Eli 3,4-metyleenidioksi-a-pyrrolidinopropiofenoni.
Kellään kokemusta tästä? Miten vertaisitte MDPV:hen?
MDPPP
Re: MDPPP
Vaikutukset muistuttaa pitkälti MDPV:tä, mutta ilman vainorhaisuutta ja ahdistusta, voisi sanoa että pehmeempi versio MDPV:stä. Annostus on tuplat mitä pevekil, eli ~20mg siitä ettii sit itelle sopivan annoksen. Ite huomasin et pienet annokset, kuten 10-20mg rauhottaa, mut isommat sit stimuloikin kunnolla. Kesto ~1,30h. Kokeillu oon nasaalisesti, oraalisesti ja rektaalisesti, viimesellä tulee voimakkaimmat nousut ja toimii pienemmäl annostuksel. Ei vähennä ruokahalua tai estä nukkumasta, mikä on hyvä. Pienil annoksil rupes itseasias väsyttämään.
Plussana vielä ettei aiheuta kompulsiivista redosettamista laskiessa, kuten MDPV, mitään laskujakaan ei tule, Jälkivaikutukset ovat hyvin miellyttävät, laskee hitaasti.
Plussana vielä ettei aiheuta kompulsiivista redosettamista laskiessa, kuten MDPV, mitään laskujakaan ei tule, Jälkivaikutukset ovat hyvin miellyttävät, laskee hitaasti.
-
- Lepakko
Ei mulla oikein toiminut. Mieto stimulaatio mistä vaikea eritellä vaikutuksia ainakin annokseen 70mg IV asti. Huom tykkään käyttää stimulantteja isoilla annoksilla.
The formal language is a nazi! To break through language in order to touch life. Myself resuscitates to the disillusionment of birth. I like buddha, I like sexy ass. Haunter unseen, take thy life back to the core!
Mä oon tullut siihen lopputulokseen, että ainakin itellä ne "viihdeannokset" on siinä 100-150mg paikkeil. Sitä alemmat parantaa vaa pikkase keskittymist ja tuntuu ku ois juonu vaa liikaa kahvii, eikä selvennä ees päätä.CharlieBigPpotato3 wrote:Ei mulla oikein toiminut. Mieto stimulaatio mistä vaikea eritellä vaikutuksia ainakin annokseen 70mg IV asti. Huom tykkään käyttää stimulantteja isoilla annoksilla.

-
- LD50
Missä sellaista muka spekuloitiin? Noilla b-ketoni-a-pyrrolidiini-fenetyyliamiineillahan pidempi hiiliketju nostaa potenssia.Tästä spekuloitiin että olis mukamas potentiaalisempaa kuin MDPV
Itse epäilisin että 4-hiilivetyinen versio (MDPB) saattaisi olla paras tästä ryhmästä, mutta eipä tiedä kun ei ole vielä tullut markkinoille...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Nijaa, tiiäs sit miten potentiaalista, enemmän ahdistusta ja vainotteluu?dredi wrote:Missä sellaista muka spekuloitiin? Noilla b-ketoni-a-pyrrolidiini-fenetyyliamiineillahan pidempi hiiliketju nostaa potenssia.Tästä spekuloitiin että olis mukamas potentiaalisempaa kuin MDPV
Itse epäilisin että 4-hiilivetyinen versio (MDPB) saattaisi olla paras tästä ryhmästä, mutta eipä tiedä kun ei ole vielä tullut markkinoille...
On täs MDPPP:s se hyvä puoli, ettei tuu lähes ollenkaan semmosii ahdistuksii tai vainotuksii mitä MDPV:st, eikä pulssikaan nouse samal tavalla.
-
- LD50
saako tästä essomaiset/ ees pirityyliset nousut iv:nä ? ja onkoha kovin turvallinen heittää hihaan
mdpv:Tä on tullu iv:nä käytettyä ja meikä tykkää niistä nousuista. onko tää lähelläkää? tai miten vois verrata iv käytössä mdpv:seen? vai voiko

[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
- Karvakuono
Ei kyllä itsellä ainakaan mitään pahaa sanottavaa tästä. Gemmi tuli kiskottua putsia ainetta enkä huomannut minkäänlaisia laskuja tai vastaavaa mielialaan vaikuttavaa... Kuitenkin ihan uusi aine itselle kun ei osannut mitenkään verrata mihinkään stimulanttiin... ei edes mdpvseen.
Kaverikin testasi yhden annoksen ja sanoi hieman efukkamaiseksi piristeeksi. Itsestänikin tuntui aika lievältä mutta toisaalta ihan hyvältä piristeeltä. Todellakin ihan hyvä aine kun ei valvota koko päivää ottamisen jälkeen, voi nukkua rauhassa yötkin.
En oikeen osaa sanoa viihdearvoa aineelle, mutta piristeeksi tästä ainakin on... tai no ainakin lyhyen ajan piristeeksi.
Edit: Ei itsellä ainakaan euforiaa tästä tullut joten ei ainakaan piriä tästä korvaamaan ole ja mdpvtäkään en sanoisi tämän aineen korvaavan. Huonot vaikutukset on kyllä poistettu, mutta ihan erilaiset olotkin tulee.
Kaverikin testasi yhden annoksen ja sanoi hieman efukkamaiseksi piristeeksi. Itsestänikin tuntui aika lievältä mutta toisaalta ihan hyvältä piristeeltä. Todellakin ihan hyvä aine kun ei valvota koko päivää ottamisen jälkeen, voi nukkua rauhassa yötkin.
En oikeen osaa sanoa viihdearvoa aineelle, mutta piristeeksi tästä ainakin on... tai no ainakin lyhyen ajan piristeeksi.
Edit: Ei itsellä ainakaan euforiaa tästä tullut joten ei ainakaan piriä tästä korvaamaan ole ja mdpvtäkään en sanoisi tämän aineen korvaavan. Huonot vaikutukset on kyllä poistettu, mutta ihan erilaiset olotkin tulee.