U-47700

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
NatiHero
Kameleontti

U-47700

Post by NatiHero » Wed 04 Mar 2015, 09:22

Eli tässä wikilinkki http://en.wikipedia.org/wiki/U-47700

Kellää kokemuksia? sinivaloo lukasin, mut ois kiva kuulla jos täällä joku on jo testtaillu. On hankinnassa tässä iha lähiaikoina niin kaikki kommentit teretulleita. Tuun myös raportoimaa kokemusista myöhemmin sit.

Toi Kappa-agonismi vähä mietityttää, enkä oo näemmä poikkeus. Mu toisaalta hehkutettu hyvänä heroiinin korvaajana viihdekäytös. Ja en iha päivittäis tuotteeks oo tätä ottamasssa :D

Kisu
Psykonautti

Re: U-47700

Post by Kisu » Thu 05 Mar 2015, 10:21

NatiHero wrote:Eli tässä wikilinkki http://en.wikipedia.org/wiki/U-47700

Kellää kokemuksia? sinivaloo lukasin, mut ois kiva kuulla jos täällä joku on jo testtaillu. On hankinnassa tässä iha lähiaikoina niin kaikki kommentit teretulleita. Tuun myös raportoimaa kokemusista myöhemmin sit.

Toi Kappa-agonismi vähä mietityttää, enkä oo näemmä poikkeus. Mu toisaalta hehkutettu hyvänä heroiinin korvaajana viihdekäytös. Ja en iha päivittäis tuotteeks oo tätä ottamasssa :D
Mikä lienee tämän status lain silmissä täällä Suomessa? Raportoi ihmeessä lisää testattuasi, itseä ainakin kiinnostaa.

Banch
Karvakuono

Post by Banch » Sat 21 Mar 2015, 17:58

Aivan vitun loistava opioidi, jolla saa aivan vitun loistavat reflat aikaseksi kun useamman gramman ottaa putkeen.. Voi huuhhuh.. Ei vedö subu, fenta tai ite hoo vertoja tälle tuotteelle.

Toimii nasaalisesti jo hyvin pienill annoksilla, 5mg+

Suurin annos jonka olen ottanut IV:nä on 85mg joka oli tosiaan useamman viikon notkumisen tulosta. Tuo annos oli jo liian suuri omaan mieleen

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 21 Mar 2015, 23:10

Banch wrote:Voi huuhhuh.. Ei vedö subu, fenta tai ite hoo vertoja tälle tuotteelle.
Tarkoitatko etteivät nuo yllämainitut vedä vertoja positiivisissa vaikutuksissa vai refloissa vaiko molemmissa? Osaatko sanoa onko kyseessä morfiinin tapainen raskaampi opioidi vai oksikodonin tyylinen pirteämpi opioidi?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero » Tue 24 Mar 2015, 09:08

Petri6 wrote:
Banch wrote:Voi huuhhuh.. Ei vedö subu, fenta tai ite hoo vertoja tälle tuotteelle.
Tarkoitatko etteivät nuo yllämainitut vedä vertoja positiivisissa vaikutuksissa vai refloissa vaiko molemmissa? Osaatko sanoa onko kyseessä morfiinin tapainen raskaampi opioidi vai oksikodonin tyylinen pirteämpi opioidi?
Ihan samoja oisin ollu kysymäs ku jäi nyt täs kuus hankkimatta :(

Paljonko tota tarvis varata max. Kolmelle hengelle et riittäs hyväks notku illaks? Taustoina: yks nokittas jolla myös olematon tole,2 vetäis varmaa iv, toisella isompi tole, mut ei kummalakaa pieni. Kaikkeeha ei oo pakko vetää, mut suosituksii paljo pitäs ainaki varata. Suosittelija ei ole vastuussa käytöstäni(pakolline disclaimer)

peemies
Lepakko

Post by peemies » Wed 15 Apr 2015, 11:37

Mulla oli eka annos iv:nä 12 tai 13mg, ja oli minusta ihan passeli. Näin siis pienellä opparitolella.
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Tue 21 Apr 2015, 01:00

peemies wrote:Mulla oli eka annos iv:nä 12 tai 13mg, ja oli minusta ihan passeli. Näin siis pienellä opparitolella.

Mihin opiaattiin/oidiin vertaisit tuota IV:nä? Tuleeko raskaat nuokut, vai jaksaako touhuta kaikennäköstä samalla kun on ihan pumpuleissa :D Jos on enemmän kokemuksia jollain tästä niin inffotkaa, kiinnostaa itseä tämä kanssa.

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Tue 02 Feb 2016, 15:46

Testasin eka kertaa. Eka oraalisesti 20mg ja toimi ihan jees. Sitten otin parin tunnin päästä iv:nä saman verran, ja täytyy sanoa että iv:sti tuntui vitun paljon paremmalta!

Mä oon jaksanut puuhailla kaikenlaista. Jos menee sohvalle katteleen vaikka töllöä niin alkaa nuokuttamaan. Aika vaikea vertailla mihinkään, mutta kyllä tämä fentanyylille aika hyvin vetää vertoja.

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Tue 02 Feb 2016, 15:53

renttuni wrote:Testasin eka kertaa. Eka oraalisesti 20mg ja toimi ihan jees. Sitten otin parin tunnin päästä iv:nä saman verran, ja täytyy sanoa että iv:sti tuntui vitun paljon paremmalta!

Mä oon jaksanut puuhailla kaikenlaista. Jos menee sohvalle katteleen vaikka töllöä niin alkaa nuokuttamaan. Aika vaikea vertailla mihinkään, mutta kyllä tämä fentanyylille aika hyvin vetää vertoja.
Mulla on kerran tätä ollu reilun gramman verran ja tykkäsin kyl iv.nä tätä nauttia. Missä hinnoissa tää pyörii tällä hetkellä ja onko paljonkin liikenteessä? Aika harvinaista ainakin omalla kohalla tää tavara.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Petri6
OD

Post by Petri6 » Tue 02 Feb 2016, 16:28

rufftuff wrote: Mulla on kerran tätä ollu reilun gramman verran ja tykkäsin kyl iv.nä tätä nauttia. Missä hinnoissa tää pyörii tällä hetkellä ja onko paljonkin liikenteessä? Aika harvinaista ainakin omalla kohalla tää tavara.
Muistatko/osaatko sanoa onko kyseessä morfiinin, unikkoteen ja heroiinin tapainen raskaampi opioidi vai oksikodonin tyylinen pirteämpi opioidi?

Tai oletko käyttänyt jotain opioidia, johon tämä parhaiten vertautuisi?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Tue 02 Feb 2016, 16:58

Petri6 wrote:
rufftuff wrote: Mulla on kerran tätä ollu reilun gramman verran ja tykkäsin kyl iv.nä tätä nauttia. Missä hinnoissa tää pyörii tällä hetkellä ja onko paljonkin liikenteessä? Aika harvinaista ainakin omalla kohalla tää tavara.
Muistatko/osaatko sanoa onko kyseessä morfiinin, unikkoteen ja heroiinin tapainen raskaampi opioidi vai oksikodonin tyylinen pirteämpi opioidi?

Tai oletko käyttänyt jotain opioidia, johon tämä parhaiten vertautuisi?
Sanoisin että lähimpänä oli fentanyyliä tai oksikodonia , se kama mitä vedin ja tätä se juuri muistaakseni oli.

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Wed 03 Feb 2016, 20:41

rufftuff wrote:
renttuni wrote:Testasin eka kertaa. Eka oraalisesti 20mg ja toimi ihan jees. Sitten otin parin tunnin päästä iv:nä saman verran, ja täytyy sanoa että iv:sti tuntui vitun paljon paremmalta!

Mulla on kerran tätä ollu reilun gramman verran ja tykkäsin kyl iv.nä tätä nauttia. Missä hinnoissa tää pyörii tällä hetkellä ja onko paljonkin liikenteessä? Aika harvinaista ainakin omalla kohalla tää tavara.
Maksoin 30e 100mg. Ei oo kyllä hyvin liikkeellä ja enää ei olekaan saatavilla. Eikä ollut muutenkaan kun tommonen pieni määrä.

Hyvin kyllä toimi, mutta harmittavan lyhytvaikutteinen iv:nä käytettynä.

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Wed 03 Feb 2016, 20:50

renttuni wrote:
rufftuff wrote:

Maksoin 30e 100mg. Ei oo kyllä hyvin liikkeellä ja enää ei olekaan saatavilla. Eikä ollut muutenkaan kun tommonen pieni määrä.

Hyvin kyllä toimi, mutta harmittavan lyhytvaikutteinen iv:nä käytettynä.
Se on kyl harmi et ivnä vaikutus kestää lyhyempään, mut ne nousut on yleensä juju siinä hommassa. Mihin aineeseen sä vertaisit tätä?

Edit. Luin sinivalosta tällästä: soluble in water ~9mg/L but very soluble in vinegar. Pitääkö tää paikkansa?

editoin pois näitä, mistä tätä sain ja mihin hintaan tyylistä settiä... t. dexma

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Thu 04 Feb 2016, 12:36

En mä tajua mitä tuo tarkottaa :mrgreen: Sori vähä huono enkussa..

Oisko tää semmonen oxyn ja fentan sekoitus. Mä oon ollut pahasti fentanyyliin riippuvainen ja tarvinnu pitkän lääkkeellisen vierotuksen että pääsin irti siitä. Niin fentanyyli on mulle semmonen aineiden kuningatar niin oikeastaan mikään ei mene siitä ohi.. jos ymmärrät mitä tarkoitan. Mutta kyllä tää on oksikodonia euforisoivempaa ja parempaa.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Thu 07 Apr 2016, 02:08

Frendi melkeen delas tähän.

Ite tykkäsin, et vähän ku fentanyyli mut kivempaa. Otin nokkaan.

Kohtuuttomat reflat parin päivän käytön jälkeen.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Thu 07 Apr 2016, 17:01

Tämä on kyllä aivan helvein kallista taravaa, ottaen huomiion että IV:nä kesto about 5-10 minuuttia. Itselläni on jonkinmoinen opioiditole, joten 40-5mg annoskoolla vedin. Ei siinä, jos on rahaa millä mällätä, mutta on kyllä olemassa paljon järkemäpiäkin vaihtoehtoja.

Erittäin miellyttävä opioidi, itse asiassa yksi miellyttävimmistä mitä ole olen kokeillut. Tuo kesto vaan on aika vitsi. Arvioisin että ehkä 2.5x oksikodoni vahvuudeltaan.
Cogito, ergo sum

zero
Kameleontti

Post by zero » Sat 28 May 2016, 14:05

mitä ootte mieltä hyötysuhteesta tän kanssa iv vs. nasaalinen käyttö? jos iv:nä toimii todella lyhyen aikaa, miten nasaalisesti sitten? ja tarviiko ottaa paljonkin isomman annoksen iv:seen verrattuna?
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

Friidu
Psykonautti

Post by Friidu » Wed 01 Jun 2016, 22:24

Mun mielestä tässä nousut kolahti iv paljon kovemmin ku oxycodonissa, mutta ne oli kyl supernopeasti ohi. Nopeesti kului 100mg, parissa päivässä. Omat vedot oli 10-20mg. Joidenkin mukaan tässä säästää rahaa verrattuna oxy, mut oon eri mieltä juurikin tuon vaikutuksen keston vuoksi. Lisäks mua ehkä nuokuttaa enempi hyvät oxyvedot kuin tää, riippuu toki mitä hakee. En luokittelisi näitä samankaltaisiksi. Ehkä tämä U-4770 muistutti enemmän morkkua. Huomasin muuten, että ku tätä vetää iv, niin tulee suuhun vähän kitkerä maku ja kurkussa tuntuu pieni salpaus tms(?), oxyssa myös,mut ei läheskään näin selkeesti. Onko tää tyypillistä vain käykö vain mulla näin??? Vai johtuneeko muista aineista mitä sisältää..

