Nikotiini

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Ahab

Re: Nikotiini

Post by Ahab » Tue 28 Oct 2008, 08:31

En polta tupakkaa mutta pohdiskelin tässä kun aina kauhistellaan että miten huumeet ovat epäpuhtaita niinkuin vaikkapa joku katupiri. Ei ole kovin hyvät amfetamiiniprosentit kuluttajan tuotteessa. Mutta kuinka monta prosenttia savukkeissa on tupakkaa? Nikotiinimäärät ilmoitetaan mutta kuinka paljo siinä oikeasti on tupakkaa ja kuinka paljon muuta? Vitun einessavukkeet.

poto
Karvakuono

Post by poto » Tue 28 Oct 2008, 22:59

Yrttiukkeli wrote:
poto wrote:Ainoot pöhnät mitä mä olen nikotiinista kokenut, on välillä esim aamuröökistä pienet pyörrytykset joita kai kutsutaan nikotiiniövereiksi( :?: )
Ei se nikotiiniöveri ole se vain on joillain jotka eivät ole polttanut kauhean pitkään tai polttavat vähän. Sori etten osaa selittää tarkemmin :lol:
4vuotta poltettu ja silti esiintyy lähes päivittäin o.O
"Työttömät nuoret pajois, työttömän huolet katois pilvii."

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Fri 31 Oct 2008, 00:17

Itse oon huomannu nousujen tulevan vasta juuri heräämisen jälkeen tai myöhään aamuyöllä. Ihan mukavasti rentouttaa, ja opiaateissa jopa taivaallista.

^Nyt kun kerroin tämän, lääkelaitos pistää tupakan laittomien huumeiden listalle.
You know the mind has a thousand eyes..

Aesma
OD

Post by Aesma » Fri 31 Oct 2008, 00:27

Kyllä mulla ainakin tupakka rentouttaa kun ei ole ainakaan 5 tuntiin polttanut...
Varsinkin parin kaljan jälkeen kun sitä ihanaa syöpätikkua imasee vähän niinkuin kullia imis niin kyllä se rentouttaa ja pökerryttää siinä vaihteessa....

Edit: Jee, nousu-humala...(Antakaa anteeksi, en ole koskaan ollut hyvä äidinkielessä, siis Suomen kielessäää.....)

tropic
Apteekki

Post by tropic » Sun 02 Nov 2008, 21:22

Ahab wrote:En polta tupakkaa mutta pohdiskelin tässä kun aina kauhistellaan että miten huumeet ovat epäpuhtaita niinkuin vaikkapa joku katupiri. Ei ole kovin hyvät amfetamiiniprosentit kuluttajan tuotteessa. Mutta kuinka monta prosenttia savukkeissa on tupakkaa? Nikotiinimäärät ilmoitetaan mutta kuinka paljo siinä oikeasti on tupakkaa ja kuinka paljon muuta? Vitun einessavukkeet.
Savukkeet sisältävät kyllä ihan tajuttoman määrän erilaisia myrkyllisiä lisäaineita. On aika todennäköistä, että ne lisätyt kemikaalit aiheuttavat varmaan merkittävän osan riippuvuudesta.

Yleensä en polta, mutta koulun alkaminen teki taas temput tuttuun tapaan. Tauko tupakointi on joskus jopa aika nautinnollista.
Can it be all so simple?

surly
Lepakko

Post by surly » Thu 06 Nov 2008, 20:33

Image

Pahinkin anti-tupakka hippi kääntyy näitä kokeillessaan. Paha vaan ettei mitään kretekkejä myydä Suomessa.
Times are tough, huh, bud?

Ahab

Post by Ahab » Mon 17 Nov 2008, 03:02

http://www.tupakkaverkko.fi/

Hmm joku vois aloittaa tupakkaforumin. Tupakan kotikasvatus jne.

NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki » Mon 02 Feb 2009, 20:22

Itse polttelen joskus punaista Marlboroa. En kovin usein kylläkään. Aika turhaa tavaraa loppujen lopuksi, kun tupakka ei vaikuta mitenkään päihdyttävästi, kuten alkoholi tai huumeet(ensikertalaisten huimaustunnetta ei lasketa päihtymystilaksi).

Aesma
OD

Post by Aesma » Tue 03 Feb 2009, 04:34

Vittu Pall Mall..
Parhaan makunen, edullisin, laadukkain.

Uke
LD50

Post by Uke » Tue 03 Feb 2009, 10:27

En tiännykkää et nikotiini luokiteltas stimuun :shock:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.

Aesma
OD

Post by Aesma » Tue 03 Feb 2009, 22:14

Aesma wrote:Vittu Pall Mall..
Parhaan makunen, edullisin, laadukkain.
ÖÖÖÖ MITÄ VITTUA??? :shock: :foil: :oops: :lol:

J0k3r
Karvakuono

Post by J0k3r » Wed 04 Feb 2009, 22:21

Kyllä Generalin normi pussinuuska maistuu nyt. Röökiä tullu poltettua ihan tarpeeks joten nyt mennään nuuskalinjalla. Parempi ois vaan päästä kokonaan nikotiinista eroon mut eihän se helppoo aina oo mut yritetään ku nuuskat loppuu. Pitää varoo jos tulee poltettua ganjaa ettei oo röökiä seassa yhtään. :razz:

Kalastaja

Post by Kalastaja » Thu 05 Feb 2009, 00:31

Tupakkakaupoista on saatavina manitou tupakkaa ja american spirit -nimistä tupakkaa. Noi on molemmat lisäaineettomia tupakoita. American spirtiä saa/sai muistaakseni myös hemspteristä ainakin jokin aika sitten. Kannattaa kysellä omalta rööki diileriltä tai soitella ympäriinsä tai tilata saksasta. Google auttaa.

Ainakin aleksanterinkadulla olevasta sikarikaupasta saa Manitouta 5e/aski tai 7e/35g.

http://www.manitoutobacco.com/

http://www.nascigs.com/Home/SFNTC--Age- ... ation.aspx

NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki » Thu 05 Feb 2009, 08:27

Kukaan polttanut sikareita? Eilen kaveri vippas mulle jonkun pikkusikarin, tais olla joku Henrik tjsp.
Täytyy kattoa, jos tänään olisi joku hyvä rauhallinen hetki polttaa.
Sikarithan on fiilistelyä varten, ei nikotiininpuutteen poistamiseen, kuten savukkeet.

sublime
Rotta

Post by sublime » Tue 10 Feb 2009, 15:45

Kielen alta imeytyvät nikotiinitabletit (Nicorette 2mg) ovat muuten melko mukavia. Huonona puolena niistä suuhun tuleva, ikävä polte, mutta samaa tuo purkkakin aiheuttaa, mielestäni jopa enemmän. Esim. opioideissa poltetta ei tosin edes huomaa, ja silloin nämä vasta maistuvatkin tupakanpuutteessa tai sen lisäksi.

Tuollaisen tabletin nappaa kätevästi kielen alle viekkareiden iskiessä, ja muulloinkin. Nykyään poltan vain viikonloppuisin ja/tai jonkun erityisemmän päihteilyn yhteydessä, eivätkä maanantait ole ollenkaan niin tuskallisia, kun tietää, että voi laittaa tabletin kielen alle, jos alkaa heikottamaan. Minulla ainakin tuo nikotiiniriippuvuus on pitkälti henkistä - eteenkin päihtyneenä himottaa niin jumalattomasti :|
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.

dredi
LD50

Post by dredi » Tue 10 Feb 2009, 17:19

Mä olen harkinnut tollasen nikotiini-inhalaattorin hankkimista. Mulla ainakin noi psyykkiset fiksaatiot savun imemisestä keuhkoon on sen verran iso osa addiktiota että voisi helpottaa että nikotiinin saisi samalla metodilla annosteltua.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

lahke

Post by lahke » Wed 05 Aug 2009, 15:57

noin vuosi sitten poltin joku puol askia päivässä. nyt poltan ehkä joka toinen päivä yhden ite käärityn sätkän ja tulee aina kiva olo :)

joskus alkaa vähän heikottaa, niinku ettei jaksais tehdä mitään hetkeen, mutta paikallaan makaaminenkin on liian raskasta. nikotiini on mulle toisinaan sellanen "pilvi, jossa elämä on tylsää."

sen jälkeen on todella miellyttävää olla selvinpäin.

nikotiini on ihan jees huume, jota suosittelen kaikille.
kohtuus vaan.

Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö » Thu 06 Aug 2009, 00:26

Olen polttanut vain muutaman kerran tupakkaa kun kaverit sotkeneet sitä pilvisätkään, mielestäni inho tapa.. Mutta olin yllättynyt ekalla kerralla miten terävältä kaikki ympärillä näytti, jokainen kasvi ja terälehti. En ollut ajatellut että nikotiini voisi noinkin visuaalisesti vaikuttaa. Sitäkin kesti vaan lyhyen aikaa ja olo ei mitenkään säväyttänyt. En suoraan sanottuna voi käsittää miten koko maailma on tähän koukussa ja pahasti.
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!

NapalmSatan
Lepakko

Post by NapalmSatan » Thu 06 Aug 2009, 11:40

Mä poltan aika paljon röökiä savukkeina ja pilven seassa mut eipä sitä tuu poltettuu sen nikotiinin takia paitsi ehkä opioidei tuntuu buustivan jotenki, savukkeiden poltto on vaa sellane fiilistely tapa
Murderous motivation

mauseri
LD50

Post by mauseri » Thu 06 Aug 2009, 12:23

Ensiö wrote: En suoraan sanottuna voi käsittää miten koko maailma on tähän koukussa ja pahasti.
polta viikko aski päivässä niin käsität..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö » Thu 06 Aug 2009, 15:25

mauser1911 wrote:
Ensiö wrote: En suoraan sanottuna voi käsittää miten koko maailma on tähän koukussa ja pahasti.
Muotoilin ehkä vähän väärin mitä tarkoitin. Tiedän että tupakkaan syntyy todella voimakas psyykkinen ja fyysinen riippuvuus polttelun jatkuttua tarpeeksi kauan. Mutta en ymmärrä mikä siinä kiehtoo niin paljon että on pitänyt jatkaa sitä polttamista tohon aski päivässä -pisteeseen asti.
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!

mauseri
LD50

Post by mauseri » Thu 06 Aug 2009, 15:33

Ensiö wrote:
mauser1911 wrote:
Muotoilin ehkä vähän väärin mitä tarkoitin. Tiedän että tupakkaan syntyy todella voimakas psyykkinen ja fyysinen riippuvuus polttelun jatkuttua tarpeeksi kauan. Mutta en ymmärrä mikä siinä kiehtoo niin paljon että on pitänyt jatkaa sitä polttamista tohon aski päivässä -pisteeseen asti.
piti olla kato niin vitun cool ja vetää röökii ku isot pojatki veti..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

spz
Psykonautti

Post by spz » Thu 06 Aug 2009, 19:10

Toisaalta savu ja sen puhaltelu on kiehtovaa, mystistä, rauhoittavaa...
siinä on paljo juttuja mihin koukahtaa, meitsi tykkää.
"There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves."

-Bill Hicks

lahke

Post by lahke » Sun 16 Aug 2009, 17:47

nikotiiniHYPNOOSI :shock:

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Mon 17 Aug 2009, 16:45

Itse poltan satunnaisesti ihan fiilistelyn vuoksi, pari kertaa on ollut lähellä syntyä nikotiiniriippuvuus jolloin olen lopettanut kokonaan pariksi viikoksi.
Minä huomaan riippuvuuden syntymisen siitä kun ei enää voi rauhassa puhallella sitä savua ulos, eikä nauti enää niin mausta, eikä se rentouta samalla tavalla kuin silloin kun polttaa satunnaisesti.
Nikotiini on huume, ja kun siihen osaa suhtautua yhtä varovaisesti kuin muihinkin pahasti addiktoiviin huumeisiin, niin riskit addiktoitua pienentyvät suuresti.

Vaikkei se tietenkään muistuta voimakkuudeltaan muita huumeita, sitä voi silti käyttää samalla tavalla muiden kanssa. Näin siis mielestäni.

e: kirjotusvirheet.

TabulaRasa
Tuppisuu

Post by TabulaRasa » Sun 14 Mar 2010, 03:09

Onkohan nikotiinista mahdollista saada äänihalluja? Kun ainakin kuullu et stimujen yhteydessä on mahdollista tämmönen. En yleensä polttele, mutta tänää tuli vedettyä pari tossa illalla. Sattu olemaan korvatulehdus torstaina ja sain hoitoon otiborin tippoja joita pudotetaan korvakäytävään, tiedä häntä että vaikuttiko asiaan. Heti ekasta röökistä tuli tinnitys/huminankaltainen ääni joka tuntu itseasiassa ihan mukavalta siinä ensi "rushien" yhteydessä. Siinä sitten saunoin ja loppuillasta kävin vielä kävelyllä ja matkalla kului myös 4 röökiä... Kaikkialla oli todella hiljaista ja pieninkin "elämä" kuului kyllä jo kaukaakin. Siinä sitten kuuli jotain pientä, mutta merkittävin juttu tapahtui kun sisälle tullessani otin takin pois ja olin heittämässä sitä ulos tuulettumaan. Juuri oven avatessani ulkoa kuului todella agressiivinen sähinä kuin joku vihainen eläin olisi tullut kohti. Säikähdin ja suljin oven paukauttaen ja sisällä ihmeteltiin että mitäs siellä paukutellaan. Oven ikkunasta katseltuani ulkona ei tietenkään näkynyt pienintäkään liikettä.

Että tämmöstä. Mukavissa nikotiinipöhnissä pitkästä aikaa mutta tämä kyllä hätkäytti ja tuli oikeestaan aika paskat fiilikset hetkeksi.

hypnolaulua
Karvakuono

Post by hypnolaulua » Tue 29 Jun 2010, 00:03

TabulaRasa wrote:Onkohan nikotiinista mahdollista saada äänihalluja? Kun ainakin kuullu et stimujen yhteydessä on mahdollista tämmönen. En yleensä polttele, mutta tänää tuli vedettyä pari tossa illalla. Sattu olemaan korvatulehdus torstaina ja sain hoitoon otiborin tippoja joita pudotetaan korvakäytävään, tiedä häntä että vaikuttiko asiaan. Heti ekasta röökistä tuli tinnitys/huminankaltainen ääni joka tuntu itseasiassa ihan mukavalta siinä ensi "rushien" yhteydessä. Siinä sitten saunoin ja loppuillasta kävin vielä kävelyllä ja matkalla kului myös 4 röökiä... Kaikkialla oli todella hiljaista ja pieninkin "elämä" kuului kyllä jo kaukaakin. Siinä sitten kuuli jotain pientä, mutta merkittävin juttu tapahtui kun sisälle tullessani otin takin pois ja olin heittämässä sitä ulos tuulettumaan. Juuri oven avatessani ulkoa kuului todella agressiivinen sähinä kuin joku vihainen eläin olisi tullut kohti. Säikähdin ja suljin oven paukauttaen ja sisällä ihmeteltiin että mitäs siellä paukutellaan. Oven ikkunasta katseltuani ulkona ei tietenkään näkynyt pienintäkään liikettä.

Että tämmöstä. Mukavissa nikotiinipöhnissä pitkästä aikaa mutta tämä kyllä hätkäytti ja tuli oikeestaan aika paskat fiilikset hetkeksi.
on se mahdollista... tinnitusta on mielenkiintoista kuunnella , kun se jatkuu jatkuu ja muuttuu erilaiseksi... vaikka olisi ihanaa ilmankin.Sä varmaan keskityit siihen hurjan paljon.. keskittymällä etenee.

HenkkA_
Psykonautti

Post by HenkkA_ » Thu 22 Jul 2010, 04:34

Röökiä tulee välillä poltettua vitusti, mutta ei ole ongelmaa olla paria päivää ilman. Päivittäispolttamista ollu jotain 4 vuotta, mutta tupakkariippuvuus on enemmän sosiaalista kuin fyysistä. Kyllä sitä nikotiinin himoakin esiintyy, mutta eniten tulee poltettua silloin kun pyörii muiden tupakoitsijoiden kanssa. Välillä hyvissä nuokuissa menee aski taikka kaks huomaamatta. Onhan se röökin polttaminen loppujen lopuksi aika turhaa touhuaa, mutta kyllä siitä kieltämättä jotain henkistä mielihyvää saa.

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Thu 22 Jul 2010, 04:49

HenkkA_ wrote:Onhan se röökin polttaminen loppujen lopuksi aika turhaa touhuaa, mutta kyllä siitä kieltämättä jotain henkistä mielihyvää saa.
No älä, toi kiteyttää miusta aika hyvin koko tupakoinnin salan.

Kyllä sitä tupakkaa rupee kaipaamaan kun tajuaa et on riippuvainen tupakasta eikä tupakkaa 10 kilometrin säteellä.

horna
Kameleontti

Post by horna » Thu 22 Jul 2010, 21:40

Onko kukaan kokeillut laivalta saatavaa "oolantilaisnuuskaa"? Ovaalin muotoinen purki ja ihan pirun vahvaa. Koska itse en enää kessutele, alkoi tätä kokeillessä päässä surisemaan ja sormissa pistelemään.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!