Kokaiini

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Harold
Kameleontti

Kokaiini

Post by Harold » Sat 19 Dec 2009, 00:08

Nonni. Ei ollu viel täällä stimulantti puolella omaa topiccia tälle mainiolle stimulantille.

Itse on tullut nautiskeltua jos jonkinlaista erilaista kokaiinia eripuolin eurooppaa ja ehdottomasti pätevintä oli vasta äskettäin saksassa. köpiksen katukoksut imo todella nihkeitä, samoin mitä suomessa tulee vastaan.

justiinsa maistoin suomi "kokaiinia", mutta missä puuduttava vaikutus? ja makukin oli aivan erilainen, mitähän mahtanu olla...

mitä porukka on mieltä tästä ? kokemuksia, mielipiteitä ja yleistä keskustelua aineesta
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

Psychonautilus

Re: Kokaiini

Post by Psychonautilus » Sat 19 Dec 2009, 12:45

En ole kovin useasti kokeillut. Selkeästi erilaatuisia olen testannut, ja yhdestä voin melko varmasti sanoa että keskitasoa/semihyvää/hyvää. Kyllähän se toimi tavallaan aika mukavasti se hyvä kokkeli, mutta silti pidän koko ainetta todella yliarvostettuna. Rännitettynä se on kuulemma jotain aivan muuta mutta en käytä IV, eikä se nokitettuna ollut minun mielestäni mitenkään järisyttävä. Super-egoileva, buustattu olo joka lakkaa ennen kuin ehtii päästä meininkeihin, jolloin pitää vetää lisää tai laskut vituttaa. Yhteen asiaan se toimii; jos on bileissä hirveän lärvit, voi vetää lainit koksua, ja on taas kuin selvinpäin, ja dokaus voi jatkua. Sitten 30 min päästä armoton känni rynnii päälle kuin höyryveturi.

peltsi
OD

Post by peltsi » Sun 20 Dec 2009, 05:32

Meinasin itse just alottaa kokaiinista topicin.
Kertokaa ihmeessä kokemuksia ja itseäni kiinnostaa mm. miten eroo vaikutuksiltaan amfetamiinista?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

dazerc

Post by dazerc » Tue 22 Dec 2009, 01:46

En ole vielä kokeillut, mutta mieli tekisi. Aivan varmasti kokeilen viimeistään sillon, ku lähden reissaan johonki suomee kauemmas 8) On kuulemma niin paskan laatuistakin täällä suomessa, ettei kannata ostaa.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 22 Dec 2009, 02:08

dazerc wrote:On kuulemma niin paskan laatuistakin täällä suomessa, ettei kannata ostaa.
Sanotaanko nyt näin, että saa sitä suomestakin ihan kohtuullisen laatuista kokaiinia..
tarkoitan nyt sellaista kolaa, josta voi jopa tuntea sen täysin omanlaisen lämpöisen rauhallisen luonteen. Sanoisinko hyvin miellyttävän rauhaisaa ja niin erilaista kuin stimut yleensä.

tyyristä mukavaahan se on.. kuhan onnistuu saamaan kolaa, joka ei ole vain pelkkiä jatkeaineita.. niin on se sen arvoista, ainakin sen yhden kerran elämässä ;-))

huomasin, että nytkin samaa kolaa, mitä aikaisemmin ostin, oli jo nyt jatketumpaa :/
Mutta pääasia että jatkeet pysyy ainakin harmittomina jatkeina.
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 22 Dec 2009, 17:36

Kyl joo koksu... uuuh...

