Lyrica (pregabaliini)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
ferraari
Karvakuono

Re: Lyrica (pregabaliini)

Post by ferraari » Wed 29 Jul 2015, 17:46

Mulle sellainen optimi annos on 300mg/vrk. Ärsyttää kattoa ku porukka kauhoo turhaa tuhansia millejä ku vähempikin riittäisi, itse tein ensimäisen lyrica respan saatuani ihan samaa :doh: myöhemmin oon huomannut että kun ottaa vaan sen 300mg ja jaksaa venailla (jopa tunteja) niin kyllä se pelittää 8) se riippuu paljon että ottaako tyhjään mahaan ja pureskeleeko kapselin (itse lähes aina).

Haluaisin kysyä muilta oletteko huomanneet että 2x150mg lyricaa ei futaa niin hyvin ku 300mg kapseli? Moni kavereista on huomannut saman , miten hitossa se voi olla niin :shock: .

Lopuksi: lyrica on todella petollinen ja sillä voi saada aikaan todella vittumaisen koukun, että aloittavien kannattaa pitää tämä mielessä . Meni vuosia että aloin syömään lyricaa päivittäin ja sitten kun ne loppu niin en osaa sitä hirveää oloa kuvailla :oops: lyrican voimalla on moni henkensä menettänyt että OLKAA VAROVAISIA :!

Offtopic: käytän lyricaa subun ja bentson buusterina ja joskus sellaisenaan. Ei bubre toimi paljoakaan jos ei lyricaa ole, eikä se kyllä toimi paljo muutenkaan ja aion lopettaa koko buprenorfiinin ilman korvaus hoitoa lyricoiden ja pamien voimalla hitaalla ohjelmalla, ajattelin laastaria käyttää iholla niin loivempi lasku :!
LEGALIZE IT

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Fri 31 Jul 2015, 22:04

Bupren boosterina en tosiaan käyttäisi Lyricaa, hatsi ajaa saman asian. Sen sijaan Bupresta irrottautumiseen mitä parhain lääke.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 31 Jul 2015, 23:00

kuumottelija wrote:Bupren boosterina en tosiaan käyttäisi Lyricaa, hatsi ajaa saman asian. Sen sijaan Bupresta irrottautumiseen mitä parhain lääke.
Tuo riippuu ihan täysin ihmisestä ja preferensseistä, itse en ollenkaan tykkää sauhusta, mutta toisaalta jonkun pari hatsia lehteä voin ottaa bupren kanssa, mutta silti 100 % ajasta ottaisin mieluummin 150mg Lyricaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

pallokorva

Post by pallokorva » Sun 02 Aug 2015, 09:15

Mikäs viddu täsä lyrmys on ku ennen ku veti sen 300-800mg ni oltiin niin oloissa et huhhuh. Heti kyl kasvo tole, siis yhdestä kerrasta, jos otti tänään ja ottais huomenna saman tai isomman annoksen ei pääsis lähellekään eilisen oloa. En ole siis ottanut, kunhan esimerkin heitin, tajusitte varmaan. Siihen itse asiaan, tossa toukokuussa tuli vedettyä näitä jonkin verran, mutta eipä ollut mainittavia vaikutuksia. Suurimmat annokset kävi siellä 3g puolella. Voiko tähän tulla kestotole, muistaakseni joku muukin on sitä täällä kysellyt ja valitellut samasta vaivasta.

ferraari
Karvakuono

Post by ferraari » Sun 02 Aug 2015, 12:13

pallokorva wrote:Mikäs viddu täsä lyrmys on ku ennen ku veti sen 300-800mg ni oltiin niin oloissa et huhhuh. Heti kyl kasvo tole, siis yhdestä kerrasta, jos otti tänään ja ottais huomenna saman tai isomman annoksen ei pääsis lähellekään eilisen oloa. En ole siis ottanut, kunhan esimerkin heitin, tajusitte varmaan. Siihen itse asiaan, tossa toukokuussa tuli vedettyä näitä jonkin verran, mutta eipä ollut mainittavia vaikutuksia. Suurimmat annokset kävi siellä 3g puolella. Voiko tähän tulla kestotole, muistaakseni joku muukin on sitä täällä kysellyt ja valitellut samasta vaivasta.
Kannattaa oikeesti testailla pienempää dosee, se kyl toimii! Mulla ainaki :up: sen verran tosta kestotolesta herää mieleen että itse otan aina kolmena päivänä 300-600mg ja neljäntenä turha ottaa kun ei toimi. Yksi lyricaton päivä väliin niin sitten tää toimii. Jokaisella tietenki omapää ja oma aivotoiminta ja aineenvaihdunta, niin en sillai voi yleistää. On tää kyllä niin ihme lääke. Oon ollu joskus syömättä vuoden ja sitte jatkanu täysin samoilla doseilla niin en kyllä oo mitenkää sekavaksi menny tai ei ole tuntunu siltä että toimis erilailla. Että kyllä se on itellä ollut niin että kun on kerran pamauttanut semmoset kunnon koomat näillä että tyyliin melkein koko levy niin ei ole sen jälkeen niitä sekavuus tiloja tullut ja huomannut itselle sen 300-600mg sopivaksi doseksi :)
LEGALIZE IT

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Tue 04 Aug 2015, 14:19

^

Lyricassa on se jännä ominaisuus että välillä se toimii ja välillä ei, en tiedä mistä johtuu mutta joskus itsellänikään isotkaan annokset ei juuri toimi ja toisinaan menee ihan solmuun, ja tolesta ei ole kyse koska syön Lyricoita max. yhden päivän kerrallaan.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Tue 11 Aug 2015, 01:08

Onko kukaan huomannu Lyricassa semmoista, että esim ainakin 150mg kapselit käy toimimaan suht nopeasti, ja sitä pienemmät. 225mg kapseleista en muista. Mutta 300mg kapselit..aivan kun niissä olisit jokin depot-vaikutus, tuntuu että käy todella viiveellä kun esim 2 x 150mg. Vai onko tämä taas jotain samantyyppistä fiilistelyä, kun 2x 5mg pamia nihkeempi kun 10mg tabletti. Pari kaveria on vaan sanonut ton samaan aikaan yhdestä suusta kun olen sanonut 300mg:n kapselin toimivan paljon pitemmän ajan päästä siitä ottamishetkestä, esim kun 150mg..

Don
Lepakko

Post by Don » Sun 16 Aug 2015, 13:01

On tämä kyllä ihan ykköslääke opiaattirefloihin, ainakin bupren kohdalla. 2x300mg päivässä pitää kyllä reflat ja muut kolotukset poissa. Lisäksi tuntuu toimivan mahtavana yleisfiiliksen nostajana. Päälle kun vetää viel stydit pirilainit ja blossee päälle ni ai ai. :P

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Tue 01 Sep 2015, 16:38

Meikä löys maasta 6 x 150 mg Lyricaa levyssä :D Vittu mite hymyilytti tona aamuna ku löysin.. kumminki 900 mg Lyricaa MAASTA. :D Katoin eka et tyhjä levy fuck off mut sit jotai valkosia kapseleita oliki siel ja hymy nous persuuksii.. :)

zero
Kameleontti

Post by zero » Tue 08 Sep 2015, 10:27

Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

xPetu
Psykonautti

Post by xPetu » Sat 12 Sep 2015, 11:26

Eipä toi juurikaan vaikuta mitenkään mihinkään. Pidemmän aikaa sitä on jo määräilty kun kolmiolääkettä. Muistan vuosia takaperin kun respan sai puhelin soitolla. Nykyään saa kirveelläkään vaikka toisille tuo lääke suoranaista jumalten nektariinia.

Don
Lepakko

Post by Don » Sun 13 Sep 2015, 22:25

Ilmeisesti Lyrican patentti menee vanhaksi ensi vuonna eu:ssa ja parin vuoden päästä jenkeissäkin. Tuliskohan tuohon hintaan vihdoin jotakin tolkkuakin.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Tue 15 Sep 2015, 15:37

Jos tänään onnaa niin saan tätä xPetua lainatakseni "jumalten nektariinia" muutaman kapselin. Tekis ihan gutaa, sosialisoi hyvinkin. Mutta koukkuun tähän shaittiin ei parane jäädä :!

Don
Lepakko

Post by Don » Wed 16 Sep 2015, 22:52

Tänään aikaisemmin vielä vitutti paskasta piristä tulleet laskut, 450mg lyricaa naamariin ja motivoitunut minä opiskelun parissa. Aloitekynnys laski nollaan ja kaikki hommat sain hoidettua.
Tuleekohan vielä 5 viikon 300-900mg päivä nauttimisella kummoisia refloja? Osallehan ei tästä kuulemma tule mitään vieroitusoireita, toivottavasti kuulun jälkimmäisiin. 8)

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Thu 17 Sep 2015, 18:37

Don wrote:Tänään aikaisemmin vielä vitutti paskasta piristä tulleet laskut, 450mg lyricaa naamariin ja motivoitunut minä opiskelun parissa. Aloitekynnys laski nollaan ja kaikki hommat sain hoidettua.
Tuleekohan vielä 5 viikon 300-900mg päivä nauttimisella kummoisia refloja? Osallehan ei tästä kuulemma tule mitään vieroitusoireita, toivottavasti kuulun jälkimmäisiin. 8)
Hmm paha sanoa. Mulla ei ole ollut noin pitkiä pregabaliiniputkia. Tainnut mennä maksimissaan 10pv. Ja siitä ei ole mitään kyllä seurannut. Tästä kokemusta 75mg-4.2g annoksilla.
Toivottavasti ei tule mitään, tai ehkä pienet reflat vois opettaa jotain ;) Lyrtsi refloihinhan ei juuri muu taida auttaa kun lyrica? 150mg nautittuna, kehtaiskohan toisensamanloisen ottaa, who knows, kuka ei?

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Fri 18 Sep 2015, 16:13

Vedän aikaisemman mielipiteeni takaisin. Mulla toimi alkuun Pregabaliini todella vahvasti ja aiheutti heitehuimausta, pahoinvointia ja sekavaa oloa. Nyt kun olen ottanut pitkästä aikaa säännöllisen epäsäännöllisesti tätä, niin tämähän on todella miellyttävää. Toleranssikin kasvanut. Nyt menee helposti 300-600 mg, kun ennen 150 mg aiheutti pahoja sivuvaikutuksia ja sekavuutta. Nyt ei sekoita päätä juuri ollenkaan (Ainakaan läheskään niin pahasti kuin bentsot) ja boostaa jarruja todella hyvin. Esim. Subutex on monta kertaluokkaa miellyttävämpää 300+ mg Lyrican kanssa. Tuntuu paljon enemmän klassiselta opiaatilta ja euforia paranee.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Sat 19 Sep 2015, 19:22

eNZYMe wrote:Vedän aikaisemman mielipiteeni takaisin. Mulla toimi alkuun Pregabaliini todella vahvasti ja aiheutti heitehuimausta, pahoinvointia ja sekavaa oloa. Nyt kun olen ottanut pitkästä aikaa säännöllisen epäsäännöllisesti tätä, niin tämähän on todella miellyttävää. Toleranssikin kasvanut. Nyt menee helposti 300-600 mg, kun ennen 150 mg aiheutti pahoja sivuvaikutuksia ja sekavuutta. Nyt ei sekoita päätä juuri ollenkaan (Ainakaan läheskään niin pahasti kuin bentsot) ja boostaa jarruja todella hyvin. Esim. Subutex on monta kertaluokkaa miellyttävämpää 300+ mg Lyrican kanssa. Tuntuu paljon enemmän klassiselta opiaatilta ja euforia paranee.
Allekirjotain tuon täysin. Tässä mietin ottaisiko viimesen 150mg lyrtsin, alla n. 200mg lyricaa, 300mg ramii ja 2mg Rivotril :roll: :)

