Nikotiini

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
SadPanda
LD50

Re: Nikotiini

Post by SadPanda » Sun 06 Nov 2016, 07:08

Meitsiki palasi analogisesta savukkeesta taas sähköröökiin... Semmoset 2-3kk poltin oikeata tupakkaa ja voin sanoa et huomasin voinnissa SUUREN eron. Hengästyin urehilusuorituksessa helpommin. Oli vaikea hengittää ja joka aamu piti rykiä sitä tervaa tai mitä se onkaa ni kurkusta pois +että oli kurkku todella paskana.

Nyt olen 2vkoa mennyt pelkästään Höyryllä + Nuuskalla. Eka menin pelkälä nuuskalla mutta sitten huomasin käyttäväni sitä kokoajan jotenka alotiin to sähköröökaamisen ihan sentakia ettei ole huuli ruvella kokoajan ...

Täytyy sanoa että nyt alkaa voimaan taas vähän paremmin. En millään usko siihen että tuo Höyryttely /vapottelu olisi tupakoimista HAITALLISEMPAA!!
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

ExtraTerrestrial
Psykonautti

Post by ExtraTerrestrial » Fri 18 Nov 2016, 18:57

Vaikka olenkin silloin tällöin satunnaisesti tupakkia poltellutkin, en ole saanut tupakasta mitään fiiliksiä ja olenkin ajatellut että tämähän on hevonkukkua. Mikä siinä nikotiinissa niin kiehtoo? Oikeastaan vasta ruotsinsukulaisten luona käymisen jälkeen kun mukaan tarttui jokunen nuuskakiekko ymmärsin sen pointin ja tajusin miksi en ole saanut tupakasta fiiliksiä. Vaikka vedän henkeen, en pidä savua tarpeeksi pitkään keuhkoissa. Nuuska on helpompi, senkus laitat pussin ylähuuleen niin nikotiini pääsee siitä imeytymään verenkiertoon. Nuuskasta sain sitten sen samaan aikaan stimuloivan ja rentouttavan fiiliksen. Varsinkin alhaisella toleranssilla nikotiini vaikutti minuun lähes pirimäisellä tavalla. Siitä sitten alkoi hiljalleen muodostua koukku. Noh, ainakin ymmärrän addiktiota nyt paremmin. :D Vaikea tässä on enää nuuskaamista lopetella, mutta ehkä sitä pystyy taistelemaan mielihaluja vastaan sitten joskus.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 19 Nov 2016, 11:35

Mäkioon samaa mieltä! Röökistä tulee liian ns "intensiivinen" nikotiini rush. josta en ite voi nauttia en sitte pätkääkään. No okei ehkä joskus tyyliin ison täyttävän arerian ja jökiruoan jälkeen ähkyssä se tuntuu hyvältä. Mut esim aamuisin-> hyi vittu en ikinä pystynyt polttamaan aamuisin tupakkaa siitä tuli kauhea fyysinen/ henkinen ahdistus. JA moni sanoo että jos ei polta niin tulee :Denmä vaa tajua. Nuuskaa kylläkin voi laittaa vaikka vahvimmasta päästä olevaa nuuskaaa aamulla ja nimenomaan tuon rentouttavan & stimuloivan vaikutuksen takia se on todellinen NAUTINTO ja ei mikään hetken RUSHI. Ite en yleensä aamuisin ihan vahvimmasta päästä olevaa pussia laita huuleen mutta kuitenkin niitä perus keskitasosta vähä ylempänä olevia STARKpusseja kylläkin. Niissä taitaa olla jotai 13mg.. Sitten pidän myös extreme pussinuuskista siis missä on todellakin EKSSTREEMISTI sitä nikotiinia. SIBERIAN - BRONW tai siberian- WHITE, aah, aivan törkeen ihania tuossa brownissa on 43mg ja tais olla samat tuossa whitessä myös. whiteä en ole kokeilut mutta se olisi varmasti parempi koska alkaa olla tuo 43mg nikotiinia RUSKEASSA NS MÄRÄSSÄ PUSSISSA LIIKAA :D vaaleet ei iske niin lujaa kun ovat aika kuivia. ja voitte varmasti kuvitella miltä tuntuu huulessa. Niissä on taas se huono ppuoli että ku nitä käytät pari kiekkoa ni et tee mitään noilla perus nuuskilla tai edes starkeilla. ODENSSIT on myös jes. ne on starrkeja vahvempia tais olla 23 tai 24mg.

