Kokaiini

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Personaes
OD

Re: Kokaiini

Post by Personaes » Wed 09 Oct 2013, 10:45

Pen wrote:Kymmeniä eri kolia, viidestä eri maasta itse tilannu, suurimmilta SR vendoreilta joilla satoja ellei tuhansia positiivisia palautteita totteesta teesinyt eikä koskaan ole toiminut. Kavereille kun tarjonnut niin on kyllä futannut ihan hyvin. Sit päälle viel vitusti suomikolaa, aina ostan samplen jos sitä myynnissä on ihan huvikseni ja testaan millast paskaa täl kertaa on tarjolla
Ite veikkaan että sulla on joku poikkeavuus, että ei vain kyseinen substanssi toimi. Onhan näitä vastaavia kuultu muidenkin aineiden kanssa.

Kyllä tolla osto/tilaus/käyttö historialla olis väkisin jo tullut vastaan tavaraa joka on vähintään kohtalaista, luultavasti hyvää(jos oot saanut batcheja joltain SR:n top 1% vendoreilta esim.) ja olis näin pitänyt vaikuttaa.

Ootko selvään päähän vetänyt? Mitään lääkityksiä päällä?

Ite kyllä tykkään kolasta(vaikka ei mun top 3 huumeisiin mahdukkaan, top 10 menee jo), jos tavara vaan on hyvää. Suuri osa kokeilijoista tulee pettymään aineeseen, ei sen takia että kola olisi perseestä(vaikka jotkut sitäkin mieltä ovat), vaan juuri siksi että saavat paskaa kamaa.(Random viihdekäyttäjillä/kokeilijoilla ei ole kontakteja tai statusta, että vois saada hyvää). Siis nyt en puhu deepnetistä hankkimisesta, vaan perus katu säätämisestä

Suomessa en kyllä rahojani kolaan laittais, 120e/g hintaan pitäis kyllä saada jo aika pirun hyvää kamaa. Mutta oonkin kyllä ihan noobi suomen nykyisen kola skenen suhteen, eli minkälaista ja mihin hintaan liikkuu.

Minkälaista on nykyään perus suomi-kola, paljon pitää nokittaa että saa hyvät olot ja mitä arvelette vahvuudeksi?
Entä liikkuuko paljon paremman laatusta? Paljon tarvii nokittaa hyviin oloihin ja mitä veikkaatte vahvuudeksi?
Entä hinta politiikka, saako 100e/g minkälaista? Jos haluaa hyvää, paljonko tulee gemmille hintaa?(puhutaan nyt pääkaupunkiseudusta)
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

FlyingH

Post by FlyingH » Wed 09 Oct 2013, 14:35

80€ g oli sellasta että 0,1 kolahti ihan ok ja 0,2 pärähti vitusti. En ole kyl kolaa paljoo vetäny niin vertailukohtia ei pahemmin ole.

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Sat 25 Jan 2014, 23:14

Luin muuten mielenkiintoisen tutkimuksen tänään siitä, minkä vuoksi kokaiini ei naisilla vaikuta yhtä voimakkaasti kuin miehillä. Monta kertaa oon siis ihmetellyt, että miksi mulla ei kokkeli toimi. Miespuoliset kaverit sanoneet, että pitää vaan vetää tarpeeksi. No, oon vetäny päiviä putkeen, ei mitään... Miespuolinen kaveri vetää samaa kokaiinia ja sanoo että helvetin hyvää kolaa.

Ilmeisesti kokaiinia pilkkovaa entsyymiä, koliiniesteraasia, on naisilla enemmän punasoluissa, miehillä enemmän veriplasmassa. Jostain syystä punasolujen koliiniesteraasi pilkkoo kokaiinia huomattavasti plasmaentsyymiä paremmin. Näin ollen saman annoksen ottaneilla miehillä ja naisilla on ihan mitattavasti eri määrä kokaiinia verenkierrossaan: naisilla vähemmän.

Jos jotakuta kiinnostaa niin aiheesta enemmän täällä:

http://archives.drugabuse.gov/NIDA_Note ... ender.html
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

lordshiva
Karvakuono

Post by lordshiva » Tue 11 Mar 2014, 19:03

http://www.vice.com/en_se/read/the-cash-is-in-the-cut

Mielenkiintoinen juttu, miten suuressa osassa jenkkien koksua ja euroopassa ainakin tanskassa on löytynyt jatkeena Levamisole:a, ainetta jota käytetään matolääkkeenä karjalle.
Ilmeisesti, ainakin artikkelin mukaan, ainetta on lisätty jo E-Amerikassa kokaiinin sekaan. Ai niin, voi myös aiheuttaa myös valkosolujen puutostilan.

Phenestyle
Tuppisuu

Post by Phenestyle » Fri 14 Mar 2014, 17:56

lordshiva wrote:http://www.vice.com/en_se/read/the-cash-is-in-the-cut

Mielenkiintoinen juttu, miten suuressa osassa jenkkien koksua ja euroopassa ainakin tanskassa on löytynyt jatkeena Levamisole:a, ainetta jota käytetään matolääkkeenä karjalle.
Ilmeisesti, ainakin artikkelin mukaan, ainetta on lisätty jo E-Amerikassa kokaiinin sekaan. Ai niin, voi myös aiheuttaa myös valkosolujen puutostilan.
Siis sellaista kolaa onkin nykypäivänä vaikea löytää mitä ei olisi jo tuotantolinjalla jetkettu levamisolella tai lidokaiinilla. Ainoastaan pienemmät tuottajat, jotka joillakin rambotaktiikoilla pysyttelevät kartellien käden ulottumattomissa saattavat tuottaa kolaa joka päätyy brokerille ilman jatkeita. Vaikka saisit siis suoraan lohkareen tiiliskivestä jossa on tuottajan leima, se ei ole tae siitä ettei sitä ole jatkettu.

placebo
Kameleontti

Post by placebo » Sat 06 Sep 2014, 12:54

No nyt sitten pääsin elämäni ensimäisen kerran koittamaan kolaa. Oli se kyllä vaan hienoa :D Tuli otettua kaikkee muutakin illan mittaan , mutta muutamasta kolaviivasta jäi kyl todella positiivinen ensimaku! Jossei olisi niin perkuleen kallista, niin voisi nauttia useamminkin :love:
Periaatteet perustana, totuus selustana.

jybro
Karvakuono

Post by jybro » Tue 09 Sep 2014, 09:51

Itse otin noin kuukausi sitten ensimmäistä kertaa kolaa , n. 0,2g eikä sanonut oikein mitää vaikka kovin puhdasta olisi pitänyt olla ja hyvät arvostelut oli saanut?
Onko käyttäjässä vika vai olisiko pitänyt ottaa enemmän? :shock:
huonoa seuraa, mut älä säikähdä, vikkelä ja viina on täällä jokapäiväistä

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Tue 09 Sep 2014, 10:59

Mä en kans saanu koksusta juuri mitään irti... tosin minähän fiksuna tyttönä heitin sitä hihaan, mikä ei taida olla paras tapa nauttia tätä päihdettä.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 09 Sep 2014, 14:58

LeFairylette wrote:Mä en kans saanu koksusta juuri mitään irti... tosin minähän fiksuna tyttönä heitin sitä hihaan, mikä ei taida olla paras tapa nauttia tätä päihdettä.
Se on just paras tapa euforian kannalta, parempi kuin crack, mutta vitun koukuttavaa ja vaarallista pidemmän päälle. Käsiin hirveitä jälkiä ja sydän käy ylikierroksilla. Sydänkohtausriski on ihan todellinen...

Huiko
LD50

Post by Huiko » Tue 09 Sep 2014, 15:41

Oon varmaan kysyny aiemminkin, mut miksei kukaan hommaa testereitä tälle? Syynä ehkä se että tää maksaa ihan liikaa että viittis edes sitä vähää tuhlata testeriin?

Monesti näissä on niin häviävän pieni osa enää kokkelia että se jää muiden aineiden vaikutuksen alle. Tähän lyödään päihin amfea, ketkua, ja hammaslääkärin puudutusainetta. Plus tietty terveyskaupan tuotteita. Sitten hinta voi olla esim. se härski 200€/g suomessa. :roll:

Viimeksi ostin itse 120€/g kuulemma hyvää mutten saanu siitä juuri mitään irti. Oon jo tottunu ajatukseen että jos joskus päädyn etelä-amerikkaan voin siellä sitten kokeilla miten se toimii. :/

Mutta tosiaan, kiinnostais jos joku testailis näitä ja ilmottelis pitosuuksista. Jos joskus menis jopa yli 5%? :D
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S » Tue 16 Sep 2014, 18:49

En kyllä ite tykkää tästä yhtään. Jotenkin sitä vaan paahtaa menemään posket lommolla katse tuimana, kaikki pienet asiat ärsyttää, ja muutenki sellai tosi edgy -fiilis koko ajan. En oikeen tiiä ees biletyksestä tän kanssa kun joutuu vaa kiskomaan lisää kumminki suht usein.. Tykkään ite paljon enemmän kunnon amfesta joka on paljon smoothimpaa ja kivempaa kaikin puolin, toimiikin mukavan pitkään ja voi käyttää ihan vain stimulanttinakin. Kokaiinissa jokin on vaan vähä Äääähhh.
"Taste

Acid
Karvakuono

Post by Acid » Mon 20 Oct 2014, 05:59

Jeesikääs pls, poistin jenkeis lunta, ainaki nii sanottii mutta joko en osaa hahmottaa puuduttavaa vaikutusta tai sit sitä ei oo.. pelaa ainakii aina lainin jälkeen 3min niin että lämmintä euforiaa virtaa ajatukset vähän hujanhajan, virtapiikkiä ja laskee n. 1h päästä. Jossei oo kolaa nii mitä? Ja siis kadulta.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 20 Oct 2014, 12:10

Acid wrote:Jeesikääs pls, poistin jenkeis lunta, ainaki nii sanottii mutta joko en osaa hahmottaa puuduttavaa vaikutusta tai sit sitä ei oo.. .
Hyvässä kolassa ei niin pahasti puudu tietääkseni, koska siinä ei ole lidokaainia, mutta jonkun verran puuduttaa. Peruskola joka jatketaan lidokainilla (sellainenkin joka toimii 30 mg dosella) yleensä tekee kurkusta ihan tunnottoman.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Acid
Karvakuono

Post by Acid » Mon 20 Oct 2014, 23:25

Okei kiitos infosta, vähän tilannepäivitystä, nyt vasta löysin puuduttavan vaikutuksen kun sormella hieraisin ikeneen.. Puuduttava efekti ei tullut heti vaan noin 5min päästä, ei liian puuduttava joten sanoisin että hyvää lunta, rush tulee rauhallisesti ja lämpimiä aaltoja. Aiemmin olin ottanu vaan nenään jonka takii en huomannu puudutusta :D nyt vasen ylä huuli ja ien puuduksissa.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 21 Oct 2014, 09:16

Acid wrote:Okei kiitos infosta, vähän tilannepäivitystä, nyt vasta löysin puuduttavan vaikutuksen kun sormella hieraisin ikeneen.. Puuduttava efekti ei tullut heti vaan noin 5min päästä, ei liian puuduttava joten sanoisin että hyvää lunta, rush tulee rauhallisesti ja lämpimiä aaltoja. Aiemmin olin ottanu vaan nenään jonka takii en huomannu puudutusta :D nyt vasen ylä huuli ja ien puuduksissa.
Noinhan ne kytätkin leffoissa testaa. Hieraisee ikeniin. Jos naama puutuu nokista, niin Lidokaiinia on suurella todennäkösyydellä mukana. Sait ilmeisesti pätevää lunta.

Sinänsä en ite tykkää stimuista, mut on puhdas kola omasta mielestäni parasta stimulanttia.

happokakku
Karvakuono

Post by happokakku » Thu 19 Feb 2015, 22:33

Osaako kukaan sanoa voiko mirtazapin blokata kokaiinin toimintaa/ aiheuttaa vaaratilanteita?

Mulla ei siis mitään säännöllistä lääkitystä käytössä, mutta satunnaisesti olen ottanut unettomuuteen mirtazapinia. Viimeksi ti-ke yönä. Tarkoitus olisi lähteä lauantai illalla bilettämään, ja ottaa kolaa.

STRN
Psykonautti

Post by STRN » Fri 20 Feb 2015, 23:07

Ah, ihanan petollista ainetta tuo. Tuli tosi hyvää koksuu ja joku 20mg silmämääräsesti toimi. Hirveen isoja laineja ei kuitenkaan uskalla ottaa. Hirveesti ei oo tullu ryyskittyy tota kolaa. Hyvin toimii. Tosi koukuttavaa!
4:20pm

happokakku
Karvakuono

Post by happokakku » Mon 23 Feb 2015, 16:15

Tuli tosiaan ekaa kertaa kokeiltua kokkelia tossa lauantaina.. Tuli kyllä aika kuningasolot, itsevarmuus kohosi johonkin tuhansiin ja muutenkin olo mitä mainioin :D Sellasta mukavaa smoothia pöllyssä olemista. Kokoajan kyllä teki mieli olla rykimässä. Enpä tiiä, en välttämättä tätä uusiks osta. Tai kyllä jos ois halvempaa...

rlsmooth
Apteekki

Post by rlsmooth » Fri 17 Jul 2015, 00:15

Tämä on noussut kyllä kerralla mun top-4 päihteisiin, kun olen tätä nyt viime viikkoina satunnaisesti juhliessa maistellut. Aivan hiton smoothia tavaraa, onneksi ei ole tarvinnut maksaa. Ei nyt sinällään aiheuta mitään pahoja laskuja itselle, mutta kyllähän tuota tekis aika tiuhaan lisää sniffailla. Todettu hyväksi ainakin yhdistettäessä alkoon ja ganjaan, sekä madmaan. Happoakin oli joskus mixissä mukana mukana, mutta sen kanssa yhteisvaikutuksesta en oikeen osaa sanoa, koska tällöin oltiin jo pahasti sekakäytön syvässä suossa :P . Mut joo siis varsinkin madamen kaa morjestaa.

ferraari
Karvakuono

Post by ferraari » Tue 21 Jul 2015, 12:49

Pariinotteeseen Suomessa kokkelia tarjottuna vetänyt, mutta ollut kaikil kerroilla amfetamiinia pohjalla joka pilaa koko touhun. Ei kokkeli mun mielestä sovi piripäälle :right: omat kokemukset jääneet laimeaksi Suomessa. Niinku porukka täällä tuumaileekin niin hinta/laatu suhde on sellainen että en kyl rahojani tuohon sijoittaisi.

Ulkomailla toinen juttu :up: ja mielestäni koksun kans pitää ehdottomasti olla muutama alkoholiannos messissä :twisted:
LEGALIZE IT

veke
Psykonautti

Post by veke » Wed 02 Sep 2015, 17:25

iv nä hieman erilainen efekti ku nokkiin., kandee koklaa jos ei muutakaan tekemistä(vähän verrattavissa niinku jos vertais et vauhtii nokkiin tai iv)..mielyttävintä eka iv nä ja sit nokkiin :P mutmut en tiiä kandeeko lyyä jos lyä huti ja tulee se joku paise judu.
...

Skittlez
Karvakuono

Post by Skittlez » Sun 25 Oct 2015, 02:53

veke wrote:iv nä hieman erilainen efekti ku nokkiin., kandee koklaa jos ei muutakaan tekemistä(vähän verrattavissa niinku jos vertais et vauhtii nokkiin tai iv)..mielyttävintä eka iv nä ja sit nokkiin :P mutmut en tiiä kandeeko lyyä jos lyä huti ja tulee se joku paise judu.
"jos ei oo muuta tekemistä niin lyö ränniin" :D :doh:

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Sun 25 Oct 2015, 20:49

Kylhän se on tosi metkaa hihaan. Mut se on musta enemmän kämpillä/hotellilla notkumisolo ku sellanen baarifiilis. Sellasta hedonismia, pitää ottaa nokkaan jos haluu tehä jotain rakentavaa. Hyvää kolaa tullu vastaan vaan ulkomailla, aina ku ottanu suomes nii ollu korkeintaan vedettävää. Pitäs varmaan tuntee joku superpahis tai olla joku laulaja viihteellä et tulis parempaa vastaan! :( Crackiä olis kyl kiva kokeilla, ihan sen paheellisen imagon takia.
Takana loistava tulevaisuus.

pallokorva

Post by pallokorva » Mon 26 Oct 2015, 18:47

Tätä pitää kyllä kokeilla ens kuussa ränniin, kun saa velka rahoja bäkkiin.

