Dexedrine (deksamfetamiini)

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
lieta
Psykonautti

Re: Dexedrine (deksamfetamiini)

Post by lieta » Thu 22 Dec 2011, 15:23

Petri6 wrote:Nyt taisi tulla lopullisesti todistettua, että stimut eivät vaan ole mun juttu. Ensin 3x5mg pureskeltuna ja 1,5h tunnin jälkeen samanlainen setti. Olo oli rauhallinen ja keskittynyt, mutta minkäänlaisesta euforiasta ei ollut tietoakaan.
Juuri oikean olon oot saanu, kun miettii että tuo on ADHD lääke....
"Don't curse when it rains,
if you don't ever even smile
when the sun shines "

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 24 Dec 2011, 20:41

lieta wrote:
Petri6 wrote:Nyt taisi tulla lopullisesti todistettua, että stimut eivät vaan ole mun juttu. Ensin 3x5mg pureskeltuna ja 1,5h tunnin jälkeen samanlainen setti. Olo oli rauhallinen ja keskittynyt, mutta minkäänlaisesta euforiasta ei ollut tietoakaan.
No amfetamiini=amfetamiini eikä minulla ole ADHD:ta, joten pettymyshän tuo oli.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

lieta
Psykonautti

Post by lieta » Sat 24 Dec 2011, 21:09

Petri6 wrote:
lieta wrote:
No amfetamiini=amfetamiini eikä minulla ole ADHD:ta, joten pettymyshän tuo oli.
Juu kyllähän tuon käsitinkin ;)
"Don't curse when it rains,
if you don't ever even smile
when the sun shines "

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Sat 24 Dec 2011, 22:28

Eipä dekstroamfen ton kummempia vaikutuksia välttämättä pitäiskään antaa. Sinänsä kyl ristiriitaista kun sanotaan, et dekstroamfesta se hyvä olo tulee, ja levo aiheuttaa enemmän vaan kehollisia vaikutuksia. Levoamfe pelkästään on kuulemma perseestä, mut samaa sanoo monet dekstrostakin päihdekäyttöä ajatellen... Ehkä se on sit se yhteisvaikutus.

Sit mietityttää et missä metamfetamiini menee näitten rinnalla. Metasta sanotaan, et sen vaikutus on dekstroakin enemmän dopamiiniin keskittyvä, mut jos metan vaikutus on siis vielä spesifimpi keskittymiskyvyn parantaja jne. niin miks sitä sitten käytetään päihteenä? Tolla logiikalla metamfetamiinin pitäis olla täysin turhaa päihdekäytössä, kun monet tuntuu sanovan sitä jopa dekstrosta... Itsellä ei oikein metasta hyviä vertailukelpoisia kokemuksia ole. Jotkut tosiaan sanoneet et metamfetamiini ois vieläkin tehokkaampi keskittymishäiriön hoitoon, ja onhan siitä esim. jenkeissä lääkevalmiste Desoxyn. Toki pitkä vaikutusaika tekee omat ongelmansa lääkekäyttöä ajatellen, mut se on sit eri juttu...

Grower
Lepakko

Post by Grower » Sun 25 Dec 2011, 06:08

Mun mielestä se on niin että amfetamiinienkin viihdekäyttö pitää tavallaan opetella. Se olo pitää vaan osata käyttää hyödyksi. Rauhallinen olohan siitä tulee mut sillon on just hauska tehä kaikkea, jutella, siivota tms... kaikki lähtee loppujen lopuks omasta mielestä eikä esim amfesta automaattisesti tuu jeejee hyvä oloa. :))

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Sun 25 Dec 2011, 15:09

Ei siitä pitäiskään tulla minkäänlaista euforiaa, tai ainakaan mulle ei juuri tuu eikä muutkaan oo juuri sanoneet. Vähän jonkinlaista tietoa euforiasta saattaa olla, jos kovissa pireissä tekee jotain miellyttävää ja fyysistä, esim. tanssii mieleisensä musiikin tahtiin.

Muuten tuo olo vaikuttaa sellaiselle, mikä mulle siitä tulee. Joillekin ihmisille juuri se - ilman mitään euforiaa - on "se juttu". Hyvä vaan, jos sulle ei ole. Kaikkea ei kuitenkaan tarvi kiskoa, varsinkaan jos ei ees tykkää.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 29 Dec 2011, 18:21

SahkoinenVelho wrote:Metasta sanotaan, et sen vaikutus on dekstroakin enemmän dopamiiniin keskittyvä, mut jos metan vaikutus on siis vielä spesifimpi keskittymiskyvyn parantaja jne. niin miks sitä sitten käytetään päihteenä?
Meta taas vaikuttaa myös serotoniinia vapauttavasti, toisinkuin muut amfet.. ymmärtääkseni.

Dextro tosiaan on vain drugsi.. ei huume, eikä oikeen lääke, ellei sitä osaa käyttää oikein.
Tajunnu sen, et lääkkeenä tää on paras.
Keep it unreal.

bUkkA

Post by bUkkA » Fri 30 Dec 2011, 05:48

tRip wrote:
SahkoinenVelho wrote:Metasta sanotaan, et sen vaikutus on dekstroakin enemmän dopamiiniin keskittyvä, mut jos metan vaikutus on siis vielä spesifimpi keskittymiskyvyn parantaja jne. niin miks sitä sitten käytetään päihteenä?
Meta taas vaikuttaa myös serotoniinia vapauttavasti, toisinkuin muut amfet.. ymmärtääkseni.

Dextro tosiaan on vain drugsi.. ei huume, eikä oikeen lääke, ellei sitä osaa käyttää oikein.
Drug=huume, lääke. :) Mutta asiaan... Meta toimi noradrenaliinin, dopamiinin serotonin takaisinoton estäjänä SEKÄ vapauttajana. amfetamiini ja metamfetamiini siis molemmat sekää estää takaisinpalautusta, että vapauttaa.

MDPV ja metyylifenedaatti on taas vain noradrenaliinin ja dopamiinin takaisinoton estäjiä. Ne eivät siis vapauta ollenkaan serotoniinia, noradrenaliinia tai dopamiinia.

(siinä missä sekä amfetamiini, että metamfetamiini vapautta, dexeamfetamiinikin, mutta pienemmissä määrin kait kun raseeminen amfe, tän takia parmepi lääkekäytössä kun ei "pärise")

toivottavasti vähän selventää asioita.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 31 Dec 2011, 04:24

bUkkA wrote:
tRip wrote:

Drug=huume, lääke. :) Mutta asiaan... Meta toimi noradrenaliinin, dopamiinin serotonin takaisinoton estäjänä SEKÄ vapauttajana. amfetamiini ja metamfetamiini siis molemmat sekää estää takaisinpalautusta, että vapauttaa.

MDPV ja metyylifenedaatti on taas vain noradrenaliinin ja dopamiinin takaisinoton estäjiä. Ne eivät siis vapauta ollenkaan serotoniinia, noradrenaliinia tai dopamiinia.

(siinä missä sekä amfetamiini, että metamfetamiini vapautta, dexeamfetamiinikin, mutta pienemmissä määrin kait kun raseeminen amfe, tän takia parmepi lääkekäytössä kun ei "pärise")

toivottavasti vähän selventää asioita.
Kyllä se meta vaan on se joka sitä serotoniinia vapauttaa..
Jos uskominen pari-kolmesataa -sivuiseen amfetamiini raamattuun.
Näin asian olen käsittänyt.

Dextro taasen vain vapauttaa dopamiinia ja estää sitä myöskin jonninverran.
Serotoniini-vaikutuksesta en ole vielä vakuuttunut.

Raseemisessa periaatteessa sama, mutta levo-amfe mukana.. muttei sekään serotoniineihin ymmärtääkseni kajoa. Noradrenaliini-vaikutuksesta en sano mitään, koska en nyt muista koko raamattua.

Jos nyt yhtään asiaa selkiytti.
Keep it unreal.

bUkkA

Post by bUkkA » Sat 31 Dec 2011, 04:31

Kyllä se meta vaan on se joka sitä serotoniinia vapauttaa..
Meta toimi noradrenaliinin, dopamiinin serotonin takaisinoton estäjänä SEKÄ vapauttajana. amfetamiini ja metamfetamiini siis molemmat sekää estää takaisinpalautusta, että vapauttaa.

Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 » Sat 04 Feb 2012, 16:55

Saattaisin saada kokeiltavaksi jokusen napin ko. lääkettä. En ole koskaan aiemmin stimulantteja kofeiinia lukuun ottamatta käyttänyt, joten olettaisin ainakin jotain tapahtuvan MUTTA miten on käyttö yhdessä muun lääkityksen kanssa joka sisältää perinteisiä neuropaattisen kivun hoitoon tarkoitettuja nappeja. Käytössä on amitriptyliini, pregapaliini, tramadoli ja vielä lisäksi duloksetiinikin. Kaikkihan näistä vaikuttavat serotoniinin ja dopamiinin kemiaan. Miten kannattaisi lähteä liikkeelle?

-Hooddood78
Opiate - Needle - Vein - Rush

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 11 Feb 2012, 08:24

Hooddood78 wrote:MUTTA miten on käyttö yhdessä muun lääkityksen kanssa joka sisältää perinteisiä neuropaattisen kivun hoitoon tarkoitettuja nappeja. Käytössä on amitriptyliini, pregapaliini, tramadoli ja vielä lisäksi duloksetiinikin. Kaikkihan näistä vaikuttavat serotoniinin ja dopamiinin kemiaan. Miten kannattaisi lähteä liikkeelle?

-Hooddood78
Kannattaa ton tramalin kanssa olla varovainen.
Itel ollu samat lääkitykset, et siinämieles nou häti. paitsi duloksetiinist hajuukaan.
Mut emmä muutamaa dexee enempää tohon kombinaatioon varmaan kyl ottais.
Keep it unreal.

Anestesiologi
Tuppisuu

Post by Anestesiologi » Sat 11 Feb 2012, 11:44

Ongelmallisempi ja vaarallisempi tuossa on amitriptyliini CYP-inhibition vuoksi. Kyllä sitä jauhoa maksankin kautta metaboloituu vaikka nenään menisikin. Laske amitriptyliinin ½aika x 2 ja ota sitten. En nyt muista oli dexamfe vain 2D6 substraatti mutta kilpailee samoista entsyymeistä tramalin kanssa osittain, ota muutama tunti aikasemmin tai jätä päivän lääkkeet ottamatta.
Duloksetiinista en muista itsekkään mutta aika neurotoksisella lääkityksellä olet, liikaa keskitetty 5-HT ja NA-liikenteeseen, tähän Dexen huomaat tuovan tasapainoa.

Pregabaliini on ihan hyvä olla turvaamassa synergiasta aiheutuvasta kohonneesta kouristuskynnyksestä. Jos siltä tuntuu ota se pseudo-opioidi sitten Dexen päälle kunhan tunti-pari on kulunut, mikäli siltä tuntuu. Verenpaine on toinen mitä tosiaan kannattaa tarkkailla sivusilmällä.
Narkoosi

Tiberius
Lepakko

Dexamfetamiini

Post by Tiberius » Wed 18 Apr 2012, 00:57

kokemuksia?itse muutaman kerran nasaalisesti ja kahvin seassa ottanut...........ja HUH HUH HUH :mrgreen: :mrgreen: todella positiivista energiaa,jos itsellä olisi lääkityksenä k.o lääke + voxra 300mg jne niin ei pää kestäisi,too much too fast :l :o :cry:
Last edited by Touchet on Wed 18 Apr 2012, 09:19, edited 1 time in total.
Reason: Mergesin topicin aikaisempaan.
-=€ukataforia eis pathoS=-

doof
Kameleontti

Re: Dexamfetamiini

Post by doof » Wed 18 Apr 2012, 08:09

Tiberius wrote:kokemuksia?itse muutaman kerran nasaalisesti ja kahvin seassa ottanut...........ja HUH HUH HUH :mrgreen: :mrgreen: todella positiivista energiaa,jos itsellä olisi lääkityksenä k.o lääke + voxra 300mg jne niin ei pää kestäisi,too much too fast :l :o :cry:
deks-ja dexamfetamiini sama aine?
http://psyvault.net/viewtopic.php?f=3&t=323

