FLuAlprazolam

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
SadPanda
LD50

FLuAlprazolam

Post by SadPanda » Tue 12 Dec 2017, 11:12

Elikkä sain käsiini hommattua tämmösiä limen / mintun vihreitä 1mg FluAlprazolam pillereitä... Pitäisi olla 2x potenttiaalisempaa mitä oG alprazolaami. Noh otin 2x 1mg pilleriä tossa metadoni jäleen ja voin sanoa että KAIKKI huolet katos. erittäin pätevä bentso. liitän tähän nyt tämän kaavan ja iupac jutut vai mitä ne ovatkaan :D ::

"IUPAC Name: 8-chloro-6-(2-fluorophenyl)-1-methyl- 4H-[1,2,4]triazolo[4,3-a][1,4]benzodiazepine

Molecular Formula: C17H12ClFN4"

"TripSit Factsheet website link have this supposed dosage and description: "Fluornated Alprazolam that is very close if not equipotent to the parent compound", Light: 0.25-0.5mg, Common: 0.5-1.5mg, Strong: 1.5-2mg, Heavy: 2-3mg."

But i can't find any reports."

elikkä annoksella 2x 1mg kielen alle metadonin jälkeen. vaikutus alkoi todella nopeaa ja kaveri oli todella adistunut ja hänellä ei enäää diapamit tee mitn. nii e mennyt ku 20min ni sanoi että alkoi auttaa..... Mä tässä tunnustelen ja kyllä mä voisin sanoa että tämä on erittäin toimiva tutkaribentso. tiedä sitten toxisuudesta mutta kyllä katosi huolet niin ihan kaikki huolet... Eikä pistä sillee överin tuntua tuntemaan.. Mietin että otanko yhden 10mg diapamin taustalle että sais kestoa pidennettyä... Nyt en aijo joutua sairaalaan päätin että nyt pidän itsestäni huolen. :P aika erikoinen bentso... siis yks erikoimimmista. nifoxipam on myös hyvä mutta sanoisin että tämä pesee sen juurikin sillä että ahdistus katoaa vittuilemata HETI kun alkaa vaikuttaa... jostain luin että olisi myös pidempivailkutteinen :) mutta saa nähä. ei mitn huolia ihaanaa. tätä mä hainkin. koska en mä voi elää lman bentsoja seon varma... :P ¨¨
Tuntuu että toi 2mg on aika normidose mut mulla on tällähetkellä tolea. että sanosin että tolettomalla tää olis "strong" ja sileee... Mietin otanko ihan diapamin tähän nyt päälle vai sitte ton nifoxipamin. ehkä kokeilen diapmia :) peace love and lies

Edit: Toiaan yks kamu sano että tuntuu 2mg telaketjulta yks tommone 1mg vihree nappi. vendori on luotto ja tosiaan kyllä siinä ihan maistuu alprazolaami eniten a joku outo sivumaku semmone tehdasmainen :D myrkky. oon liottanu aina noi kielenalle ku tuntuu että on ärhäkkäää tavaraa masulle. menee vielä limakalvot
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

SadPanda
LD50

Re: FLuAlprazolam

Post by SadPanda » Fri 30 Mar 2018, 04:59

Tilasin tässä yhen hyvän frendin kanssa näitä 60 kpl vaikka maksoin kyllä vaan 25 ja sivuteotteitakin on,,, Hei te jotka kusetatte vendoreilta tai yritätte saada rahojanne takaisin sieltä jos kovat mietinät kahvipöydässä etä lakauttavatko tuon kysesisen vendorn maahantuonnin. välille" kummasti minula on 5 kirjtttä tullut läpi ja frendillä 3 ja todela nopeaa,,, Jäin miettimään vendorin vastausta ett sunittelee että lopettaa suomeen toimttamisen. mutta toiv ei! TÄÄ ON AIAN SIKKIÄ TAVARAA,,, Kylllä se vaan on niin ettei pidå luottaa kehenkän....oma vika 25e meni facbookissa ja tulee testiä tekstin perää ett maksaa. Mut vittu tää methyl-clonazepam 2mg anta AI VITTU MINKÖ BOFY HIGH:n , kirjoitan siitä lisää sen omassa topicissa,

Eiliseltä on kokonan muisti pois... slin niit eilen 2. aamulla sii tosi aamula u ahdisti niin 3... niin mun frendi Bsonen ei kait kuunnellut tai sitten muuten vaa kiva saada tuommosta "disautusta" vittu pillreistä jotka on muutamasta temestastasta ja 20mg tenoxista, en mä kyllä huomaa kummankan noiden kohalla edes stä ahdistusta poistavaaa tunnetta,. Tänään pidän tauon flualprazolaameista etä huoenna antaa tas puhtia päivään
8) Mun mieletä flualprazolaami on kuin depot xanori mikä alka vaikuttamaan nopean xanorin ja hitaaan (depotti, retard) tabun välissä... Ja otin noi meclonazepamit tos 35min sitte ja huhhhuh kylläpäs on euforiaia nämä uuden sukupolven bentsot, noh jatkan omassa topicissa

MUT EN SANON MITÄ BENTSOJA TULLUT SYÖTYÄ niin tämä fulalprazolam on kuin yhistäisi .>======= Halcionin , diclazepmin (niitä vahvempia ni sitä lähempänä ja sitten alorazolaami... Vituttaa vaan sit sit jätkä vetää kaikki jeesit kerralla ja soittaa että NYT TOIMII! vittu en varmasti ana jos rukuttaa MIETTIKÄÄ MINÄ joa yleensä syö sen
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

tRip
Me Gusta

Re: FLuAlprazolam

Post by tRip » Sat 31 Mar 2018, 11:20

SadPanda wrote:
Fri 30 Mar 2018, 04:59
Tilasin tässä yhen hyvän frendin kanssa näitä 60 kpl vaikka maksoin kyllä vaan 25 ja sivuteotteitakin on,,, Hei te jotka kusetatte vendoreilta tai yritätte saada rahojanne takaisin sieltä jos kovat mietinät kahvipöydässä etä lakauttavatko tuon kysesisen vendorn maahantuonnin. välille" kummasti minula on 5 kirjtttä tullut läpi ja frendillä 3 ja todela nopeaa,,, Jäin miettimään vendorin vastausta ett sunittelee että lopettaa suomeen toimttamisen. mutta toiv ei! TÄÄ ON AIAN SIKKIÄ TAVARAA,,, Kylllä se vaan on niin ettei pidå luottaa kehenkän....oma vika 25e meni facbookissa ja tulee testiä tekstin perää ett maksaa. Mut vittu tää methyl-clonazepam 2mg anta AI VITTU MINKÖ BOFY HIGH:n , kirjoitan siitä lisää sen omassa topicissa,

...
MUT EN SANON MITÄ BENTSOJA TULLUT SYÖTYÄ niin tämä fulalprazolam on kuin yhistäisi .>======= Halcionin , diclazepmin (niitä vahvempia ni sitä lähempänä ja sitten alorazolaami... Vituttaa vaan sit sit jätkä vetää kaikki jeesit kerralla ja soittaa että NYT TOIMII! vittu en varmasti ana jos rukuttaa MIETTIKÄÄ MINÄ joa yleensä syö sen
Hä..?

Jäbä hyvissä :)>

mikäs siinä.. mut miks vendorei pitää kusettaa?
Keep it unreal.