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Thu 03 Dec 2015, 23:05

Mitäs mitäs, Lyrica topikki oli tippunu toiselle sivulle, no nostin sen ylös kun tuli vastaan tommosia. Levyssä lukee Pragiola 150mg (KRKA)

Jossain bentso tai tramal ketjussa joku tais hypettää että KRKA:n lääkkeissä olis joku kovinkin hyvä ero orginaaliin. Empä tiedä ihan normisti noi pragiolat pelittää. Tommoinen oranssi/valkonen tekstillä kapseli: p150

Onko muilla saman valmistajan aineesta kokemusta?

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Tue 15 Dec 2015, 21:10

Ootteko muuten huomannut että Pregabaliini nimellä saa huomattavasti halvemmalla kun paketin missä lukee Lyrica. No emmä tiedä jos sossu maksaa ne niin sitten se ei teille joillekin sano mitään, paitsi sen että valmiste muuttuu Pregabaliini nimeksi, Orionin valmistama. Mikähän siinä että Pfizer pitää töykeitä hintoja monissa lääkkeissä. Noh kohta eivoi enää ns. katukauppiaat mitää himohintoi pitä pregabaliinassa. Naurettavin on kyllä ollut joku 5e pyyntö 300mg. Saahan sitä pyydellä, toivottavasti edes vitsillä tommosta heittää ;)

Don
Lepakko

Post by Don » Tue 15 Dec 2015, 22:05

Joo patentti tainnut vihdoin raueta pregabaliinilääkkeiden tekoon, hyvä homma kyllä. Itse en ole vielä Orionin valmistamaan törmännyt, mutta luultavasti pregabaliini tulee tramalin kylkeen tuossa jonkin kuukauden sisään,
kunhan lekurin kanssa asiasta juttelen.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Sat 19 Dec 2015, 02:04

Bentseeni wrote:Naurettavin on kyllä ollut joku 5e pyyntö 300mg.
Tääl on ihan vakio meininki et femman maksaa kolmesataset lyrmyt. Jos listan ottaa ni sit hinta tippuu siihe 3,5 - 4 eur. Tai jos tuntee myyjän hyvin/on kaveri.

Ei mitään uutta tos femma per kolmesatane. Törkee hinta se on ja siks noita harvemmin poistan ja jos poistan ni otan koko lätkän et saa vähä halvemmal.

Hienoa muute et Lyricasta on viimeinkin tullut rinnakkaisvalmiste, niin ymmärsin ylläolevista viesteistä. Aikoinaan kun 75 mg oli respalla niin se yks 75 mg kapseli makso muistaakseni vähän alle euron.. Siitä tietty kelakorvaus pois mut se hinta jäi silti johonki 60 snt per yks 75 mg kapseli. :roll:

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Sun 20 Dec 2015, 00:54

Näkyykö lyricat nykyisissä pika virtsa seuloissa (8 tai 10 paneelin testi kyseessä)?
Ennenhän oli ne 5 paneelin pika testit missä ei ollu paneelia lyricalle, mutta ovat sen jälkeen tulleet nuo 8 tai 10 paneeliset käyttööön.
ja kuinka kauan tommonen yks 225mg lyrica näkyy suunnilleen?

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Sun 20 Dec 2015, 17:08

mentalhell wrote:
Bentseeni wrote:Naurettavin on kyllä ollut joku 5e pyyntö 300mg.
Tääl on ihan vakio meininki et femman maksaa kolmesataset lyrmyt. Jos listan ottaa ni sit hinta tippuu siihe 3,5 - 4 eur. Tai jos tuntee myyjän hyvin/on kaveri.

