Kokaiini

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
redrum
Psykonautti

Re: Kokaiini

Post by redrum » Sat 24 Dec 2011, 15:37

Aij että. Nyt on kokeiltu kunnon kolaa, paakkusesta piti murskata, yksillä viivoilla jaloissa pyörii, ego nousee taivaisiin ja puol naamaa puutuu. Tää on vaan tätä että nokka on auki kun kerran vetää, mutta pystyn kuitenkin aika iisisti lopettaa kun sohvalle menee ja uni alkaa tulla. Eilen pienet koeviivat tuli otettua, kinkkuilun jälkeen hieman lepoa ja sitten valkoista joulua vaan! Hyvä hyvä hyvä, svenskan tuliaisia ;) :up:

notetoself
Karvakuono

Post by notetoself » Sun 25 Dec 2011, 05:25

Jepjep, taas parin päivän putki takana. Taitaa tuhota limakalvoja aika huolella, kun viimeksi kun tätä nuuskailin viikon verran niin tuli verta nenästä ja tänään tapahtui sama homma ja multa ei juur koskaan tuu verta nenästä.

Mimmosta kolaa muuallapäin suomea on tullut vastaan? Itse kun "kadulta" ostan, niin yleensä vähän alle 0.1g riittää mukaviin oloihin ja hintaa 100-150€... Kallista lystiähän se on, mutta minkäs teet :roll:

konvehdinmussuttaja
Karvakuono

Post by konvehdinmussuttaja » Tue 27 Dec 2011, 18:15

tuli sit tätäkin koitettuu intian reissulla :roll:

rupes juttu luistamaa ja iski hirvee kutina lähtee iskee mimmejä :cheers:
Last edited by konvehdinmussuttaja on Thu 29 Dec 2011, 21:24, edited 1 time in total.
auta mut kotimatkan alkuun, en jaksa juosta enää karkuun

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Wed 28 Dec 2011, 02:02

notetoself wrote:Jepjep, taas parin päivän putki takana. Taitaa tuhota limakalvoja aika huolella, kun viimeksi kun tätä nuuskailin viikon verran niin tuli verta nenästä ja tänään tapahtui sama homma ja multa ei juur koskaan tuu verta nenästä.

Mimmosta kolaa muuallapäin suomea on tullut vastaan? Itse kun "kadulta" ostan, niin yleensä vähän alle 0.1g riittää mukaviin oloihin ja hintaa 100-150€... Kallista lystiähän se on, mutta minkäs teet :roll:
Joo. paikallispuudutuksen lisäksi kokaiini supistaa voimakkaasti verisuonia. Siksi sillä on jotain lääketieteellistä käyttöä nenä- ja suukirurgiassakin. Saattaa sulaa aika nopeasti reikä limakalvoille säännöllisessä käytössä. Ei sitä limakalvohaavaumaa huomaa, kun voimakas vasokonstriktio estää verenvuotoa, mutta myös kudoksen paranemista.

Mandown
Lepakko

Post by Mandown » Fri 06 Jan 2012, 10:59

Noh, nyt sitä sitte tuli "käsiin"(Nenäänhän se meni heti)

+ Hyvin siisti stimulantti. Olo oli kyl just nii siisti ku pystyin kuvitteleen. Luonnollinen!!
+ Pysty nukkuu jossai määrin...

- No vähän liianki siistii. Tiedän miks jotkut viettää vuosikymmenii tän parissa. Waarallisen koukuttavaa.
- Lyhyt vaikutusaika
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."

MantaRay

Post by MantaRay » Fri 13 Jan 2012, 12:16

Hmm, tuli joskus katottua BBC dokkaria kokkelista ja sen käyttäjistä, jossa avoimesti kertoivat kokemuksistaan. Siinäkin oli pari sellaista kaveriporukkaa, jotka käyttivät koksua muutaman kerran vuodessa, mutta totesivat dokkarissa vaan, että lähes ikinä eivät ota colaa ilman alkoa. Alko ja kokaiini muuttuvat siis joksikin pidempivaikutteisemmaksi yhdisteeksi maksassa, kuten tässä langassa jo aikasemmin taidettiinkin todeta, mutta itseä kiinnostaisi onko vaultin cola-olleilla kokemusta paljon alko+koka kombosta ?