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 19 Jul 2016, 12:52

Erittäin kiehtova substanssi! EI ole henkilökohtaista kokemusta... Joku sanoi että toimii hyvin vaikka olis edellisenä päivänä vetäny subua...

ite oon unelmoinut tästä. Mutta nyt olen siis metadon korvaushoidossa kolmatta kuukautta... Mutta osaako kukaan sanoa miten riskialtista olisi ottaa tätä metadonin kanssa? Mun vrk.annos on 70mg. Ollut nyt reilut 2kk tuo 70mg. Meinas mennnä offiksi. Mutta niin. En todnäk tule kokeilemaan mutta ihan varmuuden vuoksi olisi kiva kuulla tästä lisää... :D (onkohan mulla joku perus addiktin piru enkeli kamppailu tuolla päässä) men ja tiedä.

Ainakin tätä näyttäs olevan SAATAVILLA vähä joka puolella. ilmeisesti tästä on tullut nyt HITTI tuote :D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Captainmorgan
Karvakuono

Post by Captainmorgan » Tue 19 Jul 2016, 12:59

Tuli testattua tätäkin 10-20mg annoksilla sopivat opiaatti pärinät, on kyllä oxyja parempi mutta en sanois että pieksee kunnon konia. :roll:

Velho
LD50

Post by Velho » Wed 20 Jul 2016, 22:20

Jooh maistettu tätäkin mutta veikkaan että bupre blokkas paljolti tätä kun ei tullu taukoo pidettyy... N 3,3333333mg dose alkuun ja allergiatestinä ja siten 5mg ja sitten 10mg ja viimosina 15-20mg iv ihan hyvä opioidi mutta tosiaan bupresta pitäs pitää taukoo et sais kaiken irti :foil:

Ja komppaan että oxyy parempaa muttei konia voita 8)
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Friidu
Psykonautti

Post by Friidu » Sun 24 Jul 2016, 23:02

mutta kestikö teilläki (iv-käyttäjät) tosi lyhyen aikaa? Ku musta tuntu, että piti olla lisää vetämässä aika nopeesti.. oxy kestää huomattavasti pidempään.. (tyyliin 20mg aamupäivä ja 20mg ilta, siis iv..). Ja tuo vahvuus toki erästä ja myyjästä riippuvainen, kun tuntu eka kerralla, että ne 10-20 vedot kolisi kovaa, sit seuraavan erän kohdalla 20 ei sanonu paljoa mitään ja 100mg meni päivässä oloja metsästellen. Myydään "puhtaana", mut vaihtelee näköjään suuresti.

zero
Kameleontti

Post by zero » Mon 25 Jul 2016, 07:55

pakko todeta kun joutuu aina pettymään opioidien ja bentsojen kanssa, ei nämä vaan toimi. joku aika sitten, 3pv bupresta taukoa, ensimmäiset 80mg nokittelin eikä sanonut mitään, 20mg iv:nä päälle niin tuli todella miedot nousut. loput 150mg meni että tarjosin parille kaverille ja ite vedin 50-100mg mutta ei sanonut enää mitään. (niillä toimi jo 10-20mg) roskaa kaikki vitun opioidit. pettymyksiä vaan. oivoi kun aivoja voisi jotenkin korjata.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

Friidu
Psykonautti

Post by Friidu » Tue 26 Jul 2016, 00:55

Nyt sattui hyvän vahvuista,mutta toka veto,jossa oli enemmän ekaan verrattuna, tekikin jtn ihan ihmeellistä. Nimittäin rushin jälkeen tuli pakottava tarve kuunnella musiikkia ja aloin siivota ym. touhuilua! Whaat?? Oliko jatkeena ny jtn stimua, vai täh. Kesti ehkä 20 min tuo vauhti meininki ja sit alkoi silmät luppasta ja rauhottui meno. Ihan outoo. Kun se eka veto tuntui normilta opiodilta; rush, rauhallinen mellow olo, kiva vain olla ja maata. Sit toi toinen ihme meininki :D En oo harrastanu speedbolleja (? eiks ne niitä oo jarru+vauhti :D) mut tää kyl oli vähän niinku sellanen kokemus.. EI pitäis sotkee hyvää opioidia mihinkään! Ja jos veto ois ollu liian iso opiodi veto, niin "sammuahan" mun ois pitäny..

