Oopium

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Ensiö
Lepakko

Re: Oopium

Post by Ensiö » Mon 21 Sep 2009, 19:18

Löysin vihdoin kuivattuja unikon kotia. Onko noissa aina sisällä kuivunut köntsä lateksia, jossa siemeniä seassa? Vai löysinkö hyviä yksilöitä.. Sellanen marmorikuulan kokoinen klöntti, joka mureni helposti. Tarkoitus olisi huomenna teetä tehdä
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!

dredi
LD50

Post by dredi » Mon 21 Sep 2009, 21:23

Keittele niitä vedessä jossa on pieni loraus rikkihappoa. Rikkihappo muodostaa alkaloideista sulfaattisuoloja ja uuttaa ne tehokkaasti kasvimateriaalista.

Sen jälkeen siivilöit kasvimössön pois ja suoritat A/B erottelun liuokselle.

Jos haluat erottaa morfiinin muista alkaloideista siihenkin on keinonsa. En muista tarkkaa menetelmää juuri nyt mutta muistaakseni siinä käytettiin kalsiumhydroksidia.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö » Tue 22 Sep 2009, 00:48

Nyt itseasiassa aloinkin epäilemään ovatko nuo löytämäni unikon kotia vai ei. Ulkoapäin näyttävät samalta, paitsi kodan yläpuolella oleva nuppuhärpäke on aika pienen kokoinen. Sisällä on kuiva klöntti, jossa siemeniä. Klöntti murenee helposti ja siemet lähtee siitä irti. Siemenet ovat mustia pieniä mutta karkeamman muotoisia kuin maustesiemenet. Maistoin sitä klönttiä ja siemeniä, ne maistuivat makeilta? Kodassa on sisällä vaaleanruskea tasainen ja kova kerros. Miltä kuivatut unikon kodat tavallisesti näyttävät sisältä? Kuinka kovia ne ovat?

Toivottavasti joku vastaisi nopeasti niin tiedän huomenna haenko lisää teetä varten :)

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 22 Sep 2009, 01:18

Postaa kuva.

Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö » Tue 22 Sep 2009, 17:18

eNZYMe wrote:Postaa kuva.
Ei ole kuvaa koko kodasta kun otin vaan yhden mukaan kaupasta tutkiakseni ovatko oikeita ja sen ehdin murskata. Tässä on pari palaa kodan kuoresta sisältäpäin.
Image

Ja sitten löysin myös tällaisia katkaistuja, joista en tiedä mitä kotia ovat:
Image

dredi
LD50

Post by dredi » Tue 22 Sep 2009, 17:49

ei toi kyllä yhtään unikolta näytä IMO.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 22 Sep 2009, 18:58

Joo, ei kumpikaan noista oo unikonkotia.

Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö » Tue 22 Sep 2009, 19:33

eNZYMe wrote:Joo, ei kumpikaan noista oo unikonkotia.
Ok. Hyvä että selvisi. Jännää miten samanlaiselta toi ensimmäinen kota näytti ulkopuolelta ja sisälläkin samankokoisia siemeniä, varmaan jhoku sukulaiskasvi. Mutta pitää jatkaa etsimistä :|

mauseri
LD50

Post by mauseri » Thu 24 Sep 2009, 08:30

eNZYMe wrote:Joo, ei kumpikaan noista oo unikonkotia.
ei ole satavarmasti
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki » Mon 12 Oct 2009, 10:07

Voiko oopiumiunikkoa kasvattaa sisällä?

mauseri
LD50

Post by mauseri » Mon 12 Oct 2009, 10:08

NarkkiParkki wrote:Voiko oopiumiunikkoa kasvattaa sisällä?
kyllä voi

NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki » Mon 12 Oct 2009, 10:09

Oukei. Milloin kannattaa pistää kasvamaan, jos aikoo sisällä kasvattaa? Olisiko kellari hyvä kasvupaikka, kun eikös unikko viihdy kylmässä?

mauseri
LD50

Post by mauseri » Mon 12 Oct 2009, 10:36

eikös hitaassa puutarhurissa oo myös sisäkasvatus? oon kyllä todella tutkalla

NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki » Mon 12 Oct 2009, 10:43

En itse ainakaan huomannut.

Damned
Psykonautti

Post by Damned » Sat 31 Jul 2010, 22:21

Voisko joku kyhätä ohjeet miten tehdään opium kodista polttotavaraa?

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Tue 03 Aug 2010, 16:37

Noni elikkäs tällästä pientä kysymystä nyt sitten:

Tänään aloitin kotien lypsämisprosessin ja keräsin hetki sitten ensimmäiset lateksit kasaan. Vaaleanruskeeta tahmeeta kökärettä tuli yhteensä noin nuppineulan pään verran. Annan sen ensin kuivaa ja lisään seuraavat lypsämistulokset sekaan.

Kuinka tämä lateksi kannaattaa nauttia ?

Polttamalla sopis varmaan piippu paremmin ku bongi ? vai mitenois paukun sekaan vaan bongista ?

Kannattaako oraalisesti lainkaan nauttia näin pieniä määriä ? jos kannattaa niin miten ??

ihan innoissaan kyl kun ekaa kertaa pääsee lypsämään omat lateksit 8)
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 03 Aug 2010, 18:37

Harold wrote:Noni elikkäs tällästä pientä kysymystä nyt sitten:

Tänään aloitin kotien lypsämisprosessin ja keräsin hetki sitten ensimmäiset lateksit kasaan. Vaaleanruskeeta tahmeeta kökärettä tuli yhteensä noin nuppineulan pään verran. Annan sen ensin kuivaa ja lisään seuraavat lypsämistulokset sekaan.

Kuinka tämä lateksi kannaattaa nauttia ?

Polttamalla sopis varmaan piippu paremmin ku bongi ? vai mitenois paukun sekaan vaan bongista ?

Kannattaako oraalisesti lainkaan nauttia näin pieniä määriä ? jos kannattaa niin miten ??

ihan innoissaan kyl kun ekaa kertaa pääsee lypsämään omat lateksit 8)
All Right!

1. Raakaoopiumia ei kannata polttaa/vapottaa. Lateksi kannattaa liuottaa pieneen määrään kuumaa vettä, antaa jäähtyä ja lopuksi suodattaa kahvinsuodattimen läpi. Oipaatit ova vesiliukoisia. Filtteriin jää kaikenlaista turhaa kasvimateriaalia. Kun vesi on haihtunut, sulla on puhdasta, polttamiseen hyvin soveltuvaa oopiumia.

2. Oopiumista palaa valtaosa hukkaan, jos sille näyttää suoraa liekkiä. Piippu tai bongi on todella tuhlaava tapa nauttia tuotetta. Pitäisi vapottaa. Helpoin/halvoin tapa on samalla tavalla, kuin heroiinia poltetaan. Kynttilä/kaveri sytkärin kanssa, pala foliota ja joku pieni putkilo jonka kautta höyryt hengittää. Vaatii aluksi vähän harjoittelua, mutta helppoa kun sen tekniikan tajuaa. Voi harjoitella vaikka pienellä määrällä kukkaa, jos ei halua tuhlata opaa.

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Wed 11 Aug 2010, 17:10

tuon verran sain kodista vain lypsättyä ennen kuin ne kuivuivat eikä niissä enää virrannut lateksia.

mahtaako tuo määrä olla järkevää vielä putsata ? kelasin ihan tuollaisena koittaa enzymen mainitsemalla tavalla "vapottaa", tosin kuumottaa jos sitä menee siinä hukkaan...

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Wed 11 Aug 2010, 17:41

Harold wrote:tuon verran sain kodista vain lypsättyä ennen kuin ne kuivuivat eikä niissä enää virrannut lateksia.

mahtaako tuo määrä olla järkevää vielä putsata ? kelasin ihan tuollaisena koittaa enzymen mainitsemalla tavalla "vapottaa", tosin kuumottaa jos sitä menee siinä hukkaan...
Joo, ei tossa tosiaan paljoa ole, mut niistä kuivista kodista saa sit teetä.

Voit sä ton raakanakin vaporisoida. Muista levittää se lateksi ohueksi, tasaseks kerrokseksi keskelle folioruutua. Höyryttyy paljon nopeammin ja tehokkaammin kuin pallona tai kökkäreenä.

Kannattaa harjoitella vaikka hyppysellisellä tupakkaa ensin, jos ei oo muuta. Tos voi mennä ihan vähän hukkaan, ennen kuin tekniikan oppii.

Lue tosta infoa, http://www.heroinhelper.com/user/admin/smoke.shtml

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Wed 11 Aug 2010, 18:30

jeps teet toimi jo tuossa taannoin mainiosti 8)

mahtaako tuosta määrästä poltettavaa saada mitään irti, vai kannattaako tuo vaikka heittää vaan teen sekaan ?

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Wed 11 Aug 2010, 18:50

Aika pieni määrä tossa on, mut näyttää silti vitun maukkaalta 8) Kuinka monesta kodasta noi tuli, kuinka monta kertaa lypsit? Kiinnostaa itteäkin unikkojen kasvattelu ja lateksin lypsäminen, mut toi näyttää kyl aika pieneltä määrältä mitä sait talteen... :) Toisaalta ehkä pieni sato on hyvä juttu siinäkin mielessä, että on toi varmaan sellasta herkkua, ettei tota hirveen usein viittis poltella.

