Dexedrine (deksamfetamiini)

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
-tee-

Dexedrine (deksamfetamiini)

Post by -tee- » Thu 25 May 2006, 07:46

Jaah... huomenta!

Koska tämä on ensimmäinen viestini nelosvaulttiin, haluan sanoa kaikille "Moi!". Ja kiitos kaikista tiedonmurusista, joita olen tätä kautta saanut!

Täällä nopsakoiden puolella näyttää just nyt olevan sen verran hiljaista, että ajattelin pistää topicin pystyyn aiheesta dexamfetamiini. Onko kellään mahdollisesti tietoa dexamfetamiinin ja amfetamiinin kemiallisista eroista? Nimet ja vaikutukset muistuttavat toisiaan, mutta onko sittenkin kyseessä kaksi täysin eri ainetta?
Last edited by -tee- on Fri 26 May 2006, 10:20, edited 1 time in total.

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Thu 25 May 2006, 16:00

"Normaali amfetamiini" on yleensä tietääkseni levo ja deks amfetamiinin seosta(johtuen kokkausprosessista), josta levo-isomeeri aiheuttaa juuri sen pirin omalaatuisuuden.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Fri 26 May 2006, 23:29

katukaupassa yleensä joko levo- tai dekstroamfetamiinia, esim. ritalin pitäisi olla valmistettu (tai johdettu) dekstroamfetamiinista, joka on harvinaisempaa ja vaikutukset parempia. metamfetamiinia suomen katukaupassa on aniharvoin... paitsi etelän seudulla sitä saattaa saadakkin, en tiedä ¿

tässä minun tietämykseni aiheesta. 8)
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään

Hupu
Psykonautti

Post by Hupu » Sun 05 Nov 2006, 20:19

HUUHAA wrote:katukaupassa yleensä joko levo- tai dekstroamfetamiinia, esim. ritalin pitäisi olla valmistettu (tai johdettu) dekstroamfetamiinista, joka on harvinaisempaa ja vaikutukset parempia. metamfetamiinia suomen katukaupassa on aniharvoin... paitsi etelän seudulla sitä saattaa saadakkin, en tiedä
En pilkkua haluaisi viilata, mutta Ritalinia ei ole valmistettu eikä myöskään johdettu dexamfetamiinista... Sen sijaan Ritalin koostuu aivan omasta kemiallisesta yhdisteestä, metyylifenidaatista... Kuulemma muistuttaa jonkin verran kokaiinia.

jonza
Psykonautti

Post by jonza » Sat 17 Feb 2007, 03:52

Metyylifenidaatti on fenetyyliamiini, eli paljon läheisempää sukua amfetamiinille kuin kokaiinille (joka on tropaanialkaloidi).

Ei voi ainakaan sanoa et dekstroamfetamiini olisi jotenkin erilaista kun "tavallinen" amfetamiini. Ostaessa ei ikinä tiedä et onko se pulveri dexiä, levoa, sekoitusta vai metaa. Jos mäihä käy niin voi saada jotain pulveria missä on pari prossaa jotain piriä + satunnainen määrä efedriiniä, synefriiniä, kofeiinia, teofylliiniä, aspiriinia, ja tomusokeria ym. Jostain ihme syystä benzojakin on käytetty jatkeena. Dekstroamfetamiini on kemiallisesti toinen kahdesta "perus" amfetamiinista. Ainakin yo-apteekista ostettuna toi dekstro vaikuttaa luonnollisesti just niin kuin amfetamiini. Kadulta taas saa "amfetamiinia", jonka vaikutus perustuu tavallisesti, ainakin osittain, amfetamiiniin.
--------------
pohjalla.net

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Sat 17 Feb 2007, 15:23

Eiköhän meillä päin pyörivä amfetamiini ole alunperin lähinnä itä ja keski -eurooppalaista raseemista amfetamiinia + synteesissä mukaan jääneitä kemikaaleja jonkun verran ja usemmiten välikäsien jollain jatkamaa.

Puhdas l-amfetamiini ei ole itsessään hirveän mukavaa, sillä on lähinnä fyysisiä, epämiellyttäviä vaikutuksia.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

CharlieBigPpotato
Kameleontti
Location: Current Short Duration Personal Saviors: Dr. Tom, FMAN, DToX, Crowley, Nietcshe, Artaud

Post by CharlieBigPpotato » Sun 18 Feb 2007, 22:02

Lasipallo wrote: Puhdas l-amfetamiini ei ole itsessään hirveän mukavaa, sillä on lähinnä fyysisiä, epämiellyttäviä vaikutuksia.
Yhden tutkimuksen mukaan l-amfe auttoi melkein puolella koehenkilöistä paremmin ADHD:hen kuin d-amfe. Olen käsittänyt että erona olisi vaan suuremmat sivuvaikutukset. Löytyykö jotain tutkimuksia joissa noita verrattaisiin?
Yes, YOU can rape your own mind. Fake it till you make it! YOU can finally relax in the safety of your own delusions. Just pray to "Bob", bend over, heil BULLSHIT 3x times, and inject often!
http://www.subgenius.com/bigfist/classic/classic.html

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Mon 19 Feb 2007, 15:51

CharlieBigPpotato wrote:
Lasipallo wrote: Puhdas l-amfetamiini ei ole itsessään hirveän mukavaa, sillä on lähinnä fyysisiä, epämiellyttäviä vaikutuksia.
Yhden tutkimuksen mukaan l-amfe auttoi melkein puolella koehenkilöistä paremmin ADHD:hen kuin d-amfe. Olen käsittänyt että erona olisi vaan suuremmat sivuvaikutukset. Löytyykö jotain tutkimuksia joissa noita verrattaisiin?
Olen muistaakseni vain pariin l-amfea koskevaan tutkimukseen törmännyt, toisessa saattoi olla jotain vertailua, mutta se artikkeli ei välttämättä ole minulla edes tallessa, kirjastoni on niin sekalainen, että en välttämättä edes löydä sitä sieltä.

Sivuvaikutukset oli tosiaan luokiteltu niin, että ei kovin miellyttävältä vaikuttanut. Onko sinulla tuo tutkimus tallessa?

CharlieBigPpotato
Kameleontti
Location: Current Short Duration Personal Saviors: Dr. Tom, FMAN, DToX, Crowley, Nietcshe, Artaud

Post by CharlieBigPpotato » Mon 19 Feb 2007, 20:10

Juu sama homma, ei oo nyt tälle hetkellä oikein kunnossa toi mun kirjasto. Yritän etsiä kunhan jaksan.
Yes, YOU can rape your own mind. Fake it till you make it! YOU can finally relax in the safety of your own delusions. Just pray to "Bob", bend over, heil BULLSHIT 3x times, and inject often!
http://www.subgenius.com/bigfist/classic/classic.html

powergrower
Kameleontti

Post by powergrower » Wed 21 Feb 2007, 23:54

Lasipallo wrote:Eiköhän meillä päin pyörivä amfetamiini ole alunperin lähinnä itä ja keski -eurooppalaista raseemista amfetamiinia + synteesissä mukaan jääneitä kemikaaleja jonkun verran ja usemmiten välikäsien jollain jatkamaa.

Puhdas l-amfetamiini ei ole itsessään hirveän mukavaa, sillä on lähinnä fyysisiä, epämiellyttäviä vaikutuksia.
Jotta siis hieman kokemattomampikin saisi tuosta selvää, niin pistetään linkkiä kehiin.

Raseeminen ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Raseeminen_seos )

(D-muoto, dextro tai dexter) tai (L-muoto, levo tai laeva) ovat amfetamiinin enantiomeereja ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Enantiomeeri )
Assumption is the mother of all fuckups.

Ahab

Re: Dexedrine ja muut vastaavat

Post by Ahab » Wed 03 Dec 2008, 23:52

:D tämmöstä tänään

Dexma
Moderator

Re: Dexedrine ja muut vastaavat

Post by Dexma » Thu 04 Dec 2008, 19:23

Ahab wrote::D tämmöstä tänään
Löytyikös noita apteekeista, muistaisin vain törmääneenni johonkin vastaavaan juttuun :D
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Ahab

Re: Dexedrine (deksamfetamiini)

Post by Ahab » Thu 04 Dec 2008, 22:55

Oli lähikaupan karkkihyllyllä.

dredi
LD50

Post by dredi » Fri 05 Dec 2008, 00:08

Levoamfetamiini vapauttaa noradrenaliinia, kun taas dextroamfetamiini vapauttaa dopamiinia. Raseeminen amfetamiini on 1:1 sekoitus molempia.

Metyylifenidaatti on kokaiinin tavoin dopamiinin takaisinoton estäjä, mutta lisäksi estää myös noradrenaliinin takaisinottoa.

Kerrataanpa, että dopamiini on sitä jota haluat aivoihisi, noradrenaliini aiheuttaa lähinnä epämukavia sivuoireita.

Metyylifenidaatti on tavallaan sukua fetamiineille, mutta sen rakenne on hieman poikkeava amfetamiineista... se on enemmänkin sukua bentsyylipiperidiineille.

Tähän vielä että IME metyylifenidaatti on hirveätä paskaa joka aiheuttaa enemmän sivuvaikutuksia kuin piristystä. Dextro on lääkepiriä, viihdekäyttöön raseeminen amfetamiini on parempaa, tosin meta on vielä parempaa.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 05 Dec 2008, 01:40

Ahab wrote:Oli lähikaupan karkkihyllyllä.
Sori off topik, mutta mää näin jotain tällästä apteekissa... hmmmmmm...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

pyty
Psykonautti

Post by pyty » Thu 11 Dec 2008, 21:44

Hei te muut adhd/add-tyypit. Kuis isoilla annoksilla yleensä määrätään. Itselle tuli 9x5mg/vrk respa.

usti
Tuppisuu

Post by usti » Fri 12 Dec 2008, 01:44

edit.

Jäläki kätteen tarkemmin ajateltuna, en ees halua kommentoida...
Tai no joo niitä otetaan niin ku niitä on määrätty, jos niitä häiriöön on määrätty.

Jos (elämän hallinta) kiinnostaa nii ADHD-aikuiset foorumilla on jauhantaa lääke käytöstä.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Sat 13 Dec 2008, 22:00

pyty wrote:Hei te muut adhd/add-tyypit. Kuis isoilla annoksilla yleensä määrätään. Itselle tuli 9x5mg/vrk respa.
En tiedä mikä on tavanomainen annostus adhd-tyypeille, mutta pistää kyllä miettimään että eikö 9x5mg ole vallan liioiteltu määrä, vai tarvitaanko yhdeksän dexeä tosissaan korjaamaan "oireet". Sehän on täys pirikaruselli käynnissä niiden jälkeen.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

usti
Tuppisuu

Post by usti » Mon 15 Dec 2008, 19:30

Helposti voi tarvia.
Itsekkun käytin Dexeä söin päivästä riippuen 10- 15 /5mg nappulaa päivässä.
Juurikin siksi että.
Varmaan moni amfetamiinia käyttänyt tietää että ei se kovin kauan "pöhise" 5mg, tästä johtuen vaikutusta ylläpidetään nappailemalla sopivin välein lisää lääkettä.

Itse kylläistyn tuohon dexen ylös/alas "seilaamiseen" samoinko ritskut, niinpä tykkään mielummin ottaa concertaa kun sillä voi virittää toimintakyvyn kokopäiväksii heti herättyä. ;)

Pirikaruselli se ei ole lääkinnällisillä annoksilla juurikaan meille addeille, vaan semmoinen ok olotila jolloin pystyy/jaksaa keskittyä tylsiltä ja "normaalisti" ylitse pääsemättömistä suorituksista tässä suoritus yhteiskunnassa.

Ilma aivomyrsky-ajatus-myllerryksen-jumitusta tai pakko-oireista "heimää teen eka tän eiku meen tuonne vai pitäskö näin, ööö mitä mun piti tehä?!?"

pyty
Psykonautti

Post by pyty » Sun 04 Jan 2009, 18:12

usti wrote:Varmaan moni amfetamiinia käyttänyt tietää että ei se kovin kauan "pöhise" 5mg, tästä johtuen vaikutusta ylläpidetään nappailemalla sopivin välein lisää lääkettä.
Eli itse olet käyttänyt lääkettä väärin? "Pöhiseminen" ei kuulosta ihan asianmukaiselta lääkekäytöstä :lol:

Tuo minun 9x5mg/vrk on täysin liioiteltu, max. 6 päivässä olisi lääkekäyttöön more than enough. Mutta pakko myöntää et viihteeseenkin menee :roll:

ps. En syö joka päivä lääkinnällisesti.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 04 Jan 2009, 18:31

Mulla jo 5-10mg riittää mainiosti koko päiväks..
Vittumaista vuoristorataa heti jos alkaa ottaa useempia kertoja päivässä.

Noh, nykysin oon jättäny koko lääkekäytön, kuin myös viihdekäytön. Hajoo vaa pää tohon aineeseen.

En enää alistu suorittajayhteiskunnan paineisiin vaan oon just se oma saamaton laiska itteni 8)
Toki pään sisäisen kaaoksen saan tukahdutettua amfetamiinilla, mutta onko se todella sitä mitä haluan?
Keep it unreal.

usti
Tuppisuu

Post by usti » Sun 04 Jan 2009, 22:21

pyty wrote:
usti wrote:Varmaan moni amfetamiinia käyttänyt tietää että ei se kovin kauan "pöhise" 5mg, tästä johtuen vaikutusta ylläpidetään nappailemalla sopivin välein lisää lääkettä.
Eli itse olet käyttänyt lääkettä väärin? "Pöhiseminen" ei kuulosta ihan asianmukaiselta lääkekäytöstä :lol:

Tuo minun 9x5mg/vrk on täysin liioiteltu, max. 6 päivässä olisi lääkekäyttöön more than enough. Mutta pakko myöntää et viihteeseenkin menee :roll:

ps. En syö joka päivä lääkinnällisesti.
No, "suhiskoot" vaikka sitte jos ei "pöhise"..:)

Nii eikös sulla kasva lainkaan toleranssi???

Huomaat varmaan jos päivittäin syöt, että joku kaunispäivä mietit että.
"-oonko mä ottanu lääkkeitä vaan miks musta ei tunnu siltä??"

;)

pyty
Psykonautti

Post by pyty » Mon 05 Jan 2009, 11:49

En usko että tulen kovin helposti tarvimaan yli kuutta. En aina syö iltalääkkeitä ja välipäiviäkin tulee..

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Fri 23 Jan 2009, 10:28

usti wrote:Pirikaruselli se ei ole lääkinnällisillä annoksilla juurikaan meille addeille, vaan semmoinen ok olotila jolloin pystyy/jaksaa keskittyä tylsiltä ja "normaalisti" ylitse pääsemättömistä suorituksista tässä suoritus yhteiskunnassa.
Vahvasti silti uskoisin, ett useimmissa tapauksissa tuo 9 kertaa viisi ylittää lääkinnällisen vasteen - mitä siitä nyt sitten adhd ihmisille tapahtuukaan.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 23 Jan 2009, 18:28

jesuiitta wrote:
usti wrote:Pirikaruselli se ei ole lääkinnällisillä annoksilla juurikaan meille addeille, vaan semmoinen ok olotila jolloin pystyy/jaksaa keskittyä tylsiltä ja "normaalisti" ylitse pääsemättömistä suorituksista tässä suoritus yhteiskunnassa.
Vahvasti silti uskoisin, ett useimmissa tapauksissa tuo 9 kertaa viisi ylittää lääkinnällisen vasteen - mitä siitä nyt sitten adhd ihmisille tapahtuukaan.
Uskoisin, ainakin oman kokemuksen mukaan jos dexeä syö vähääkään yli lääkinnällisen annoksen, on vaikutus melko samanlainen oli sitten addi tai ei.
ts. dexe stimuloi hyvinkin pirimäisesti muttei kuitenkaan kovin miellyttävällä tavalla, toisin kuin katuamfe jonka stimulaatiosta jopa pidän.
Keep it unreal.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Mon 26 Jan 2009, 12:43

tRip wrote:
jesuiitta wrote:
Uskoisin, ainakin oman kokemuksen mukaan jos dexeä syö vähääkään yli lääkinnällisen annoksen, on vaikutus melko samanlainen oli sitten addi tai ei.
ts. dexe stimuloi hyvinkin pirimäisesti

*snip*
Niinpä. Ei se lääkinnällinen annos oo turhan takia reseptiin kirjoitettu. Kyllähän nuo ylläolevat määrät aiheuttaa sellaisen rushin aivossa, että on melko sama onko ad/hd vai ei. Jos on toleranssia niin tilanne voi tietty olla toisenlainen.

gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo » Thu 30 Apr 2009, 01:07

Palaisin tuohon annosteluun. Itse olen ainakin kokenut isomman pommittamisen äärimmäisen toimivaksi. Tota täällä suositeltua yks nappi tunnissa- taktiikkaa en ole vielä tosin kokeillut, mutta tavoilla 2x5mg + ehkä kahden tunnin päästä 3x = erittäin hyvät pärinät, 5x5mg kerralla laskuhumalaan aamuyöstä = ehkä jopa lievemmät, mutta silti äärimmäisen miellyttävät setit ( laskut ymmärrettävistä syistä jo tuntuvat, ujot toki silti ). Nyt on menossa 2x5mg + 20min päästä toiset + 15 min päästä kolmannet ja nousee ERITTÄIN hyvin. 00.00 oli noin 23:00. itselläni isot annokset aiheuttavat mitään pahaa oloa vasta laskuissa, ja stimuloituuna sitäkin vastaan on tavallaan palkitsevaa taistella vastaan. Unen saanti kyllä vaikeutuu huomattavan pitkäksi aikaa yhdestäkin annoksesta, mutta jos vaan on mahdollista pitää itsensä toimeliaana, ei ongelmia välttämättä synny. Itse tuossa yksi kerta vietin sängyssä yhteensä 9h hereillä, kun ei oikeen mutsin takia voinut hereillä olla :mrgreen: no, vähintäänkin neljäosa oli UPEAA, toinen neljäsosa kivaa ja yhä hyödyllistä, kolmas neljännes siedettävää ja vasta viimeinen selkeästi perseestä. Kovin pientä kuitenkin tämän antamiin asioihin verrattuna.

Itse en settingin ole itse vaikutuksiin erityisesti havainnut, tietysti se ohjailee "matkan" suuntaa, mutta hyvä suunta on joka tapauksessa löytynyt. varsinaiseen epätoivoon en näitä tosin ole vielä syönyt, mutta kyllä suht maissa on tultu oltua. on tullut aina käsiteltyä näitä juttuja, tilanteen muuttuessa äärimmäisesti & äärimmäisen nopeasti tarkastelu ikäänkuin luonnollisesti ohjautuu ongelman tarkasteluun, ja varsinkin nousuissa kun epäilys on vielä läsnä, tulee tehtyä äärimmäisen hyviä ja KÄYTÄNNÖNLÄHEISIÄ kelosa. näkisin tällä potentiaalia myös terapialuonteiseen hoitoon sikan jatkuvan syötön ohella, ehkäpä tälläisissä huomattavasti väliaikaisemmissa tiloissa kuin AD/HD tai ADD.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die

Hupu
Psykonautti

Post by Hupu » Fri 07 Aug 2009, 10:40

Suhteellisen harvalla tämä Dexedrine-lääkitys tuntuu olevan, vaikka tarvitsijoita olisi varmasti enemmän...

Tuntuu lääkäreillä olevan niin nihkeä suhtautuminen tuohon koko AD/HD asiaan. Välistä tuntuu kuin jotkin lääkärit pitäisivät sitä jonkinlaisena "muotisairautena" jolla nistit saa keploteltua pirinappuloita... No totuushan on kuitenkin toisenlainen...

Itse käytin aluksi metyylifenidaattia(Concerta) 1½v annostuksella 36mg alkuun ja lopulta pvä annos olikin 108mg(2x54mg) ja respassa SIC merkintä. Mutta vasta siinä vaiheessa lääkäri ryhtyi edes miettimään Dexedrineen siirtymistä, kun alkoi tuosta metyylifenidaatista ilmeneen sangen ikäviä sivuvaikutuksia. Kuten esimerkiksi suhteellisen voimakasta päänsärkyä, kovaa hikoilua, liikehermoston ylistimulaatiota, ahdistusta, rintakipua jne..

No jotakuinkin 9kk sitten aloitettiin sitten Dexedrinella, annostus oli aluksi 2-4 tablettia päivässä. Melko nopeasti pvä annos nousi 6 tablettiin per pvä,mutta vieläkään ei ole tullut tarvetta kysyä annoksen nostamista, vaikka nostosta 2-4->6/pvä onkin jo yli ½v aikaa ja melko säännöllisesti olen ainetta käyttänyt.