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 26 Jul 2016, 06:04

Niin siis ihan normaalia, että opiaatit myös piristävät ja boostaavat tavallaan keskittymiskykyä. Juurikin moni opiaattikäyttäjä hakee sellaista arkista pirteyttä näistä aineista.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Kisu
Psykonautti

Post by Kisu » Tue 02 Aug 2016, 00:41

Tuli tosiaan tuossa viime viikolla tätä tyypattua ja eipähän tarvi enää toiste tähän vähiä rahojaan tuhlata. Myyjän mukaan 200mg putsia tavaraa, en itse omista vaakaa joten en määrästä voi mennä takuuseen. Aloitin eyeballaamalla* pienen hippusen jauhetta, vetämällä nokkaan (polttelee todella pahasti sieraimissa) ja siitä eteenpäin aina 30min-tunnin välein alati suurenevaa annosta. Ehkä noin viisi tuntia jaksoin nuuhkia, arviolta about 150+ milligrammaa siinä ajassa nenukkiin upposi ja ainoa positiivinen vaikutus oli reflojen helpotus hetkeksi. Ei rentouttanut raajoja, ei pienentänyt pupilleja mainittavammin, ei todellakaan nuokuttanut ja minkäänlaista euforiaa, ei edes hienoista mielialan nousua, missään vaiheessa. Tunti-pari viimeisten nokkien jälkeen iski voimakas päänsärky ja pahoinvointi, joten oli pakko mennä huilaamaan hetkeksi sängylle. Sen jälkeen olikin jo pakko alkaa huljuttelemaan unikonsiemeniä, kun jo parin tunnin päästä viimoisista nokista alkoi paleltaa. Seuraavana päivänä heitin pussinpohjalliset (eli tuo n. 50mg) vesilasiin, vettä päälle ja sekoittelun jälkeen kurkusta alas. Tällä tavalla otettuna tuntui toimivan jokseenkin paremmin, reflat lähtivät ja hetken ajan olin kokevinani jopa pientä rentoutta käsivarsissa ja mieliala nousi hieman. Hyvin lyhytvaikutteiseksi vaikutus jäi näinkin käytettynä, parin tunnin päästä reflat alkoivat taas tehdä tuloaan. Tiedä sitten teenkö nokittaessa jotain perustavanlaatuista väärin (en ole minkään aineen kohdalla saanut koskaan nokittamisesta oikein mitään irti), vai toimiiko tämä tosiaan paremmin "yksi iso annos kerralla" -taktiikalla verrattuna "monta pientä annosta erissä" -taktiikkaan. Oli miten oli, parin vuoden päivittäinen unikonsiemennesteen nauttiminen on selvästi vetänyt toleranssit ihan katonrajaan asti, kun ei näinkään stydi tavara sano yhtään mitään.

*Ehdottomasti vaarallista touhua, yleensäkin aineiden, mutta eritoten tutkimuskemikaalien ja nimenomaan tutkariopioidien kohdalla. Tällainen huomautus vaan, ettei kukaan kuvittele minun suosittelevan vastuutonta päihteidenkäyttöä.

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Fri 05 Aug 2016, 12:45

Friidu wrote:Nyt sattui hyvän vahvuista,mutta toka veto,jossa oli enemmän ekaan verrattuna, tekikin jtn ihan ihmeellistä. Nimittäin rushin jälkeen tuli pakottava tarve kuunnella musiikkia ja aloin siivota ym. touhuilua! Whaat?? Oliko jatkeena ny jtn stimua, vai täh. Kesti ehkä 20 min tuo vauhti meininki ja sit alkoi silmät luppasta ja rauhottui meno. Ihan outoo. Kun se eka veto tuntui normilta opiodilta; rush, rauhallinen mellow olo, kiva vain olla ja maata. Sit toi toinen ihme meininki :D En oo harrastanu speedbolleja (? eiks ne niitä oo jarru+vauhti :D) mut tää kyl oli vähän niinku sellanen kokemus.. EI pitäis sotkee hyvää opioidia mihinkään! Ja jos veto ois ollu liian iso opiodi veto, niin "sammuahan" mun ois pitäny..
Mä taas käytän opiaatteja siihen, että kotityöt ja muut asiat sujuu mukavasti ja jaksaa touhuilla. Kun muuten en jaksa tehdä mitään ja oon vaan masentunut. Harvemmin mitään nuokkuja tai euforiaa saa mistään.