Ei jatkeet ole paha asia, jos hinta pysyy oikeana ja juurikaan jatkeet eivät ole ongelmaisia vaikutuksiltaan.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Thoxium

Post by Thoxium » Sun 27 Dec 2009, 01:21

tRip wrote:
dazerc wrote:On kuulemma niin paskan laatuistakin täällä suomessa, ettei kannata ostaa.
Sanotaanko nyt näin, että saa sitä suomestakin ihan kohtuullisen laatuista kokaiinia..
tarkoitan nyt sellaista kolaa, josta voi jopa tuntea sen täysin omanlaisen lämpöisen rauhallisen luonteen. Sanoisinko hyvin miellyttävän rauhaisaa ja niin erilaista kuin stimut yleensä.
Jep, lämmintä ja kivan tuntusta koko kehossa. :D Nyt testailult tässä hieman kokaiinia, niin kyllä tää mielestäni tuntuu ehkä luonnollisimmalta piristeeltä, ei ole sellaista kemikaalista oloa mitä pirillä. Tää on just mahtavan normaalia. 8)

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 27 Dec 2009, 01:32

Thoxium wrote:
Jep, lämmintä ja kivan tuntusta koko kehossa. :D Nyt testailult tässä hieman kokaiinia, niin kyllä tää mielestäni tuntuu ehkä luonnollisimmalta piristeeltä, ei ole sellaista kemikaalista oloa mitä pirillä. Tää on just mahtavan normaalia. 8)
No luonnollinehan se on...

Ongelmana tässä on vain, se kun MOOTTORITIE PITENEE, ja nenään mahtuu... Ongelma siinä sitten.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Coin
Psykonautti

Post by Coin » Wed 13 Jan 2010, 16:55

kävinpä täällä itä-rajalla eräässä mestassa maistelemassa "poliisien mukaan" 80-90% kokkelia. varsin hyvää oli ja halpaakin kun sai 40e/g hinnalla vielä tuliaisia :)
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
-Raoul Duke

peltsi
OD

Post by peltsi » Thu 25 Feb 2010, 22:37

Mitä mieltä porukka ollu tästä kokkelista mitä nyt pk-seudulla pyöriny ku oon saamassa hieman ja haluisin vähän tietoo et millasta tosta odottaa..en kyl oo kovin korkeelle odotuksia asettanu mut tietysti olis mukava yllätys törmätä ensimmäistä kertaa laadukkaaseen kolaan suomen rajojen sisäpuolella. Jos ei vieläkään miellytä niin en kyllä aio ainakaan rahojani enää tähän tuhlata ellen lähde ulkomaille jossa ei enää puhuta tuhlaamisesta vaan kokaiini on oikeesti kokaiinia.

Osaako porukka kertoa eroista synteettisen ja luontaisen kokaiinin välillä? ..lähinnä vaikutuksista?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Thu 25 Feb 2010, 23:08

peltsi wrote:Mitä mieltä porukka ollu tästä kokkelista mitä nyt pk-seudulla pyöriny ku oon saamassa hieman ja haluisin vähän tietoo et millasta tosta odottaa..en kyl oo kovin korkeelle odotuksia asettanu mut tietysti olis mukava yllätys törmätä ensimmäistä kertaa laadukkaaseen kolaan suomen rajojen sisäpuolella. Jos ei vieläkään miellytä niin en kyllä aio ainakaan rahojani enää tähän tuhlata ellen lähde ulkomaille jossa ei enää puhuta tuhlaamisesta vaan kokaiini on oikeesti kokaiinia.

Osaako porukka kertoa eroista synteettisen ja luontaisen kokaiinin välillä? ..lähinnä vaikutuksista?
Hieman kellertävä sävy oli siinä "kivi"palassa mitä tuossa jokunen aika sitten nakertelin oli ainakin omasta mielestä varsin tiukkaa. :oo:

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 27 Feb 2010, 18:33

peltsi wrote:Osaako porukka kertoa eroista synteettisen ja luontaisen kokaiinin välillä? ..lähinnä vaikutuksista?
Hyvin samankaltaset, tosin tietty koka-liiffi nyt paljon miedompaa..

Kokaiini tuntuis olevan itelleni se luonnollisimman tuntunen 'stimu'.. Luokittelisin jopa empatogeeniksi.
Hyvä kola stimuloi miellyttävän smoothisti.. Luonnollinen stimu, rauhallinen, tulee jokseenkin itsevarma olo, joskaan ei mitenkään kusipäisellä tavalla.

Sen ainoan kerran kun kolaa ostin, se OLI hyvää, mitä nyt jälkeenpäin tullut todettua.

Ei se pöllömpää ole nytkään;-
Keep it unreal.

occasion
Tuppisuu

Post by occasion » Thu 04 Mar 2010, 21:42

Itse olen nyt kokaiinia vetässyt noin 20 kertaa, noin 0,5-1.0g illan/yön aikana. Olen käyttänyt sitä about joka toinen vkl. Addiktoivalta tavaralta tuntuu, käytön jälkeen muutaman päivän masennus. Tavara jota olen vetänyt on ollut usein todella hyvälaatusta (noin 80%) ja sitä en ole Suomesta ostanut enkä siellä vetänyt.

Todella mukavan tuntuinen aine, vaikka kallista onkin; noin 60e/g täälläpäin. Addiktoivalta tuntuu ainakin siinä mielessä, että kun lähtee kaljaa kittaamaan niin tuntuu että jotain puuttuu. Kun saa sen gramman jostain illaksi niin hymy nousee huuleen. Olen huomannut, että aine aiheuttaa minulle noin 4 päivän lievän masennuksen käytön jälkeen. Sen olen myös huomannut, että jos ainetta on vetänyt koko yön, ei isokaan viiva saa enään minkäänlaista efektiä aikaan aamulla.

plussaa:
-euforinen olo, pirteys
-seksi onnistuu, toisin kuin muilla stimulanteilla
-nukkuminen mahdollista noin 1h viimeisen viivan jälkeen
-alkoholin kanssa euforisempi olo ja pidempi kesto (huom, vaarallinen yhdistelmä, google: cocaethylene)
-itsevarmuus

miinusta:
-kallista
-yliannostuksen riski
-paljon vaarallisempaa ALKOHOLIN kanssa!!
-masennus käytön jälkeen, laskut
-lyhyt kesto, 1 viiva kestää noin 30min, alkoholin kanssa noin 1h
-toleranssi kehittyy nopeasti
-terveysvaikutukset (en tiedä tarpeeksi)
-addiktoivaa!

Velho
OD

Post by Velho » Sat 08 May 2010, 16:15

Kauan tää näkyy seuloissa? keskiviikkona olis kustava purkkiin 8)
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Makoo

Post by Makoo » Sat 08 May 2010, 16:33

Velho wrote:Kauan tää näkyy seuloissa? keskiviikkona olis kustava purkkiin 8)
1-4 päivää.

tosted
Tuppisuu

Post by tosted » Thu 24 Jun 2010, 11:04

Mukava aine. Mä olen kokeillut kolaa parisen kertaa, Suomen ulkopuolella. Mulla oli kanssa samantyyppinen tilanne, että ennen kun tuli juotua niin piti hommata gramma jostain. Ite siis käytin ennen lähinnäkin sen takia, että kestäisin koko illan. Jaksoin olla hereillä ja pirteänä, ja jaksoin juoda lisää.

Siitä tuli pirteä mut euforinen olo. Ei yhtään sellanen olo kuin mitä piristä tulee, ei missään nimessä. Ei tää tuntunut yhtään "keinotekoiselta".
Mut parasta oli seksi. Onnistui paljon paremmin ja tuntui paljon paremmalta.

Miinus; kallista ja lyhytkestoinen.

kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna » Fri 06 Aug 2010, 10:55

Eilen vähän colaa tuli testattua ei ole eka kerta mutta ajattelin tänne kirjoitella.Pahan makuista kemikaalia nokkaan naama puutu kurkku myös ja jalat sekä kädet pikkaisen mutta ei samalla tavalla kuin naama.Hyvä euforia ja muutenkin nosti ilmaan ihan kivaa ja kun ilmaiseksi saa niin mikäs siinä.

Olo naama puutu kokonaan ja kurkku sekä ylä-alakorppa vähän.
Rauhallinen mutta eufoorinen olo lämpimällä tuulahduksella.

hir
Psykonautti

Post by hir » Wed 01 Sep 2010, 22:33

Cohen took samples from these cokeheads to the lab. The average purity was 65.1 percent. Second of all, the coke samples Cohen had were cut with speed, Daro, vitamin C, caffeine, sugar, nicotinamide, lidocaine, mannitol, and sodium bicarbonate.
Findings: Crack is a good bet. If you think your coke guy is stomping on your shit at all, cook it up and you’ll take out all the dirt.
täältä
“I slept with faith and found a corpse in my arms on awakening; I drank and danced all night with doubt and found her a virgin in the morning.”

enc0re
Karvakuono

Post by enc0re » Wed 01 Sep 2010, 23:46

Koksun luokittelisin kuningashuumeeksi itse, suomessa ei vaan inspaa sen hankkiminen kun kuitenkin sitä sun tätä seassa.... Espanjassa tuli muutamaan otteeseen testittyä ja varmasti koukussa olisin jos halvempaa sattuisi olemaan :)

Kannatan kyllä puhtaasti kokeilemista!
Heräätkö koskaan painajaisista
Puhutko paskaa ja kiellätkö kaiken
Haluatko nähdä uuden painajaisen
Hengitä rauhassa ota varovasti
Loppu on lähellä se on viimeinen Rasti

Death
Apteekki

Post by Death » Wed 15 Sep 2010, 21:56

Kokaiini on kyllä vitun koukuttavaa henkisesti ainaki mulla. Sitä on kiva vetää erityyleillä ja erilaisia komboja. Suosittelen kokeilla tätä IV. Mun ehkä 2 lempi komboa on bileissä kokaiinia ja alkoholia silleen, että on pieni nousuhumala kokoajan päällä. Tässä kombossa kokaiini kannattaa nauttia nokkaan. Toinen on heroiinin kanssa, mutta sitä on kiva vetää pienessä porukassa. Eli IV:nä samaan pumppuun molemmat. Tulee maailman paras euforia tuosta!!
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

Toma
Psykonautti

Post by Toma » Thu 16 Sep 2010, 02:36

Ite vedin taas ihan vitun typerästi kaikkee sekasin. Alkoo joku 12 annosta, pöhistä, parit pamit ja sit viel kokaa. Onneks kokaiinin laatu oli todella huonoa. Muuten vois olla henki pois. Kaverin kaa "kelattiin" taas asiaa: "voiks tää kombottuu vaarallisesti." "en mä tiiä.... ihan sama".

Vittu! Nyt loppu tää paska mun osalta. Sillon ku käyn baarissa otan vähän amfee enkä mitään muuta enää koskaan. Bentsot lääkkeenä mut nekin tiputan hitaasti pois. Jatkan duunia ja koitan skarppaa koulussa. Tällä kertaa oikeesti....... Toivottavasti.
Masentaa ahdistaa vituttaa

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 15 Nov 2010, 22:31

Tuli sitten lauantaina kokeiltua tätäkin, kun tarjottiin, tosin vain noin 0,05g ja parin tunnin päästä samanlainen (tosin paljon isompaa en olisi uskaltanutkaan ottaa, kun olin myös 1,5 pinkkiä timanttia syönyt muutaman tunnin aikasemmin). Hieroin ikeniin, koska piri ainakin minulla tukkii nenän pahasti moneksi päiväksi enkä halunnut duunissa niiskuttaa (koksun tarjonnut tyyppi käytti itsekin tätä ikeniin hieromista). Hyvin skarppi ja selvä olo tuli, myös hitunen egobuustia oli havaittavissa. Ei tullut ollenkaan pirimäistä sättäyspölpötysfiilistä. Sen sijaan menin yksin makoilemaan sohvalle, ja jostain syystä (aikaisemmin otetut nipsut? väsymys? kaikki yhdessä?) aloin nähdä valveunia.

Tuon aineen tuoma todella selvä ja skarppi olo voisi olla ryypätessä todella mukava, mutta kardiotoksisuus ja korkea hinta tulevat esteeksi. Jotenkin tuntuu, että tästä olisi myös helppo vetää överit, jos vaan jatkaisi vetämistä ja koittaisi saada irti jotain enemmän. Varmasti otan jatkossakin, jos tarjotaan tai parit lainit saa ostaa sopuhinnalla tai sitten ulkomailla. Mutta kaiken kaikkiaan ei nyt mikään maailmaa mullistava kokemus.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Sat 20 Nov 2010, 23:51

it's just awesome, myönnä se. FUCK YEAH !!! YNTSYNTSYNTS

Varjo

Post by Varjo » Wed 24 Nov 2010, 18:54

Kertokaas kokemuksianne jeijon iv-käytöstä verrattuna nokittamiseen.

Uke
LD50

Post by Uke » Thu 25 Nov 2010, 23:43

Varjo wrote:Kertokaas kokemuksianne jeijon iv-käytöstä verrattuna nokittamiseen.
Tutulta kuultua ja omaa mielipidettä vaikken iv-hommia duunakkaan:

Jos tykkää tökkiä itteensä, niin mikäs siinä voihan sitä aina kokeilla. Koksun hyötyosuus on sen verran korkee nasaalisesti, että en nää oikeen järkeä lyyä hihaan uutta reikää joka vartin välein, kun ei tuo kesto sen pidempi ole. Nousut saattaa kyl olla aika päräyttävää.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 26 Nov 2010, 09:12

Lainaanpa itseäni iv/im-topikista:

"Yksi erittäin hyvä syy olla rätkimättä kokaiinia, on sen voimakas verisuonia supistava vaikutus. Tästä syystä, jos neula sattuu luiskahtamaan suonesta ja fixit päätyvät ihon alle, on seurauksena usein abskessi, joka voi hoitamattomana johtaa hyvin epämielyttäviin seurauksiin. Koska kokaiini toimii myös paikallispuudutteena, on fixien päätymistä ihon alle vaikea huomata ennen kuin mäntä on pohjassa. Lisäksi muistelisin lukeneeni kokaiinin tekevän myös suonille hallaa, tälle en kuitenkaan pikaisella googletuksella löytänyt vahvistusta."
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

CYKO
Kameleontti

Post by CYKO » Fri 26 Nov 2010, 18:38

Petri6 wrote:Lainaanpa itseäni iv/im-topikista:

"Yksi erittäin hyvä syy olla rätkimättä kokaiinia, on sen voimakas verisuonia supistava vaikutus. Tästä syystä, jos neula sattuu luiskahtamaan suonesta ja fixit päätyvät ihon alle, on seurauksena usein abskessi, joka voi hoitamattomana johtaa hyvin epämielyttäviin seurauksiin.
Pätee myös kaikkiin muihin voimakkaisiin psykostimulantteihin, jotka aiheittavat vasokontriktiota. Esim (met)amfetamiini ja MDPV.

Miksi tämän kanssa pitäisi olla varovaisempi (siis suoniin kohdistuvan vahingon kannalta)?

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Fri 26 Nov 2010, 20:16

Koksun iv käyttö kokemusta ei voi sanoilla kuvata se pitää vaan KOKEA. Sama varovaisuus tosiaan tän kanssa ku muidenkin. Ei se neula sielt luiskahda mihkään jos on vähääkään kokemusta hihatuksesta.

Edit. Tosiaan nä on näitä juttuja mitä pitää elämässään ees kerran kokea. (oma mielipide) Tosiaan itse yleisemmin nautin mieluummin nokkaa kuin hihaan juurikin tuon vaikutusajan takia. Sitä saa nistää muutenkin nokkaan aika tiheeseen tahtiin.
Last edited by xxx-men on Fri 26 Nov 2010, 20:56, edited 1 time in total.

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Fri 26 Nov 2010, 20:40

lukenu tosta iv käytöstä lähinnä kirjoissa, esim peppersien elämänkerroissa on ainaski jotain. tosiaan todella lyhyt rushi ja vaikutusaikamuutenkin. kuten edellä mainitukkin niin kokaiini on kuitenkin cardiovaskulaariselle systeemille melekonen haitta...oli jopa aamulehdes joku juttu missä liitettiin sydän/verisuonisairaudet kokaiinin käyttöön.

CYKO
Kameleontti

Post by CYKO » Fri 26 Nov 2010, 23:24

IV kokaiini = parempi rush kuin poltettu freebase-kokaiini, IMO