Lyrica (pregabaliini)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Bentseeni
Lepakko

Re: Lyrica (pregabaliini)

Post by Bentseeni » Thu 14 Jul 2016, 17:42

Sielusiili wrote:
Bentseeni wrote: Tottas noin. Mä vierottelen itseäni kanssa subusta (9vrk ilman, jee) Mulla kyllä nää auttaa uneen, kun kolotukset on poissa, ite sitä heräilee 2-6h välein kyllä, vaikka on rivatril, tenox, insomin ja sirdalud kyllästys. Oli myös yks dormicumi, se oli nasta, pisti munkin lyhdyt pimeeeksi. Pitää nyt ottaa rauhallisesti ettei sitten bupreviekkarit hoidettua huomaa olevansa lyrica koukussa.
Itselläni nyt 8pv menossa ja ajattelin tänään jättää tuon lyrican kokeiluksi pois jos sais seuraavana yönä unta
ärsyttävää kun lyrican kanssa saa nukahettua mutta herää 1-2h päästä ihan virkeenä kuin olis nukkunu normaalit yöunet :/ silti voimaton olo ja alkaa taas parin tunnin päästä väsyttämään mutta ei vaan uni tule.
noh eiköhän tämä tästä. ja voimia sinneppäin lopetukseen! :) itsellä 4mg/pv iv:nä oli annos buprea noin 3v
Heh, mulla ihan samat ajatukset, tai pitää huomenna välipäivä lyricasta. Jotenkin 600mg kävi tänään hermon päälle, joskus toi lääke tekee sitä.
Eikö sulla ole bentsoja jeesimään uneen? toisaalta eipä niihin kannata koukkua hommata, 8vrk viellä kun kestät toiset samanmoiset ni homma alkaa varmaan tasaaantuu. Mulla on tota oppareiden käyttöä vuodesta 2002, tosin mahtuu sinne vuosien selviäkin kausia opidoideista. Sama homma mulla että meni 4mg/pv. Siinähän rupes ottaa kaaliin, kun sillä annoksella ei tapahtunut enää mitään, että onko tässä järkeä! Pidä lippu korkeella ja älä retkahda, kivut ja unettomuus loppuu aikanaan. :up: :!

Sielusiili
Karvakuono

Post by Sielusiili » Fri 15 Jul 2016, 00:26

Bentseeni wrote:Heh, mulla ihan samat ajatukset, tai pitää huomenna välipäivä lyricasta. Jotenkin 600mg kävi tänään hermon päälle, joskus toi lääke tekee sitä.
Eikö sulla ole bentsoja jeesimään uneen? toisaalta eipä niihin kannata koukkua hommata, 8vrk viellä kun kestät toiset samanmoiset ni homma alkaa varmaan tasaaantuu. Mulla on tota oppareiden käyttöä vuodesta 2002, tosin mahtuu sinne vuosien selviäkin kausia opidoideista. Sama homma mulla että meni 4mg/pv. Siinähän rupes ottaa kaaliin, kun sillä annoksella ei tapahtunut enää mitään, että onko tässä järkeä! Pidä lippu korkeella ja älä retkahda, kivut ja unettomuus loppuu aikanaan. :up: :!
sama homma itselläni ettei se 4mg toiminut juuri ollenkaan paitsi jos otti juurikin lyricaa tai jotain lihasrelaxanttia kylkeen, aluks oli 20mg tenoxit ja 3 olutta illalla nukahtamiskeino mut lääkäri ei suostunut uusimaan tenoxeja.. nyt hankin kaverin kautta 2mg xanoreita niin niillä pysyy suht hyvin pää kasassa
ja antaa untakin! :) kyl tästä vielä selvitään :up:

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sun 09 Oct 2016, 21:31

Toteseimpa tässä hetki sitten itsekseni että Lyrica on niin mun juttu kun olla ja voi. Sen kaksi ensimmäistä päivää.
Vai toimiiko?

eerika11
Karvakuono

Post by eerika11 » Tue 22 Nov 2016, 18:47

Onko kokemusta noista Lyrican rinnakkaisvalmisteista, niihin kai tarvii olla oma resepti?toimiiko yhtä hyvin?

