MDPPP

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
dredi
LD50

MDPPP

Post by dredi »

Eli 3,4-metyleenidioksi-a-pyrrolidinopropiofenoni.

Kellään kokemusta tästä? Miten vertaisitte MDPV:hen?
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Thoxium

Re: MDPPP

Post by Thoxium »

Vaikutukset muistuttaa pitkälti MDPV:tä, mutta ilman vainorhaisuutta ja ahdistusta, voisi sanoa että pehmeempi versio MDPV:stä. Annostus on tuplat mitä pevekil, eli ~20mg siitä ettii sit itelle sopivan annoksen. Ite huomasin et pienet annokset, kuten 10-20mg rauhottaa, mut isommat sit stimuloikin kunnolla. Kesto ~1,30h. Kokeillu oon nasaalisesti, oraalisesti ja rektaalisesti, viimesellä tulee voimakkaimmat nousut ja toimii pienemmäl annostuksel. Ei vähennä ruokahalua tai estä nukkumasta, mikä on hyvä. Pienil annoksil rupes itseasias väsyttämään.

Plussana vielä ettei aiheuta kompulsiivista redosettamista laskiessa, kuten MDPV, mitään laskujakaan ei tule, Jälkivaikutukset ovat hyvin miellyttävät, laskee hitaasti.
Thoxium

Post by Thoxium »

Vittu tästä tuleel likanen olo, no melkeen kaiksit stimuist tulee. Ei tää ees oo euforine, joltai synteettiseltä kahvilta tää lähinnä tuntuu. Nää on nyt tuntumat ku on vähä enemmä kokeillu. Ei kyl mitään kokeilemisen arvosta.
CharlieBigPpotato3
Lepakko

Post by CharlieBigPpotato3 »

Ei mulla oikein toiminut. Mieto stimulaatio mistä vaikea eritellä vaikutuksia ainakin annokseen 70mg IV asti. Huom tykkään käyttää stimulantteja isoilla annoksilla.
The formal language is a nazi! To break through language in order to touch life. Myself resuscitates to the disillusionment of birth. I like buddha, I like sexy ass. Haunter unseen, take thy life back to the core!
Thoxium

Post by Thoxium »

CharlieBigPpotato3 wrote:Ei mulla oikein toiminut. Mieto stimulaatio mistä vaikea eritellä vaikutuksia ainakin annokseen 70mg IV asti. Huom tykkään käyttää stimulantteja isoilla annoksilla.
Mä oon tullut siihen lopputulokseen, että ainakin itellä ne "viihdeannokset" on siinä 100-150mg paikkeil. Sitä alemmat parantaa vaa pikkase keskittymist ja tuntuu ku ois juonu vaa liikaa kahvii, eikä selvennä ees päätä. :/ Ei tää nyt kovi hyvää oo hintaantsa nähden. Tästä spekuloitiin että olis mukamas potentiaalisempaa kuin MDPV, mut kuinkas kävikään, 10x kertaa heikompaa.
dredi
LD50

Post by dredi »

Tästä spekuloitiin että olis mukamas potentiaalisempaa kuin MDPV
Missä sellaista muka spekuloitiin? Noilla b-ketoni-a-pyrrolidiini-fenetyyliamiineillahan pidempi hiiliketju nostaa potenssia.

Itse epäilisin että 4-hiilivetyinen versio (MDPB) saattaisi olla paras tästä ryhmästä, mutta eipä tiedä kun ei ole vielä tullut markkinoille...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Thoxium

Post by Thoxium »

dredi wrote:
Tästä spekuloitiin että olis mukamas potentiaalisempaa kuin MDPV
Missä sellaista muka spekuloitiin? Noilla b-ketoni-a-pyrrolidiini-fenetyyliamiineillahan pidempi hiiliketju nostaa potenssia.

Itse epäilisin että 4-hiilivetyinen versio (MDPB) saattaisi olla paras tästä ryhmästä, mutta eipä tiedä kun ei ole vielä tullut markkinoille...
Nijaa, tiiäs sit miten potentiaalista, enemmän ahdistusta ja vainotteluu?

On täs MDPPP:s se hyvä puoli, ettei tuu lähes ollenkaan semmosii ahdistuksii tai vainotuksii mitä MDPV:st, eikä pulssikaan nouse samal tavalla.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

saako tästä essomaiset/ ees pirityyliset nousut iv:nä ? ja onkoha kovin turvallinen heittää hihaan :D mdpv:Tä on tullu iv:nä käytettyä ja meikä tykkää niistä nousuista. onko tää lähelläkää? tai miten vois verrata iv käytössä mdpv:seen? vai voiko
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Mua taas kiinnostais enemmän MDPBP. Ei tarvitsisi niin isoja kerta annoksia. Miksiköhän sitä ei ole mistään saatavilla.

4Meo-PBP luultavasti tulossa saataville kohta...
a1pp4
Karvakuono

Post by a1pp4 »

Ei kyllä itsellä ainakaan mitään pahaa sanottavaa tästä. Gemmi tuli kiskottua putsia ainetta enkä huomannut minkäänlaisia laskuja tai vastaavaa mielialaan vaikuttavaa... Kuitenkin ihan uusi aine itselle kun ei osannut mitenkään verrata mihinkään stimulanttiin... ei edes mdpvseen.

Kaverikin testasi yhden annoksen ja sanoi hieman efukkamaiseksi piristeeksi. Itsestänikin tuntui aika lievältä mutta toisaalta ihan hyvältä piristeeltä. Todellakin ihan hyvä aine kun ei valvota koko päivää ottamisen jälkeen, voi nukkua rauhassa yötkin.

En oikeen osaa sanoa viihdearvoa aineelle, mutta piristeeksi tästä ainakin on... tai no ainakin lyhyen ajan piristeeksi.

Edit: Ei itsellä ainakaan euforiaa tästä tullut joten ei ainakaan piriä tästä korvaamaan ole ja mdpvtäkään en sanoisi tämän aineen korvaavan. Huonot vaikutukset on kyllä poistettu, mutta ihan erilaiset olotkin tulee.