Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
benelux fat
Kameleontti

Amfetamiini topic.

Post by benelux fat » Fri 11 Nov 2005, 03:02

Mitä Amfetamiini on sinulle?

Amfetamiinihan on Suomen kansallishuume. Sitä vetävät ne tyypit jotka hikoilevat pakkasella ja ne oudot jannut jotka haisevat kemikaalille klubeilla. Tai ne epäilyttävät tyypit jotka kuiskailivat bileiden nurkassa että mistä sais. Minunkin vakio PL ja naksu diileri tekee varmasti parhaat voittonsa pirillä. Itsellä on takana kaksi vauhti kokemusta(lukuun ottamatta niitä lukemattomia naksuja jotka ovat luultavasti ainetta sisältäneet).
Kumpikin niistä oli kiva, mutta ei sitä mitä huumeilta haen. Varmaan käytin ainetta väärin odotuksin. Odotin todella siistiä ja kaikkivoipaa fiilistä mutta sain jonkinlaisen hyperaktiivisen mutta yllättävän luonnollisen tuntuisen ja selkeän olon jonka ei halunnut loppuvan.

Laskut palauttivat minut maanpinnalle ja ehkä sen alle. Ikinä ei ole niin pahalta tuntunut. Amfetamiini on petollisen kiinnostava aine joka omaa tietynlaista rappioromantiikkaa. Lainien nuuskiminen jossain räkäsessä pyöräklitsussa on jotenkin niin äärimmäistä huumeilua. Eniten aineessa minua kiehtoo se että se kietoo sormensa ympärille todella helposti vaikka se ei lopulta ole mikään maailman ihmeellisin aine. En tarkoita että minun tekisi mieli käyttää ainetta vaan mietin miksi sitä käytetään täällä niin paljon. Pari vanhaa todella hyvää ystävääni ovat nykyään pirin ongelmakäyttäjiä. Se tuntuu jotenkin oudolta koska vieläkin pyöritään samoissa paikoissa ja käytetään samoja myyjiä. Ajatukset ei vaan enää kohtaa ja intressit ovat aivan päinvastaiset vaikka ennen oltiin kuin sukulais-sieluja.

Tähän topiciin voi heittää ajatuksia, kokemuksia ja mitä vaan ko. aineeseen liittyen. Tuskin tämä topic saa hirveästi tuulta siipiensä alle näin hiljaisella foorumilla. Mutta kun aihe on minua viime aikoina pohdituttanut niin paljon, että tässä supernaturalimaisen emotionaalisessa tilassa päätin aloittaa tämän topicin. :)

Minkälainen on sinun näkökulmasi piriin? Kerro jo!

Aftermath
Psykonautti

Post by Aftermath » Fri 11 Nov 2005, 11:10

Joskus tuli harrastettua vkl-meiningillä, sitten tuli järkiinsä ja veti, jos joku tarjos hyvää tai sai halvalla. Nyt tulin sit vielä enemmän järkiini ja lopetin koko paskan :wink:
En koskis enää pitkällä tikullakaan :evil:
I'm going upstairs now to turn my mind off

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Fri 11 Nov 2005, 14:16

En ole kokeillut, joten en tiedä olisiko edes pitänyt vastata.

En varmaan pikku kummassa ole kokeilemassakaan...

alypaa
Psykonautti

Post by alypaa » Sat 12 Nov 2005, 15:56

Piri ei oikein ikinä ole ollut se minun juttuni,mutta kyllä sitä tuli silti joskus kiskottua enemmänkin. Pirikuureihin saa kyllä uppoamaan aivan järjettömästi rahaa :? Ihan mukavaa se on nykyään aina välillä ottaa poretta ja vetää sitä korkeintaan se pari päivää...
Kenellekkään en kyllä poretta suosittelisi! Se on kuitenkin niin salakavala aine. Sitä kun on niin helppo vetää missä vaan ja on kuitenkin melkoisen addiktoivaa loppupeleissä.

m
Lepakko

Post by m » Mon 14 Nov 2005, 02:51

mä otin ekat kerrat noin vuosi sitte, rakastuin ihan täysin piriin. Mutta onneksi huomasin sen ite, jo muutaman kerran jälkeen, lopetin ja sanoin aina EI jos oli tarjolla. se oli vaan niin ihanaa. muutaman kerran oon ottanut, viimeksi juhannuksen tienoilla. en uskalla ottaa, se on liian hyvää..
ymmärrän täysin jos joku sanoo olevansa piri-koukussa, se tulee äkkiä..

artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium » Tue 15 Nov 2005, 17:09

en ole kokeillut... ja saa jäädäkin kokeilematta :P

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Wed 16 Nov 2005, 14:49

Piri. Salakavalan koukuttavaa kamaa. Varsinki hyvä piri. Ku pistää piikillä ja alkaa pukkaamaan hyvää vauhtia niin alkaa tulemaan kemikaalihöyryä jo suusta ja tuntuu bibbelissä asti. ahhh. Ite oon suurinpiirtein jo jämähtäny nalkkiin. Aika rassaavaa sinällään vaikka käytän vain joka toinen viikonloppu kuitenki. Taipeessa jo sellanen valmis suoni mikä aina löytyy. Piikittäminen on jo liianki "tavallisen" tuntusta. Laskutkaan ei oo enää pahoja ku kamaan on tottunu.höh...alkaa haluttaan piriä ku tätä kirjottaa...

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Thu 17 Nov 2005, 04:10

Minussa lienee tiettyä potentiaa ongelmakäyttäjäksi. Ehkä 2 kuukautta sitten olen kyllä viimeksi vetänyt, enkä muutenkaan juuri paljon. Yhdessä vaiheessa tuli kiskottua 3 vloppua putkeen, mutta en minä siinä mitään ongelmaa näe, eikä se minuun ole vaikuttanut.

Tiettyä päihdehakuisuutta meissä kaikissa veikkaa on. Se, etä pysyykö homma hanskassa on puhtaasti viisaudesta kiinni. Ja itse uskon olevani tarpeeksi viisas siihen.

Kun tietää mitä paskaa sillä voi saada niskaan, niin ei really paljoa houkuta. Tästä kiitos myös alan foorumeille :idea:

Huumekestustelu saisi nousta asialliselle tasolle. Sen nämä foorumit ovat jossain määrin saaneet jo aikaan, eihän se toki tuota muuta maailmaa hirveästi heiluta. Mutta tässä internet keskustelussa voi olla tulevaisuus, kun kuitenkin maailma on vauhdilla siihen suuntaan menossa. Toki se vaatii vielä liberaalimbia poliittisia päätöksiä onnistuakseen, mutta kun Suomi ei ole enää Suomi vaan osa EU:ta niin muutos ei ole ehkä kovinkaan kaukana. Suomi on toki niin nöyrtävä muiden maiden lakimuutoksille, lammas, että muutos täällä tapahtuu kenties viimeisten joukossa.

Spekulaatiota, ei faktaa.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Thu 17 Nov 2005, 16:31

Varmaan aika yliestä päihdehakuisuus näillä foorumeilla.

Kalastaja

Post by Kalastaja » Thu 17 Nov 2005, 17:48

Asidyyli wrote:Varmaan aika yliestä päihdehakuisuus näillä foorumeilla.
Paitsi ylimääräisillä jotka käyvät vain lukemassa.

Tuskinpa kukaan tällaisiin kauempaa osallistua ilman, että tekee silloin tällöin mieli jotain. Eikä siinä mitään pahaa ole, kunhan tosiaan pysyy lapasessa.

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Fri 18 Nov 2005, 07:27

piri ei mielestäni ole mitenkään ihmeellistä ainetta, mutta silti sitä tekisi mieli..... ei onneksi tule vedettyä kuitenkaan kun pari kolme kertaa vuodessa.... vielä ainakaan :?
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään

traveller
Tuppisuu

Post by traveller » Fri 18 Nov 2005, 23:48

mikä on suhteeni piriin?