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Tue 22 Nov 2016, 20:13

Toimii hyvin, ellei jopa paremmin. En tiiä mistä moinen johtuu kyllä
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

ferox
OD

Post by ferox » Tue 22 Nov 2016, 20:36

LeFairylette wrote:Toimii hyvin, ellei jopa paremmin. En tiiä mistä moinen johtuu kyllä
Ihmeellistä mutuilua/plaseboa taas.

Vaatisi aika hyvät perustelut, kun vaikuttava aine ja määrä on sama.

Silmäilin läpi SPC:t ja kaikki rinnakkaisvalmisteet näyttävät olevan liivatekapseleita. Sisältönä tärkkelystä ja talkkia. Apuaineissa on joitakin eroavaisuuksia, koskee näemmä väriaineita.

Huudelkaa vaikka sitten, jos huomaatte näiden sisällössä jotain eroa:
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

sfp
Tuppisuu

Re: Lyrica

Post by sfp » Tue 06 Dec 2016, 00:13

Poppy wrote:
peltsi wrote:
SamaNisti wrote:Lyricat toimii hihaan ja nokkaan sata kertaa paremmin.-
En allekirjoita! Hihaan en oo kokeillu mut nokkaan ei samat annokset kun oraalisesti sano yhtään mitään, turhaa touhua sanon minä.
Olen samaa mieltä. Nokitettuna ei sanonut mitään.

Menee vaan nokka niin tukkoon ettei sen jälkeen saa vuorokauteen mitään kulkeen kumpaankaan suuntaan.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Tue 06 Dec 2016, 00:47

ferox wrote:
LeFairylette wrote:Toimii hyvin, ellei jopa paremmin. En tiiä mistä moinen johtuu kyllä
Ihmeellistä mutuilua/plaseboa taas.

Vaatisi aika hyvät perustelut, kun vaikuttava aine ja määrä on sama.

Silmäilin läpi SPC:t ja kaikki rinnakkaisvalmisteet näyttävät olevan liivatekapseleita. Sisältönä tärkkelystä ja talkkia. Apuaineissa on joitakin eroavaisuuksia, koskee näemmä väriaineita.

Huudelkaa vaikka sitten, jos huomaatte näiden sisällössä jotain eroa:
No mut tietysti heti ku tuli geneerisiä ni alko tuleen et "toimii jopa paremmin ku Lyricat!"

Diapamit pesee medipamit, Xanorit pesee Ksalolit, Opamoxit Oxaminit... aina sama juttu.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Wed 07 Dec 2016, 05:35

Petri6 wrote:
kuumottelija wrote: Jännää muuten miten tämän tolet nousee vuorenhuipun lailla jos on edes viikon ilman!
No se olisi kieltämättä jo hyvin jännää. ;)
LASKEE siis piti sanoman :) Edelleen minun keholleni paras lääke unettomuuteen bentsojen kera. Gabapentiini on aika samaa kamaa mun mielestä, enpä huomaa muuta eroa kuin että 300 mg Lyricaa on 600 mg Gabaa.

Viime aikoina olen saanut käsiini mutsin kautta hänen minulle varalääkkeeksi (ainahan ne ennen respaa loppuu, tällä kertaa on kyse vain parista päivästä onneksi, annos 600-900 mg öisin = pitkä ja hyvälaatuinen uni eikä darraa - tosin nopeasti tole NOUSEE :) ) Eleniumia eli tuttavallisemmin Libriumia, klorodiaxepoksidia, eli ensimmäisenä kehitettyä bentsoa - vahingossa. Loistava lääke krapuloihin ja takaa samanlaisen pitkäkestoisen unen sekä rentouttaa vieläpä lihaksia reippaasti. Jos tuosta olisi korvaajaksi, ihan verrattavissa Xanor Depotiin jolla ei ole samanlaista lihaksia relaksoivaa vaikutusta vieläpä.

doof
Kameleontti

Post by doof » Fri 09 Dec 2016, 21:28

Jos huomen aamulla otan 1x225mg lyrican, niin miten se mahtaa vaikuttaa illan pikkujouluun? Mennään syömään illalla ja otetaan ennen ruokaa jo pari, ruoan aikana ja mahollisest vielä jälkeenki.

Velho
LD50

Post by Velho » Tue 10 Jan 2017, 18:08

doof wrote:Jos huomen aamulla otan 1x225mg lyrican, niin miten se mahtaa vaikuttaa illan pikkujouluun? Mennään syömään illalla ja otetaan ennen ruokaa jo pari, ruoan aikana ja mahollisest vielä jälkeenki.
Vastaan yhdellä parilla sanalla mahdollinen koordinaatiohäiriö ainakin itsellä vähän heittää kun ei ole toleranssia tähän.