Friidu
Psykonautti

Post by Friidu » Thu 18 Aug 2016, 22:18

joo siis mä haen sitä euforiaa kyllä opiaateista aina, se on se juttu, mut toki silloin ku käytän tiheämmin, niin mä tarvin sen annokseni toimiakseni normaalisti (funktional addict) :) Eli juuri se arjen sujuminen ja virkeenä pysyminen tavoitteena. Refloissa ei meinaa onnistua mikään, ei huvita, ei pysty ei kykene..palelee, väsyttää, ahdistaa jne... Sit saat annoksesi ja elämä hymyilee samantien. En mä siis nuokkuja yleensä hae, ellen sit oo mennossa nukkuun ja vedä ennen sitä. Silloin toki dosekin eri. Parasta on siis saada rush ja sen jälkeen alkaa toimia normisti, hyvällä tuulella ja tyytyväisenä. Nyt sain taas U:ta ja todella hyvän laatuista, mun annos 20 mg, kokeilin 30 mg ja wow..aivan super hyvä rush! Kesto harmittaa, tosi nopeasti ohi..ihan liian nopeasti. Muuten tää päihittäisi oxyn.. joka on toistaiseksi mun lemppari.

Mihin järjestykseen te laittaisitte opiaatit, mitä ootte kokeilleet ja miksi? (tästäki varmaaan jossain topic..)

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Fri 19 Aug 2016, 16:04

Kisu wrote:Tuli tosiaan tuossa viime viikolla tätä tyypattua ja eipähän tarvi enää toiste tähän vähiä rahojaan tuhlata. Myyjän mukaan 200mg putsia tavaraa, en itse omista vaakaa joten en määrästä voi mennä takuuseen. Aloitin eyeballaamalla* pienen hippusen jauhetta, vetämällä nokkaan (polttelee todella pahasti sieraimissa) ja siitä eteenpäin aina 30min-tunnin välein alati suurenevaa annosta. Ehkä noin viisi tuntia jaksoin nuuhkia, arviolta about 150+ milligrammaa siinä ajassa nenukkiin upposi ja ainoa positiivinen vaikutus oli reflojen helpotus hetkeksi. Ei rentouttanut raajoja, ei pienentänyt pupilleja mainittavammin, ei todellakaan nuokuttanut ja minkäänlaista euforiaa, ei edes hienoista mielialan nousua, missään vaiheessa. Tunti-pari viimeisten nokkien jälkeen iski voimakas päänsärky ja pahoinvointi, joten oli pakko mennä huilaamaan hetkeksi sängylle. Sen jälkeen olikin jo pakko alkaa huljuttelemaan unikonsiemeniä, kun jo parin tunnin päästä viimoisista nokista alkoi paleltaa. Seuraavana päivänä heitin pussinpohjalliset (eli tuo n. 50mg) vesilasiin, vettä päälle ja sekoittelun jälkeen kurkusta alas. Tällä tavalla otettuna tuntui toimivan jokseenkin paremmin, reflat lähtivät ja hetken ajan olin kokevinani jopa pientä rentoutta käsivarsissa ja mieliala nousi hieman. Hyvin lyhytvaikutteiseksi vaikutus jäi näinkin käytettynä, parin tunnin päästä reflat alkoivat taas tehdä tuloaan. Tiedä sitten teenkö nokittaessa jotain perustavanlaatuista väärin (en ole minkään aineen kohdalla saanut koskaan nokittamisesta oikein mitään irti), vai toimiiko tämä tosiaan paremmin "yksi iso annos kerralla" -taktiikalla verrattuna "monta pientä annosta erissä" -taktiikkaan. Oli miten oli, parin vuoden päivittäinen unikonsiemennesteen nauttiminen on selvästi vetänyt toleranssit ihan katonrajaan asti, kun ei näinkään stydi tavara sano yhtään mitään.