- kovin ristiriitainen. sitä on tullu viimeisen vuoden aikana vedettyä liiankin paljon, kerran psykoosiin asti. piristä saanu aivan huippuja fiiliksiä, toisaalta taas meininki ollu monesti liian sekavaa ja "jotenki tuntunu" ettei ite oo tilanteen herrana :D ja kaiken lisäksi se syö lihaskuntoa ja elimistöä, hampaatkin jossakin määrin huonontuneet. että sellaista tavaraa.

mielipide vauhdista päihteenä; moni käyttää ainetta juuri siksi, että se poistaa vitutuksen aika taitavasti, lisäksi sitä voi olla koko ajan sekaisin; toisaalta se on just hyvä päihde mikäli haluaa olla todella sekaisin mutta silti hyvin toimintakykyinen.

parhaita pöhinää mitä oon vetäny, oli kerran tosi puhas methamfetamiini, vedin parin tunnin sisään vain jotain reilun puoli grammaa, tuli sitten pöhistyä ihan koko helvetin päivä ja vielä keskellä yötäki juoksentelin ees takas asunnossani.. pupillitkin loppujen lopuksi oli jotain 24h tavallista laajemmat :) joskus tullu oltua jotain 4 vrk ihan vitun vauhdeissa.
Life sucks and then you die.

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Sat 19 Nov 2005, 15:31

traveller wrote:parhaita pöhinää mitä oon vetäny, oli kerran tosi puhas methamfetamiini, vedin parin tunnin sisään vain jotain reilun puoli grammaa, tuli sitten pöhistyä ihan koko helvetin päivä ja vielä keskellä yötäki juoksentelin ees takas asunnossani.. pupillitkin loppujen lopuksi oli jotain 24h tavallista laajemmat :) joskus tullu oltua jotain 4 vrk ihan vitun vauhdeissa.
Tätä se pirin puhtaus aiheuttaa. Puhdasta metamfetamiinia ihan hyvä annos on noin 30-60mg, eli otit noin kahdeksan kertaisen annoksen. Tosin tunnin sisällä.

Tuskin oli ihan puhdasta, mutta hyvää varmaan perus piriin verrattuna, aivan järjetöntä miten paljon sitä jatketaan usein. Monesti olen kuullut, että on kerralla mennyt ränniin jotain 0.5g ja vähän pöhisee, ja sitä sanotaan viellä hyväksi tavaraksi. Hyi.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat » Sat 19 Nov 2005, 18:55

Eilen olisin saanut käsiini tai siis nenääni kuulemma hyvää metaa. Mene ja tiedä sitten oliko se oikeasti sitä ihteään mutta kummasti sitä kokenut piripää tuttu kehui. Ei maistunut. Noista edellämainituista kahdesta kokemuksestakin on jo yli vuosi aikaa.. On niitä parempiakin aineita.

ITENRELUD
Psykonautti

Post by ITENRELUD » Sun 27 Nov 2005, 20:02

Sitä pitää vaan osata käyttää sen sijaa et sitä vaan vetää ja luulee et pitäis olla kivaa. Jeijois on letkeetä lukee kirjaa tai uida järven poikki tai murtautuu autoon.
Unreeled itinerant, interlude, interrelate enrolled.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Mon 28 Nov 2005, 17:17

Niinpä. :lol:

marika
Tuppisuu

Post by marika » Wed 30 Nov 2005, 07:10

ainoa huumausaine jonka suhteen koen että mulla on jonkin asteen ongelma..tai no joo ei vaa jonkin asteen vaa aika isokin.

7vuotta oon käyttänyt kys. ainetta ja vieläkin muistan ensimmäiset vedot.ihan kun aine olisi täyttänyt jonkun tyhjiön mun sielussa.fiilis oli sellanen et joo täähän se tästä on puuttunut.tää 7 vuotta menny tosi nopeesti.tuntuu ettei niistä ekoista vedoista ees olis kauaa aikaa.olin vielä suht. nuori aloittaessani.sen hetkinen perheeni mutsin ja faijan tilanne mahdollisti mulle aineen saamisen jota kukaan tuskin ois 12 vuotiaalle myynnyt.

aluksi käyttö oli tietty harvempaa muttei siinnä kauaa mennyt kun mopo karkas käsistä.ensimmäiset vuodet käyttöhistoriassani oli aikamoista sekoilu.homma ei ollut ollenkaan hallinnassa.kaukana siitä.sillon kun alotin käytön en tuntenut ketää huumeporukkaa tai siis emmeen kans pelaavia.plossee jotku kavereista oli joskus satunnaisesti kokeillu joten mua ei ollu kukaan niin sanotusti "neuvomassa".Oon itse oppinut :lol: mutsi ja faija oli siihen aikaa nii sekiksissä ettei ne aluks huomannu mun käyttävän.vasta vuoden päästä ne rupes epäilee et käytän ku rupes ruiskuja löytyy mun huoneesta ja kamaa hävis jemmoista.

