Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Velho
OD

Re: Amfetamiini topic.

Post by Velho » Tue 31 Jul 2018, 19:00

Paha mennä sanomaan mut luulisin sen johtuvan siitä käyttöannoksesta eli tässä tapauksessa tota piti 100-200mg vetää et sano ees mitää eli 70-80% jatketts(katetta tohon myyntiin)
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

NatiHero
Apteekki

Re: Amfetamiini topic.

Post by NatiHero » Thu 02 Aug 2018, 13:24

Haha, vedin eilen jytyn pommin lirpakkaa just ennen kuin menin auttamaan mutsia siivouksessa. Sellasta tosi kantavaa ja smoothia kamaa, antoi myös mahtavan hyvänolon tunteen vaikka vaan makoilin ens alkuun sohvalla.

Noh, mää oon aina ollut ihan vitun laiska siivoamaan, mutta nyt ei mutsi edes ehtinyt mukaan. Sanoinkin sille, että "ota sää vaan ihan rennosti, anna mää hoidan!" Katteli ihmeissään kun jynssäsin koko asunnon lattiasta kattoon, kaikki taso,kaapit yms. Ja vielä tiskasinkin.

Kerroin mutsille, että otin amfea just siks, että jaksan hoitaa hommat kunnolla (puhutaan myös mun päihde asioista täysin avoimesti ja kuhan en oo silleen paskalla tavalla kuosit, niin ei sitä haittaa. Ja tietysti ettei lähde lavasta meno). Mutsi totesi että seuraava suursiivous kun on niin se sponssaa mun vauhdit, jos se kerran noin toimii :D

Ja myös, että kun ennen se on sanonut että pilvi ja ekstaasi on todella ok, joskus se pyys mut kylään ku kerroin ottaneeni mämmiä: se saa huolellisen niska ja pohje hieronnan multa ja se sano, että mää oon kuulemma tosi suloinen kun hykertelen onnesta ja möyrin peitoissa leikkien koiran kanssa :D Ton hieronnan se keksi kun joskus valitteli niska kipuja, just kun sillonen muija toi mulle naksun. Muija sano sille, että joo nyt käytät Heroa hyväkses, että se on onnesta soikeena kun voi miellyttää.:P

Nyt listalle pääsi myös amfe, kuulemma MELKEIN haluis ehkä kokeilla itekin, mutta niin monta tekijää jotka estää sen, että ei kuitenkaan. Mikä on varmaan ihan hyvä vaan.

Ps. Ettei nyt välity ihan väärä kuva, niin yleensä oon ihan selvinpäin ku käyn äidin luona. Hän ite käyttää vaan alkoholia, sitäkin melko harvoin. Pari kertaa polttanut paukut mun kanssa. Eikä se nyt tietenkään mitenkään kannusta mua käyttämään, ei todellakaan. Mutta jos esim. Kahdestaan joku viikonloppu "vaihdetaan vapaalle " niin se ite ottaa kuppia, mutta tajuaa, et mulle se ei silleen yleensä uppoo. Suhtautuu hyvin liberaalisti asiaan ja ymmärtää, että mää vaan mielummin valitsen jonkun muun vaihtoehdon. Oon aina ollut näistäkin jutuista rehellinen ja ollaan puhuttu avoimesti. Hän on tosi tyytyväinen kun oon päässyt korvaushoitoon ja että kuosaus on sen myötä pikkuhiljaa koko ajan vähentynyt. Kannustaa mua harrastuksissa ja rakastaa mua edelleen, vaikka pahempina aikoina oon ollut aivan vitun ilkee sille ja muutenkin spedeilly. Kasvattanu mut ja siskon ihan perkeleen hienosti!

Mulla on ihan paras mutsi, ei parempi vois ollakkaan <3

Niin sain tänään ihan hyvät aamuvedot, jos joku ei sitä vielä arvannut lol :P Nyt kirjastoon vähän lueskeleen. Tän päivän jälkeen taas vähän enemmän breikkiä amppelista ainakin, varmaan myös muista. KH lääke ja resepti bentsot ainoastaan. Huh, kun tulikin tekstiä. Tulkaa joku tampereen edustaja mun kaveriksi. Jos oikeesti joku haluis tavata, nii rohkeesti yksityisviestii vaan tulemaan!