Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Suboxoneprinssi
Lepakko

Re: Amfetamiini topic.

Post by Suboxoneprinssi » Tue 22 Nov 2016, 13:44

LeFairylette wrote:Tuli tos vastaan sellasta pöhinää mikä meni klikiasä ihan rääksi. Tosi venyvää limaa :shock: milläköhän mahtaa olla jatkettu?
Mä oon saanu kerran poretta joka fiksaantui eka ihan nätisti, mut sit ku satuin oleen jo valmiiks poreissa ni suu kävi - kerroin jutun loppuun fiksit kädessä odottaen, ja noin 5 min kuluttua sain vihdoin turpani kiinni ja aioin ruveta räpylöimään. Huomasin settien hyytelöityneen pumppuun - oisko ollu vittu liivatetta tai jotain vastaavaa. Mut aluks oli ihan nestemäistä! Hyi helvetti, onneks en ehtiny lyödä.

Oon tullu useemman kokeilun kautta siihen tulokseen, et amfetamiinin IV käytöllä saavuttaa ainoastaan paremman hyötyosuuden (säästää rahaa - tosin tää mitätöityy sillä, et IV käytössä tolet nousee yleensä katosta läpi vitun äkkiä) ja sen, että alkaa pöhistä heti, eikä 5 minuutin kuluttua.

Vaikka on ollu todella puhdastakin amfea (yli 70%) ja heittäny 0,3 töötit niin ei siinä tukka nouse pystyyn, sukat pyöri jaloissa, tai tuu mitään muutakaan hirveitä "nousuja" ku mäntä on pohjassa. Hiki siin on tullu tottakai, tosta määrästä amfee, mut vaikutus on kvalitatiivisesti sama kuin muilla annostelutavoilla. Nousut tulee, jos siinä on metaa tai muuta euforista stimulanttia. Pari muutaki tyyppii sanoo samaa, mut sit jotkut sanoo et HUHHUH sitä fiilistä ku mäntä on pohjassa. Outoo, mä en saa siit mitään kiksei. Meta kolisee hihaan ja kovaa, mut normiamfe ei sano mitään - olet vaan muutaman sekunnin sisällä piripäissäs.

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Tue 22 Nov 2016, 15:14

Kaveri viel sano ettei voi käyttää IV, no enhän minä uskonu vaan aloin väsää. Fiman läpi ei tullu ollenkaan ja ku nostin pumppua klikistä ni varmaa sellanen 10 senttinen räkä veny mukana. Hyh...
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Thu 24 Nov 2016, 18:55

Nyt sattu ihan hyvää settiä käsiin , kun gramman puolikkaalla menny pari päivää , oksikodonia pieni määrä kaverina.
Ja tosiaan ihan vaan amfetamiinia levo/dekstro , eikä metaa tai muita piristeitä seassa.
Pysyy tasasen rauhallisena ja keskittyneenä yllättävän pitkään. :P

Musta8
Lepakko

Post by Musta8 » Fri 02 Dec 2016, 14:22

Sai alkuyöstä hintalaatusuhteeltaan ihan jees amfea ja mukavan tasaista. =) joku gramman verran tuli kahteen pekkaan vedettyä ja viimosista vedoista about 10h ja vieläkin tuntuu. On tää amfetamiini niin maan Perkeleen terapeuttinen douppi mulle, saan suht pienilläkin annoksilla iloa irti koska vedän tosi harvakseltaan. <3 I Love the way that shit talks to me!
Hi..!

Kimurantti
Psykonautti

Post by Kimurantti » Fri 02 Dec 2016, 14:47

Kiitti kätkövinkeistä, noin ajattelinki sen hoitaa, mutta meni poreet nenään tällä kertaa :D ... Toihan nyt sit säilyy tommosessa periaatteessa vaikka kuinka pitkään? Tosta säilyvyydestä tulikin mieleen, säilyykö jos sekottaa veteen ja vetää pommina vaikka viikon päästä? Ei kai se sieltä minnekää häviä.
Blackened wrote:Ei käyttänyt usein ja yleiskunto hyvä,ei mitään sairauden oireita. Alkoo meni kyllä,mutta ei putkia ja ihan normi laihaa kampetta ollu. Tosiaan avauksessa selvii.
Otan osaa, varmaan melko diippi fiilis löytää toinen aamulla. Mietin tossa just kun tuli tilattua satsit että mitenhän sitä luottaa tommoseen randomiin, joka voi periaatteessa pistää siihen pakettiin vaikka mitä paskaa... Pitääkö hoitaa sit vaan jostain luotettavalta taholta. Toisaalta niistäkään tiedä mitä niissä on. Alan vetää jotain lääkekäyttöön tarkotettuja stimuja perkele, lekuriin heti maanantaina.
The music was new
black polished chrome
And came over the summer
like liquid night.

Sielusiili
Karvakuono

Post by Sielusiili » Fri 16 Dec 2016, 19:07

Mites tuo lyrica ja amfecombo? pienissä määrin lyrmyä alla (150mg) ja vähän alkomahoolia kans illanviettoon. olis senverta styrkkaa amfee jääkaapissa ja tekis mieli väsätä pikku vetoset :P

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Sat 17 Dec 2016, 02:48

Sielusiili wrote:Mites tuo lyrica ja amfecombo? pienissä määrin lyrmyä alla (150mg) ja vähän alkomahoolia kans illanviettoon. olis senverta styrkkaa amfee jääkaapissa ja tekis mieli väsätä pikku vetoset :P
Jotkut tykkää, jotkut vihaa, jotkut tykkää vaan laskuissa. Itse kuulun ensimmäiseen koulukuntaan; harvemmin Lyricaa, mut yleensä jos on bentsoi niin ellei niitä oo tyyliin yks ainut jälellä pahan päivän varalle, otan napin tai pari heti samaan aikaan ku vauhti. Saa syödä aika paljon ryynejä tai vetää aika paskaa poretta jos se jotenkin latistaa sitä; mulla lähinnä rauhoittaa mahdollista ahdistusta jota mulle joskus stimuissa tulee, sekä lievittää fyysisiä stimulaatio-oireita.

Joku 20-30mg Diapam, 60mg Tenox, 2-3mg Xanor, 2-4mg Rivatril... Ite tykkään amfen kanssa enemmän kuin pelkästä piristä.

Lyrica on musta vähän samantyylinen muttei ehkä ihan yhtä hyvä siihen tarkotukseen. Pitäs olla kuitenkin ihan turvallinen kombo. En mene takuuseen turvallisuudesta koska muistaakseni pregabaliinilla on ollu ainakin korkeammilla annoksilla joitain outoja paradoksaalisia reaktioita, mutta normiannoksilla varmaan seiffi kombo, ja ite oon pitäny joskus ihan hyvänäkin, kun on halunnut olla vähän enemmän poreissa mut lievittää sivuvaikutuksii.

Rolanderos
Karvakuono

Post by Rolanderos » Sat 17 Dec 2016, 13:08

Amfen microdosettaminen on mitä parhainta. Aamulla joku 0,03g kahvin kera nautittuna tuo huomattavasti energiaa työpäivään, eikä pupillitkaan kasva tuolla dosella lautasiksi.

Nyt on kyllä tosi hyvää vauhtia ollut liikenteessä.

Urheilijanuorukainen
Tuppisuu

Post by Urheilijanuorukainen » Sun 18 Dec 2016, 03:00

Suboxoneprinssi wrote:
LeFairylette wrote:Tuli tos vastaan sellasta pöhinää mikä meni klikiasä ihan rääksi. Tosi venyvää limaa :shock: milläköhän mahtaa olla jatkettu?
Mä oon saanu kerran poretta joka fiksaantui eka ihan nätisti, mut sit ku satuin oleen jo valmiiks poreissa ni suu kävi - kerroin jutun loppuun fiksit kädessä odottaen, ja noin 5 min kuluttua sain vihdoin turpani kiinni ja aioin ruveta räpylöimään. Huomasin settien hyytelöityneen pumppuun - oisko ollu vittu liivatetta tai jotain vastaavaa. Mut aluks oli ihan nestemäistä! Hyi helvetti, onneks en ehtiny lyödä.
Viime viikolla kaverin kanssa tollasta ostettiin 2 tai 3. Myyjä unohti mainita asiasta, mutta vakuutteli jälkeenpäin että ihan hyvin voi heittää hihaan... Ei tiennyt mitä siinä on jatkeena, mutta varmasti harmitonta. Niimpä niin.

Ensin liukenee hyvin, mutta sitten alkaa huoneenlämmössä aika mielenkiintosen näkönen prosessi: Ensin se hyytyy ja sitten "jäätyy" ja lopuksi näyttää lähinnä lumelta tai sammutusvaahdolta. Lämpimän veden alla taas juoksettuu.

Ensimmäiset vedot hihaan ja eipä tullut loppusatsi enää neulasta läpi ja aika vastenmielisen näkönen veteen sekottunu klimppi sinne jäi.

Kaveri veteli IVnä koko yön, lämmitteli kuuman veden alla ja sitte hihaa ennen ku hyytyy taas. Ite en enää sinä yönä piikkiä ottanu.

Mitä tosta pitäs ajatella? Mitä siinä on? Pitkän linjan pirimies nimesi mikropiriksi, mutta ei se siitä muuta oikein osannut sanoa.

Kädet roikkuu paikoillaan kaverillakin, mutta ei tuommonen tavara nyt suoneen kuulu.
Last edited by Mushru on Sun 18 Dec 2016, 03:14, edited 2 times in total.
Reason: +-0, muokkasin jotain mitä kirjoittaja yhtäaikaan muokkasi. :D kirjasin kuitenkin tän kun näkyy että oon muokannut vaikken mihinkään kajonnut. :)

bom
Lepakko

Post by bom » Sat 07 Jan 2017, 09:34

Onko kellään tietoa olisiko saatavilla liuotinta tai keinoa millä kreatiinin saa eroteltua amfetamiinista?
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Thu 12 Jan 2017, 04:20

bom wrote:Onko kellään tietoa olisiko saatavilla liuotinta tai keinoa millä kreatiinin saa eroteltua amfetamiinista?
Mielestäni kreatiini liukenee huonosti kylmään veteen. Amfetamiini taas on helvetin vesiliukoista

Velho
OD

Post by Velho » Thu 12 Jan 2017, 09:45

Tässä yöllä tuli vastaan sellsdt rusehtavaa kivvee joka kuulemma venäjältä tuotu ja olin vetäny metaa ja oli sellane tosi sekava olo mutya sit tää affe tasotti j poisti noitimisen ja säheltämisen.

Maalattii koko yö akryyli väreillä kaiken näköstä . Ja vallan mainioo tuo rusehtavakivi kun poisti kaiki häiriö olot mitä metasta tuli pakkoliikkeitä ja kokoajan säheltämistä ja krampit ja suonen vedot katosi :doh:

Nyt offi kysys tuleeko muille noita häiriö oloja metasta?
♤♧ I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag ♡◇
Hö rh ö

zrrl
Apteekki

Post by zrrl » Fri 20 Jan 2017, 03:27

Onko täällä ihmisiä jotka käyttävät amfetamiinia rektaalisesti? Ei tunnu löytyvän kovin paljon kommentteja tai tietoa aiheesta, kansainvälisiltä foorumeilta etsiminen vähän vaivalloista ja epämääräistä kun amppeli ja spede tarkoittaa milloin mitäkin piristävää valmistetta maasta tai maanosasta riippuen.

Tuohan on kaiketi siis IV:n jälkeen toimivin käyttötapa ja hyötyosuus käsittääkseni hyvinkin lähellä IV:tä. Mutta onko vaikutus kuinka samankaltainen, entä verrattuna nokittamiseen/syömiseen, miten kauan vaikutus kestää jne?

Kertokaa kaikki mitä tiedätte asiasta!

T: Perseruiskun ystävä

bom
Lepakko

Post by bom » Thu 26 Jan 2017, 01:02

Samalla tavalla kun kaikki plugaaminen (plugging, rectal administration).

Alkuun voi tehdä jotain suolihuuhteluita jos haluaa olla hifi ja maksimoida imeytymisen.

Aineet sekaisin veteen. Mahdollisimman vähän vettä, suurempi määrä nestettä valuu helpommin ulos. Ruisku ilman neulaa, pienempi lienee kivempi. Tavarat ruiskuun. Jotain liukkaria ruiskuun. Kyljelleen tms, ruutta perseeseen. Joku tuuma varmaan riittää. Tavarat sisään. Kannattanee maata asennossa 10-30 min niin aine pääsee imeytymään.