Touchet
Moderator

Re: Dexamfetamiini

Post by Touchet » Wed 18 Apr 2012, 09:18

jNas wrote:
Tiberius wrote:kokemuksia?itse muutaman kerran nasaalisesti ja kahvin seassa ottanut...........ja HUH HUH HUH :mrgreen: :mrgreen: todella positiivista energiaa,jos itsellä olisi lääkityksenä k.o lääke + voxra 300mg jne niin ei pää kestäisi,too much too fast :l :o :cry:
deks-ja dexamfetamiini sama aine?
Toki toki. Lyhenne "dex"/"deks" viittaa amfetamiinin dekstrorotaariseen muotoon. Katupiri (ja jenkkilääke Adderall) sisältää myös levorotaarista muotoa ja on täten raseemista seosta, joka vaikuttaa voimakkaammin noradrenergiseen viestintään.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius » Wed 18 Apr 2012, 18:20

Kiitos admineille siirrosta,täältä löytyi,bupropioni hakemalla ja dex ja deksamfe aika sama mun mielestä,verbipoliisina toki olla voi! ;)
-=€ukataforia eis pathoS=-

Micke
Psykonautti

Post by Micke » Sun 24 Jun 2012, 20:06

Itsellä menee näitä, on mennyt jo useampi v. Annosta en ole nostanut. Ei "käy päähän", auttaa keskittymään.. Aiemmin kun vedin päihteitä kadulta, nämä olivat todella suosittuja. Suurin osa rännäsi napit.. Jälkeenpäin sain tietää että eräs ihminen oli ryöstänyt apteekin saadakseen näitä vaihdettua tramaleihin. Mä halusin vain tramboja joten en ajatellut että järkeä ei ole päässä sen enempää.. Kyllä arvasin että esim. mummolta tms. hävinnyt kun aiemmin koko kaupunki "tyhjä" ja yhtäkkiä ilmestyy 3:ea eri vahvuutta, mutta.. :shock:

Jotkut pitävät todella paljon (auttavat jaksamaan), toisille ei toimi. Minimi-annos on kuitenkin se 5-6kpl/kerralla.. Dexamfea/tbl 5mg/ (10mg), saa aika paljon ottaa jotta saisi 0,1g..
Still looking for something....

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Sun 24 Jun 2012, 20:54

Micke wrote:Dexamfea/tbl 5mg/ (10mg), saa aika paljon ottaa jotta saisi 0,1g..
Kannattaa kuitenkin muistaa että deksamfe on n. kolmasosan raseemista amfea vahvempaa ja kadulla myytävä piri on yleensä ehkä 5-20% vahvuista raseemista amfea... Tosin eipä se 0,1g annoksilla kyllä oikein toimikaan mitenkään... :roll:

Micke
Psykonautti

Post by Micke » Mon 25 Jun 2012, 00:14

Näistä käyttäjtä maksavat femman tzibbe, placeboa? En anna enää kenellekään kun vihdoin eroon päässyt.. Pirin luonne kuitenkin on sekaisin levo- dextroa joten mä en tuota pidä huvikäyttöön sopivana.. Itsellä se meta toimii parhaiten keskittymiseen... En käytä amfea tms.. Eikö puhtaan amfen annostus ole se 0,1g? 1000mg/g joten 20kpl:tta 5mg:siä 0,1g..

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Mon 25 Jun 2012, 16:36

Micke wrote:Näistä käyttäjtä maksavat femman tzibbe, placeboa? En anna enää kenellekään kun vihdoin eroon päässyt.. Pirin luonne kuitenkin on sekaisin levo- dextroa joten mä en tuota pidä huvikäyttöön sopivana.. Itsellä se meta toimii parhaiten keskittymiseen... En käytä amfea tms.. Eikö puhtaan amfen annostus ole se 0,1g? 1000mg/g joten 20kpl:tta 5mg:siä 0,1g..
Mistä tuo on, että "puhtaan amfen annostus on se 0,1g"? Jos oletetaan että käyttäjällä on toleranssia, niin sitten tuo on ehkä ihan käypä doussi (tosin ehkä asteen viihteellinen, tai sitten tolea on vähän reilummin). Tolettomalle vois tulla vähän huonot vibat, piriä ekan kerran kokeilevalle tosi paska ilta.

Tai kuulostaisi kummalliselta tehdä lääkkeestä sen vahvuinen, että pitää heittää kolme kourallista turpaan. Kaveri on syönyt monta vuotta päivittäin Dexedrinejä, 40-50mg eli 8-10 tablettia per päivä - ja 2 satseissa kerrallaan, että vuorokauden mittaan tulee tuo 50mg. 100mg kerralla saattaa jo vähän "pöhistä".

Silloin kun itse käytin harvemmin amfetamiinia, 20-30mg riitti varsin mainiosti nostamaan pienestä nousukännistä lähes vesiselvän skarpiksi (tai siltä ainakin tuntui) ja tanssia ois jaksanut pilkun jälkeen vielä pari tuntia. En ole vähään aikaan Dexejä syliin tippunut, mutta veikkaan että nykyään vois tarvita - tai ainakin kaivata - vähän isompaa doussia, mutta ei kyllä lähellekään 100mg. Toisaalta ihmiset käyttää eri määriä ja hakee eri asioita - toinen vetää vaan sen verran että just toimii, toinen haluu kuosin, kolmas jotain siltä väliltä.

EDIT: Nappien hinnoista, luulisin johtuvan melko pitkälti siitä että melko suuri osa käyttäjistä (itsekin) ottaa puhdasta dekstroamfetamiinia raseemisen sijaan. En koe että raseeminen olisi mitenkään "viihteellisempää" - suurin ero on ei-toivotuissa sivuvaikutuksissa, jotka johtuu varmaan jossain määrin sekä jatkeista (yksi hyvä syy suosia Dexeä tuntemattoman katusvimban sijaan) että levoamfetamiinista (toinen). Pari kertaa olen syönyt jenkkilässä myynnissä olevaa Adderallia, jossa on muistaakseni 25% levoa, loput dekstroa. Melko puhdas stimulaatio siitäkin tuli, mutta huomasin enemmän ääreishermostostimulaatiota kuin puhtaan dekstron vaikutuksen alaisena, mikä on omiin tarkoituksiini pelkästään huono asia. Lääkepiriähän se puhdas dextro on, ja "toimii" tavallaan vähemmän, mutta jotkut ei kaipaa sen kummempaa toimintaa amfetamiineiltaan.

... ja täällä mä vaan kiskon vittu METAA. :x Hyi seitansson.

Micke
Psykonautti

Post by Micke » Thu 28 Jun 2012, 00:29

Psychonautilus wrote:Mistä tuo on, että "puhtaan amfen annostus on se 0,1g"? Jos oletetaan että käyttäjällä on toleranssia, niin sitten tuo on ehkä ihan käypä doussi (tosin ehkä asteen viihteellinen, tai sitten tolea on vähän reilummin). Tolettomalle vois tulla vähän huonot vibat, piriä ekan kerran kokeilevalle tosi paska ilta.
Nyt on pakko sanoa, että se on huumevalistuksesta.. :left: Ei ole ollut fiktiä kun olen vetänyt piriä joten kun tulli tai poliisi tekee takavarikkoja ja annoksia lasketaan niin olen lukenut että yleinen annos (puhdasta) amfea olisi se 0,1g. Minkä itse koet olevan oikea annos? Uskon että tuo annos on laskettu keskiarvona, ei se riitä käyttäjälle, mutta tolettomalle voi olla liian vahva. On vaikea sanoa kun itse otin ennemmin överit kuin vajarit.. Muistaakseni myös plinkin tietopaketissa on että tuo olisi se "normi-dose" jos hyvää tavaraa.. Itse otin aina sen verran että sai "tukan pystyyn". Hyvä piri ei toiminut adhd:n tähden.. Vedin sen tähden järjettömiä määriä eikä kukaan tajunut miksi aine ei toiminut, oli porukassa käyttäjiä ketkä piikittivät jaloista ylöspäin eivätkä saaneet enää oloja normaalisti.. Olen tosi huono arvioimaan sitä "oikeaa" määrää, joten olen aina käyttänyt sitä määrää jonka olen lukenut/oppinut koulussa tai netistä.. :right:

