personaes » Sat 28 Dec 2013, 16:21

Mitenkäs muuten suhtautuvat lääkärit tän kirjottamiseen? Jos on "h" merkintä, niin irtooko? Suhtautuvatko samalla tavalla kuin ssri ja muihin mielialalääkkeisiin?

Oon kuntouttavassa korvaushoidossa, niin mietin että tohtiiko kysyä näitä. Oon aijemmin syönyt lyhyitä aikoja ssri lääkkeitä, mutta ei enää innosta lähteä niitä syömään. Tää kuulostas varteenotettavalta vaihtoehdolta.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

Hitler
Apteekki

Post by Hitler » Sat 28 Dec 2013, 18:40

^Aiemmin mainitsemani Massi-L oli metadonikorvaushoidossa saadessaan respan öö noin vuosi sitten.

Velho
OD

Post by Velho » Sun 29 Dec 2013, 15:20

Ite rouskinu näitä jo kuukauden jollei ylikin päivät ja on jeesannu tosi hyvin masennukseen jonka epäilen olevan kaamosmasennusta ;) ensin meni 1x150mg jota ois pitäny syödä se 14vrk mut nostin ite suoraan 2x150mg 7vrk jälkeen. Kyllähän noista nollatolee ku otti ni jotkut täpinät sai :D

alkuun tuli jonkisortin visuaaleita kun tuntu et maa ja seinäs liikkuivat mutta se loppui kun alkoi tottumaan :up:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Personaes
OD

Post by Personaes » Sun 29 Dec 2013, 16:46

Ite rouskinu näitä jo kuukauden jollei ylikin päivät ja on jeesannu tosi hyvin masennukseen jonka epäilen olevan kaamosmasennusta ;) ensin meni 1x150mg jota ois pitäny syödä se 14vrk mut nostin ite suoraan 2x150mg 7vrk jälkeen. Kyllähän noista nollatolee ku otti ni jotkut täpinät sai :D

alkuun tuli jonkisortin visuaaleita kun tuntu et maa ja seinäs liikkuivat mutta se loppui kun alkoi tottumaan :up:
Kerros lisää. Miten vertaisit tavallisiin ssri lääkkeisiin? Nyt kun oot syönyt niitä pidemmän aikaa, niin jos ottasit vaikka pari kipaletta kerralla, tulisko miten lisä energiaa touhuta?
Mitenköhän muuten pitkällä aikavälillä, tekeekö kipeetä lopettaa?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

kinky
Apteekki

Post by kinky » Sun 29 Dec 2013, 21:38

narcocorrido wrote:Mitenkäs muuten suhtautuvat lääkärit tän kirjottamiseen? Jos on "h" merkintä, niin irtooko? Suhtautuvatko samalla tavalla kuin ssri ja muihin mielialalääkkeisiin?

Oon kuntouttavassa korvaushoidossa, niin mietin että tohtiiko kysyä näitä. Oon aijemmin syönyt lyhyitä aikoja ssri lääkkeitä, mutta ei enää innosta lähteä niitä syömään. Tää kuulostas varteenotettavalta vaihtoehdolta.
Mulle määrättiin, vaikka merkinnät löytyy ja korvaushoito alkamassa. Sen jälkeen ku oltiin tuloksetta kokeiltu SSRI:t niin eräs psykiatri ehdotti tätä, ite ehdotin sitten tonne klinikan lääkärille ja sain respan. Eli ei ongelmaa sen suhteen ainakaan täällä päässä.

Velho
OD

Post by Velho » Mon 30 Dec 2013, 17:22

narcocorrido wrote:

Kerros lisää. Miten vertaisit tavallisiin ssri lääkkeisiin? Nyt kun oot syönyt niitä pidemmän aikaa, niin jos ottasit vaikka pari kipaletta kerralla, tulisko miten lisä energiaa touhuta?
Mitenköhän muuten pitkällä aikavälillä, tekeekö kipeetä lopettaa?