Dokkarin nimi on muuten "How Drugs Work: Cocaine" Tms jos jotakuta kiinnostaa, hyvä dokkari ja aineen tarkastelua nimenomaan tieteelliseltä näkökantilta.
Samaa sarjaa löytyy myös ainakin MDMA ja Kannabis

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Fri 13 Jan 2012, 18:13

Itse ainakin allekirjoitan viskin + colan loistavan toimivuuden.

Neste
OD

Post by Neste » Fri 13 Jan 2012, 18:36

Siinä muodostuu kokaetyleeniä. Pitäisi olla enemmän kardiotoksista kuin pelkkä kokaiini.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

Feya
OD

Post by Feya » Sat 04 Feb 2012, 18:13

Tuli taas nautittua kokkelia ja on se kyllä vaan niin täydellistä.

Kuosissa mukana oli happoa, mexeä, piriä, salviaa, budia ja peeällää, hiukkasen alkoholia sekä lopuksi rivaa, ja se oli kyllä niin eufoorinen tila, ettei mikään asia maailmassa olisi mua pystynyt vaivaamaan.

porter

Post by porter » Sat 04 Feb 2012, 18:17

Feya wrote:Tuli taas nautittua kokkelia ja on se kyllä vaan niin täydellistä.

Kuosissa mukana oli happoa, mexeä, piriä, salviaa, budia ja peeällää, hiukkasen alkoholia sekä lopuksi rivaa, ja se oli kyllä niin eufoorinen tila, ettei mikään asia maailmassa olisi mua pystynyt vaivaamaan.
saakeli täällä pällistellään tramalin voimin ja yritetään pitää ajatukset pois stimuista :shock: Mutta et KOKSUA :shock: :shock: on se koksun tuoma itsevarmuus ja euforia kyllä jotain ihan älytöntä :D pitänee kaivaa sitä väkisin jostain pian kiven alta, maksopa mitä makso.

lanttu
Apteekki

Post by lanttu » Sat 04 Feb 2012, 20:27

eNZYMe wrote:
notetoself wrote:Jepjep, taas parin päivän putki takana. Taitaa tuhota limakalvoja aika huolella, kun viimeksi kun tätä nuuskailin viikon verran niin tuli verta nenästä ja tänään tapahtui sama homma ja multa ei juur koskaan tuu verta nenästä.

Joo. paikallispuudutuksen lisäksi kokaiini supistaa voimakkaasti verisuonia. Siksi sillä on jotain lääketieteellistä käyttöä nenä- ja suukirurgiassakin. Saattaa sulaa aika nopeasti reikä limakalvoille säännöllisessä käytössä. Ei sitä limakalvohaavaumaa huomaa, kun voimakas vasokonstriktio estää verenvuotoa, mutta myös kudoksen paranemista.

Sellanen et on suoraan tullu eli ei jatkettu suomessa eli 50% testereitten mukaa ilmeisesti niin maksaa 100e-120e tämäki tieto vaan pienen lähipiirin kautta!
wtf

Anestesiologi
Tuppisuu

Post by Anestesiologi » Fri 17 Feb 2012, 05:19

2000-luvun alussa..
Minulle ensimmäinen "huume" jota olen käyttänyt. Ensimmäiseen käyttökokemukseen liittyy vieläkin nostalgisia, päivää piristäviä fiiliksiä.
½ pesää ei mitenkään mukavan oloista budia alla ja tarjottiin hikisen pientä sniffiä avaimen päältä. Ne yhdet riittikin sitten muutamaksi tunniksi. Istahdin löhöämään lihavalle tuolille kaverin olohuoneessa, nousuista nauttiessa meinasin skitsahtaa muutamaksi sekunniksi kun jalat kävi tahdottomasti nykimään/kramppaamaan muutaman kerran vuorotellen. Vähän happea elimistöön ja mietiskelin miten tyytyväinen, mukavasti euforinen ja rauhallinen olo tuli, en ollut koskaan kokenut ajatusvirran vastaavaa rauhottumista ja terävöitymistä. Psyykkasin itseäni kysymyksillä "mitä hemmettiä pienistä, jospa elän päivä kerrallaan ja opin arvostamaan niin hyviä kuin huonoja päiviä". Kaikki klikkasi ja kolmisen tuntia annoin musiikin tuoda oman elementtinsä mukaan. Terapeuttisen vaikutuksen tunsi useamman päivän, olin ennen testaamista hyvin ahdistunut sosiaalisesti ja apaattinen. Minkäänlaisista laskuista ei voinut puhua, nukahtaminenkin kävi luonnostaan pitkästä aikaa.

Siitä alkoi sitten 5 vuoden "putki", käytin viikonloppusin tai vapaapäivinä, joskus töissä. 1/10 käyttökerroista oli bilekäyttöä, loput 9 terapeuttista lääkkeen nauttimista nenän kautta.

Nyt olen pitänyt 2 vuotta taukoa ja saanut lastenkokaiinin reseptille, ensin Concerta, nyt Equasym. Työkyky on mennyt fyysisistä syistä mutta jokaiselle päivälle on tilaa ja ajan pystyy käyttämään hyödyllisesti, turhista asioista välittämättä niin paljoa, isompien murheiden ratkominen onnistuu nykyään metyylifenidaatin avustamana... mutta niiden kokemuksien muisteleminen tuo mieleen väkisin ajatuksen "mitä jos hankkisi pari grammaa". Varmasti tulee sekin eteen että luomuilen Equasymista ja tasapainoilen kokaiinilla.

Doupeista ainoa jota tykkäisin käyttää jokapäivä/lähes jokapäivä. Suomen markkinoiden tarjonta nyt vain on mitä on ja hinta saa tippua kolmasosaan, vahvuus vähintään viiteenkymppiin.
Narkoosi

Kottonmouth

Post by Kottonmouth » Sat 31 Mar 2012, 22:59

Fucking epic shit.

0.05 laineja ja ei jeesus miten kuningasolot.
5g säkki, ei ollu loppumassa ihan hetkessä :cheers:

(mistä vetoa niin aamulla oo yhtään jäljellä)

lanttu
Apteekki

Post by lanttu » Tue 10 Apr 2012, 07:54

Anestesiologi wrote:2000-luvun alussa..
Minulle ensimmäinen "huume" jota olen käyttänyt. Ensimmäiseen käyttökokemukseen liittyy vieläkin nostalgisia, päivää piristäviä fiiliksiä.
½ pesää ei mitenkään mukavan oloista budia alla ja tarjottiin hikisen pientä sniffiä avaimen päältä. Ne yhdet riittikin sitten muutamaksi tunniksi. Istahdin löhöämään lihavalle tuolille kaverin olohuoneessa, nousuista nauttiessa meinasin skitsahtaa muutamaksi sekunniksi kun jalat kävi tahdottomasti nykimään/kramppaamaan muutaman kerran vuorotellen. Vähän happea elimistöön ja mietiskelin miten tyytyväinen, mukavasti euforinen ja rauhallinen olo tuli, en ollut koskaan kokenut ajatusvirran vastaavaa rauhottumista ja terävöitymistä. Psyykkasin itseäni kysymyksillä "mitä hemmettiä pienistä, jospa elän päivä kerrallaan ja opin arvostamaan niin hyviä kuin huonoja päiviä". Kaikki klikkasi ja kolmisen tuntia annoin musiikin tuoda oman elementtinsä mukaan. Terapeuttisen vaikutuksen tunsi useamman päivän, olin ennen testaamista hyvin ahdistunut sosiaalisesti ja apaattinen. Minkäänlaisista laskuista ei voinut puhua, nukahtaminenkin kävi luonnostaan pitkästä aikaa.

Siitä alkoi sitten 5 vuoden "putki", käytin viikonloppusin tai vapaapäivinä, joskus töissä. 1/10 käyttökerroista oli bilekäyttöä, loput 9 terapeuttista lääkkeen nauttimista nenän kautta.
Nyt olen pitänyt 2 vuotta taukoa ja saanut lastenkokaiinin reseptille, ensin Concerta, nyt Equasym. Työkyky on mennyt fyysisistä syistä mutta jokaiselle päivälle on tilaa ja ajan pystyy käyttämään hyödyllisesti, turhista asioista välittämättä niin paljoa, isompien murheiden ratkominen onnistuu nykyään metyylifenidaatin avustamana... mutta niiden kokemuksien muisteleminen tuo mieleen väkisin ajatuksen "mitä jos hankkisi pari grammaa". Varmasti tulee sekin eteen että luomuilen Equasymista ja tasapainoilen kokaiinilla.

Doupeista ainoa jota tykkäisin käyttää jokapäivä/lähes jokapäivä. Suomen markkinoiden tarjonta nyt vain on mitä on ja hinta saa tippua kolmasosaan, vahvuus vähintään viiteenkymppiin.
Moi! Kokaiinilla saa ittensä jotenki luontevasti pirteeksi ja olo on kuin palapelissä kaikki kohdallaan, siis upea olo ja pieni koukku on ehkä jopa syntynyt, koska jos nään pussin tai se on taskussa niin ei sitä voi missää piilossa pitää vaan jossai missä voi väsää linjoja ja nauttia! Bilehuume ehdottomasti alkon ja cannabiksen kans täydellistä mutta esim. voisin kuvitella kyllä tässä kunnossa meneväni minne haluan töihin, sukulaisia näkemään, kouluun jne... en todellakaan saa amfetamiinista tätä ns "täydellinen oloa" vaikka piri auttaa monessa asiassa mutta kola vie stimulanttien ykkös paikan ittellä.
Nytkin vain olen valvonu yön koneella ja pystynyt lukemaan ja ymmärtämään ja muistamaan sen mitä luin mikä on vaikeaa ilman kolaa tai amfee tai modafiliinii, metyylifenidaatti ei sovi joka on aikas jännä ku se lähinnä koksuu kuitenkin! :shock:
wtf

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Sat 14 Apr 2012, 23:01

ilmeisesti tämän vahvuus/puhtaus on laskenut kansainvälisesti aika huimasti...ja miettien suomen hintatasoa.

tutkaria ja lidokaiinia
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

sadsad
Karvakuono

Post by sadsad » Tue 24 Apr 2012, 02:35

psykovsky wrote:ilmeisesti tämän vahvuus/puhtaus on laskenut kansainvälisesti aika huimasti...ja miettien suomen hintatasoa.

tutkaria ja lidokaiinia
"Business as usual, just maximizing profits"

Itse vaikea sanoa tuohon laskuun mitään, kun en pitkään vielä harrastanut ole niin mahdotonta verrata.
Mutta sen olen huomannut, että kokaiini on toinen päihde kannabiksen ohella,
jonka kanssa ei hinta tahdo mitenkään korreloitua laatuun loogisella tavalla,
tarkoitan siis edes "katukaupan" kipuraja-hinnoittelun ulkopuolella. :|
Selvästi parhaat 'säkit' olleet myös halvimpia,
suomen hintatasosta saati laadusta ei mitään omaa kokemusta,
mutta kuulemani mukaan se vain heikentää entisestään omituista tilannetta. :mrgreen:

Mikäli tuo tutkari+lidokaiini pitää paikkansa, lienee joku lähdemaissa kartellien ohi toimiva keksinyt tavan rahastaa,
(vain eurooppalaisia?) muulien herroja ulkomailta hyvällä katteella.
Inside every cynical person, there is a disappointed idealist. - George Carlin

porter

Post by porter » Thu 26 Apr 2012, 20:20

Tähän aineeseen saa kyllä hienon henkisen koukun aikaiseksi, viimekesänä kun tätä ulkomailla sai enemmän nautittua, niin vitutti suunnattomasti suomeen tulo... Ihan koksun puutteen takia :cheers:
Nykyään aina ihan kuolaposkella, jos on pieniäkää kolan säätö mahkuja.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 30 Apr 2012, 02:11

Tos tuli kait astetta parempaa settii kokeiltuu. Tai en tiiä mikä se laatu nyt oli, mut 50-70 mg lainit oli aika maksimi kokoo tyylillä. Toisaalta taas, kun tätä maistoi niin aika paljon puudutti suuta, joka ymmärtääkseni kertoo lidokainista jonkun verran.

Mut joo. Aluksi tuli napsittua tätä sillai just 50 mg annoksella, mutta nopeasti huomasi sellaisen, jumisen stimuöveröitymisen tai stimujumin joka tästä tuli. Tuntui, että oisi halunnut puhua ja tehä jotain, mut mitään ei kyennyt puuhaileen vain oli hampaat irvessä istui nojatuolissa, ihmeellinen tasainen itsevarmuus, mut sinällään ei mikään "orgasmi" olo, niinkuin vaik pevekissä. Sinällään kyllä sellainen: "VITTU MULLA ON ISO MUNA SAATANA IMEKÄÄ SITÄ, mut älkää sittenkään en mä jaksakkaan laueta ihan tylsää..."

Parhaat doset oli yleensä 30 mg ja subua samalla. Silloin tuli parhain ja helpoiten käsiteltävä olo omalla keholle. Tämän jälkeen kykeni olemaan sosiaalinen jopa, ehkei sillai juttua irronnut hitosti, mutta pystyi kuunteleen toista ja vastaileen toiselle, mut ei ollut sellainen NYT HÖPÖTTÄÄÄ KAIKESTA fiilis. Loppujen lopuksi, itseni mielestä meidän kokainiin täytteiset illat enemmän sitä, että tuijotettiin teeveetä, ja jumiteltiin (paitsi puolen tunnin koksunosujen kohalla oli jänniä keskusteluja aina) joka siis todellakin oli kivaa, mut sinällään, en itse kokenut sitä tilaa niin sosiaaliseksi, kuin monilla muilla stimuilla tai päihteillä yleensäkkin. Suurimmassa osassa tilanteita melkein selvinpäin oisin itse kyennyt olemaan sosiaalisempi itse.

Madman kanssa oli ihan mielenkiintoista. Otin kyllä jo pienen annoksen madmaa, vain 70 mg. Sitten siinä koksua 40 ja 20 mg laineissa. Olo muistutti jotenkuten musta, psykedeelinousuja ilman värejä, haukottelua, silmistä valui vettä, madma ei päässyt missään kohtaan pistään sänkyyn makoileen silmät kiinni, mutta suu oli tiukasti kiinni. Toisaalta, samalla tuli melkein nousuhumalan kaltainen tunne, joka oli tosi erilainen kuin normisti itellä. Melkein tuli sellainen himo, että piti ottaa lainin jälkeen toinen ja heti toinen samantien. Normaalisti nois laaduissa mitä ite oon törmännyt Suomessa niin aika yleisesti on voinut vedellä 50-100 mg laineja aika tiuhaan tahtiin, mutta tällä ei se ollut oikein ikinä tarpeellista paitsi madman kera. Hetken aikaa täytyy myöntää, että kokemus tuntui jotenkin jopa "uudelta" ja siistiltä päihtymistilalta. Valitettavasti madma nousun jälkeen alkoikin laskettelu alaspäin ja muutaman sekunnin ihme loppui. Subua nokkaan ja yhtäkkiä olotila alkoi, kevenmään. Yleensä, kun otin subua pikkaisen ton koksun alle niin olotila oli just parhaimmillaan sitten taas pari lainia koksua ja sit taas keho huusi subua perään... no sitähän oli.

öhäähää. Mut siis. Tykkään hitosti koksusta ja aina digannut silti viimeisen koksu satsin aikana (joka varmaan oli kumminkin parasta mitä ite saanut ikinä). Tuli sellainen olo, että ainakin itellä oli tosi erilainen kuva koksusta ollut jo pidemmän aikaa, vaik käyttänytkin monia grammoja tätäkin ennen. Ensimmäistä kertaa kehoni tuntui oikeasti stimuilevan suuremmin, ja jopa niin, että se esti joitain asioita, isoilla doseilla tuntui häiritsevän jopa omaa oloa sillai. Pienillä annoksilla taas sai nauttia vain levollisen itsevarmasta mielestä joka rentoutti itseään jumittelemalla televisoo katsellen ja puolentunnin koksunousujen ajan keskittyneistä keskusteluista.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

konvehdinmussuttaja
Karvakuono

Post by konvehdinmussuttaja » Thu 03 May 2012, 21:51

Dexma wrote:"VITTU MULLA ON ISO MUNA SAATANA IMEKÄÄ SITÄ, mut älkää sittenkään en mä jaksakkaan laueta ihan tylsää..."
repesin :mrgreen:
auta mut kotimatkan alkuun, en jaksa juosta enää karkuun

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Thu 31 May 2012, 05:22

Vaikka on hyvääkin kolaa sattunut vastaan, niin mielestäni jauheena nokkaan se ei vaan tuota kovin kummoisia oloja. Jos nenästimuista puhutaan, niin meta kolisee paljon lujempaa, euforisemmin ja pidempään. Ihan perusamfekin hakkaa kolan mielestäni. Freebase on poltettuna tavallaan ihan hauskaa - tulee vahvemmin sama olo, kuin mitä snoratusta, niin pääsee jo jonkinlaisiin fiiliksiin. On vaan vitun lyhytkestoista.