Ja mitä tuolla ylempänä joku mainitsi että heräilee yön aikana ja olo kuin olis nukkunu hyvin mutta vetelä olo. Itsellä sirdalud tekee sen etenki iv vaikka tipahtaa hyvin mutta 4h päästä herää ja on sellane tosi raskas olo ja väsyttää iha helvetisti muttei saa unta ilman apuja sitten mitenkään.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

tsirikli
Karvakuono

Post by tsirikli » Wed 11 Jan 2017, 14:06

doof wrote:Jos huomen aamulla otan 1x225mg lyrican, niin miten se mahtaa vaikuttaa illan pikkujouluun? Mennään syömään illalla ja otetaan ennen ruokaa jo pari, ruoan aikana ja mahollisest vielä jälkeenki.
Tää on nyt jo myöhäistä tähän postaukseen liittyen, mut mulla ainakin Lyrica boostaa alkoholin vaikutusta. 150mg ja pari tuoppia vetää jo aika lötköksi olon tällaselta pieneltä ihmiseltä. Päähän sellainen leijuva olo. Ja tosiaan kannattaa varautua siihen, että koordinaatio ja tasapaino ei toimi ihan normaalisti.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Wed 11 Jan 2017, 23:41

Fuckin Lyrica. No tällä oli tosi helppo jopa liian helppo päästä bupresta eroon. Lopetin bupren 5.6.2016. Siitä saakka on syöny lähes päivittäin lyricaa. Tähän se vasta onkin vammanen koukku, refloista en tiedä kun en oo koskaan ollut niin kauan ilman. Nyt olisi aika ajaa tää alas, vähän aikaa menikin hyvin kun meni vuorokaudessa vain 150mg. Nyt on pari päivänä mennyt 1g annoksia. On tolla ollut hyväkin vaikutus, oon pystynyt nukkumaan täysin sikeitä unia ja lyrica unia, u all know ;) Ja siten ettei mihinkään kolota. Saas nähä mihin tää menee, näitä kun työnnetään kaveriporukusta joka paikasta, ikkunasta ja ovista sisään. Mutta mihinkään opiodiin en enää itseäni koukuta, sen oon tehnyt selväksi tänä reilu ½v aikana. Kumminkin niiden käyttöä vuodesta 2002. Noniin. :doh:

doof
Kameleontti

Post by doof » Sat 14 Jan 2017, 10:25

tsirikli wrote:
Tää on nyt jo myöhäistä tähän postaukseen liittyen, mut mulla ainakin Lyrica boostaa alkoholin vaikutusta. 150mg ja pari tuoppia vetää jo aika lötköksi olon tällaselta pieneltä ihmiseltä. Päähän sellainen leijuva olo. Ja tosiaan kannattaa varautua siihen, että koordinaatio ja tasapaino ei toimi ihan normaalisti.
Kyllä mä otin riskin ja söin sen 225mg aamupäivällä kun oli pikku stressi päällä tollasen "juhlan" takia.
Päivällä ennen safkaa juotiin terästettyä glögiä ja kahvit konjakilla, eikä noilla seteillä vetänyt lötköksi ja sekavaksi. Iltapäivällä ravintolaas meni pari lasia viiniä ja tuoppi olutta ja vielä myöhään illalla baarissa lisää juomaa, mut ruoasta tuli vatta niin täyteen että varmasti laimensi holin vaikutusta sillä kunnon känniin en edes päässyt :)

Pikkujoulu meni siis kaikinpuoli loistavasti ja uskon että lyrican ansiosta ainakin alkuilta sujui rennommin, eikä illallakaan ollu valittamista.. melkein voitin keilauksen enkä edes kompuroinut.

