Itsensä kanssa juttelu empatogeeneissä ?

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Team-aita
Karvakuono

Itsensä kanssa juttelu empatogeeneissä ?

Post by Team-aita » Wed 22 May 2013, 18:30

En löytänyt haulla tästä aiheesta tai sitten etsin huonosti, mutta tässä se tulee.

Onko kuinka monelle tapahtunut suuresta madami annoksesta tai muista empatogeenistä sitä, että juttelet itsesi kanssa.

Itselläni näin kävi kun otin 6-abp (benzo fury). En konkreettisesti kuullut korvillani mitään, mutta vastailin ja hymähtelin oman alitajunnan kertomiin juttuihin joita en kyllä muista. Kaverini katsoi vierestä jonkin aikaa ja sitten kysyi: "Kenelle oikein juttelet".
Säikähdin kun rupesin miettimään, että kenelle mä oikeesti juttelen, mutta sitten vaan totesin itselleni, että jonkun alteregon kanssa tässä varmaan juttelen. Hyvin hämärä kokemus, mutta samalla miellyttävä. Muutana kaveri sanonut, että näin on käynyt myös suurilla mdma annoksilla.

Neste
OD

Re: Itsensä kanssa juttelu empatogeeneissä ?

Post by Neste » Wed 22 May 2013, 19:43

Ymmärtääkseni serotoniini syndrooma saattaa aiheuttaa tällaisia harhoja.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

frapathea

Post by frapathea » Wed 22 May 2013, 21:52

Mitä, eiks toi oo ihan normaalia? :o :shock: Mä oon ainakin tehnyt tuota abouttist koko elämäni ihan selvin päin.

Sambatsu
Psykonautti

Post by Sambatsu » Thu 23 May 2013, 00:36

frapathea wrote:Mitä, eiks toi oo ihan normaalia? :o :shock: Mä oon ainakin tehnyt tuota abouttist koko elämäni ihan selvin päin.
Ja varsinkin kun virtaa kiertää kunno vauhdeis olen kävelevä sirkus :mrgreen:

gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo » Fri 24 May 2013, 16:07

Neste wrote:Ymmärtääkseni serotoniini syndrooma saattaa aiheuttaa tällaisia harhoja.
Kyllä, kevyissä 6apb-öyskyissä, kun kävi makaamaan, "minä" oikeastaan hävisin kokonaan ja hämärässä tilassa seurailin "muiden" keskusteluja vierestä. Käytiin kyllä just siellä vaarallisen rajalla. Ton jälkeen myös ymmärs ekaa kertaa mitä jengi tarkottaa puhuessaan naksulaskuista.

Muutenkin kyllä näin yksinään viihtyvänä persoonana tulee juteltua ittensä kanssa esim. kunnon hatseissa.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die

Rimbaud
Karvakuono

Post by Rimbaud » Fri 28 Jun 2013, 22:06

Kolmen päivän meta/amfe/entiedämitäpaskaa-putken kolmantena päivänä iski jonkinlainen psykoosi joka ilmeni sillee että yritin pitää itteni järjissäni sanomalla joka vitun ajatuksen ääneen ja käymällä vuoropuhelua itseni kanssa. Teidän kokemuksia kun luin, niin tämä omani ei todellakaan ollut millään lailla miellyttävä. Ja huomasin yhtäkkiä etten pystynyt lopettamaan tuota puhumista. Ja se jatkui vielä pari päivää, mutta vähitellen kun olin muiden seurassa kykenin hillitsemään itseni ja pitämään suun kiinni. Eipä oo tohon aineeseen mitään himoja jäänyt..

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 23 Oct 2013, 08:07

Hehhe! Aika jännä et en mdma kans ole kokenut tämmöstä mutta kerran kun nielasin pommilla 0.4 kyllä 400mg 5-APB niin jooh välillä tajunta katos ku tipahtelin euforiaan ja hymähtelin ja höpöttelinyksikseni! Pääosin se höpöttely oli et "ah uh umh ah vittu mul on hyvä olo, vittu mul on hyvä olo. Vittuh mä ralastan huumeita uh uhmh ah :D välil ku tipahin ni heräsin ku selitin jotain juttua ja purskahin nauruun ku huomasin et mähän olen yksin :D

Tuossa oltiin jo varmasti hyvin rajamailla et onko enää terveelistä. Kun tuo aine on aktiivinen 75-125mg välimaastosta. Mut oli nii empatogeeninen pöhnä etten tajunu kyl sil hetkellä edes kuumotella mitn :)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Desse

Post by Desse » Wed 23 Oct 2013, 08:33

frapathea wrote:Mitä, eiks toi oo ihan normaalia? :o :shock: Mä oon ainakin tehnyt tuota abouttist koko elämäni ihan selvin päin.
niin minäkin! :left:

Illuusio

Post by Illuusio » Wed 23 Oct 2013, 14:56

Desse wrote:
niin minäkin! :left:
Hörhögeeni! :up: :shock: :mrgreen:

E: Höh, ois pitänyt olla rakentava lause. Sääntöjen mukaan. Mutta nythän tämä on! Ja kaikki on tyytyväisia :) -Meinasin vaan että täältäkin nousee käsi tuohon itsensä juttelemiseen selvinpäin. Olisin voinut tehdä pidemmän kommentin :o

getto
Apteekki

Post by getto » Sun 26 Jan 2014, 22:58

Kaveri jutteli joskus muutaman naksun syötyään omalle peilikuvalleen joka heijastui seinästä.

Omal kohdal mitä enemmän keskityn ajatuksiini sitä enemmän niihin reagoin.
<frapa> mulle on jääny joku sellanen käsitys takaraivoon et tää tyyppi haluu manata musta saatanan ulos tai jotain

Chiry
Tuppisuu

Post by Chiry » Sat 07 Jun 2014, 12:13

Oon kyl harrastanu tota ihan skidistä asti ja selvinpäinkin mut yleensä jos kiskon virtaa yksin himas ni alan kävelee kämppää ympäri ja vedän sellast kunnon puheripulii yksikseni, ihan hauskaa välillä mut tullu kyl mietittyy et vittuku joku näkis/kuulis 8)
"Pistäs tuo poskeesi!"

Näätiäinen
Lepakko

Post by Näätiäinen » Mon 24 Nov 2014, 21:43

Itellä ihan sama homma ja se vaan lisääntyy huimasti kun kiskoo varsinkin stimuja ja empatoja. Eli siis melko yleistä, nou hätä.
"Taktisesti narkaten ja huoraten kohti maailmanloppua."
Kiibok zey ahrk hi fen koraav vahzen

Velho
LD50

Post by Velho » Tue 03 Jul 2018, 09:44

Oha näitä sattunu useemminkin mutta päälimmäisenä mielessä on kun söin 7×chupachups essoa ni tuli juteltuu seinille yms ja kannellu jjtn jauhelihapakettei vessaan ja kaikkea normaalin epänormaalia :doh:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Douppikukko
Karvakuono

Post by Douppikukko » Mon 09 Jul 2018, 23:48

Ihan normi settiä.

Emäntä höpöjää jotain sekavia monesti isommilla mämmiannoksilla. Saattaa jumittaa ja sit yhtäkkiä tokaista "Google Maps", eikä se liity yhtään mihinkään aikaisempaan.

Samoin hän on mm. yrittänyt syödä kännykkäänsä suklaalevynä ja muuta vastaavaa.

Mukavaa toimia henkilökohtaisena tripsitterinä :)