Amfetamiinin kohdalla vaikutus tuntuu tulevan about samoihin aikoihin kuin nuuskattuna, ehkä vähän nopeammin. Amfetamiinihan on lievästi kaustista, joten sitä ei tietty kannata ylenmääräsesti mille tahansa limakalvolla tunkea. Itse vaihtelen annostelutapaa.
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki

Friidu
Psykonautti

Post by Friidu » Thu 26 Jan 2017, 18:55

Mielestäni toimii hyvin, ja paremmin kuin nenään. Juurikin toi, että kannattaa odottaa hetki, ennenkuin ruiskun ottaa ulos, ettei valu pihalle.. mutta mun mielstä ei tarvi kyllä montaa minuuttia oottaa. Kesto about sama kuin iv. Paljon fiksumpaa plugata piri, kuin reittää ihoaan, koska itse en koe mitään nousueuforioita piristä edes iv:sti..

STRN
Psykonautti

Post by STRN » Mon 30 Jan 2017, 03:29

Damn. Nyt taas on tullu valvottua kohta se 2vrk pirillä. Välillä huikkaakin juotu mut nyt ei jostain syystä enää kinnosta vetää sitä enää. Enemmänki tekis mieli pirii lisää... On kyl taas tullu suollettuu kaikenmaailman paskaa ilman mitään kontrollia. Tuskin mitään kovin vakavaa. Muutamana edellisenä vkl oon nukkunu aina joku 4h ja sit taas jatkanu sunnuntaihin saakka. Nyt ei vaa oo tullu nukuttua. Alkoholikin alkaa olla loppumaisillaan. Huikkaa tos nyt ois mut en tiiä jaksaako sitä enää vetää. Tai ees mitää. Ehkä kaavin pirkkapussukan jämät viel ja sit meen nukkuu ku sammun. Toivottavasti siis hyvin pian. On tää pirkka kyllä välillä hyvinkin petollinen aine...
4:20pm

klikkikuppi
Psykonautti

Post by klikkikuppi » Tue 31 Jan 2017, 05:51

Mor!

Jännä juttu... tuo amfen euforisoiva vaikutus on jäänyt minulta uupumaan sitten nuoruuden vuosien, ja on sellainen stimulantti jota en käytä hyvän olon puolesta, enkä valvomiseen, enkä muutakuin siitä syystä, että joku sanoo sen olevan erittäin pätevää ja haluaa että olen ennakkoluuloineni väärässä...

Noniin, otin sitten 0.2g vedot valmiiksi tympääntyneellä asenteella.. niin ei JUMALAUTA! Meni jalat veltoksi, oksennus meinasi tulla, juttua riitti ja kaikki oli kuin teinivuosina konsanaan. Sain jopa nukuttua, etten re-dosetellut itseäni surulliseksi. :) :) :) Nyt olen erittäin iloinen, että vuosia kestänyt "ei piri vaa toimi mulla" -epidemia saatiin päätökseen.

Epäilen, että aivokemiani pelittää nykyään normaalimmin. Siinä syy, pirin laadun ohella..

-kuppi

klikkikuppi
Psykonautti

Post by klikkikuppi » Tue 31 Jan 2017, 06:01

Ainiin.. ja tänä päivänä en ihan sokkona heittäs räpylään, jos koostumus arveluttaa, tai et tiedä ketään OIKEASTI luotettavaa toveria joka voi vetokelpoisuuden ilmaista.

Olen nähnyt Krokodil -tyylisiä ammottavia reikäkäsiä, amputaatioita, halvaantunutkin on yksi, yhdeltä lähti näkö kokonaan toisesta silmästä ja toisen käden sormet eivät pelitä vissii laisinkaan.

Itselläni on tulehtunut käsi ranteesta kyynärvarren ja hauiksen väliin. Mutta nuo ammottavat reiät ja halvaantuminen olivat 95% varmuudella epämääräistä amfetamiinia, joissa toisessa tapauksessa kuulemma jätkä vielä mietti että "voikoha tätä pistää"

Nyt kun en oikein voi käyttää I.V:nä, enkä juuri haluakaan, sillä olen tuon "lähes-kuolion" vuoksi saanut piikkikammooni lisäpotkua. Tulehdus on vittumainen. Varokaa poijjaat ettei mene sydämeen asti. Hirudoid fortte ja antibiootit monestikki hoitaa...

Plug is the new I.V
Praise for that
Bitch

-kuppi

Velho
OD

Post by Velho » Wed 01 Feb 2017, 17:14

Urheilijanuorukainen wrote:
Suboxoneprinssi wrote:
Viime viikolla kaverin kanssa tollasta ostettiin 2 tai 3. Myyjä unohti mainita asiasta, mutta vakuutteli jälkeenpäin että ihan hyvin voi heittää hihaan... Ei tiennyt mitä siinä on jatkeena, mutta varmasti harmitonta. Niimpä niin.

Ensin liukenee hyvin, mutta sitten alkaa huoneenlämmössä aika mielenkiintosen näkönen prosessi: Ensin se hyytyy ja sitten "jäätyy" ja lopuksi näyttää lähinnä lumelta tai sammutusvaahdolta. Lämpimän veden alla taas juoksettuu.

Ensimmäiset vedot hihaan ja eipä tullut loppusatsi enää neulasta läpi ja aika vastenmielisen näkönen veteen sekottunu klimppi sinne jäi.

Kaveri veteli IVnä koko yön, lämmitteli kuuman veden alla ja sitte hihaa ennen ku hyytyy taas. Ite en enää sinä yönä piikkiä ottanu.

Mitä tosta pitäs ajatella? Mitä siinä on? Pitkän linjan pirimies nimesi mikropiriksi, mutta ei se siitä muuta oikein osannut sanoa.

Kädet roikkuu paikoillaan kaverillakin, mutta ei tuommonen tavara nyt suoneen kuulu.

Kuullostas vähä sille ns 'ameeba' pirille joka käyttäytyy noin. Jotku väsää ja pari sek. Mikrossa ja sit iv . Ei kuulemma pitäs olla ainakaa iha älyttömiä vaaroja muttei se varmasti hyvääkää tee. Itellääki ollu noita ja hihaan ne mennyt joku tollane ameeba erä teki suonen mukaisen hyvin pitkän mustelman ja sain horkat mutta muuten ovat olleet ihan päteviä vaikka tuo ulkomuoto vedoissa hirvittänyt :twisted:
♤♧ I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag ♡◇
Hö rh ö

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Sun 05 Feb 2017, 19:13

^Joo itelläki tullu nyt muutaman kerran vastaan tuommost ameebamaista aata.
Lämmittää hetken mikrossa ja heittää sitte hihaan tai heittää vettä enemmän sekaan ja ottaa sitten parissa osassa.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 05 Feb 2017, 19:32

Velho wrote: joku tollane ameeba erä teki suonen mukaisen hyvin pitkän mustelman ja sain horkat mutta muuten ovat olleet ihan päteviä
:D :D
Vitun hyvää kamaa..

Vastuullista käyttöä selvästi porukalla.
Jos se neste näyttää siltä, että hirvittää kiskoa sitä suoneen, se yleensä on merkki siitä, että joku urpo on jatkanut väärillä aineilla kamaansa.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Christine
Karvakuono

Post by Christine » Tue 21 Feb 2017, 12:38

Jokunen kuukausi sitten törmättiin laadultaan tuollaiseen klönttääntyvään mikä ei meinannu edetä ruiskusta mihinkään. Piti muka olla tosi hyvää, mutta vaikka en näistä niin varmuudella tiedä niin veikkaisin että oliko mukana MPA:ta. 0,1 veto yskitti niin pirusti ja hetken tuli mietittyä koliseeko kohta otsa pöydän reunaan. Yksi jätti seurueessa vajaaksi sen helvetin köhimisen takia. Kyllä se muutoin toimi ihan jees. Jatkossa jää kyseinen ottamatta.

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Wed 22 Feb 2017, 02:42

Miten te vedätte tolls ta kakkia himaan, tai edes ylipäätää? Kyllä sitä kunnon swimbaakin löytyy jos jaksaa vähän nähään vaivaa. Ite en mitää liivate-shittiä vetäs vaikka joku tyrkyttäs :shock:
Takana loistava tulevaisuus.