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Wed 11 Aug 2010, 18:59

kotia oli ehkä jotain 40-60 pikkurillinpäänkokosesta peukunpäänkokoseks. eli aika vähän niitä oli ja pieniä :P

jonkun 8 kertaa taisin niitä lypsää ennenku ne kummasti "kuivu" eikä lateksia enää tullut. liekö sitten viiltotekniikassa ollu jotain häikkää

majesteetti
Psykonautti

Post by majesteetti » Sun 29 Aug 2010, 20:02

Juuri kyseistä herkkua ensimmäistä kertaa kokeilleena voin sanoa että mukavan pehmeä. Tavallaan samantyylinen kuin jumipoltto, sort of, enemmän puuduttava kylläkin. Hyörystämällä nautittuna todella mieluisan makuista. Tähän pitääkin tutustua myöhemmin lisää. ;)
Mitä mä oon tänne joskus höpöjä kirjotellut.

Death
Apteekki

Post by Death » Sat 04 Sep 2010, 23:47

Tullu paljo polteltua lateksia intiassa. Siellä se on vitun hyvää. Oon joskus lypsäny noita suomalaisia kotia, mut ei se niin hyvää ollu. Kyl vähän toimi. Teetä on tullu taas juotua tänä kesänä, aika paljo saa kotia laittaa et tomii ku tolejaki on aika paljo opiaatteihin..
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 23 Nov 2010, 00:08

mulla on kuivattuja unikoita monta nippua tosin ei oo kotia enää niissä. Kannattaako noista lehdistä tehä juomaa ja juua ne lehet`? meneekö ne päähän.
oon niin nitkune et pakko kokeilla :D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 23 Nov 2010, 00:23

SadPanda wrote:mulla on kuivattuja unikoita monta nippua tosin ei oo kotia enää niissä. Kannattaako noista lehdistä tehä juomaa ja juua ne lehet`? meneekö ne päähän.
Ei niillä lehdillä mitään tee, mut varsista saa toimivaa teetä. Saa laittaa vaan paljon. Esim varret jonkun 3 teen jämistä pitäis toimia.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 23 Nov 2010, 13:07

eNZYMe wrote:
SadPanda wrote:mulla on kuivattuja unikoita monta nippua tosin ei oo kotia enää niissä. Kannattaako noista lehdistä tehä juomaa ja juua ne lehet`? meneekö ne päähän.
Ei niillä lehdillä mitään tee, mut varsista saa toimivaa teetä. Saa laittaa vaan paljon. Esim varret jonkun 3 teen jämistä pitäis toimia.
Hei kiitti! mul oli tossa 3 nippua varsia (n.20kotaa nippu) eli joku 55-60 vartta.. Saksin pieneksi ne tonne kattilaan ja laitoin ykköselle hautuu :)
Ihan innoissaan heti ku luin postaukses.. Toivotaan että tulee toimivaa :) varmaan aika kauan saa noita hauduttaa?

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 23 Nov 2010, 14:04

SadPanda wrote:
eNZYMe wrote:
Hei kiitti! mul oli tossa 3 nippua varsia (n.20kotaa nippu) eli joku 55-60 vartta.. Saksin pieneksi ne tonne kattilaan ja laitoin ykköselle hautuu :)
Ihan innoissaan heti ku luin postaukses.. Toivotaan että tulee toimivaa :) varmaan aika kauan saa noita hauduttaa?
Jep, anna hautua rauhassa. Kannattaa sitten hauduttaa vielä toinen satsi sitten kun olet juonut ekat. Niin kauan kun vedessä on tummanruskeaa väriä. Itsellä tolet siinä 40 kotaa kerralla, niin jonkun reilun 100 varren tee toimii jo ihan hyvin.

Death
Apteekki

Post by Death » Tue 23 Nov 2010, 17:51

Joo varsista tosiaan saa ihan kelpo tavaraa, mulla oli tossa kesältä jääny n. 500 vartta ni niistä sai parit kelpo teet, vaikka tolet oli huipussaan.. Ilman toleja varmasti jo 30-40 vartta toimii. Siis näitä perus suomiunikoiden varsia..
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 23 Nov 2010, 19:10

Hyvät euforiat ollu koko päivän :) 2 0,5 tuoppii juonu ja nyt haudutan vielä 0,5l ja tirpasen illalla :) väriiki irtoo viel
KIITOKSIA VINKISTÄ. pelasti päivän <3