Lyrica (pregabaliini)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Kasiko
Apteekki

Re: Lyrica (pregabaliini)

Post by Kasiko » Mon 28 Dec 2015, 12:01

Kiitokset vastauksista.

Toimi kyllä Lyrica tosi kovaa tosi pienellä dosella , kun oli pari/kolme vuotta taukoa viime kerrasta.
Ennen ihan järkyttäviä määriä tullu syötyä , useampaa grammaa kerralla ,
ja siltikään ei saanu muuta oloja kuin epilepsia kohtaukset.
(Oli tosi vahva toleranssi silloin. Useamman gramman doset voi olla hengen vaarallisia , en suosittele kenellekkään.)

Yllätyin kyllä kovasti, että niin hyvin rentoutti koko kropan ja mielen , vaikka pitkä tauko ollutkin väliä.
(Ja vieläpä ilman yhtäkään pakkoliikettä tai epilepsiakohtauksen oiretta , joiden takia aikanaan jouduin lopettamaan kokonaan lyrican popsimisen.)

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Wed 24 Feb 2016, 09:42

Minkä verran Lyricaa pitäisi ottaa että saisi jotain oloja? Mulla kyllä on "olot" mutta tosi paskat. Otin eilen 2x300mg (siis en yhtä aikaa) ja ei tästä tuu kuin tosi huono olo. Kun lähtee liikkeelle niin alkaa huimaamaan niin pahasti että laatta lentää. Äsken kävin huoltoasemalta ostaan röökiä niin piti siellä vessassa oksentaa kun huimaus tekee niin pahan olon. Niin ja buprea oon ottanu noin 4mg eilisen aikana. Lyricaa myös eilen ja edellisen noin 22 aikaan illalla. Nyt kello on 8:42.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 24 Feb 2016, 11:25

No siis

Tavallaan noihan ne olot on :D Siis. Tuo on kummiskin tolettomalle iso annos jo eikä mikään ihme, että jos oksentelee ja huimaa.

Sinälläänhän näistä tulee vain sillai hauska olo. Väsyttää pikkaisen, näkee ehkä vähän välkkyviä värejä, tasapaino on ihan vituillaan, mutta myös voin kyl kuvitella, että joku ihminen kokee tämän sellaisena, että on tullut lähinnä paha olo ja huimaava olo. Jos sul on bupreekin noin paljon veressä niin ei mikään ihme jos tulee 600mg lyryy pahaolo. Myöskin näähän toimii tosi kauan myös. Eli kestää nousta sen tyyliin 3 tuntia ja sit siitä ehkä se 3 tuntia on sellaist kuosista aikaa ja loppupäiväkin on ihan pirteä äkkiä. Itellä riippuu kyl vähän päivästä, että onko olo enemmän nukuttava vai juurikin piristävä.

"Hei me heilutaan taas muttei kaaduta, meitä väsyttää vähän, mutta nyt ei nukuta" - tiktak
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Wed 24 Feb 2016, 20:14

Noi olot sopii hyvin sosiaaliseen kanssakäymiseen, voi mennä vaa heittää jollekkin kaupungilla että "hei osta mun perhosveitsi!". Egobuusti ainaki mulla, tai ei vaan välitä mitä muut ajattelee. Ja jännä et lyricoita otan mielummin paljon ittekseen ku kombotan, menee muuten niin jumiin että häviää toi sosiaalinen olo.
Takana loistava tulevaisuus.

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Thu 25 Feb 2016, 13:23

Hyh mä en kyllä tykkää. Kävelen päin seiniä. Ensin halusin että gabapentiini vaihdetaan Lyricaan, mutta en enää haluakaan. Nää ei siis mulla oo respalla, tipahti vaan taivaalta mun eteen muutama näitä 300mg.

Don
Lepakko

Post by Don » Thu 25 Feb 2016, 13:33

Lyrican ja opioidien comboilussa kannattaa ihan oikeasti ottaa maltilla aluksi, jos ei lyricaan ole toleja.

