DMAA (1,3-dimethylamylamine, metyyliheksaaniamiini)
-
- Psykonautti
DMAA (1,3-dimethylamylamine, metyyliheksaaniamiini)
Eli tämmönen joku stimulantti. Onko havaintoja tästä?
E:A normal dose is 25mg! and that causes you to be awake, non jittery and Lively! at 50mg There is a HUGE energy boost, and You will be running around for hours! I use the 50mg for VERY ACTIVE days! (when my house gets dirty, i can clean the whole thing in only 1 hr!) Näin kuvaili tuetetta tyyppi joka tätä kauppas.
E:A normal dose is 25mg! and that causes you to be awake, non jittery and Lively! at 50mg There is a HUGE energy boost, and You will be running around for hours! I use the 50mg for VERY ACTIVE days! (when my house gets dirty, i can clean the whole thing in only 1 hr!) Näin kuvaili tuetetta tyyppi joka tätä kauppas.
Last edited by Touchet on Wed 07 Mar 2012, 07:43, edited 2 times in total.
Reason: Otsikko korjattu niin helpompi löytää.
Reason: Otsikko korjattu niin helpompi löytää.
I love you Mary Jane
-
- Psykonautti
Re: DMAA(1,3 dimethylamylamine)
3,4-dimetoksi-N-metyyliamfetamiini (DMAA) (1,3 dimethylamyamine)
http://en.wikipedia.org/wiki/Dimethoxymethamphetamine
http://en.wikipedia.org/wiki/Beatrice_(psychedelic)
http://en.wikipedia.org/wiki/Methylhexanamine
Dmaa on vahvempi stimulantti kuin kofeiini.Myös kestää kauemmin kuin kofeiini,kofeiini kestää 1-2 h kun taas dmaa 2-3h.
Dmaa sopii niin virkistys käyttöön kuin suorituskyvyn parantajana ja keskitymiskyvyn parantajana.Aine aiheuttaa myös euforian lisääntymistä noin 30-45minuuttia ottamisen jälkeen,käyttötapana pommi.Viime aikoina bzp:n tultua laittomaksi on tätä ainetta myyty sen korvikkeena.Suositeltava kerta annos on noin 25mg jonka jälkeen kannattaa vasta ruveta nostelemaan kun tolleransi kasvaa.
Dmaa alkaa vaikuttaa 30-45minuuttia ottamisen jälkee ja kestää 2-3 tuntia.Vaikutukset ovat Mielialan nousu,lisääntyny energia ja itsetunnon lisääntyminen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dimethoxymethamphetamine
http://en.wikipedia.org/wiki/Beatrice_(psychedelic)
http://en.wikipedia.org/wiki/Methylhexanamine
Dmaa on vahvempi stimulantti kuin kofeiini.Myös kestää kauemmin kuin kofeiini,kofeiini kestää 1-2 h kun taas dmaa 2-3h.
Dmaa sopii niin virkistys käyttöön kuin suorituskyvyn parantajana ja keskitymiskyvyn parantajana.Aine aiheuttaa myös euforian lisääntymistä noin 30-45minuuttia ottamisen jälkeen,käyttötapana pommi.Viime aikoina bzp:n tultua laittomaksi on tätä ainetta myyty sen korvikkeena.Suositeltava kerta annos on noin 25mg jonka jälkeen kannattaa vasta ruveta nostelemaan kun tolleransi kasvaa.
Dmaa alkaa vaikuttaa 30-45minuuttia ottamisen jälkee ja kestää 2-3 tuntia.Vaikutukset ovat Mielialan nousu,lisääntyny energia ja itsetunnon lisääntyminen.
-
- Psykonautti
Joo,otin kaks DMAA kapselia jotka muistaakseni sisälsi 50mg per kapseli DMAA:ta.Lähetin vielä mailia ja varmistin.
Kerron sit kun saan vastauksen jos muistin väärin.
45 minuuttia ottamisen jälkeen alkaa jotain vaikutuksia ilmeneen,samanlaisia kun jos olis ottanu piri pommin.
Täytyy hetki odotella ja kattoo tarviiko lisää.
E:Samanlailla pää kihelmöi ja tuntuu että nousis tukka pystyyn kun piri pommista mutta ei ainakaan tällä annoksella vielä tullu semmosta pakonomaista säätöö mutta muuten kyllä energtsempi olo.
Täytyy ottaa yks kapseli lisää ja kattoo sit uudestaan
.
E2:En si kumminkaan ottanu kolmatta vaan yllätin itseni siivoomasta ja hikee puskee.Nyt n.kolme tuntia myöhemmin on samanlaiset laskut kun piriä olis vetäny.Täytyy kai nyt sit se yks ottaa ja kattoo jos laskut siirtys illempaan.
Että sellasta tuotetta.Kyllä tuli ainakin siivottua jos ei muuta.Turhan lyhyt vaikutusaika mutta saa nähä kun lisää ottaa niin paraneeko tää olo vielä tästä.
Kerron sit kun saan vastauksen jos muistin väärin.
45 minuuttia ottamisen jälkeen alkaa jotain vaikutuksia ilmeneen,samanlaisia kun jos olis ottanu piri pommin.
Täytyy hetki odotella ja kattoo tarviiko lisää.
E:Samanlailla pää kihelmöi ja tuntuu että nousis tukka pystyyn kun piri pommista mutta ei ainakaan tällä annoksella vielä tullu semmosta pakonomaista säätöö mutta muuten kyllä energtsempi olo.
Täytyy ottaa yks kapseli lisää ja kattoo sit uudestaan
.
E2:En si kumminkaan ottanu kolmatta vaan yllätin itseni siivoomasta ja hikee puskee.Nyt n.kolme tuntia myöhemmin on samanlaiset laskut kun piriä olis vetäny.Täytyy kai nyt sit se yks ottaa ja kattoo jos laskut siirtys illempaan.
Että sellasta tuotetta.Kyllä tuli ainakin siivottua jos ei muuta.Turhan lyhyt vaikutusaika mutta saa nähä kun lisää ottaa niin paraneeko tää olo vielä tästä.
Last edited by metman on Thu 16 Dec 2010, 17:28, edited 2 times in total.
I love you Mary Jane
-
- Psykonautti
Ei tätä nyt kumminkaan kofeiiniin voi verrata on tää sen verran vahvempi tuote.kilpikonna wrote:Dmaa on vahvempi stimulantti kuin kofeiini.Myös kestää kauemmin kuin kofeiini,kofeiini kestää 1-2 h kun taas dmaa 2-3h.
I love you Mary Jane
-
- Psykonautti
vaikutta ihan kiintoisalta..
en ainakaan itse löytänyt lääkeainelistalta mut eiks tuo wikipedia ainakin meinannut jotain et ois kiellettyä urheilussa.. vai oliko toi wikipediassa..
tilasin tota jännä nähdä tuleeko..
en ainakaan itse löytänyt lääkeainelistalta mut eiks tuo wikipedia ainakin meinannut jotain et ois kiellettyä urheilussa.. vai oliko toi wikipediassa..
tilasin tota jännä nähdä tuleeko..
-
- Psykonautti
Jotta ei tulisi väärinkäsityksiä niin oikaisen että 3,4-dimetoksi-N-metyyliamfetamiini on DMMA eikä DMAA eikä toisinpäin niinkuin Kilpikonna edempänä esitti.
Aika törkeitä hintoja RC kaupat DMAA:sta pyytää kun näkyy parhaimmillaan olevan 15£/g kun jenkeistä saa alle 1$/g siellähän toi on joku laihdutudlääke.
Aika törkeitä hintoja RC kaupat DMAA:sta pyytää kun näkyy parhaimmillaan olevan 15£/g kun jenkeistä saa alle 1$/g siellähän toi on joku laihdutudlääke.
I love you Mary Jane
-
- Psykonautti
Mulle tulee jo 40mg hedari.. Niin pienillä annoksilla vähän piristää ja avaa nenää.
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna
-
- OD
No huh huh!
Sain tätä voimailua harrastavalta kaverilta (paskaksi jatkettuna, koska hänen suosittelemansa maksimiannos/double dose oli noin gramman luokkaa). Tätä on verrattu kofeiiniin ja efediiniin, mutta mielestäni vaikutus paljon sentraalisempi ja jopa (erityisesti lakan kanssa kombotettuna) hieman euforinen (termi, jota en yleensä käyttäisi stimulantteja kuvaillessani). Uskomattoman aliarvostettu stimulantti ja vaikea uskoa, ettei löydy edes lääkeainelistalta. Pyydän kyllä kyseiseltä kaverilta lisää ja tulen varmasti päivittelemään tätä topikkia asian tiimoilta. Muidenkin kokemuksia olisi kiva kuulla.