*Ehdottomasti vaarallista touhua, yleensäkin aineiden, mutta eritoten tutkimuskemikaalien ja nimenomaan tutkariopioidien kohdalla. Tällainen huomautus vaan, ettei kukaan kuvittele minun suosittelevan vastuutonta päihteidenkäyttöä.
Jos syvisitä verkoista löysit nuo, niin se on saletti että jatkettua paskaa, *loppuunmyynti* on aina vähän kirosana jauheiden kohdalla.

Olen saanut mielettömän hyvää sekä menettelevää U47000. Tosta hvvästä stuffista sai kyllä n. 20mg vedoilla orgastisen rushin (joka muistutti oksikodonia potenssiin X + MDMA nousut) joka kesti kymmenisen minuuttia, sitten alkoi laskea, vartin päästä uudestaan jne. Tuo menettelevä tavara oli sellaista, että 200mg meni kaksilla vedoilla (toki olin testannut tuoteen vahvuuden ensin), niistä sai pienen oksokodonimaisen lämpimän rushin mutta siinpä se.

Hyvälaatuinen ei polta nenässä, ne huonot batchit ovat hieman kellertäviä ja "syövyttäviä" eli polttelee nokaa. Oliko tämä kyseinen ihan puhtaan valkoista, vai hieman kellerteävään/rusehtavaan päin?

Ei sovi siis aineen mainetta pilata jos on saanut paskaa laatua. Harmi kyllä tuollainen kusetus. Alussa saa hyvää tavaraa jotta jengi innostuu, sitten kun alkaa tulemaan massoittain tilauksia, niin tuotetta laimenmetaan pikkuhiljaa ja voittomarginaalia kasvatetaan. Lopussa saa sitten aivan kuraa.

Kunnollinen U47700 on reilusti euforivoivampaa kuin Suomessa harvoin saatava heroiini. Sairaalaan nestemäinen 100% diamorfiini voi olla toinen juttu sitten.. :) Mm. Briteissä käyttävät kivun hoitoon morfiinin sijasta diamorfiinia (heroiini), ilmeisesti halvepaa valmistaa siellä tai sitten piintynyt tapa kun on aina ennenkin.

Friidu
Psykonautti

Post by Friidu » Sat 20 Aug 2016, 01:45

Mullakin on sattunu huonolaatuisempaa kerran, mut ei ny nuin huonoo, mitä teille. Se oli sellasta, että tarvi ainaki 50mg vedon, että sai jtn irti. Eikä silti irronu sitä mitä hyvästä laadusta 20mg annoksesta saa. Mut hyvässäkin se sama huono puoli, että vaikutus on niin lyhyt, että reflat saa kyl aikaseks kun kiskoo muutaman tunnin välein. Esim. Itse nukahdin 23 ja heräsin 06 selkeisiin refloihin! Mitä ei ikinä oo käyny esim oxyn kanssa. Nyt mul on taas niin hyvälaatuista, että 20mg saa tosi kivat olot, eka jännä tunne kurkussa, sitten lämpö, rush ja sitten seuraakin nuokut. Se kertoo, että aika stydiä on, kun nuokut tulee vaik annos on välilä olluu pienempiki, ja oikeestaan joka kertaa seuraa ainaki pienet nuokut ja valveunet.
Väriltään tää on ihan valkosta, puhtaan valkoista. Hieman "puuduttava" kun pyyhkäisin sormella pöydälle tippuneet ja maistoin..siis niinkun jonkin sortin puuduteaine :D mut siis satavarmasti on oikea aine u47700 kyseessä,oon enneki huomannu tän "puuduteominaisuuden" se tuntuu kielen päässä vähän, ei siis tee tunnottomaksi silti. Ja kun käytän siis iv, niin se vaikutus, nousu on tosi nopea, nopeampi kuin oxyssa. Mutta vaikak se onkin nopeampi ja intensiivisempi ku oxyssä, en tiedä silti onko se miellyttävämpi kuitenkaan.