Aluks en pitänyt kolasta yhtään, mut ku vähän useammin on poltellut tota freebeissii niin onhan se jees. Nyt tuli sit kuitenkin lyötyä räpylään... Oksat pois millasta kyytiä. Kesti hetken et lähti toimiin mut sit kanssa humahti, paita piti ottaa heti veke ku tuli vitun kuuma. Lämmin euforia-aalto, vähän ku ois jotain opiaattia kiskonu.

Neste
OD

Post by Neste » Thu 31 May 2012, 09:34

Dexma wrote:Toisaalta taas, kun tätä maistoi niin aika paljon puudutti suuta, joka ymmärtääkseni kertoo lidokainista jonkun verran.
Hmm.. kyllähän koksunkin pitäisi toimia ihan yhtälailla paikallispuudutteena... vai :left:
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

Feya
OD

Post by Feya » Thu 31 May 2012, 10:31

Neste wrote:
Dexma wrote:Toisaalta taas, kun tätä maistoi niin aika paljon puudutti suuta, joka ymmärtääkseni kertoo lidokainista jonkun verran.
Hmm.. kyllähän koksunkin pitäisi toimia ihan yhtälailla paikallispuudutteena... vai :left:
Kokaiini on kyllä myös paikallispuudute, mutta lidokaiini on vahvempi, joten se saattaa olla merkki jatketusta tavarasta. Käsittääkseni lidokaiini puuduttaa myös kokaiinia nopeammin.

Sitä on tosin vaikea arvioida, jos ei ole mitään mihin verrata. Kyseinen koksu ei omasta mielestäni ollut erityisen puuduttavaa, mutta toisaalta Dexma ei ole koskaan päässyt nauttimaan siitä tunteesta, kun puolet naamasta katoaa hammaslääkärissä. :)

Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo » Sat 16 Jun 2012, 20:48

Sain eilen noin 0,15g kokaiinia, jota en ollut ennen kokeillut kuin jatkettuna, mistä ei huomattavaa vaikutusta tullut.
Otettuani ensimmäiset testinokat (~30-40mg) tunsin vihdoin ymmärtäneeni, mistä tässä on kysymys.

Aivan uskomattoman (ehkä liiankin) hyvä, pehmeän ja lämpimän euforinen, itsevarma, mutta kuitenkin erittäin luonnollisen tuntuinen olo.

En ihmettele yhtään, että tähän saattaa muodostua voimakas henkinen riippuvuus...
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 02 Aug 2012, 00:15

Testailin tätä vihdoinkin ns lääkinnälliseen käyttöön mistä oon joskus uhonnut.

Noin 10-20 millin lainien kanssa (ei ehkä parasta mitä oon ottanut, päihtymiseen tarkoitetut lainit ois jotain 60-70 mg...) sähläsin.

Yleensä tosta ei hirveesti ees vaikutusta tullut, aamulla noihin heräsi rentoutuneena ja ruuan jälkeen ei tarvinnut ottaa päiväunia, vain pystyi päivän veteleen kivasti läpi puuhastellen eriasioita. Oikeastaan enemmän kuosaus käytössä koksu tekee itteni siinä euforian aikana hieman sosiaalisella tasolla astetta jumisemmaksi. Sinällään ne asiat mitkä itteäni haittoi esim etyylifenidaatin käytössä työntekoon, päivittäis askareisiin ym niin pieni koksu laini piristi arkee paljon luonnollisemmin ja miellyttävämmin (vau hitto mitä tutkimusta tulee, hyvä DEXMA! ). Sosiaalisesti skarppi ja virkistinyt olo. Keskittymis kyky huomattavasti parempi joissain jutuissa samalla tavalla kuin etyyli ja metyylifenidaateissa, mut silti koksun kanssa pysyi poissa se juminen fyysinen fiilis mitä esim etyylifenidaatin kanssa tulee itelle. Yksinkertaisesti. Kola vain tuntuu luonnollisemmalta oman kokemukseni mukaan.

