gamma ja siihen liittyvät härvelit.. ( GHB )

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
araknoth
Karvakuono

Re: gamma ja siihen liittyvät härvelit.. ( GHB )

Post by araknoth » Mon 03 Jan 2011, 01:46

mites toi xyrem nimine lääkeaine 500mg/ml oraaliliuos (natriumoksibaatti) mitää tietoa että millasia vaikutuksia vai onko mitään? täl ois lieväst sanottuna kiire ja itekku ei sellai oo hirveesti perehtyny ni ajattelin joltai joka vois tietää ni kysellä kiitti :P
ja mite saisi eoreltua mahdolliset vaikuttavat aineet :P..jos tarvitsee erotella/siitä on hyötyä :love:
Uni on taivas harva sitä tajuaa, tajunta laajenee kunnes se hajoaa..

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 03 Jan 2011, 03:46

araknoth wrote:mites toi xyrem nimine lääkeaine 500mg/ml oraaliliuos (natriumoksibaatti) mitää tietoa että millasia vaikutuksia vai onko mitään? täl ois lieväst sanottuna kiire ja itekku ei sellai oo hirveesti perehtyny ni ajattelin joltai joka vois tietää ni kysellä kiitti :P
ja mite saisi eoreltua mahdolliset vaikuttavat aineet :P..jos tarvitsee erotella/siitä on hyötyä :love:
Gammaahan (GHB) tuo on, on vain jenkkien tekopyhän huumausainelainsäädännön vuoksi nimetty hieman hämäävästi. Annostus on siellä jossain 1-3g paikkeilla (1g=1000mg). Kannattaa tietysti aloittaa ensin pienellä annoksella. Ei tarvitse erotella. Alkoholia tai muita keskushermostoa lamaavia aineita ei kannata missään nimessä ottaa samaan aikaan (vaikka jotkut kokeneet tai muuten vaan uhkarohkeat niin tekevätkin).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

araknoth
Karvakuono

Post by araknoth » Mon 03 Jan 2011, 12:44

Petri6 wrote:
araknoth wrote:mites toi xyrem nimine lääkeaine 500mg/ml oraaliliuos (natriumoksibaatti) mitää tietoa että millasia vaikutuksia vai onko mitään? täl ois lieväst sanottuna kiire ja itekku ei sellai oo hirveesti perehtyny ni ajattelin joltai joka vois tietää ni kysellä kiitti :P
Gammaahan (GHB) tuo on, on vain jenkkien tekopyhän huumausainelainsäädännön vuoksi nimetty hieman hämäävästi. Annostus on siellä jossain 1-3g paikkeilla (1g=1000mg). Kannattaa tietysti aloittaa ensin pienellä annoksella. Ei tarvitse erotella. Alkoholia tai muita keskushermostoa lamaavia aineita ei kannata missään nimessä ottaa samaan aikaan (vaikka jotkut kokeneet tai muuten vaan uhkarohkeat niin tekevätkin).
miten onko mitään tietoa kaverin kanssa tästä keskustelin hetki sittein sanoi että sisältää 4,5g kohden 1,6g suolaa tai että 4,5g:stä on 1,6g suolaa kiitos vastauksesta :P :proud: ps. ja onko otettava suola pitoisuus miten huomioon? ja iv käyttö ei suositeltavaa?

tweek
Psykonautti

Post by tweek » Mon 03 Jan 2011, 13:22

Älä jumalauta mee lakkaa putkiin työntää!!

Katoppa mitä se tekee vaik muoville jo 5sekunnissa.

HUHHUH, vittu :bomb:
You never get to heaven if you're scared of getting high.

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Mon 03 Jan 2011, 14:39

tweek wrote:Älä jumalauta mee lakkaa putkiin työntää!!

No eiköhän muovi ja suonet oo kuitenkin ihan eri asia.

Anonyymi

Post by Anonyymi » Mon 03 Jan 2011, 16:26

GBL/1,4BDO/GHB ei sovellu suonensisäiseen käyttöön.

araknoth
Karvakuono

Post by araknoth » Mon 03 Jan 2011, 22:21

aika monta tarinaa on tullu kuultua gamman iv käytöstä eli se on joko paska puhetta tai sit ihan saatanan tyhmää touhua :o :|

CYKO
Kameleontti

Post by CYKO » Wed 05 Jan 2011, 21:45

Gamman IV käyttöä en kyllä itse kokeilisi. Mutta periaatteessa jos tarkistaa että pH on ~7 niin ei äkkiseltään tule mieleen miksi se ei onnistuisi.

En tiedä onko tästä ennen puhuttu tässä ketjussa mutta GBL:n GHB:ksi muuntamisessa kannattaa aina käyttää apteekin NaOH:ta. Avasin tänään viemäriä Bilteman kaustisella soodalla viemäriä ja siinä on ihan selkeästi lisättynä jotain hajusteainetta. (Tuoteseloste mainitsee epämääräisesti sisällön olevan natrium hydroksidia 80-100%)

Toma
Psykonautti

Post by Toma » Wed 05 Jan 2011, 23:06

SahkoinenVelho wrote:Tälle piri + lakka/gamma combon miellyttävyydelle löytyy ihan järkeväkin selitys, lakka nostaa dopamiinin erittymistä aivoissa ja amfetamiini estää dopamiinin takaisinottoa. Kummatkin siis lisää dopamiinipitoisuutta aivoissa mutta eritavoilla, lopputuloksena tupla-dopamiinieuforiat :)
Tää combo futas tosi hyvin! En oo vaa saanu lakkaa käsiini aikoihin!!! Kaipais kyl todella paljon. Frendit jotka testas siihen aikaan ekaa kertaa lakkaa ku itsekin ei ollu vetäny pöhköö. Näki selkeesti et on niilläki kivaa mut ei lähellekään nii kivaa ku mulla oli. Sit tarjosin linjat yhelle kaverille ja se jysähti aika pitkälti samoihin lukemiin. :)

En ymmärrä kui tää huume tuntuu olevan tosi kovassa epäsuosiossa. Ite ainakin diggaan ja kovasti
Masentaa ahdistaa vituttaa

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Fri 07 Jan 2011, 19:52

Toma wrote: En ymmärrä kui tää huume tuntuu olevan tosi kovassa epäsuosiossa. Ite ainakin diggaan ja kovasti

Sen epäsuosion hiffaa tosiaan siinä vaiheessa kun on aineeseen "tutustunut" kunnolla. Näin siis omalla kohdalla hävisi hohto kyseiseen aineeseen. Tosin kyllä tuota välillä voi millin kaks tipauttaa alas, mutta suurin "glamouri" on haihtunut.

araknoth
Karvakuono

Post by araknoth » Mon 10 Jan 2011, 06:55

tweek wrote:Älä jumalauta mee lakkaa putkiin työntää!!

aiheesta en iha tuhottomia tiedä mut sen verran kuitekii et gamma ja lakka ei ole sama asia eikä niitä sen takia kannata samalla nimellä kutsua koska on ihmisiä jotka ei sitä välttämättä tiedä....

Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen » Wed 13 Apr 2011, 16:33

tämä on yksi niistä aineista jota haluaisin vielä kokeilla. muuten oma päihteily on jäänyt aika minimiin.
Ever seen fire in zero gravity?

Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi » Sat 16 Apr 2011, 21:11

Täs on nyt gammaa tiputeltu pitkin viikkoa ja kivaaa on ollu. Vaikkakin snadeja övereitä onki koettu, mutta omaa tyhmyyttäähän se vaan on ollu. Joo, alkon kanssa ei kannatta lähtä hirveesti sotkemaan.
It's just a ride.

palekastro

Post by palekastro » Tue 26 Apr 2011, 12:42

lakkaa... mulle tulee 60 ml...
mitens kombot seroquellin kans? entä rauhottavien?

zerk
Moderator

Post by zerk » Tue 26 Apr 2011, 16:15

En suosittele mitään sedatiiveja lakan kanssa. Turhia riskejä imo.

Enpä taida tähän tavaraan enää koskea. Kemikaalimainen ja ikävän likainen olo. ~35ml ehdin vaan nauttia, taidan pysyä tutussa ja turvallisessa opateessä.
^^@_

Petri6
OD

Post by Petri6 » Tue 26 Apr 2011, 17:19

zerk wrote:En suosittele mitään sedatiiveja lakan kanssa. Turhia riskejä imo.
Komppaan. Tosin itse kyllä tykkään kovastikin tuosta lakasta, mukavan monipuolinen eli pienemmällä annoksella voin itse hihitellä kuin pilvessä (ilman mitään kuumotuksia) ja isommalla taas nuokkua kuin opiaateissa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

zerk
Moderator

Post by zerk » Tue 26 Apr 2011, 17:35

Kaveri mainosti aikoinaan lakkaa mulle maailman parhaana päihteenä, mut ite en tosiaan kamalasti pidä. Näköjään todella yksilöllistä miten toimii (captain obvious :D ). Sama juttu gamman kanssa, lievempi se epämiellyttävä tunne vaan.
^^@_

Feya
OD

Post by Feya » Wed 14 Dec 2011, 14:29

Lakalla on kyllä aika jännä vaikutus muhun - vain 1,4ml saa mut tipahtamaan. En tuolla annoksella edes kerkeä huomaamaan muita vaikutuksia - silmät vaan alkaa menemään kiinni ja noin 15 minuutin päästä annoksesta olen unten mailla.

Kokeilin sitten ottaa vähän vähemmän. 0,5ml ja toinen saman kokoinen boosti noin tunnin päästä sai aikaan lievästi pirteän ja hyväntuulisen olon, muttei mitään maininnan arvoista. 0,75ml ja naurattaa aj tasapaino heittää. Nostan milliin ja klonk, nukahdan taas.

51kg painollani saattaa olla jotain vaikutusta asiaan, mutta tuntuu kuitenkin hassulta, kun kuulee ihmisten ottavan viiden millin annoksia ihan kevyesti ja mä en onnistu ottamaan milliä enempää nukahtamatta. :P

Ihan hauska aine kyllä, ainakin näillä dopamiiniin vaikuttavilla pienillä annoksilla, mutta en kyllä tätä satsia enempää aio mennä hankkimaan.
Last edited by Feya on Thu 15 Dec 2011, 17:20, edited 2 times in total.

bUkkA

Post by bUkkA » Wed 14 Dec 2011, 18:57

Feya wrote:Lakalla on kyllä aika jännä vaikutus muhun - vain 1,4mg saa mut tipahtamaan. En tuolla annoksella edes kerkeä huomaamaan muita vaikutuksia - silmät vaan alkaa menemään kiinni ja noin 15 minuutin päästä annoksesta olen unten mailla.

Kokeilin sitten ottaa vähän vähemmän. 0,5mg ja toinen saman kokoinen boosti noin tunnin päästä sai aikaan lievästi pirteän ja hyväntuulisen olon, muttei mitään maininnan arvoista. 0,75mg ja vaikutukset ovat edelleen ihan mukavia, mutta mietoja. Nostan milliin ja klonk, nukahdan taas.

51kg painollani saattaa olla jotain vaikutusta asiaan, mutta tuntuu kuitenkin hassulta, kun kuulee ihmisten ottavan viiden millin annoksia ihan kevyesti ja mä en onnistu ottamaan milliä enempää nukahtamatta. :P

Ihan hauska aine kyllä, ainakin näillä dopamiiniin vaikuttavilla pienillä annoksilla, mutta en kyllä tätä satsia enempää aio mennä hankkimaan.
* Millilitraa, ei grammaa, jos lakasta puhutaan. Gamman doseja voi kyllä mitata milligrammoinakin, mielummin näin. Enkä kyllä tunne ketään joka ei 5ml annoksesta lakkaa tipahtaisi. 2ml tuntuu olevan se raja melkein kaikilla. 2ml=hyvät olot, 2,5ml=tipahdus.

Feya
OD

Post by Feya » Wed 14 Dec 2011, 19:45

bUkkA wrote:
Feya wrote:Lakalla on kyllä aika jännä vaikutus muhun - vain 1,4mg saa mut tipahtamaan. En tuolla annoksella edes kerkeä huomaamaan muita vaikutuksia - silmät vaan alkaa menemään kiinni ja noin 15 minuutin päästä annoksesta olen unten mailla.

Kokeilin sitten ottaa vähän vähemmän. 0,5mg ja toinen saman kokoinen boosti noin tunnin päästä sai aikaan lievästi pirteän ja hyväntuulisen olon, muttei mitään maininnan arvoista. 0,75mg ja vaikutukset ovat edelleen ihan mukavia, mutta mietoja. Nostan milliin ja klonk, nukahdan taas.

* Millilitraa, ei grammaa, jos lakasta puhutaan. Gamman doseja voi kyllä mitata milligrammoinakin, mielummin näin. Enkä kyllä tunne ketään joka ei 5ml annoksesta lakkaa tipahtaisi. 2ml tuntuu olevan se raja melkein kaikilla. 2ml=hyvät olot, 2,5ml=tipahdus.
Öö, siis joo, tietenkin, ml, oon vaan niin tottunut puhumaan milligrammoista että tuli ihan automaattisesti.

Ja mitä tän seksihuume-maineeseen tulee, en itse saa lakasta minkäänlaista varsinaista panetusta (toisin kuin esimerkiksi bupresta ja pilvestä, jotka pistää mut nylkyttämään mieheni jalkaa kiimasta sokeana), mutta jo valmiiksi yliherkkä tuntoaistini kyllä herkistyy entisestään. Vain pienoinen nuoleskelu käsistä ja selästä sai mut voihkimaan ja tärisemään hullun lailla.

trollol
Kameleontti

Post by trollol » Sun 04 Mar 2012, 22:04

Kerran koittanut gammaa, muutamaan otteeseen lakkaa. Kummastakin tykään kyllä paljon! :)
Tulee mukavan euforinen, sosiaalinen, hieman humalan ja pilven sekainen olo.
Gamma maistuu paremmalta, mutta hyi vi**u sen lakan pelkkä haju. Lakka ja DXM on hyvin verrattavissa omalla mittapuullani kammottavan maun ja hajun perusteella.

Lakasta kerran öyskännyt, en onneksi vaarallisesti vielä, kaverit läpsi hereille yms. oksentelin useeseen otteeseen. Kannattaa siis tosiaan pitää kelloa silmällä, ettei tule buustailtua turhan tiheeseen tahtiin.... :foil:
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta

zerk
Moderator

Post by zerk » Sun 04 Mar 2012, 23:43

Lakka on kyl siitä mukavaa, että se vie opareflat muutamaksi tunniksi pois. Toimii kans refloissa unilääkkeenä, kun ottaa pienet överit. Saa muutaman tunnin unen. Päihteenä tää ei toimi mulla mitenkään miellyttävästi. Pöhnäinen, ehkä lievästi euforinen olo. Hyvin pitkälti humalan kaltainen mulla, eli eipä tee mieli.
^^@_

trollol
Kameleontti

Post by trollol » Tue 06 Mar 2012, 12:50

zerk wrote:Lakka on kyl siitä mukavaa, että se vie opareflat muutamaksi tunniksi pois. Toimii kans refloissa unilääkkeenä, kun ottaa pienet överit. Saa muutaman tunnin unen. Päihteenä tää ei toimi mulla mitenkään miellyttävästi. Pöhnäinen, ehkä lievästi euforinen olo. Hyvin pitkälti humalan kaltainen mulla, eli eipä tee mieli.
Oon huomannut, että tää on taas näitä asenneaineita, eli siihen tilaan pitää vaan asennoitua oikein niin tykkää. :) Toki kaikille ei kaikki sovi, se on myös totta.
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 10 Mar 2012, 17:01

Glad to be alive.

Tilanne oli seuraava: Laivalle lähtö edessä, joten jotta huomaamaton annostelu olisi helpompaa, laitoin lakkaa tyhjiin gelatiinikapseleihin. Tämä teki tarkan annoksen ottamisesta lähes mahdotonta, kun sitä meni eri määrä eri kapseleihin ja osa oli saattanut illan mittaan jopa hieman vuotaa. Lisäksi oli koko ajan taskussa myös pullo ja ruisku. Kapseleiden loputtua rupesin juomaan alkoholia, en järjettömiä määriä mutta ilmeisesti tarpeeksi siihen, että harkintakyky oli pahasti vinoutunut (seassa myös 5mg tsolpideemiä, joka oli purkin pohjalla). Lopputulos: olin ilmeisesti ottanut vielä ruiskulla yhden dosen (luultavasti noin 1-1,5 milliä) alkoholin päälle, sammunut ja kussut housuihini. Hengenlähtö on siis ollut enemmänkin kuin realistinen mahdollisuus, lisäksi seuralaiset eivät tietenkään olleet tietoisia siitä, että lakkaa on otettu, eli apua ei olisi varmasti edes tajuttu kutsua.

Tilanteesta tekee vielä pahemman se, että minun olisi pitänyt tietää paremmin, kyseessä ei kuitenkaan ollut mikään ensimmäinen kerta lakkaa ja alkoholi+lakka kombinaation hengenvaarallisuus oli tiedossa. Älkää siis yhdistäkö näitä substansseja, vaikka pieni määrä ei vaarallinen olekaan, molemmat aineet kuitenkin vaikuttavat vahvasti harkintakykyyn ja tuloksena saattaa olla ns. heroic dosing ja lopputuloksena hengenlähtö.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 10 Mar 2012, 23:56

zerk wrote:Lakka on kyl siitä mukavaa, että se vie opareflat muutamaksi tunniksi pois. Toimii kans refloissa unilääkkeenä, kun ottaa pienet överit. Saa muutaman tunnin unen. Päihteenä tää ei toimi mulla mitenkään miellyttävästi. Pöhnäinen, ehkä lievästi euforinen olo. Hyvin pitkälti humalan kaltainen mulla, eli eipä tee mieli.
GHB.. en itse sen koommin lystä GBL:sta..
..toimii tosiaankin opa-refloihin mainiosti..

Monesti saanut tramali-kuurin katkaistua gammalla.

En ole sen koommin farmakologisesti asiaa tsiigaillut, mutta kyllä se vaan kummasti jotenkin sitoutuu myös opioidiseen järjestelmään kehossa. Tämä siis vain ja nimeomaan ainoastaan omakohtaisen kokemuksen päätelmä.
Keep it unreal.

Touchet
Moderator

Post by Touchet » Sun 11 Mar 2012, 01:33

Mä kans olen onnistunut tyrmäämään itseni doussaamalla lakkaa rommikolani sekaan baarissa. Haloilin ympäriinsä sekavana ja lopulta tipahdin kanveesiin, ilmeisesti rynnättyäni ikkunaa päin tai sen läpi. Heräsin siinä vaiheessa, kun mut heitettiin putkaan selviämään.

Seuraavana päivänä sain poliiseilta kyydin seuraavaan kaupunkiin ja join loput lakat jekkupullosta poliisiauton takapenkillä. Tyypit jätti mut kaupungin keskustaan, kaivoin sukanvarresta jointin jonka poltin ja menin samaiseen eiliseen raflaan syömään krapulapizzaa sekä juomaan kaljaa. Jossain vaiheessa omistaja tuli paikalle vittuilemaan toilailuistani, mutta ihme kyllä ei antanut porttikieltoa ja/tai heittänyt pihalle. Hugo Bossin puku ja huomaamattomasti esilletuotu iso tukko seteleitä varmaan antoi hyväksyntää.

En ole pariin-kolmeen vuoteen koskenut gammaan tai lakkaan. 1,4-butaanidiolia tyyppailin jossain vaiheessa, mutta sivuoireet saivat jättämään homman sikseen. Noiden aineiden synteesi on kyllä niin tajuttoman helppoa, että melkein tekisi mieli rakennella joku pieni satsi omaan käyttöön.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924

C0H0

Post by C0H0 » Mon 12 Mar 2012, 19:46

Petri6 wrote:Glad to be alive.

Tilanne oli seuraava: Laivalle lähtö edessä, joten jotta huomaamaton annostelu olisi helpompaa, laitoin lakkaa tyhjiin gelatiinikapseleihin. Tämä teki tarkan annoksen ottamisesta lähes mahdotonta, kun sitä meni eri määrä eri kapseleihin ja osa oli saattanut illan mittaan jopa hieman vuotaa. Lisäksi oli koko ajan taskussa myös pullo ja ruisku. Kapseleiden loputtua rupesin juomaan alkoholia, en järjettömiä määriä mutta ilmeisesti tarpeeksi siihen, että harkintakyky oli pahasti vinoutunut (seassa myös 5mg tsolpideemiä, joka oli purkin pohjalla). Lopputulos: olin ilmeisesti ottanut vielä ruiskulla yhden dosen (luultavasti noin 1-1,5 milliä) alkoholin päälle, sammunut ja kussut housuihini. Hengenlähtö on siis ollut enemmänkin kuin realistinen mahdollisuus, lisäksi seuralaiset eivät tietenkään olleet tietoisia siitä, että lakkaa on otettu, eli apua ei olisi varmasti edes tajuttu kutsua.

Tilanteesta tekee vielä pahemman se, että minun olisi pitänyt tietää paremmin, kyseessä ei kuitenkaan ollut mikään ensimmäinen kerta lakkaa ja alkoholi+lakka kombinaation hengenvaarallisuus oli tiedossa. Älkää siis yhdistäkö näitä substansseja, vaikka pieni määrä ei vaarallinen olekaan, molemmat aineet kuitenkin vaikuttavat vahvasti harkintakykyyn ja tuloksena saattaa olla ns. heroic dosing ja lopputuloksena hengenlähtö.
Joo hieman varovaisuutta lakan kanssa komboiluun. Toi tsolapideemi vie muistin kyl myös ihan parin kaljan kanssa jo, aika paska alkon kanssa.

Ite kombotellut alkoa lakan kanssa useita kymmeniä kertoja eikä ole kertaakaan mennyt överiksi. Nousuhumalassa lakkashotti tuotaa melko kovan euforian. Vain kerran meni hieman yli kun otti lakkaa, alkoholia, klonatsepaamia ja kodeiinia, mut onneks lens vaan laatta muutaman tunnin, ei mitään ihan järjettömiä annoksia kuitenkaan tullut otettua.

Vaarallisinta on ottaa kovassa humalassa muutenkin mitään muita päihteitä, kun harkintakyky on aika nollassa. Paitsi poretta voi ottaa. :D

Kasvualusta
Psykonautti

Post by Kasvualusta » Wed 21 Nov 2012, 23:13

Mites fiksua tätä olisi anaali annostella? En löytänyt netistä mitään luotettavaa. Varoiteltiin vain yliannostamasta.
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna

lieta
Psykonautti

Post by lieta » Sat 31 Aug 2013, 20:02

Kuukausien tauon jälkeen tuli taas keiteltyä GBL->GHB. Ensimmäistä kertaa lipeällä ja onhan tuo paitsi helpompaa (toki millääntavoin hankalaa ole ruokasoodallakaan) ja nopeampaa, niin paremman makuista kuin soodalla keitettynä. Lakan vaikutuksesta en pidä laisinkaan, mutta gammalla taas on kyllä oikein mukava ja smootti vauikutus :love: .
tRip wrote:Monesti saanut tramali-kuurin katkaistua gammalla.
Kuin myös!
"Don't curse when it rains,
if you don't ever even smile
when the sun shines "

Pen
OD

Post by Pen » Fri 13 Sep 2013, 11:18

En löytänyt GBL topiccia joten avaudunpa tähän.

Eka "huumeeni" taisi olla GBL joskus 7 vuotta sitten, viitisentoista vuotiaana. Tai sit se oli kodeiini tai piri, en oo varma.

Mutta kuitenkin, muistan kun dosetin 1 ml spriten sekaan, istuin kaverin sängyllä nousujen aikaan ja meinas itku tulla kun en ollut sellasta euforiaa ennen kokenut, koska en laittomia päihteitä ollut muita kokeillut. Sitten otin 0.5 ml boosteja n. 30 min välein ja putosin ehkä kymmenen redosen jälkeen.

Nyt oon tässä taas parina viime iltana ottanut shottia. Jostain syystä nykyään kestää joku tunti-pari että se alkaa nousemaan, kun ennen meni ehkä kymmenen minuuttia.

Tiistaina meni näin: dosetin 1.5ml, 30 min jälkeen otin 1ml lisää ja tunnin jälkeen otin 0.5 ml lisää, yhteensä siis 3 ml. Joskus 30 min vikasta dosesta sitten humahtikin ihan vitusti hattuun ja tipahin melkein saman tien. Nukuin aika tarkalleen 5 tuntia. Kun heräsin, toistin testauksen ja kävi aikalailla samalla tavalla.

Keskiviikkona aika lailla sama juttu, doset tosin taisi olla vähän isommat.

Torstai-illalla otin 2ml startit, sitten tunnin päästä otin millin lisää. Toinen tunti ja otin vielä neljännen millin, taas sama laulu - yhtäkkiä pärähti kaikki kerralla ja nukuin viis tuntia. Nyt tossa aamulla kun heräsin, taaskin 5 tuntia tipahduksen jälkeen, otin 2 ml, suosiolla ootin 2 tuntia ja 80min kohalla tuntui pientä nousua mutta ei varsinaisesti vaikutuksia. 1ml otinkin sitten lisää kaheksan aikoihin (eka dose oli aamu kuudelta) mutta ei vaikutuksia. Taidanpa vielä 2 ml koittaa ja jos ei toimi, niin ei toimi.

Onhan tässä jo kolmena iltana tota otettu joten voi olla että on jo toleista kiinni, lienee siis ens viikolla jatkan testailua. Testautin aineen parilla frendillä; heillä 1.5ml nousi vartin sisään. Kämppikselleni annoin millin eikä hän saanut pahemmin vaikutuksia.

Kyllä tän puhasta pitäis olla siitä päätellen et noil 4 millin yhteisdoseil oon vitun kujalla mut mietin vaan mitä on tapahtunut? Edellisen kerran lakkaa otin joskus vuosi sitten ja sillon se vielä alko toimimaan 30min sisään, kuten normaalisti.