Myöhemmin toisena päivänä otin 225 tai 450mg lyricaa ja alkoa päälle, niin sillon kyllä huomas että jo ne pari pitkää pisti miehen huojumaan. En siis itse suosittele noiden kiskomista samaan tai lähes samaan aikaan jos pitäisi vielä ihmisten ilmoilla olla, mut tolleen että hieman lyricaa aamulla ja alkoa kevyesti illalla ei ole paha

Bentseeni wrote: nukkumaan täysin sikeitä unia ja lyrica unia, u all know ;)
Juu on ihan vitun pätevä unilääke! Aikane herätys ei tunnu maailmanlopulta kun on saanut lyricaunet :up:

eerika11
Karvakuono

Post by eerika11 » Mon 23 Jan 2017, 13:23

Kyl siis lyricassa pregabalin orionissa on eroa. lyricaa käytetään Perifeerinen ja sentraalinen neuropaattinen kipu, epilepsia ja yleistynyt ahdistuneisuushäiriön hoidossa. Ja Pregabalin orionnia epilepsian ja yl. ahdistuneisuushäiriön hoidossa. Eli mikä se ero on kun toista ei käytetä kipuun?

ferox
OD

Post by ferox » Mon 23 Jan 2017, 14:26

eerika11 wrote:Kyl siis lyricassa pregabalin orionissa on eroa. lyricaa käytetään Perifeerinen ja sentraalinen neuropaattinen kipu, epilepsia ja yleistynyt ahdistuneisuushäiriön hoidossa. Ja Pregabalin orionnia epilepsian ja yl. ahdistuneisuushäiriön hoidossa. Eli mikä se ero on kun toista ei käytetä kipuun?
Valmisteyhteenvetoon on jäänyt jostain syystä kaikki indikaatiot kirjaamatta.

edit: Syy = byrokratia

zerk
Moderator

Post by zerk » Mon 23 Jan 2017, 14:44

Pregabaliinivalmisteiden KELA-korvaaminen on muuten muuttunut vuodenvaihteessa - muistaakseni korvaukset voi unohtaa jos lääke on määrätty muuhun kuin epilepsian hoitoon. Gabapentiiniin tämä taas ei päde.
^^@_

Asystole
Lepakko

Post by Asystole » Mon 23 Jan 2017, 19:02

zerk wrote:Pregabaliinivalmisteiden KELA-korvaaminen on muuten muuttunut vuodenvaihteessa - muistaakseni korvaukset voi unohtaa jos lääke on määrätty muuhun kuin epilepsian hoitoon. Gabapentiiniin tämä taas ei päde.
Hmm, onkohan näin? Aika tarkkaan koittanut perehtyä Kelan tiedotteiden kautta näihin muuttuneisiin korvausmenettelyihin enkä tällaiseen kyllä ole törmännyt.

Ainoa epilepsialääkkeitä koskeva muutos jonka olen nähnyt on tämä:

"Epilepsialääkkeissä tapahtuu muutos vaihtokelpoisuudeen piiriin mikäli indikaatio on joku muu kuin epilepsia. Epilepsian hoidon terapeuttinen alue on hyvin kapea, ja tällöin apteekissa ei tehdä lääkevaihtoa. Mikäli epilepsia lääkkeitä määrätään johonkin muuhun käyttötarkoitukseen, voidaan lääkevaihtoa tehdä."
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 23 Jan 2017, 20:14

zerk wrote:Pregabaliinivalmisteiden KELA-korvaaminen on muuten muuttunut vuodenvaihteessa - muistaakseni korvaukset voi unohtaa jos lääke on määrätty muuhun kuin epilepsian hoitoon. Gabapentiiniin tämä taas ei päde.
Vähän googlailin KELA:n sivuja, ja jos oikein tuota luin niin epilepsian hoidossa voit saada ylemmän erityiskorvattavuuden (eli 100 %) ja muihin pätee sitten normaali peruskorvaus eli 40 %, mutta ainoastaan viitehinnasta. Lue: Pfizerin alkuperäinen on kaksi kertaa kalliimpaa kuin jotkin rinnakkaisvalmisteet, joten korvauksen saat ainoastaan sen halvemman mukaan. Tosin en tiedä voisitko periaatteessa ottaa sen kalliimman ja saada korvauksen halvemman mukaan (näin olettaisin, koska lopputulos KELA:lle kuitenkin sama) vai pitääkö ottaa se halvempi, että saat korvauksen.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

zerk
Moderator

Post by zerk » Wed 25 Jan 2017, 07:28

Kahteen aikaisempaan viestiin; näin mulle nimenomaan kerrottiin farmaseutin toimesta. Kerrottiin myös, että muutosten takia koko systeemi on aivan vitun sekaisin ja ristiriitaista tietoa löytyy niiden sisäisistä järjestelmistäkin.

Jos joku pregabaliinirespan ahdistukseen/hermokipuun omaava voisi käydä kokeilemassa apteekissa niin olisi varsin jees. Olisi mukava saada asiasta varma tieto.

Nykyään muuten täytyy jokaisesta reseptilääkkeestä olla käytetty aikaisemmasta ostetusta annoksesta lähes kaikki lääkkeet ennen kuin seuraavasta erästä voi saada kelakorvauksen. Tuli hauska yllätys kun kävin apteekissa enkä ymmärtänyt tarkistaa mitä kiusaa ne tänä vuonna meille keksivät.
^^@_

Asystole
Lepakko

Post by Asystole » Thu 26 Jan 2017, 11:42

zerk wrote:
Jos joku pregabaliinirespan ahdistukseen/hermokipuun omaava voisi käydä kokeilemassa apteekissa niin olisi varsin jees. Olisi mukava saada asiasta varma tieto.
Helmikuun puolivälissä on ystävä menossa hakemaan uuden satsin ahdistukseen määrättyä Lyricaa. Jollei asia sitä ennen selviä, raportoin!

eerika11
Karvakuono

Post by eerika11 » Fri 27 Jan 2017, 11:48

hain lyricaa, kysy vaan et mihin tarkoitukseen niin tarjos rinnakkaisvalmistetta ku sanoin ahdistukseen.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Fri 27 Jan 2017, 18:04

eerika11 wrote:hain lyricaa, kysy vaan et mihin tarkoitukseen niin tarjos rinnakkaisvalmistetta ku sanoin ahdistukseen.
Pitääks paikkansa että siitä Orionin Pregabaliinista on karsittu pois se neuropaattiseen kipuun vaikuttava juttu. Oon kuullu kahelta hepulta, että näin olis, kuulostaa aika erikoiselta... :left:

ferox
OD

Post by ferox » Sat 28 Jan 2017, 20:30

Bentseeni wrote:Pitääks paikkansa että siitä Orionin Pregabaliinista on karsittu pois se neuropaattiseen kipuun vaikuttava juttu. Oon kuullu kahelta hepulta, että näin olis, kuulostaa aika erikoiselta... :left:
Ja mikä se sellainen juttu on, muu kuin pregabaliini?

edit: Lyhyt vastaus: Ei pidä paikkaansa.

Kelan sivuilta: http://www.kela.fi/ajankohtaista-yhteis ... kayttoaihe
Nykyisinkin viitehintajärjestelmässä olevien alkuperäisvalmisteiden ja rinnakkaisvalmisteiden käyttöaiheissa voi olla eroja. Nämä erot aiheutuvat erilaisista eurooppalaisista myyntilupakäytännöistä.
Liittyy aiheeseen: http://www.hare.vn.fi/Uploads/21534/250 ... 250292.pdf
Selvityksen mukaan farmakokineettisesti vaihtokelpoisia epilepsialääkkeitä, joilla on jo rinnakkaisvalmisteita markkinoilla, olisivat lamotrigiini, topiramaatti, levetirasetaami ja ainakin osa gabapentiinivalmisteista. Selvityksessä ei kuitenkaan puolleta epilepsialääkkeiden ottamista lääkevaihdon piiriin kliinisiin syihin ja lääkkeiden saatavuuteen vedoten.

Fimean raportissa todetaankin, että ei vaikuta loogiselta kieltää lääkevaihtoa näiden sairausryhmien kohdalla vain siksi, että hoitoon käytetty valmiste kuuluu eri ATC-luokkaan, vaikka kaikki Fimean laatimat lääkevaihdon pääperiaatteet täyttyisivät.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Wed 01 Feb 2017, 03:26

^ ´Hyvä juttu että ei ole eroaja. Ne Orionin Pregabaliinit taitaa olla kapseleina purkissa. Kuka semmosia haluu ostaa, ellei nää että purkki napsahtaa auki. Muutenkin jos je kapselit ei o ilmatiiviissä paketissa ne kovettuu ja raksahtelee kun niitä rutistaa. tosiaaan just tukee 7kk ilman subua. ton ajan olen käyttänyt pregabaliinia melkein joka pv. nyt olin 3vrk ilmn vaikka sitä oli kaapissa. ainut vierotusoire oli hillitöh hikoilu ei muuta. Jos jollain on ikäviä oireita lyrican lopettamisesta niin kuulisin mielellään. Joskus tän ketjun kahlannut luonnollisesti läpi, mutta kaikkea ei voi muistaa.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Wed 12 Apr 2017, 20:12

