Dexedrine (deksamfetamiini)

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Velho
LD50

Re: Dexedrine (deksamfetamiini)

Post by Velho » Mon 03 Dec 2012, 18:48

Nyt kertaalleen huomasin kuinka hyvän fiiliksen sain jo yhden 5mg napin rätkäsyllä i.v DIGGAAN!!
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Velho
LD50

Post by Velho » Wed 19 Dec 2012, 00:19

toimii polton ja pameja kanssa 2 kpl syömälläkin :up:

COMPLEX
Psykonautti

Post by COMPLEX » Tue 15 May 2018, 09:41

Taitaa lääkenimike olla nykyään Attentin ja näitä saa 5 mg ja 10 mg vahvuisina. Sain haltuuni muutaman ja söin kaks tommost vitosen ja ai että miten pisti vipinää kinttuihin, tuli ihan duracell-pupu fiilis.

Näitä pystyy käsittääkseni myös vetämään nokkaan? Korjatkaa jos oon väärässä. Toisaalta luin jostain että deksamfetamiinin bioavailability syömällä olis jopa yli 75 %. Eli syömälläkin saa jo aika hyvät vaikutukset suhteutettuna annosmäärää eri käyttötavoista. Ja syömällä myös tasaisin ja pitkin vaikutus. Onpas nää kivoja. :love:
xxxxx.

Velho
LD50

Post by Velho » Tue 03 Jul 2018, 09:50

Jep vois vaihtaa otsikon nimen dexedrinestä attentin tai lisätä toisen.

Onko kellään tullut katupirinä dextroamfea vastaan? Ite saanu muutamia kertoja just sellasta pöhinää mikä tuntuu dextroamfelta vaikutusten puolesta ja välillä se on pettymys jos joku lantrannu sen pilipalipirix

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 05 Jul 2018, 15:22

Siiis miksi vedätte iv. näitä kun mä olen saanut käsityksen, että tämä aine imeytyy iv:nä 10% ? Ja syötynä paras hyötysuhde, TÄnään testasin ensimäisen kerran tätä dexedrine olikohan valmiste ja 10mg. SÖIN sen ennen metadonia tyhjään mahaan.. Olin ottanut myös ruokasoodaa 2tl koska join paljon kahvia ja halusin saada metadonista kaiken irti. Tämä siis oli yllätys ja tuli tarpeen.

+20min. Alkoi tuntua jotenkin kevyeltä ja siirin huvikseni metadonilla käynnin niin pitkälle, että ehdin tuntea tämän lääkkeen vaikutukset ennen kuin metadonin otan. Noh.

+1h:: Hengittäminen tuntui helvetin hyvältä.. (offtopic suruaika ja iski nyt todella lähelle. ei siitä sen enempää)
+1:15min menin metadonille. Kippasin alas ja sen jälkeen, kun se alko nousemaan tunsin semmoista EUFORIAA mitä en ole KOSKAAN saanut millään en laadukkaalla iv amfetamiinilla. mielialani nousi,kuin olisi jotenkin saanut hetken irti kaikesta surusta ja inhottavasta tilanteesta. Nyt siitä on 8h kun tuon 10mg napin nielasin ja edelleen hyvä fiilis... Otin lyricaa 300mg ja sen jälkeen tuntui taas samalta. Hengittäminen, keskittyminen, OLEMINEN ja asioiden käsittely.. JOtenkin helpottui. Vaikka aina sanotaan, että sitä siirtää eteenpäin, niin silti olen sitä mieltä, että jonkin sortin helpotusta on saatava. Noh mitäs sanoisin tästä lääkkeestä!

PARAS LÄÄKE MITÄ OLEN KOSKAAN NIELASSUT. ( ei redosettamisen HIMOA, eikä mitn sellaista negatiivista sanottavaa) ainoastaan mietin ihmisiä ja niiden armottomuutta ja sitä miksi ne eivät anna rauhaa poismenneille. Vähän offia, mutta niin. Elämä on elämää. Mutta en tunne mitään laskuja ainoastaan röökiä tekee mieli kokoajan. En sano, että olisi hyvä olla. Tuskaisuus on läsnä, mutta se on ymmärrettävämpää, eikä läheskään niin levotonta ahdistusta ja toivotonta. !

Hyvä lääke. Todella puhdas ja jotenkin niin kuin nenä päähän itselleni. Mutta se että iv:nä tämä ei ole läheskään sama asia. kaveri oli lyönyt 2 nappia 10mg (aikoinaan) ja sanoi että hukkaan meni.. Syötynä. TÄYDELLISTÄ. Tykkään. Tykkään myös ihmisestä joka auttoi ja tuki minua surun ja kaaoksen keskellä.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 05 Jul 2018, 16:49

tRip wrote:
Sun 04 Jan 2009, 18:31
Mulla jo 5-10mg riittää mainiosti koko päiväks..
Vittumaista vuoristorataa heti jos alkaa ottaa useempia kertoja päivässä.
No joo mä huomasin, että 10mg 8-9h sitten.. Antaa edelleen puhtia päivään ja jotenkin reagoi ihanasti metadonin, lyrican, gabapentiinin ja risolid 20mg kanssa. Vitsi olisin onneni kukkuloilla, jos saisin päivässä tällaisen :D Mut uskoisin, että kun totttuisin siihen -> Lisää annosta ylös plz plz plz. Joten pidän tämän harvinaisena herkkuna (anteeksi tuplapostaus) mutta ihana fiilis, kun ensimäinen stimukokemus joka ei tee sitä, että "LISÄÄ LISÄÄ LISÄÄ" , "VITTU JOS EN SAA LISÄÄÄ NII.." <3..

Velho
LD50

Post by Velho » Mon 09 Jul 2018, 16:47

Panda eikö IV hyötyosuus oo kuitenkin se 100% tai sinnepäin vai onko niissä sit joku ainesosa estääs tätä ROAa

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 17 Jul 2018, 23:52

No mulle sanottiin että syömällä paras ja frendi oli töniny näitä lätkän hihaan ja ei vaikutuksia. Mä olen ottanut 10mg attea 15.00 eteenpäin aina 3h.välein.10mg. Yht 30mg.ja yhtä euforiaa,, mutta pää on taas rauhallinen ja ei ole sivuoireita/pakkoliikkeitä ja en oleullkoisesti sekava. Pupillit vaa lautasena ja hiki lentää. Nyt. Oli pitkä tauko ainakin 6h ja nakkasin 2x 10mg 0.5l veden kans kokonaisena. Ja tässä helvetin hyvä ja rauhallinen fiilis. Jotenki tuntuu, että ajatukset pysyvät kasassa ja voi elää hetkessä, eikä kohellusta.. Ei pakkoliikkeitä.

Mutta katsotaan kohta. Muutenkin mä en usko jos frendi rännänny laatan femmoi eikö oloja ni pakko siinä joku juju on olla. Mulla nää nousee sillee, että hengittäminen tuntuu yhtä ihanalta, kuin esim Essonousuissa..sitten alkaa kaamea energinen aaltoilu kehossa (mutta se ei näy. Ulos) tuntuu siltä, että tätä mulla pitäisi olla lääkkeenä, eikä mitn metadonia. Attentin korvaushoito
Ihana jännitys miten nyt 20mg.kolisee kun tämä tuntuu oikeasti olevan se mun juttu. Tuntuu myös, että pystyisi alkaa nukkumaan, mutta haluan nauttia. Hampaat puree yhteen mikä on ehkä merkki.. Että loput jätän huomiselle. Nautin nyt nää. 2x.10mg.syötynä nousut ja ei ole perus re-dosetelun himoa. Halusin kokeilla rajojani :D perus panda
Grauh! Synkkinä päivinä ihminen tarttee lääkettä voidakseen unohtaa murheet ja 28181i2 muuta turhaa "looppia" päässä. Sanoisin että nautin 10mg attentin nousuista enemän mitä 30mg.mdpv vedoista. Tai paha sanoa kun ei ole ollut paljon peveä tarjolla. Nyt keskityn muihin juttuihin. Kusilukkko tuki myös. Mut kyl se pisu tuli.

I love this medicine
And i need this effects to be alive again. Not sad. Not. Happy.. Only me mysielf and addictzm
🤗😎😎😎😎😎

kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva » Fri 07 Sep 2018, 07:41

SadPanda wrote:
Tue 17 Jul 2018, 23:52
No mulle sanottiin että syömällä paras ja frendi oli töniny näitä lätkän hihaan ja ei vaikutuksia. Mä olen ottanut 10mg attea 15.00 eteenpäin aina 3h.välein.10mg. Yht 30mg.ja yhtä euforiaa,, mutta pää on taas rauhallinen ja ei ole sivuoireita/pakkoliikkeitä ja en oleullkoisesti sekava. Pupillit vaa lautasena ja hiki lentää. Nyt. Oli pitkä tauko ainakin 6h ja nakkasin 2x 10mg 0.5l veden kans kokonaisena. Ja tässä helvetin hyvä ja rauhallinen fiilis. Jotenki tuntuu, että ajatukset pysyvät kasassa ja voi elää hetkessä, eikä kohellusta.. Ei pakkoliikkeitä.

Mutta katsotaan kohta. Muutenkin mä en usko jos frendi rännänny laatan femmoi eikö oloja ni pakko siinä joku juju on olla. Mulla nää nousee sillee, että hengittäminen tuntuu yhtä ihanalta, kuin esim Essonousuissa..sitten alkaa kaamea energinen aaltoilu kehossa (mutta se ei näy. Ulos) tuntuu siltä, että tätä mulla pitäisi olla lääkkeenä, eikä mitn metadonia. Attentin korvaushoito
Ihana jännitys miten nyt 20mg.kolisee kun tämä tuntuu oikeasti olevan se mun juttu. Tuntuu myös, että pystyisi alkaa nukkumaan, mutta haluan nauttia. Hampaat puree yhteen mikä on ehkä merkki.. Että loput jätän huomiselle. Nautin nyt nää. 2x.10mg.syötynä nousut ja ei ole perus re-dosetelun himoa. Halusin kokeilla rajojani :D perus panda
Grauh! Synkkinä päivinä ihminen tarttee lääkettä voidakseen unohtaa murheet ja 28181i2 muuta turhaa "looppia" päässä. Sanoisin että nautin 10mg attentin nousuista enemän mitä 30mg.mdpv vedoista. Tai paha sanoa kun ei ole ollut paljon peveä tarjolla. Nyt keskityn muihin juttuihin. Kusilukkko tuki myös. Mut kyl se pisu tuli.

I love this medicine
And i need this effects to be alive again. Not sad. Not. Happy.. Only me mysielf and addictzm
🤗😎😎😎😎😎
Meikä alottaa aina nollatoleil 1x 70mg ja 6h perää tpoinen 70mg. se onaika pätevät pärinät. Joo ja ihaan Ei missää nimessä, ei futaa, toimii vaa oliks se maksan vai haiman kautta! BTW HELLO SADPANDA, MY MAYN!, WADAP!?