Sama kun hyvästä heroiinista tulisi saada 100 dosea/g. Muistan kyllä kun ostimme jopa 0,1g 40€ ja sillä kuosasi kunnolla 2 ihmistä koko illan.. Tosiaalta 20€ enemmän niin gramman paskaa sai.. :lol: Tulli laskee ainakin vahvuuden josta tuomio tulee, huonoin heroiini ollut 4% ja vahvin 96%, amfetamiineissa varmasti myös eroa. Itse olen ymmärtänyt että tuolla perusteella tuomiotkin annetaan, lasketaan puhtaus ja sen vuoksi piriä voi olla lähes 10g kun taas herskasta sama määrä ei todellakaan olisi omaan käyttöön.. Onko joku muu kuullut muita annoksia amfetamiinin annostuksesta, itse pidän tuota määrää puhtaana dextroamfetamiini-annoksena?? En tosin ole koskaan tuollaista määrää ottanut, kerralla siis. Lisäksi aina suhtaudun itse näihin oletusarvoihin kokeillen ala-kanttiin. Gamma tai etenkin lakka, puhumattakaan monesta muusta aineesta on ainakin otettava alkuun hiukan ala-kanttiin ja laskettava se aika jolloin redoseaa..

Tuo annos sivuoireineen olisi kyllä aloittelijalle aivan liikaa. 10-20mg korkeintaan.

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Thu 28 Jun 2012, 14:25

100mg puhdasta ei ole sama asia kuin 100mg "hyvää tavaraa". PUHDAS amfetamiini, jos nyt puhutaan vaikka yli 95% vahvuisesta, on ihan saatanan harvinaista eikä sellaista tehdä yleensä edes missään normaaleissa pirilabroissa. Toi 100mg on oikeasti ISO dose jos puhutaan puhtaasta amfesta, saati sitten dexamfesta joka on edelleenkin sen kolmasosan verran vahvempaa kuin raseeminen amfe...

Luulen et kuka vaan ellei oikeesti omista toleranssia ja reilusti, menis siitä 20 dexamfe-napista aika vitun vaiheeseen ja siinä kävis äkkiä läpi kaikki jemmat et löytys edes yks bentsonappi. Tai sit vaan tipahtais.

veke
Psykonautti

Post by veke » Mon 02 Jul 2012, 12:45

aika tiukkaa tavaraa 30mg menny sulfaattii täst tulee ne parhaat vaikutukset pirist se motorinen yliaktivaatio minkä levoamfetamiini tekee puuttuu
...

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 10 Jul 2012, 21:08

Ei dexedrinea voi verrata edes piriin.

Kymmenenkin milligrammaa dexamfetamiinia alkaa olla sillä rajalla ettei se ole edes kivaa.
Kolmeekymmentä milligrammaa enempää en suosittele kerralla ainakaan ottamaan.
Psychonautilus wrote:Lääkepiriähän se puhdas dextro on, ja "toimii" tavallaan vähemmän, mutta jotkut ei kaipaa sen kummempaa toimintaa amfetamiineiltaan.
Sikshän se just on hyvä lääkinnällisessä käytössä.
Se on muuten sulfaatti muodossa.. kait varmaan siks kun sitä on kehnoin käyttää muutoin kun on tarkoitettu.
Keep it unreal.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Wed 11 Jul 2012, 02:49

tRip wrote:Ei dexedrinea voi verrata edes piriin.

Kymmenenkin milligrammaa dexamfetamiinia alkaa olla sillä rajalla ettei se ole edes kivaa.
Kolmeekymmentä milligrammaa enempää en suosittele kerralla ainakaan ottamaan.
Psychonautilus wrote:Lääkepiriähän se puhdas dextro on, ja "toimii" tavallaan vähemmän, mutta jotkut ei kaipaa sen kummempaa toimintaa amfetamiineiltaan.
Sikshän se just on hyvä lääkinnällisessä käytössä.
Se on muuten sulfaatti muodossa.. kait varmaan siks kun sitä on kehnoin käyttää muutoin kun on tarkoitettu.
No itselleni ei 15mg+oiskohan ollut noin tunnin päästä toiset 15mg eivät juuri mitään sanoneet. Vesiliukoinen suolamuoto se sulfaattikin on ja lisäksi olen itselleni antanut ymmärtää, että myös suurin osa (raseemisesta)katupiristä on sulfaattimuodossa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 11 Jul 2012, 04:32

Jep, tiedän kyllä ihmisiä jotka listankin huitasee naamariinsa hetkessä.
Ja jep, sulfaattimuoto ymmärtääkseni myös liukenee kyllä veteen..
en sit tiedä mikä siinä dexessä on, koska iiveenä nähnyt aika pahaa jälkeä, vaikka fimattu etc.

