Bupropioni (Voxra)

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Velho
LD50

Re: Bupropioni (Voxra)

Post by Velho » Sun 24 Jun 2018, 23:20

Tästäkin shaibasta se tupakinvierotus lääke zyban tjsp on parempi mun mielestä ainaki iv käyttöö vaikka tuleeki suht sameet vedot (en microfimalla oo kokeillu ) jotenki lievempi se suunnaton pettymys ja vitutus koko aineesta..
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Don't drink and drive

Take LSD and teleport

barturi
Karvakuono

Post by barturi » Tue 17 Jul 2018, 02:44

Mä olen syönyt näitä muutaman kuukauden masennukseen ja voittaa mun mielestä selkeästi SSRIt. Ei tule sellaista sähköistä oloa kuin niistä, eikä mitään seksuaalisia ongelmia kuten vaikeuksia saada orgasmi. Olo on kirkas ja oln huomannut, että jaksan keskittyä hieman paremmin erilaisiin juttuihin. Amfetamiinin tasoista keskittymistä en kuitenkaan saa. Tietysti kiinnosti tietää mitenkä nämä toimisi päihteenä. Kuolion hankkiminen tai nokittaminen ei vaikuttanut kovin houkuttelevalta, joten ajattelin, että plugaaminen olisi paras ratkaisu. Suhteellisen miellyttävä tunne, mutta turhan lyhyt vaikutus. Tää ei myöskään vaikuta negatiivisesti trippailuun. Saattaa jopa olla, että se lisää hieman jotain extraa matkaan. Mulla oli erittäin euforiset happolaskut, kun tissuttelin samalla hieman olutta.

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Wed 05 Sep 2018, 18:33

Mulla alotettiin myös voxra lääkitys. Täytyy sanoo et on ollu hyötyä. Mieliala on parempi, pahin ahdistuskin on talttunut. Sanoin lääkärille että SSRI lääkkeitä en ala enää syömään. Määräsi voxrat.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

Velho
LD50

Post by Velho » Wed 26 Dec 2018, 16:35

Tuli tuhottuu näitä paukut kpl emännän kans ja2 jarrujen Ja reloje kans iha hyviä Ja sillä combolla ei pahemmi laskuja tai muuta ikävää. Ja ilma reloja Ja jarruja iha jäätävä ahistus ja nyt ku ei oo enää re-dosetellu ni väsyttää hitoksee :down:

Don't drink and drive

Take LSD and teleport

Velho
LD50

Post by Velho » Wed 29 May 2019, 08:35

Jotenki outoo ku tietää et näist saa ku lyhyet "nousut" iv käytössä ja et tarttee sit jarrui iha hitoksee sen jälkee mut silti ajoittain tulee veettyy näit... parempi vaa ois olla vetämättä ku iskee hirvee morkkis ja putket ei diggaa. Eileki vedin 2x150mg ja ekan ku oli lyöny ni hitto mikä kirvely johon vaikutti myös varmaa et vesi oli lämmintä mut silti :doh:

Don't drink and drive

Take LSD and teleport

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 30 May 2019, 12:10

Velho wrote:
Wed 29 May 2019, 08:35
Jotenki outoo ku tietää et näist saa ku lyhyet "nousut" iv käytössä ja et tarttee sit jarrui iha hitoksee sen jälkee mut silti ajoittain tulee veettyy näit... parempi vaa ois olla vetämättä ku iskee hirvee morkkis ja putket ei diggaa. Eileki vedin 2x150mg ja ekan ku oli lyöny ni hitto mikä kirvely johon vaikutti myös varmaa et vesi oli lämmintä mut silti :doh:
Muista velho,että nää tuhoo suonet. Monilla ihmisillä lähteny yksistä /esim 2x 150mg iv nii kokonaan suoni pilalle. ja todella kouristusriski kasvaa 1000x. Kun vetää iv. Itse oon vedellyt joskus yli 1000mg (EN KERRALLA TIETTY) vaan siis 300mg lähdöt 150mg boostit 300 mg tasurit ja sit kramppi ja 150mg ambulanssi keissin jälkeen kåmpille vetää viimeinen voxra.

Nyt olen syönyt lääkkeenä. eka aloitin 150mg n.kolme vkoa. nyt mennyt useamman vkon annoksella 300mg. ja yö unet menee. sähkäiskuja pääässä ku herää. ahdistusta luo päivällä. Elikkä ehkä tuo 150mg voisi olla vielä kokeilun arvoinen ratkasu. Mutta joo. Tänään ottanu lyticaa 300mg metadonin kans sit 300mg syömällä voxraa. sillee oikein. ja sit levozini onneksi kun ottiupikku murun 250g eilen yöllä ni sai unen tosi hyhvin. tää aiheuttaa jopa psykoottisuutta,jos ei saa nukuttua. ja tuntuu,että tämä blokkaa diapamin rauhoittavaa vaikutusta. kun ahdistaa nini ihan ku se pahentaisi sitä? Täss näkee miten erilaisia me ihmiskehot ollaan! vai ollaanko me edes ihmisiä? :D kaikkea hvää kaikile ja velho hvää kesää. tuu ihmees tilaa mun youtube kanava . suurella sydämmellä J.Karjalainen douppi koukun alla reikäpää <- tollla nimellä löytyy youtubnesta. sry offtopic, mutta puhun siellä myös voxrasta mielipiteitäö. nykysin livetän enemään mut nyt looppu tää offvtopic. aika nuoq :D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Velho
LD50

Post by Velho » Thu 30 May 2019, 21:42

Mullaki ollu nää reseptillä useesti ja joka kerta hirvee tärinä ja syke +160pbm+jäätävä ahdistus vaik ollu pamia yms. Ja joitain 100kpl purkkeja tuhonnu tähän mennessä joten suonet ob kärsiny iha liikaa tästä. Jotenkin välillä ne nousut saa yliotteen ja mene rätkäsee vaa. Fiksuinta olis jättää kokonaa pois kun ahdistaa niin vitusti et tekis mieli vahingoittaa itteään laskujen aikana.

Mulle ei tästä lääkkeestä oo kun haittaa that's for sure :doh:

Don't drink and drive

Take LSD and teleport