Nokkaankin oli niin HIMPUTIN mahtavaa, että ränniin en edes osaa kuvitella.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Mon 26 Oct 2015, 20:07

:roll: Jos te neropatit aiotte kolaa rännätä, niin huomiokaa että se sitten kirvelee ja kutistaa verisuonet aikaste nopeasti. Sitte sitä pitäis olla lyömässä lisää jonkun 20.min. välein. Onnistuu muuten helvetin huonosti kun suonet on pienenä.
Tutustukaa kolan valmistukseen, ja miettikää haluatteko varmasti rännätä niitä jäämiä. Ei sillä, suomessahan toi on lähinnä jatkeita.

Kola on tarkoitettu nenään, ja crack keuhkoihin. Ränniin voi sitten laittaa muita aineita, jotka on sinne tarkoitettu. :left:

pallokorva

Post by pallokorva » Tue 03 Nov 2015, 02:20

Joo emmä edes hankikkaa koksua saati sitten rännitä sitä. Olen ollut nii kauan kovista huumeista erossa (en luokittele bubrea kovaksi huumeeksi, sitä olen kerran vetänyt kuukauteen) et päätin jatkaa taukoa.

Sauhun kanssa on lähtenyt vähän käsistä viime aikoina niin pidän siitäkin tauon nyt kun tuo ketsi loppuu.

En sit tiedä et tuleeko tätä ees kokeiltua koskaan ränniin. Ei ainakaan pitkään aikaan. Pilvessä kun alkaa miettimään suoneen vetämistä niin ahdistaa se ajatuskin.

Olen 2 kertaa elämässäni ottanut suoneen ainetta, molemilla kerroilla teemua. Kokeilut ollut tässä kuukauden sisään.

En tiedä pitikö vielä sanoa jotain. Mut tosissaan tää koksun rännitys jäi ja hyvä niin. Katsellaan sitten myöhemmin ja paremmalla ajalla.

Ei mulla muuta.

varjo
Psykonautti

Post by varjo » Tue 03 Nov 2015, 07:26

ot: tän foorumin taso on laskenut. vähän alkanut muistuttaa jeesustelua.
Turhaa pelleilyä ja sen välttelyä vuodesta toiseen.

pallokorva

Post by pallokorva » Tue 03 Nov 2015, 10:45

varjo wrote:ot: tän foorumin taso on laskenut. vähän alkanut muistuttaa jeesustelua.
Mun mielestä ei oo jeesustelua, eikä muistuta millään tavalla jeesustelulta jos on tauolla kovista huumeista tai jos foorumin admin kertoo kokaiinin IV-käytön riskeistä.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Tue 03 Nov 2015, 12:15

-"Älä ny. Sä olit ennen ihan cool, mut nyt sä oot kyllä muuttunu." :P Turha sun on Varjo siellä vikistä. Ainahan foorumila on yritetty tyhmiin ideoihin vaikuttaa. Se kuuluu katsos siihen vastuulliseen ja järkevään keskusteluun, joka on jo ihan otsikossa. ...Ja mä oon ihan vaan moderaattori. :D

RisThor
Psykonautti

Post by RisThor » Fri 06 Nov 2015, 12:10

Pari kertaa tullu kokeiltua kyseistä ainetta, ja suomessa nimenomaan.
Ekalla kerralla vähän fätimmät jollon läpyt, rakkauden tunnustukset ja ylimielinen läppä lensi kun paska pönttöön chipotlen jälkeen.
Tokalla kerralla olin esimieheni kanssa viihteellä, kaljaa alla aivan perkeleesti ja sitten laskuissa todellisuuteen heräämisen aikaan vähän nolotti, kun hävisin vaan vessaan random tyypin kanssa snorttailemaan, ja pomo jäi kittaamaan yksin bisseä. :doh: :doh:

Mutta loisto aine kaikinpuolin, ainut miinus lyhyt vaikutusaika, niin tekee mieli rykiä lisää. Tän aineen kanssa on hyvä tiedostaa se, että koukuttaa jengiä paljon, ja luultavasti tulee mielitekoja vetää lisää, pitäkää iisinä ja ottakaa rauhaksiin tän kans. :P
Sinne minne nenä nenä näyttää ja tuuli tuuli kuljettaa.