Sain tätä voimailua harrastavalta kaverilta (paskaksi jatkettuna, koska hänen suosittelemansa maksimiannos/double dose oli noin gramman luokkaa). Tätä on verrattu kofeiiniin ja efediiniin, mutta mielestäni vaikutus paljon sentraalisempi ja jopa (erityisesti lakan kanssa kombotettuna) hieman euforinen (termi, jota en yleensä käyttäisi stimulantteja kuvaillessani). Uskomattoman aliarvostettu stimulantti ja vaikea uskoa, ettei löydy edes lääkeainelistalta. Pyydän kyllä kyseiseltä kaverilta lisää ja tulen varmasti päivittelemään tätä topikkia asian tiimoilta. Muidenkin kokemuksia olisi kiva kuulla.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
- Moderator
Re: DMAA (1,3-dimethylamylamine, metyyliheksaaniamiini)
Söin tätä pari grammaa pari vuotta sitten. 50-80 mg välillä kulki käyttöannokset. Lähinnä aamukahvin tasaantuessa otin lisätäkseni suorituskykyäni, mutta ei kyllä soveltunut mihinkään niihin tarkoituksiin, joihin stimulantteja käytän yleensä.
Kyllästyin aika nopeasti ja pussi unohtui lääkekaappiin.
Bufedronia ja dekstroamfetamiinia kuurittaessani keksin sitten yhdistellä DMAA:ta mainitunkaltaisten dopaminergisempien stimulanttien kanssa. Tuolloin aineen antama hentoinen adrenerginen potku pääsikin vasta kunnolla etuisuuksiinsa. Ihan jänskästi moduloi vaikutuksia.
Jopa MDPV vaikutti DMAA:n kanssa annosteltuna ihan käyttökelpoiselta ja hyödylliseltä. Vaikutelma kuitenkin haihtui nopeasti.
Kyllästyin aika nopeasti ja pussi unohtui lääkekaappiin.
Bufedronia ja dekstroamfetamiinia kuurittaessani keksin sitten yhdistellä DMAA:ta mainitunkaltaisten dopaminergisempien stimulanttien kanssa. Tuolloin aineen antama hentoinen adrenerginen potku pääsikin vasta kunnolla etuisuuksiinsa. Ihan jänskästi moduloi vaikutuksia.
Jopa MDPV vaikutti DMAA:n kanssa annosteltuna ihan käyttökelpoiselta ja hyödylliseltä. Vaikutelma kuitenkin haihtui nopeasti.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
- Kameleontti
lakka, savut ja tätä tuntematon määrä.. Kehossa jännää kihelmöintiä ja virkeän pirteä olotila, iha jees.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
-
- Apteekki
Tätä voi ostaa laillisesti lisäravinteena Suomesta.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
-
- Lepakko
Synergisoi hyvin kofeiinin kanssa. Muistaakseni just noradrenaliinipainotteinen vaikutus. Pieninä määrinä sopi amfetamiinin kanssa.
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
-
- Apteekki
Kyllä muuten toimii ku olis paskaa piriä heittäny pompulan huiviin. eli yht. 90mg... enempää en välttis halua ylittää... Eli kapselina oraalisesti.
-
- Apteekki
Iha jeesh kokemus oli 90mg. Olin vaan yhtäkkiä tipahtanu ja heräsin muutaman tunnin päästä kun olin "kuosaillu" sen 3-4 tuntia. Ei mitään paskaa oloa. Ihan normi olo nyt ku oon heränny... Ja taas 2 kapselia 1200mg gabapentiinin kanssa....
Jenkkilän armeijan "kanttiinista" ei tätä enää saa ostaa. Kaksi sotilasti oli luhistunut kesken jonkin harjoituksen ja molempien verestä oli löytynyt DMAA:ta. Kaverien sydämmet olivat pettäneet.
-
- Psykonautti
Itselläni jo 50mg annoksesta tulee negatiivisella tavalla levoton ja ehkä jopa ärtynyt olo sekä melkoinen pahoinvointi
Ei ilmeisesti sovi mulle tuo aine ja mieluummin juonkin ne aamukahvit ton sijaan!

-
- Tuppisuu
Tervehdys arvon Vaultilaiset! Sain käsiini kyseistä ainetta ja ajattelin kysyä että mites i.v käyttö tämän aineen kanssa? Käsittääkseni turhaa sekä vaarallista, onko käsitykseni oikea? Ja millä annostuksilla kannattaisi lähteä kokeilemaan?
Douppaus historiaa kyllä löytyy monen vuoden takaa joten tolet noin yleisesti on aika korkeat jokaista ainetta kohtaan. Ja tarkoitus olisi ihan vaan pommina nauttia, mutta mielenkiinnosta kysyn tuota i.v käytön mahdollisuutta. En kuulu ihmisiin joiden on pakko tunkea kaikkea mahdollista suoniinsa, mutta mikäli se tämän kanssa onnistuu niin pakkohan sitä olisi kokeilla.

Ja mielellään asiallisia vastauksia odottelen, vaikka kysymys saattaa ollakin vähän tyhmä
Douppaus historiaa kyllä löytyy monen vuoden takaa joten tolet noin yleisesti on aika korkeat jokaista ainetta kohtaan. Ja tarkoitus olisi ihan vaan pommina nauttia, mutta mielenkiinnosta kysyn tuota i.v käytön mahdollisuutta. En kuulu ihmisiin joiden on pakko tunkea kaikkea mahdollista suoniinsa, mutta mikäli se tämän kanssa onnistuu niin pakkohan sitä olisi kokeilla.

Ja mielellään asiallisia vastauksia odottelen, vaikka kysymys saattaa ollakin vähän tyhmä

Matkailu avartaa, mutta liiallinen vauhti tappaa joten jarrua pohjaan hyvissä ajoin!
-
- Apteekki
Eilen tuli otettua dmaa:ta 20mg + kofeiinia 175mg lisäks olin noin pannullisen litkiny kahvia päivän mittaan. Tää yhdistelmä pisti mun pumpun ainakin aika koville. Istuin vaan rauhas paikoillani mutta pumppu hakkas silti tuhatta ja sataa. Reilun tunnin kun oli ollut syke taivais niin sydän rupes lyömään viellä voimakkaammin lyöntinsä ja rinnassa tuntu välillä ihmeellistä värinää. Epäilen kyllä että nuo haittavaikutukset johtu liiallisesta kofeiinin nauttimisesta, joten täytyy tästä joku päivä testa uusiks vähemmällä kofeiini määrällä. On hieman perseestä ku nois kapseleis on 175mg kofeiinia ja vain 20mg dmaa:ta, täytyy koittaa hankkia tuota ihan puhtaana ja testata sitten täysin ilman kofeiinia. Muuten oli kyllä ihan ok vaikutukset väsymys väheni, energiaa löyty ja tuli muutenki paljon skarpimpi olo.
-
- OD
Sanoisin, että ei mitään järkeä lähteä rännäilemään mitään näin mietoa stimua päihtymystarkoitukseen.madvetti wrote:Sain käsiini kyseistä ainetta ja ajattelin kysyä että mites i.v käyttö tämän aineen kanssa?
20mg kapseleissa on annossuositus max 2 kapselia päivässä. Uskoisin, että kyseessä on ihan terveydellinen seikka eikä se, että käyttäjiä yritettäisiin varjella joltain erityisen hyviltä kuoseilta

Kuoseihin en tätä vetäisi, mutta ihan hyvä vaihtoehto kofeiinille eikä pistä vapisuttamaan samalla tavalla.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
- Tuppisuu
Helvetin tyhmä kysymys oli se i.v homma
Aine oli ihan uusi tuttavuus, mut eipä se tosiaan mitään voimakasta ollu ja kun tutki asiaa tarkemmin tajusin jo siinä vaiheessa että ei sovellu i.v käyttöön. Melkeinpä ku kofeiini omalla kohdalla ja syötynä tietenki.
Kysymyksestä tietenki voi saada sellaisen kuvan että haen "guosia" joka asiasta, mutta näin ei ole ja kysyin asiaa ennen ku olin edes tutustunu aineeseen tarkemmin
Aina ei pää ja järki toimi meikäläisellä... Jatkossa siis kysymykset voisi esittää vasta sitten kun tietää mitä on oikeestaan edes kysymässä
Peace!

Kysymyksestä tietenki voi saada sellaisen kuvan että haen "guosia" joka asiasta, mutta näin ei ole ja kysyin asiaa ennen ku olin edes tutustunu aineeseen tarkemmin

Matkailu avartaa, mutta liiallinen vauhti tappaa joten jarrua pohjaan hyvissä ajoin!
-
- OD
Selvisi aineen tarkka koostumus, kun ostin kaveriltani tuon loppupurkin. Yksi annos sisältää siis 30 mg tätä ja 150 mg kofeiinia plus kaikkea turhaa paskaa. Yli 60 mg en tätä ole siis kerralla ottanut. Tuli hieman liikaa ehkä hehkutettua tätä aluksi. Euforia tosiaan johtui ihan lakasta. Edelleenkin kyllä hakkaa paskan vauhdin ja hyötystimuna ihan käyttökelpoinen.Petri6 wrote:No huh huh!
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
- Karvakuono
Itellä DMAA on tuottanu puolen tunnin päästä lievää virkeyttä ja toimeliaisuutta. Tunnin päästä mulla on tullu 80mg (oraalisesti) jälkeen aivan TÖRKEET euforiat, voisin vertaa jopa oksikodonin ekaan kertaan(10mg oraalisesti)
Paras combo näiden kaa on ehdottomasti ollu 160mg DMAAta, pari annosta etanolia ja pienet hatsit. Sillon olin aivan taivaissa. Tuntui että olisin maannut jossain lämpimässä pehmeessä pumpulissa, kauniissa kirkkaassa paikassa. Olin kuulemma nauranut ja hymähdellyt niikun seksin aikana eli ihan orgastinen olo. Ja itse asiassa oon kerran saanut orgasmin DMAAn vaikutuksen alaisena kun säikähdin kauheasti. Sillon oli alla 160mg ja mukava känni.
Tää on ehdottomasti yks mun suosikki päihteistä.
Paras combo näiden kaa on ehdottomasti ollu 160mg DMAAta, pari annosta etanolia ja pienet hatsit. Sillon olin aivan taivaissa. Tuntui että olisin maannut jossain lämpimässä pehmeessä pumpulissa, kauniissa kirkkaassa paikassa. Olin kuulemma nauranut ja hymähdellyt niikun seksin aikana eli ihan orgastinen olo. Ja itse asiassa oon kerran saanut orgasmin DMAAn vaikutuksen alaisena kun säikähdin kauheasti. Sillon oli alla 160mg ja mukava känni.
Tää on ehdottomasti yks mun suosikki päihteistä.
It should be remembered that a dose which can be easily tolerated by someone with a significate opiate tolerance could kill an individual with no tolerance.
Minä tahdon, minä määrään. Minä myrkyn suoneen käsken.
Minä tahdon, minä määrään. Minä myrkyn suoneen käsken.
-
- Tuppisuu
Tilasin tätä, ihan uus tuttavuus mulle... Mites kun jotkut sanoo et tätä sais lisäravinteena Suomestakin, pitääkö paikkansa?
Ostin 2 grammaa, jos nyt tulee perille ettei tulliin jää... Tolee ei oo yhtään joten ajattelin sen jakaa 10 osaan, ensin ehkä testata
10mg vaan pommina et tietää vaikuttaako se annos mitenkään. En halua sakeilla enkä sekoilla, vaan hoitaa normi kotityöt...
Ostin 2 grammaa, jos nyt tulee perille ettei tulliin jää... Tolee ei oo yhtään joten ajattelin sen jakaa 10 osaan, ensin ehkä testata
10mg vaan pommina et tietää vaikuttaako se annos mitenkään. En halua sakeilla enkä sekoilla, vaan hoitaa normi kotityöt...
Mullahan on ne lääkekaapin avaimet... Mut en viitti ottaa riskejä.
Jossain kohtaa sai, mutta muistaakseni tämä kiellettiin vähän aika sitten.Rottatyttö70 wrote:Mites kun jotkut sanoo et tätä sais lisäravinteena Suomestakin, pitääkö paikkansa?
-
- Apteekki
Kyllä tuohon mielestäni voi rauhassa tutustua het 20-30mg annoksella jos ei ole pumppuvikaa tai stimuherkkä ihminen.Rottatyttö70 wrote:10mg vaan pommina et tietää vaikuttaako se annos mitenkään. En halua sakeilla enkä sekoilla, vaan hoitaa normi kotityöt...
DMAA paljaaltaan oli mielestäni suhtkot turhaa. 60-100mg annoksella huomasin mietoa stimulaatiota mutta haittavaikutukset olivat itselläni liian voimakkaat suhteessa hyötyihin. Hikoili kuin pieni porsas vaikka mitään ei tehnyt, syke selkeästi normaalia korkeampi ja liiallista levottomuutta. Ylittäessä 100mg hyödyt eivät juurikaan kasvaneet mutta haittavaikutukset sitäkin enemmän.
Boostiaineena tämä antoi kyllä sitten ihan mukavat säväykset oloon. Yhdistettynä muutamaan olueen, mietoon määrään bentsoja ja kofeiinia huomasi normaalin kuosin muuttuvan paremmaksi dmaa:n ansiosta. Oloni oli selkeästi iloisempi, pystyin keskittymään paljon paremmin, olo oli muutenkin kaikin puolin energisempi ja valppaampi. Alkoholin käyttö pysyi helpommin hallinnassa eikä normaaliin tapaan iskenyt väsymys päälle heti alkuillasta vaan jaksoin tissutella pidempään muiden mukana. Bentsoja(opamox) tarvitsi siis sykkeen tasaamiseksi ja tietenkin se kuosiakin paransi.
Muutaman kerran kokeillessani opamox dmaa komboa höystettynä kupillisella kahvia huomasin tämän aiheuttavan jopa lievää euforiaa. Annokset olleet tuolloin noin 60-100mg dmaa 30-60mg opamoxia.
-
- Karvakuono
Kyllä, on tätäkin tultu kokeiltua. Aineesta saa "olot" noin 10 minuutiksi, jonka jälkeen alkaa 9 tunnin mittaiset laskut. En suosittele. Se ei ole sen arvoista.
Joskus otin tällä "miedot "överit vahingossa... luulin ihan eri purnukaks, jotakin 300mg lappasin meneen ... huuhhuh ku pumppu flippaili, onneks purjo lensi niin myrkyt pääs pihalle.
-
- Karvakuono
Eihän tuo ole vielä mitään. Meikäläinen on testannut semosilla 800-1000 mg annoksilla. Noilla annoksilla saa jo "olot" about puoleksi tunniksi. Sen jälkeen alkaakin 9 tunnin mittaiset erittäin epämielyttävät laskut.porter wrote:Joskus otin tällä "miedot "överit vahingossa... luulin ihan eri purnukaks, jotakin 300mg lappasin meneen ... huuhhuh ku pumppu flippaili, onneks purjo lensi niin myrkyt pääs pihalle.
Edit: vähän äskeisen toistoa, mutta en voi olla korostamatta että oloihin nähden kohtuuttomat laskut
ja otin tuossa samassa yhteydessä siis 300-400mg kofeiinia tabuina + efedriiniä... Unohtui sanoa 

-
- Psykonautti
Joo, näin on. Tarkemmin ottaen kielto tuli voimaan touko- tai kesäkuussa 2012. En nyt tarkalleen muista että kumpi kuukaus mahtoi olla, mutta jos oli kesäkuussa niin se oli kesäkuun alussa.JarruIgor wrote:Jossain kohtaa sai, mutta muistaakseni tämä kiellettiin vähän aika sitten.Rottatyttö70 wrote:Mites kun jotkut sanoo et tätä sais lisäravinteena Suomestakin, pitääkö paikkansa?
Helsingin sanomat teki palveluksen, kun tekivät jutun siitä että tämä ollaan kieltämässä ja samassa artikkelissa kertoivat että sitä saa suomalaisista luontaistuote kaupoista. Pitihän sitä sitten tilata, kun vielä oikein suomesta sai laillisesti.

edit:
Voisi vielä itse substanssistakin sanoa jotain.
Eli mielestäni on hieman omalaatuinen stimu. Jos makoilen paikallani, voin hyvinkin nukahtaa tämän vaikutuksen alla. Saattaa jopa helposti alkaa väsyttämään. Mutta sitten jos aivan vähän tekee jotain, niin sitä herää todella nopeasti ja on taas tavallista pirteämpi. Myöskään tehdessä ei ala väsyttämään, mikä nyt tietty on luonnollista kun kyseessä on kuitenkin stimu. Itselläni tämä siis on ns. täsmä stimu, eli piristää aina kun tarvitsee, mutta lopettaa piristämästä, kun hieman makaa ja päinvastoin.
Lisäksi euforian osalta pidän tästä huomattavasti enemmän kuin piristä. Olen ainoastaan kaksi kertaa ylipäätään saanut piristä mitään euforioita. Näin mutuna aatellen näissä molemmissa saattoi olla metaa mukana vaikutus ajasta päätellen. Oli miten oli, edes niiden euforia ei voittanut dmaa:n tuomaa euforiaa.
Miinus puolena lyhyt vaikutus aika, nopea toleranssin nousu ja väkisinkin unen tuovat laskut. Laskuissa siis väsyttää aivan jumalattomasti ja jos enemmän illan aikana vetelee (>500mg), niin seuraavana päivänä on lisäksi lievästi myrkytetty olo. Ei kuitenkaan niin paha, kuin kännäys illan jälkeinen päivä, eli aivan siedettävä.