Ei mitään uutta tos femma per kolmesatane. Törkee hinta se on ja siks noita harvemmin poistan ja jos poistan ni otan koko lätkän et saa vähä halvemmal.

Hienoa muute et Lyricasta on viimeinkin tullut rinnakkaisvalmiste, niin ymmärsin ylläolevista viesteistä. Aikoinaan kun 75 mg oli respalla niin se yks 75 mg kapseli makso muistaakseni vähän alle euron.. Siitä tietty kelakorvaus pois mut se hinta jäi silti johonki 60 snt per yks 75 mg kapseli. :roll:
Juu kyllähän se näin menee täälläkin että jos tuntee hyvin tai mun tapauksessa on kaveri ni hinta tipahtaa normaaliksi. 60e 3 levyä 150mg. Kotiinkuljetuksellla kaupungin toiselta puolelta. On tullut nyt napsittua noita 12 pv:n aikana noin 2 levyä. Jokusen oon vaihtanu pois jälel on 5kpl. Mitens onnistuuko tommosella käytöllä saamaan reflanpoikaset? Viimeset vikat varmaa kannattaa napsia sillee harvakseltaan, tai jopa puolittaa.

Viimekesänä olin 1kk täysin raittiina mistään, ok lääkärin määräämät bentsot. No sain käsiini listan 150mg söin sen vuorokaudessa, no seuraava vuorokausi oli viel aika pöhnässä. <- vitun typeräähän tommonen on. Mutta siitä seuraava vuorokausi oli ihan järjetön vitutus, niinkun mikään ei ollut oikeinpäin. Mut sitte se meni ohi..

zero
Kameleontti

Post by zero » Mon 21 Dec 2015, 10:47

Bentseeni wrote:On tullut nyt napsittua noita 12 pv:n aikana noin 2 levyä. Jokusen oon vaihtanu pois jälel on 5kpl. Mitens onnistuuko tommosella käytöllä saamaan reflanpoikaset? Viimeset vikat varmaa kannattaa napsia sillee harvakseltaan, tai jopa puolittaa.
ei onnistu. ite oon syöny välillä kerta-annoksena jo 2x 300mg levyä. ei se koukku nopeasti hoidu, eikä kannata hoitaakaan.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Mon 21 Dec 2015, 23:04

zero wrote:
Bentseeni wrote:On tullut nyt napsittua noita 12 pv:n aikana noin 2 levyä. Jokusen oon vaihtanu pois jälel on 5kpl. Mitens onnistuuko tommosella käytöllä saamaan reflanpoikaset? Viimeset vikat varmaa kannattaa napsia sillee harvakseltaan, tai jopa puolittaa.
ei onnistu. ite oon syöny välillä kerta-annoksena jo 2x 300mg levyä. ei se koukku nopeasti hoidu, eikä kannata hoitaakaan.
Hyvä herra zero. Taidat vähän vähätellä asioita tai itse liiotella, olin nyt 34h ilman lyricaa, meinasin tänään vetää itteni pari kertaa töissä sirkkelistä läpi pitkin ja poikin kun vittu niin ahkerasti. Nyt 34h tauon jälkeen otin 150mg. Eipä vituta enää. Mullakin on kokemus 1 x 300mg levy, siitä ei oo muistikuvia.

Mutta sullahan on ollu semmosta ettei useet lääkkeet tai huumehet toimi, tai toimii tosi vajakisti. Ni ehkä sulle ei sitten tuu viekkareitakaan?

savo
Psykonautti

Post by savo » Wed 23 Dec 2015, 23:31

Ite en oo silleen huomannu että ois tullu lyricasta refloja vaikka oon popsinut kuukauden kaks putkeen ja välillä aika järkyttävillä annoksilla (kolmesatasii levy ja miedompia ihan riittävästi päälle) Mutta se voi kyllä johtuu siitäkii että on tullu vedettyy kaikkee muuta kun on jättäny lyrican pois että ei oo huomannu niitä viekkareita.

