Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
OpportuNisti
Psykonautti

Re: Amfetamiini topic.

Post by OpportuNisti » Fri 19 Jun 2020, 15:14

Suurin osa noista tahnoista on liuottimilla väännettyä myrkyllistä paskaa, että turha tuosta on stressata sen enempää. Jos se pitää saada kuivaksi mahdollisimman nopeasti, niin uuniin vaan.

Itse olen todennut päällystetyt kertakäyttölautaset loistaviksi, eivät ole tavallisten kertisen tapaan huokoista vaan pinta kuin teflonia ja kestävät kyllä uuniakin tässä tapauksessa koska lämpötilat pysyvät sen verran matalalla.

Naputtele tahnaa ja pyri kasvattamaan pinta-alaa, suurempi pinta-ala nopeampi haihtuminen. Protip: katkaise mattoveitsen terästä sopivan mittainen palanen ja naputtele sillä, laadukkaissa mattoveitsissä on valmiit katkaisuviivat joten napsahtaa helposti ja kliinisti.

Lopuksi lautanen uuniin keskitasolle ritilän päälle, lämpotila max 50C, ajasta puhelimeen 30min ja mene katselemaan vaikka Netflixiä. Jos lopputulos ei miellytä, jatka 10-15min intervallein kunnes se näyttää ja tuntuu riittävän kuivalta. Jos se haisee voimakkaasti vielä kuivanakin, niin ikävä kyllä joku mulkku on myrkyttänyt sen MSM:llä.

Amfetamiini sulfaattihan ei haihdu mihinkään vaikka jättäisit pussi auki kaappiin. Ei sitä amfetamiini basea syyttä väännetä sulfaattimuotoon.

Ps. Amfetamiini sulfaatti itsessään ei haise miltään, se on täysin hajutonta. Maistuu lievästi kirpeältä/kitkerältä.
"My name issh Bond, Jamessh Bond" - Sshean Connery

Rolanderos
Karvakuono

Re: Amfetamiini topic.

Post by Rolanderos » Fri 03 Jul 2020, 15:34

Mites nykyään kun kadulla liikkuu ties minkälaista piriä, onko teille jotain hyviä niksejä oikean tunnistamiseen. Toki haju ja maku kertovat yleensä tarpeeksi, mutta pari kertaa olen saanut aivan jauhomaista ja hajutonta pulveria, mikä toimi jotenkuten.

Eikä se haku aina kerro kaikkea, tilasin aikoinaan netistä myyjän mukaan 70% pastea, eikä se juuri haissut miltään, mutta toimi kyllä hyvin.