Niin ja tohon aamuröökiin palatakseni. Oon käyttäny sähköröökiä tommosta 3 akun modia missä on clearomisaattori ja nikotiinipitoisuudet on ollut nyt 3-6mg.. TUO määrä niksaa ei varmasti auttaisi yhtään jos röökiä yrittä lopettaa muttakun tarkotuksella olen tehnyt noin alhaista että voi käyttää nuuskaa ja samalla vähä höyrytellä =) Ja aamusin tuo höyry maistu NIIN IHANALTA. ja ei tunnu pahalta ei tuu mitää paskahalvaustunnetta siitä että savu myrkyttää sun hapetukset yms. Ja se on varmasti siitä kiini ku luulis että HÖYRYSTÄ se nikotiini imeytyy HITAAMMIN? mitä savusta , korjatkaa jos oon iha hakoteillä mut nniin mä uskosin ainaki.

Velho
OD

Post by Velho » Wed 04 Jan 2017, 10:58

Jossai jenkki vankiloissaha ne polttaa noita nikotiinipillereitä ja kutsuvat sitä crackstickseix ja oon tässä jo hetken miettinyt kokeilevani moista. Harmi kun nuita nicorette pillereitä on vaa tollasin 90kpl boxeina ja sit jos se onki iha perseestä ni ei niit varmaa tuu käytettyy subliguaalisest kun resoriblettejä ovat :/
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 11 Jan 2017, 09:29

JOtenkin eksyin nikotiinipärinöissäni tähän topicciin! :D Sillä huulessa on nyt Siberian White dry extreme strong nuuska :D ja täytyy sanoa että omien "päivälääkkeiden" kanssa tämä tuottaa helvetin positiivisia viboja. euforiaakin havaittavissa. Näin lääkittynä (gabapentiiniä iso määrä ja metadonia 90mg (korvaushoidossa oma vrkdose) tuntuu helvetin HYVÄLTÄ. siis boostaa tätä lääkittyä oloa ja tuottaa tosi kivan tuntemuksen. Jos tätä ottaa ilman lääkitystä niin tuntuu oikeastaan ne inhottavat sivuoireet isosti. tämä on siis tällähetkellä vahvimpia pussinuuskia mitä on.!

Muutenkin enemmän nikotiinista. En ole koskaa tykännyt RÖÖKIN tuomasta tunteesta. se nikotiini sitä kautta on jotenkin liian "intensiivinen" alkaa oksettamaan ,tärisyttämään ja jopa AHDSITAMAAN helvetisti! Nuuska on se juttu. löysää, pussia menee päivittäin aika paljon. Koukuttaahan tämä siis aivan törkeesti. siis todella koukussa olen nuuskaan. Ja kun käyttää näitä vahvimpia pusseja missä on 5 x enemmän ainakin nikotiinia mitä perus nuuskassa. (perusnuuskassa 8-14mg) ja vahvat alkaa olla sitä 16-43mg /1g kohden.

Oikein nautinto tämä aamunuuska. tykkään. Nikotiini on tätä kautta ainakin itselle hyvä aine. ei mulla muuta :D :up: :up: 8) 8) 8)

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Sat 21 Jan 2017, 22:12

En tiedä oisko mun kysymykselle ollu parempaa topsua olemassa, mut liitty nyt ainakin aiheeseen kumminkin. Eli sain pari kuukautta sit työterveyslääkäriltä reseptin tupakan lopettamista varten lääkkeen ja sen nimi on Champix. Ja oon nyt lueskellu enempi tuosta ja sivuoireita näyttäs siinäkin olevan jonkin verran ja ei kovin mukavia sellasia.

