Jatkeaineet lakassa (GBL:ssa)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Egstaasi
Tuppisuu

Jatkeaineet lakassa (GBL:ssa)

Post by Egstaasi » Sun 28 Jan 2018, 00:08

Milläs jengi yleensä jatkaa tätä kyseistä douppia veden lisäksi? Varmaan muilla päihdyttävillä aineilla jatkaminen on aika vähäistä jo valmiiksi pienen hinnan vuoksi. Voisi kuitenkin kuvitella, että asetooni tms. muut lailliset teollisuuskemikaalit olisi ihan mahdollisia ja joita en ainakaan tiedostamattani haluaisi juoda.

Sain haltuuni lakkaa, joka on jostain syystä vaaleansinistä. Haisee samalle teollisuusmyrkylle kuin normaalistikin ja päihdyttää tavalliseen tapaan. Toki pitäisi saada vertailun vuoksi varmasti puhdasta lakkaa, että voisin varmuudella sanoa, koska hyvienkin GBLienkin välillä on mielestäni laatueroja päihtymyksen "puhtaudessa". Keksiiko joku selitystä?

Onko teillä tullut vastaan "jatkettua" lakkaa ja kuinka pysytte kärryillä laadusta/puhtaudesta?

Petri6
OD

Re: Jatkeaineet lakassa (GBL:ssa)

Post by Petri6 » Sun 28 Jan 2018, 00:58

Mä oon juonu joskus keltaista/kellertävää lakkaa, ja se oli sen väristä ihan vain ja ainoastaan siitä syystä, että sitä oli säilytetty keltaisessa limupullossa. Luulisin, että täysin sama homma tuossa sinunkin tapauksessasi. Eli säilytetty sellaisessa sinisessa muoviastiassa tai -pullossa, joka ei ole "lakankestävää".

Paljon kitinää jatketusta lakasta olen kuullut, mutta ikinä en varmuudella (tai edes luullakseni) ole sellaiseen törmännyt vaan aina on minulla ainakin toiminut suht samalla annoksella. Muutenkin se on ulkomailta tilattuna niin pirun halpaa verrattuna "katuhintaan", että taloudellisessa mielessä jatkaminen on täysin turhaa ja vielä potentiaalisesti vaarallista, että moni sitä tuskin tekee. Ja jos joku tekeekin, niin kyllä se sitten on vesi eikä mikään muu liuotin.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Velho
LD50

Re: Jatkeaineet lakassa (GBL:ssa)

Post by Velho » Sat 24 Feb 2018, 03:55

Kyl tullu huomattuu eroja ja veikkaan % vaikuttaen tosin jotai technical grade ja puhas viellä ni tuntu kurkus ikävältä se pitäs keittää gammaks ois hyvä muuteki miettiny jonku 250ml verran tilais ni jääkö matkalle helpommin tai joku 1L paljo törkeenraja ?
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag