Lyrica (pregabaliini)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
SadPanda
LD50

Re: Lyrica (pregabaliini)

Post by SadPanda » Thu 07 Sep 2017, 05:33

Mä sain eilen käsiini 4kpl 225mg pregabalineja... No eilen söin yhden se kolahti iha kivasti :)
Sit jätin 3kpl tälle aamulle että otan ennen metadonille menoa .. oon HVH hoidos ja annos 90mg... olis ehkä tunti myöhemmin ollu ihanteelinen aika jos olis halunnut saada nämä peakkaamaan samaan aikaan. mut noh. nyt sit mennää lyricoissa ottaa se metadoni otin siis tossa 4:45 3x 225mg lyricaa.. (ei ole tolea) Nii luulis että se nyt boostaa vielä sitä metadonia vaikka siihen oliski se 3h et sen saa ja sit tunti että metadoni alkaa tuntua..:P noh saa nähä. Toivottavasti tulis kivat nuoq:t :) Oikeastaan lyrica on ainut millä olen saanut metadonin kanssa nuokut aikaan :)

Ja substanced sä oot kyllä vahva ku selvisit niistäkin.. KUullut ja kokenut noita lyrica puutostiloja... söinköhän mä joskus viikon kaks päivittäin 300-600mg ja AIVAN TÖRKEÄN HUONO OLO OLI. siis iha reflanen särki lihaksia ja jokapaikkaa lisäksi krapulan tyylinen tunne et oksettais yms...
Ja sula tais olla "vähä" pitempi putki. HYVÄ ETTÄ SELVISIT!

Oon kuullu että suomessa on KUOLLUT muutama ihminen lyrica vieroitusoireisiin että muistakaahan ku jos koukututte näihin ni laskekaa ne alas sillee hiljaa... okei =)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Thu 07 Sep 2017, 20:44

Jeps, kannattaa ehdottomasti laskea lyrica hitaasti alas annosta pienentämällä. Ite napostelin noin vuoden näitä, kun halusin/pääsin bupresta eroon. Hitaassa laskussa oireet oli: jalat jäässä, kädet niin hiessä ettei hiiri ja näppis meinannu pysyä räpylöissä. olin 3 viikkoa ilman helpotti siinä, sitten napppasin 1kk kuurin ja en tehnyt hidasta laskua, ihan jäätävää hikoilua kun oli saanut nukahdetuksi, ja mieliala jossain niin syvälle kun pystyy poraamaan ettei tule laavaa vastaan.

Hessutico
Psykonautti

Post by Hessutico » Fri 27 Oct 2017, 20:22

Näitä selkäkipuun muttei mulla oo vielä ainakaan mitään päihtymystä oikeen tuonu, tai ainakaan nautittavaa. En kyllä hirveitä annoksia oo ottanu mutta luulin että ensikertalaisena 450mg ois riittänyt (6 x 75mg). Vai otinko 7, en muista.

Lopulta nukahdin (ilman unilääkettä mitä tarvitsen), se oli mukavaa. Rauhallinen, hyvä uni. Tuntien päästä näiden ottamisesta oli myös kävellessä hieman haparoiva askel eikä ihan suora. Ikään kuin fyysisesti olisi päihtynyt mutta yhtään mitään muuten en kyllä tuntenut. Kuulemma hyvä boosteri, voisi kokeilla pilven kanssa joku kerta.

Mutta pääasia että kipuun auttaa
Broken body, broken mind, makes a merry cocktail.

Hessutico
Psykonautti

Post by Hessutico » Mon 30 Oct 2017, 17:15

No joo, tuli vielä kokeiltua nyt 600 kun sitä monessa paikkaa sanottiin toimivaksi ja hyväksi määräksi. Kävely oli haparoivaa eikä ahdistanut mutta ei tuosta muuten mitään hienoa kyllä saanut irti. Tuli kans itkettyä jonkun aikaa, mutta en tiedä johtuuko aineesta, on noita kohtauksia aika satunnaisesti nyt tullut muutenkin

Päätä särkee perkeleesti tänään, olinkohan unohtanut nesteyttää itseäni sitten. Yö tuli makoiltua, kuunneltua musaa, katottua sarjoja, selattua nettiä ja mietiskeltyä asioita. Ihan mukava, ei siinä, mutta tramalin kaltaista tilaa ei tullut ja body high puuttui myös. Mutta mukava kun auttaa särkyyn ja noilla isommilla annoksilla myös nukkumaan, minullakin joka normaalisti tarvitsee unilääkkeen nukkuakseen
Broken body, broken mind, makes a merry cocktail.

nantes
Psykonautti

Post by nantes » Fri 03 Nov 2017, 18:28

ihan sellaista randomia lyrican käyttäjiltä tai satunnais käyttäjiltä kysyisin. Mulla on nyt konteista tulossa muutaman päivän olot. Ja mulla on pameja sille varalle ja sit mulla on myös tota lyricaa. Kysymys on se, että yritän parhaani mukaan välttää minkäänlaiset lisäpaska olot näiden konttiolojen jälkeen niin tuleeko lyrican lyhyellä käytöllä mahdollisesti huonoa oloa seuraavaksi/seuraaviksi päiviksi? Nyt on siis kyseessä 4kpl 75mg lyrica kapseleita, joia syön siis todennäköisesti 2 päivän ajan 100-150mg päivässä. En siis enempää, mutta onko toi jo sellanen määrä et aiheuttaa mahdollisesti vittumaisia jälkioloja?

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Fri 03 Nov 2017, 22:23

Mulle ei ainakaa lyricast tuu juuri mitään jälkioloja..mut niihin koukuttuu aika nopsaa.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

Asystole
Lepakko

Post by Asystole » Sun 05 Nov 2017, 17:38

Ei ole mullekaan lyrican satunnaiskäytöstä pienillä annoksilla koskaan mitään jälkioloja tullut. Tai suurimmillakaan annoksilla. Mutta addiktoitumispotentiaali näissä on kyllä minustakin varsin suuri ja toleranssi myös kasvaa nopeasti. Nyt kun oon syönyt Lyricaa joka päivä viime keväästä asti niin ei tarvi kuvitellankaan kuosaantuvansa samanlaisista annoksista kuin satunnaiskäyttöaikoina.
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain

tropic
Apteekki

Post by tropic » Thu 09 Nov 2017, 14:43

Kannattaa pitää ainakin 1-2 päivää väliä pregabaliinista, jos haluaa tämän substanssin toimivan sillai, että huomaa vaikutuksen, mikäli käyttää päivittäin.
Can it be all so simple?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 09 Nov 2017, 19:43

Kyl mä ainakin huomasin niin päivittäiskäytössäkin. Sinällään joo tähän nousee nopeasti tole, mutta lähinnä se poistaa kaiken turhan sekavan vaikutuksen. Jota ei hirveästi arkipäivässään halua.

Psykedeelien kanssa tämä on kyl sellainen aito ja raikas spugedeeli kombo. Jossain happojen loppupuolella tekee tämä aika psykedeelisen loppuiltaan asti. Toi oli ihan lemppari kombo joskus.

Nykyään olen kummiskin tän kanssa äärimmäisen varovainen, kun kerran saanut epilepsia kohtauksen. En haluu pilata muiden ihmisten iltoja tärisemällä ja aiheuttamalla kohtauksia niin toisten kämpillä kuin kaupungilla.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

nantes
Psykonautti

Post by nantes » Thu 09 Nov 2017, 23:55

Mulla on sellanen tilanne nyt tässä et subusta on noi olot senverran pitkät et kaks viikkoa mä kelasin noita lyricoita syödä 75mg aamulla ja 75 mg alkuillasta eli 150mg pv 14 päivän ajan. Kannattaako tos jo tulla asteittan alas sen lopetuksen kans vai uskaltaako ton 2viikon 150mg pv lyrica ajan lopettaa sit suorilta? Ja onko tolla annoksella ja ajalla jo odotettavissa pahoja jälkioloja? Oon viimeks vuos sit syöny lyricaa et mitään toleja mulla ei siis siihen oo. Ja sen verran vielä ku joku tulee sanomaan et joo tolet nousee nopeesti tiedän sen. Mut en hae tältä nyt missään vaiheessa tän 2vk aikana kuosia vaan pelkästään sitä et ei olis niin vittumaiset opiaatti reflat. Eli samalla annoksella alusta loppuun ja todennäköisesti jo viikon jälkeen voi annostakin tiputtaa jo 100mg

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 10 Nov 2017, 00:18

Pari viikkoa ei ole sillai mitenkään paha, mut aina kantsii laskee vaikka vain parin päivän aikana lopussa. Tyyliin lopussa syö vain se 75 mg.

Melkein suosittelisin ottaan aamusta ton 150mg ja jos sul on helppoja iltoja tyyliin ei duunia tai mitään niin ota silloin iisisti.

Mä en tiiä mistä johtuu, mut monesti lyricoilla kun niitä käyttää refloihin niin saattaa olla yllättävän pahat reflat vielä sen parin viikon lyryilyn jälkeen. Sit saattaa tulla olo ettei ne reflat lähteneet mihinkään. Mä en tiedä mistä tää johtuu, mut tälläistä efektiä ei tule mulla ainakaan bentsojen kera. Mä luulen, että on kyse jostain kehon ja mielen tottumistilasta tai jotain. Tän takia suosittelen, että ota lyryt aamulla ja totuttele niitä pieniä refloja kokeen illasta. Jos pystyt siis vain nukkumaan iltasin. Jos ei niin sit toki.

Reflailuun lyricat ja gabat yleensä on tosi jees. Pienillä annoksilla lähtee yllättävän kovat opparireflat, mut ne oppariolot saattaa jotenkin pitkittyä näillä. Eli kantsii vähän tunnustella miten ne futaa ym. Ehkä ottaa parit vapaapäivät, kun ne lyryt loppuu. Tosi yksilöllinen juttu, mut moni on tätä kokenut.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

nantes
Psykonautti

Post by nantes » Fri 10 Nov 2017, 10:11

Kiitti vastauksesta dexma. Mul tosiaa se tilanne et olin yli puol vuotta kuivilla subusta. Kun sen onnistuin kokonaan lopettaan ni pääsin täysin terveeksi. Siinä käytii niitä henkisen puolen refloja varmaa tuplasti pidempi aika ku fyysisiä. Mut nyt tosiaan ollu töistä lomaa pidempi pätkä ja se meni sit siihen et sorruin käyttä subua kasipallon viikonloppusin. aluks ei menny ihan noin paljoo et puolikas pallo riitti. Mut nyt viimisen kuukauden menny 8 pallo 2 päivässä. Nyt nostin itteni täältä vitun paskasta taas ylös koska väsyin tähän touhuu jo heti alussa. Nyt tietysti harmittaa et joudun taas käymää paska oloja läpi en tosin niin kuin sillon ku lopetin kevääl 5 vuoden subun käyttämisen. Nyt käyttöä ei kerenny tulee ku n 2,5kk.

Mut mulla on lomaa edelleen ja se on hyvä ei tarvi töissä käydä. Pystyn siis urheilemaaa säänöllisesti jne mut mulla on kotona kuitenkin velvoitteet mitä mun pitää täyttää en niitä täs sen enempää haluu avata. menee liian henkiläkohtasiin tietoihin.

Mulla ei nyt myöskään oo enää mitään toleja bentsoihin ja lyricaakaan en oo syöny moniin kuukausiin. Kun ekan kerran lopetin ni mulla oli lyrica ja ryyni reflat siin samalla ku subun lopetin. Nyt onneks ei tuu olee ku subu olot ja ryynit ja lyricatkin tuo nyt tällä kertaa sen oikeen avun ku niitä ei alle oo valmiiks popsittu. Hommasin 10kpl 2mg rivoja, 10kpl 5mg pameja. Ja 2 viikoksi lyricoita.

Mietin tos just sitä et olisko se fiksua sit ottaa kerralla se päivän annos sen lyrican kans ku mun ongelmathan olois on yleensä se nukkumis puoli ku on vaikee saada oloissa sellast mukavaa asentoo ja unensaanti siks hakee.... Ni siks mä melkeen jakaisin sen niin et aamulla 75 ja illalla 37,5. Nyt alkuun kyl riittää varmaa ekan viikon ajaks et 75mg ja sit puolittaa sen toisen illan annoksen. Ja jos tuntuu et tarvii sit nostaa annosta myöhemmin ni sit 75aamu ja 75 ilta.

Rivoja mä syön sen 0.5mg aamusta ja seuraavan kerran otan vasta illalla ku en tykkää olla ihan pöhnässä päiväl ku noi tolet on nollissa noihin ni 1mg rivaa päiväsaikaa on jo liikaa. Rivaa otan 1mg illalla

Mut luulisi et tää rokuli jakso mitä nyt tän subun kans pelleilin ni ei niin paha tuu olee ettenkö noilla pärjäis. Teen sit lopuks niinku sanoit et lasken sen lyrican sitte asteittain vaikka 3päivää 75 mg ja 2päivää 37,5mg ja sit loppuu... Toi lyrica annos mul ei kuitenka oo mitää 300-600mg per päivä mitä aika monel tuntuu olevan. Ite en vaan mitään kuosia haluu haluun vaan et en olis sillee niin kipee näit 10-14 päivää et arkijutuist ei selviytyis ilman kiukuttelua. Tuu dexma lukee lopetus päiväkirjaa taas mä alan sinne rustailee

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 10 Nov 2017, 10:44

Siis mä sain 4vrk. isoilla annoksilla tämän kans aikoiaan ennenku olin kh ja ennnenu mulla oli toi gabapentiini reseptillä. niin tota.. anteeksi sekava kirjoitustyyli. Mut mä ihmettelin ku oli iha reflanen olo no oti subua ei auttanu ku vähä tosi semmone et hikoilutti ja teki tosi kiukkuseksi ja raivokohtauksia tyyliin vähän väliä. mut meni tosi nopeesti ohi muutama aamu.. ja oikeastaan pahimpia oli aamut. ja tuolloin söin TOSI isoja määriä verrrattuna nykypäivään ku metadoni kans 600mg on sopiva. Mut tuolloin saatto mennä puoli laattta päivässä ja siis sit ku se ei toiminu ni kokonainelaattta. sillon oli myös lyrica halvempaa. nykysin se maksaa tääällä vittu 10e 300mg ja sitte deepwebis jotain samaa luokkaa.. :P

nantes
Psykonautti

Post by nantes » Tue 28 Nov 2017, 14:18

Ihan ei menny täysillä maaliin asti kuivilla pysyminen mut kuitenkin tosi isoa edistystä. 3 viikkoa on nyt mennyt ja oon tän 3 viikon aikana ottanut 2krt subua. Molemmilla kerroilla 2.5mg. Pointti tähän viestiin siis kuitenkin on se että yllättävän hyvin toi lyrican teho pysyy kun 3viikkoo oon sitä syönyt ja oikeestaan 75mg on mul ollu päiväannokset siinä. Joitain päiviä ollu 150 mut nytkin viimiset 3 päivää 75mg pv ja tosi tehokkaasti edelleen vie turhia kolotuksia pois. Vielä viikon ajan jatkan tän syömistä ja sitte loppuu. Täytyy kattoo sit se pudotus et miten tekee et pudottaako annosta mihin asti alemmas ennen ku vetää stopin kokonaan. Nyt kun tästä oon viikon vielä täysin kuivilla oppareista ni sit on terve mies viimeistään siis sillon. Paljon on kyllä lyrica auttanut. Tosi paljon.

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Tue 05 Dec 2017, 19:43

Dexma wrote:
Thu 09 Nov 2017, 19:43
Kyl mä ainakin huomasin niin päivittäiskäytössäkin. Sinällään joo tähän nousee nopeasti tole, mutta lähinnä se poistaa kaiken turhan sekavan vaikutuksen. Jota ei hirveästi arkipäivässään halua.

Psykedeelien kanssa tämä on kyl sellainen aito ja raikas spugedeeli kombo. Jossain happojen loppupuolella tekee tämä aika psykedeelisen loppuiltaan asti. Toi oli ihan lemppari kombo joskus.

Nykyään olen kummiskin tän kanssa äärimmäisen varovainen, kun kerran saanut epilepsia kohtauksen. En haluu pilata muiden ihmisten iltoja tärisemällä ja aiheuttamalla kohtauksia niin toisten kämpillä kuin kaupungilla.
Mullakin meni kun toleranssi oli katossa lyriikoista,
niin vähintään 900mg/vrk. maximissaan koko levy eli 4200mg/vrk. Aluksi otin vaan boosterina oppareille tramadolille, subulle, konteille.
Sitten muutaman vuoden kuluttua söin vuorokauden aikana tramadolia n.1000 - 2000mg ja lyricaa 900 mg - 4200mg. Parin vuoden kuluttua sain tästä kombosta aina epilepsia kohtauksen. Jonkin aikaa onnistu jompaa kumpaa erikseen ottaan. Kuitenkin annokset olivat yksinäänkin niin isoja, että yksistäänkin sai kohtauksen.
Pahimmillaan jo lyricaa 150mg tuli kohtaus.

Nyt kun siitä on monta vuotta pystyn n. 300 - 600mg ottamaan. Eli nämä on vitun vaarallisia comboja.

Pari vuotta sitten hyvä ystävä kuoli tramadoli lyrica alkoholi comboon, eikä annos edes ollut kovin suuri. :|
Ei kannata leikkiä näiden kanssa. Monilla on väärä käsitys, että näitä kestää vetää kuin karkkeja.
Sitten nuo epilepsia kohtaukset ovat yllättävän yleisiä isolla annoksella.

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Wed 17 Jan 2018, 22:15

On ollut raskaat 6vrk. Lopetin pakon edessä yli 8kk (lähes) päivittäisen pregabaliinin syömisen seinään :| Annoksena 150-900mg vrk, viimeiset 6vko 600mg vrk. Kylläpä ei naurata nyt vaikk tiesin tän lopetuksen ennen pitkää olevan eessä. Pahimmat kuumeilut ja ripuloinnit/oksentelut ja ahdistus/unettomuus sekä kivut takana, tää päivä varovasti jo toiveikkaana sanoen parempi. Ainoastaan selkää pakottaa ja pientä lämpöä ja vilutusta/hikipuuskia, mut niiden kans pärjää. On tää petollinen lääkeaine, todella. Monta (4) kertaa ollut tähän koukuttuneena 2kk-2v (8 vuoden aikana) ja aina nää reflat "unohtuu" :roll: Onneksi ovat lyhytkestoiset vaikkakin melko intensiiviset ja oikealla asenteella suht nopeasti mielialakin alkaa nousta. Olkaa ihmiset tän kans varovaisia, tämä olo ei ole jatkuvan syömisen arvoista ja ei, 1 tai 2 välipäivää sillon tällön ei riitä, ja aivot herkistyy näille refloille joka kerran ne kärsittyään ja ne tulee jopa jo viikon päivittäisen syömisen jälkeen. Jospa tässä ois taas pari vuotta ilman :mrgreen:
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Sun 28 Jan 2018, 18:27

Huhh, 3vko ilman pregabaliinia, en muistanutkaan miten hyvä fiilis voi olla ilmankin tätä lääkettä. Voiton puolella siis ja pientä yliherkkyyttä enää havaittavissa. Tästä on hyvä jatkaa ilman.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Wed 31 Jan 2018, 16:53

Isavela wrote:
Sun 28 Jan 2018, 18:27
Huhh, 3vko ilman pregabaliinia, en muistanutkaan miten hyvä fiilis voi olla ilmankin tätä lääkettä. Voiton puolella siis ja pientä yliherkkyyttä enää havaittavissa. Tästä on hyvä jatkaa ilman.
Hyvä hyvä! Kyllä voi olla ihan hyvä fiilis ilmankin lyricaa. Ite olin hautonut 3 viikkoa 150mg kapselia kaapissa. Sitten raivokkaassa humalassa otin sen 150mg kapselin ja ekan 40min jälkeen se humalatila hävis kokonaan, sitten jossain 2 tunnin kohdalla lyrica ja humala rupes buustimaan toisiaan, tuli mielettömän miellyttävä olo. Mutta totta tosiaan jatka ilman lyricaa, niinkun mäkin, jos vain siihen kykenet :up:

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Thu 01 Feb 2018, 19:22

Bentseeni^ Joo on ollut nyt ihan hyvät fiilikset, vaikkakin hieman "overstimulated" fyysisesti jostain syystä. Liekö aivokemiat vielä hakusessa. Mulla kans helpottaa tieto, että mulla on paikka mistä saan noita lisää niin ei tee edes mieli, ihminen haluaa aina mitä ei voi saada..

Isha
Psykonautti

Post by Isha » Sun 06 May 2018, 14:06

Onko kellään tullut Lyrican käytön myötä virtsaamisongelmia?

nantes
Psykonautti

Post by nantes » Sun 06 May 2018, 17:21

Jännä tää lyrica... Refloissa kun ottanu ni piristäny ja vieny kipuu pois. Terveenä jo 50mg tekee sen et mun keskittymiskyky menee ihan nolliin ja ihan vitun vaikee olo... Ei toimi niinkun todellakaan silleen hyvällä tavalla. Refloihin mainio muuten ihan paska lääke. Siis mun mielestä. En yleistä :)