nykyään homma jotenkuten hallinassa tai silleen et on asunto ja ruokaakin aina välillä itellä.eläimiäkin löytyy ja niiden ruokinta on etusijalla mut kummiskin tää ongelma on vieläkin kuvioissa mukana.käyttö melkein päivittäistä.rahatilanteen mukaan.kaikki massit menee yleensä samantien kun ne tulee tilille.lopettamista en osaa ees ajatella.selvinpäin oon koittanu olla muutamaan otteeseen mutta pisin jakso ilman on jotain viikon luokkaa.siinnä vaiheessa huomaan yleensä olevani jonkun kaverin oven takana rahat kädessä.pakkohoidossa oon ollu joskus nuorempana mutta ei siitäkään oo oikeen apua ollut.

Joskus tulee käytyä keskustelemassa oman työntekijän kanssa.epäilevät että mulla ois adhd.se kuullemma selittäis mun erikoisen aineen himon.testeihin ne mua haluis ja varmaa sellasiin ois tarkotus mennäkkin.tiedä vaikka saisin lailliset pirit jos mulla on kyseinen juttu :lol: oon kyl asiaa miettinyt ja sillee.mulla on keskittymisvaikeuksia ja ei oikeen meinaa pystyä olee paikkallaan hetkeäkää selvinpäin ollessa.mulla toi emme ei sillee aiheuta mitään hirveetä energian puuskaa.riippuen tietty annostuksista.mut sellaset vedot mitää yleensä vedän eli pienet rauhottaa mukavasti.harvemmin jaksaa missää kaupungilla juosta vaa himassa istuskelen.joskus tietty ku mopedi karkaa käsistä ni sillon tietty tulee mentyä "lujaa" ku tulee useempia grammoja vedettyy päiväs ja jatkuvasti kyhää vetoja.

joo eipä siin kai muuta... :) sellasia kokemuksia mulla emmeestä.tai onhan niitä paljonkin ja erilaisia mut nyt ei sen syvemmin jaksa rupee kelailee.paljon sitä on tullu paskaakin niskaan mut koittaa säilyttää sellasen peruspositiivisen asenteen vaikka ongelmia onkin ´ja sen takia harvemmin jaksaa niistä ruveta kirjottelee.mut joo ehkä tulee viel jotai postailtuu jos tulee mieleen nyt rupee pää olee hieman jumis :lol:

powergrower
Kameleontti

Post by powergrower » Sat 08 Apr 2006, 21:30

Onko "piri" mitä suomessa myydään yleensä amfetamiinia vai metamfetamiinia ?

On kyllä niin moneen kertaan tullu luettua tuo että tuohon helposti rakastuu liikaa joten sen suhteen pitää kyllä olla erittäin varovainen.

Kyllähän tuo on se aine mikä ainakin minulla ekana tulee mieleen jos joku sanoo että "nimeä joku huume" :) (hatsii ei lasketa huumeeks) ;)

alypaa
Psykonautti

Post by alypaa » Sat 08 Apr 2006, 22:26

powergrower wrote:Onko "piri" mitä suomessa myydään yleensä amfetamiinia vai metamfetamiinia ?
(levo/dekstro)amfetamiinia.

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Sun 09 Apr 2006, 01:01

powergrower wrote:Onko "piri" mitä suomessa myydään yleensä amfetamiinia vai metamfetamiinia ?
Todennäköisesti jonkinlaista l:n ja d:n seosta on, euroopassa ei valmisteta erityisemmin metaa.

Luukut tuskin tietävät mitä tavara tarkalleen ottaen on, vaikka olisivat kuinka luotettavia, ketjussa pitää mennä ylöspäin ennen kun nämä tiedot on oleellisia.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

Kalastaja

Post by Kalastaja » Sun 09 Apr 2006, 01:08

Kaiken takana on kokki, joka ihanasti rakastaa, jota en voi vastustaa....

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Sat 15 Apr 2006, 15:06

pitäis tuo pirin jatkaminen kieltää lailla perkele.... :D :D
välillä on niin hyvää että sinkoo tukka irti päästä ja välillä saa vetää 6g päivässä ja pysyy just hereillä......

enkä nyt sanoisi että tuohon aineeseen nyt niin kovin helposti jää koukkuun, paitti en sitten tiedä jos sitä ränniin vetää... itekki päätin tossa kuun alussa että oon ny 2 viikko vetämättä mitään (sitä ennen parin kuukauden pirikuuri takana) ja selvinpäin oon ollukki. tänää piti sitte palkita itteään kaikella mukavalla :wink: :wink:

MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito » Fri 23 Jun 2006, 15:34

Itse kun otin piriä ensimmäisen kerran n. 1,5 vuotta sitten,
oli todella kivaa. Jaksoi tanssia koko yön. Seuraavana aamuna
halusin heti lisää, vinguin yheltä tyypiltä että 'myy nyt..' :shock:
Onneksi ei myynyt :)

Sen jälkeen pidin pidempää taukoa. Nykyisin otamme vauhtia
aina silloin tällöin viikonloppuna, melkoisen harvoin.
Olo siitä on energinen, jaksaa höpistä ja tanssata ja kaikki
on mukavaa ja tekee mieli vaan rakastaa kaikkia :lol:
Riippuen ihan määrästä tietty..

Seuraava päivä/seuraavat pari päivää ovatkin sitten ihan
kamalat.. :x :evil: KAuhea olo ja masennus.

Joskus on kiva ottaa, kunhan pitää homman hanskassa ja järjen päässä :wink:
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-

Walrus
Psykonautti

Post by Walrus » Fri 30 Jun 2006, 01:38

Jännä tavara, pärinöissä sitä puhuu et miten tää onki hyvä aine,en muistanukkaan et näin hyvä, oispa aina tällänen hyvä fiilis et juttua riittää.

Laskuissa taas maksaa sängyllä vatsa ihan paskana ku ei mee ruoka alas ja muutenki nii paska fiilis.

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Sat 01 Jul 2006, 13:49

laskuthan on vaan psyykkeestä kiinni, jos on hyvällä tuulella muutenkin eikä mitään hankaluuksia ilmaannu tai elämä potki muuten vaan vastaan niin ei laskuja juuri tulekkaan.....

deimos
Tuppisuu

Post by deimos » Tue 08 Aug 2006, 04:04

Kokeilin amfetamiinia ensimmäisen kerran noin 4-5 tuntia sitten.. Määrästä en osaa sanoa tarkemmin mutta nuuhkin 3 sellaista sormen pituista ja aika ohutta, jotain 3-5mm levyistä viivaa. Olo ei ole nyt mitenkään kovin erikoinen ja oikeastaan jopa vähän väsyttää. Aikaisemmin oli sellainen lievästi "aktiivinen" ja vähän fyysisesti jännittynyt olo mutta nyt lähinnä vähän sekava ja hikinen.. Kaveri kyllä sanoikin että tuo ei ole välttämättä mitään kovin hyvää tavaraa ja yhtä viivaa ottaessa maistui vähän kalkille.. Olen kuullut että joillain tuo ei toimi ensimmäisellä kerralla kunnolla ja vähän siltä tämä vaikuttaa. Silleen ihan hyvä "fiilis" tuosta jäi kuitenkin. Toivottavasti tästä nyt ei sentään mitään laskuja ole tulossa kun ei toiminutkaan kunnolla.

satunnainen sankari
Psykonautti

Post by satunnainen sankari » Tue 08 Aug 2006, 19:52

Tuli tuossa viime vkonloppuna testailtua aaämmää taas pitkästäaikaa.
Olen jättänyt aineen käytön oikeastaan ihan nollaan, koska ihmiset joiden kanssa joutuu asioimaan, ovat pääsääntöisesti hyvin epämiellyttävää porukkaa ja tavara _aina_ reilusti jatkettua.

No, yksi poikkeus löytyy..
Kaverilla keltainen, iso "apteekkipurkki" vanhan näköinen, täynnä valkoista jauhetta. (hän pyörähti hyvin nopeasti, joten en kerennyt sen enempää kyselemään)
Haju jotenkin ihan vitun kumma, sitä ei oikeen voi selittää. "lääkemäinen, pistävä tms"

Perus sokerimeininkiin tottuneena, väsäsin noin 5cm lainit.
Jeni rullalle ja nokkaan.
Kerkesin imailla noin sentin, kun ilma rupes kulkee just väärään suuntaan.
Jumalaton polte nenässä, ihan vitullinen(ota huomioon, että minäkin oon sinne vaikka ja mitä tunkenu, mut tää oli jotain ihan sietämätöntä)

No sisukkaana pohojalaisen imailin loputkin naamariin ja kirosin perkeleesti.

Ei tullut rushia vaikka sitä aineen äkäisyyden perusteella odottelin, nousi tasaisesti ja kesti jumalattoman pitkään, siis se tasainen "olo".
Nautiskelin ainetta vielä illan päälle kohtuullisia määriä.
En saanut yöllä unta, ja pippeli meni täysin toimintakelvottomaksi.
Aamulla olin kohtuu virkeä, mutta kun lähdin kävelemään kaupungille, tapahtui kummia.
Ensin katosi värit, maailma muuttui mustavalkoiseksi, sitten näkökenttä rupesi pikselöitymään.
Noin minuutissa pikselit olivat niin isoja, että ei nähnyt metriä eteenpäin
Oli pakko laittaa stockmannin eteen pitkälleen, meni noin viisi minuuttia kunnes uskalsin aukaista silmät.
Katselin taivasta, ja sinisyys rupesi palautumaan pikkuhiljaa.
Säikähdin aika perkeleesti, että mitähän myrkkyä sitä on itseensä laittannut :?:

No, päihdeholistina nautiskelin ainetta vielä seuraavat 2 päivää..tasaista kurnutusta, ei sivuoireita, paitsi totaalisen toimimaton kulli.
Afterglow oli sitten taas ihan perseestä, kaks päivää totaalista hajotusta, tuntui niinkuin päälaki olisi poistettu, ja kaikki se petollinen valkoinen pulveri siroteltu aivokuoren päälle, siinä hiljalleen sihisten ja upoten syvemmälle.

Loppupeleissä hyvin epämiellyttävä kokemus, ei se hauska vastannut veroja.
Pitäydyn budilinjalla sieniboksin korjuuseen saakka.

over and out, randomhero.

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Sat 12 Aug 2006, 06:12

nyt meni itellä vähän liian pitkälle tossa jokin viikko sitten, "kontaktieni" kautta aloin saada puhdasta HELVETIN äkäistä amfetamiinia, pää meinas levetä koko porukalla ja päätin nyt että tämän aineen veto jää sikseen.... ehkä joskus paaaaljon myöhemmin voin yrittää jos pysys sellainen kohtuullinen viikonloppukäyttö hanskassa, ja jos ei pysy niin joudun sanomaan kaikille tuttavilleni että minulle ei piriä saa enää antaa IKINÄ. :?

RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter » Sun 03 Sep 2006, 21:31

Puhuminen on mukavaa..Oikein loistavaa istua lasipöydän ääressä juoda paljon olutta ja puhua suu vaahdossa kaikesta.

Kylmät väreet ja sävärit mitä saan poreesta on jotain mukavaa mitä muualta ei saa.Parempia ehkä saa jostain muusta mutta silti hienoa.

Laskuissa en viihdy sillä minulla se tarkoittaa täyttä flippaamista.2pv poretta riittää ja kun laskut maksetaan ryyneillä niin kyllä möröt juoksee nurkissa jne..Joka pitääkin käyttöni kurissa.Vain muutaman kerran vuodessa korkeintaan. :wink:
2000-luvun sakilainen.

medicineman
Lepakko

Post by medicineman » Sat 23 Sep 2006, 13:18

Tykkäsin aikoinaan(ehkä liikaakin)...tuli vedettyy omat limitit täyteen. Karkaili jossain välissä käsistä ihan kunnolla ja sit sitä vedettiinkin jo iv. Olikohan tällä vai jollain muulla foorumilla juttua, et voihan sitä vimpaa ottaa vaan ihan vähän... :lol:
Kyllä mulla meni aina omat ja joskus vieraatkin, enkä kyllä tiedä montaakaan tyyppiä jotka ois amin kans ihan vaan hyvän päivän tuttuja...
Nyt ei oo tullu käyteltyy enää pitkiin aikoihin, eikä enää tee mielikään. Loppuaikoina rupes reflatkin olemaan niin hirveitä jotta...
Mut kaikkee aikansa ja kaiken aikaa. :)
Fear is the price of imagination.