Joka kerta tuollaisen lainin jälkeen noin parin tunnin sisään, kun jaksoi mennä sen tunteen ohi, että "VITTU OIS KIVA VETÄÄ HIEMAN LISÄÄ" jotenkin kola jäi sinne taustalle vielä tuntumaan niin, että päivä meni pirteemmin läpi loppuun saakka ja nukkumaan menokin oli suht koht helppoa. No pari päivää testailin tällä menolla, etten tarkemmin osaa sanoa.. kuhan tuli raportoitua :D

Oikeastaan kaikista lyhyt vaikutteisista stimuista mitä oon ottanut varsinkin viimeaikoina niin kola tuntuu luonnollisimmalta ja kehittävimmältä päivän askareisiin... Tykkään ite arkisessa käytössä pitää päihtyneisyyden tunteen pois päästä ja jumiset laskut tai vääränlaiset nousu pois silmistä niin tykkään pienestä skarppiudesta ja freesistä "kuosista". Kolalla sen onnistu saavuttaan aika hyvin ja samalla nautinollisesti... Menee hyvänä kahvin korvikkeena :P :mrgreen: 8)

Feyan kanssa välillä kyllä puhuttu näissä mun pienissä lääkekäyttö annoksissa, että kuinka paljon plasebo voisi vain vaikuttaa mun "oloihin". En tiiä. Mahollista kyllä, että aika paljon... Kuvaukset: skarppi fiilis, sosiaaliset tilanteet helpottuu tai luonnollinen euforia. Aika helppoja käsitteitä ja niitä tuntemuksia on helppo löytää omasta itestään heti kyllä, kun tietää ottaneensa kola lainin jossain kohtaa päivää. Silti... Kyl mä tälläisestä "plasebo olosta" olen aina myös valmis maksaan melkein satasen, jolla pystyn pitään itteni työpöydän ääressä paremmin...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Mon 06 Aug 2012, 01:25

Feya wrote:
Neste wrote:
Kokaiini on kyllä myös paikallispuudute, mutta lidokaiini on vahvempi, joten se saattaa olla merkki jatketusta tavarasta. Käsittääkseni lidokaiini puuduttaa myös kokaiinia nopeammin.

Sitä on tosin vaikea arvioida, jos ei ole mitään mihin verrata. Kyseinen koksu ei omasta mielestäni ollut erityisen puuduttavaa, mutta toisaalta Dexma ei ole koskaan päässyt nauttimaan siitä tunteesta, kun puolet naamasta katoaa hammaslääkärissä. :)
Nyrkkisääntönä omista kokemuksista heittäisin, että yleensä vahvasti lidokaiinilla potkittu pistää naaman puuduksiin puolentoista minuutin sisään, kokaiini ehkä siinä 5 minuutin kieppeillä. Varsin totta kuitenkin tuo, että on vaikea arvioida ilman vertailukohtia. Sitten kun on muutaman kerran erilaisia kokeillut osaa paremmin arvioida; hyvä koksu kuitenkin puuduttaa myös suht. voimakkaasti ja nopeasti, ja voi olla verrattavissa heikkoon shittiin jossa on jonkin verran lidokaiinia. Muut olot sitten kertoo tarvittavan - jos naama puutuu ja kunnolla, pitäisi koksun muutenkin pöhistä melko huomattavasti.

Tähän jää koukkuun vaikka tästä ei kauheesti tykkäiskään. Hyi.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Mon 27 Aug 2012, 13:15

Pakko sanoa että kola on mahtava stimulantti, niin kuin kaikki on maininnut on tämä olo tosi lämmin ja puhdas. :)

Ilmeisesti sain käsiini aika laadukasta (?), koska 15 milligrammaa IV käytössä kolahti tosi kovaa. Fiktiä ei ole mutta tiedän määrän jonka jaoin vedellä, niin siitä voin sanoa että tossa oli n. 15 - 20 mg aika tarkalleen. En tiedä annoksista pahemmin, mutta muistelen lukeneeni että 40 - 60 mg annokset on IVnä hyviä?

Tätä en vetäisi 50 mg kyllä ainakaan ilman tolea tod.
Joku 25 - 30 mg olisi varmaan sellainen aika oksennustöötti jo.

En tiedä onko tämä hyvää laadultaan sitten, en ole ennen testaillut, muistelen vaan että annokseksi suositeltiin ulkomaalaisilla foorumeille tuplasti noita annoksia.

Ja olen todella hyvissä näistä annoksista, ainoa että vaikutus on tosi lyhyt!

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Tue 28 Aug 2012, 09:28

mentalhell wrote:Pakko sanoa että kola on mahtava stimulantti, niin kuin kaikki on maininnut on tämä olo tosi lämmin ja puhdas. :)

Ilmeisesti sain käsiini aika laadukasta (?), koska 15 milligrammaa IV käytössä kolahti tosi kovaa. Fiktiä ei ole mutta tiedän määrän jonka jaoin vedellä, niin siitä voin sanoa että tossa oli n. 15 - 20 mg aika tarkalleen. En tiedä annoksista pahemmin, mutta muistelen lukeneeni että 40 - 60 mg annokset on IVnä hyviä?