Pitkähkön (reilun kk) lyrica+bupre putken jälkeen ajattelin pitää taukoa bupresta pelkällä lyricalla, mutta olo oli kuin ei olisi ottanut lyricaa yhtään, vaikka aikaisemmin toiminut todella hyvin tuohon tarkoitukseen. Ja toletkin olivat pienimmät koskaan bupreen silloin. Eli selkeästi sanottuna vielä; kannattaa pitää muutaman kk täysi tauko lyricasta jos siitä haluaa täyden hyödyn irti bupren tai miksei muidenkin jarrujen lopetuksen yhteydessä.

zero
Kameleontti

Post by zero » Fri 26 Feb 2016, 10:39

mitä kertoo aivoista jos yhden 300mg levyn toleilla 2x 300mg levyä seuraavana päivänä ei sano yhtään mitään. :up:
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

Metsäkeiju
Tuppisuu

Post by Metsäkeiju » Fri 26 Feb 2016, 20:39

Jooh elikkäs.

Sain vaivoihini 2012-2013 75mg Lyricaa. En kuitenkaan tykkää myrkyttää itseäni pitkäkestoisesti, joten lopetin lääkityksen silloin 2013, mutta oli jäänyt kapseleita lojumaan laatikkoon.
Päätimpä siis tuossa viime viikolla napsia ne. Ei hajuakaan milloin mennyt vanhaksi (puolikas liuska).. Siinä sitten otin 300mg + 300mg (jaettuna osiin). Tulihan siitä vähän oloja. Ei mitään halluja nyt kuitenkaan. Vähän heilutti mutta en mä seiniä pitkin kävellyt. :) Tunnestusti mulla on aika vahva "luonnollinen tole" vähän kaikkeen.

Mutta riitti kyllä tä once in tä lifetime testaus, ei se niin hyvää ollut.

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Sat 27 Feb 2016, 03:27

Metsäkeiju wrote:Jooh elikkäs.

Sain vaivoihini 2012-2013 75mg Lyricaa. En kuitenkaan tykkää myrkyttää itseäni pitkäkestoisesti, joten lopetin lääkityksen silloin 2013, mutta oli jäänyt kapseleita lojumaan laatikkoon.
Päätimpä siis tuossa viime viikolla napsia ne. Ei hajuakaan milloin mennyt vanhaksi (puolikas liuska).. Siinä sitten otin 300mg + 300mg (jaettuna osiin). Tulihan siitä vähän oloja. Ei mitään halluja nyt kuitenkaan. Vähän heilutti mutta en mä seiniä pitkin kävellyt. :) Tunnestusti mulla on aika vahva "luonnollinen tole" vähän kaikkeen.

Enpä oo ennen kuullut muutenkaan, et joku ois lyricasta hallusinaatioita saanu. :D

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Thu 17 Mar 2016, 13:50

Putsia pregabaliiniä on kyllä hankala annostella, varsinkin ilman minkäänlaista vaakaa. Pitää eyeballata ja opetella pikkuhiljaa sopiva dose. Mukavasti tuo vesilasiin liukenee hieman lusikalla sekoittaen eikä maistu oikeastaan millekään.

Onko kellään käsitystä, kuinka paljon esim. 300mg Lyrica painaa? Eli kuinka paljon siellä on sidosaineita ja fillereitä?
Cogito, ergo sum

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Mon 21 Mar 2016, 11:21

thejunkass wrote:Onko kellään käsitystä, kuinka paljon esim. 300mg Lyrica painaa? Eli kuinka paljon siellä on sidosaineita ja fillereitä?
300mg kapseli ilman kuoria, eli pelkät pulverit painaa 400mg. Eli 75% sitä itseään, ja minkä tahansa muun kokoisella kapselilla heität vaan laskimeen XXmg * 1,25, jos epäilyttää onko joku koira haudattuna kun myydään kapselit irti laatoista esimerkiksi :)
You know the mind has a thousand eyes..

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Mon 21 Mar 2016, 18:03

Ei noista 75mg oo mihinkään. Ja 600mg ei edes ainakaan omissa "piireissä" oo kovin iso annos. + Lyrican todellinen potentiaali tulee siitä ,että se on 100krt parempi vaihtoehto bentsoille sekä boosterina että lääkkeenä.
300mg lyryillä voi jo jotain oloja saada ja tasapaino heittää, halluja nyt ei ehkä sentään. :D

Ja tämä ei ole yllytysviesti joten pitäydy once in a lifetime experiencessä vain jos siltä tuntuu :)
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 21 Mar 2016, 20:16

magiclymagical wrote:

Ei noista 75mg oo mihinkään. Ja 600mg ei edes ainakaan omissa "piireissä" oo kovin iso annos. + Lyrican todellinen potentiaali tulee siitä ,että se on 100krt parempi vaihtoehto bentsoille sekä boosterina että lääkkeenä.
300mg lyryillä voi jo jotain oloja saada ja tasapaino heittää, halluja nyt ei ehkä sentään. :D

Ja tämä ei ole yllytysviesti joten pitäydy once in a lifetime experiencessä vain jos siltä tuntuu :)
Kyllä se 600mg nyt aika iso annos on, kun ottaa huomioon, että pienin annoskoko on 25mg (ja silläkin kaveri, jolle rauhoittavaksi noita määrättiin, valitteli huonoa oloa). Tietysti toleranssi nousee nopeasti (onneksi ilmeisesti myös laskee nopeasti), mutta se ei valitettavasti nosta kouristuskynnystä (vrt. tramadoli) ja sitä kouristelua on ihmisille tapahtunut ihan alle 2g annoksilla, että itse en ainakaan uskalla yli grammaa ottaa, vaikka olenkin noita popsinut päivittäin vuoden verran ja jo sitä ennen pari vuotta useamman kerran viikossa annoksella 300-900mg (tosin usein lähempänä 300mg kuin 900mg).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Tue 22 Mar 2016, 01:20

Petri6 wrote:
magiclymagical wrote:

Kyllä se 600mg nyt aika iso annos on, kun ottaa huomioon, että pienin annoskoko on 25mg (ja silläkin kaveri, jolle rauhoittavaksi noita määrättiin, valitteli huonoa oloa). Tietysti toleranssi nousee nopeasti (onneksi ilmeisesti myös laskee nopeasti), mutta se ei valitettavasti nosta kouristuskynnystä (vrt. tramadoli) ja sitä kouristelua on ihmisille tapahtunut ihan alle 2g annoksilla, että itse en ainakaan uskalla yli grammaa ottaa, vaikka olenkin noita popsinut päivittäin vuoden verran ja jo sitä ennen pari vuotta useamman kerran viikossa annoksella 300-900mg (tosin usein lähempänä 300mg kuin 900mg).
On 600mg iso annos todellakin jos ei säännöllisesti syö. Ite sain lääkärin määräämänä 600mg/päivä ja söin reilut 5 vuotta päivittäin. Tuolloinkin jos oli lääkkeitten kanssa sekoillu ja ei ollu jonain päivänä mahdollista ottaa koko määrää niin tuolla 300mg pärjäs hienosti, mutta taas jos söi reilummalla kädellä taas niin ei ihmeemmin kuosiin vetäny, lähinnä toimi buusterina muille doupeille. Keskimäärin söin 1200-1500mg päivässä näitä kun sain muualtakin näitä aina, mutta pärjäs pienelläkin määrällä jos oli pakko. Oikeestaan 150mg päivässä riitti jos ei enempää ollu ottaa, mutta päivääkään ei pystyny jättää välistä kyl sit oli karmee olo ja bentsot ei sitä tyhjiöö täyttäny. En suosittelis syömään näitä säännöllisesti jos ei oo pakko. Sivuoireet mitä näillä myös saa niin ei oo mitään kivoja. Mutta joo mainio yleisbuustaaja tää kyllä on kaikelle.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Thu 24 Mar 2016, 17:20

5-meo-EMT wrote:
thejunkass wrote:Onko kellään käsitystä, kuinka paljon esim. 300mg Lyrica painaa? Eli kuinka paljon siellä on sidosaineita ja fillereitä?
300mg kapseli ilman kuoria, eli pelkät pulverit painaa 400mg. Eli 75% sitä itseään, ja minkä tahansa muun kokoisella kapselilla heität vaan laskimeen XXmg * 1,25, jos epäilyttää onko joku koira haudattuna kun myydään kapselit irti laatoista esimerkiksi :)
Kiitos vastauksesta. Kysyin ihan sillä että osaa vähän arvioida annoksia ilman vaakaa. Tämä putsi oli ihan sinetöidyssä pussissa labrasta. Ei ole siis Lyricoista kuorittua "lyricajauhetta" vaan 99.9-100% pregabaliinia.

Olen saanut nyt aika hyvin annostelun hanskaan. Teen Ritzlasta tietyn kokoisen pommin ja se futaa hyvin. Buustaa buprea aivan mielettömästi, annoksen voi puolittaa ja nuokuissa mielettömiä valveunia. Ilman pregabaliinia bupresta saa isolla annoksella pienet nuokut mutta ei mitään valveunia niin kuin ensimmäisillä kerroilla. Toki otan pienen määrän bentsoja (1mg klonatsepaamia) alle pregaban kouristuskynnyksen laskemisen varalta. Taustalla kuitenkin neljä tajuttomuus-kouristelukohtausta männävuosina.

On tämä Lyrica/pregabaliini kyllä hyvä buusteri, mutta en näe muuta käyttöä. Ehkä suburefloissa antaa helpotusta. Ahdistukseen tai kipuihin ei vaikutusta, paitsi sellaisella annoksella että alkaa heitehuimaus ja koordinaatiohäiriöt olla häiritsevää.
Cogito, ergo sum

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Wed 06 Apr 2016, 10:03

On tämä kyllä hyvä ahdistukseen ja nyt toleranssi alhaalla , kun on about pari/kolme kertaa kuukaudessa ottanu.
Tuommonen 300mg laitto jo notkut päälle , kun xonen päälle otti. Tarkotus oli saada vaan paha ahdistus pois , joten ois varmaan jo joku 150mg riittäny siihen tarkotukseen.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Wed 06 Apr 2016, 21:49

Kasiko wrote:On tämä kyllä hyvä ahdistukseen ja nyt toleranssi alhaalla , kun on about pari/kolme kertaa kuukaudessa ottanu.
Tuommonen 300mg laitto jo notkut päälle , kun xonen päälle otti. Tarkotus oli saada vaan paha ahdistus pois , joten ois varmaan jo joku 150mg riittäny siihen tarkotukseen.
Salliiko korvauhoitosi tuon Lyrican käytön? Täälläpäin ns. "toivottomat tapaukset" saa käyttää Pregabaliinia ja poltella savuja. Ite en ole korvaushoidossa. Mitens siellä testataan lyrica? Tuli vaan mieleen tosta subu-topikista missä oot maininnut olevasi korvaushoidossa.

NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero » Fri 08 Apr 2016, 10:19

Joo siis tajuun jos joku ei diggaa lyricasta, niikutos ylempänä puhuttii. Mummielestä se on kyl maaailman paras lääke auttaa kaikkii vaivoihi ja on viel iha jees päihteenäkin. Ite syöny ny 450mg-600mg annoksel vähä aikaa, iha sillä et helpottaa ilman oppareita oloo. Satunnaisesti otan kyl oppareita.

Mut siis et lyricaa ruokakauppoihi!

No eivaa.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 09 Apr 2016, 05:52

Bentseeni wrote:
Kasiko wrote:On tämä kyllä hyvä ahdistukseen ja nyt toleranssi alhaalla , kun on about pari/kolme kertaa kuukaudessa ottanu.
Salliiko korvauhoitosi tuon Lyrican käytön? Täälläpäin ns. "toivottomat tapaukset" saa käyttää Pregabaliinia ja poltella savuja. Ite en ole korvaushoidossa. Mitens siellä testataan lyrica? Tuli vaan mieleen tosta subu-topikista missä oot maininnut olevasi korvaushoidossa.
Täällä päin ainakin testataan satunnaisesti (joku max kerran 1-2 kuukaudessa) niiltä, joiden tiedetään sitä käyttävän/käyttäneen hoidon aikana. Testattaisiin luultavasti useamminkin, mutta kun pitää erikseen testata niin varmasti kustannussyyt taustalla.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Sat 09 Apr 2016, 10:26

Lyrican päihdekäytössä perehtymättömillä sekoilijoilla voi tosiaan tulla aika trippi jo 300-600...

Sen sijaan 75mg ei juuri lääkinnällistä apua useimmiten tarjoa.