Se täytyy kuitenkin myöntään näin addinakin, että kyllä tuossa melko suuri väärinkäyttöpotentiaalikin on.
Enkä aina itsekään ole tuota aivan oikeaoppisesti käyttänyt, milloin on mennyt muutama extra tabletti ja milloin olen puhdistanut tabletteja vähän samankaltaisella metodilla kuin topicissa viewtopic.php?f=3&t=2539(amfetamiinin puhdistus). Mutta harvemmin kuitenkin tulee tuollaista harrastettua. Yleensä tuleekin syötyä lääkkeet ihan kuten pitääkin, pienissä erissä(tyyliin 1½-2tabl) pitkin päivää...

Käytön olen saanut pysymään myös sillä tavoin suhteellisen hallinnassa etten koskaan ole lunastanut apteekista mitään isoja määriä, vaikka saisinkin. Ainoastaan 2~3pkt olen kerralla hakenut. Mikäli ne onkin sitten loppunut kesken ennenkuin pvä annostuksen mukaan pitäisi niin sitten olen yksinkertaisesti ollut ilman siihen asti kunnes niiden oikeasti olisi pitänyt loppua.

Tällätavoin välipäiviä kuurien välillä on aina kertynyt sellaiset 2~4pvä.

Kyllähän tuo itsekuria jonkin verran vaatii, mutta tajuan kuitenkin sen, ettei mikään voi toimia, jos koko ajan rouskuttaa jotain hevosen annoksia... Ja alkoholia kun en käytä(1v3kk kokonaan juomatta nyt) niin ei tuu niitä mahdollisia kännissä tapahtuvia ylilyöntejäkään..

Että loppupeleissä lievistä haitoistaan(ruokahalun heikkeneminen, ajoittaiset nukahtamisvaikeudet, ajoittainen alakuloisuus/masentuneisuus) huolimatta Dexedrine on mun tapauksessa ollut tähän mennessä toimivin lääke koskaan. Sen avulla olen päässyt eroon huomattavasti vahingollisemmasta elämäntavasta jota siivitti alkoholi ja erinäiset ryynit ja runsas pilven poltto(noh sitä en vieläkään ole täysin lopettanu mut silti...).

Nykyään asun yksin vuokra-asunnossa, hoidan kaikki laskut ajallaan, käyn päivittäin töissä ja olen oppisopimuksenkin siinä sivussa suorittanut, enää yksi tentti jäljellä niin saan päättötodistuksen.

En olisi ikinä(varsinkaan kovimpina käyttöaikoina) voinut edes kuvitella, että pystyisin elämään noin.
Dexedrine kuitenkin mahdollisti sen. :)

usti
Tuppisuu

Post by usti » Mon 17 Aug 2009, 23:37

Voe jukra.. :razz:

Kuulostipa tutulta... :lol:

Itellä käynyt tämän (totisuus/todellisuus) pillerinkans samankaltanen keissi..
Vielä joitai vuosia takaperin sitä tuli sekoiltua.... noh... sitä... ja tätä..

Mutta on se vaan jännä.. että tuommonen katala huimausaine päivittäisessä käytössä.
Muutti minutkin virnisteleväksi "tuulipuku-ukoksi", jonka elämä pyörii lähinnä perheen, työn, metässä juoksentelun tahi hiihtelyn ja remppa hommien ympärillä..
Vaikka viikonloppuisin tuleekin irroteltua ja jätettyä pillerit syömättä, jollo ei kyllä jaksa keskittää pinnistellä muutako käpälät emännän mollukoille ja koittaa jos vailla pimp***...:)

Mutta tosiaan..

Ennen.

-heräsin....................... ÖÖöö josku öö klo.12:00- 16:00
-ravinto....................... makaronia, ketsuppia ja kaliaa.
-työ............................ niii mikä oli?
-harrastukset................ pilivessä lusmuilu, esarin venyttely ja ryyppäys..
-kiinnostuksen kohteet.... rahhaa viinaa, rahhaa huumeisiin, huumeita, pillu.

Nyt.

-heräsin....................... klo. 05:35-06:00
-ravinto....................... lihaa, vihanneksia, tummaa leipää ja maitoa.
-työ............................ unelma työpaikka.
-harrastukset................ verstaalla sahalla ja kirveellä askartelu, metästy ja kalastus.
-kiinnostuksen kohteet.... maatallouskonneet, kasvihuonetekniikka, tiede, historia, luonto ja pillu.

Vitamine
Psykonautti

Post by Vitamine » Tue 27 Oct 2009, 03:39

pimpsa jäi listalle. ;)
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg