kofeiini

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
NapalmSatan
Lepakko

Re: kofeiini

Post by NapalmSatan » Sun 08 Jun 2008, 16:17

Hävettää kyllä pojan puolesta, mutta hyvä että edes jotain koostui typerästä tempauksestaan :lol:
Murderous motivation

haSec
Tuppisuu

Post by haSec » Thu 12 Jun 2008, 01:02

Itselläni menee aamukahvin lisäksi 1-3 kupillista päivän mittaan.
Kofeiinista tulee mulle nykyisin "laskuina" lievää heikotusta ym.
Mutta kahvi ja lievä atropiini "myrkytys" on minusta kiva 8) .

Mate De Cocaa ajattelin kokeilla: on paremmat vaikutukset, ei laskuja eikä aiheuta riippuvuutta ;) .
Harmi vaan, että 20 cocaani ovat vielä niin pieniä :| ...

Ahab

Post by Ahab » Thu 12 Jun 2008, 01:57

haSec wrote:Mate De Cocaa ajattelin kokeilla: on paremmat vaikutukset, ei laskuja eikä aiheuta riippuvuutta ;) .
Harmi vaan, että 20 cocaani ovat vielä niin pieniä :| ...
Pistä kuvaa tai aloita kokankasvatus ketju.

haSec
Tuppisuu

Post by haSec » Thu 12 Jun 2008, 21:01

Tässä kuvaa:

http://www.hg420.com/gallery/showphoto. ... 500&page=1
http://www.hg420.com/gallery/showphoto. ... 500&page=1

Kamerana N70.

Taimet ovat vain n. kolmen viikon ikäisiä, siemenet vielä päissä.
Toisessa kuvassa yksi siemen ei ole vielä noussut.
Lajike on Erythroxylum Novogranatense var. Novogranatense,
en löytänyt lääkeainelistalta tätä lajiketta; E. Coca oli vain ;) .
Hintaa oli vain 50€ + 15€ WUMT:stä/ 24 siementä.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sun 15 Jun 2008, 20:01

Kofeeinia tulee vedettyä joka päivä hyvän kahvin muodossa. Tummapaahtoinen laadukas Kahvi on hyvää. Muutama iso kuppi päivässä pitää vähintään saada. Usein menee pannullinenkin.

Suomikahvi on laihaa ja kitkerää. Varsinkaan kun en käytä sokeria. Paahtotaso perinteisissä suomalaisissa kahveissa vaalein mahdollinen 1. Kofeiini toki säilyy paremmin, mutta maku on aika syvältä. Paahtotasolta 3 alkaa hyvät kahvit. Ihan vähän kalliimpia tummat erikoiskahvit, mutta maksan mielelläni hieman enemmän mausta.

Ahab

Post by Ahab » Sun 15 Jun 2008, 22:08

haSec onnea projektille 8) joku kasvatuspäiväkirja tai vastaava olisi hieno sitten kun alkaa tapahtua.

haSec
Tuppisuu

Post by haSec » Tue 17 Jun 2008, 02:03

Kiitos.
Jossain vaiheessa teenkin , tosin coca kasvaa hitaasti eli
päivityksiä tulee harvemmin...

Ahab

Post by Ahab » Thu 24 Jul 2008, 20:38

Voi lol tänään tuli kaupassa vastaan Iskelmä energiajuomaa. Siis Iskelmäradion energiajuomaa. Ajatus oli niin sairas että oli pakko testaa. Ei ollut hyvää alkuunkaan.
Muistan joskus energiajuomien alkuaikoina että oli Michael Jackson ja Jari Sillanpää energiajuomia :)
Lidlin Mixxed Up on edelleen parasta tärinäjuomaa.

bol
Kameleontti

Post by bol » Fri 25 Jul 2008, 14:47

Ahab wrote:..Muistan joskus energiajuomien alkuaikoina että oli Michael Jackson..
Oli muuten itselläni ensimmäinen energiajuoma, mitä maistoin. Itsellä on ollut se tölkki hyllyn päällä jotain 13 vuotta : D.
Vielä kun tuota Jari Sillanpään erikoisherkkua olisi päässyt maistamaan :x

dimitri
Lepakko

Post by dimitri » Tue 26 Aug 2008, 22:29

Ahab wrote:Voi lol tänään tuli kaupassa vastaan Iskelmä energiajuomaa. Siis Iskelmäradion energiajuomaa. Ajatus oli niin sairas että oli pakko testaa. Ei ollut hyvää alkuunkaan.
Otetaan viereiseltä hyllyltä vielä Iskelmäolut ja makkaralaarista Iskelmämakkara, niin kyllä jaksaa juhlia, vielä kun viritetään vanha vaarin radio Iskelmän taajuudelle.

Mörh, olen nuo energiajuomat jättänyt jo sikseen, kofeiinitabletit ovat paljon halvempia ja ne eivät saa mahaani vääntämään, toimivat myös huomattavasti nopeammin, kun jauhaa pillerin suussa. Maku niissä taas on aivan kaamea, voikukan maito kymmenkertaisena vähintään. Laneilla ja valvottuina öinä näitä, päivällä ja aamulla tummaa kahvia Moccamasterista.

Thoxium

Post by Thoxium » Tue 26 Aug 2008, 23:15

Itse syön noita kofeiini-tabletteja duunissa aina parin tunnin välein, kun tuntuu että piristävä vaikutus laskee paljon nopeammin kuin kahvin kanssa ja siitä seuraa sit väsymys. Noh mut eipähän tarvii enää kahvia juoda, kun iskee välillä vatsakrampit siitä.

dimitri
Lepakko

Post by dimitri » Tue 26 Aug 2008, 23:41

Samaa itsekin olen huomannut, kai se johtuu siitä, että tablettina tuo imeytyy nopeammin kuin nesteestä, joten vaikutus tulee nopeammin ja lähtee nopeammin. Tosin jos juo muutaman kupin vahvaa kahvia, on annos jo reilusti yli yhden 100mg pillerin.

Thoxium

Post by Thoxium » Tue 26 Aug 2008, 23:56

Heh, itse ottanut välillä 200mg kerralla, niin iskenyt oikein kunnolla tuntuva piristyminen, mieto pirifiilis tullut. Kunnon hyperaktiivinen, sosiaalinen ja nopea olotila. kestää jonkun 30-60min, jonka jälkeen iskeekin hirveä heikotus, likainen ja laskumainen olotila. Tää kyllä tulee mulle millä tahansa kofeiinituotteella, kunhan ottaa "tarpeeksi". Parantaa hetkeksi kyllä ihan kunnolla työn nopeutta ja suorituskykyä, mutta sitten taas laskiessa huonontaa saman verran.

Tää oli yleisempää silloin kun vasta aloitteli kahvittelun, nyt kun vuoden juonut päivittäin niin ei kyllä ihan yks kahvikuppi riitä siihen, niinkuin alussa.

tropic
Apteekki

Post by tropic » Sun 07 Sep 2008, 16:30

Satunnaisesti juomalla kupin kahvia tai nauttimalla cofetabsin saan itse ainakin selkeästi hieman pirteämmän olon. Ihan ok stimulantti kohtuu käytettynä. Mieluummin kyllä jyrsisin vaikkapa khat:ia, joka ajaa jotakuinkin saman asian, mutta vaikuttaa jännemmin kuin kofeiini.
Can it be all so simple?

Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka » Mon 15 Sep 2008, 09:54

Lopetin kahvinjuonnin, hähää. Varmaan 10 v sitä lipitinkin. Ei siitä kyl paljon iloa irti saa jos säännöllisesti juo. Onhan se älyttömän hyvän tuoksusta ja aika rennon makustakin mut mut mut hyödytöntä mummopiriä silti. On kyl paljon rennompi olo nykyään ja saa helpommin unta.

Välil kyl tekee mieli niin prklsti kun kävelee jonkun kahvilan ohi, ääh. En kyl koske piriin ikinä, mitähän siitä tulis :roll: .
back to basics rootbwoy

Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka » Wed 17 Sep 2008, 20:59

Itse olen nokittanut noita kofeiini tabletteja, näin ne nousee nopiten :razz:. Kahvia satunnaisesti, Colaa usein :razz:.

Tilasin muuten Xtenzion tabuja, joissa on:

- 300 mg Camellia sinensis extract
- 50 mg Ilex paraguariensis
- 150 mg Paullinia cupana
- 50 mg Capsicum annuum
- 100 mg Cola
- 100 mg Eleutherococcus senticosus
- 75mg 1,3,7-trimetyyliksantiini
(laitoin nuo ainekset vielä hämäävillä nimillä) :twisted:

Oli saanut ihan hyvät arvostelut A:ssa.

PsykedeelinenSaatana
Karvakuono

Post by PsykedeelinenSaatana » Sun 28 Sep 2008, 09:10

Join kerran 22 kuppia kahvia yhden päivän aikana ja valvoin koko yön. Niin eli ei kertakaikkiaan saanut nukuttua, olo oli niin virkeä että olisi juosta 15 kilometriä.. Ja loppujen lopuksi minua väsytti ihan hirveästi mutta kofeiini ei antanut minun nukkua. Aamulla oli sitten "krapula", maha kuralla, silmät kipeänä(varmaan valvomisesta), päätä särki, närästi...

Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka » Mon 29 Sep 2008, 13:51

Kauhia kofe-rush noista xtenzioneista.

lyijypatsas
Karvakuono

Post by lyijypatsas » Mon 29 Sep 2008, 18:54

Ahab wrote:Voi lol tänään tuli kaupassa vastaan Iskelmä energiajuomaa. Siis Iskelmäradion energiajuomaa. Ajatus oli niin sairas että oli pakko testaa. Ei ollut hyvää alkuunkaan.
Muistan joskus energiajuomien alkuaikoina että oli Michael Jackson ja Jari Sillanpää energiajuomia :)
Lidlin Mixxed Up on edelleen parasta tärinäjuomaa.
Hahhah. Itsekkin muistan yli kymmenen vuoden takaa Bumtsi bum energiajuoman. O tempora, o mores.

bUkkA

Post by bUkkA » Mon 06 Oct 2008, 01:54

Itselläni menee kahvista maha sekaisin ja tulee paha olo, kofitabseista taas tulee maha kipeäksi ja paha olo. Hyvä piriste!

another dimension
Psykonautti

Post by another dimension » Tue 07 Oct 2008, 13:25

Tänään meni Sida Cordifoliaa mustan kahvin kanssa ja vähän ylipirteä, mutta ihan hyvä olo kuitenkin. Kofeiini on hyvä stimulantti. :)

Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head » Wed 08 Oct 2008, 15:08

Eikös tossa sida cordifoliassa oo efedriiniä?

Kalashnikov
Karvakuono

Post by Kalashnikov » Fri 07 Nov 2008, 01:03

Tää aine on aiheuttanut varmaan eniten negatiivisia vaikutuksia mun elämään. Aina sama rumba, aamulla juuri ennen lähtöä hörpätään parissa minuutissa 2.5dl kuppi tyhjäksi ja minuutti tästä menee vatsa niin perkeleen sekaisin. Noh sitten mennään paskalla ja vessasta tultaessa huomataan, että bussi meni jo ja ollaan saatana taas myöhässä.

Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka » Fri 09 Jan 2009, 16:35

Mulla tuo kofeiini jotenkin "tasaa" mielialaa. Siis kun mullakin tuota tuskaisuutta/ahdistuneisuutta ilmenee, niin jos se on sellaista perus-lievää ni joku 200mg kofe vie sen jotenki pois. Muita vaikutuksia tolla ei ole muutaku pahoinvointi yli 300mg annoksilla.

Efe on toinen, se onki sitten eri juttu.

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Sat 10 Jan 2009, 13:27

eilen huomasin taas pitkästä aikaa, et kofeiini ei oo mun juttunu. ensinnäkin kahvista menee vatsa ylösalasin ja kaikenlisäks kofeiini aiheuttaa tosi ahdistuneen ja hermostuneen olon. energiajuomat menee välillä, jos oikein väsyttää.

muuten oon kallistunu teen puoleen. pitäis varmaan tota matee käydä hankkimassa jostain !
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic » Sun 11 Jan 2009, 11:36

kahvi on kyl ihanaa ainetta, ilman sitä ei oikein osaa olla, tosin välillä ei tee mieli mut lähtökohtasesti, aina on tilaa/aikaa kahville :)
F R E A K M A T I C @ mikseri.net

Ahab

Post by Ahab » Sun 11 Jan 2009, 19:52

Harold wrote:eilen huomasin taas pitkästä aikaa, et kofeiini ei oo mun juttunu. ensinnäkin kahvista menee vatsa ylösalasin ja kaikenlisäks kofeiini aiheuttaa tosi ahdistuneen ja hermostuneen olon. energiajuomat menee välillä, jos oikein väsyttää.

muuten oon kallistunu teen puoleen. pitäis varmaan tota matee käydä hankkimassa jostain !
Eli vika ei niinkään ole itse kofeiinissa.

Uke
LD50

Post by Uke » Sun 11 Jan 2009, 23:58

Nythän on niitä uusia TEHO-poretabletteja. Ihan jees tavaraa (halvempaa, kun itse TEHO-juoma). Pitihän sitä tänään ennen leffaa juoda kahvit, että jakso keskittyä 8)
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Mon 12 Jan 2009, 12:13

[quote="Ahab"][quote="Harold"]eilen huomasin taas pitkästä aikaa, et kofeiini ei oo mun juttunu. ensinnäkin kahvista menee vatsa ylösalasin ja kaikenlisäks kofeiini aiheuttaa tosi ahdistuneen ja hermostuneen olon. energiajuomat menee välillä, jos oikein väsyttää.

muuten oon kallistunu teen puoleen. pitäis varmaan tota matee käydä hankkimassa jostain ![/quote]
Eli vika ei niinkään ole itse kofeiinissa.[/quote]

tavallaan vika on justiinsakin kofeiinissa. se piristää mua kun on kuolemanväsyny, mutta pidemmän päälle pistää vaan hermostuneeks ja olo on tosi epäluonnollinen.

teestä tai matesta ei tuu samoja oireita.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

bol
Kameleontti

Post by bol » Mon 12 Jan 2009, 18:03

..teestä tai matesta ei tuu samoja oireita.
Loppuenlopuksi kofeiini noissakin vaikuttaa piristävästi.