Nolla-tolet, 5 päivää 8mg subutexia -> viekkarit?

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
outo-olio
Karvakuono
Posts: 44
Joined: Sun 29 Apr 2007, 21:16

Nolla-tolet, 5 päivää 8mg subutexia -> viekkarit?

Post by outo-olio » Sat 18 Nov 2017, 17:34

Elikkäs 5 päivässä tosiaan nasalisoinut kasipallon (aamulla meni viimeinen 1mg), niin kertokaas kokeneet, onko odotettavissa
vieroitusoireita noin vähällä käytöllä? Ts. onko tulossa ankea ensiviikko?

Toleja ei tosiaan ole, muutaman kerran aiemmin kokeillut, mutta viimeisimmästäkin on jo kuukausia.
Pitääkö varmuuden vuoksi käydä ostamassa pari mg "tasoitteluun"?

FLaT
Moderator
Posts: 42
Joined: Sun 12 Jul 2009, 16:41

Re: Nolla-tolet, 5 päivää 8mg subutexia -> viekkarit?

Post by FLaT » Sat 18 Nov 2017, 20:19

eipä tost tuu ku ehkä henkinen "tekee mieli jatkaa", eli toisinsanoen toi "pitäskö hakee pari mg lisää", jolla saa ittensä kusetettuu nii pitkää et on "syy" jatkaa sitä jokakerta ;)

kirkas
Lepakko
Posts: 158
Joined: Wed 10 Mar 2010, 12:57

Re: Nolla-tolet, 5 päivää 8mg subutexia -> viekkarit?

Post by kirkas » Tue 21 Nov 2017, 00:48

Flat sen sanoi aika kattavasti. Ei fyysisiä ole tulossa, lähinnä se et henkisesti on vähän nihkeempää, varsinkin jos ajattelet asiaa paljon niin kyllä on mieli maassa luultavasti jonkinverran. Tosta on hyvä pitää vaan taukoo ja ottaa joskus taas oppareita jos siltä tuntuu. Buprenorfiiniin ei kannata koukuttua, kyllä sen kaikki tietää.. Minä varsinkin.. :roll:

User avatar
LeFairylette
OD
Posts: 1684
Joined: Fri 13 Jan 2012, 10:39
Location: Turku

Re: Nolla-tolet, 5 päivää 8mg subutexia -> viekkarit?

Post by LeFairylette » Tue 21 Nov 2017, 21:13

Flat sano hyvin. Nii se mullaki lähti.
Hohhoijakkaa olo voi olla, mutta tuskin varsinaisia refloja alle viikossa saa aikaan.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

User avatar
w
Psykonautti
Posts: 90
Joined: Tue 26 Dec 2006, 22:05

Re: Nolla-tolet, 5 päivää 8mg subutexia -> viekkarit?

Post by w » Wed 22 Nov 2017, 23:26

No tuliko?

Opiaatteihin tottumattomalla, koskaan refloja kärsineellä ihmisellä jo kolmen päivän jälkeen voi saada nuhan aikaiseksi, viiden päivän jälkeen varmasti. Lisäksi saattaa ilmetä nivelsärkyjä ja hyvin todennäköisesti fatiikkia. Mitään traumatisoivaa ei kuitenkaan pitäisi olla tiedossa. Pitkän puoliintumisajan vuoksi oireet iskevät kunnolla vasta 2-3 vuorokauden kuluttua viimeisestä annoksesta.