Katupiristä.. Se voi olla 'sulfaa', se voi olla 'metaa'.. se voi olla piiskaa tai pörrii.. se voi olla mitävaan.

Katu-amfea tykännyt ottaa melko kohtuuttomia määriä, mut dexen kohdalla en näe juurikaan mieltä ottaa yli lääkinnällisen.. se on vaan aika blaah.
Keep it unreal.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Tue 17 Jul 2012, 04:11

tRip wrote:Jep, tiedän kyllä ihmisiä jotka listankin huitasee naamariinsa hetkessä.
Ja jep, sulfaattimuoto ymmärtääkseni myös liukenee kyllä veteen..
en sit tiedä mikä siinä dexessä on, koska iiveenä nähnyt aika pahaa jälkeä, vaikka fimattu etc.

Katupiristä.. Se voi olla 'sulfaa', se voi olla 'metaa'.. se voi olla piiskaa tai pörrii.. se voi olla mitävaan.

Katu-amfea tykännyt ottaa melko kohtuuttomia määriä, mut dexen kohdalla en näe juurikaan mieltä ottaa yli lääkinnällisen.. se on vaan aika blaah.
Frendi jolla on Dexedrine-respa mutta injektoi amfetamiininsa joka kerta sanoo, ettei Dexen rännäämisellä saavuta mitään, muuta kuin sidosaineiden filtteröimistä vaihtelevalla menestyksellä. Jätkä syö Dexedrinet, rännää pirit, rännään metamfetamiinit kans.

Itse en ole ADHD-diagnosoitu, mutta 'itselääkitsen' mm. laiskuuttani, oma-aloitteisuuden- ja motivaationpuutettani, kotini sekasortoa, prokrastinointiani sekä impulsiivisuuttani piristeillä. Yllämainittu frendi on sanonut ku on jubailtu ja se on mua seurannu et mussakin on vähän niitä piirteitä alkanu ilmeneen. Käytän amfetamiinia funktionaalisena stimulanttina kotitöihin, asioiden hoitamiseen alusta loppuun, koulutyöhön, niin että saan aloitettua pähkäilemättä projekteja ja pitäydyn niissä loppuun asti, vaik oliskin tylsää.
Pidän deksamfetamiinista eniten. Toleranssista riippuen 10-40mg on riittävä annostus, 40mg on aika yläkanttiin (ja käy myös pohjana bilekuosiin, lisäksi psykedeelejä tahi empatogeenejä; dexeä ei kannata ottaa hirveästi, raseemista voi ottaa reilummin, meta on bileisiin paras). 5mg voi olla opiskeluun jopa tarpeeksi.

En tiedä mikä täkäläinen prosessi on saada ADHD-lääkitys, mutta kun kuitenkin tällaiseen toimintaan stimulantteja käytän, ja tuon diagnoosin saaminen ei kuulemma mitenkään harvinaista ole (varsinkaan ahdistuneisuushäiriöistä kärsiville), olisi mukava saada joskus Dexedrinejä - sais asioita hoidettua niin ois elämä ja koulu ehkä paremmas jamas. Jos lääkäri siis kokisi sen olevan tarpeen, en oo mitään menossa kusettamaan. Mut täällä ku kaikessa pirissä on seassa metaa, se on (opiskelijan stimulantiksi) aika karua kiskottavaa. Metylfenidaatti ei myöskään oikein skulaa, "pärtsii" liikaa ja tulee liikaa ääreishermostostimulaatiota.

Velho
OD

Post by Velho » Sun 16 Sep 2012, 22:23

4kpl noita 5mg nappei meni itellää 3x5mg(15mg) ensin I.V. ja sitten 5mg I.V. ja ihan mukavaa tämä tälleenkin on mutta syömällä ehkä mukavampaa :/
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 16 Sep 2012, 23:33

Velho, joo, et oo ainoo joka sanoo noin ;)
Keep it unreal.