Vittu ku masentaa näistä tulleet kestotolet, edellisen kerran söin lyricaa valehtelematta melkein vuos sitten ja nyt muutamia viikoja sit ajattelin poistaa näitä kun halvalla sai. Söin ensin 8kpl 75mg nappeja ja yhen kolmesatasen, ei sanonu mitään. Seuraavana päivänä söin 150mg nappeja 6 kpl ja kolme kolmesatasta ja join suurinpiirtein 6-9 annosta alkoholia, sillon huomasin että vähän heitti tasapaino yms mitänyt lyricasta tulee... Ei hyvä :down:

Nooh toisaalta tää lääke toimii aina ku tarvii jotain buustata :up:

EDIT:
HUOM! TÄN KOKOLUOKAN ANNOKSET VAARALLISIA, EI KANNATA KOKEILLA!
Last edited by savo on Fri 25 Dec 2015, 11:33, edited 1 time in total.
No one lives forever

Petri6
OD

Post by Petri6 » Thu 24 Dec 2015, 19:13

Aivan järjettömiä nuo annokset, kai olette tietoisia, että jo reilun gramman päiväannoksilla epileptisen kohtauksen riski on merkittävä?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

savo
Psykonautti

Post by savo » Fri 25 Dec 2015, 11:31

On tiedossa ja tosiaan tuohon edelliseen viestiin lisään että on vaarallisia tuon kokoiset annokset.
No one lives forever

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Sat 26 Dec 2015, 21:18

Kasiko wrote:Näkyykö lyricat nykyisissä pika virtsa seuloissa (8 tai 10 paneelin testi kyseessä)?
Ennenhän oli ne 5 paneelin pika testit missä ei ollu paneelia lyricalle, mutta ovat sen jälkeen tulleet nuo 8 tai 10 paneeliset käyttööön.
ja kuinka kauan tommonen yks 225mg lyrica näkyy suunnilleen?
Ei ole pregabaliinille pikaseulaa vielä. Jatkotutkimuksiin jos lähetetään virtsanäyte niin siellä näkyy, tätä tekee paikallinen klinikka ainakin. Käyttävät jotain labraa jossa varmennetaan aineita ja siellä näkyy metyylifenidaatit, pregabaliinit, gabapentiinit yms..

Kovasti kuulin klinikan hoitajilta että odottavat Lyrica pikaseulaa koska se on niin suuri ongelma korvaushoitolaisten piirissä ja jatkotutkimukset maksavat ilmeisesti melko reilusti joten pikaseulalla Lyrican toteaminen oisi helppoa ja halpaa vaan sellaista ei ole.

Huoletta siis voit olla, ellei sielläkin käytetä varmennusta jossa näyte tutkitaan perinpohjin ja kaikki aineet näkyy, tai no joku lakka ja gamma ei näy ja jotain poikkeuksia on mutta lähes kaikki aineet muuten. Terveyskeskuksissa ei täällä ainakaan lähetetä jatkoon seulanäytettä, joten siellä voi olla täysin huoletta. Enkä usko että mikään terveyskeskus käyttää tuota jatkotutkimusta jota päihdeklinikat käyttää tai ainakin paikallinen sellainen täällä käyttää sitä, luulisi että sitä käytetään myös isompien kaupunkien klinikoilla.

Lyrica näkyy seulassa 2 - 10 vrk, riippuen käytön pituudesta, annoksien suuruuksista ja henkilökohtaisista tekijöistä. Yksi 225 mg näkyy ehkä 2 - 3 vrk.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sun 27 Dec 2015, 11:13

Kaverilla, joka on korvaushoidossa, testataan täälläpäin Lyrica erikseen aina välillä (on myöntänyt käyttäneensä). Uskoisin, että seulanäyte lähetetään tutkittavaksi maininnoin, että toteavat erikseen Lyrican eli ei siis tutkita tarkemmin muuta kuin Lyricaa. Täällä siis korvaushoito tapahtuu suoraan terveyskeskuksesta.