Tarkotus ois tän vuoden aikana päästä eroon tupakasta, en siis ole vielä tuota lääkitystä alottanut. Haluisin kuulla kokemuksia jos jollain on? Ja muutenkin ton lääkkeen kaikista vaikutuksista ois kiva kuulla ja tietenkin että onko oikeesti päässyt eroon tolla? Mä oon parikymmentä vuotta imeny röökiä ja mun lopettamiset ei oo tuottanu tulosta niin otin reseptin huvikseen vastaan kun tarjottiin.

Eli jakakaa tietoa champix lääkkeestä jos on tietoa
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

ferox
OD

Post by ferox » Sun 22 Jan 2017, 15:22

rufftuff wrote:En tiedä oisko mun kysymykselle ollu parempaa topsua olemassa, mut liitty nyt ainakin aiheeseen kumminkin. Eli sain pari kuukautta sit työterveyslääkäriltä reseptin tupakan lopettamista varten lääkkeen ja sen nimi on Champix. Ja oon nyt lueskellu enempi tuosta ja sivuoireita näyttäs siinäkin olevan jonkin verran ja ei kovin mukavia sellasia.

Tarkotus ois tän vuoden aikana päästä eroon tupakasta, en siis ole vielä tuota lääkitystä alottanut. Haluisin kuulla kokemuksia jos jollain on?
Champixilla rööki alkaa hyvinkin nopeasti maistua pahvilta eikä sitä juurikaan tee mieli polttaa. Toisaalta motivaatiota on silti pakko työstää, koska kuurin jälkeen (3 kk) käy helposti niin että retkahtaa uudelleen.

En ainakaan muista että mitään maininnan arvoisia sivuoireita olisi esiintynyt.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

klikkikuppi
Psykonautti

Post by klikkikuppi » Sun 05 Mar 2017, 23:54

Mä aloin nuuskaamaan et saisin röökaamisen minimiin ja sitäkautta sitten lopetettua. Nyt menee purkki-kaks päivässä oodenssia ja sitten viel aski punasta lämää päiväs. Oonks nyt sit koukus molempiin - Olen. Ei kannattanu mun kohalla. No kyl täst eroon pääsis jos oikein haluais, mutta kun ei kestä stressiä niin ei kestä stressiä, ja itsehillintä on ollut pienestä pitäen aivan nolla. 0 - NOLLA - 0 - ZERO - 0

taudis
Lepakko

Post by taudis » Mon 20 Mar 2017, 08:45

ferox wrote: Champixilla rööki alkaa hyvinkin nopeasti maistua pahvilta eikä sitä juurikaan tee mieli polttaa. Toisaalta motivaatiota on silti pakko työstää, koska kuurin jälkeen (3 kk) käy helposti niin että retkahtaa uudelleen.
Täysin samaa mieltä. Viime kesänä yritin lopettaa tupakanpolton (no poltin siis 2-3 kessua päivässä budin kyytipoikana, jota lussutin ku viimestä päivää koko viime kesän ja kevään.

Ja siis tähän lopettamiseen sain frendilta läjän champixia mitä häneltä oli jäänyt yli. Ei siinä täyttä kuuria ollut, kk setit max, mutta iso apu niistä silti oli.

Rupes joo kessu (spliffit) maistumaan tosi karseilta 3-4 päivää kuurin alottamisen jälkeen, mutta kun ei ollut motivaatio kohillaan, niin poltin sitten reilu kuukauden paskan makusia hatseja kunnes champix olikin yhtäkkiä loppu, ja homma jatkui samana.

Syksyllä sit rupes taas hatsin polttaminen vähän kuin itsestään vähenemään kun opinnot jatkui, ja alotin uudestaan käyttämään nuuskaa koska olen nössö homo joka ei kestä nitkujaan :(
Come up with your own damn quotes.

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Sun 26 Mar 2017, 22:05

SadPanda wrote:JOtenkin eksyin nikotiinipärinöissäni tähän topicciin! :D Sillä huulessa on nyt Siberian White dry extreme strong nuuska :D ja täytyy sanoa että omien "päivälääkkeiden" kanssa tämä tuottaa helvetin positiivisia viboja. euforiaakin havaittavissa. Näin lääkittynä (gabapentiiniä iso määrä ja metadonia 90mg (korvaushoidossa oma vrkdose) tuntuu helvetin HYVÄLTÄ. siis boostaa tätä lääkittyä oloa ja tuottaa tosi kivan tuntemuksen. Jos tätä ottaa ilman lääkitystä niin tuntuu oikeastaan ne inhottavat sivuoireet isosti. tämä on siis tällähetkellä vahvimpia pussinuuskia mitä on.!

Muutenkin enemmän nikotiinista. En ole koskaa tykännyt RÖÖKIN tuomasta tunteesta. se nikotiini sitä kautta on jotenkin liian "intensiivinen" alkaa oksettamaan ,tärisyttämään ja jopa AHDSITAMAAN helvetisti! Nuuska on se juttu. löysää, pussia menee päivittäin aika paljon. Koukuttaahan tämä siis aivan törkeesti. siis todella koukussa olen nuuskaan. Ja kun käyttää näitä vahvimpia pusseja missä on 5 x enemmän ainakin nikotiinia mitä perus nuuskassa. (perusnuuskassa 8-14mg) ja vahvat alkaa olla sitä 16-43mg /1g kohden.

Oikein nautinto tämä aamunuuska. tykkään. Nikotiini on tätä kautta ainakin itselle hyvä aine. ei mulla muuta :D :up: :up: 8) 8) 8)
Itelläkin olis metadon hoidon alotukseen lähtö jossain lähitulevaisuudessa. Mullaki palaa röökiä tasaseen tahtiin.
Nuuskana tuo nikke nikotiini on mun mielestäni paras tapa tasaseen imeytyy ja kestää pitkään.
Ja nuo EXTREMEBOOSTNUUSKASKITSONUUSKAT menee mulla jo vähä sillain yli ettei ne perus nuuskat toimi oikeastaan enään,
menee sitte limakalvot niin ärtyneiksi ettei oikeen voi laittaa sitte normi nuuskaakaan.

Ettan ja General pusseina mun suosikit. Löysää niin sillon göteborgsia tai rödä lacketia.
Voi olla että nuuskaus alkaa nousuun sitten kun alotetaan metis.
Mietityttää vielä tuo xone vai metis...

meni jo offiks sori jatketaan nikotiinin koukuttuneet , lopettavat ja kaikki muutki mummosta vaariin...

somniferuum
Karvakuono

Post by somniferuum » Wed 06 Sep 2017, 15:56

Kasiko wrote:
Sun 26 Mar 2017, 22:05
SadPanda wrote:JOtenkin eksyin nikotiinipärinöissäni tähän topicciin! :D Sillä huulessa on nyt Siberian White dry extreme strong nuuska :D ja täytyy sanoa että omien "päivälääkkeiden" kanssa tämä tuottaa helvetin positiivisia viboja. euforiaakin havaittavissa. Näin lääkittynä (gabapentiiniä iso määrä ja metadonia 90mg (korvaushoidossa oma vrkdose) tuntuu helvetin HYVÄLTÄ. siis boostaa tätä lääkittyä oloa ja tuottaa tosi kivan tuntemuksen. Jos tätä ottaa ilman lääkitystä niin tuntuu oikeastaan ne inhottavat sivuoireet isosti. tämä on siis tällähetkellä vahvimpia pussinuuskia mitä on.!

Itelläkin olis metadon hoidon alotukseen lähtö jossain lähitulevaisuudessa. Mullaki palaa röökiä tasaseen tahtiin.
Nuuskana tuo nikke nikotiini on mun mielestäni paras tapa tasaseen imeytyy ja kestää pitkään.
Ja nuo EXTREMEBOOSTNUUSKASKITSONUUSKAT menee mulla jo vähä sillain yli ettei ne perus nuuskat toimi oikeastaan enään,
menee sitte limakalvot niin ärtyneiksi ettei oikeen voi laittaa sitte normi nuuskaakaan.

Ettan ja General pusseina mun suosikit. Löysää niin sillon göteborgsia tai rödä lacketia.
Voi olla että nuuskaus alkaa nousuun sitten kun alotetaan metis.
Mietityttää vielä tuo xone vai metis...

meni jo offiks sori jatketaan nikotiinin koukuttuneet , lopettavat ja kaikki muutki mummosta vaariin...
Itsekin odinia käytin kunnes siirryin syberiaan (41mg/per pussi) ja enää ei potki mitään norminuuskat lainkaan ellei laita kahta tai kolmea pussia huuleen jos sekänä vielä, odeni toimii vielä vähän, sen verran tottunut syberiaan potkuun, alkuun ei pystynyt pitämään kuin 5-10min huulessa vaikka odensit olivat tunnin verran, parasta on kun aamulla ottaa ensimmäisen nuuskan kahvin jälkeen, tulee rento ja hyvä olo. Parhaitenhan se toimisi juuri harvakseltaan otettuna pussi pari päivässä rentoutumiseen, mutta kyllä itsellä meni lopulta siihen et piti 1h huulen alla sit 30-60min taukoa ja uusi pussi huuleen vaikka edellisellä kerralla aiheuttikin ahdistusta, eikä se enää toimi niin mukavasti, nuuskahimot on sitten voimakkaamat kuin tupakkahimot, nikotiini on mielestäni yksi psyykkisesti koukuttavimpia aineita, vaikkei varsinaisesti päihdytäkään vaan rentouttaa vain, mutta silti aiheutta kovat himot.

Joskus kun aloitin opateenkäytön niin nuuska huuleen niin varmat nuokut, kyllä se selvästi boostaa monia päihteitä, varsinkin stimuja ja lakkaa jonkun verran.

Nikotiinkeskustelussa usein häiritsee se että keskustelu käy vain lopettamisesta, onhan niitäkin jotka ovat käyttäneet sitä 40 vuotta ja sanovat suoraan etteivät ajo lopettaa. Ei se nikotiini itsessään kuitenkaan ole kovin haitallinen aine, pelkästään tupakan jämätuoteet varsinkin polttaessa aiheuttaa kaiken paskan.

Useimmat varmaan ovat aloittaneet tupakoinnin teineinä kun piti esittää kovaa ja sitten oksenneltiin, alkuunhan kevytkin tupakka aiheuttaa oikein paskat olot, mutta kun ne menee ohi alkaa se toimia jo miellyttävästi, eli päihde joka vaatii totuttelua ennen kuin siitä see jotain irti. Tietysti tukimusten mukaan geenit määrää sen miten hyvin nikotiini toimii, toisilla ei lainkaan tai vähän toisilla kuten minulla oikein miellyttävästi ja just me saadaan kovan nikotiiniriipuvuuden jonka lopettaminen on hyvin vaikeaa. En ole suunittelemassa lopettamista, tupakoinnin kyllä jätin heti kun löytyi nuuskalinkki.
Velho wrote:
Wed 04 Jan 2017, 10:58
Jossai jenkki vankiloissaha ne polttaa noita nikotiinipillereitä ja kutsuvat sitä crackstickseix ja oon tässä jo hetken miettinyt kokeilevani moista. Harmi kun nuita nicorette pillereitä on vaa tollasin 90kpl boxeina ja sit jos se onki iha perseestä ni ei niit varmaa tuu käytettyy subliguaalisest kun resoriblettejä ovat :/
lähi-idässä kun päihteet, tai varsinkin alkoholi ovat haram, siellä on keksitty vaikka minkälaisia keinoja nikotiinin käyttöön. Löytyy mm. sellaista tupakkatahnaa jossa on hyvin paljon nikotiinia ja sitä poltetaan vain kerran vähän kuin cracki, eli varmaan samanlainen fiilis tulee mitä ne siellä vankilassa tekee eli ei ole uusi keksintö. Vesipiippu on tietysti mukava tapa rentoutua sillä nahkalissa on vähän nikotiinia joten pikkuhiljaa sitä sitten höyryttelee vaikka tunnin verran eikä tule övereitä kuin ehkä jonkun kahden tunnin päästä. Ihmiset kyllä keksivät keinot päihtyä edes vähän vaikka pelkällä nikotiinilla jos ei muuta ole.