gamma ja siihen liittyvät härvelit.. ( GHB )

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Sivustakatsoja
Lepakko

Re: gamma ja siihen liittyvät härvelit.. ( GHB )

Post by Sivustakatsoja » Sun 29 Sep 2013, 12:57

noniin tuli tuossa eilen ja toissapäivänä tätä GBL: lää kokeiltua. Ihan jees, mut oisin odottanu et on potentimpaa kuin se oli. ekan illan aikana meni 5ml noin 4h sisällä. Porukka varotteli että tulee helposti överit mut mulla alko vasta oikeest toimii ku olin 2ml kiskonu ja taisin juoda vielä oluen ja viiniä. Olihan sitä vähän sekasin sitte lopuksi mutjoo. Taitaa mun kroppa kestää tätä aikas hyvin kun ei 1.5 ml startit tuntunu lähes miltään. painoa on 65kg.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Fri 06 Dec 2013, 14:16

Mikäs tän gamman (EI LAKAN) järkevä annostelu on?

Joskus nuorempana sain yskänlääkemittakupista tuntemattoman määrän joka toimi liikaa, mutta määrästä ei ole mitään hajua. Painoa noin 80kg.
Vai toimiiko?

Illuusio

Post by Illuusio » Fri 06 Dec 2013, 14:33

gaia wrote:Mikäs tän gamman (EI LAKAN) järkevä annostelu on?

Joskus nuorempana sain yskänlääkemittakupista tuntemattoman määrän joka toimi liikaa, mutta määrästä ei ole mitään hajua. Painoa noin 80kg.
Ensimmäiseltä sivulta löytyy vastaus :doh: :mrgreen:

About 10ml. :roll:

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Fri 06 Dec 2013, 15:00

Illuusio wrote:
gaia wrote:Mikäs tän gamman (EI LAKAN) järkevä annostelu on?

Ensimmäiseltä sivulta löytyy vastaus :doh: :mrgreen:

About 10ml. :roll:
Ompas gamman hinta siirtnyt järkyttäville leveleille. 65e/100ml. Eli kymmenkunta hittiä tuosta sadasta millilitrasta sitten lähtisi. Vähän nihkeetä.
Vai toimiiko?

Pen
OD

Post by Pen » Fri 06 Dec 2013, 16:45

^ Joo ei tollasia hintoja kannata maksaa. Mielummin ostaa vaikka lakkaa vaikka pyytäähän siitäkin jotkut satasta desiltä. Halvempaaa kuitenkin reilusti.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sun 22 Dec 2013, 01:03

Pen wrote:^ Joo ei tollasia hintoja kannata maksaa. Mielummin ostaa vaikka lakkaa vaikka pyytäähän siitäkin jotkut satasta desiltä. Halvempaaa kuitenkin reilusti.
Niin tai hyvällä säkällä saa tilattua itse.
Vai toimiiko?

Pen
OD

Post by Pen » Sun 22 Dec 2013, 02:33

Toki. Litra lakkaa ulkomailta ei vissiin oo ku parikymppiä. En vaan usko että kauheen helpol tule läpi. Mut eipä oo kokemusta tilauksesta.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sun 22 Dec 2013, 02:51

Pen wrote:Toki. Litra lakkaa ulkomailta ei vissiin oo ku parikymppiä. En vaan usko että kauheen helpol tule läpi. Mut eipä oo kokemusta tilauksesta.
Joo ei. Tullin sivuilt luin et oli monta kymmentä (vai jopa sataa) litraa takavarikoitu viime vuonna. Muutama kesä sitte kaveri sai tilattua ja keitteli siitä gammaa. Siitä riitti hupia pitkäksi aikaa. Eipä oo sen jälkeen gammaa edes tullut otettua.
Vai toimiiko?

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Thu 23 Oct 2014, 19:58

Mulla ei ole minkäänlaista aiempaa kokemusta ghb:sta tai gbl:stä niin ajattelin että fiksuinta on kysyä täältä pari kysymystä.. Lakka siis kyseessä

1. Onko 1ml turvallinen eka annos, ja minkälaista boostia kannattaa ottaa ja minkä ajan kuluessa?

2. Jos syön tänään 1-2mg rivatrilia, niin kauanko pitäisi odottaa että voi ottaa lakkaa? GBL Taitaa olla ilmeisen vaarallinen yhdistää muihin depressantteihin varsinkin ilman toleranssia.

2.1 Entäpä oopiumin jälkeen?

2.2 Mites GBL:n jälkeen? Kauanko odottaa että voi ottaa bentsoja, lyricaa, alkoholia tai opiaatteja?

Tosiaan en tunne ketään joka tietäisi näistä yhtikäs mitään, kun kukaan kavereista ei ole nähnytkään enkä ole itsekään törmännyt koskaan. Sen verran tiedän että aion ostaa 1ml mittaruiskun tarkkaan annosteluun ja että hyvän annoksen ja tipahtamisen väli ei ole välttämättä kovin suuri.
You know the mind has a thousand eyes..

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 24 Oct 2014, 11:46

1) On turvallinen, itse ottaisin ilman mitään tolea ehkä 1,2ml-1,5ml ja sitten tunnin välein 1ml tai hieman vähemmän lisää (tässä kannattaa sitten ihan oikeasti käyttää herätyskelloa tms. sillä usein ottaa uuden doussin liian aikaisin ja tipahtaa)

2 & 3) Vähintään 2x puoliintumisajan verran odottaisin, mieluummin enemmän, järkeä saa käyttää.

4) Lakka ei vaikuta hirveän montaa tuntia, jonka jälkeen jo suht turvallisin mielin ottaisin jotain muuta. Tässä kuitenkin kannattaa pitää mielessä se, että jos sitä lakkaa on siinä käden ulottuvilla ns. "ihan helvetisti" niin sitä voi muiden aineidein heikennettyä arviointikykyä ajatella, että onkin hyvä idea kauheassa kuosissa ottaa shotti (se ei ole hyvä idea).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Personaes
OD

Post by Personaes » Mon 27 Oct 2014, 11:54

plaah, 1.5-2ml vaan suoraan, sitten parin tunnin välein niitä 1.5ml boosteja.

Ei ehkä ole turvallista, mutta ite pystyin ottamaan gamman/lakan kanssa ihan hyvin bentson pari, jopa siihen päälle drinksun kaksikin. Toki tuossa on sitten iso riski että menee sinne öyskäreiden puolelle ja sammuu, tai vähintään menee motoriikka ja pyörii tyyliin katuja eteenpäin....

Huikka on kyllä ihan kiva päihde, se on vaan perseestä jos se menee siihen shotit aina kahden tunnin välein 24/7, kun ei saa unta piiiiitttkkkäääään aikaan sen jälkeen.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Mon 27 Oct 2014, 16:30

Kiitti vinkeistä. Tuli aika varovaisesti otettua tuota.. 1ml startit, 30min päästä 0,5ml koska vajarit, ja about puolen tunnin välein 0,5ml boosteja kunnes oli ihan ookoo olo. Ei ollut ihan mitä odotin, eli ei mitään suurta euforiaa tms. mikä voi johtua liian alhaisesta starttihuikasta tai liian korkeista odotuksista.. Ens kerralla ehkä se 1,5-2ml kerralla. Toisella toimi samat määrät tosin erittäinkin euforisesti.
You know the mind has a thousand eyes..

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Fri 05 Dec 2014, 14:33

Mulla on käynyt nyt sillä tavalla, että lakka oli vääränlaisessa astiassa ja sen sekaan on liuennut muovia aika reippaasti. :doh: Lakka on nyt sameaa ja jos kosken siihen sormilla, sormiin tulee vaalea kerros muovia samalla tavalla kuin koskisi erikeepperiin... Onko tolle enää tehtävissä mitään vai heitänkö pönttöön? Sulaa muovia ei varmaan ole fiksua juoda? :mrgreen:
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 05 Dec 2014, 15:52

Ei se varmaan fiksua ole, mutta joisin silti. Jotenkin luulisi sen vain menevän elimistön läpi aiheuttamatta hämminkiä, mutta varma en ole. Itsekin olen joskus tällaista lakkaa ottanut, mihin oli liuennut keltaista väriä muovipullosta, ainakaan akuutteja ongelmia se ei aiheuttanut.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Fri 05 Dec 2014, 16:38

Mä aattelin, kun sen on kuitenkin liuenneessa muodossa se muovi... Hmm. Se lakka on siis ihan semmosta että ruutta meinaa mennä tukkoon sitten kun se kuivaa :D

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Thu 18 Dec 2014, 21:58

Ei sitä voikaan juoda... laitoin vettä sekaan ja se muuttu heti valkoiseksi kiinteäksi, mutta pehmeäksi aineeksi. Vähän kuin puolikuivaa erikeepperiä.

Bukhos
Psykonautti

Post by Bukhos » Fri 23 Jan 2015, 21:06

Menin vahingossa lorauttamaan 1/2 suhteesa pariin desiin lakkaa tuoremehua (VITTUUUU). Niin kestääkö tuo nyt käyttökelpoisena sen viikon suunnilleen?
Säästä se huomiseksi.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 23 Jan 2015, 22:11

Bukhos wrote:Menin vahingossa lorauttamaan 1/2 suhteesa pariin desiin lakkaa tuoremehua (VITTUUUU). Niin kestääkö tuo nyt käyttökelpoisena sen viikon suunnilleen?
Kestää kyllä.

Velho
OD

Post by Velho » Mon 26 Dec 2016, 11:32

Mietin tässä että mimmone ero noilla technical ja pharma grade GBL jutuilla on? hinta nimittäin poikkeaa melko paljon ja sen verran eroa on puhtaudessa vaikkakin molemmat on 99,99% mutta voiko tota technicalgradea nauttia myös?

edit. Sellane ajatus heräs että tuo techincalgrade vois olla fiksuinta muuttaaa gammaksi ennen nauttimista, onko näin?
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 30 Dec 2016, 03:50

Enemmän epäpuhtauksia.
Koska 100% putsia GBL:aa ei voi ollakaan, niin se pienikin 000,01% jakojäännös siitä 99,9%:sta on sit jotain muuta.

Ni mitä muuta se 'muuta' sitten onkaan, niin en nyt ainakaan muista.
Mut oli jotain niitä missä voi olla ihan haitallista sisältävää se 'muuta' siinä.

Kyllä mä siksi pharma-gradeen sijottasin paljon mielummin, koska tällä tollon järjellä mä kelaisin sen niin, että se 000,01% ei ole silloin epäterveitä epäpuhtauksia, vaan, sanotaan nyt sitten vaikka pimeää ainetta. Harmitonta. Jakojäännöstä.

Teknisenä liuottimena kun kriteeerit putsiudelle eivät ole sama kuin farmaseuttiselle-laadulle.

Näin mä sen käsittäisin.

*

Ja..

Mun mielestä GBL on "Not for human consumption". Must se aina kannattaa keittää gammaks. Kansalaisvelvollisuus.
Lainopillisesti se taas oon huumausaineen valmistamista keittää lakka gammaks.
Eli ei kande (jäädä busted);--

(Kukapa sitä ny lakikirjaa lukisikaan gammaa keitellessään. Ehkä on joku. Aina on se joku).

Mut jos nyt tolla teknisellä liuotin laadulla lähtee puljailemaan, niin muistelisin et kun kiehuttaa sitä vähintään vartin, vai puolisen tuntia? niin se tuhoaa siitä jonkun myrkyn siinä.
Eli kandee siis ainakin kiehauttaa se kunnolla, ja antaa sen hetken kiehua.
Keep it unreal.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 30 Dec 2016, 04:20

gaia wrote:
Pen wrote:^ Joo ei tollasia hintoja kannata maksaa. Mielummin ostaa vaikka lakkaa vaikka pyytäähän siitäkin jotkut satasta desiltä. Halvempaaa kuitenkin reilusti.
Niin tai hyvällä säkällä saa tilattua itse.
Joo, meigä kyl supporttaa ajatusta. Parastahan se ois perustaa firma jonka nimissä lakkaa voi käyttää liuottimena. Laillisesti.

Kohta seuraa seuraava tynnyrijupakka. :roll:

Valviralle terveisiä. Vai Fimea.. Vai samalafka.

Gammasta puheenollen.
Parastahan siinä on se et melko mahdotonta seuloa, ellei ole juuri sillä hetkellä toxicated.
Jokainen solu sisältää gamma-amino voihappoa.

Ihminen on bannittava. Vai elämä.

Voi elämä näitä lakeja.

Oikein käytettynä yks parhaita luonnon kehittelemiä chemejä.. Jotenkin mä nään tän Oleelisena osana terveellistä hyvinvointia. Et gammat on kohillaan.

Siks mä nään gammassa bout aineen vieroitushoitolääkkeestä aikuisviihteeseen.

Gammassa kiteytyy se kaikki. Mitä jokainen solu, jokainen meistä. Pyrkii kohti homeostasiaa.

Siks tää aine on ekstaasi ja taivaan valtakunnan yks pahimpia addiktiivisia syövereitä.
Refloihin kun ei auta yksinään sit oikeestaan yhtään mikään.
Paitsi opiaateista löytyykin sit se toinen leveli/layeri, mikä taas korjaa GABA-balanssiaa.

Ei nää aineet turhaa meidän reseptoreihin ole koodattuna.

Hermosto tarvitsee voiteluaineita. Välittäjäaineet voihappoa. Ja sitä rataa.. hermoratoja.. Soluja.

Voi, happoa. Gamma.. Se on huumausaine.

Hujahtaahan se.

Lakka se vasta Nautinto-aine on se.
Keep it unreal.