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Mon 07 May 2018, 09:00

Isavela olen todella onnellinen puolestasi että pääsit lyrica koukusta pois.. offtopiccina itellä 3päivä ilman brintellixiä enkä huomaa mitn eroa. ehkä vähemmän ahdistaa O_o. oikeasti :D se kyl voi johtua loraze & tematsepaamista

doof
Kameleontti

Post by doof » Sat 19 May 2018, 17:50

nantes wrote:
Sun 06 May 2018, 17:21
Jännä tää lyrica... Refloissa kun ottanu ni piristäny ja vieny kipuu pois. Terveenä jo 50mg tekee sen et mun keskittymiskyky menee ihan nolliin ja ihan vitun vaikee olo... Ei toimi niinkun todellakaan silleen hyvällä tavalla. Refloihin mainio muuten ihan paska lääke. Siis mun mielestä. En yleistä :)
Kyl.
Refloihin on verraton lääke enkä onneksi ite tykkää edes ottaa isompia annoksia. Voisikohan a-klinikalta saada reseptin tähän kun en noita buprerefloja ilman lyricaa kestä?

Ite pärjäsin 300mg/vrk kun oli bupresta reflat eikä olo ollu millään lailla paha. Ei siltikää kiinnostanut/jaksanut lähteä ulos paria krt lukuunottamat eli siinä ne reflat lyrican auttamana tais olla, mut oli mulla bentsoja reseptillä ja niitä tuli myös syötyä.

nantes
Psykonautti

Post by nantes » Sun 20 May 2018, 11:14

Ootko pysynyt nyt kuinka kauan kuivilla? Onnea siitä!

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Wed 06 Jun 2018, 08:13

Ah vihdoin sain paikalliseen terveyskeskukseen asiallisen nuoren nais lääkärin. Kirjoitti llyrica respan mukisematta, Allodynian hoitoon. Alotettiin 150mg nyt per pv ja 2vk päästä tarkistetaan onko kipuun helpottanut. Todella mukava kun sai terveyskeskukseen ton respan ilman tappeluja :D. Noh voi olla että alkuperäisen respan kirjottanan sanakin painaa, kyssin fysiatrian ylilääkäri.Sit viel jos sais toho kylkeen norspanit, ja kyllä ovat tietoisia siellä satunnaisesta pajautelusta Tosi yllätys oli että TK:sta sai :D.

Velho
OD

Post by Velho » Sat 09 Jun 2018, 12:07

Ite sain tollasii kapseleit valkosii ja Z ja 14 ja vahvius sanottiin 150mg ja hyvin toimii ja tälläkin hetkellä ryystän pregabaliini+kahvl comboa muiden täytteiden lisäksi :up:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Thu 14 Jun 2018, 08:27

Outoa, että ihmiset tietää ainakin nois tän topicin alkuviesteis tosi huonosti pregabaliinista! Siis ei toi mitään hapenpuutetta tai verenkiertohäiriöitä aivoihin tee vaikutuksena. Vaikutus liittyy tiettyjen kalsiumkanavien blokkaukseen, mikä liittyy aineen farmakologiseen vaikutukseen myös sitoutua gaba-b reseptoreihin myös. Toi gaba-b homma oli jo alusta asti selvä, mutta nyt en ole enää ihan varma (kuten eivät ainetta tutkineetkaan), että onko gaba-b:llä sittenkään niin isoa roolia vaikutuksessa, mutta kyllä tästä huomaa aina kun joskus otan 300mg:sen niin selvää gabaergistä vaikutustahan noilla on. Musta tuntuu, että lisää myös ainakin "jotenkin" dopamiinin määrää synapsiraoissa... Mut joo, en ala "tieteileen" enempää.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

Velho
OD

Post by Velho » Wed 11 Jul 2018, 09:31

Onko kellään tullut tota lyrica/pregabalin 20mg/ml 7oz/millilitra määrää en muista mut koko pullossa oli alle 1000mg onkoha näissä nopeampi vaikutus kuin kapseleissa itellä menee se 1.5-2h et alkaa futaa tai sit se vaa on se aika et rupee vaikuttaa tällä lääkkeellä :foil:

Mut tossa nestemäisessä lyricassa on varmaa jotai apuaineita et imeytyy tehokkaammin tai jtn
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

SunParasite
Tuppisuu

Post by SunParasite » Mon 27 Aug 2018, 19:25

Onko muut törmänny valko-liila kapseliin? lukee pfizer pgn 75. googlen mukaan lyrica