Ja blackened vertasit, että parempi ku mdma rush, niin siitä oon eri mieltä. Vaikka oonki hitaiden ystävä, niin hyvät Mdma nousut tai siis sen pahimman nousun (josta en niin tykkää) jälkeinen serotoniini-virta on ehkä silti parasta mitä oon kokenu. Se kestää pidempään kuin opiaattien rushit ja sen tuntee koko kropassa, tosiaankin virtana..käsissä.. ja jaloissa tuntuu keveys, kuin olisi ilmassa.. wau, se on niin siisti tunne! Opiaateista saan sen sijaan hyvä olon, pehmeyden, lämmön ja tyytyväisyyden..tyytyväisyyden ihan omissa oloissani ja yksin, ei tarvi muita ihmisiä. Kun taas mdman kanssa juuriki toisten ihmisten seura tuntuu hyvältä ja en vetäis sitä ikinä yksin, kun se läheisyys jas seura on silloin niin tärkeetä! tai ei ehkä läheisyys niin kovasti, mä en sillai niin halaile kaikkii, niinku jotku. Ja sitä tulee otettua tosi harvoin, tietty..että pysyy taika yllä. Opiaattien taika pysyy jokseenkin yllä tiheässäki käytössä..jos liikaa harventaa meinaa tulla jopa pahoinvointii joskus.. ainaki mulle. Se ei oo nii tyydyttävä, kun sitä ei fyysisesti tarvi.. get my point? * Edit: okei, väärinymmärrys,Blackened sanoi siis,et tän kaman rush on kuin oxy potenssiin jtn + PLUS Mdma :D En korjaa koko viestiä tuolta osin,koska väärinymmärrykseni herätti heti ajatuksia. Ja ei hajuakaan miten käsitin väärin, mut en yllättynyt, koska olen kyseistä ainetta (siis U:ta) nauttineena koneen ääressä ollut :D

Edit: Kun mainitsin,että aika stydiä kamaa..niin mullehan tuli vähän turhan syvät nuokut. Onneksi vain hetkellisesti, havahduin siihen, että piston jälkeen oon ottanu neulan pois, staassi pois ja näin, mut olin istuma-asennossa hieman eteenpän kumartuneena, tämä todella ylläri, sillä annos oli sama kuin muutenkin, eikä voinut olla liian lyhyt aika edellisestä, että sitä olisi ollut aktiivisena elimnistössä vielä..tai jtn.. koska vedin edelliset alkuyöstä, ennen nukkumaanmenoa ja tää siis aamulla. Näin ei oo käyny koskaan. Kesto oli siis ihan hetki, koska mä havahduin siihen ku pää "tipahti" heh.. tiiätte sen ku pilkkii ja sit nkahtaa ja säpsähtää. Ja veri ei ollut ehtiny kuivua vielä. Ei mitään muita överi oireita tullut (esim pahoinvointia) ja se meni kyllä sitten ohi, olin tarkoituksellisesti hereillä jonkin aikaa, ennenkuin uskalsin jatkaa unia. (heräsin siis aikasin, pistin, jatkoin unia) Mulla on aina vieressä naloksoni-ruisku, tämmösten varalta..mut eihän se auta, jos ihan suorilta pistoksesta menee. Eli SUURTA VAROVAISUUTTA VAIKKA ANNOS OLISIKIN SAMA; SILLÄ LAATU VAIHTELEE NIIN PALJON NÄISSÄ! Suosittelen aloittaan aina pienemmällä ku se normi.. ja venaileen tarpeeksi vetojen välissä.
Ja toki olisi suotavaa vedellä jonku kans..ettei oo yksin.. mut mä kyllä vedän aina vaan yksin. .huonompi homma..
btw..Tässä ei sekään mahis, että valtimoon oisin pistänyt, koska kyseessä oli ihan näkyvä , hyvinkin pinnassa oleva pikku laskimo peukalon tyvessä..ja tunnistan kyllä valtimot ja laskimot enkä löis valtimoon IKINÄ. Veri oli tummaa..jne.. (tästäkin juttuu Im vs iv aiheen alla).
Last edited by Friidu on Sun 21 Aug 2016, 17:21, edited 3 times in total.