Minkä takia lääkärit määrää tosi nihkeesti Lyricaa, mut bentsoja saa levy- tai purkkitolkulla aina vaan reseptin uusimalla netistä näkemättä lääkäriä. Itselläni Rivatril ja Tenox molemmat kuukausittain, ja lähes aina saanu niin TK- kuin yksityislääkäriltä aika pitkälti sen mitä hain - tai parilla kolmella käynnillä viimestää, ku esim eka sai Tenoxit mut piti puhuu Insominit. Mut kun maiitsee Lyrican, tuntuu olevan mahdotonta.

Yksi sen indikaatioista on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, joka minulla on. Tutkimustieto näyttäisi Lyican väärinkäyttöpotentiaalin olevan aika paljon alhaisempi mitä bentsojen, ja vain poikkeustapauksissa bentsolääkitys tehoaa vielä 3-4kk jälkeen. Lääketieteen piirissä tuntuu olevan melkoinen konsensus tuosta, niin miksi jengi saa kolmatta vuotta 6mg Xanoria päivässä, mut Lyricaa pidetään jotenkin todella alttiille väärinkäytölle?

Asystole
Lepakko

Post by Asystole » Sat 15 Apr 2017, 19:58

Suboxoneprinssi wrote:Minkä takia lääkärit määrää tosi nihkeesti Lyricaa, mut bentsoja saa levy- tai purkkitolkulla aina vaan reseptin uusimalla netistä näkemättä lääkäriä. Itselläni Rivatril ja Tenox molemmat kuukausittain, ja lähes aina saanu niin TK- kuin yksityislääkäriltä aika pitkälti sen mitä hain - tai parilla kolmella käynnillä viimestää, ku esim eka sai Tenoxit mut piti puhuu Insominit. Mut kun maiitsee Lyrican, tuntuu olevan mahdotonta.
Aika kaun sain tehdä töitä, että lyricarespan itselleni sain. Ja siis nimenomaan ahdistuneisuuden hoitoon. Vaati aika paljon omaa aktiivisuutta ja tietenkin piti etsiä käsiin sellainen lääkäri, joka kuuntelee myös potilasta. Niitä ei psykiatrian puolella ihan joka oksalla kasva.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Tue 23 May 2017, 22:52

Näkyykö pregabaliini muuten missään seuloissa?

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Wed 24 May 2017, 14:57

Laajoissa seuloissa näkyy eli Huum ct. Ei näy perus labraseloissa eikä pikatestereis
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

substance93
Psykonautti

Post by substance93 » Tue 30 May 2017, 17:25

Tää on kyllä musta jännä aine. Tänään pitkän tauon jälkeen kolahti 150mg aika lujasti. Joskus on käynyt niin, että ekana päivänä ottaa 150mg, seuraavana 300mg (joka ei oikeastaan toiminut), sitten sitä seuraavana taas 150mg ja kolahtaa. En tajua :)

Tolet kyllä nousee ja nopee. Pitkällä putkella oon pienet reflanpoikasetkin joskus saanut, ahdistusta tottakai ja jotain fyysistäkin (kylmää ja särkyjä). Luulin ensin että johtuu subusta, mutta vetojenkaan jälkeen ei noi oireet kunnolla lähtenyt. Olin kyllä vedellyt monta kuukautta ilman välipäiviä. En kyllä noita pitkiä putkia voi suositella.

Kyllä mä tästä aineesta tosiaan tykkään, saan paljon virtaa tehdä asioita ja itsevarmuutta. Periaatteessa olen sellainen kuin haluaisin olla. Se vaan päivittäiskäytöllä menettää tehonsa ainakin mulla nopeasti. Enää en säännöllisesti käytä, mutta joskus on mukava vähän huvitella tän kanssa 8) Kyllä tää mulla ainakin hyvin päihteenä toimii. Jotkut eivät saa mitään kuulemma irti, ollaan me ihmiset erilaisia :)
~ ja antikristuksii ollaan ihan jokanen ~

welcome to the lonely hearts club