Tätä en vetäisi 50 mg kyllä ainakaan ilman tolea tod.
Joku 25 - 30 mg olisi varmaan sellainen aika oksennustöötti jo.

En tiedä onko tämä hyvää laadultaan sitten, en ole ennen testaillut, muistelen vaan että annokseksi suositeltiin ulkomaalaisilla foorumeille tuplasti noita annoksia.

Ja olen todella hyvissä näistä annoksista, ainoa että vaikutus on tosi lyhyt!
Joo. Itsellä oli onneksi vähän toleranssia ja reilusti bentsoja alla kun tööttäsin kaikkien mielestä poikkeuksellisen puhdasta nollakakkosen. Ei tullut kuin sätkyjä, tärinää ja paniikkikohtaus. Mut huhhuh, ei äkkiä tuu mieleen milloin oisin ollu noin lähellä tappaa itteeni.

snusmumrik
Psykonautti

Post by snusmumrik » Wed 31 Oct 2012, 22:58

Tää on kyllä erittäin mukava stimu. Etelä amerikassa tuli käytettyä jonkun verran. Parasta kokaiinia sain Peruusta. Boliviassakin oli hyvää tavaraa, mutta ei ihan yhtä hyvää.

1 g riitti mulle 1-3 iltaan riippuen kuinka täpinöissä halus olla :) 1 g illan aikana alkoi jo olla vähän liikaa ja alkoi huomaamaan sivuvaikutuksia. Itse asiassa pienet annokset anto mulle enemmän euforiaa. Isoista viivoista tuli vain ylistimuloitunut olo ilman euforiaa. Pitää osata rajottaa sitä käyttöä ja ottaa viivat noin 2 tunnin välein, ei aina joka 30 min kun ne isoimmat vaikutukset on hävinny. Ja alkoholi tietenkin bustaa. Muistaakseni käytin vain yhden kerran ilman alkoholia.

Klubiin/tanssimiseen ei ole mielestäni yhtä hyvä kuin amfe, mutta baarissa istumiseen sopii mainiosti. Antaa sellasen rauhallisen ja huolettoman olon ja voi vain istua hiljaa paikoillaan vaikka samalla on stimuloitunut olo. Euforiaa ei ollu yhtä paljon kuin olin kuvitellu. Voin kuitenkin ymmärtää miten tähän voi jäädä koukkuun kun se stimu olo on vaan jotenkin niin rauhallisen ja luonnollisen olonen.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Mon 05 Nov 2012, 01:24

Hitsi että alko tekee mieli. Saisin hankittua tätä, hinta kyllä on piriin verrattuna kova.

Vaikka tää stimu on niin itsellä meni monta tuntia vaan paikalleen istuskellen ja nauttien olosta. Ei ollut sitä täpinää mikä piristä tulee.
Paljon luonnollisemman tuntuinen.

Harmi että tänne pohjolaan tätä ainetta ei juurikaan tuoda. Pirillä tekee isommat voitot, ja helpommin varmaan. (?)

Se maku mikä koksusta tuli suuhun IV käytössä oli ihan mahtava, todella voimakas maku. Piristä tulee mulle joskus vaan pieniä hönkäysyjä, mutta kolasta tuli todella voimakas jonkun salmiakin tyylinen maku suuhun. Tiedä sitte onko se normaalia. (?) Vai oliko siinä kolassa jotain jatketta joka sen teki.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Mon 05 Nov 2012, 19:16

mentalhell wrote:Harmi että tänne pohjolaan tätä ainetta ei juurikaan tuoda. Pirillä tekee isommat voitot, ja helpommin varmaan. (?)
Kelaapa hetki - kumpi on kalliimpaa, kumpi on addiktoivampaa, kumpaa jengi vetää suurempia määriä kerralla? Ellei nyt hulluna narkkaa niin pari gemmiä piriä voi kestää pitkäänkin. 2g koksua menee aina kaikki kerralla - koksua vedetään... noh, kunnes se loppuu. Ellei oo jotain hullua säkkiä.

Kyllä sitä sinne tuodaan, mut Suomessa on suht. pienet markkinat, ja se shitti pitää tuoda aika kaukaa asti.

Itse väittäisin, että kolalla tekee isommat voitot vitun paljon nopeemmin ku pirillä.