Jännää muuten miten tämän tolet nousee vuorenhuipun lailla jos on edes viikon ilman!

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sun 10 Apr 2016, 04:00

kuumottelija wrote: Jännää muuten miten tämän tolet nousee vuorenhuipun lailla jos on edes viikon ilman!
No se olisi kieltämättä jo hyvin jännää. ;)

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Sun 10 Apr 2016, 11:09

kuumottelija wrote:Sen sijaan 75mg ei juuri lääkinnällistä apua useimmiten tarjoa.
Paskapuhetta.
Omalla kohdalla 75mg riittää usein haluamaani lopputulokseen. Haluamani lopputulos tarkoittaa yleensä ahdistuksen lievittämistä toimintakyvyn säilyessä normaalina. Pidän pregabaliinista eniten juuri pienillä annoksilla, vaikka mulla on hieman päihdehistoriaa, myös Lyrican kanssa.
Tiedän useampia tyyppejä, jotka jakaa saman mielipiteen ja tiedän myös ihmisten saavan lääkinnällistä vastetta jo 25-50mg annoksilla.

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Thu 14 Apr 2016, 14:09

Tulihan siitä vähän oloja. Tunnestusti mulla on aika vahva "luonnollinen tole" vähän kaikkeen.

Kyllä se 600mg nyt aika iso annos on, kun ottaa huomioon, että pienin annoskoko on 25mg (ja silläkin kaveri, jolle rauhoittavaksi noita määrättiin, valitteli huonoa oloa)

Siis kirjoitin vain kun aloittajalla oli kertoman mukaan "kova luonnollinen tole" mitä esintynee jossain määrin päihdepiireissä. :D Itsellä päihtymykseen:900mg+, lääkitykseen 150-600. Boostereina yleensä 75mg-900mg.
Toistetaan nyt vielä tää loistava vanha mantra, että kaikkien keho reagoi kaikkeen erilailla ei siitä kannata alkaa purnaamaan. 8)
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Mon 18 Apr 2016, 00:22

Aina tää aine jotenkin yllättää. Narttua lainatakseni ni taivaalta tipahti pari levyä lyricoita. No aluksi toimi ihan normaalisti, tai no miten ne nyt yleensä toimivat :mrgreen: Mutta jokusen päivän jälkeen rupesin huomaamaan elohiirtä silmän alla, eipä siinä mitään mutta kun se tuli päivässä about 50 kertaa! Tosin kun painoin siihen sormella hetken niin se lakkasi. Ihanku joku neuroleptipakkolihasliikevärinä. <- Onko toi edes sana? :left: No enhän mä aluksi tajunnu sen lyricasta johtuvan, kun vähensin annosta, niin värinä väheni tai poistui siksi päiväksi kokonaan. Monesti oon lyricaa syöny eikä tämmöstä oo tapahtunut. Onkos kellään muulla elohiiret tms vallannu ruumiinosia? ihan 150mg/vrk annoksella esiinty tota toimintaa.

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Wed 27 Apr 2016, 17:27

Mulla nytkähtelee jalat ja kädet, yleensä siinä vaiheessa, kun maltan istahtaa sohvalle rentoutumaan tai menen nukkumaan. Se on melko ärsyttävää, koska niihin nytkäyksiin aina herää, kun koko kroppa saattaa nytkähtää juuri uneen vaipumisen hetkellä.
Mulla on joku ihme kestotoleranssi lyricaan, muutama vuosi sitten sain hyvänkin kuosin jo 150mg, nykyään vaikka ois ollut useita kuukausia taukoa, täytyy ottaa ainakin 450mg aluksi, ja boostailla sitten 150-300mg muutaman kerran. En edes halua sinänsä enää syödä noita, koska annostus on ihan naurettava ja vaarallinenkin jo (900mg vähintään). Sitten alkaa nykimään, joten mulla nuo menee aina kombottaessa jonkun muun kanssa pienellä annoksella.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Wed 27 Apr 2016, 18:19

Nuo elohiiret ja nykimiset on tuttuja varmasti 99% lyrican käyttäjistä. Kaikki ketä tiedän jotka syö/syönyt joskus lyricaa niin on valitellu nykimisiä. Ja moni ainoostaan nykii nukkuessaan, eikä välttämättä tietäis jos kaveri/vaimo/tyttökaveri ei ois vierestä katellu sitä sätkimistä. Ite kuuluin myös tähän nukkujaporukkaan ja en ite herää tai tiedosta sätkiväni jos ei ois kerrottu ja nähny videolta :D ite kans katellu vierestä kun kaverit nukkunu ja sätkiny 5sekunni välein sen 6-8h nukkuessaa :D ei näytä terveeltä. Monilla nää tulee jo ihan lääkärin määräämästä 25-75mg päivä annoksella.

Loppupeleissä tää lyrica on vitun paskalääke mitä tulee sivuoireiden määrään ja laatuun. Mut sit toisaalta vaikutuksiltaan pätevä yleislääke about kaikkeen. En silti enää reseptiä ottas vaikka lääkäri pakottas :D
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Sun 15 May 2016, 14:26

Kyllä tää on ihmeellinen lääke, toimii kaikenlaiseen potutukseen ja jos on valmiiks hyvä olo ---> kuningasolo :love: Lyricoita mä varmaan (väärin)käytän eniten kaikista lääkkeistä. Mistään ei tuu mulle niin sosiaalista oloa ku näistä :P Toisaalta tosi pottumaiset reflat tästä tulee vaikka alkuun muuta sanottiin :o Ja näitä israelilaiset söi aavikolla eikä mitään mannaa :D
Takana loistava tulevaisuus.

Sielusiili
Karvakuono

Post by Sielusiili » Thu 14 Jul 2016, 04:13

onko muilla tullut unettomuutta lyrican kanssa? itse subuvierotukseen nuita hommasin
ja viimeksi rouskinut joskus subun kanssa, nyt ilman subua 300mg aamuisin ja 2mg rivari
päälle..

reflat toki vienyt mainiosti mutta ei tää unettomuus mitään nannaa ole. 3pv aikana nukkunu noin 4h. :mad:

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Thu 14 Jul 2016, 10:13

Sielusiili wrote:onko muilla tullut unettomuutta lyrican kanssa? itse subuvierotukseen nuita hommasin
ja viimeksi rouskinut joskus subun kanssa, nyt ilman subua 300mg aamuisin ja 2mg rivari
päälle..

reflat toki vienyt mainiosti mutta ei tää unettomuus mitään nannaa ole. 3pv aikana nukkunu noin 4h. :mad:
Tottas noin. Mä vierottelen itseäni kanssa subusta (9vrk ilman, jee) Mulla kyllä nää auttaa uneen, kun kolotukset on poissa, ite sitä heräilee 2-6h välein kyllä, vaikka on rivatril, tenox, insomin ja sirdalud kyllästys. Oli myös yks dormicumi, se oli nasta, pisti munkin lyhdyt pimeeeksi. Pitää nyt ottaa rauhallisesti ettei sitten bupreviekkarit hoidettua huomaa olevansa lyrica koukussa.

Sielusiili
Karvakuono

Post by Sielusiili » Thu 14 Jul 2016, 17:01

Bentseeni wrote: Tottas noin. Mä vierottelen itseäni kanssa subusta (9vrk ilman, jee) Mulla kyllä nää auttaa uneen, kun kolotukset on poissa, ite sitä heräilee 2-6h välein kyllä, vaikka on rivatril, tenox, insomin ja sirdalud kyllästys. Oli myös yks dormicumi, se oli nasta, pisti munkin lyhdyt pimeeeksi. Pitää nyt ottaa rauhallisesti ettei sitten bupreviekkarit hoidettua huomaa olevansa lyrica koukussa.
Itselläni nyt 8pv menossa ja ajattelin tänään jättää tuon lyrican kokeiluksi pois jos sais seuraavana yönä unta
ärsyttävää kun lyrican kanssa saa nukahettua mutta herää 1-2h päästä ihan virkeenä kuin olis nukkunu normaalit yöunet :/ silti voimaton olo ja alkaa taas parin tunnin päästä väsyttämään mutta ei vaan uni tule.
noh eiköhän tämä tästä. ja voimia sinneppäin lopetukseen! :) itsellä 4mg/pv iv:nä oli annos buprea noin 3v