Christine
Karvakuono

Post by Christine » Thu 23 Feb 2017, 10:56

Bilehile puhuu asiaa. Onhan se armoton riski varsinkin noissa hihahommissa nuo skeidat. Pitäis vaan tyytyä muihin annostelureitteihin jos on otettava. Itse huomaan, että kun on aikaa ja mahdollisuutta viihteillä niin sitten kun asian äärellä ollaan, ottaa sitä mitä on tarjolla. Ei siinä malta! Pitäis malttaa... juurikin sitä vastuullisuutta mitä pari viestiä aiemmin mainittiin. Hyvä muistutus meille kaikille.

Asystole
Lepakko

Post by Asystole » Thu 23 Feb 2017, 21:09

Kysyn nyt asiaa jota on varmasti käsitelty aiemmin tässä ketjussa, mutten laiskuuttani jaksa alkaa etsimään. Pahoitellen saamattomuuttani esitän nyt kuitenkin kysymyksen:

Eli annostelu. En varsinaisesti kaipaa piristä mitään "tukka nousee pystyyn, sukat pyörii jaloissa" -fiilistä, vaan energisempää ja itsevarmempaa olotilaa. Tämän olen tollasella semi ok laatuisella amfella tavoittanut 0.2 g annoksella nokkaan vedettynä. Mutta kuinka paljon suurempi annoksen tulee samalla intentiolla olla, jos käyttötapa on oraalinen eli pommi? Eli toisin sanoen miten ne hyötysuhteet eri käyttötapojen välillä menikään?

Joulun alla otin oraalisesti saman annoksen kuin mitä aiemmin olen ottanut nasaalisesti ja vajaiksi jäi. Eli annoksen tulee olla suurempi, mutta kuinka paljon?
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain

Rolanderos
Karvakuono

Post by Rolanderos » Sat 25 Feb 2017, 05:47

Mikäs olisi paras niksi kuivata märkähköä vauhtia ? laitoin semmosen Pillow pakin pussin sisälle, en muista mikä se on suomeksi.

zrrl
Apteekki

Post by zrrl » Tue 28 Feb 2017, 17:34

Rolanderos wrote:Mikäs olisi paras niksi kuivata märkähköä vauhtia ? laitoin semmosen Pillow pakin pussin sisälle, en muista mikä se on suomeksi.
Itse olen jättänyt vaan pussin suun levälleen jos on ollut sellasta hikoilevaa mönjää ja märkä pussi, pahin kosteus on haihtunut ilmaan melkein samantien (asetonia?) ja tavara siinä kuivahtaa muutenkin aika nopsaan, toki parempi mitä pidempään jaksaa kuivatella.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Thu 02 Mar 2017, 04:49

Asystole wrote:Kysyn nyt asiaa jota on varmasti käsitelty aiemmin tässä ketjussa, mutten laiskuuttani jaksa alkaa etsimään. Pahoitellen saamattomuuttani esitän nyt kuitenkin kysymyksen:

Eli annostelu. En varsinaisesti kaipaa piristä mitään "tukka nousee pystyyn, sukat pyörii jaloissa" -fiilistä, vaan energisempää ja itsevarmempaa olotilaa. Tämän olen tollasella semi ok laatuisella amfella tavoittanut 0.2 g annoksella nokkaan vedettynä. Mutta kuinka paljon suurempi annoksen tulee samalla intentiolla olla, jos käyttötapa on oraalinen eli pommi? Eli toisin sanoen miten ne hyötysuhteet eri käyttötapojen välillä menikään?

Joulun alla otin oraalisesti saman annoksen kuin mitä aiemmin olen ottanut nasaalisesti ja vajaiksi jäi. Eli annoksen tulee olla suurempi, mutta kuinka paljon?
Ei hyötyosuus ole loppupeleissä varmaan kovin paljoa pienempi, mutta vaikutus on loivempi eli et koe sitä aivan huippua yhtä intensiivisenä. Ei puhuta kuitenkaan suurista eroista, eli jos 0,2 olet ottanut nokkaan, niin syö 0,25g. Pitäisi riittää. 0,3g syötynä pärisee varmasti enemmän kuin 0,2 nokkaan.

klikkikuppi
Psykonautti

Post by klikkikuppi » Fri 03 Mar 2017, 22:04

Jos epäilyttää, niin laittakaa kuvaa tulemaan. Älkää pilatko itseänne, nuorukaiset ja vanhukset ja välimallin jätkät.

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Thu 09 Mar 2017, 23:52

Levitt ohut kerros sterile pellille ja etäältä föönill
Takana loistava tulevaisuus.