MDMA&triptyl?

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Velho
LD50

MDMA&triptyl?

Post by Velho » Wed 12 Sep 2018, 09:50

Laitoin jo tämän kysymyksen mdma topiciin mut ehkä näin tulis nopeempi vastaus tästä dilemmasta!

Eli siis ideana on ottaa hippieflip combo näillä aineksilla A+++ MDMA ja beige dom perigonon¿ nipsu ja tod.näk 5-15g silokkeja. Subua varmaan alla koska reflat tripillä on kuin maanpäälinen helvetti ja mulla menee 100mg triptylii iltasin ja joskus noritren 50mg päivisin (en aio syyä noit nyt ennen hippieflippii) joten onko jotain vaaraa tuosta triptylistä ja ekstaasista&MDMA?

Jätänkö syömättä triptyliä muutamien päivien edestä vai ei oo vaaraa saada serotoniiinisyndrooma tai että menee laadukas MDMA kristalli hukkaan? :doh:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Velho
LD50

Re: MDMA&triptyl?

Post by Velho » Fri 14 Sep 2018, 19:06

No taisin löytää jo jonkinlaisen vastauksen ja jaan tiedon tästä
TCAs will reduce the effects of taking MDMA – i.e. you won’t roll very hard, if at all. Some people do roll on TCAs however, and find that TCAs do not inhibit the effects of MDMA as much as the SSRIs do. Still, you will find that rolling on TCAs is not NEARLY as fun as rolling without being on a TCA. It is not fatally dangerous to take MDMA while one TCA, but as MDMA increases the risk of cardiovascular complications, and TCAs already have some negative effects on the cardiovascular system, it could be unsafe to combine these drugs. I have not heard of a case of cardiovascular problems resulting from MDMA and TCA, but it is still a possibility that you should be aware of. Consider the combination of MDMA and a TCA very carefully – you’ll find that it’s probably not worth it.

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Sat 13 Oct 2018, 21:49

Omat kokemukset triptyl kuurin aikana otetusta ekstaasista on sellaiset, että triptyl saattoi laimentaa hieman kokemusta. Mitään haittavaikutuksia en huommannut. Kuitenkin aina pieni vaara serotoniini övereihin on olemassa (ainakin näin olen ymmärtänyt). :roll:

Velho
LD50

Post by Velho » Mon 15 Oct 2018, 09:33

Kasiko wrote:
Sat 13 Oct 2018, 21:49
Omat kokemukset triptyl kuurin aikana otetusta ekstaasista on sellaiset, että triptyl saattoi laimentaa hieman kokemusta. Mitään haittavaikutuksia en huommannut. Kuitenkin aina pieni vaara serotoniini övereihin on olemassa (ainakin näin olen ymmärtänyt). :roll:

Toimi siis jotenkuten kuitenkin? Ku oon puottanu tosta 100mgstä 50mg ja viel ois tarkotus puottaa 25mgeen tai olla 1 pvä kokonaan ilman mut jos ei tartteiskaa puottaa kokonaa ni ois aika jees kun kroonisiin kipuihin nuo

Velho
LD50

Post by Velho » Thu 18 Oct 2018, 20:25

Ja kokeilin ni aika skidisri vaikutti MDMA:aan toi triptyl en usko että samana iltana/yönä kannattaa ottaa mutta kyl sitä mämmii pitää hiukan enemmän varata kuitenkin.

Ite otin n. 75mg+kohtuu hyvää amfee IV ja kyl oli sellane essomaine fiilis ja en hirveämmin huomannut edes vaikka koko yö meni valvoen mut sit 11-15 aikaa oli pinna tosi tiukilla ja ärsyyntyny olo + mustasukkaisuutta ilmassa ku kaveri kelle annoin 75mg+dom perigonon eSson puolikkaan yritti kerjää vissii jtn säälipillua mun muijalta (katoin sitä touhua yllättävän pitkää enneko haistatin vitut ja lähin muijan kanssa himaa vetää subuu jotai 3mg IV+~2mg klonatsolaamii ja 4mg klonatsepamia+ 4×25mg baklofenii (plugaamalla) joilla sai oloa korjattuu ihan helveti hyvin ja sit otin illalla 50mg triptyliä 50mg ynnämuuta ja nukuin puolesta yöstä 09.13 asti mut oli kyl kankee olo ku heräs ja pöhnäne ja vedin noritrenii vaik piti ottaa riva ja muuta pientä vahinkoa mut olo korjaantu 2mg subu vedoilla ja 25mg baklofenii rectumii ja 12.5mg nokkiin ja sit olin takas elävien kirjoissa vaikka serotoniinit oli nollissa