On tosi paljo parempaa ku ssri-lääkkeet tätä voisin jopa suositella hyvillä mielin. Aamuisin otettuna tuo 2x150mg pistää päivän käyntiin kyllä mut en sanois että pistäis touhuttamaan. parempi vaihtoehto tää on ku esim 5 kuppia kahvia mutta ilman sitä vittumaista tärinää ja laksatiivista vaikutusta ja tuo 5 kuppia on oma vertaus 1-2x150mg nappiin bupropionia . Lääkäri sano että tammikuun aikana tää alasajettais mulla mut saas nyt nähä, toivottavasti ei koska tästä on ollu oikeesti apua :foil: :up:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Mon 30 Dec 2013, 17:33

Feya wrote:Tämä on kyllä aivan täydellinen masennuslääke. Antaa voimia ja piristää sekä latistaa pahimman ahdistuksen muttei latista tunteita sieltä toisesta päästä kuten SSRI/SNRI-lääkkeet.

Mutta tää bupropionin "viihdekäyttö" on kyllä vähän naurettavaa. Joo, kyllä siitä ehkä nousut saa jos tarpeeksi vetää nokkaan tai ränniin, mutta piristymisen lisäksi aika köyhät on olot. Pillereiden rännääminen ei muutenkaan ole erittäin fiksua, joten jos tätä on valmis sinne suoneen pistämään vaan että tuntee ees jonkun nousevan, niin siinä kohtaa saa olla aika epätoivoinen.
No juuri samaa mieltä olen kanssasi asiasta, että noiden, tai yleensäkkään minkään pillereiden rännääminen ole todellakaan fiksua ja epätoivoinen olinkin tuolloin kun noita rätkin hihaan. Aivan vitun typerää touhua ja kamalaa kun näin vuoden jälkeen tuota touhua ajattelen.. Yritin sen tuossa omassa postissani juurikin kertoa. Respat tuohon lääkkeeseen olen repinyt ja heittänyt roskiin jo ajat sitten, koska masennusvaikutusta tuolla en edes testannut... Nuo oli vaan sekoiluaikoja, ja reseptin sain kusetettua kiireessä olevalta neurologilta nopeasti... :/
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

kinky
Apteekki

Post by kinky » Mon 03 Mar 2014, 11:33

Mulla nostettiin annosta 2 x 150mg päivässä. Nyt pari viikkoa menny tuo 300mg ja kyllä oikeesti tuntuu, et jonkilaista jeesausta olis.
Helpommin pääsee ylös ja jaksaa tehä asioita ja ei oo ehkä ihan koko ajan nii perus negis ku yleensä.

MUTTA.. Ei hyvää troppia ilman sivuvaikutuksia:

Aivan jäätävä päänsärky! Alkaa joka päivä pari tuntia lääkkeen ottamisen jälkeen.
Kestää iltaan asti ja harvemmin menee särkylääkkeellä ohi.
On vissiin ihan yleistä tälle lääkkeelle, mutta mietin tässä, että kuinkahan kauan tätä mahollisesti jatkuu?
Kyllä mä nyt jonku viikon tuota kestän, kun oon kuitenki hyötyäki huomannu, mutta en todellakaan loputtomiin tämmöstä jaksa.
Onko jollain kokemuksia samaisesta oireesta ja onko menny ohi? Ite en oo muita sivuvaikutuksia oikeastaan huomannu. Mites muilla?

kinky
Apteekki

Post by kinky » Tue 04 Mar 2014, 10:49

...Just ku meninki sanomaan, eilettäin iski tajuttomuus-kouristuskohtaus kesken päivällistä.
Vahva veikkus on, että syynä Voxra. Toista viikkoa ku vasta oli säännöllisenä menossa toi 300mg annos.
Eikä mulla pitäs epilepsiaakaan olla. Tossahan pakkausselosteessa lukee harvinaisissa haittavaikutuksissa
just tajuttomuus-kouristuskohtaukset (ja maksasairailla suurentunu riski haittavaikutuksiin).
Tais loppua minun bupropionin syönti tuohon. Harmittaa kyllä, kun vihdoin löysin lääkkeen, josta oli oikeesti jeesiä. :|

Piilonisti
Tuppisuu

Post by Piilonisti » Tue 11 Mar 2014, 20:26

palez wrote:Noniin, elikkäs kokeilin tänään erotella bupropionin tableteista. Eroteltua tavaraa jää vähän, mutta se on sitäkin parempaa.

Eli:

1. Murskaa tabletit jauhoksi (100-200 mg)
2. Laita ne kylmään veteen ja jääkaappiin noin 15 minuutiksi
3. Kaada seos kahvifiltterin läpi toisen lasiin
4. Haihduta vesi parhaaksi katsomallasi tavalla
5. Kaavi jäljelle jäänyt tahna
6. Nokita

Pärisee! Eikä polta nenässä. Äsken tuli testailtua ja juuri tässä vaikutuksen alla kirjoittelen. Muistakaa kuitenkin tuo suosittelemani 750 mg maksimivuorokausiannos, sekä kouristusriski erityisesti henkilöillä, jotka ovat kouristuksille alttiita (epileptikot, anorektikot, suvussa kouristuksia, jne.)
Ei ole tarkoitus heti ekassa viestissä alkaa negatiivisuutta levittämään, mutta vähän ihmettelen. Millähän helvetin kemian tohtorin ammattitaidolla tämäkin ohje on kasattu. Ei mitään vaikutusta tuohon kirvelevyyteen, vaan tuhoaa todellakin kovalla vimmalla limakalvoja eroteltunakin. Äkkiä arveltuna tässä erottelussa häviää ehkä enintään sen verran tuota ulointa depotin kuorta, joka ei ehdi tuossa 15 min liueta veteen. Wikipediakin osaa näköjään kertoo, että se syövyttävä ominaisuus on itse bupropionilla eikä ainakaan tähän V-alkuiseen ole lisätty mitään happoja - ei sitruuna eikä edes lysergidin deityyliamidia. Tajuais ees sieltä eka kattoo, kun luottaa johonki huumenyymiin.

Myönnän kyllä ehdoitta, että armottoman typeräähä tätä oli edes lähtä kokeilee, mut halusin päästä testaa miten tän avulla sais keskityttyä. No iha kivat nousut alkaa oikeestaa yllättäen nopeesti nokituksesta. Sen jälkeen kaikki huomio kiinnittyy tulipaloon nenä-nielussa ja keskittyminen mihinkään muuhun on lähes mahdotonta. Pahin kipu kun on helpottanut, niin mitään vaikutuksiaakaan ei ole enää havaittavissa.

Turhaa paskaa, mutta tulipaha testattua. Vois vielä yrittää ihan kuurina siihen mihin tätä on tarkoitetukkin, vaikka vittumaisia hermokohtauksia saattaa aiheuttaakin varsinkin kroonisen pilvenpolton lopettamisen yhteydessä.

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Tue 15 Apr 2014, 23:50

Oon popsinu näitä nyt reilun kuukauden 150mg päivä annoksella enkä voi olla varma onko näistä saamani lievä keskittymiskyvyn paraneminen ja energisyyden lisääntyminen oikeita vaikutuksia vaiko pelkkää placeboa. Täytyis nostaa annosta ennemmin kuin kykenen sanomaan onko näistä omalla kohollani hyötyä oikeasti keskittymishäiriö oireiden helpotukseen vaiko ei.

Haittavaikutuksia kylläkin on tullu ihan kiitettävästi. Alussa oli satunnaista kuumeilua, päänsärkyä, pahentuneet univaikeudet ja hetkellisiä sekavuus tiloja.
Nyttemmin vain vaivaa entisestään lyhentyny pinna ja lievä agressiivisuus. Näistä probleemista oon kärsiny ennennenkin mut ei oo vaivannu tähän malliin sitten teini-iän ja oon sentäs työstäny ihan helvetisti hommia kehittääkseni itsehillintää ja negatiivisten tunteiden purkua kehittävällä tavalla, mutta nyt kaikki on ihan ihmeellisesti tullu takasin vaikka asiat menee hyvin. Suutun yhtäkkiä ilman minkäänlaista järkevää syytä ja sitten se kiukku vaikea saada laantumaan esim. joku reilu viikko sitten kiskasin tyttöystävälle jäätävät kilarit siitä kun se sano ettei sitä kiinnosta politiikka ja viellä vähemmän siitä puhuminen :D normaalisti en todellakaan suuttuis tuollasesta, onneks sentäs tajuan pyrkiä poistuun paikalta ennemmin kuin sano jotain mitä voisin katua myöhemmin. Jonkinasteista levottumuuttakin on ollut havaittavissa ja jos ei keksi tekemistä niin se turhautuminen purkaantuu agressiivisuutena.
Uskon että päihteiden käytön reilu vähentäminen on osa syynä ärtymiseen ja stressi tason nousuun mutta en oo ennemmin noin yhtäkkiä muuttu perus ilosesta ilosen ja räkkysen sekotukseen.

Toveri
Karvakuono

Post by Toveri » Tue 22 Apr 2014, 18:39

Itsekkin tuli päihteiltyä näilä pari päivää aika rankasti, vieläpä täysin oraalisesti, ja tapahtui juurikin se ikävin, tajuttomuus-kouristuskohtaus.

Joten haluan vain elävänä tyhmyyden esimerkkinä ilmoittaa, käyttäkää kohtuudella!

maakari
Karvakuono

Post by maakari » Sun 01 Jun 2014, 11:56

Toveri wrote:Itsekkin tuli päihteiltyä näilä pari päivää aika rankasti, vieläpä täysin oraalisesti, ja tapahtui juurikin se ikävin, tajuttomuus-kouristuskohtaus.

Joten haluan vain elävänä tyhmyyden esimerkkinä ilmoittaa, käyttäkää kohtuudella!
Paljon otit? Ite oon ottanu päivittäisen 300mg depot + 2x 150mg pureskellen yhen illan aikana.

Hitler
Apteekki

Post by Hitler » Wed 04 Jun 2014, 15:00

Ny jonku viiskuus päivää syöny 150mg päiväs, sekakäytellyt kaikenäköstä kans ja oon semmone lievästi stimuloitunu hamsteri joka istuu ja venaa et se pyörä pyöris tuulessa.
Kävin a-klinikalla iahn näitten takia ja ne ehdotti et rupeisin kuseen pikariin voxran vuoksi. Ei saatanahahhah, sain onneks kotipojalta kuukauden kuurin ja tykkän kyä. Ny viime päivinä vähä väliä päätyny nauraan ihan kippurassa, ei saa henkee ja masuun sattuu. Aiheutuu outoja tilanteita kun aika randomipaska pistää naurattaan. Vähä huonon lyhyesti nukkunut mut nii se menee ku tekee syntiä pitkin päivää.

Pen
OD

Post by Pen » Wed 04 Jun 2014, 22:14

Pari syönyt näitä 300 mg:sinä purren ja ei viihdettä, pientä stimulaatiota mutta se siitä.

Kämppiksellä on nämä 150 mg:nä respalla, aikaisemmin oli 300 mg ja kyllä sai miettiä että mitä uskaltaa ottaa voxran kanssa samaan aikaan koska MXE ja tramadol aiheutti kouristuskohtaukset jo pienillä määrillä joista ei normaalisti kohtausta ole tullut - noilla kerroilla vain ei muistanut ottaa pari pv taukoa voxrasta ennen ja jälkeen eikä bentsoakaan sattunut syömään.

Hupu
Psykonautti

Post by Hupu » Thu 12 Jun 2014, 10:34

Onko kukaan muu havainnut, että bupropioni kumoaa opiaattien/opioidien- ja bentsojen vaikutuksia?

Varsinkin kodeiini ja tramadoli ei toimi kunnolla, jos ollenkaan, kun ottaa bupropionin kanssa. Samaten bentsot. Tai ainakin diatsepaami, oksatsepaami ja klonatsepaami. Ei tuu ollenkaan ns. bentsopöhnää, kun ottaa bupropionin kanssa. Ei auta, vaikka söisi pienen tauonkin jälkeen. Eikä sekään, että ottaa normaalia isompia annoksia. Siitäkään huolimatta siinä mene muuta kuin muisti ja lopulta tipahtaa. Eikä siinä ole kyllä yhtään mitään hauskaa.... :roll:

00000000
Psykonautti

Post by 00000000 » Thu 12 Jun 2014, 11:38

Hupu wrote:Onko kukaan muu havainnut, että bupropioni kumoaa opiaattien/opioidien- ja bentsojen vaikutuksia?

Varsinkin kodeiini ja tramadoli ei toimi kunnolla, jos ollenkaan, kun ottaa bupropionin kanssa. Samaten bentsot. Tai ainakin diatsepaami, oksatsepaami ja klonatsepaami. Ei tuu ollenkaan ns. bentsopöhnää, kun ottaa bupropionin kanssa. Ei auta, vaikka söisi pienen tauonkin jälkeen. Eikä sekään, että ottaa normaalia isompia annoksia. Siitäkään huolimatta siinä mene muuta kuin muisti ja lopulta tipahtaa. Eikä siinä ole kyllä yhtään mitään hauskaa.... :roll:
Mites vavhempien opioidien kanssa? Kodeiinin ja tramadolin vaikutuksen voi blokata siitä syystä että estää sen metaboliitin joka muuttaa kyseiset kemikaalit psykoaktiivisiksi.